-Moondust- schreef op woensdag 8 april 2020 @ 17:50:
[...]
Ik ben benieuwd of dat bevalt. Best een risico voor dat geld vind ik.
Ik zie op de site ook goedkope prijzen staan voor andere modellen.
LG OLED55B97LA € 999,-
LG OLED65B97LA € 1.499,- (nog 2 te koop)
LG OLED65C97LA € 1.699,- (nog 1 te koop)
LG OLED55C97LA € 1.099,- (nog 1 te koop)
De 77C9 zie ik niet meer op de site staan en is dus waarschijnlijk uitverkocht.
Is 7LA trouwens wel Nederlands?
Heb de tv inmiddels binnen aangesloten. HOLY *** wat een ding WAUW!!
Maar nu even ter zake :):
Ik heb de 77C9PLA variant. Doos was al open geweest zoals op de website aangegeven. De medewerker gaf aan dat dit nieuwe modellen zijn die niet meer officieel verkocht mogen worden i.v.m. schade aan de doos en/of lichte mankementen aan de tv zoals krasjes of deukjes. De medewerker gaf aan dat zij alle tv's zelf testen en vervolgens weer in de doos verpakken en verkopen. Ook gaf hij aan dat als ik niet tevreden was, ik mijn geld terug zou krijgen.
In mijn geval:
- Ik heb de originele doos ontvangen (was geopend)
- De TV was enkel ingepakt met piepschuim (dus geen "zak" over de tv en ook geen folie over het scherm). - Boekjes, stand en afstandsbediening nieuw in seal.
- Geen gebruikerssporen rondom de VESA aansluiting en stand. Alles 100% nieuw.
- Geen stof tussen de ventilatie en naden. 100% Schoon.
- !! Helaas twee hele lichte krasjes/deukjes aan de achterkant van het scherm !!.
- Scherm is 100% goed. Geen burn in o.i.d.
- Branduren minder dan 1 uur.
- De tv had de oude fabrieksfirmware
- Fabrieksgarantie van 2 jaar via LG.
- Kan de TV registreren bij LG.
Al met al heb ik besloten om de tv te houden. Voor €3500,- ga ik de C9 77" nergens vinden. De "mankementen" die ik op mijn tv heb kan ik mee leven. Niet zichtbaar. Ik ben tevreden echter snap ik als mensen twijfelen. Mocht je een tv bij ze bestellen, dan zou ik zeker extra opletten en alles even grondig checken. Mocht je uiteindelijk niet tevreden zijn krijg je gewoon je geld terug. Wat betreft de service. Die is echt top!