Vaillant AroTHERM+ WP - 1.8kWp W + 11.6kWp Z + 2.7kWp O PV - Kona EV + Kia ev3 - ESP8266 FTW!
Goede deal! Meteen doen!
[ Voor 39% gewijzigd door FeaR op 03-06-2020 17:11 ]
Het moge duidelijk zijn dat medewerkers van verkopende partijen die aanbiedingen van hun eigen winkel hier posten niet gewenst is.
[ Voor 22% gewijzigd door FeaR op 03-06-2020 22:52 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Partner met 1 beoordeling. Niet aan beginnen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
Bij de ING rentepuntenwinkel is ie inmiddels ook weer uitverkocht, terwijl ik net voor mezelf de knoop heb doorgehakt om hem te kopen. Dus als iemand nog een superscherpe deal weet... Ik hoor het graag!
Ik had hem zelf ook bij de rentepunten winkel besteld, En nu geannuleerd. Kreeg een mail van de leverancier dat de cx65 pas eind Juni leverbaar word. Toen dus bij Tummers gekocht voor 2199.Paitor schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 11:33:
[...]
Ook hier continu aan het f5'en op de rentepunten, maar dat lijkt toch niet te helpen
Jammer dat die nu duurder is.
[ Voor 8% gewijzigd door maarten22 op 04-06-2020 12:19 ]
Ik word nog terug gebeld over de uitgebreide 5 jaar garantie. Normaal gezien alleen in het bezorg gebied, maar toen ze eraan herinnerde dat Eindhoven niet zo heel ver van Weert ligt, gingen ze daar nog even naar kijken.
Edit:
Ik krijg net een offerte inclusief de uitgebreide garantie voor €157,-
Eindhoven valt dus toch onder het service gebied
[ Voor 11% gewijzigd door Auwdioslave op 04-06-2020 13:51 ]
https://www.bol.com/nl/ra..._N/4289158195/?rating=all
55B9 €1068
55C9 €1239
65B9 €1699
65C9 €1929
[ Voor 16% gewijzigd door menzo op 04-06-2020 14:08 ]
Wordt vandaag nog geleverd
Bedankt voor de tip forum!
P.S. mijn bestelling bij ING geannuleerd, die leveren hem waarschijnlijk pas eind juni of later, de cashback loopt ook tot eind juni...

So be warned als je een ING bestelling hebt, het kan zijn dat je de TV pas geleverd krijgt als de cashback periode is afgelopen, en je hebt je serienummer etc. nodig om je ervoor in te schrijven
Beter gezegd verkopers via het Bol.com platform.menzo schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:06:
Bol.com heeft nu ook de B9 en C9 in de aanbieding.
https://www.bol.com/nl/ra..._N/4289158195/?rating=all
55B9 €1068
55C9 €1239
65B9 €1699
65C9 €1929
Hier is al veel vaker voor gewaarschuwd in dit topic.
Opletten dus.
Art en Craft is bv geen lid (meer) van het Thuiswinkel.org keurmerk.
TV online is geen officiële LG dealer.
Scherpe prijzen zijn hier recent al genoemd bij andere officiële LG dealers.
Dit zal ik niet herhalen.
Heb je er nog meer bij gekocht je hebt 100 euro meer betaalt dan sommige andere.WeZZeY schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:52:
Net bij Smits Arnhem de LG oled65CX6la gekocht voor 2299,- (excl. cashback)!
Wordt vandaag nog geleverd
Bedankt voor de tip forum!
P.S. mijn bestelling bij ING geannuleerd, die leveren hem waarschijnlijk pas eind juni of later, de cashback loopt ook tot eind juni...![]()
So be warned als je een ING bestelling hebt, het kan zijn dat je de TV pas geleverd krijgt als de cashback periode is afgelopen, en je hebt je serienummer etc. nodig om je ervoor in te schrijven
nee het 'uber promo' assortiment is op zeiden ze, ze hadden een nieuwe leveringen met deze prijsppatrick schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:04:
[...]
Heb je er nog meer bij gekocht je hebt 100 euro meer betaalt dan sommige andere.
Zeker gezien de cashback inschrijf periode tot de 28e loopt!Ritchie schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:14:
[...]
Zojuist een email ontvangen, ze verwachten deze modellen pas eind deze maand op voorraad!
Hou hier dus rekening mee!
Ik denk dat jij precies de laatste hadmaarten22 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 12:19:
Bij Smits is de 65CX op voorraad, net opgehaald voor €2199 ex cashback.
of ik ben er in getrapt en heb 100 te veel betaald
[ Voor 10% gewijzigd door WeZZeY op 04-06-2020 15:28 ]
Ik zal de hogere prijs hebben omdat ik te lang heb gewacht haha.
Maar met 200 cashback ga ik niet klagen, rond de 2k was mijn zoekprijs.
Ben _zeer_ benieuwd!
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Sorry ik snap het even niet, maarten22 heeft vandaag het bericht gepost dat hij het voor 2199 heeft opgehaald.WeZZeY schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:18:
[...]
nee het 'uber promo' assortiment is op zeiden ze, ze hadden een nieuwe leveringen met deze prijs
En jij vandaag voor 2299.
Is dan op dezelfde dag een oude voorraad op en een hogere prijs gevraagd voor een ander voorraad?
Maarten heeft gewoon ontzettende mazzel gehad, Smits Arnhem kan niet met deze voorraad zulke prijzen geven. Ze hebben dat dan ook daarom snel aangepast naar de huidige prijs.
65CX voor
2299 bij afhalen
2349 bij levering (Lelystad)
+150 bij evt. installatie
(prijzen excl. cash back)
Verder aangeraden de OLW 480 beugel.
beekiess in "[Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED T..."
Je hebt tot 5 juli om je streepjescode in te sturen, mag toch hopen dat ie voor die tijd wordt geleverd..WeZZeY schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:18:
[...]
nee het 'uber promo' assortiment is op zeiden ze, ze hadden een nieuwe leveringen met deze prijs
- NAC Breda -
Prijs was identiek bij Smits, maar vanwege de enorme goede reviews op Tweakers voor Kamera, toch daar gekocht.
De C9 55" was (incl. de muurbeugel, 5jr garantie en verzending) duurder bij; PlatteTV, EP en Elektro World.
Nu al dolblij mee
" Play the violent strings of my symphony "
Bol, biedt hem momenteel aan voor 1799, maar misschien zijn er nog mensen die onlangs een betere deal hebben weten te scoren?
https://www.mediamarkt.nl...BEgI3mfD_BwE&gclsrc=aw.ds
[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 05-06-2020 15:31 ]
Je linkt naar de B9 bij Mediamarkt, Bol heeft trouwens geen C9 voor 1799.Rixos schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:43:
Bol, biedt hem momenteel aan voor 1799, maar misschien zijn er nog mensen die onlangs een betere deal hebben weten te scoren?
https://www.mediamarkt.nl...BEgI3mfD_BwE&gclsrc=aw.ds
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Panasonic TX-65HZW2004 3179 euro
ze verwachten dat die leverbaar is in aug
Je hebt gelijk!yodeluxe schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:19:
[...]
Je linkt naar de B9 bij Mediamarkt, Bol heeft trouwens geen C9 voor 1799.
Ze konden (of willen, wie zal het zeggen
KE heeft hem volgens de site ook niet meer op voorraad, dus dan ga ik voor 50euro niet moeilijk doen
Keurige afhandeling via de mail en inmiddels al de GLS track & trace code ontvangen.
Gewoon een offerte opvragen voor een PROMOprijs en zijn dochter Ann zal deze snel beantwoorden.
goede keus, ik heb de GX65 daar besteld voor 2400 + 15 verzendkosten, GLS kwam vandaag langs met een grote vrachtwagenroland-v schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:11:
Zojuist de CX 65" bij Frans De Smet in België gekocht voor €2.199,- inclusief verzendkosten naar Nederland en excl. cashback. Vanwege drukte verwachten ze wel dat het een paar dagen kan gaan duren voordat die geleverd wordt. Als dat te lang is zou je er natuurlijk altijd voor kunnen kiezen om de TV op te halen in België. 🇧🇪
Keurige afhandeling via de mail en inmiddels al de GLS track & trace code ontvangen.
Gewoon een offerte opvragen voor een PROMOprijs en zijn dochter Ann zal deze snel beantwoorden.
Dinsdagavond rond 18:30 besteld, ik kreeg woensdag een mailtje dat de chauffeur de tv had opgehaald, uiteindelijk vandaag (vrijdag geleverd)
:strip_exif()/f/image/5XEyjrkxFVQqLEIkvBRl4C2b.jpg?f=fotoalbum_large)
http://www.fransdesmet.be/verkoopsvoorwaarden.html
* de koper beschikt niet op het recht om van de aankoop af te zien
* verkochte toestellen worden niet teruggenomen
[ Voor 98% gewijzigd door FeaR op 05-06-2020 23:29 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Michael Knight op 06-06-2020 13:37 ]
Dat laatste gebeurt meestal
[ Voor 28% gewijzigd door Michael Knight op 06-06-2020 13:38 ]
Hoi!
Er wel 1x ergens een verdwaalde versie opduiken en dan is de kans dat deze goedkoper wordt aangeboden. Maar daar zal je dan snel bij moeten zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Michael Knight op 06-06-2020 13:38 ]
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Voordat ik de c9 een paar dagen terug kocht, kreeg ik van verschillende webshops (oa Elektro World) te horen dat hij al uitverkocht was én sowieso niet meer te verkrijgen voor hen.
Ik zou er dus zeker snel bij zijn, als je er echt 1 wil.
[ Voor 15% gewijzigd door Michael Knight op 06-06-2020 13:38 ]
" Play the violent strings of my symphony "
[ Voor 101% gewijzigd door FeaR op 06-06-2020 11:28 ]
Heb het vermoeden niet te lang meer te moeten wachten als ik nog een LG 65" E9 wil hebben. Zal even verder informeren of er nog ergens een leuke aanbieding is.
Mbt LG 55" C9 PLASammy_tukker schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:49:
ik heb de volgende deals kunnen lospeuteren voor een Philips Oled 804 55 Inch:
Kamera Express: 1299+ 150 cashback en 5 jaar 'garantie'
Platte TV.nl: 1299+150 cashback en 1 jaar extra garantie voor 50 euro maar dat is dan helemaal met een monteur aan huis en niet met allerlei verborgen kosten zoals bij KE (de garantie van KE werd even vakkundig onderuit gehaald door plattetv)
Platte TV deed mij een voorstel van 1249 euro (1299 op website) met de standaard 2 jaar garantie
Kamera Express staat 1299 op website en heb ze gevraagd of er nog wat van af kan, maar zij bieden standaard 5 jaar garantie. Zodra ik meer weet zal ik dit bericht updaten.
Even er vanuitgaande dat zij ook nog met 50 euro kunnen zakken dus dezelfde prijs maar wel 3 jaar garantie verschil.
Zal je prive berichtje sturen omtrent die verborgen kosten bij KE en de onderuitgehaalde garantie. Zo'n schadelijk uitspraak zonder detail kan ik niet zoveel mee namelijk, graag hoor ik daar meer over.
LG 55 CX voor €1499
LG 55 GX voor €2099
Word inderdaad erg aantrekkelijk zo. Denk dat ik voor de CX ga
Net bij de Mediamarkt in Den Bosch geweest om de vrouw te overtuigen. En die gaf ook aan dat het klaar was. Wilde me nog wel het showmodel aansmeren voor €1250.Symphony-X schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 09:19:
[...]
Voordat ik de c9 een paar dagen terug kocht, kreeg ik van verschillende webshops (oa Elektro World) te horen dat hij al uitverkocht was én sowieso niet meer te verkrijgen voor hen.
Ik zou er dus zeker snel bij zijn, als je er echt 1 wil.

Ben daar ook bang voor. Zag hem donderdag nog wel via Art&Craft op Bol voor 2099 staan, maar was snel weg (en bestel zelf liever bij een andere shop).El Gravedigger schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 12:54:
De LG E955 voor 1.447 bij EPtummers via de chat. Helaas gaven ze aan dat de 65" versie end of live is en niet meer verkrijgbaar daar.
Heb het vermoeden niet te lang meer te moeten wachten als ik nog een LG 65" E9 wil hebben. Zal even verder informeren of er nog ergens een leuke aanbieding is.
Benieuwd of je nog een goede deal krijgt, anders wordt het denk ik gewoon maar toehappen ergens.
Ze gingen mee met de prijs van ep tummers voor de cx (1499 ex cash back), nadat ik ze mijn live chat liet zien.
Ze gingen ook mee met vonburgt tv, waar de c9 online aangeboden wordt voor 1199,00.
Dank voor alle tips! Ik ben superblij met de c9 voor deze prijs!
Heb precies hetzelfde. Arts en Craft lijkt nog het laagste te zijn. Maar bestel liever ergens anders, ook vanwege verlengde garantie bij oa KE. Arts en Craft gaf aan niet lager te gaan dan 2099. Platte tv gaf aan niet lager te gaan dan 2199 en KE heeft nog geen reactie gegeven, dus die wil ik nog even afwachten.themax1992 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 18:32:
[...]
Ben daar ook bang voor. Zag hem donderdag nog wel via Art&Craft op Bol voor 2099 staan, maar was snel weg (en bestel zelf liever bij een andere shop).
Benieuwd of je nog een goede deal krijgt, anders wordt het denk ik gewoon maar toehappen ergens.
kreeg reactie van platte tv dat er geen korting af kan, ze staan bovenaan in de pricewatch met 1.999,-
Ze geven aan de opvolger TX-65GZW1004 aan te bieden vppr 2349,-
Ik hoop dat ik dit hier mag posten zonder tegen de regelgeving van de groep in te gaan. De TX-65GZW1004 is NIET de opvolger van de TX-65GZW954. De nieuwe 2020 serie is de HZ serie, de GZ serie is van 2019. Verschil 954 en 1004 is de voet, verder is de hardware identiek (op de afstandsbediening na misschien) voor zover mij bekent.Pjotr22 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 11:01:
Vroeg een voorstel voor de TX-65GZW954 aan platte tv. (voorstel van KE voor 1800,-)
kreeg reactie van platte tv dat er geen korting af kan, ze staan bovenaan in de pricewatch met 1.999,-
Staat bij enkel uit verpakking geweest.
Voor de mensen die geen problemen hebben met een outlet televisie
https://www.dewitgoedoutl...Jyi_D_BwE&manufacturer=15
https://www.dewitgoedoutl...sies/lg-oled55c97la-13444
Via de chat bij EP Tummers.
[ Voor 15% gewijzigd door aschja op 07-06-2020 13:19 ]
Vermeld de winkel waar je hem gekocht hebt. Anders hebben andere er niet zo veel aan ;-)aschja schreef op zondag 7 juni 2020 @ 13:03:
Net de 55" CX gekocht voor 1399,- incl verzending. Dit is incl de cashback van LG.
LG OLED 55CX:
EP Tummers: €1499
BCC: €1799
Platte TV: Niet meer op voorraad, kon hem voor de prijs van Tummers ook niet leveren
LG OLED 55GX:
EP Tummers: €2099
Platte TV: €2099 (wilde de prijs van tummers matchen)
Sony KD-55AG9:
EP Tummers: €1699
Zelf heb ik aan het einde van de middag een CX besteld bij EP Tummers
Ik werd een beetje zenuwachtig van mijn belrondes waarin verschillende verkopers aangaven geen voorraad meer te hebben van de 65 C9 en ze ook absoluut niets meer binnen gingen krijgen. Daar werd ik zenuwachtig door omdat ik wel per sé een 9 serie wilde en 65".
Dit was de goedkoopste, Makro bood hem niet meer aan met korting en bij Platte TV, Smits, etc. was de prijs net boven de €2K.
Ik ben er echt ontzettend blij mee tot nu toe. Geen beugel erbij genomen, die zouden nog eens €59 kosten.
Dank aan allen voor bijdrages en ik ga nu waarschijnlijk verder in het ervaringen topic!
Na vandaag nog contact te hebben gehad met diverse winkels, die aangaven de LG E965PLA niet meer binnen te zullen krijgen vanwege end of life. Weer contact gehad met Art en Craft die behulpzaam waren en zelfs op zondag snel op email reageerden. Ze gaven aan dat de prijs waarschijnlijk na vandaag omhoog ging.themax1992 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 18:32:
[...]
Ben daar ook bang voor. Zag hem donderdag nog wel via Art&Craft op Bol voor 2099 staan, maar was snel weg (en bestel zelf liever bij een andere shop).
Aangezien zij de beste prijs aanbieden en veel winkels het model al niet meer hebben, de knoop doorgehak en em bij Art en Craft besteld voor 2.099 euro. Verwacht niet dat er nog ergens een lagere prijs komt, voorraad raakt nu snel op als ik de winkels mag geloven die dit aangeven en het model al niet meer verkopen.
Vandaag ook bij PlatteTV de 55C9 voor 1250,- meegenomen.El Gravedigger schreef op zondag 7 juni 2020 @ 22:32:
[...]
Na vandaag nog contact te hebben gehad met diverse winkels, die aangaven de LG E965PLA niet meer binnen te zullen krijgen vanwege end of life. Weer contact gehad met Art en Craft die behulpzaam waren en zelfs op zondag snel op email reageerden. Ze gaven aan dat de prijs waarschijnlijk na vandaag omhoog ging.
Aangezien zij de beste prijs aanbieden en veel winkels het model al niet meer hebben, de knoop doorgehak en em bij Art en Craft besteld voor 2.099 euro. Verwacht niet dat er nog ergens een lagere prijs komt, voorraad raakt nu snel op als ik de winkels mag geloven die dit aangeven en het model al niet meer verkopen.
Ik begrijp dat de prijs lager kan maar onderaan de streep, 1250 voor een top OLED.
De 65" kriebelde wel maar voor die 750 extra heb je straks zo'n HDMI 2.1 Marantz of een PS5.
CX ook een gaaf toestel ( BFI ! ) maar 12xx euro is gewoon een aardig prijslevel.
( ik kom van een Pana 50GT60 af, so far stelt ie niet teleur )
Bij Hobo.nl incl 5 jaar garantie voor 2149 euro. Afgelopen week was ie er nog, nu staat er bij levertijd 2 tot 4 werkdagen. Ik weet dus niet of ze hem nog hebben.El Gravedigger schreef op zondag 7 juni 2020 @ 22:32:
[...]
Na vandaag nog contact te hebben gehad met diverse winkels, die aangaven de LG E965PLA niet meer binnen te zullen krijgen vanwege end of life. Weer contact gehad met Art en Craft die behulpzaam waren en zelfs op zondag snel op email reageerden. Ze gaven aan dat de prijs waarschijnlijk na vandaag omhoog ging.
5 jaar garantie is iig een stuk betere deal dan in België kopen. Daar geldt de coulance regeling zoals in Nederland zelfs niet, dus na 2 jaar moet je alle reparatiekosten zelf betalen.
https://www.hofma.nl/Phil...ET-%E2%82%AC200,-CASHBACK
PlatteTV.nl gaat met deze prijs mee dus ook €2295 (via chat). Had gisteren al via hun site ook formulier ingevuld en heb deze middag reactie: kan hem deze week halen voor €2099.
Kamera Express komt op €2299, maar met 5 jaar garantie.
Over deze garantie heb ik vreemde verhalen gelezen, kan iemand mij daar meer over vertellen, wellicht in een DM?
[ Voor 15% gewijzigd door inTIMidate op 08-06-2020 14:06 . Reden: lagere prijs. ]
KE heeft ook aangeboden voor 1249, maar dat is dan wel exclusief 30 euro verzendkosten.PK-1990 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 15:36:
[...]
Mbt LG 55" C9 PLA
Platte TV deed mij een voorstel van 1249 euro (1299 op website) met de standaard 2 jaar garantie
Kamera Express staat 1299 op website en heb ze gevraagd of er nog wat van af kan, maar zij bieden standaard 5 jaar garantie. Zodra ik meer weet zal ik dit bericht updaten.
Even er vanuitgaande dat zij ook nog met 50 euro kunnen zakken dus dezelfde prijs maar wel 3 jaar garantie verschil.
Zal je prive berichtje sturen omtrent die verborgen kosten bij KE en de onderuitgehaalde garantie. Zo'n schadelijk uitspraak zonder detail kan ik niet zoveel mee namelijk, graag hoor ik daar meer over.
Heb Platte TV tegenbod gedaan van 1200 euro maar zit nog op reactie te wachten.
Zie inmiddels dat op Tweakers pricewatch partijen zijn die voor 1239 aanbieden.
Overigens heeft Sammy_tukker nog niet gereageerd om zijn claims te verduidelijken mbt de garantie van KE, dus wellicht dat moderator dit kan verwijderen. Eigenlijk een soort van smaadschrift. @FeaR
[ Voor 9% gewijzigd door PK-1990 op 08-06-2020 11:48 ]
Mooie deal! Ik ben ook maar overstag gegaan. Uiteindelijk via PlatteTV voor 2199 kunnen krijgen. Via hobo.nl hadden ze hem nog voor 2149, maar werd teruggebeld dat de laatste net de deur uit was. Vind PlatteTV ook wel fijner omdat ik daar ook redelijk dichtbij in de buurt woonEl Gravedigger schreef op zondag 7 juni 2020 @ 22:32:
[...]
Sammy_tukker schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 12:49:
ik heb de volgende deals kunnen lospeuteren voor een Philips Oled 804 55 Inch:
Kamera Express: 1299+ 150 cashback en 5 jaar 'garantie'
Platte TV.nl: 1299+150 cashback en 1 jaar extra garantie voor 50 euro maar dat is dan helemaal met een monteur aan huis en niet met allerlei verborgen kosten zoals bij KE (de garantie van KE werd even vakkundig onderuit gehaald door plattetv)
Kijk van mij mag het verwijderd worden, maar waar platte tv mij op wees was dat de KE 5 jaar garantie niet anders is dan hun eigen garantie+ 3 jaar waarbij je of je tv naar KE moet brengen of je krijgt veel service kosten aan je broek en voorts zit er in jaar 3 4 5 een afschrijving in je garantie en moet je dus maar afwachten of je je hele reparatie vergoed krijgt. (en je was dus al de kosten van de haal en breng service sowieso kwijt) Als twee deals hetzelfde kosten en de een een andere garantie constructie heeft dan de ander is het wellicht wel goed om dat mee te nemen in je afweging.PK-1990 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:44:
[...]
....... Overigens heeft Sammy_tukker nog niet gereageerd om zijn claims te verduidelijken mbt de garantie van KE, dus wellicht dat moderator dit kan verwijderen. Eigenlijk een soort van smaadschrift. @FeaR
Of de tv echt morgen wordt bezorgd is nog een vraagteken, gezien de drukte bij bezorgers, maar dat geldt voor alle bedrijven, denk ik.
Netjes een kortingscode ontvangen. Scheelt toch even € 350 met de adviesprijs, die argeloze kopers zonder wetenschap van dit forum er gewoon voor betalen.....
Prijs is inclusief bezorgen.
[ Voor 4% gewijzigd door aouwe op 08-06-2020 15:31 ]
Veel kijk plezier met je nieuwe oled.aouwe schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:30:
Zojuist bij Art@Craft de 48CX voor 1349 besteld, daar was hij weer op voorraad.
Of de tv echt morgen wordt bezorgd is nog een vraagteken, gezien de drukte bij bezorgers, maar dat geldt voor alle bedrijven, denk ik.
Netjes een kortingscode ontvangen. Scheelt toch even € 350 met de adviesprijs, die argeloze kopers zonder wetenschap van dit forum er gewoon voor betalen.....
Ik heb 20 mei om 21:30 een 55E9 besteld bij Art&Craft en op Hemelvaartsdag de 21ste de tv mogen ontvangen.
Dus als die op voorraad is kunnen ze behoorlijk rap handelen.
Voor 1339,- incl verzending
Dank aan allen op het forum voor de bijdrages waardoor ik deze deal kon sluiten
Ik had een aanbod van KE voor 2399,- excl verzenden en had mijn voorkeur voor KE ivm de garantie van 5 jaar, maar zoals hierboven ook al beschreven zijn de voorwaarden van de garantie vergelijkbaar met garantie waar je vanuit de coulanceregeling ook al aanspraak op zou kunnen maken. Daarnaast heeft Smiths ook een goede reputatie en verliep het contact helder en professioneel. Dus uiteindelijk gekozen voor de beste prijs!
[ Voor 3% gewijzigd door Absynth op 09-06-2020 15:54 . Reden: casback vergeten te benoemen ]
Eindelijk mijn Panasonic P42V10 plasma uit 2009 vervangen. Ben benieuwd 😎
De nieuwe 65a89 was 2449€.
Zelf de 65ag9 genomen.
Bedankt voor de tip, ik heb gisteren ook rondgebeld en gemaild voor de 48CX en hem uiteindelijk bij Art en Craft besteld voor 1349. Wordt vandaag al bezorgd!aouwe schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:30:
Zojuist bij Art@Craft de 48CX voor 1349 besteld, daar was hij weer op voorraad.
Ze schijnen erg beperkt leverbaar te zijn en komen maar met kleine aantallen binnendruppelen. Voor wie geïnteresseerd is, dit zijn de resultaten van mijn belrondje:
EPTummers: 1549, levertijd onbekend. Er is er een op voorraad in Roermond, maar dat is een showmodel die er nu 3 dagen staat. Er kon niks van de prijs af.
PlatteTV: levertijd eind v/d maand, viel voor mij daardoor direct af dus niet doorgevraagd naar de prijs
Smits: 1499, over 2 weken weer voorraad
Apollo: 1499, 3-4 weken
Kamera Express: 1399 incl 5 jaar garantie, levertijd "onduidelijk"
Art & Craft: 1349 incl verzending, op voorraad
Heel vreemd dat bij EPtummers de 48" duurder is dan de 55". Die heb ik voor 1499,- gekocht.kubuskwal schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:32:
[...]
Bedankt voor de tip, ik heb gisteren ook rondgebeld en gemaild voor de 48CX en hem uiteindelijk bij Art en Craft besteld voor 1349. Wordt vandaag al bezorgd!
Ze schijnen erg beperkt leverbaar te zijn en komen maar met kleine aantallen binnendruppelen. Voor wie geïnteresseerd is, dit zijn de resultaten van mijn belrondje:
EPTummers: 1549, levertijd onbekend. Er is er een op voorraad in Roermond, maar dat is een showmodel die er nu 3 dagen staat. Er kon niks van de prijs af.
PlatteTV: levertijd eind v/d maand, viel voor mij daardoor direct af dus niet doorgevraagd naar de prijs
Smits: 1499, over 2 weken weer voorraad
Apollo: 1499, 3-4 weken
Kamera Express: 1399 incl 5 jaar garantie, levertijd "onduidelijk"
Art & Craft: 1349 incl verzending, op voorraad
Ik heb via de chat geïnformeerd naar de prijs van de Panasonic TX-55GZT1506. Daar vragen ze €1598 voor wat ik op zich een hele nette prijs vind voor de extra's die je krijgt ten opzichte van de 954 en de 1004. Ook geïnformeerd naar de prijs van de Panasonic TX-55GZW954 en daarvoor vragen ze €1499.Pjotr22 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 11:01:
Vroeg een voorstel voor de TX-65GZW954 aan platte tv. (voorstel van KE voor 1800,-)
Maar ja de LG CX55 bieden ze aan voor €1495 en daar kan je €100 cashback op krijgen. En de LG E955 kan je krijgen voor €1339 blijkbaar. Twijfel twijfel
En dat precies toen ik bij Coolblue stond en vroeg waarom ze niet meer concurreren qua prijs

+1! Na een 48" Samsung LED, nu een 65" LG OLED. Zelfde prijs als hierboven betaald. Er waren nog voldoende exemplaren op voorraad.jaroen89 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 19:30:
goede keus, ik heb de GX65 daar besteld voor 2400 + 15 verzendkosten, GLS kwam vandaag langs met een grote vrachtwagen
Ik wilde eigenlijk even iemand in het zonnetje zetten om te bedanken voor de tip, maar ik zag dat de eerste FdS-tip al dateert van 2018.
Anyway, bedankt iedereen voor de tips!
Voor de 65oled854 vroegen ze €1699,- ook dit is na aftrek cashback
De hoge vraag vanuit dit forum zal daar waarschijnlijk oorzaak van zijn haha.
Weet je zeker dat die €1495 niet al inclusief cashback is? Vorige week wouden ze niet mee in de €1499 van EP Tummers.dabachata schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:10:
[...]
Maar ja de LG CX55 bieden ze aan voor €1495 en daar kan je €100 cashback op krijgen. En de LG E955 kan je krijgen voor €1339 blijkbaar. Twijfel twijfel
[ Voor 9% gewijzigd door AlxRoelofs op 09-06-2020 23:04 ]
[ Voor 83% gewijzigd door FeaR op 10-06-2020 09:17 ]
[ Voor 89% gewijzigd door FeaR op 10-06-2020 09:17 ]
Waarom verschilt die A-Z Service zo in prijs per verschillende tv's?inTIMidate schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 09:01:
[...]
Nee standaard 2 jaar, maar ik heb er wel A-Z Service Totaalpakket - OLED TV voor 3 jaar bijgenomen voor € 79,99. Ze boden ook nog OLED TV cleaner aan voor €9,99.
55cx - 74,99
55c9 - 49,99
65c9 - 74,99
En bij jou tv zelfs 79,99?
[ Voor 3% gewijzigd door PK-1990 op 10-06-2020 11:09 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Gijs007 op 10-06-2020 11:48 ]
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
De laagste prijs die ik kon krijgen voor de B9 was 1695 bij Hofma.nl met twee jaar garantie, en bij KE kon ik er een krijgen voor 1730 inc. 5 jaar garantie. De C9 kon ik krijgen bij Frans de Smet voor 1949 en de CX voor 2199 (-200 euro cashback).
Ik ben uiteindelijk voor de B9 gegaan bij KE met 5 jaar garantie. Zo bespaar ik best wat geld, heb ik toch vijf jaar garantie en ik vertrouw er maar op dat de B9 volgens HDTVTest straks 120fps, 4k hdr moet kunnen draaien:)) Smits in Arnhem boodt de B9 voor 1779 aan met een volwaardige 5 jaar garantie, maar ik ben daar niet voor gegaan. Hopelijk zal ik geen problemen ondervinden en anders hoop ik dat die 5 jaar garantie van KE iets voorstelt.
Had er maandag ook naar gevraagd, en kreeg gisteren eind van de middag ook antwoord dat de 55C9 niet meer leverbaar was.tieske1988 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:03:
Vandaag contact gehad met kamera express voor de LG OLED55C9PLA, die gaven aan de tv niet meer kunnen leveren en ik kreeg een voorstel voor de opvolger. Vreemd want op de site staat nog wel dat er voorraad is.
Nu heb ik de tv bij audiomixonline besteld. Dus voor de mensen die voor die specifieke tv aan het kijken zijn zou ik willen zeggen; wacht niet te lang anders moet je straks wachten tot de opvolger in prijs gedaald is.
Aanbod voor de 55CX was 1549 ex cashback en 30 euro verzendkosten, alleen te betalen via ideal.
Nou betaal ik liever met cc, en wilde ik ook eigenlijk wel de C9, die op de website nog wel leverbaar lijkt, dus maar 'gewoon' besteld en dan heb ik geen verzendkosten en kan ik wel met cc betalen.
Nog geen bezorgafspraak, dus wel benieuwd hoe het nu gaat.
Als je het hebt over de CX kan ik je bij deze bevestigen dat ik deze afgelopen zondag gekocht heb voor €1499. En daar gaat de cashback nog van af. Dus €1399.AlxRoelofs schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:03:
[...]
Weet je zeker dat die €1495 niet al inclusief cashback is? Vorige week wouden ze niet mee in de €1499 van EP Tummers.
Kamera Express heeft hem niet meer en gaat hem ook niet meer krijgen (geven ze aan). Uiteindelijk bij Plattetv gekocht voor €1250 (via chat, kon niet lager), maar ook die geven aan dat hij schaars wordt. Geen idee wat dit echt voor gevolgen gaat hebben voor de prijs en de beschikbaarheid, maar mensen die hem echt willen kunnen beter nu toeslaan (denk ik).
Denk dat er duidelijk meer vraag dan vorig jaar is naar uitloopmodel omdat de verschillen (te) klein zijn met het nieuwe model. Gemis aan DTS bij CX lijkt me voor redelijk wat mensen ook reden om C9 te nemen.
Ben er in ieder geval blij mee.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Deze week keurig geleverd. Klein foutje gemaakt met muurbeugel, die was per ongeluk niet meegekomen en is nu alsnog per koerier onderweg.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
[ Voor 6% gewijzigd door VeeGee op 12-06-2020 10:46 ]
Helaas wel een winkel in de UK, echter wel met gratis verzenden naar Nederland.
(aanbieding aangepast want betrouwbaarheid is in het geding!)
[ Voor 44% gewijzigd door HoppyF op 12-06-2020 13:20 ]
Opnieuw, opgepast...HoppyF schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:02:
Voor de liefhebbers van een erg lage prijs nu een 55B9 voor (omgerekend) €960.
Helaas wel een winkel in de UK, echter wel met gratis verzenden naar Nederland.
Volgens de Rijksoverheid betaal je geen invoerrechten.
Garantie is een ander verhaal want daarvoor moet je dus bij de winkel in de UK zijn.
Verdere discussie hierover mag niet gevoerd worden in dit topic.
https://electronicscentre...tv-with-google-assistant/
https://www.hotukdeals.co...tronicscentrecouk-3481296
https://www.hotukdeals.co...e-they-legitimate-3471784
Testing, one, two ...
Mmmm. Twijfelachtig inderdaad.
Mijn tekst is aangepast.
https://www.electroworld.nl/sony-kd65ag9-4548736096615.htmlcarcept2009 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 00:23:
Sony 65ag9 bij Electro World veen 2249.99€ na contact via telefoon.
De nieuwe 65a89 was 2449€.
Zelf de 65ag9 genomen.
Jij beweert dus een goede 1200€ korting te hebben gekregen???
Of ik heb jouw bericht echt helemaal verkeerd gelezen.
Wilde eigenlijk op mijn nieuwe AMEX kaart wachten maar heb bovenstaande zojuist toch maar via PayPal gekocht, aangezien Mediamarkt, Coolblue en PlatteTV deze week allemaal de prijs omhoog gooiden van 1299 naar 1399, en bij Wehkamp deze gisteren uitverkocht raakte.
Dit is geen concrete prijsinformatie en vragen over specificaties is dit het topic niet voor.
[ Voor 119% gewijzigd door FeaR op 13-06-2020 18:03 ]
Dit topic is gesloten.
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
- Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
- Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.