• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Net nog contact opgenomen met Foka voor het volgende:
-LG OLED65C8PLA Scherm
-LG OLW480 muurbeugel
-5 jaar Garantie
-Bezorging

Alles in totaal voor 2798, heb gevraagd voor 2700 maar dat is niet gelukt :)

Verwijderd

Ik heb een vraag over de aanbieders van de LGC8 55 inch tv.
Is er een reden om bijvoorbeeld niet bij PLAZA te kopen maar voor FOKA te gaan, omdat dit dan een andere versie van het toestel is ?

Eigen vooronderzoek?! ZIe ook TW

[ Voor 11% gewijzigd door Michael Knight op 13-09-2018 14:10 ]

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 19:56
Neuh als het een C8 is het een C8. Pas wel op dat het niet stiekem B8 of C7 wordt.
Voor de prijs is het belangrijk dat Foka wel meedoet aan de LG Cashback Actie (€300 voor 55") en via Bol Plaza niet.
Maargoed zelfs zonder cashback komen ze al redelijk in de buurt van cashback winkels. Als je geen zin/tijd hebt om rond te bellen, rond te mailen en te wachten op de cashback uitbetaling voor ~€100-150 kan het een optie zijn.

Verwijderd

Duidelijk, het is dus aan jezelf hoeveel tijd je erin wil steken en hoever je kunt gaan bij verschillende winkels.
Ik heb een beetje teruggelezen en dan zie ik dat de C8 55 inch voor 1639 best een goede prijs is.
Of zag ik nou 1799 bij Foka staan, waar dan ook nog eens 300 cashback vanaf gaat ?

• BNJMN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-06 23:59
Ook hier bij de FOKA het volgende kunnen bestellen:

LG OLED65C8PLA scherm met 5 jaar garantie + bezorging. Dit voor 2699, minus de cashback van 500 kom ik dan uit op 2199.

Zelf erg tevreden mee, ook niet veel voor hoeven doen, mailtje naar FOKA waar ik dit topic en de "gangbare" prijs heb genoemd die andere tweakers hebben weten los te peuteren. Kreeg binnen een half uur reactie dat het geen probleem was! :+

Had overigens eerst gebeld maar deze deal was, volgens in ieder geval de medewerker die ik aan de lijn kreeg, enkel via het mail adres te regelen.

Nog een paar nachtjes slapen, zaterdag wordt het scherm bezorgd! 8)

Verwijderd

welk mailadres heb je gebruikt om FOKA te benaderen wat ze kunnen doen qua LG OLED tv ?

• ConniePoepuh
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-07 15:58
Mailtje gekregen van Audio Van Gils; zij kunnen de 65OLED803 aanbieden voor € 2799 incl. levering. Twijfel nu wel of ik dat moet doen of beter nog even kan wachten op een nieuwe cashback actie... Zie dat hij bij de cashback actie in Duitsland namelijk ook "slechts" 200 euro cashback krijgt, dus wellicht is deze deal zo slecht nog niet... Persoonlijk vind ik het bij zo'n grote tv de 600 euro namelijk wél waard voor ambilight en android tv (vele malen fijner dan Web-OS).

Iemand ergens een nog scherpere deal kunnen regelen?

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:52

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Vandaag een 55C8 opgehaald bij Smits Arnhem voor €1750 (met €300 eraf dus voor €1450) :D.

[ Voor 0% gewijzigd door Tortelli op 12-09-2018 21:26 . Reden: typo ]

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
ConniePoepuh schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:08:
Mailtje gekregen van Audio Van Gils; zij kunnen de 65OLED803 aanbieden voor € 2799 incl. levering. Twijfel nu wel of ik dat moet doen of beter nog even kan wachten op een nieuwe cashback actie... Zie dat hij bij de cashback actie in Duitsland namelijk ook "slechts" 200 euro cashback krijgt, dus wellicht is deze deal zo slecht nog niet... Persoonlijk vind ik het bij zo'n grote tv de 600 euro namelijk wél waard voor ambilight en android tv (vele malen fijner dan Web-OS).

Iemand ergens een nog scherpere deal kunnen regelen?
Ik ben ook in de markt voor dit toestel en ik heb zeker nog geen betere deal kunnen vinden dan 2799. Dat is de prijs die ik ook overal krijg. Ik verwacht niet dat bij een volgende cashback actie de prijs enorm zal dalen. Ik ga dus zelf de knoop ook doorhakken en deze week een bestelling plaatsen. Zou je hier willen posten indien je toch nog tegen een mooie deal loopt? Ik zal dit voor jou uiteraard ook doen. Dank alvast!

• ConniePoepuh
Nipje schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:45:
[...]

Ik ben ook in de markt voor dit toestel en ik heb zeker nog geen betere deal kunnen vinden dan 2799. Dat is de prijs die ik ook overal krijg. Ik verwacht niet dat bij een volgende cashback actie de prijs enorm zal dalen. Ik ga dus zelf de knoop ook doorhakken en deze week een bestelling plaatsen. Zou je hier willen posten indien je toch nog tegen een mooie deal loopt? Ik zal dit voor jou uiteraard ook doen. Dank alvast!
Zal ik doen... Vanavond toevallig nog even bij de MM in Breda langsgeweest. Toestel ligt op voorraad sinds deze week in het magazijn van MM maar staat nog voor 3199 te koop. Vorige week hadden ze 15% korting op alle oled's zo zei de verkoper me. Deze had dan op 2720 uitgekomen, nog ietsje goedkoper dus.

Hij dacht dat die actie snel weer zou komen, ik wacht dus nog heel even af...

• ConniePoepuh
Zojuist een mailtje gekregen van Audio Video van Gils; ze kunnen de 65OLED803 nu nog scherper aanbieden. Bij afhalen € 2700, bij versturen € 2750.

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
Voor de liefhebber van groot: Oled 77C8 voor €4.999,-
https://www.mediaathome.d...c8lla-195-cm-77-oled-tv-a

[ Voor 49% gewijzigd door FeaR op 14-09-2018 08:45 . Reden: ClickID ]

• Nipje
ConniePoepuh schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:04:
Zojuist een mailtje gekregen van Audio Video van Gils; ze kunnen de 65OLED803 nu nog scherper aanbieden. Bij afhalen € 2700, bij versturen € 2750.
Nice! Ga je het doen?

• ConniePoepuh
Ik twijfel nog, niet aan de tv, wel aan waar ik hem ga halen. Er was hier vanmiddag een reactie geplaatst door een forumlid welke een winkel in Rotterdam aanraadde waar hij voor € 2499 meegenomen mag worden. Die prijs wil ik eigenlijk even laten prijsmatchen door de Mediamarkt omdat ik nog heel veel primera keuze-giftcards heb liggen die ik hier aan wil spenderen. Vreemd genoeg zijn de twee berichten nu verwijderd, maar ik heb wel een mailtje van die winkel gekregen met bevestiging van die prijs. Hoop daft ik daar morgen bij mijn lokale MM een gelijke deal mee kan regelen, dan istie meteen verkocht!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:54
ConniePoepuh schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:23:
Ik twijfel nog, niet aan de tv, wel aan waar ik hem ga halen. Er was hier vanmiddag een reactie geplaatst door een forumlid welke een winkel in Rotterdam aanraadde waar hij voor € 2499 meegenomen mag worden. Die prijs wil ik eigenlijk even laten prijsmatchen door de Mediamarkt omdat ik nog heel veel primera keuze-giftcards heb liggen die ik hier aan wil spenderen. Vreemd genoeg zijn de twee berichten nu verwijderd, maar ik heb wel een mailtje van die winkel gekregen met bevestiging van die prijs. Hoop daft ik daar morgen bij mijn lokale MM een gelijke deal mee kan regelen, dan istie meteen verkocht!
Ik denk omdat het radiovonburg zelf was die postte ;). Ik zag in de geschiedenis van het account alleen berichten in de topics over tv prijzen, dus dat lijkt me vrij logisch.

• Nipje
ConniePoepuh schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:23:
Ik ben heel erg benieuwd of dat je lukt! Zo ja dan ga ik er hier bij de lokale MM ook direct eentje ophalen. Dank voor de info! Succes met het onderhandelen. Graag hoor ik of het je lukt :)

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 09:34
Niet gebeld, maar ik zag op Smits arnhem website de LG 65C7V voor 1888,00 te koop staan https://www.smitsarnhem.nl/65c7v

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44

FeaR

In GoT we trust

JSTPS schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:50:
[...]
Ik denk omdat het radiovonburg zelf was die postte ;). Ik zag in de geschiedenis van het account alleen berichten in de topics over tv prijzen, dus dat lijkt me vrij logisch.
Offtopic, maar inderdaad. Dat was een spam-account van Von Burg. Achter de schermen zijn we bezig met de vervolgstappen. Prijzen posten en lage prijzen krijgen is het idee achter dit topic, maar commerciële uitingen vanaf een winkel staan we nog steeds niet toe.

De discussie of we als GoT dit gedrag van verkopers wel of niet toe moeten laten gaat hier niet gevoerd worden. Discussies omtrent het beleid zijn in alle gevallen offtopic behalve in Tweakers Feedback

[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 14-09-2018 14:42 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• robhuls
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:34
ConniePoepuh schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:08:
[...]

Zal ik doen... Vanavond toevallig nog even bij de MM in Breda langsgeweest. Toestel ligt op voorraad sinds deze week in het magazijn van MM maar staat nog voor 3199 te koop. Vorige week hadden ze 15% korting op alle oled's zo zei de verkoper me. Deze had dan op 2720 uitgekomen, nog ietsje goedkoper dus.

Hij dacht dat die actie snel weer zou komen, ik wacht dus nog heel even af...
Bij MM Zwolle stond de OLED65C8 vorige week voor E2999 inclusief cashback (dus gewoon voor de standaard prijs van E3499), die deed niet mee in de 15% actie. Er stonden wel weer meer OLED's in de actie dan op de MM website en er stonden modellen niet die ze volgens de site wel in Zwolle op voorraad hebben (lees, de C7). Oftewel, verwarring alom, je moet de consument wel in permanente verwarring houden :-)

@Droid86 ik hoefde bij Apollo niet te bellen, mailtje en binnen een uurtje stond de link klaar. Voor hen ook wel aantrekkelijk, 2 mailtjes en weer een TV voor E2699 verkocht, stuk makkelijker dan mensen die telkens komen kijken in de winkel, twijfelen, advies, twijfel, nachtje slapen, etc.

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:25
BNJMN schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:05:
Ook hier bij de FOKA het volgende kunnen bestellen:

LG OLED65C8PLA scherm met 5 jaar garantie + bezorging. Dit voor 2699, minus de cashback van 500 kom ik dan uit op 2199.

Zelf erg tevreden mee, ook niet veel voor hoeven doen, mailtje naar FOKA waar ik dit topic en de "gangbare" prijs heb genoemd die andere tweakers hebben weten los te peuteren. Kreeg binnen een half uur reactie dat het geen probleem was! :+

Had overigens eerst gebeld maar deze deal was, volgens in ieder geval de medewerker die ik aan de lijn kreeg, enkel via het mail adres te regelen.

Nog een paar nachtjes slapen, zaterdag wordt het scherm bezorgd! 8)
Komen bestellingen bij FOKA in aanmerking voor de cashback?

@robnieuw Kom op zeg. In plaats van deze overbodige vraag hier posten die het topic vervuild, had je dit sneller zelf op kunnen zoeken. Op het forum verwachten we toch wel iets anders.

[ Voor 10% gewijzigd door S1NN3D op 14-09-2018 22:10 ]

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 19:56
Duitsland gaat iets harder met de prijzen lijkt het.
Ik heb in Duitsland ook een webshop gespot waar de LG 55C8 voor € 1478 (ex. verzendkosten) wordt aangeboden:
https://www.gamingoase.de...lat-uhd-4k-smart-tv-webos
Dat is wat je hier ongeveer met cashback en onderhandelen haalt maar staat daar direct op de site.

• gerwintb
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-08 17:25
Vandaag de C8 opgehaald bij Smits Arhnem voor €1749,- (dus na cachback €1449,-). In eerste instantie had ik in gedachten om een C7 aan te schaffen, deze werd hier aangeboden voor €1349,-. Meerdere winkels al eerder benaderd voor de C7 maar deze prijs zakt niet erg meer de laatste tijd. Aangezien het prijsverschil maar €100,- is vond ik de "upgrade" naar een C8 meer dan waard. I'm happy!

Dank alle Tweakers!

• carlito88
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 17-10-2023
Na een tijdje meelezen en flink rondbellen ook hier de knoop doorgehakt en bij Foka besteld.

2699 ex cashback voor de 65" LG C8, keurig de volgende dag in huis en nu iedere dag aan het genieten van waanzinnig beeld :*)

Nu nog leuk home cinema setje erbij zoeken en we zijn helemaal klaar voor de donkere dagen. Dank voor alle info allen! (y)

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:24
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Team anti-scalp - wauw..

• pacogl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:16
DaMayan schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:43:
[...]

Duitsland gaat iets harder met de prijzen lijkt het.
Ik heb in Duitsland ook een webshop gespot waar de LG 55C8 voor € 1478 (ex. verzendkosten) wordt aangeboden:
https://www.gamingoase.de...lat-uhd-4k-smart-tv-webos
Dat is wat je hier ongeveer met cashback en onderhandelen haalt maar staat daar direct op de site.
Exc verzending en BTW...

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Er staat letterlijk "incl 19% btw" onder de prijs. Dat het ex verzenden is lijkt me niet meer dan logisch, Duitsland is niet een heel klein beetje groter dan NL.

Ik vraag me af of er een NL winkel is die deze prijs van de 77C8 kan en wil matchen. Erg verleidelijk...WAF wel erg laag. Eerst dat probleem maar tackelen ;)

iR Profiel

• Marcel9970
Laat je vraag mbt de 77C8 maar rusten :-), dergelijke prijzen in NL gaan niet gebeuren totdat het een overjarig model wordt.

Nieuw laagte record? Een 65 inch Oled voor €1111,-
Grundig OLED GOS 9798 bij Expert:
von Bielinsky in Bonn, Bad Honnef, Euskirchen

Online tijdelijk uitverkocht, maar misschien komen er nog wat beschikbaar.
En misschien in de Expertwinkels die meedoen nog beschikbaar.

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Marcel9970 schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:54:
Laat je vraag mbt de 77C8 maar rusten :-), dergelijke prijzen in NL gaan niet gebeuren totdat het een overjarig model wordt.
Totdat het bij de grote massa duidelijk wordt dat het verschil bij onze oosterburen niet beperkt is tot enkele honderden euro's, maar enkele duizenden euro's. Dan zullen ze toch mee moeten in die prijsstelling. Kan me trouwens niet voorstellen dat de inkoop hier hoger is, dus waarom wel een verschil in verkoopprijs handhaven?

Als ik mijn betere helft zover krijg (77inch is wel erruuug groot :+ ), rij ik met liefde 2 uurtjes naar Dusseldorf.

iR Profiel

• Flo-Rian
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08-2022
Mediamarkt heeft vandaag 15% korting op ondermeer LG. Net een paar prijzen vergeleken en deze komen niet in de buurt van de persoonlijke aanbiedingen in dit topic. Je kunt je zelf dus de moeite besparen om zelf de vergelijking te maken. Toch jammer dat deze grote retailer zijn klanten zelfs met een aanbieding nog ruim 200 euro te veel laat betalen.

• djasnl
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-07 11:58
carlito88 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:16:
Na een tijdje meelezen en flink rondbellen ook hier de knoop doorgehakt en bij Foka besteld.

2699 ex cashback voor de 65" LG C8, keurig de volgende dag in huis en nu iedere dag aan het genieten van waanzinnig beeld :*)

Nu nog leuk home cinema setje erbij zoeken en we zijn helemaal klaar voor de donkere dagen. Dank voor alle info allen! (y)
"Ex cashback" Maar je krijgt dan nog 500 euro cashback terug van LG? Of geldt de cashback dan niet meer?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
onsgeluk schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:28:
[...]

Totdat het bij de grote massa duidelijk wordt dat het verschil bij onze oosterburen niet beperkt is tot enkele honderden euro's, maar enkele duizenden euro's. Dan zullen ze toch mee moeten in die prijsstelling. Kan me trouwens niet voorstellen dat de inkoop hier hoger is, dus waarom wel een verschil in verkoopprijs handhaven?

Als ik mijn betere helft zover krijg (77inch is wel erruuug groot :+ ), rij ik met liefde 2 uurtjes naar Dusseldorf.
Size does matter. >:)

De grap is dat deze 77" maar marginaal groter is dan de 65VT30 die ik thuis heb, juist door de schermranden. Alleen moet de boel ook nog fysiek in een auto passen voor je naar Duitsland rijdt, hoewel Düsseldorf goed bereikbaar is vanuit Nederland.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Nipje
djasnl schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:16:
[...]

"Ex cashback" Maar je krijgt dan nog 500 euro cashback terug van LG? Of geldt de cashback dan niet meer?
Klopt dus uiteindelijk totaalprijs is 2200,- :)

Actie loopt nog!

[ Voor 3% gewijzigd door Nipje op 17-09-2018 15:20 ]

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

Señor Sjon schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:19:
[...]

Size does matter. >:)

De grap is dat deze 77" maar marginaal groter is dan de 65VT30 die ik thuis heb, juist door de schermranden. Alleen moet de boel ook nog fysiek in een auto passen voor je naar Duitsland rijdt, hoewel Düsseldorf goed bereikbaar is vanuit Nederland.
Ik had direct moeten gaan rijden. Vanmiddag was de prijs van 4999 naar 5899 gegaan. Inmiddels staat deze weer op 9999 :(

iR Profiel

• petervanstuiven
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-05 20:14
onsgeluk schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:22:
[...]

Ik had direct moeten gaan rijden. Vanmiddag was de prijs van 4999 naar 5899 gegaan. Inmiddels staat deze weer op 9999 :(
Als je een beetje rondbelt kom je in NL ook een heel eind. Wij hebben vorige week een 77C8 thuis bezorgd gekregen voor € 5.800 :)

Gewoon in NL bij een dealer met garantie :)

Bedankt Smits!!

Goede service en communicatie.
We konden het scherm in de winkel bekijken. Werd uit de doos gehaald en geheel opgesteld. Geen enkel probleem _/-\o_

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

petervanstuiven schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:30:
[...]

Als je een beetje rondbelt kom je in NL ook een heel eind. Wij hebben vorige week een 77C8 thuis bezorgd gekregen voor € 5.800 :)

Bedankt Smits!!

We konden het scherm in de winkel bekijken. Werd uit de doos gehaald en geheel opgesteld. Geen enkel probleem _/-\o_
Mooie prijs, daar kan ik prima mee leven. Ik ga er een email aan wagen...

iR Profiel

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-08 09:32
petervanstuiven schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:30:
[...]

Bedankt Smits!!

En daar gaat nog 700€ cashback vanaf?

• jessi1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-08 20:13
Vandaag ook een aantal e-mails gestuurd en na telefonisch contact met de firma Smits een mooie LG65C8 aangeschaft en opgehaald voor de prijs van € 2.139,- incl. cash back.

• petervanstuiven
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-05 20:14
road rebel schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:03:
[...]

En daar gaat nog 700€ cashback vanaf?
Zover ik weet is er geen cashback op 77" modellen, alleen op 55 en 65.

Maar als ik iets gemist heb, dan hoor ik dat graag :)

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:14
Nee, geen cashback op de 77 natuurlijk. Als je dit soort geld stukslaat op een tv dan hoor je niet meer te kijken op een paar honderd, en al helemaal geen zin te hebben om streepjescodes uit te knippen en op te sturen etc. Stelletje Nederlanders :P

PVO

• Prostie34
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-07 14:39
Offtopic en 2e waarschuwing, dus ban voor minimaal één week. Zie tevens de TW.

[ Voor 75% gewijzigd door FeaR op 19-09-2018 18:45 ]

• Action1994
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-12-2021
77 inch G7V (nieuw in doos, geen outlet model) voor 4.999 bij Foka aangeboden gekregen, wil toch liever de C8, mocht die de 5k barriere in NL verbreken ga ik er zeker voor :-)

• Bacspin
  • Laatst online: 10-09 14:52
55E8 voor 1999,- en slechts 3,95 verzendkosten
https://www.1dayfly.com/nl/nl/1dayfly/

[ Voor 21% gewijzigd door Bacspin op 18-09-2018 12:16 ]

Verwijderd

Geen cashback en geen bijzondere prijs toch?

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:17:
[...]

Geen cashback en geen bijzondere prijs toch?
300 euro cashback toch? https://www.plattetv.nl/info/lg-oled55e8p-20309.html 2549 -300 = 2249.

https://www.foka.nl/product/12250874/lg-oled55e8pla

Dus best bijzondere prijs volgens mij.

@Rohit Je hebt vaker in dit topic gepost dus zou de strekking er van toch wel moeten kennen. De winkelprijs is niet vergelijkbaar met de persoonlijke aanbiedingen die je kunt krijgen.

[ Voor 62% gewijzigd door S1NN3D op 19-09-2018 07:34 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45

_Arthur

blub

De 55E8 is al voor 1599 (inc cashback) langsgekomen een keer; frank_b in "[Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2"

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 21:54
Prijzen vermeld op de sites van plattetv en foka zijn niet de laagste prijzen. Je moet ze bellen of mailen om de laagste prijs te krijgen. Die ligt ongetwijfeld lager dan de 1.999 euro die jij nu aanhaalt. Kortom, bel of mail foka, plattetv, smits, apollo, etc, om een betere deal te krijgen dan deze.

En staar je niet blind op prijzen alleen,
maar sla ook winkelreviews erop na over garantieafhandeling, dienstverlening, etc.

[ Voor 10% gewijzigd door KoffieAnanas op 18-09-2018 14:51 ]

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Gemailed met Foka, ze willen de LG 55C7 niet meer goedkoper verkopen dan de 1577 euro waarvoor hij nu aangeboden wordt. Ze bieden de 55C8 aan voor 1799. Ik zie hem nu in de pricewatch alleen voor 1698 op plasmavisie. Iemand met deze website bekend? Of er mee bekend dat dit een tijdelijke actie is?

EDIT:
na contact te hebben gehad met de klantenservice, en een zeer snel antw. ben ik erachter gekomen dat ze helaas geen cashback actie hanteren via LG.

[ Voor 21% gewijzigd door swoutr op 18-09-2018 22:11 ]

• II This Game II
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 22:25
http://www.ibood.com/elec...-smart-tv-tx-55ez950.html
Vast ook geen superprijs maar ik denk meld het toch ff

• Señor Sjon
swoutr schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:55:
Gemailed met Foka, ze willen de LG 55C7 niet meer goedkoper verkopen dan de 1577 euro waarvoor hij nu aangeboden wordt. Ze bieden de 55C8 aan voor 1799. Ik zie hem nu in de pricewatch alleen voor 1698 op plasmavisie. Iemand met deze website bekend? Of er mee bekend dat dit een tijdelijke actie is?

EDIT:
na contact te hebben gehad met de klantenservice, en een zeer snel antw. ben ik erachter gekomen dat ze helaas geen cashback actie hanteren via LG.
Bijzonder, zou de C7 dan eindelijk op beginnen te raken? 1349 was zo'n beetje de bodemprijs voor dat toestel.

• Cerla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 00:26
Bij de ING rentepuntenwinkel staat de LG OLED C8 in 55 inch voor €1729 + 5000 rentepunten.

Hierop heb ik de ING gevraagd of de cashback actie hierop geldt en kreeg ik de volgende mail terug:

Members only: screenshot

Dat maakt dat de prijs op €1429 zit voor de OLED55C8 na de cashback.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:54
ING staat ook op de lijst op de site van LG..

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:52
* knip *

We gaan hier natuurlijk niet discussiëren over moderatie; bij vragen kun je altijd even een DM sturen. Het lijkt me echter vooral goed om even de strekking van dit topic te doorzien.

[ Voor 86% gewijzigd door S1NN3D op 19-09-2018 14:10 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Verwijderd

Hmmm, dat is mooi, dan hebben ze hun beleid aangepast. Kreeg 2 weken terug nog te horen van zowel ING als LG dat de cashback actie voor de rentepuntenwinkel NIET gold...

• Ztevan1
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-11-2021
Cerla schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:51:
Bij de ING rentepuntenwinkel staat de LG OLED C8 in 55 inch voor €1729 + 5000 rentepunten.

Hierop heb ik de ING gevraagd of de cashback actie hierop geldt en kreeg ik de volgende mail terug:

Members only: screenshot

Dat maakt dat de prijs op €1429 zit voor de OLED55C8 na de cashback.
Dan hoop ik dat ze bij ING ook de 65c8 gaan leveren 😎

• ConniePoepuh
Ik ben ook overstag nadat ik de aanbieding gezien heb van de LG OLED77C8LLA aanbieding in Düsseldorf. Ik heb er ééntje laten reserveren voor de € 4.999,-, maar hij gaat helaas niet in mijn auto passen als ik hem op wil gaan halen vrees ik. Daarom ben ik nu ook aan het kijken naar Nederlandse aanbieders, ook omdat dat in het geval van garantie-zaken iets makkelijker zal werken.

Zal jullie ook op de hoogte houden van mijn bevindingen (verkopers die meelezen mogen uiteraard contact met me opnemen ;-))

• swoutr
Señor Sjon schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:04:
[...]

Bijzonder, zou de C7 dan eindelijk op beginnen te raken? 1349 was zo'n beetje de bodemprijs voor dat toestel.
Geen idee, ben er wel bang voor, heb gisteren dan ook de keuze gemaakt om voor de LG 55B7 te kopen voor 1295 bij audiomixonline.be Vind de C7 wat mooier, maar voor die 300 euro doe ik liever andere dingen. Tv komt uiteindelijk toch aan de muur te hangen. Zojuist bericht gekregen dat de tv onderweg is :*)

• Señor Sjon
ConniePoepuh schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:33:
Ik ben ook overstag nadat ik de aanbieding gezien heb van de LG OLED77C8LLA aanbieding in Düsseldorf. Ik heb er ééntje laten reserveren voor de € 4.999,-, maar hij gaat helaas niet in mijn auto passen als ik hem op wil gaan halen vrees ik. Daarom ben ik nu ook aan het kijken naar Nederlandse aanbieders, ook omdat dat in het geval van garantie-zaken iets makkelijker zal werken.

Zal jullie ook op de hoogte houden van mijn bevindingen (verkopers die meelezen mogen uiteraard contact met me opnemen ;-))
Voor 800 euro verschil kan je een aardige bus huren. ;)

• Marcel9970
Of thuis laten bezorgen via verzendservice Huifkar.

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:39
Had gehoopt dat PlatteTV misschien de C8 zou pricematchen met ING, maar helaas gaan ze niet lager dan 1599 na cashback ;(

• S0epkip
Als je dit topic bekijkt is plattetv bepaald niet de goedkoopste/makkelijkste steeds. Probeer de andere shops eens (Apollo, Foka, Smits, Von Burg, Veen, etc etc).

PVO

• Kingss
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-09 09:30
Expert Viersen (Duitsland)

55C7: 1299 eu
65C7: 2099 eu

• MaartenD76
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-08 19:51
De 65W8 wordt momenteel voor €3499 aangeboden bij MediaMarkt Keulen (bron: mydealz.de)
De W7 zie ik niet zoveel meer passeren, zou de voorraad dan toch op zijn einde komen?

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 11:09
Sla je slag bij de duitse MM geen btw op de meeste oled tv's

https://www.mediamarkt.de/de/category/_oled-tvs-493536.html

korting word verrekend in je winkelmand. Bestellen en betalen bij de MM korste bij de NL grens.

• podloot
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-09 06:22
alki schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:21:

korting word verrekend in je winkelmand. Bestellen en betalen bij de MM korste bij de NL grens.
1669 voor een 55c8 is fors meer dan bij smits

• alki
65c8 voor 2099 en 65b7 voor 1790 zijn goede prijzen

• alki
podloot schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:37:
[...]

1669 voor een 55c8 is fors meer dan bij smits
Dit is nog zonder aftrek van de btw die word verrekend in je winkelmandje zoals ik al zei

• podloot
alki schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:38:
[...]

Dit is nog zonder aftrek van de btw die word verrekend in je winkelmandje zoals ik al zei
ja verdraaid je hebt gelijk : € 1.467,64 inclusief verzenden 39,90

verzenden ze ook naar Nederland?
het lijkt er niet op, als gast kun je niet je land opgeven

[ Voor 8% gewijzigd door podloot op 20-09-2018 21:48 ]

• doggy1
  • Laatst online: 01-09 22:26
Ik zag deze aanbieding bij Saturn.de(is ook bij MM Duitsland in zelfde aanbieding).
https://www.saturn.de/web...t?storeId=48352&langId=-3

Kan ik evt met garantie naar Nederlandse MM gaan, of moet je daarvoor naar Duitsland?

• podloot
doggy1 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:49:
Ik zag deze aanbieding bij Saturn.de(is ook bij MM Duitsland in zelfde aanbieding).
https://www.saturn.de/web...t?storeId=48352&langId=-3

Kan ik evt met garantie naar Nederlandse MM gaan, of moet je daarvoor naar Duitsland?
je link werkt niet : linkt naar je winkelmandje en daar zit op mijn ip niks in

die lijkt ook duurder zonder btw korting

[ Voor 4% gewijzigd door podloot op 20-09-2018 21:51 ]

• doggy1
podloot schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:50:
[...]

je link werkt niet : linkt naar je winkelmandje en daar zit op mijn ip niks in

die lijkt ook duurder zonder btw korting
Sorry,
https://www.saturn.de/de/...nity_traffic%7C%7Cp%7C%7C

Van €2059(Nederlandse MM €2399!!) voor €1730

• alki
podloot schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:45:
[...]

ja verdraaid je hebt gelijk : € 1.467,64 inclusief verzenden 39,90

verzenden ze ook naar Nederland?
het lijkt er niet op, als gast kun je niet je land opgeven
Helaas geen verzending naar NL garantie loopt gewoon via lg

• doggy1
Voor die prijs wil ik hem(dus de 65B7D) wel ophalen.
Ruim €600 goedkoper dan MM in Nederland

[ Voor 42% gewijzigd door doggy1 op 20-09-2018 22:09 ]

• -TF-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-08-2020
online bestellen bij de Saturn gaat helaas niet vanuit NL.
Nederlandse postcode is 1 karakter te lang.
Dat wordt morgen even een klein ritje naar Kleve (30km) om de 55C8 daar te bestellen (en evt. direct mee te nemen) voor € 1.427,-

- - - - T F - - - -

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 10:04
MaartenD76 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:51:
De 65W8 wordt momenteel voor €3499 aangeboden bij MediaMarkt Keulen (bron: mydealz.de)
Heb je een directe link naar de betreffende pagina op mydealz.de over de W8?

[ Voor 13% gewijzigd door TranceDJ op 20-09-2018 23:00 ]

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

alki schreef op donderdag 20 september 2018 @ 20:21:

Alleen jammer dat de 77C8 daar niet echt goedkoop is. * knip *

@onsgeluk Als je behoefte hebt aan persoonlijk aankoopadvies kun je een topic starten in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Of check [LG OLED] Ervaringen & Discussie om je te verdiepen in verschillen tussen de modellen. Hier is deze vraag ongewenst; dat grote rode blok met de topic-waarschuwing staat er niet voor niets. Bij deze je waarschuwing om hier niet off-topic te gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door S1NN3D op 21-09-2018 07:36 ]

iR Profiel

• JBdV1
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-09 16:23
2560 bij MM Duitsland is de laagste prijs tot nu toe voor de 65E8 die ik liever heb dan de 65W8

• alki
doggy1 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:06:
Voor die prijs wil ik hem(dus de 65B7D) wel ophalen.
Ruim €600 goedkoper dan MM in Nederland
Heb m gehaald bij de vorige aktie voor 1850 geen minuut spijt van gehad.

• swoutr
EDIT.

Verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door swoutr op 21-09-2018 11:53 ]

Verwijderd

-TF- schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:27:
online bestellen bij de Saturn gaat helaas niet vanuit NL.
Nederlandse postcode is 1 karakter te lang.
Dat wordt morgen even een klein ritje naar Kleve (30km) om de 55C8 daar te bestellen (en evt. direct mee te nemen) voor € 1.427,-
Je kunt toch gewoon een Duits adres pakken? Bij ophalem en daar betalen boeit het niks welk adres je pakt. Toch wel aanlokkelijk om ff naar Duitsland te karren. Zal Smits eens vragen of ze mee gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2018 11:45 ]

• Bacspin
Smits zat toch al op 1450 na cashback? Zag wel dat het lage voorraad was in Bocholt en in Kleve hadden ze niks meer bij Saturn, op de MM site was de 55c8 niet eens te vinden.

Verwijderd

Bacspin schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:40:
Smits zat toch al op 1450 na cashback? Zag wel dat het lage voorraad was in Bocholt en in Kleve hadden ze niks meer bij Saturn, op de MM site was de 55c8 niet eens te vinden.
Ik wil zelf 65. Volgens mij is nu 1499,- de prijs voor een 55C8 na cashback in NL. Maar misschien dat ze wel mee gaan met Saturn.Kan me ook niet voorstellen dat er zoveel tussen zit qua inkoop.

• Nipje
alki schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:36:
65c8 voor 2099 en 65b7 voor 1790 zijn goede prijzen
Waar kom je op een prijs van 2099 voor een 65C8?

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 14:46
LG OLED 55C8PLA bij ING rentepuntenwinkel,
Inclusief 300€ cashback, €1429

https://www.ing.nl/punten/productdetail/6907961

• -TF-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-08-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:35:
[...]

Je kunt toch gewoon een Duits adres pakken? Bij ophalem en daar betalen boeit het niks welk adres je pakt. Toch wel aanlokkelijk om ff naar Duitsland te karren. Zal Smits eens vragen of ze mee gaan.
met een duits adres (adres van Saturn in Kleve) lukt het inderdaad! _/-\o_
55C8 besteld voor € 1427,-
over 5-7 dagen ophalen en ook dan pas betalen !

- - - - T F - - - -

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
Zojuist de LG OLED 65C8PLA besteld bij FOKA voor 2699 incl. bezorging en 5 jaar garantie.

Dit is vergelijkbaar met de prijzen die de Duitse MediaMarkt en Saturn momenteel hanteren (als je bezorging meerekent). Aangezien deze TV nooit in mijn auto past is dit de beste optie voor mij.

Bedankt allemaal! Dit scheelt een hoop geld t.o.v. de prijzen die de webshops normaliter hanteren.

[ Voor 34% gewijzigd door Robbio85 op 21-09-2018 14:33 ]

• alki
Nipje schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:51:
[...]

Waar kom je op een prijs van 2099 voor een 65C8?
Nogmaals lezen :P
https://www.mediamarkt.de...-oled65c8lla-2391688.html in je winkelmandje stoppen en naar de kassa gaan en daar staat de juiste prijs....

Ok ze hebben de prijs verhoogd zie ik

[ Voor 5% gewijzigd door alki op 21-09-2018 14:35 ]

• Nipje
alki schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:34:
[...]

Nogmaals lezen :P
https://www.mediamarkt.de...-oled65c8lla-2391688.html in je winkelmandje stoppen en naar de kassa gaan en daar staat de juiste prijs....

Ok ze hebben de prijs verhoogd zie ik
Krijg een totaal van € 2.181,93, vandaar mijn vraag :P

• Bacspin
En de 65c8 is bij de MM.de uitverkocht, wordt zonet uit mijn mandje gekieperd. De Philips 55 803 nu 1887 incl btw en ambilight korting, helaas nog veel te veel dus

Verwijderd

Zojuist bij Saturn in Bocholt de 65c8 gekocht. Aanvankelijk met zgn btw-korting 2215, maar na te melden dat het bij mediamarkt 2141 was, kreeg ik hem ook daarvoor mee! Vanmiddag nog Smits gevraagd of ze de prijs konden matchen, maar 2699 (ex 500 cashback)was het laagste wat ze wilden doen. Nu dus ook geen gedoe met cashback terugvragen, en slechts 19km rijden voor mij.

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:03
28 juli cashback ingediend, 14 augustus mail gekregen dat mijn cashback was goedgekeurd, en vandaag een mail gekregen dat de deelname verwerkt is en ik het bedrag binnen enkele dagen kan verwachten, vanaf moment van aanvragen tot uitbetalen zit dus ongeveer 8 weken (in mijn geval dan uiteraard). had het liever wat sneller gewild, maar goed het zal binnen enkele dagen eindelijk op mijn rekening moeten staan :)

[edit]

Vandaag (24-09) geld ontvangen :)

[ Voor 26% gewijzigd door bjorntju op 24-09-2018 16:25 ]

• MaartenD76
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-08 19:51
TranceDJ schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:59:
[...]

Heb je een directe link naar de betreffende pagina op mydealz.de over de W8?
https://www.mydealz.de/de...okal-mm-koln-kalk-1220126

• podloot
bij Von Burg 1848-300=1548 voor een 55C8 met 3245W muurbeugel en inclusief verzenden :)

• Marcel9970
Mediamarkt Köln Kalk is nog scherper qua prijs dan de andere MM's.
Actie loopt vandaag af.

B.v. LG65C8 €1.999,17

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

podloot schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 08:55:
bij Von Burg 1848-300=1548 voor een 55C8 met 3245W muurbeugel en inclusief verzenden :)
Ik wist niet dat een muurbeugel zoveel stroom verbruikt 8)7

This title is for sale, please send me a PM

• mokkalokka
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-09-2024
Bij Smits Arnhem nagevraagd voor een 55E8 €1899 ex cashback dus 1899-300= €1599 incl verzenden

• DeGoedheiligman
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-04-2023
Vandaag bij de locale EP dealer een 65" c8 gekocht voor € 2750. Met cashback dus € 2250,-

Dank voor dit forum. Ik heb het nauwlettend in de gaten gehouden. Het loont zeker om te onderhandelen.

• emusk
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-08-2023
DE LG55c8 bij Amazon.de 1427.67euro met prime gratis bezorgen niet op voorraad

• S0epkip
emusk schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:10:
DE LG55c8 bij Amazon.de 1427.67euro met prime gratis bezorgen niet op voorraad
Amazon.de bezorgt geen tv's in Nederland.
Misschien dat huifkar ofzo wel werkt (maar wel extra kosten en hassle).

PVO

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:42
Hoi,

Bij deze doe ik ook nog is een bijdrage:

Actie Audio-vision België

Voor 10 stuks van de OLED55C8PLA brengen wij de “300 € cashback/retour” onmiddellijk in mindering.

Prijs 1449, dus Tweakers-vrienden betalen niet eerst 1749 en achteraf 300 € retour maar 1449 !!

[ Voor 86% gewijzigd door Light21M op 25-09-2018 14:56 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 86 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.

Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.

Het topic is er niet om:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
  • Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
  • Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"

De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.