Sarrr schreef op donderdag 22 november 2018 @ 07:23:
[...]
Ik sluit mij hierbij aan, deze staat bovenaan mijn verlanglijstje, hoewel ik de Sony KD65 AF ook erg mooi vindt. Dit ligt echter over het algemeen een paar honderd euro hoger qua prijs en het liefst blijf ik ook rond de €2000,-.
Ik hoopte eigenlijk op een mooie Black Friday deal maar tot dusver vind ik het tegenvallen.
Nou kom op zeg. Drie posts waarin mensen klagen dat ze de LG OLED65C8 graag voor rond de €2000,- zouden willen hebben, maar deze niet kunnen vinden. En dat het allemaal zo ondoorzichtig is.
Lees het topic even. Als je een linkje wil naar een website waar je alleen even op 'bestel' hoeft te klikken om de TV voor €2500,- (voor cashback) te krijgen dan ben je hier aan het verkeerde adres. Het enige wat je hoeft te doen is een mailtje sturen (of bellen / appen / chatten) naar de winkels genoemd in dit topic en dan krijg je een antwoord als:
"Wij kunnen u dit model vanwege black friday aanbieden voor €2500. Hier gaat de cashback van €500 nog vanaf." Wat is hier onduidelijk aan? Iemand heeft zelfs een linkje gepost met een overzicht van de
FOKA prijzen. Daar staat ook duidelijk: Adviesprijs, Black Friday, Cashback en Nettoprijs, met onderaan nog de eventuele extra kosten voor 5 jaar garantie en verzending.
Dus nog 1 keer: De LG OLED65C8 is voor rond de €2000 te krijgen. Het enige wat je hoeft te doen is een klein beetje moeite door contact op te nemen met één van de in dit topic genoemde winkels.