• ZakKa.dev
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 23:46
Edit: Begrijp net dat ik t niet mag vragen naar garantievoorwaarden.

Maar heb zojuist ook bij Apollo dezelfde actie als hierboven gevraagd. Wordt ook gratis thuisgestuurd.

( 1495 -300 ). Garantie is gewoon standaard LG 2 jaar.

[ Voor 74% gewijzigd door ZakKa.dev op 21-11-2018 12:25 ]

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 15:10
Zojuist de 55c8 besteld bij Foka middels de chat voor 1529 inc verzending en 5 jaar garantie. Hier gaat cashback nog vanaf!

Dank aan iedereen in dit topic!

• Nickjuh1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 14:22
Zojuist ook de 55C8P besteld bij Foka.
Voor de actieprijs van €1449. Een betere deal ga ik denk ik niet vinden, wordt vanavond gebeld door de koeriersdienst om een bezorgdag af te spreken.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 22:46
65C8 bij foka is uitverkocht...

[ Voor 3% gewijzigd door Dracula op 21-11-2018 13:23 ]

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:04
Nickjuh1985 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:51:
Zojuist ook de 55C8P besteld bij Foka.
Voor de actieprijs van €1449. Een betere deal ga ik denk ik niet vinden, wordt vanavond gebeld door de koeriersdienst om een bezorgdag af te spreken.
Speciale actie? Hij is nu 1499,-?
Platte TV zegt deze vrijdag met extra scherpe prijzen te komen en lager zullen zijn dan de concurrent.

Black Friday Aanbiedingen
Wat kunt u van ons verwachten tijdens Black Friday en Cyber Monday? Vanaf vrijdag 23 november geven wij extreme korting op TV & Audio producten. Denk aan soundbars, OLED TV's, draadloze speakers, 22 tot 88 inch TV's; alles is dit weekend mogelijk! Bij ons krijgt u altijd de allerbeste deal met de allerbeste prijs ook als het ergens anders goedkoper is!

https://www.plattetv.nl/c...Friday%20vooraankondiging

• Deliberate
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-01-2022
bsmpower schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:36:
[...]

Met standard twee jaar is hij 1449,-.

• Rish
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 23:27
HoppyF schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:37:
Platte TV zegt deze vrijdag met extra scherpe prijzen te komen en lager zullen zijn dan de concurrent.

Wat kunt u van ons verwachten tijdens Black Friday en Cyber Monday? Vanaf vrijdag 23 november geven wij extreme korting op TV & Audio producten. Denk aan soundbars, OLED TV's, draadloze speakers, 22 tot 88 inch TV's; alles is dit weekend mogelijk! Bij ons krijgt u altijd de allerbeste deal met de allerbeste prijs ook als het ergens anders goedkoper is!

Interessant, heb nu een offerte /betaal link van Foka voor de 55c8 €1499 Inc gar + Denon x1500 €389 en verzending €30 = totaal €1918

Als ik de tekst van platte tv goed interpreteer gaan ze deze prijzen (op z'n minst) matchen? Hun klantenservice geeft geen gehoor

• Nickjuh1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 14:22
bsmpower schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:36:
[...]

Dat is afhankelijk van, standaard 2jr garantie of 5jr garantie voor €50,- extra.

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:57
HoppyF schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:37:

Ik ben benieuwd, want vandaag doen ze nog niks:

rob
Hoi Ivo, ik was benieuwd wat jullie Black friday actie voor de LG OLED 65C8 is

Ivo
Die mogen wij u aanbieden voor 2999.- met 500.- cashack dus na cashback 2499

rob
ok, jullie concurrenten bieden hem voor minstens 500 minder aan, kunnen jullie niet meegaan met deze prijs?

Ivo
Welke concurrent dan als ik vragen mag?

rob
foka en smits uit arnhem

Ivo
Die prijs kunnen wij helaas niet behalen voor u

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

RobbieB schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:01:
[...]

rob

Ivo

rob
ok, jullie concurrenten bieden hem voor minstens 500 minder aan, kunnen jullie niet meegaan met deze prijs?

Ivo

rob
foka en smits uit arnhem

Ivo
Het is nog geen vrijdag dus wellicht passen ze hun prijzen dan pas aan.
Het zou anders wel een heel vreemd verhaal worden.
Het staat toch overduidelijk op hun website dan ze onder de prijs van de concurrent gaan zitten.
Ik geloof het ook niet zomaar eerst zien....

• Falcone
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 15:30
Zie de TW en de post hieronder. Eigen inzet is nodig om aan dergelijke prijzen te komen.

[ Voor 86% gewijzigd door FeaR op 21-11-2018 20:01 ]

• Deliberate
Falcone schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:10:
Ligt het aan mij of is de 55c8 nergens te krijgen voor 1450/1500 euro?

Ik zie alleen outlet versie van foka voor 1599 en wat webshops hebben dit model voor 1699 maar doen niet mee met de cashback actie.

Wat denkt de rest, nu kopen voor 1500 - 300, mits deze ergens te verkrijgen is. Of wachten tot aankomende vrijdag/weekend?
Kom op. Even lezen. Bellen met ze. Of WhatsApp. Zie ook; https://imgur.com/a/QydeJoE Deze prijzen zul je niet op de site vinden omdat het van LG niet mag.

[ Voor 9% gewijzigd door Deliberate op 21-11-2018 15:16 ]

• JW_Weingarten
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-12-2024
Dit is niet de plek voor dit soort vragen te posten dan wel discussies op te roepen. Lees het topic door en zie de diverse bestellingen of raadpleeg de Shop Reviews via de Front Page.

[ Voor 76% gewijzigd door FeaR op 21-11-2018 19:57 ]

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
RobbieB schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:01:
[...]

rob

Ivo

rob

Ivo

rob
foka en smits uit arnhem

Ivo
Gister bij mij hetzelfde verhaal op de 55C8. De prijs van Foka wilden ze niet evenaren.

• Flo-Rian
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08-2022
JW_Weingarten schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:38:
Ik ben persoonlijk best 'bang' om bij discounters zoals Foka en tv discounter enzovoort te bestellen. De prijzen lijken bijna te goed om waar te zijn en ze vragen om goede reviews in ruil voor promoties.

Als je een 55C8 hebt besteld bij Foka, kan je bevestigen dat de tv goed is binnen gekomen?

Zelf wacht ik nog even op Mediamarkt of Coolblue. De deals zullen niet zo scherp zijn, maar in een bedrijf zoals Coolblue heb ik toch meer vertrouwen.
Gast lees even terug.... In dit topic worden al 2 jaar lang iedere dag updates gepost van mensen die een tv hebben gekocht bij dergelijke retailers voor scherpe prijzen....

• Deliberate
Ik ben persoonlijk best 'bang' om bij discounters zoals Foka en tv discounter enzovoort te bestellen. De prijzen lijken bijna te goed om waar te zijn en ze vragen om goede reviews in ruil voor promoties.

Als je een 55C8 hebt besteld bij Foka, kan je bevestigen dat de tv goed is binnen gekomen?

Zelf wacht ik nog even op Mediamarkt of Coolblue. De deals zullen niet zo scherp zijn, maar in een bedrijf zoals Coolblue heb ik toch meer vertrouwen.
Tja, dan bestel je daar niet en betaal je een paar honderd meer voor dezelfde TV. Maakt ons niet uit. ;) Foka/Apollo & Smits zijn echt geen kleine handeltjes uit een schuur ergens.

[ Voor 5% gewijzigd door Deliberate op 21-11-2018 15:46 ]

• lovain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-03 18:25
Ik wacht nog even op black friday. Maar denk niet dat de prijs van €1149 voor de 55inch c8 nog ver gaan zakken.

• Wobblier
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:24
Voor de mensen die liever bij coolblue bestellen:

https://www.coolblue.nl/product/818797/lg-oled55b8pla.html

[ Voor 31% gewijzigd door FeaR op 21-11-2018 19:58 . Reden: Kieskeurig Ref. in link. ]

Verwijderd

Dat is wel de B i.p.v. de C. Voor de C hebben ze (nog) geen Black Friday deal zo te zien. Benieuwd of ze daar nog wat mee gaan doen. Verkoper in de MediaMarkt zei tegen mij dat hij van de B zo goed als zeker was dat er een Black Friday deal zou komen, maar wist nog niets over de C.

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 21-11-2018 19:58 . Reden: Ref. uit link gehaald ]

• Deliberate
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:00:
[...]

Dat is wel de B i.p.v. de C. Voor de C hebben ze (nog) geen Black Friday deal zo te zien. Benieuwd of ze daar nog wat mee gaan doen. Verkoper in de MediaMarkt zei tegen mij dat hij van de B zo goed als zeker was dat er een Black Friday deal zou komen, maar wist nog niets over de C.
Waarschijnlijk op modellen met cashback niet. Tenminste, dat is mijn idee.

• Flo-Rian
Let wel geen cashback op de B8!!
https://promo.deskservice...8-0370/download/terms.pdf

[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 21-11-2018 19:59 . Reden: Ref. uit link gehaald. ]

Verwijderd

Tja, dat is een afweging die je zelf zult moeten maken. Op moment van schrijven gaat de 55C8 bij de 'discounters' voor €1200 en bij CoolBlue en de MediaMarkt voor €2000 (na cashback). De discounters zijn dus 40% goedkoper. Dat verschil vind ik te groot. Mocht het nou zo zijn dat er alleen maar slechte reviews over FOKA, Apollo, etc. te vinden zouden zijn, dan zou het een ander verhaal worden. Maar dat is niet het geval.

Persoonlijk ben ik ook niet zo'n fan van de 'review-voor-extra's' bij FOKA en koop daarom bij Apollo. Maar ik kan het wel begrijpen. Als je lagere marges hebt dan wil je meer verkopen en daar helpen die reviews waarschijnlijk aan mee. Daarnaast geven de hogere marges bij CoolBlue en MediaMarkt ze natuurlijk de ruimte om coulanter te zijn en meer service te bieden. Wat overigens niet wil zeggen dat ze dat ook doen. Ik wil alleen aangeven dat het allemaal wat makkelijker zou kunnen met die marges.

Zoals gezegd; het is persoonlijk. Als jij een TV koopt bij een discounter maar vervolgens iedere dag a relaxed in je stoel zit om dat je bang bent dat er wat mee zal gebeuren dan kun je misschien beter (veel) meer betalen. De grote vraag is of die gemoedsrust je €800 waard is.
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:24:
[...]

Tja, dat is een afweging die je zelf zult moeten maken. Op moment van schrijven gaat de 55C8 bij de 'discounters' voor €1200 en bij CoolBlue en de MediaMarkt voor €2000 (na cashback). De discounters zijn dus 40% goedkoper. Dat verschil vind ik te groot. Mocht het nou zo zijn dat er alleen maar slechte reviews over FOKA, Apollo, etc. te vinden zouden zijn, dan zou het een ander verhaal worden. Maar dat is niet het geval.

Persoonlijk ben ik ook niet zo'n fan van de 'review-voor-extra's' bij FOKA en koop daarom bij Apollo. Maar ik kan het wel begrijpen. Als je lagere marges hebt dan wil je meer verkopen en daar helpen die reviews waarschijnlijk aan mee. Daarnaast geven de hogere marges bij CoolBlue en MediaMarkt ze natuurlijk de ruimte om coulanter te zijn en meer service te bieden. Wat overigens niet wil zeggen dat ze dat ook doen. Ik wil alleen aangeven dat het allemaal wat makkelijker zou kunnen met die marges.

Zoals gezegd; het is persoonlijk. Als jij een TV koopt bij een discounter maar vervolgens iedere dag a relaxed in je stoel zit om dat je bang bent dat er wat mee zal gebeuren dan kun je misschien beter (veel) meer betalen. De grote vraag is of die gemoedsrust je €800 waard is.
'Discounter' is het verkeerde woord.
Het gaat om de genoemde prijzen gewoon om LG dealers die meedoen aan de nog steeds lopende cashback acties. De oude B-modellen zitten echt niet onder de huidige C-modellen mèt cashback.
De garantie loopt gewoon via LG en CE repair geen reden om je daar zorgen over te maken.
Mediamarkt en Coolblue volgen hun eigen marketing strategie, doe ermee wat je wilt.

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:24
HoppyF schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:04:
[...]

Het is nog geen vrijdag dus wellicht passen ze hun prijzen dan pas aan.
Het zou anders wel een heel vreemd verhaal worden.
Het staat toch overduidelijk op hun website dan ze onder de prijs van de concurrent gaan zitten.
Ik geloof het ook niet zomaar eerst zien....
Ze zullen wellicht onder de adverteer prijs gaan zitten, maar denk niet onder persoonlijke aanbieding prijzen van andere winkels.
ivo001 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:53:
[...]

Ze zullen wellicht onder de adverteer prijs gaan zitten, maar denk niet onder persoonlijke aanbieding prijzen van andere winkels.
Dat staat er echter niet!
We zullen ze dus gewoon aan hun eigen afspraken gaan houden.
Persoonlijke aanbiedingen bestaan niet dit zijn de gebruikelijke prijzen afhankelijk van de markt en onderlinge concurrentie. Het maakt de winkel/webshop echt niet uit of je nu meneer Jansen of mevrouw de Vries bent!

• JBdV1
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-09 16:23

Bij mij is de Foka deal voor een 65E8 perfect verlopen

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:03

Zaken als Smits Arnhem, Foka of TVdiscounter zijn grote, betrouwbare zaken die ook als fysieke winkels al vele jaren bestaan.
Daar kan je gerust kopen, dat zijn echt geen louche dozenschuivers! Mediamarkt is veel meer een dozenschuiver die bovendien meestal zeker niet de goedkoopste is. Coolblue heb ik persoonlijk geen ervaring mee.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

• JW_Weingarten
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-12-2024
Vulcan750 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:02:
[...]

Zaken als Smits Arnhem, Foka of TVdiscounter zijn grote, betrouwbare zaken die ook als fysieke winkels al vele jaren bestaan.
Daar kan je gerust kopen, dat zijn echt geen louche dozenschuivers! Mediamarkt is veel meer een dozenschuiver die bovendien meestal zeker niet de goedkoopste is. Coolblue heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
Ik heb zojuist bij Foka besteld, na heel wat onderzoek te doen ben ik gerust gesteld. Het feit dat er in de Mediamarkt tegen me werd gelogen hielp ook niet.

Ze zweerde erbij dat de B8 dezelfde processor heeft als de C8 en het enige verschil was de stand. Zelfs het bordje stond er verkeerd bij.

Bedankt voor jullie reacties.

Erg mooie prijs zo

• RobbieB
JW_Weingarten schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:12:
[...]

Ik heb zojuist bij Foka besteld, na heel wat onderzoek te doen ben ik gerust gesteld. Het feit dat er in de Mediamarkt tegen me werd gelogen hielp ook niet.

Ze zweerde erbij dat de B8 dezelfde processor heeft als de C8 en het enige verschil was de stand. Zelfs het bordje stond er verkeerd bij.

Bedankt voor jullie reacties.

Erg mooie prijs zo
Volgens mij heeft de B8 een a7 processor en de C8 een a9. Rtings.com bevestigt dat: Unlike other 2018 LG OLEDs like the C8 that are equipped with the new Alpha 9 processor, the LG B8 still carries the Alpha 7 processor like last year's LG C7.

Dus leuk dat ze dat zweren, maar dat maakt het niet waar.

[ Voor 4% gewijzigd door RobbieB op 21-11-2018 18:58 ]

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:53

Felyrion

goodgoan!

Dank iedereen voor het uitzoekwerk hier. Voor mijn ouders bij Apollo een 55C8 besteld voor 1495. Met de cashback er nog bij een relatief zachte prijs :)

Mijn vader had zo 2000 euro neergelegd bij de Mediamarkt. Dat is toch snel verdiend dan _/-\o_

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:32
Felyrion schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:19:
Dank iedereen voor het uitzoekwerk hier. Voor mijn ouders bij Apollo een 55C8 besteld voor 1495. Met de cashback er nog bij een relatief zachte prijs :)

Mijn vader had zo 2000 euro neergelegd bij de Mediamarkt. Dat is toch snel verdiend dan _/-\o_
Is dat incl of excl pixelgarantie en bezorging?

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

• Korstend
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-07 13:40
Greetoz schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:42:
[...]

Is dat incl of excl pixelgarantie en bezorging?
Ik heb dezelfe aanbieding gekregen. Dit is ex €49,- pixelgarantie 5 jaar en inclusief bezorging. Als het goed is komen ze morgen weer binnen bij Apollo.

• HarmLess24
  • Laatst online: 02-09 22:37
Zie de TW, geen aankoopadvies in dit topic.

Ps.:
Ik heb net ook nog gesproken met iemand van Foka omdat de 65 inch op dit moment is uitverkocht. Ze hebben hem opnieuw in bestelling bij de leverancier, maar ze persoon in de chat kon mijn niet zeggen of ze mij dezelfde deal kon geven als ze wel weer op voorraad zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door FeaR op 22-11-2018 03:26 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

renzo4000 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 23:29:
[...]

I'm with you :| ... Ook dit type houd ik in de gaten, maar het is inderdaad niet altijd duidelijk of de cashback er wel of niet is verwerkt in de prijs. Imho mogen ze dat niet doen aangezien het een korting is die tussen koper en LG gaat en de verkopende partij daar niks mee van doen heeft.
Dan bel je toch de verkopende partij op, voor een de prijs die je bij hun betaald? Via de LG site kan je makkelijk zien of de TV en reseller in aanmerking komt voor cashback.

Ik zit er aan te denken om een 55C8 te kopen, Smits in Arnhem heeft mijn voorkeur, zo te zien is die maar een paar tientjes duurder dan FOKA. Maar, bij FOKA betaal ik verzendkosten á 30 euro, bij Smits kan ik hem zelf ophalen (25 minuten rijden), dus onder de streep scheelt het mss 20 euro :+

Vaak bu'j te bang!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:47
Offtopic, zie de TW betreffende de policy in dit topic.

[ Voor 83% gewijzigd door FeaR op 22-11-2018 03:27 ]

Verwijderd

Sarrr schreef op donderdag 22 november 2018 @ 07:23:
[...]

Ik sluit mij hierbij aan, deze staat bovenaan mijn verlanglijstje, hoewel ik de Sony KD65 AF ook erg mooi vindt. Dit ligt echter over het algemeen een paar honderd euro hoger qua prijs en het liefst blijf ik ook rond de €2000,-.

Ik hoopte eigenlijk op een mooie Black Friday deal maar tot dusver vind ik het tegenvallen.
Nou kom op zeg. Drie posts waarin mensen klagen dat ze de LG OLED65C8 graag voor rond de €2000,- zouden willen hebben, maar deze niet kunnen vinden. En dat het allemaal zo ondoorzichtig is.

Lees het topic even. Als je een linkje wil naar een website waar je alleen even op 'bestel' hoeft te klikken om de TV voor €2500,- (voor cashback) te krijgen dan ben je hier aan het verkeerde adres. Het enige wat je hoeft te doen is een mailtje sturen (of bellen / appen / chatten) naar de winkels genoemd in dit topic en dan krijg je een antwoord als: "Wij kunnen u dit model vanwege black friday aanbieden voor €2500. Hier gaat de cashback van €500 nog vanaf." Wat is hier onduidelijk aan? Iemand heeft zelfs een linkje gepost met een overzicht van de FOKA prijzen. Daar staat ook duidelijk: Adviesprijs, Black Friday, Cashback en Nettoprijs, met onderaan nog de eventuele extra kosten voor 5 jaar garantie en verzending.

Dus nog 1 keer: De LG OLED65C8 is voor rond de €2000 te krijgen. Het enige wat je hoeft te doen is een klein beetje moeite door contact op te nemen met één van de in dit topic genoemde winkels.

• Greetoz
Even een vraag over de cashback. Stel ik koop hem vandaag, maar de levertijd is langer. Kan ik met de factuur de cashback alvast aanvragen of heb ik een serienummer/streepjescode nodig?

• RobbieB
Greetoz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:17:
Even een vraag over de cashback. Stel ik koop hem vandaag, maar de levertijd is langer. Kan ik met de factuur de cashback alvast aanvragen of heb ik een serienummer/streepjescode nodig?
Cashback is verlengd tot 31-12. Dus moet wel goedkomen.

• Greetoz
RobbieB schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:19:
[...]

Cashback is verlengd tot 31-12. Dus moet wel goedkomen.
Heb je daar een bron van?

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-07 11:49
Rebecca schreef op donderdag 22 november 2018 @ 03:01:
Wij hebben interesse voor de LG OLED77W8. Met eerder genoemde bedrijven contact gehad maar komen niet onder de € 9749,-- Mocht iemand toevallig een lagere prijs tegenkomen dan horen wij dat graag!
dat scheelt een heel stuk in duitsland, (mydealz.de) nu staat er niet zoveel op maar dat veranderd ook dagelijks,net zo als dit forum worden de prijzen/aanbiedingen door consumenten geplaatst.hoewel deze grote maat, komt niet vaak voorbij.heb zelf met een kameraad in januari een 65w7 gekocht voor 3499 in keulen.

https://www.mydealz.de/search?q=lg+oled+w7

https://www.mydealz.de/search?q=lg+oled+w8

het verschil is niet zo groot tussen de de W7 en de W8,garantie krijg je ook via lg benelux

• Deliberate
Zie topic post van iemand een paar pagina's terug. Die heeft contact gehad met LG. Ook Foka heeft het op de website staan.
Greetoz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:17:
Je hebt wel de doos nodig. Maar je hebt nog wel even dus.

[ Voor 44% gewijzigd door Deliberate op 22-11-2018 09:28 ]

• Greetoz
Deliberate schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:26:
[...]

Zie topic post van iemand een paar pagina's terug. Die heeft contact gehad met LG. Ook Foka heeft het op de website staan.

[...]

Je hebt wel de doos nodig. Maar je hebt nog wel even dus.
Zojuist de 55c8 besteld bij Apollo, die zeiden ook dat de actie verlengt was. tot 31-12! Thanks. Nu 1544 met 5 jaar en pixel garantie en verzending. 15 euro duurder dan bij FOKA maar dan wel met pixelgarantie. (Ik heb namelijk altijd pech met dat soort dingen). :'(

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Vistajevski schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:49:
[...]
[inbeforemod] en nu weer ontopic ;) [/inbeforemod]
Te laat: mochten er mensen posts missen waren die dus offtopic. Voor allen geldt dan direct ook de eerste waarschuwing, de tweede is direct een ban van minimaal één week. Dit topic is er voor jullie, verpest het dan ook niet voor jezelf en anderen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Flo-Rian
Net nog een keer geinformeerd voor de LG OLED55C8P bij Plattetv.nl. Lager dan €1599,- willen ze niet gaan. (Ze bieden 2 jaar garantie).

• Eddiee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-08 10:36
Zie de TW, de regel dat je moet bellen of de beste prijzen te krijgen. Eigen inzet is gewenst in dit topic.

[ Voor 93% gewijzigd door FeaR op 22-11-2018 14:16 ]

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:52
Het gerucht gaat dat platte tv morgen de 55c8 gaat aanbieden voor 1389 ex cashback..

• mrstylo
  • Laatst online: 02-09 15:10
Deliberate schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:10:
[...]

Kom op. Even lezen. Bellen met ze. Of WhatsApp. Zie ook; https://imgur.com/a/QydeJoE Deze prijzen zul je niet op de site vinden omdat het van LG niet mag.
Ik ben in dit soort zaken echt een noob. Hoe brengen jullie het via die chat op de site van PlatteTV? Vraag je dan gewoon naar korting voor die TV of moet je met een verhaal komen?

• theHoff
  • Niet online
Dynamic83 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:32:
Het gerucht gaat dat platte tv morgen de 55c8 gaat aanbieden voor 1389 ex cashback..
Nou echt niet. Ik had specifiek gevraagd of ze met black friday iets in de buurt van de 1449 gingen doen en daar gaven ze over aan, nope.

• bsmpower
Net ook even gevraagd op de chat en het was inderdaad een foutje vandaag. Konden hem wel aanbieden voor dat bedrag incl. de cashback (dus 1689,-)

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

https://imgur.com/a/QydeJoE

Bovenstaande image blijft langskomen, maar berichten zoals die van theHoff en bsmpower geven toch een ander signaal.

Zelf ook net een mail naar FOKA verstuurd, maar heb weinig hoop als ik dit zo lees.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:52
bsmpower schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:35:
[...]

Net ook even gevraagd op de chat en het was inderdaad een foutje vandaag. Konden hem wel aanbieden voor dat bedrag incl. de cashback (dus 1689,-)
Ah dat is minder interessant... had gehoopt dat het fout was dat ze hem vandaag al voor die prijs online hadden gezet ipv morgen

• bsmpower
Darkfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:37:

Bovenstaande image blijft langskomen, maar berichten zoals die van theHoff en bsmpower geven toch een ander signaal.

Zelf ook net een mail naar FOKA verstuurd, maar heb weinig hoop als ik dit zo lees.
Ter verduidelijking. Ik heb het gevraagd op de chat van PlatteTV. Niet bij Foka!

• theHoff
  • Niet online

Mijn commentaar ging over plattetv. O.a. FOKA doet de TV wel voor 1449 maar PlatteTv maakt de woorden op de website niet waar.

Verwijderd

Ik heb zojuist bij Foka geprobeerd voor deze prijs te krijgen en dat lukt. :)
Ik kreeg een bod van totaal € 1529 voor de 55C8 inclusief bezorging (30 euro) en extra garantie van 5 jaar (twv.50euro). Dus in de basis is het € 1449,- :) en dan gaat de cash back er nog af.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2018 11:50 ]

• Beta Grunt
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-02 18:31
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:44:
[...]

Ik heb zojuist bij Foka geprobeerd voor deze prijs te krijgen en dat lukt. :)
Ik kreeg een bod van totaal € 1529 voor de 55C8 inclusief bezorging (30 euro) en extra garantie van 5 jaar (twv.50euro). Dus in de basis is het € 1449,- :)
En hoe werkt de cashback? Mijn excuses als die vraag al eerder is gesteld!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Beta Grunt schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:47:
[...]

https://lgpromotions.nl/

zelf even kijken

Verwijderd

Beta Grunt schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:47:
[...]

Die gaat er daarna nog van af inderdaad. De cashback moet je regelen via LG.
kijk even op https://www.lg.com/nl/promotions en volg daar de stappen.

• Cuball
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 09:59
Van waar komt deze info? Uit de vele posts hier blijkt het laagste bedrag voor de 55C8 toch redelijk vast te liggen...

"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"

• pwh53
het lijkt wel of er bijna niemand deze week de moeite neemt om enkele pagina's te lezen of het roze gedeelte,bijna elk antwoord staat op dezelfde of vorige pagina.naar de website van lg te gaan en aktie-voorwaarden te lezen is ook zoiets.

• Deliberate
pwh53 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:05:
het lijkt wel of er bijna niemand deze week de moeite neemt om enkele pagina's te lezen of het roze gedeelte,bijna elk antwoord staat op dezelfde of vorige pagina.naar de website van lg te gaan en aktie-voorwaarden te lezen is ook zoiets.
Klopt, alleen zou de topic start natuurlijk ook een stuk beter kunnen. Er staat veel oude info in en geen actuele info aangaande deals en cashback. Niemand lijkt de post te onderhouden.

Verwijderd

Cuball schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:55:
[...]

Van waar komt deze info? Uit de vele posts hier blijkt het laagste bedrag voor de 55C8 toch redelijk vast te liggen...
Dit is al ontkracht door bsmpower en theHoff.

theHoff donderdag 22 november 2018 11:33
Nou echt niet. Ik had specifiek gevraagd of ze met black friday iets in de buurt van de 1449 gingen doen en daar gaven ze over aan, nope.

bsmpower donderdag 22 november 2018 11:35

• Dwersbongel
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-08 07:43
Mijn vriendin is nu bezig om de 55C8 te bestellen bij Apollo. 1495 incl versturen en 5 jaar garantie. Foka zat op 1499 ex verzenden. Cash back terug vragen en dan ben ik zeer tevreden.

Bedankt iedereen voor de info in dit forum! Heeft mij erg geholpen! _/-\o_

Xbox: Didoekoe

• pwh53
Deliberate schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:11:
[...]

Klopt, alleen zou de topic start natuurlijk ook een stuk beter kunnen. Er staat veel oude info in en geen actuele info aangaande deals en cashback. Niemand lijkt de post te onderhouden.
ja maar bij sommige denk ik, je verdient geen topic-ban maar een apollo-foka-smits ban icm.een verplichtte mediamarkt/bcc aankoop ;)

• bsmpower
Ik heb net Smits Arnhem aan de lijn gehad om een prijs te krijgen voor de 55B8 (voor mijn ouders die hem bijna voor veel te veel hadden afgerekend bij BCC...). 1289,- voor de mensen die hier interesse in hebben. Mijn ouders kunnen niet gaan voor de C8 ivm de voet die te groot is voor hun Sonos Playbase, maar dit ter achtergrond info :)

Toen gelijk even hun prijs voor de 55C8 gevraagd. Zij bieden deze ook aan voor 1495,- (excl. cashback). Wel nog 25,- verzendkosten.. Dus gaan mee met de concurrentie en daarbij vind ik Smits echt een fijne zaak qua communicatie en afhandeling.

[ Voor 7% gewijzigd door bsmpower op 22-11-2018 12:52 ]

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bij Apollo nagevraagd voor de 65C8 en die bieden ze dan aan voor 2695 met 5 jaar pixel garantie. Daar gaat dan nog Cashback verder van af.
Op zich een nette deal, maar ben bang dat het lastig wordt om vrouwlief te overtuigen. Die vond 1500 voor een TV meer dan genoeg en wil toch wel liefst 65 inch ivm 5 meter afstand ervan.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dwersbongel schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:35:
Mijn vriendin is nu bezig om de 55C8 te bestellen bij Apollo. 1495 incl versturen en 5 jaar garantie. Foka zat op 1499 ex verzenden. Cash back terug vragen en dan ben ik zeer tevreden.

Bedankt iedereen voor de info in dit forum! Heeft mij erg geholpen! _/-\o_
Ik kreeg van FOKA (Whatsapp) bevestiging dat de 55C8 voor 1449 ex verzenden te krijgen was.
Ben nu aan het wachten op de betaallink :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Dwersbongel
Darkfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:17:
[...]

Ik kreeg van FOKA (Whatsapp) bevestiging dat de 55C8 voor 1449 ex verzenden te krijgen was.
Potverdorie! Snel bestellen voordat ze zich bedenken :+

• Greetoz
Apollo lijkt nu de goedkoopste als je wil verzenden en 5 jaar garantie. FOKA bij ophalen of 2 jaar garantie

FOKA 1449€ (+30€ verzending)
Apollo 1495€ gratis verzending.

Ik heb de algemene link van Apollo voor de 1495€ prijs. Mochten mensen die willen dan kan ik hem wel PMen.

edit: ik begreep dat je van FOKA een iDeal link krijgt...? Bij Apollo kan je in ieder geval sowieso ook met creditcard betalen (handig voor de aflevergarantie met zo'n duur apparaat).

[ Voor 24% gewijzigd door Greetoz op 22-11-2018 13:31 ]

• mrstylo
  • Laatst online: 02-09 15:10
Greetoz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:29:
Apollo lijkt nu de goedkoopste als je wil verzenden en 5 jaar garantie. FOKA bij ophalen of 2 jaar garantie

FOKA 1449€ (+30€ verzending)
Apollo 1495€ gratis verzending.

Ik heb de algemene link van Apollo voor de 1495€ prijs. Mochten mensen die willen dan kan ik hem wel PMen.

edit: ik begreep dat je van FOKA een iDeal link krijgt...? Bij Apollo kan je in ieder geval sowieso ook met creditcard betalen (handig voor de aflevergarantie met zo'n duur apparaat).
Als het kan, dan graag

Verwijderd

Darkfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:17:
[...]

Die € 1449 klopt, dit is excl verzendkosten en aanvullende fabrieksgarantie. Deze is standaard 2 jaar.

Ik zit ook op de betaallink te wachten. Via de mail heb ik nu een deal voor de 55C8 voor € 1529, dat is inclusief verzendkosten 30 euro en 50 euro voor 5 jaar garantie.

Nog een extraatje zoals pixelgarantie of korting op het Foka Care plan was niet meer mogelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2018 13:34 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:33:
[...]

Die € 1449 klopt, dit is excl verzendkosten en aanvullende fabrieksgarantie. Deze is standaard 2 jaar.

Ik zit ook op de betaallink te wachten. Via de mail heb ik nu een deal voor de 55C8 voor € 1529, dat is inclusief verzendkosten 30 euro en 50 euro voor 5 jaar garantie.

Nog een extraatje zoals pixelgarantie of korting op het Foka Care plan was niet meer mogelijk.
Mijn vraag:
Op jullie site staat deze voor €1999. Ik kreeg echter via via te horen dat jullie deze nu ook aanbieden voor €1449 maar ik daarvoor even een mail of whatsapp moest sturen.

Klopt dit?
Het antwoord:
Dat Klopt.

Het toestel is uit voorraad leverbaar met 5 jaar garantie ipv de normale 2 jaar. Deze prijs is geldig bij afhalen. Voor verzending op afspraak rekenen wij €30.

Wanneer u het toestel thuis geleverd wil krijgen ontvangen wij graag uw NAW gegevens + mobiel nummer. U krijgt dan een iDeal betaallink. Na ontvangst van de betaling krijgt u de factuur per mail en een telefoontje van onze koeriersdienst voor de afspraak. Mocht u het toestel in de winkel af willen halen, kunt u deze reserveren per email.
Dus:
1445 Toestel
30 verzendkosten
5 jaar garantie

Voglens mij geven verschillende werknemers verschillende aanbiedingen :P?

• Greetoz
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:33:
[...]

Waarom bestel je hem dan niet bij Apollo? 1495, daar zit volgens mij ook 5 jaar garantie bij las ik hier.

• Falcone
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 15:30
Greetoz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:37:
[...]
Waarom bestel je hem dan niet bij Apollo? 1495, daar zit volgens mij ook 5 jaar garantie bij las ik hier.
Ik zie alleen aanvullende pixel garantie staan voor € 49,00.

En bij het product staat 2 jaar garantie.

[ Voor 8% gewijzigd door Falcone op 22-11-2018 13:40 ]

• Greetoz
Falcone schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:39:
[...]

Ik zie alleen aanvullende pixel garantie staan voor € 49,00.

En bij het product staat 2 jaar garantie.
Excuus je hebt gelijk. Dan nog kan Apollo interessant zijn. die garantie erbij kost je 15 euro meer dan bij FOKA maar dekt dan ook dode pixels (die van foka niet)

Verwijderd

Darkfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:37:
[...]

Mijn vraag:

[...]

Het antwoord:

[...]

Dus:
1445 Toestel
30 verzendkosten
5 jaar garantie

Voglens mij geven verschillende werknemers verschillende aanbiedingen :P?
Dat denk ik ook. Maar goed die paar euro verschil stoort me niet. het scheelt zó verschrikkelijk veel met de MM. Ik was daar gisterenavond en daar stond de 55C8 voor € 1999 en daar was de cash back al van af!
Een verschil van €850 ofwel 1/3 is echt heel veel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2018 13:45 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:43:
[...]

Dat denk ik ook. Maar goed die paar euro verschil stoort me niet. het scheelt zó verschrikkelijk veel met de MM. Ik was daar gisterenavond en daar stond de 55C8 voor € 1999 en daar was de cash back al van af!
Die extended warranty heb je ook bijna nooit nodig, zeker niet bij een toestel nieuw uit de doos.
En ik snap niet hoe MM zo dicht bij de adviesprijs kan zitten.
Ik dacht hun houden rekening met de grootste concurrenten?
FOKA is toch makkelijk een van hun grootste, fysieke, concurrenten?
En die bieden de 55C8 voor 1999 ex CB op hun site aan :O

Ik meende ook ergens te lezen dat MM weer met zijn prijsverhogende smerigheid bezig was vlak voor de "Black Friday" kortingen =/

Verwijderd

Greetoz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:43:
[...]

Excuus je hebt gelijk. Dan nog kan Apollo interessant zijn. die garantie erbij kost je 15 euro meer dan bij FOKA maar dekt dan ook dode pixels (die van foka niet)
Nee dat klopt dat heeft Foka niet dus Apollo blijft ook heel interessant. Heb mijne inmiddels besteld dus ik laat het zo.

• ZakKa.dev
  • Laatst online: 06-09 23:46
Greetoz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:43:
[...]

Die dode pixelgarantie is volgens mij ENKEL voor dode pixels niet EN, vandaar dat het goedkoop is. Ik heb geinformeerd wat volledige extended garantie kost end at is 9 procent van de prijs. Dan kom je wel op een wat hoger bedrag uit. (ik had gebeld met Apollo).

Verwijderd

Darkfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:45:
[...]

Die extended warranty heb je ook bijna nooit nodig, zeker niet bij een toestel nieuw uit de doos.
En ik snap niet hoe MM zo dicht bij de adviesprijs kan zitten.
Ik dacht hun houden rekening met de grootste concurrenten?
FOKA is toch makkelijk een van hun grootste, fysieke, concurrenten?
En die bieden de 55C8 voor 1999 ex CB op hun site aan :O

Ik meende ook ergens te lezen dat MM weer met zijn prijsverhogende smerigheid bezig was vlak voor de "Black Friday" kortingen =/
Ja klopt en MM houdt zo lang als het kan aan de adviesprijs vast. Als je dan een korting krijgt is het een sigaar uit eigen doos.

• Greetoz
ZakKa.dev schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:47:
[...]

Die dode pixelgarantie is volgens mij ENKEL voor dode pixels niet EN, vandaar dat het goedkoop is. Ik heb geinformeerd wat volledige extended garantie kost end at is 9 procent van de prijs. Dan kom je wel op een wat hoger bedrag uit. (ik had gebeld met Apollo).
Ah goed dat je het zegt. Dat had ik niet zo begrepen. Nou maar hopen dat de TV het na de 2 jaar niet begeeft ;-). Alhoewel de winkel ook nog moet bestaan voor die 5 jaar garantie en je wettelijk ook nog wel meer rechten hebt na die 2 jaar.

• MrLeon
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20-11-2023
Mijn bestelde C8 die ik vrijdag besteld heb voor €1495 bij Apollo is zojuist geleverd :)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

FOKA:
* even een correctie de prijs van 1449 is zonder 5 jaar garantie , 1499 is met 5 jaar!
Dat zeggen ze nadat ik de betaling gedaan en bevestigd heb, terwijl ze voorheen toch echt zeiden dat die prijs die ik kreeg incl 5 jaar garantie was (zie bovenstaande quotes) >_>

• Deliberate
Darkfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:04:
FOKA:

[...]

Dat zeggen ze nadat ik de betaling gedaan en bevestigd heb, terwijl ze voorheen toch echt zeiden dat die prijs die ik kreeg incl 5 jaar garantie was (zie bovenstaande quotes) >_>
Het staat er niet echt met zoveel woorden. Het is wat dubieus wellicht maar daar kun je weinig mee. Staat ook wel specifiek in de BF deal die gepost is door ze.

• MaartenD76
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-08 19:51
Black Friday bij Saturn Duitsland:

De 65B8 voor €1699

Volgens mij een prijsbreker...

https://documentcloud.ado...48-4722-8faf-1e31928cc7ec

MM gaat hier in mee:

https://www.mydealz.de/de...-87-lc-mediamarkt-1274474

[ Voor 20% gewijzigd door MaartenD76 op 22-11-2018 15:40 ]

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
Bij Apollo kreeg ik 1495 zonder de 5 jaar pixel garantie, incl verzending.

Toen ik vroeg om 1495 incl pixel garantie (omdat ik dat hier voorbij had zien komen), werd mij verteld dat dat een foutje moest zijn, en dat die persoon dan geluk had.

@Dwersbongel hoe is jullie dat gelukt? Heb je evt een bestel link (DM).

Een 5 jaar pixel garantie en 2 jaar fabrieksgarantie vind ik voor een tv interessanter dan 5 jaar garantie waar pixels uitgesloten zijn. Beide kosten 49 euro (apollo/foka).

• Deliberate
MaartenD76 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:35:
Black Friday bij Saturn Duitsland:

De 65B8 voor €1699

Volgens mij een prijsbreker...

https://documentcloud.ado...48-4722-8faf-1e31928cc7ec
Dat is de B87. Niet de "normale" B8. Weet nog even niet of nu alleen de voet anders is.

• MaartenD76
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-08 19:51
Deliberate schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:40:
[...]

Dat is de B87. Niet de "normale" B8. Weet nog even niet of nu alleen de voet anders is.
Volgens mij betreft dit de B8 maar met aangpast nummer voor MM&Saturn, gebeurt wel meer dat “speciale reeksen” uitgebracht worden voor grote ketens.
Desalnietemin zijn deze toestellen identiek aan de reguliere serienummers, ze gaan heus geen TV ontwikkelen of aanpassen voor 1 winkel...

• Deliberate
MaartenD76 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:43:
[...]

Volgens mij betreft dit de B8 maar met aangpast nummer voor MM&Saturn, gebeurt wel meer dat “speciale reeksen” uitgebracht worden voor grote ketens.
Desalnietemin zijn deze toestellen identiek aan de reguliere serienummers, ze gaan heus geen TV ontwikkelen of aanpassen voor 1 winkel...
Hij heeft iig een andere voet. Dus wel anders dan de normale B8. Ik zeg ook nergens dat het een apart model voor Saturn/MM is. Geef alleen aan dat het geen "normale" B8 is. Ik vraag me af wat LG benelux gaat zeggen als je voor garantie aan klopt. Hij zou ook mindere audio hebben als de specs van MM/Saturn kloppen. 20w/2.0 vs 40w/2.2.

[ Voor 11% gewijzigd door Deliberate op 22-11-2018 16:03 ]

• Dwersbongel
Dirtbiter schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:37:

@Dwersbongel hoe is jullie dat gelukt? Heb je evt een bestel link (DM).
Mijn vriendin heeft gebeld. Het was met die 5 jaar garantie, maar twijfel nu of dat ook pixel garantie is. Als ik straks thuis ben zal ik het checken.
Ze heeft aangegeven dat ze via tweakers bij hun terecht kwam en ze kwamen met dit aanbod.

Verwijderd

Dwersbongel schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:50:
[...]

Mijn vriendin heeft gebeld. Het was met die 5 jaar garantie, maar twijfel nu of dat ook pixel garantie is. Als ik straks thuis ben zal ik het checken.
Ze heeft aangegeven dat ze via tweakers bij hun terecht kwam en ze kwamen met dit aanbod.
Nooit je bron prijsgeven! :/

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
Deliberate schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:45:
[...]

Hij heeft iig een andere voet. Dus wel anders dan de normale B8. Ik zeg ook nergens dat het een apart model voor Saturn/MM is. Geef alleen aan dat het geen "normale" B8 is. Ik vraag me af wat LG benelux gaat zeggen als je voor garantie aan klopt.
Het B87 model, zoals nu al enkele keren voorbij is gekomen, is volgens mij uitsluitend op de Duitse markt beschikbaar. Verder is dit model volgens deze site identiek aan de gewone B8, maar zit de tv in het jasje van zijn voorganger: de B7. Alleen in tegenstelling tot de B7 is de voet in dit geval van kunststof.

• Deliberate
DEVoTi0N schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:04:
[...]

Het B87 model, zoals nu al enkele keren voorbij is gekomen, is volgens mij uitsluitend op de Duitse markt beschikbaar. Verder is dit model volgens deze site identiek aan de gewone B8, maar zit de tv in het jasje van zijn voorganger: de B7. Alleen in tegenstelling tot de B7 is de voet in dit geval van kunststof.
Dan zou ik eens naar de audio specs kijken..

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
Dwersbongel schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:50:
[...]

Volgens mij kent Apollo alleen een 5 jaar pixel garantie, en geen 'gewone' verlengde garantie.

Ik ben benieuwd hoe het zit. Kan ik morgen evt zelf bellen.

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
Deliberate schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:09:
[...]

Dan zou ik eens naar de audio specs kijken..
Je hebt helemaal gelijk. Ik kan me voorstellen dat gezien de behuizing anders is dit mogelijk ook geldt voor de luidsprekers. Overigens bezorgt Saturn Duitsland niet in het buitenland (bron).

• Deliberate
DEVoTi0N schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:20:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Ik kan me voorstellen dat gezien de behuizing anders is dit mogelijk ook geldt voor de luidsprekers. Overigens bezorgt Saturn Duitsland niet in het buitenland (bron).
Klopt. Maar meestal wel te reserveren in de webshop bij een winkel. Dan is ophalen een optie. Maar voor 300 meer heb je een C8. Dat zou ik dan persoonlijk er wel voor over hebben. Ook omdat je dan qua garantie net wat zekerder zit.
Pagina: 1 ... 30 ... 86 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.

Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.

Het topic is er niet om:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
  • Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
  • Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"

De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.