De LG 55 C8 is bij Apollo.nl nu voor € 1495,- excl. cashback incl. verzending te bestellen. Geldig tot maandag: https://m.apollo.nl/nl/16...5c8pla-blackfriday-actie/
Ik heb een prijs van €2778,- ex. cashback aangeboden gekregen. Tevens geen woord gerept over garantie. Aangezien dit nog hoger is dan hun eigen Black Friday prijs op de website ga ik hier niet mee akkoord. Nog even teruggemaild dat het lager kan, maar anders kijk ik even verder.sirkeith schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:01:
[...]
Ik zit er nu ook naar die TV te kijken, maar ik zie hem nergens goedkoper verschijnen helaas.
Ben benieuwd wat voor reactie @Sarrr voor reactie gaat krijgen!
Verwijderd
Al langere tijd meegelezen, gisteren bij FOKA de LG 65 E8 gehaald voor 2799 ex cashback. Zelfs nog mijn parkeerkosten ook teruggekregen, en via de website van foka gratis 5 jaar garantie kunnen afnemen...(tenminste zie niks staan over 50 euro meer).
Al met al tevreden. Dank voor alle prijs updates.
Al met al tevreden. Dank voor alle prijs updates.
Na paar jaar zo nu en dan meelezen gister de 55C8 besteld bij Foka voor 1450 + 30 verzendkosten. Wordt straks al geleverd. Super topic! Heeft me veel gespaard
Hier hebben andere weinig aan. Zie de topic warning (het rode vlak onderin) punt 6. Dit is tevens jouw eerste waarschuwing.
[ Voor 75% gewijzigd door Zeehond op 24-11-2018 14:25 ]
De cashback voor dit model is 300 euro toch? 1200 euro is een scherpe prijs, *twijfeltwijfelStoelpootje schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 00:35:
De LG 55 C8 is bij Apollo.nl nu voor € 1495,- excl. cashback incl. verzending te bestellen. Geldig tot maandag: https://m.apollo.nl/nl/16...5c8pla-blackfriday-actie/
Verlengde cashback staat op de website van LG :
Ik had de officiële bevestiging hier nog niet zien passeren.Deze Actie geldt alleen voor aankopen gedaan bij officiële dealers van LG die aan deze promotie
deelnemen in Nederland, België en Luxemburg gedurende de periode 20 augustus 2018 t/m 31 december
2018
De online registratie moet uiterlijk 7 januari 2019 compleet zijn
Rish schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:24:
Mensen die 'm (LG 55c8 of wat anders) bij Smits Arnhem hebben gehaald ook een geschreven papieren bon gekregen??
Geschreven bon voor mijn 55e8 gekregen en gewoon geaccepteerd bij LG (geld al binnen ook) (Smiths Arnhem)herian10 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:23:
[...]
ja ik ook bij aflevering krijg je een getypte bon want die heb je nodig voor de cashback een geschreven bon accepteren ze niet bij lg
[ Voor 25% gewijzigd door frank_b op 24-11-2018 10:09 ]
Zie topicstart en waarschuwing onderaan: winkel vermelden is verplicht, geen geheime deals.HierarchyHero schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:27:
Uiteindelijk gisteren de 55C8 aangekocht aan 1200 (1500- 300 cashback) na wat afpingelen bij een lokale winkel (met website).
Ah oké, ik vind het toch een beetje ouderwets dat handgeschreven gebeuren.
Ze benadrukten inderdaad dat een dergelijke bon dor LG geaccepteerd zal worden.
I.i.g. bedankt voor de reacties. Stuur ze wel voor de zekerheid een mail i.v.m. garantie.
Vandaag de tv ophangen :):):):)
(Smits Arnhem verkoopt de originele LG muurbeugel ook, ik mocht 'm meenemen voor €69 - wellicht handig voor degene die de beugel nog wilt kopen)
Ze benadrukten inderdaad dat een dergelijke bon dor LG geaccepteerd zal worden.
I.i.g. bedankt voor de reacties. Stuur ze wel voor de zekerheid een mail i.v.m. garantie.
Vandaag de tv ophangen :):):):)
(Smits Arnhem verkoopt de originele LG muurbeugel ook, ik mocht 'm meenemen voor €69 - wellicht handig voor degene die de beugel nog wilt kopen)
frank_b schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:07:
[...]
[...]
Geschreven bon voor mijn 55e8 gekregen en gewoon geaccepteerd bij LG (geld al binnen ook) (Smiths Arnhem)
Platte tv werkt niet niet mee. Prijs gevraagd voor een LG55C8P + LG SK10Y. komen met 2444.
Dat is 1799 voor de tv. Zelfs zonder korting op de soundbar van 645 zijn ze veel te duur.
Dat is 1799 voor de tv. Zelfs zonder korting op de soundbar van 645 zijn ze veel te duur.
Asus G501
Update: gechat met FOKA en daar uiteindelijk de knoop doorgehakt.Sarrr schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 07:18:
[...]
Ik heb een prijs van €2778,- ex. cashback aangeboden gekregen. Tevens geen woord gerept over garantie. Aangezien dit nog hoger is dan hun eigen Black Friday prijs op de website ga ik hier niet mee akkoord. Nog even teruggemaild dat het lager kan, maar anders kijk ik even verder.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Klopt!Timmeah schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:55:
[...]
De cashback voor dit model is 300 euro toch? 1200 euro is een scherpe prijs, *twijfeltwijfel
Vandaag bij plattetv ipv de philips 65oled803 toch de 903 meegenomen. Uiteindelijke prijs €2649 exclusief €500 cashback. Daarnaast extra service garantie voor €50 ipv €160. En wat me over de streep haalde was natuurlijk de gratis hdmi kabel 
Al met al tevreden met deze deal voor €2199 netto!
Al met al tevreden met deze deal voor €2199 netto!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
1599 was het laagste dat ze gingen bij PlatteTV voor de 55" LG C8... Ik ga het proberen bij FOKA.
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Het is al vaker gezegd maar Platte TV komt zijn beloftes niet na.bobberg schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:49:
1599 was het laagste dat ze gingen bij PlatteTV voor de 55" LG C8... Ik ga het proberen bij FOKA.
Er staat duidelijk op hun website dat er vanwege de BF actie een lagere prijs geldt dan bij hun concurrenten. Dat is dus niet zo. Erg flauw, daar trappen we dus niet in.
Platte TV zegt:
TIP! Ergens anders een mooie prijs gezien? Bij ons kan het nóg goedkoper!
Bron: https://www.plattetv.nl/categorie/black-friday-1187.html
[ Voor 15% gewijzigd door HoppyF op 24-11-2018 13:56 ]
Zeer jammer inderdaad. Ik heb de knoop doorgehakt bij FOKA: LG 55" C8 voor 1529 incl 5 jaar garantie en bezorging excl cashback.HoppyF schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:53:
[...]
Het is al vaker gezegd maar Platte TV komt zijn beloftes niet na.
Er staat duidelijk op hun website dat er vanwege de BF actie een lagere prijs geldt dan bij hun concurrenten. Dat is dus niet zo. Erg flauw, daar trappen we dus niet in.
Platte TV zegt:
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Jup same here.bobberg schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:27:
[...]
Zeer jammer inderdaad. Ik heb de knoop doorgehakt bij FOKA: LG 55" C8 voor 1529 incl 5 jaar garantie en bezorging excl cashback.
Had anders nog een LCD gehaald maar voor 1229 kon ik het echt niet laten!
[ Voor 16% gewijzigd door KirovAir op 24-11-2018 15:21 ]
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Laagste prijs voor de OLED77W8 die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken! € 9499,--
https://www.mediaathome.d...rc=pricecomp&refID=idealo
77C8 + bv. soundbar lg sk10 geen optie ?Rebecca schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:44:
Laagste prijs voor de OLED77W8 die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken! € 9499,--
zit je ongeveer op de helft van het bedrag
deze was in duitsland in de aanbieding
https://www.mydealz.de/de...c8-lla-mediamarkt-1278403
Het is foka geworden 1529 incl met 5 jaar garantie. Soundbar kon niks vanaf maar alsnog prima deal. Bedankt voor de tips mensen! Heeft mij honderden euros gescheeld.RemcoINC08 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:55:
Platte tv werkt niet niet mee. Prijs gevraagd voor een LG55C8P + LG SK10Y. komen met 2444.
Asus G501
Volgende week vrijdag de 55c8 ophalen bij foka voor €1499 ex cashback. Wegens het niet meer op voorraad hebben van de tv. Nieuwe levering komt woensdag weer.
Gelijk ci module en wandbeugel besteld.
Gelijk ci module en wandbeugel besteld.
Hun opmerking "Voor 18:00 besteld, morgen in huis" maken ze nu ook niet waar. Argument is dat vanwege black friday alle vervoerders het heel druk hebben. Enige wat ze me konden melden was dat hij binnen 5 dagen geleverd zou worden.HoppyF schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:53:
[...]
Het is al vaker gezegd maar Platte TV komt zijn beloftes niet na.
Platte TV zegt:
Zelf de 55C8 bij Apollo besteld voor 1549,- met de pixelgarantie, met gratis levering. Die garantie vond ik daar toch interessanter dan de garantievoorwaarden van Foka.
Exclusief cashback, dus uiteindelijk 1200,- voor een OLED vind ik toch heel netjes
Helaas zal ik nog een paar dagen moeten wachten op de levering.
Exclusief cashback, dus uiteindelijk 1200,- voor een OLED vind ik toch heel netjes
Ik had vrijdag besteld en hij wordt dinsdag geleverd. Door Apollo.The_Answer_42 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:44:
Zelf de 55C8 bij Apollo besteld voor 1549,- met de pixelgarantie, met gratis levering. Die garantie vond ik daar toch interessanter dan de garantievoorwaarden van Foka.
Exclusief cashback, dus uiteindelijk 1200,- voor een OLED vind ik toch heel netjes![]()
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Pixelgarantie is belangrijker dan de algemene garantie. Mocht er 1 pixel uitvallen valt dat onder die garantie. De algemene garantie is een cluster pixel garantie. Dat is heel wat anders.The_Answer_42 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:44:
Exclusief cashback, dus uiteindelijk 1200,- voor een OLED vind ik toch heel netjes![]()
Daarom ook een C8 gekocht bij Apollo voor 1495,- + 49,- pixelgarantie 5 jaar en ex cashback. Vanaf dinsdag inderdaad weer leverbaar.
@Sbakker1982
Wederom offtopic en geen eigen inzet. Dit is de tweede keer in dit topic. Lees voortaan de TW en voor zo lees je e-mail voor hoe je over een week een unban aan kan vragen.]
Wederom offtopic en geen eigen inzet. Dit is de tweede keer in dit topic. Lees voortaan de TW en voor zo lees je e-mail voor hoe je over een week een unban aan kan vragen.]
[ Voor 114% gewijzigd door FeaR op 24-11-2018 23:16 ]
Verwijderd
Dit topic is om prijzen te bespreken. Dat je de winkel al niet noemt is al tegen de TW in, de rest van de post is geheel offtopic hier en meer iets voor Shopping Forum. Graag daar een nieuw topic openen.
[ Voor 89% gewijzigd door FeaR op 24-11-2018 23:12 ]
Verwijderd
Op ebay.de is smits uit arnhem https://www.ebay.de/usr/fotovideosmitsbv die het een en ander te koop heeft o.a. de LG 55E8 voor 1499 euro en de LG 65E8 voor 2499. Als je bedenkt dat als hem dan op ebay.de koopt voor de Sofort-Kaufen prijs, dat de ebay fee (9,15%) er voor hun nog af moet. Dan zit er wellicht nog speling in de prijs als je hem buiten ebay om koopt. Wat ik me alleen afvraag, kan hier de cash back nog vanaf.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2018 05:42 ]
Ik heb bij Smits gekocht voor 1495 incl garantie, pixelgarantie en bezorging. Hier gaat de cashback nog af.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2018 @ 05:11:
Op ebay.de is smits uit arnhem https://www.ebay.de/usr/fotovideosmitsbv die het een en ander te koop heeft o.a. de LG 55E8 voor 1499 euro en de LG 65E8 voor 2499. Als je bedenkt dat als hem dan op ebay.de koopt voor de Sofort-Kaufen prijs, dat de ebay fee (9,15%) er voor hun nog af moet. Dan zit er wellicht nog speling in de prijs als je hem buiten ebay om koopt. Wat ik me alleen afvraag, kan hier de cash back nog vanaf.
De C8 denk ik? Zal een hele mooie prijs zijn voor een E8.miles schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:15:
[...]
Ik heb bij Smits gekocht voor 1495 incl garantie, pixelgarantie en bezorging. Hier gaat de cashback nog af.
Ai, idd de C8, sorryKingpin schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:43:
[...]
De C8 denk ik? Zal een hele mooie prijs zijn voor een E8.
dubbel
[ Voor 95% gewijzigd door miles op 25-11-2018 10:55 ]
Hier op donderdag 22 november een sony kd-65XF9005 voor 1500, na cashback 1300 euro bij plattetv.nl ver voor de daadwerkelijke cashback actie.
Het weekend stond de bestelstatus op "magazijn in behandeling" helaas is dit nu omgezet naar "artikel staat in bestelling"
Lijkt erop dat de website voorraad niet helemaal correct lijkt, ook nu staat hij nog in voorraad. Vragen over levering werden donderdag met de communicatie al een beetje ontweken, ook nu wordt er gezegd dat het iets langer kan duren ivm black friday maar geen antwoord op de daadwerkelijke vraag of ze nu wel of niet uit voorraad leveren.
Nouja we wachten rustig af.
Het weekend stond de bestelstatus op "magazijn in behandeling" helaas is dit nu omgezet naar "artikel staat in bestelling"
Lijkt erop dat de website voorraad niet helemaal correct lijkt, ook nu staat hij nog in voorraad. Vragen over levering werden donderdag met de communicatie al een beetje ontweken, ook nu wordt er gezegd dat het iets langer kan duren ivm black friday maar geen antwoord op de daadwerkelijke vraag of ze nu wel of niet uit voorraad leveren.
Nouja we wachten rustig af.
Ik heb zojuist de LG OLED55C8 bij Foka besteld, met een Vogels Thin 405 beugel voor € 1559 inclusief 5 jaar garantie. Ga 'm wel zelf afhalen donderdag.
De 1e aanbieding was €1699 zonder Thin 405, en daarna deze prijs gekregen.
Hierbij wil ik jullie even vervloeken:
Ik had totaal geen intentie om een nieuwe TV te kopen mijn 37V5500 uit 2009* doet het namelijk nog prima! Maar door dit topic heb ik zojuist meer dan een half maandsalaris uitgegeven aan een TV!
FOKA 1449 + 30 verzenden +5 jaar garantie = 1529 (zoals eerder ook is vermeld)
Wordt als het goed is vrijdag bezorgt.
* ook bij foka vandaan trouwens.
Ik had totaal geen intentie om een nieuwe TV te kopen mijn 37V5500 uit 2009* doet het namelijk nog prima! Maar door dit topic heb ik zojuist meer dan een half maandsalaris uitgegeven aan een TV!
Wordt als het goed is vrijdag bezorgt.
Uiteindelijk goede aanbieding. Wel vreemd ze eerst 1699 zeiden dat had ik niet. Maar ik begon wel met ddat ik begreep dat de 55C8 voor 1500 weg ging.smartie89 schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:08:
Ik heb zojuist de LG OLED55C8 bij Foka besteld, met een Vogels Thin 405 beugel voor € 1559 inclusief 5 jaar garantie. Ga 'm wel zelf afhalen donderdag.
Haha ja das erg he. Bij mij stond een nieuwe tv wel op de verlanglijst, maar was nog in orienterende fase. Totdat ik hier ging lezen.Tazzios schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:06:
Hierbij wil ik jullie even vervloeken:
Ik had totaal geen intentie om een nieuwe TV te kopen mijn 37V5500 uit 2009* doet het namelijk nog prima! Maar door dit topic heb ik zojuist een meer dan een half maand salaris uit gegeven aan een TV!
Wordt als het goed is vrijdag bezorgt.![]()
[...]
Uiteindelijk goede aanbieding. Wel vreemd ze eerst 1699 zeiden dat had ik niet. Maar ik begon wel met ddat ik begreep dat de 55C8 voor 1500 weg ging.
Nette deal.
Ik heb in de 1e mail een link naar bol.com erbij gezet waar ' ie voor 1490,85 leverbaar was met het verzoek op laagste prijs garantie en toen kreeg ik die 1699 terug.
Daarna gelinkt naar een paar berichten hier op het forum en toen kreeg ik die prijs.
Denk dat ze gewoon nog dachten wat extra marge eruit te halen op de zondag morgen...
Hallo,
Gisteren een "prijsvraag"rondje gedaan Bij Foka, Apollo, Smits Arnhem en PlatteTV.nl
De laagste prijzen die ik gehad heb (exclusief extra garantie, bezorgen en cash back) zijn:
LG OLED 55C8PLA: € 1495,== bij Apollo en Smits Arnhem
LG SK10Y: € 639,== bij Smits Arnhem
LG TK10: 45,== bij Smits Arnhem
LG OLED55E8PLA: €1799,-- bij Smits Arnhem
Philips 55OLED903/12: €1799,-- bij Apollo.
Decisions decisions ………. pfff wat kunnen ze het je moeilijk maken!!!!
ps: PlatteTV.nl kwam met een antwoord dat ze niet lager konden gaan dan de prijzen op de site. Na een aanvullende mailtje mijnerzijds, met daarin mijn aanbiedingen en dat ze op deze manier maar weinig zouden verkopen, kreeg ik weer een antwoord met aangepaste prijzen die nog steeds veel hoger zijn dan de bovenstaande aanbiedingen.
Volgens hen kon de concurrentie die lage prijzen aanbieden omdat dat wellicht geen erkende dealers waren!!!
Daarom mogen ze natuurlijk ook meedoen met de Cash Back-acties!!!
Gisteren een "prijsvraag"rondje gedaan Bij Foka, Apollo, Smits Arnhem en PlatteTV.nl
De laagste prijzen die ik gehad heb (exclusief extra garantie, bezorgen en cash back) zijn:
ps: PlatteTV.nl kwam met een antwoord dat ze niet lager konden gaan dan de prijzen op de site. Na een aanvullende mailtje mijnerzijds, met daarin mijn aanbiedingen en dat ze op deze manier maar weinig zouden verkopen, kreeg ik weer een antwoord met aangepaste prijzen die nog steeds veel hoger zijn dan de bovenstaande aanbiedingen.
Volgens hen kon de concurrentie die lage prijzen aanbieden omdat dat wellicht geen erkende dealers waren!!!

Ingaan op aankoopadvies is ook offtopic, niet doen.
[ Voor 95% gewijzigd door FeaR op 26-11-2018 03:25 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Gisteren toch nog even een mailtje gestuurd naar Apollo voor de Sony 55AF9. Ik krijg een aanbieding voor €2179 welke geldig is tot aanstaande maandag.
Hebben jullie een voorkeur voor FOKA of Apollo? Of maakt het eigenlijk niks uit. Ik wil namelijk vandaag ook die LG c8 bestellen.
Weer mooie aanbieding bij MM Duitsland.
LG 65B87 voor 1699
https://www.mediamarkt.de...%7C%7Cp%7Cleadalliance%7C
LG 65B87 voor 1699
https://www.mediamarkt.de...%7C%7Cp%7Cleadalliance%7C
verwijderd.
[ Voor 92% gewijzigd door Jackson6 op 26-11-2018 08:58 ]
Ik vermoed dat je de B8 bedoeld?Jackson6 schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:57:
verwijderd.
al verwijderd, laat maar dus
[ Voor 10% gewijzigd door ourplayground op 26-11-2018 09:00 ]
Ik heb hem besteld bij apollo gekocht voor 1495 met die pixelgarantie, zag gisteravond nog wel een iets goedkopere prijs bij el-vidas.nl maar dat was zonder cashback korting, dus dit lijkt me de beste deal.
Ik heb gisteren de c8 via Foka binnengekregen. Ik heb nu alleen 2 bonnen, een zonder prijs (zat op de doos) en eentje via de e-mail (met prijs). Welke hebben jullie gebruikt om de cashback bij LG te claimen?
Verwijderd
[ Voor 104% gewijzigd door mrstylo op 26-11-2018 11:03 ]
Die zonder prijs zal de pakbon zijn, voor de cashback kan je de digitale bon gebruiken.Mfpower schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:46:
Ik heb gisteren de c8 via Foka binnengekregen. Ik heb nu alleen 2 bonnen, een zonder prijs (zat op de doos) en eentje via de e-mail (met prijs). Welke hebben jullie gebruikt om de cashback bij LG te claimen?
same! 1495 met pixelgarantie.Timmeah schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:44:
Ik heb hem besteld bij apollo gekocht voor 1495 met die pixelgarantie, zag gisteravond nog wel een iets goedkopere prijs bij el-vidas.nl maar dat was zonder cashback korting, dus dit lijkt me de beste deal.
Hoop dat mijn oude beugel van de 50 inch plasma ook aan deze tv vast kan. Meen me te herinneren dat ie beugel voor max 50 inch was, maar wellicht heeft dat met gewicht te maken.
Ook een nieuwe receiver ontvangen vandaag en een 4K blurayspeler van de week ontvangen, dus alles (op de speakers na) is gloedje nieuw. De rest vd producten hebben ruim 10 jaar lang top gewerkt.
Begrepen
[ Voor 98% gewijzigd door ivo001 op 26-11-2018 14:06 ]
Ze vragen bij LG de originele, vandaar mijn twijfel. Een digitale uitprinten is natuurlijk altijd een kopie, maar ik ga het maar doen. Thanks.Wren schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:47:
[...]
Die zonder prijs zal de pakbon zijn, voor de cashback kan je de digitale bon gebruiken.
Ja het zal wel einde van de week worden, misschien begin volgende week.ivo001 schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:59:
[...]
Ik heb hetzelfde met de KD-55XF9005. Enige info die ik kreeg was dat vanwege Black Friday de vervoerders het druk hadden, en een mailtje dat ze verwachten de TV tussen nu (vrijdag) en 5 werkdagen te leveren.
je zou televisiewinkel ook nog kunnen vragen ;-). Die evenaren het aanbod van Foka ook wel over het algemeenControl85 schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:43:
Hallo,
Hebben ze die pixelgarantie er gewoon bij gedaan, ik moest namelijk 49 euro voor die garantie betalen!DanielC. schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:56:
[...]
same! 1495 met pixelgarantie.
Hoop dat mijn oude beugel van de 50 inch plasma ook aan deze tv vast kan. Meen me te herinneren dat ie beugel voor max 50 inch was, maar wellicht heeft dat met gewicht te maken.
Ook een nieuwe receiver ontvangen vandaag en een 4K blurayspeler van de week ontvangen, dus alles (op de speakers na) is gloedje nieuw. De rest vd producten hebben ruim 10 jaar lang top gewerkt.
Ben al 2 uur in de chat met Foka maar elke keer als ik op 1 kom in de queue gebeurd er niks meer.....
Zogenaamd drukte. Tips om wel een offerte te kunnen krijgen?
[ Voor 15% gewijzigd door ousselg op 26-11-2018 14:49 ]
Whatsapp? mail? bellen?ousselg schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:48:
Ben al 2 uur in de chat met Foka maar elke keer als ik op 1 kom in de queue gebeurd er niks meer.....
tijd voor wat klusjes!
foka@foka.nlousselg schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:48:
nee die kostte idd 49 euro. Sorry, wat onduidelijkGreetoz schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:22:
[...]
Hebben ze die pixelgarantie er gewoon bij gedaan, ik moest namelijk 49 euro voor die garantie betalen!
Haha oeps, ik had Apollo al gemaild hierover.. ach misschien doen ze t alsnog incl nu. Als het goed is komt de tv morgen.DanielC. schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:34:
[...]
nee die kostte idd 49 euro. Sorry, wat onduidelijk
Via de mail toch reactie gekregen:
Onze prijzen zijn de scherpste op dit moment met 5 jaar garantie en niet onderhandelbaar. Mocht u hem willen ophalen kunt u het model reserveren per mail. Wij verwachten een levertijd van `± 2 weken.
Ze bieden ze aan voor 2549 ex verzendkosten van 30 euro eventueel.
Onze prijzen zijn de scherpste op dit moment met 5 jaar garantie en niet onderhandelbaar. Mocht u hem willen ophalen kunt u het model reserveren per mail. Wij verwachten een levertijd van `± 2 weken.
Ze bieden ze aan voor 2549 ex verzendkosten van 30 euro eventueel.
ik heb nog geen contact gehad met Apollo, zouden contact met mij opnemen voor afspraak afleveren. Ik ben toch donderdag pas thuis.Greetoz schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:47:
[...]
Haha oeps, ik had Apollo al gemaild hierover.. ach misschien doen ze t alsnog incl nu. Als het goed is komt de tv morgen.
Wel blij dat ze kosteloos afleveren
Ik kreeg de 65C8 bij Apollo aangeboden voor €2699, dat was hun laagste prijs incl. pixelgarantie.
Foka kon ‘m aanbieden voor €2549 inderdaad, incl. 5 jaar pixelgarantie en excl. €30 levering. Levertijd van 2 á 3 weken. Heb voor sluitingstijd een mailtje gestuurd naar foka, nog geen antwoord.
Overigens ben ik vanavond ook nog even langs Expert gegaan om het verschil te ervaren tussen de 55” en de 65”. De beste man daar wist me te vertellen dat bovenstaande aanbiedingen “too good to be true” waren, en dat hij de 65C8 als laagste voor €3299 leveren.
Hij zei dat het enkel mogelijk was als het modellen zijn die niet bedoeld zijn voor de NL markt en dat ik dan geen garantie vanuit LG kreeg, software updates niet aanwezig zouden zijn en dat er geen CI+ Module in zou kunnen.
Leek mij een sterk verhaal van iemand die tv voor de hoofdprijs wilde verkopen, wat denken jullie?
Foka kon ‘m aanbieden voor €2549 inderdaad, incl. 5 jaar pixelgarantie en excl. €30 levering. Levertijd van 2 á 3 weken. Heb voor sluitingstijd een mailtje gestuurd naar foka, nog geen antwoord.
Overigens ben ik vanavond ook nog even langs Expert gegaan om het verschil te ervaren tussen de 55” en de 65”. De beste man daar wist me te vertellen dat bovenstaande aanbiedingen “too good to be true” waren, en dat hij de 65C8 als laagste voor €3299 leveren.
Hij zei dat het enkel mogelijk was als het modellen zijn die niet bedoeld zijn voor de NL markt en dat ik dan geen garantie vanuit LG kreeg, software updates niet aanwezig zouden zijn en dat er geen CI+ Module in zou kunnen.
Leek mij een sterk verhaal van iemand die tv voor de hoofdprijs wilde verkopen, wat denken jullie?
Is inderdaad onzin: ik heb de onze (C8 55 inch) b.v. bij Smits Arnhem gehaald voor 1500 euro, welke een geregistreerde dealer is. CI+ module? Werkt hier prima. Zojuist die van ons geregistreerd op de LG site voor eventuele ondersteuning, ook geen probleem. Oh, en toen ik die van ons voor het eerst aanzetten, kwam ie gelijk met een beschikbare update op te proppen.Shrien schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:58:
Ik kreeg de 65C8 bij Apollo aangeboden voor €2699, dat was hun laagste prijs incl. pixelgarantie.
Kortom: Expert verkoopt lariekoek
[ Voor 4% gewijzigd door renegrunn op 26-11-2018 19:11 ]
Onzin inderdaad. Zijn gewoon dezelfde TVs. Ik zit ook aan de deal van Apollo te denken. Foka geeft helemaal geen pixelgarantie toch? (Zie voorwaarden.) Wel 5 jaar garantie, maar geen pixelgarantie. Of is dit veranderd onlangs? (Kan het me niet voorstellen.) Wil persoonlijk namelijk wel een pixelvrij paneel. Ook voor 2699,- vs 2589,-.Shrien schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:58:
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Ik heb de 65c8 bij FOKA gehaald en er zit gewoon netjes een CI+ module in hoor. Heb verder nog geen updates gehad.Shrien schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:58:
Moet wel zeggen dat de doos waarin hij kwam aardig wat te verduren heeft gehad. En toen ik hem open maakte was de folie/plastic die over het paneel zit soort van los aan 1 kant en zat niet goed over het scherm. Wellicht dat in de fabriek ofzo is geweest, geen idee. Heb die plek uitvoerig op elk minuscule beschadiging gecontroleerd maar alles was goed.
Misschien dat partijen als Foka gewoon batches inkopen die net niet naar de media markten van deze wereld gaan ofzo? Waar iets kleins mis mee is gegaan? En hierdoor ietwat aan korting kunnen realiseren waardoor ze die stuntprijzen kunnen bieden? Geen idee eigenlijk.
Fijn om te horenrenegrunn schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:06:
[...]
Is inderdaad onzin: ik heb de onze (C8 55 inch) b.v. bij Smits Arnhem gehaald voor 1500 euro, welke een geregistreerde dealer is. CI+ module? Werkt hier prima. Zojuist die van ons geregistreerd op de LG site voor eventuele ondersteuning, ook geen probleem. Oh, en toen ik die van ons voor het eerst aanzetten, kwam ie gelijk met een beschikbare update op te proppen.
Kortom: Expert verkoopt lariekoek
Ben benieuwd of Foka dan ook deze batch heeft, en waarom ze een stuk goedkoper zouden kunnen zijn.
Ik heb het via Whatsapp nagevraagd en degene aan de andere kant kon dat bevestigen. De voorwaarden zijn inderdaad tegenstrijdig.Inspired schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:55:
[...]
Onzin inderdaad. Zijn gewoon dezelfde TVs. Ik zit ook aan de deal van Apollo te denken. Foka geeft helemaal geen pixelgarantie toch? (Zie voorwaarden.) Wel 5 jaar garantie, maar geen pixelgarantie. Of is dit veranderd onlangs? (Kan het me niet voorstellen.) Wil persoonlijk namelijk wel een pixelvrij paneel. Ook voor 2699,- vs 2589,-.
Vreemd van de folie, maar als er inderdaad niets mis is met de tv dan is er geen probleem.Dirrukje schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:18:
[...]
Ik heb de 65c8 bij FOKA gehaald en er zit gewoon netjes een CI+ module in hoor. Heb verder nog geen updates gehad.
Moet wel zeggen dat de doos waarin hij kwam aardig wat te verduren heeft gehad. En toen ik hem open maakte was de folie/plastic die over het paneel zit soort van los aan 1 kant en zat niet goed over het scherm. Wellicht dat in de fabriek ofzo is geweest, geen idee. Heb die plek uitvoerig op elk minuscule beschadiging gecontroleerd maar alles was goed.
Misschien dat partijen als Foka gewoon batches inkopen die net niet naar de media markten van deze wereld gaan ofzo? Waar iets kleins mis mee is gegaan? En hierdoor ietwat aan korting kunnen realiseren waardoor ze die stuntprijzen kunnen bieden? Geen idee eigenlijk.
Zie je misschien iets dat afwijkt aan het typenummer? (zie mijn bovenste antwoord)
Bij mij staat er OLED65C8PLA.BEUWLJP. In geval van de Otto lijkt me dan de batchnummer OLED65C8LLA.LLAAEU. de LLA voor de punt lijkt me niet logisch toch?Shrien schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:57:
[...]
Fijn om te horenDe beste man liet me de kieskeurig-pagina zien, daar haalde hij zijn laatste consumentenprijzen vandaan. Daar stond de LG OLED65C8LLA.AEU bij Otto voor €2299 (incl. cashback?).
Ben benieuwd of Foka dan ook deze batch heeft, en waarom ze een stuk goedkoper zouden kunnen zijn.
Vreemd van de folie, maar als er inderdaad niets mis is met de tv dan is er geen probleem.
Zie je misschien iets dat afwijkt aan het typenummer? (zie mijn bovenste antwoord)
Maar geen idee wat je hier uit kunt opmaken. Moet wel zeggen de 'BEU' in mijn typenummer doet wellicht iets met Beglië/EU vermoeden?
LLA is Duits model toch? Otto ook iig geen cashback.Dirrukje schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:04:
[...]
Bij mij staat er OLED65C8PLA.BEUWLJP. In geval van de Otto lijkt me dan de batchnummer OLED65C8LLA.LLAAEU. de LLA voor de punt lijkt me niet logisch toch?
Maar geen idee wat je hier uit kunt opmaken. Moet wel zeggen de 'BEU' in mijn typenummer doet wellicht iets met Beglië/EU vermoeden?
En als jij slim bent, dan lees jij dit topic even door; dan weet jij in elk geval waar jij de laagste prijzen vandaan moet halen.Shrien schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:57:
De beste man liet me de kieskeurig-pagina zien, daar haalde hij zijn laatste consumentenprijzen vandaan.
Haha, hij zei ook letterlijk laatste en niet laagste, dat vond ik al opvallend._Arthur schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:23:
[...]
En als jij slim bent, dan lees jij dit topic even door; dan weet jij in elk geval waar jij de laagste prijzen vandaan moet halen.
Ik heb de "Expert" ook maar niet gewezen op deze pagina, dan zou zijn hoofd ontploffen.
OT: Deze vroege avond nog niets gehoord van Foka via de mail. Ben benieuwd of het nu zo druk was, of dat ik gewoon te laat ben geweest met beslissen. Morgen hoor ik hopelijk wat!
Elke website die ik kijk geeft de 55C8 aan te verkopen voor €2299 buiten Megekko.Control85 schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:43:
Gisteren gechat met PlatteTv.nl en boden mij LG 55C8 aan voor 1699 excl cashback wat hem na cashbak 1399 zou maken maar als ik de prijzen zie die jij post lijkt dit weer niet zo een goede deal.
Heb ook geprobeerd de 55C7 aan 1275 te krijgen maar dat lijkt ook niet meer te lukken.
Edit: Ben met Foka aan het chatten en ze bieden deze nog aan voor €1499 excl cashback, naar België is er wel €50 verzending (twijfel om niet even citytrip naar rotterdam te maken
[ Voor 13% gewijzigd door Ramobo op 27-11-2018 10:36 ]
De deal bij Apollo lijkt deze ochtend ook nog te werken voor de late vogels zoals ik. De 55c8 net besteld voor 1495,-
origineler bestaan ze niet ...Mfpower schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:02:
[...]
Ze vragen bij LG de originele, vandaar mijn twijfel. Een digitale uitprinten is natuurlijk altijd een kopie, maar ik ga het maar doen. Thanks.
Hoi Ramobo, je moet even bellen, Appen of mailen en aangeven dat je op Tweakers gelezen hebt dat je een "persoonlijke" aanbieding kan krijgen.
De prijzen op de site zijn voor de andere "sloebers" die deze topic niet lezen.
De prijzen op de site zijn voor de andere "sloebers" die deze topic niet lezen.
Je zou ook Frans de Smet en Arts en Craft in Belgie kunnen proberen. Beide waren in het recente verleden ook scherp.Ramobo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:42:
[...]
Edit: Ben met Foka aan het chatten en ze bieden deze nog aan voor €1499 excl cashback, naar België is er wel €50 verzending (twijfel om niet even citytrip naar rotterdam te maken) Wat het op €1249 zou brengen dat is een immens verschil met de Belgische winkels.
Zojuist bij ao.nl de 65C8 voor 2499,- incl. verzending besteld. Mocht ik pixel issues hebben dan laat ik hem ophalen en bestel ik hem alsnog bij Apollo voor 2699,-. (Bij Apollo ook incl.verzending en pixelgarantie.) Voor 200 EUR verschil wil ik het wel proberen.
[ Voor 20% gewijzigd door Inspired op 27-11-2018 14:43 ]
Frans de Smet (speciale website) gaf me net een offerte voor €1400 met cashback en art en craft 1579 excl cashback. Ik geef wel de voorkeur lokaal te kunnen kopen indien er iets mis gaatInspired schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:36:
[...]
Je zou ook Frans de Smet en Arts en Craft in Belgie kunnen proberen. Beide waren in het recente verleden ook scherp.
Klinkt goed, waar heb je allemaal de prijs opgevraagd voor de 65c8? Wil ook de knoop doorhakken.Inspired schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:36:
[...]
Je zou ook Frans de Smet en Arts en Craft in Belgie kunnen proberen. Beide waren in het recente verleden ook scherp.
Zojuist bij ao.nl de 65C8 voor 2499,- incl. verzending besteld. Mocht ik pixel issues hebben dan laat ik hem ophalen en bestel ik hem alsnog bij Apollo voor 2699,-. (Bij Apollo ook incl.verzending en pixelgarantie.) Voor 200 EUR verschil wil ik het wel proberen.
[ Voor 16% gewijzigd door Brainstorm86 op 27-11-2018 15:55 ]
Ik had helemaal gemist dat er een cashback actie van LG was en dat er "als je belt, krijg je fikse korting" Black Friday-deals waren, maar vandaag belde Smits me terug dat ze nog een paar 55C8's op voorraad hadden en dat de BF-deal gewoon nog gold, dus ik heb een maand eerder dan de bedoeling was (daar was de 13e maand voor bedoeld) een LG 55C8 bij Smits besteld die ik dus voor 1239 euro (na 300 euro cashback) in huis heb, incl. 5 jaar garantie en pixelgarantie.
Het had nog ietsjes goedkoper gekund misschien, maar ik ken Smits al sinds ik een klein jongetje was, dus ik vind dat wat vertrouwder dan de gemiddelde webshop waar ik nog niet eerder heb besteld
Verder deed Foka over de Whatsapp wat moeilijker over dode pixels ("Die zie je toch niet" en "LG geeft alleen garantie als er een hele baan of cluster uitvalt"). Bij Smits was het: "Als je een dode pixel ziet, komen we hem omruilen".
Nu ongeduldig afwachten tot hij (op afspraak) bezorgd wordt.
Het had nog ietsjes goedkoper gekund misschien, maar ik ken Smits al sinds ik een klein jongetje was, dus ik vind dat wat vertrouwder dan de gemiddelde webshop waar ik nog niet eerder heb besteld
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
LG 55B8PLA OLED 1499€ @ Electro Megro Maasmechelen
Zou wel eens een onderlinge vergelijking willen zien tussen mijn B6 en een B8..
Edit: kan natuurlijk niet tippen aan bovenstaande deal. Wist niet dat de C8 ondertussen aan die prijzen kunnen gaan amai. Waar is de tijd dat men +1600€ moest neerleggen voor een 55 inch OLED :-D
Zou wel eens een onderlinge vergelijking willen zien tussen mijn B6 en een B8..
Edit: kan natuurlijk niet tippen aan bovenstaande deal. Wist niet dat de C8 ondertussen aan die prijzen kunnen gaan amai. Waar is de tijd dat men +1600€ moest neerleggen voor een 55 inch OLED :-D
[ Voor 42% gewijzigd door Yucei op 27-11-2018 21:08 ]
Vrijdag 55c8 besteld bij Foka
Zou m vandaag krijgen ,gebeld ,duurt nu nog zeker anderhalve week of langer
Zou m vandaag krijgen ,gebeld ,duurt nu nog zeker anderhalve week of langer
Ik wil wel eens proberen om zo'n deal als bijv hierboven te krijgen. Ik heb dit echter nog nooit gedaan is het echt een kwestie van vragen/zeggen dat je lagere prijs wil? Ik begrijp dat dit evt te ver off topic gaat dus als iemand mij wil dm'en met uitleg en of ervaring zou ik dat zeker waarderenGrrrrrene schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:32:
Ik had helemaal gemist dat er een cashback actie van LG was en dat er "als je belt, krijg je fikse korting" Black Friday-deals waren, maar vandaag belde Smits me terug dat ze nog een paar 55C8's op voorraad hadden en dat de BF-deal gewoon nog gold, dus ik heb een maand eerder dan de bedoeling was (daar was de 13e maand voor bedoeld) een LG 55C8 bij Smits besteld die ik dus voor 1239 euro (na 300 euro cashback) in huis heb, incl. 5 jaar garantie en pixelgarantie.
Het had nog ietsjes goedkoper gekund misschien, maar ik ken Smits al sinds ik een klein jongetje was, dus ik vind dat wat vertrouwder dan de gemiddelde webshop waar ik nog niet eerder heb besteldVerder deed Foka over de Whatsapp wat moeilijker over dode pixels ("Die zie je toch niet" en "LG geeft alleen garantie als er een hele baan of cluster uitvalt"). Bij Smits was het: "Als je een dode pixel ziet, komen we hem omruilen".
Gewoon bellen naar de bedrijven die in dit topic worden genoemd. Verwijzen naar de Tweakers prijs en waarvoor je het hier weg ziet gaan en vragen of je hem ook voor die prijs mag hebbenSjenker schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:38:
[...]
Ik wil wel eens proberen om zo'n deal als bijv hierboven te krijgen. Ik heb dit echter nog nooit gedaan is het echt een kwestie van vragen/zeggen dat je lagere prijs wil? Ik begrijp dat dit evt te ver off topic gaat dus als iemand mij wil dm'en met uitleg en of ervaring zou ik dat zeker waarderen.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Heb je nu de 903 ook werkelijk kunnen kopen? Ik heb ook om een aanbieding gevraagd afgelopen vrijdag, maar zo een lage prijs kreeg ik niet van plattetv. Voor die prijs heb ik de 803 gekocht, welke ik vanmiddag mag ontvangen.
Veel goedkoper ga je hem niet vinden hoorGrrrrrene schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:32:
Het had nog ietsjes goedkoper gekund misschien, maar ik ken Smits al sinds ik een klein jongetje was, dus ik vind dat wat vertrouwder dan de gemiddelde webshop waar ik nog niet eerder heb besteldVerder deed Foka over de Whatsapp wat moeilijker over dode pixels ("Die zie je toch niet" en "LG geeft alleen garantie als er een hele baan of cluster uitvalt"). Bij Smits was het: "Als je een dode pixel ziet, komen we hem omruilen".
1239 na cashback is een prachtige prijs voor deze tv
Ik heb Smits zondagavond gewoon gemaild (via de "Vraag naar de Smits-prijs" link bij het product) dat ik op T.net las dat ze speciale aanbiedingen had en of ik nog van de Black Friday-deal gebruik kon maken. Maandagmiddag had ik een telefoontje terug met een aanbiedingSjenker schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:38:
[...]
Ik wil wel eens proberen om zo'n deal als bijv hierboven te krijgen. Ik heb dit echter nog nooit gedaan is het echt een kwestie van vragen/zeggen dat je lagere prijs wil? Ik begrijp dat dit evt te ver off topic gaat dus als iemand mij wil dm'en met uitleg en of ervaring zou ik dat zeker waarderen.
[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 28-11-2018 11:28 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
* knip *
@Verwijderd Nee, hier gaan we dergelijke ervaringen niet delen. Zou je kunnen weten als je de topicwaarschuwing gelezen had. Dit is jouw waarschuwing om je aan de forumregels te houden; zeker in dit topic.
@Verwijderd Nee, hier gaan we dergelijke ervaringen niet delen. Zou je kunnen weten als je de topicwaarschuwing gelezen had. Dit is jouw waarschuwing om je aan de forumregels te houden; zeker in dit topic.
[ Voor 82% gewijzigd door S1NN3D op 28-11-2018 14:03 ]
Zojuist bij Smits Arnhem de volgende bestelling gedaan;
LG 55C8 voor Euro 1500,00
LG SK9Y voor Euro 499,00
SPK8-S voor Euro 129,00
TK10 voor Euro 40,00 (was echter niet op voorraad momenteel)
Totaal Euro 2168,00. Gaat nog Euro 400 (300+100) cashback vanaf.
Dit alles inclusief verzenden en aan de telefoon werd mij verzekerd dat men bij de 55C8 een pixelgarantie hanteerde.
LG 55C8 voor Euro 1500,00
LG SK9Y voor Euro 499,00
SPK8-S voor Euro 129,00
TK10 voor Euro 40,00 (was echter niet op voorraad momenteel)
Totaal Euro 2168,00. Gaat nog Euro 400 (300+100) cashback vanaf.
Dit alles inclusief verzenden en aan de telefoon werd mij verzekerd dat men bij de 55C8 een pixelgarantie hanteerde.
Ik heb een offerte voor de OLED65B8 voor 2000 euro en de OLED65C8 voor 2200 euro (inclusief cashback) bij Frans De Smet.
Ik heb het gevoel dat dit nog beter kan. Zie hier echter niet veel recente posts over 65 inch modellen. Iemand een update met prijzen voor 65inch modellen?
Ik heb het gevoel dat dit nog beter kan. Zie hier echter niet veel recente posts over 65 inch modellen. Iemand een update met prijzen voor 65inch modellen?
De 65C7 was bij PlatteTV dit weekend 1900 euro, maar daar zit geen cashback op uiteraard. Denk dat 2000 of 2200 wel een goede prijs is. Nu de akties meerendeel voorbij zijn wordt de 55C8 weer voor boven de 2000 aangebodenFlameDB schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:32:
Ik heb een offerte voor de OLED65B8 voor 2000 euro en de OLED65C8 voor 2200 euro (inclusief cashback) bij Frans De Smet.
Ik heb de 65oled903 voor een goede deal kunnen krijgen: renzo4000 in "[Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2"FlameDB schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:32:
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
NU 1699 bi Saturn en MM Duitsland(LG 65B87)FlameDB schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:32:
Bij ING nu de Philips oled803 voor mooie prijs.
Weet niet of er al winkels een persoonlijke aanbieding hebben gedaan onder die prijs.
55oled803 voor 1499€ -250€ cashback= 1249€
65oled803 voor 2349€-500€ cashback= 1849€
Weet niet of er al winkels een persoonlijke aanbieding hebben gedaan onder die prijs.
55oled803 voor 1499€ -250€ cashback= 1249€
65oled803 voor 2349€-500€ cashback= 1849€
Lees de laatste 1 a 2 pagina’s terug. Die prijzen zijn nog actueel. 2499 is haalbaar voor de 65C8 nog ex cashback. Begin met Foka/Smits en AO.nl. De eerste twee 2499 ex verzending en bij AO 2499 incl verzending.FlameDB schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:32:
Lijkt mij dat de prijs die daar genoemd is incl de cashback is geweest. Ik heb zelf ook de 55OLED903 gekocht bij plattetv met een cashback actieprijs van 1897,00 ex cashback van 250,00Cisk schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:25:
[...]
Heb je nu de 903 ook werkelijk kunnen kopen? Ik heb ook om een aanbieding gevraagd afgelopen vrijdag, maar zo een lage prijs kreeg ik niet van plattetv. Voor die prijs heb ik de 803 gekocht, welke ik vanmiddag mag ontvangen.
Xbox Live Knalle Arie
Heb 2 LG OLED55c8pla besteld tijdens BF bij plattetv voor 1429 p.st. na cashback dus 1129 p.st.
Heb je het beter gedaan dan ik, 1x LG OLED55C8PLA voor 1499 bij Smits (- cashback dus 1199,- euro)B152 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:10:
Heb 2 LG OLED55c8pla besteld tijdens BF bij plattetv voor 1429 p.st. na cashback dus 1129 p.st.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
- Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
- Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.