Lol, ik zou toch eens paar pagina's terug lezen. Oa. Smits doet dit al voor 2699 exclusief casback. Dus betaal je 2200 uiteindelijk.founz schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:01:
Geldt de cashback bij LG ook voor verkopen via Bol.com plaza? (bol.com namelijk wel) Ik zie namelijk dat de LG OLED65C8PLA daar voor 3.019 euro wordt aangeboden. met de cashback van 500 euro is dat een erg interessante deal.
Na het volgen van dit topic ook besloten een mooie 65C8 te bestellen!
Van Foka de prijs gekregen die al eerder voorbij is gekomen in dit topic, 2750 euro + 30 verzending. Met cashback er af komt dat op 2280.
Voordeel van Foka vind ik vooral de garantie van vijf jaar.
Als ik dat zo lees dan scheelt het weinig met andere aanbieders, die meer rond de 2700 zitten.
Ik verwacht niet dat het nog veel zal dalen de komende maand.
Wel even een vraag over de cashback. In de voorwaarden zie ik staan dat het serial nummer uitgeknipt moet worden en vervolgens opgestuurd.
Is dit daadwerkelijk hoe het gaat? Lijkt me wat oldskool eigenlijk..
Ik dacht dat een foto wel genoeg zou zijn.
Van Foka de prijs gekregen die al eerder voorbij is gekomen in dit topic, 2750 euro + 30 verzending. Met cashback er af komt dat op 2280.
Als ik dat zo lees dan scheelt het weinig met andere aanbieders, die meer rond de 2700 zitten.
Wel even een vraag over de cashback. In de voorwaarden zie ik staan dat het serial nummer uitgeknipt moet worden en vervolgens opgestuurd.
Dit is daadwerkelijk hoe het gaatdennisk. schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 07:55:
....
En daarbij duurt het ook nog meer dan een week voor je reactie hebt dat ze je (aangetekende) poststuk hebben ontvangen. Ik hield het niet uit omdat ik dacht dat hij alsnog kwijt was geraakt bij de post, dus heb gebeld naar LG en kreeg te horen dat ze hem ontvangen hadden en 'me binnenkort ook per email een bevestiging sturen, maar dat dat wat langer kan duren'.
PS: 65C8+55C7 2 weken terug gekocht voor 4080 bij Smits, na hier ook héél fijn geholpen te zijn. Electroworld Veen bood ze iets goedkoper, maar Smits was om de hoek en call it oldschool, maar reeds geleverde service is ook wat waard.
Ik heb ook bij Foka twee weken geleden besteld voor die prijs. Het enige nadeel is dat ze nog steeds niet geleverd hebben en ook niet weten wanneer ze de 65c8 weer van LG binnen krijgen. Dus als je haast heb zou ik eerder bij Smits of andere bestellen, die ze wel in voorraad hebben.dennisk. schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 07:55:
De LG 65c8 voor 2699 is bij Smits Arnhem makkelijk te bestellen. Daar komt nog 500 euro vanaf aan cashback. Uiteindelijk 2200 euro voor de allernieuwste 65 inch oled van LG. Waarom zou je dan nog überhaupt naar die (55 inch!) Sony kijken?
Had nog even PlatteTV opgebeld voor de lol of het konden matchen, ze begonnen meteen te zweten. Beste wat zij konden doen was 2799 met 500 cashback, 100 euro duurder dus. Volgens mij is dit echt een scherpe deal als je op zoek bent naar 65 inch. Deze tv staat voor 4000 euro in de showroom van PlatteTV, kun je nagaan.
Had nog even PlatteTV opgebeld voor de lol of het konden matchen, ze begonnen meteen te zweten. Beste wat zij konden doen was 2799 met 500 cashback, 100 euro duurder dus. Volgens mij is dit echt een scherpe deal als je op zoek bent naar 65 inch. Deze tv staat voor 4000 euro in de showroom van PlatteTV, kun je nagaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Grotbewoner op 01-06-2018 19:54 ]
Verwijderd
Geen matches
Vrijdag even gezocht naar een Belgische dealer voor de LG 55&65 C8PLA
uitgekomen bij frans de smet in Denderhoutem, zij konden de prijzen van FOKA evenaren
dus voor de 55" -> 1999 - 300 cashback = 1699 ---> (- 300 € inruilactie oude tv = 1399€ )
Dus als je gebruik maakt van deze acties wel een scherpe prijs voor een LG OLED 55C8PLA
uitgekomen bij frans de smet in Denderhoutem, zij konden de prijzen van FOKA evenaren
dus voor de 55" -> 1999 - 300 cashback = 1699 ---> (- 300 € inruilactie oude tv = 1399€ )
Dus als je gebruik maakt van deze acties wel een scherpe prijs voor een LG OLED 55C8PLA
Waar wordt die inruilactie bij LG gecommuniceerd? ik kan het nergens vinden (NL).Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 09:34:
Some infinities are bigger than others.
Verwijderd
Geen matches
Hoe heb je dit dan aangepakt als ik mag vragen? Gewoon verwezen naar de prijzen van foka en Smits? Als ik check op de site van foka kom ik die prijs van 2000 niet echt tegen....Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 09:34:
Voordeel voor mij is vooral dat ze leveren aan huis (de doos van de tv past namelijk nooit in mijn auto). Ik zou dan wel zelf nog eens anderhalf uur heen en terug moeten rijden ( die oude past wel in mijn auto
Heb jij die prijs inclusief 5 jaar garantie gekregen ? Ben nu met ze in discussie en ze willen hem niet lager aanbieden dan 2750 maar dan met 2 jaar garantie en afhalen (die 30 euro verzending is geen punt)dennisk. schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 07:55:
edit. voor 5 jaar garantie vragen ze nu € 2999,--
Dus in de praktijk ... je voert je oude LCD naar Frans de Smet, betaalt € 1699 ter plaatse, neemt je 55c8v mee en achteraf doe je een aanvraag cashback bij LG. Klopt dit ? Vermits je het toestel ter plaatse oppikt, kan je het niet retourneren binnen de 14 dagen gezien dit enkel geldt bij verkoop op afstand (internet) meen ik ... (?)Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 09:34:
Kijk eens naar de voorwaarden, een 65c7 krijg je 200,- voor en 77 c7 500,- en een 65 c8 300,-, is dit een grap of zo....Jeroenneman schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:32:
[...]
Interessant, maar het kan toch bijna niet 300 euro zijn voor een willekeurige LCD TV?
Ik zie op de lijst bij die site alleen erg dure modellen staan van max 2 jaar oud lijkt het. Daar zou je nog wel meer dan 300 euro voor moeten krijgen toch?
Ik denk dat jullie de deal verkeerd begrijpen ... Als je een NIEUW toestel koopt dat in de tabel staat (enkel LG en Samsung), krijg je het overeenstemmende bedrag (op dezelfde lijn) terug als je je OUDE LCD binnenlevert.Ronnie1977 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 20:14:
[...]
Kijk eens naar de voorwaarden, een 65c7 krijg je 200,- voor en 77 c7 500,- en een 65 c8 300,-, is dit een grap of zo....
Dus voorbeeld: je koopt een LG 55C8V (voor welke prijs dan ook), je stuurt het factuur op naar Exellent en je krijgt €300 terug als je je oude LCD opstuurt of levert aan de winkel waar je je nieuwe toestel gekocht hebt (je moet dan wel online declareren dat je oude toestel compleet is en geen mankementen vertoont). Gecombineerd met een extra korting van de winkel en een cashback van LG zelf, kan je idd een goeie deal scoren. In die zin is de redenering van @joske18
Begrijp het niet verkeerd ... je koopt een NIEUWE tv die in hun tabel staat (dus enkel LG of Samsung) en je krijgt het overeenstemmende bedrag terug (rechterkolom tabel) wanneer je je OUDE LCD binnenlevert of opstuurt naar de winkel waar je de nieuwe hebt aangeschaft: het volstaat om te declareren online dat je oude TV compleet is en nog werkt. Vb. je koopt de LG 55C8V en daar gaat dan €300 van af als je de oude LCD binnenlevert (hierin is de korting van de winkel zelf of de cash back van LG zelf dus NIET inbegrepen).Jeroenneman schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:32:
[...]
Interessant, maar het kan toch bijna niet 300 euro zijn voor een willekeurige LCD TV?
Ik zie op de lijst bij die site alleen erg dure modellen staan van max 2 jaar oud lijkt het. Daar zou je nog wel meer dan 300 euro voor moeten krijgen toch?
Bedankt voor dit topic mensen! Ik was mij totaal niet bewust van de mogelijkheid om zoveel onder de reguliere verkoopprijs deze tv's te kunnen kopen.
Ik heb vandaag een LG 65C8 besteld bij Smits Arnhem voor 2699,-.
Ik ben bijzonder te spreken over de algehele afhandeling; er werd niet moeilijk gedaan over de €1300,- (middels kortingscode) korting op hun normale verkoopprijs, er zijn geen transportkosten en ik kreeg binnen een uur of zo een mail van hun transportbedrijf met een track&trace. Komende zondag (netjes dat dit ook op zondag gebeurd) wordt hij afgeleverd.
Ik zou wel eens willen weten of er überhaupt nog marge zit op dit bedrag. Ik hoop het voor hun..
Volgens een medewerker van Smits was er niet meer veel voorraad momenteel.
Uiteraard ga ik ook gebruik maken van de 500,- cashback.
Met betrekking tot: http://cashback-inruilactie.exellent.web-001.abo.prvw.eu/
Is hier ook een Nederlandse aktie voor? In de voorwaarden staat dat het enkel voor België is..
Ik heb vandaag een LG 65C8 besteld bij Smits Arnhem voor 2699,-.
Ik ben bijzonder te spreken over de algehele afhandeling; er werd niet moeilijk gedaan over de €1300,- (middels kortingscode) korting op hun normale verkoopprijs, er zijn geen transportkosten en ik kreeg binnen een uur of zo een mail van hun transportbedrijf met een track&trace. Komende zondag (netjes dat dit ook op zondag gebeurd) wordt hij afgeleverd.
Ik zou wel eens willen weten of er überhaupt nog marge zit op dit bedrag. Ik hoop het voor hun..
Volgens een medewerker van Smits was er niet meer veel voorraad momenteel.
Uiteraard ga ik ook gebruik maken van de 500,- cashback.
Met betrekking tot: http://cashback-inruilactie.exellent.web-001.abo.prvw.eu/
Is hier ook een Nederlandse aktie voor? In de voorwaarden staat dat het enkel voor België is..
[ Voor 4% gewijzigd door Danster75 op 06-06-2018 21:50 ]
Ik heb gisteren bij Smits in Arnhem een 65C8 opgehaald voor 2700 euro. Had een dozenschuiver verwacht, maar het is een erg nette winkel en heel correct geholpen. Zij hadden nog een aantal in voorraad voor deze prijs.
Nice!AgeOfPanic schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:58:
Ik heb gisteren bij Smits in Arnhem een 65C8 opgehaald voor 2700 euro. Had een dozenschuiver verwacht, maar het is een erg nette winkel en heel correct geholpen. Zij hadden nog een aantal in voorraad voor deze prijs.
Ik krijg hem morgen na precies een maand levertijd!!!
Gekocht bij Directsale op 07-05 voor 2699 met 3 jaar garantie.
Tweakers: vraag dus vooraf goed na wat de verwachte levertijd zal zijn. Ik zou de volgende keer waarschijnlijk iets meer betalen of 'gewoon' 2 jaar garantie kiezen.
Net de 65C8 besteld voor EUR 2700,- bij Smits in Arnhem! Morgen ophalen.
Let wel even op voor de potentiele kopers nog; de cash-back actie bij LG loopt tot 1 juli a.s.
Levertijden zijn over het algemeen een paar weken bij andere aanbieders.
Let wel even op voor de potentiele kopers nog; de cash-back actie bij LG loopt tot 1 juli a.s.
Hier eveneens een 65 C8 online bij Smits in Arnhem gekocht voor 2700,- track and trace al gestart. Zal maandag wel op de stoep staan. De lg cashback gaat er natuurlijk nog vanaf. Netto 2200,- voor een oled 65 inch 2018 model, ik zeg niets mis mee:)-Muncky- schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:43:
Net de 65C8 besteld voor EUR 2700,- bij Smits in Arnhem! Morgen ophalen.![]()
Verwijderd
Matched: 65C8
Ik had exact hetzelfde met de 65c8 bij FOKA, na 21 dagen geannuleerd ( kwamen weer 1-2 weken bij ) en bij Smits Arnhem voor 2699 - 500 cashback besteld. Volgende dag al in huis en netjes de avond ervoor een belletje van de bezorger hoelaat hij er zou zijn. Dit was vorige week en ze hadden er toen 12 op voorraad.
Het is heel simpel. Directsale, Foka en Apollo krijgen pas de eerste lg 65 C8 levering pas rond 20-6, eerder komt er niets naar Nederland. Bij alledrie is de 55 C8 nog wel beschikbaar: 1999,- min de cashback 300 maakt 1699,-....
Ik had de 65C8 bij FOKA besteld n.a.v. dit forum, dus bedankt mede-tweakers. Na 4 weken wordt die komende maandag geleverd en opgehangen. Dus zoals al aangegeven, FOKA heeft goede prijzen maar wel een lange levertijd
Krijg net een DM van Tweakers over de winactie van de OLED voor een 20% kortingscode bij AO
De code is geldig tot en met 30 juni 2018 en voor de volgende modellen:
OLED55C7V_55
OLED55E7N_55
OLED65C7V_SI
OLED55C8PLA_SI
OLED55E8PLA_BK
OLED65C8PLA_SI
OLED65E8PLA_BK
Is mijn vermoeden correct als ik denk dat dit alleen op hun webshop prijzen geld en niet op die hiergenoemde "persoonlijke" aanbiedingen?
de 55c8 kost via de site 2799 met 20% korting is dat nog steeds 2239.
klinkt mij als een sigaar uit eigen doos tenzij het 20% bovenop de persoonlijk eaanbieding zou zijn
OLED55C7V_55
OLED55E7N_55
OLED65C7V_SI
OLED55C8PLA_SI
OLED55E8PLA_BK
OLED65C8PLA_SI
OLED65E8PLA_BK
Is mijn vermoeden correct als ik denk dat dit alleen op hun webshop prijzen geld en niet op die hiergenoemde "persoonlijke" aanbiedingen?
klinkt mij als een sigaar uit eigen doos tenzij het 20% bovenop de persoonlijk eaanbieding zou zijn
tijd voor wat klusjes!
Ik heb er een mailtje over gestuurd, maar ik vrees dat het niet op persoonlijke aanbiedingen geldt. Vergeet niet dat je via diverse cashbacksites nog wel 4% extra korting krijgt bij AO, dan komt de 55C8 uit op €2.149,-. Nog steeds hoog, daar niet van.s0ulmaster schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:32:
Krijg net een DM van Tweakers over de winactie van de OLED voor een 20% kortingscode bij AO
OLED55C7V_55
OLED55E7N_55
OLED65C7V_SI
OLED55C8PLA_SI
OLED55E8PLA_BK
OLED65C8PLA_SI
OLED65E8PLA_BK
De 65C7 is na de kortingscode ook nog steeds ontzettend duur, €2.303 tegenover €2.200 netto voor de 65C8 bij Smits. De 65C8 komt bij AO na cashback & kortingscode op €2.571,-.
De 55C7 wordt er wel aantrekkelijker van: €1.381,-
Zojuist bij smits de 65c8 besteld ook voor 2750.Levering a.s. dinsdag
Where ever you go, there you are
Hij is al goedkoper te krijgen, €1349,-, uit voorraad.andydewit schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:56:
[...]
Ik heb er een mailtje over gestuurd, maar ik vrees dat het niet op persoonlijke aanbiedingen geldt. Vergeet niet dat je via diverse cashbacksites nog wel 4% extra korting krijgt bij AO, dan komt de 55C8 uit op €2.149,-. Nog steeds hoog, daar niet van.
De 65C7 is na de kortingscode ook nog steeds ontzettend duur, €2.303 tegenover €2.200 netto voor de 65C8 bij Smits. De 65C8 komt bij AO na cashback & kortingscode op €2.571,-.
De 55C7 wordt er wel aantrekkelijker van: €1.381,-
Alleen nog twijfelen of ik misschien toch voor de C8 ga €1699,- (na cashback).
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Foka wou de volgende prijzen niet mailen, maar wel telefonisch doorgekregen:
55C7V 1369
65C7V 1999
55C8PLA 1999 (gaat nog 300 cashback vanaf)
65C8PLA 2750 (gaat nog 500 cashback vanaf)
Alles met 5 jaar garantie. Voor bezorgen in NL en België komt er nog 30 euro bij.
Ben geneigd om voor de 65C7V te gaan. Iemand betere prijzen gehad? Ik vind die 5 jaar garantie toch echt wel een meerwaarde voor die paar tientjes extra.
55C7V 1369
65C7V 1999
Alles met 5 jaar garantie. Voor bezorgen in NL en België komt er nog 30 euro bij.
Ben geneigd om voor de 65C7V te gaan. Iemand betere prijzen gehad? Ik vind die 5 jaar garantie toch echt wel een meerwaarde voor die paar tientjes extra.
Heb gebeld met Electroworld Veen en zij hebben de volgende aanbiedingen:
65C8 €2.699 (€2.199 incl. cashback, voorraad verwacht week 26)
55C8 €1.899 (€1.599 incl. cashback, op voorraad)
55C7 €1.349
65C7 €2.099
Garantie is 2 jaar.
65C8 €2.699 (€2.199 incl. cashback, voorraad verwacht week 26)
55C8 €1.899 (€1.599 incl. cashback, op voorraad)
55C7 €1.349
65C7 €2.099
Garantie is 2 jaar.
Ik dacht even dat de prijs van FOKA voor 55C7 wat gezakt was. Maar is inderdaad zonder bezorging.Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:55:
Foka wou de volgende prijzen niet mailen, maar wel telefonisch doorgekregen:
55C7V 1369
65C7V 1999
Die prijs is al een tijdje bij ze beschikbaar.
Ik was aan het kijken bij WIFIMedia voor de 55 inch (1349). Maar voor 50 euro meer heb je 3 jaar extra garantie bij FOKA.
De voorwaarden even opgevraagd. van 3e tot 5de jaar worden de reparatiekosten vergoed door foka. Voorrijkosten van de monteur voor eigen rekening. Dat is die 50 extra wel waard.
Wifimedia kon helaas geen verlengde garantieverkopen. Ze waren wel aan kijken of dit in de toekomst financieel/commercieel haalbaar zou zijn werd mij verteld.
Momenteel aan het wachten op een persoonlijke bestel link van FOKA.
Thanks voor het bestaan van dit topic, scheelt een hoop duiten!
[ Voor 9% gewijzigd door Downstar2 op 08-06-2018 17:04 ]
edit: niet goed gekeken, 55EG9A7 staat niet tussen de actiemodellen.s0ulmaster schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:32:
OLED55C7V_55
OLED55E7N_55
OLED65C7V_SI
OLED55C8PLA_SI
OLED55E8PLA_BK
OLED65C8PLA_SI
OLED65E8PLA_BK
[ Voor 11% gewijzigd door Slomy op 09-06-2018 08:35 ]
Gisteren ook nog prima contact gehad met Smits in Arnhem en de 65C8 gekocht voor 2700. Er was weer voldoende voorraad werd me verteld
Ook de knoop doorgehakt.
Ik heb de LG Oled 65c8 gekocht bij Foka voor € 2750,00 met 5 jaar grantie.
LET OP:
De online registratie moet uiterlijk 7 juli 2018 compleet zijn en het bewijsmateriaal (de originele kassabon en het uitgeknipte serienummer) moeten op 14 juli door LG ontvangen zijn.
Aanvragen die LG niet op tijd ontvangen heeft (dit geldt ook indien slechts één van bovengenoemde data overschreden is), of anderzins niet aan de actievoorwaarden voldoen worden niet in behandeling genomen.
Ik stuur het met aangetekende post!
LET OP:
De online registratie moet uiterlijk 7 juli 2018 compleet zijn en het bewijsmateriaal (de originele kassabon en het uitgeknipte serienummer) moeten op 14 juli door LG ontvangen zijn.
Aanvragen die LG niet op tijd ontvangen heeft (dit geldt ook indien slechts één van bovengenoemde data overschreden is), of anderzins niet aan de actievoorwaarden voldoen worden niet in behandeling genomen.
[ Voor 1% gewijzigd door 1973Michel1973 op 09-06-2018 16:15 . Reden: Onnodig en verwarrend woord gebruik. ]
Verwijderd
Geen matches
M'n zwager heeft net de 65" C8 binnen gekregen na een tip van mij adhv dit topic. Hij heeft hem besteld bij Apollo samen met een Sonos Bar en Sub. Icm de cashback van 500 euro kostte de hele set uiteindelijk 3300 euro. Ik vind dat toch wel echt een bizarre korting als je bedenkt dat die Sonos meuk toch ook wel iets van 1300 kost
Was het op voorraad dan?1973Michel1973 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:53:
Ook de knoop doorgehakt.
LET OP:
WP: ME PUZ-SWM80YAA + ERSF-VM2E (FTC7), 400L Boiler, Pana RTWireless thermostaat, Vermogenskabel op 75%, ESP32-Atom S3 lite
Toch maar besloten om mijn bestelling bij Directsale te annuleren en de LG 65C8 op te halen bij Smits Arnhem. Ze gaan als warme broodjes begreep ik. Vandaag al 15 tot 20 stuks verkocht. Dit weekend naar alle waarschijnlijk uitverkocht.
Dat betekent dus ook een uiterst scherpe prijs voor de 65”! Een LG 65C8 voor !!1899€!!Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 09:34:
2699€->500€cashback LG ->300€ Cashback recyclage
Dit is enkel voor Belgen toch? Zie topic eerder. Daarnaast zou lg ook nog eens moeilijk kunnen doen met garantie omdat het toestel niet in NL is gekocht..road rebel schreef op zondag 10 juni 2018 @ 10:39:
[...]
Dat betekent dus ook een uiterst scherpe prijs voor de 65”! Een LG 65C8 voor !!1899€!!
2699€->500€cashback LG ->300€ Cashback recyclage
Aan de hand van dit topic zojuist de 65C8 besteld bij Smits. Vanmiddag gebeld en moest een mail sturen voor de persoonlijke kortingscode. Na deze ontvangen te hebben is de uiteindelijke prijs € 2699,- + € 45,- bezorgkosten. Dus totaal voor € 2744,- thuisbezorgd. Dan nog de cashback erachteraan en een 2018 model 65" OLED voor € 2244,- all-in thuis. Niet slecht 
Ze vertelden me dat ze plenty voorraad hebben, alleen was het erg druk en kan het wel een week duren. Niet erg aangezien ik doordeweeks toch niet thuis ben. Volgende week zaterdag vind ik prima.
Ze vertelden me dat ze plenty voorraad hebben, alleen was het erg druk en kan het wel een week duren. Niet erg aangezien ik doordeweeks toch niet thuis ben. Volgende week zaterdag vind ik prima.
Dank aan allen in dit topic. Vandaag bij Smits de lg 65c8 besteld om nog gebruik te kunnen maken van de cash back.
Prijs was gelijk aan een post voor mij:
2699 + 45 = 2744
Er was op dit moment geen voorraad maar a.s. Woensdag kregen ze weer nieuwe binnen.
Heb eerst nog gebeld met Foka maar die hadden geen voorraad en wisten me niet te vertellen wanneer er wat binnen zou komen.
Prijs was gelijk aan een post voor mij:
2699 + 45 = 2744
Er was op dit moment geen voorraad maar a.s. Woensdag kregen ze weer nieuwe binnen.
Heb eerst nog gebeld met Foka maar die hadden geen voorraad en wisten me niet te vertellen wanneer er wat binnen zou komen.
[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]
Net met Frans De Smet gebeld. De LG OLD65C8 is uitverkocht daar. Nieuwe levering wordt pas begin juli verwacht. Maar dan is de omruilactie jammer genoeg afgelopen.
Nu wel een klein beetje balen dat ik altijd zo lang twijfel!
Zou het nog even bij Smits proberen.Ekfad schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:58:
Net met Frans De Smet gebeld. De LG OLD65C8 is uitverkocht daar. Nieuwe levering wordt pas begin juli verwacht. Maar dan is de omruilactie jammer genoeg afgelopen.
[edit] Ah Belgie, daan gaat dat niet op natuurlijk...
[ Voor 8% gewijzigd door Tranquility op 12-06-2018 11:43 ]
Smitsarnhem: OLED65C8 nog steeds voor de bovenstaande 2699 + 45 = 2744, aan een kortingscode geholpen door Roy.
dit was momenteel wel de laatste van vandaag.
dank allen voor uw informatie, lees al een jaartje of wat mee.
dit was momenteel wel de laatste van vandaag.
dank allen voor uw informatie, lees al een jaartje of wat mee.
Gisterenavond voor €2.750 plus €30 verzendkosten de 65C8 bij Foka aangeschaft. 5 jaar garantie heeft de doorslag gegeven om €80 meer te betalen dan bij Smits. Heb Smits gevraagd of verlengde (5 jaar) garantie mogelijk was, maar nog niet voor teruggebeld. 2 jaar voor zo'n bedrag vind ik toch iets te kort.
Foka gaf het volgende aan met betrekking tot de cashback die tot 31 juni geldt:
Foka gaf het volgende aan met betrekking tot de cashback die tot 31 juni geldt:
quote: FokaCashback mag geen probleem zijn. De factuur valt binnen de actie termijn en zij zijn zelf verantwoordelijk voor de late(re) leveringen.
Mocht u daarbij toch tegen problemen aanlopen, laat u het ons weten, dan zoeken wij contact met LG voor u.
[ Voor 36% gewijzigd door andydewit op 12-06-2018 22:24 ]
Een beetje winkel maakt nu gewoon een factuur voor je zodat je nog van in de inruildeal gebruik kunt maken. Voor je het weet is het juli en heb je voor een spotprijs een mooie TV in huis!Ekfad schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:58:
Some infinities are bigger than others.
De cashback actie vormt op zich geen probleem voor zover ik begrepen heb. Levering zou begin juli zijn. De omruilactie daarentegen wel. Daar krijg ik vandaag normaal gezien nog bericht over.Major_ton schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:17:
[...]
Een beetje winkel maakt nu gewoon een factuur voor je zodat je nog van in de inruildeal gebruik kunt maken. Voor je het weet is het juli en heb je voor een spotprijs een mooie TV in huis!
Anderzijds een zeer goede service van hun hoor. Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat ik maar niet zo lang had moeten twijfelen (Ik heb een week gewacht). Echter, toch doen ze moeite er nog iets van te maken.
Ik heb hier nog in de buurt gekeken maar onder de €3.100 willen ze niet gaan voor de 65C8 (Nederland ligt blijkbaar te ver om die prijs te volgen
Verwijderd
Zojuist bericht gekregen van LG dat mijn cashback registratie is goedgekeurd. Dit heeft ongeveer 8 dagen geduurd nadat de envelop in de bus ging. Geld zal er waarschijnlijk begin volgende maand op staan. Dit ging om de 65c8 die ik bij Smits Arnhem had besteld.
Ik had gisteren Smits gemailed met de vraag voor een aanbod voor de 65C8. Ik werd netjes terug gebeld en uitvoerig te woord gestaan.
Helaas kreeg ik te horen dat de 65C8 uitverkocht is bij LG Nederland en dat de nieuwe voorraad pas begin juli wordt verwacht.
Helaas kreeg ik te horen dat de 65C8 uitverkocht is bij LG Nederland en dat de nieuwe voorraad pas begin juli wordt verwacht.
FYI; afgelopen dinsdag de envelop t.b.v. de EUR 500 cashback verstuurd naar LG. Vanmorgen bericht dat deze is goedgekeurd en de cashback zsm word overgemaakt.
Erg tevreden trouwens met de 65C8 (opgehaald bij Smits Arnhem). Wat een toestel! Nu nog even ophangen..
Erg tevreden trouwens met de 65C8 (opgehaald bij Smits Arnhem). Wat een toestel! Nu nog even ophangen..
Wat is nu het voordeligst?
Kan iemand een samenvatting maken?
Als ik het hier dus lees, dan krijg je in België:
65C8 voor 1900 EUR
55C8 voor 1399 EUR
Hierbij is voor mij de barrière:
1. Je moet in België een adres opgeven + naam
2. Je moet de TV langs brengen bij de Belgische dealer
En in Nederland:
65C8 voor 2200 EUR
55C8 voor 1699 EUR
Klopt bovenstaande? Ik vind het een beetje moeilijk om de rode draad nu te volgen in dit topic, gezien de hoeveelheid informatie over de prijzen en mogelijke prijzen.
Overigens heb ik vandaag gebeld met Foka en Smits, allebei hebben de 65C8 niet op voorraad. Ze durven ook niet keihard de uitspraak te doen over dat de cashback geldt. Ze zeggen alleen 'we hebben contact gehad met LG'. Maar geen garanties.
Any tips? Wat is de beste koop? Hoe hebben mensen gebruik gemaakt van de actie in België? Hun verhalen zijn welkom hier, gezien dat resulteert in de beste prijs.
Kan iemand een samenvatting maken?
Als ik het hier dus lees, dan krijg je in België:
65C8 voor 1900 EUR
55C8 voor 1399 EUR
Hierbij is voor mij de barrière:
1. Je moet in België een adres opgeven + naam
2. Je moet de TV langs brengen bij de Belgische dealer
En in Nederland:
65C8 voor 2200 EUR
55C8 voor 1699 EUR
Klopt bovenstaande? Ik vind het een beetje moeilijk om de rode draad nu te volgen in dit topic, gezien de hoeveelheid informatie over de prijzen en mogelijke prijzen.
Overigens heb ik vandaag gebeld met Foka en Smits, allebei hebben de 65C8 niet op voorraad. Ze durven ook niet keihard de uitspraak te doen over dat de cashback geldt. Ze zeggen alleen 'we hebben contact gehad met LG'. Maar geen garanties.
Any tips? Wat is de beste koop? Hoe hebben mensen gebruik gemaakt van de actie in België? Hun verhalen zijn welkom hier, gezien dat resulteert in de beste prijs.
Ik zat met hetzelfde dilemma. Foka, Apollo, Smits of de Smet in België. Enkel Smits en de Smet hadden nog 1 tv, de laatste van deze maand!
De Smet wou 3000 omdat het de laatste was en pas bij een nieuwe levering terug meegaan met de 2700 van Nederlandse winkels. Dat was dus dezelfde prijs, na inruil van een lcd. Heb ik dus niet gedaan.
2699 bij Smits + 45 voor de levering (en SK10Y soundbar voor 849) is het geworden.
Er was de optie van te wachten op de levering begin juli. Dat heb ik niet gedaan omdat ik weinig vertrouwen heb in LG. De voorwaarden staan er, er zijn deadlines om alle nodige bewijzen aan te leveren. Er hoeft maar een kleine vertraging op de levering te zijn en je hebt potentieel problemen... De deadlines op de inruil actie in België waren ook heel strikt, telkens 1 week...
Bijkomend, met mijn 65b6 had ik last van tinting. LG wou niets doen. Enkel dankzij mijn winkel (audiovision) heb ik kunnen ruilen voor een 65c7. Ik wou de tv nu dus nog hebben om eventueel te kunnen terugsturen binnen de 14 dagen en een nieuwe te kopen voor 31 juni en dan hopen op de cashback...
Voor mij is de beste deal momenteel bij de winkel die kan leveren. Toen ik belde ging Apollo mss nog iets binnenkrijgen. Prijs was 2699.
PS: de 65c7 naast de 65c8 zitten bekijken gisteren. Je ziet eigenlijk nauwelijks verschil, waarbij de 65c8 niet eens altijd beter was. Eerder panel to panel variabiliteit...
De Smet wou 3000 omdat het de laatste was en pas bij een nieuwe levering terug meegaan met de 2700 van Nederlandse winkels. Dat was dus dezelfde prijs, na inruil van een lcd. Heb ik dus niet gedaan.
2699 bij Smits + 45 voor de levering (en SK10Y soundbar voor 849) is het geworden.
Er was de optie van te wachten op de levering begin juli. Dat heb ik niet gedaan omdat ik weinig vertrouwen heb in LG. De voorwaarden staan er, er zijn deadlines om alle nodige bewijzen aan te leveren. Er hoeft maar een kleine vertraging op de levering te zijn en je hebt potentieel problemen... De deadlines op de inruil actie in België waren ook heel strikt, telkens 1 week...
Bijkomend, met mijn 65b6 had ik last van tinting. LG wou niets doen. Enkel dankzij mijn winkel (audiovision) heb ik kunnen ruilen voor een 65c7. Ik wou de tv nu dus nog hebben om eventueel te kunnen terugsturen binnen de 14 dagen en een nieuwe te kopen voor 31 juni en dan hopen op de cashback...
Voor mij is de beste deal momenteel bij de winkel die kan leveren. Toen ik belde ging Apollo mss nog iets binnenkrijgen. Prijs was 2699.
PS: de 65c7 naast de 65c8 zitten bekijken gisteren. Je ziet eigenlijk nauwelijks verschil, waarbij de 65c8 niet eens altijd beter was. Eerder panel to panel variabiliteit...
[ Voor 69% gewijzigd door kretek1305 op 16-06-2018 17:44 ]
5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y
Gisteren OLED55C8 opgehaald bij DeSmet. Vriendelijke dame die heel goed wist waar het over ging.
OLED55C8 - 5 stuks op voorraad
OLED65C8 - geen voorraad
Prijs gevraagd van bol.com € 1 985. Factuur van € 2 800 met een creditnota.
- € 300 cash back
- € 300 recyclage premie
Ergens een LCD-tje opgehaald voor €30.
Totaal dus €1 415 betaald. Fingers crossed voor de cashbacks...
Als er mensen info willen over de televisie of een Belgisch adres nodig hebben, just shoot.
OLED55C8 - 5 stuks op voorraad
OLED65C8 - geen voorraad
Prijs gevraagd van bol.com € 1 985. Factuur van € 2 800 met een creditnota.
- € 300 cash back
- € 300 recyclage premie
Ergens een LCD-tje opgehaald voor €30.
Totaal dus €1 415 betaald. Fingers crossed voor de cashbacks...
Als er mensen info willen over de televisie of een Belgisch adres nodig hebben, just shoot.
Verwijderd
Dank zij dit topic...(lees al maanden mee en heb net als vele intresse in een 65c8.)
Vandaag besteld bij ao.nl voor 2675 euro.
Cashback eraf en verzending is inclusief.
Kom je op 2175 euro uit.
Wordt donderdag geleverd.
Vanmiddag waren er nog 2...
Kom je op 2175 euro uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2018 20:31 ]
ik zie zoiets helemaal niet.. zelfs de 65c7v kost al 2999Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:27:
Dank zij dit topic...(lees al maanden mee en heb net als vele intresse in een 65c8.)
Kom je op 2175 euro uit.
https://www.ao.nl/l/tvs-oled/1-58/107-108/
Confirmed. Bedankt voor het melden!FreakerTweaker schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:50:
De cashback-actie van LG is verlengt naar 29 juli 2018 staat op hun site, en heb ik doorgekregen van meedere toko's.
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/18-0154
Heb je in de periode van 16 april t/m 29 juli 2018 een LG OLED promotiemodel gekocht bij één van de officiële LG retailers?
Vul dan hieronder de registratie in, volg de instructies die je via e-mail ontvangt en claim jouw cashback:
OLED65E8PLA of OLED65C8PLA -> € 500 cashback
OLED55E8PLA of OLED55C8PLA -> € 300 cashback
- Quinn K
- Registratie: Juni 2018
- Laatst online: 21-09-2019
Kill negativity with kindness!
Vandaag de LG OLED 65C8 bij Foka besteld voor €2750 excl. LG cashback EUR 500. (EUR 30 verzendkosten)
5 jaar garantie ipv standaard 2 jaar.
Enkele weken levertijd maar met een leuk detail, per email bevestigd gekregen dat de LG cashback ook gegarandeerd is.
Via Electroworld Veen €2699 aangeboden gekregen maar met EUR 60 verzendkosten.
Maar we zijn erg blij, de C7 serie ziet er ook nog prachtig uit! Komende van een Pioneer kuro plasma!
Edit: vandaag email gekregen dat de 65C8 klaarstaat bij Foka! Terwijl ik eigenlijk paar weken moest wachten.
5 jaar garantie ipv standaard 2 jaar.
Enkele weken levertijd maar met een leuk detail, per email bevestigd gekregen dat de LG cashback ook gegarandeerd is.
Via Electroworld Veen €2699 aangeboden gekregen maar met EUR 60 verzendkosten.
Maar we zijn erg blij, de C7 serie ziet er ook nog prachtig uit! Komende van een Pioneer kuro plasma!
Edit: vandaag email gekregen dat de 65C8 klaarstaat bij Foka! Terwijl ik eigenlijk paar weken moest wachten.
[ Voor 15% gewijzigd door Quinn K op 22-06-2018 11:44 ]
Denon AVC-X8500H, LG OLED 65C8, 1xTruAudio BB23-465LCR, 6xTruAudio BB23-265, 3xTruAudio BB-822, 2x Speakercraft Cinema, 1x B&W XTC, SVS PB-4000, Cinegrey 5D 135 inch, JVC 5900, Xbox One X.
Leveringsupdate van Foka:
"Zojuist hebben wij terugkoppeling ontvangen van de leverancier.
De verwachting is dat de LG OLED65C8PLA volgende week weer binnen komt.
Omdat wij al een aantal betaalde order open hebben staan kan ik u echter niet beloven of deze
volgende week nog beschikbaar is. De volgende levering is helaas nog niet bekend."
Nog steeds €2.750 bij Foka, inclusief 5 jaar garantie. Voor €30 extra leveren ze 'm thuis af.
"Zojuist hebben wij terugkoppeling ontvangen van de leverancier.
De verwachting is dat de LG OLED65C8PLA volgende week weer binnen komt.
Omdat wij al een aantal betaalde order open hebben staan kan ik u echter niet beloven of deze
volgende week nog beschikbaar is. De volgende levering is helaas nog niet bekend."
Nog steeds €2.750 bij Foka, inclusief 5 jaar garantie. Voor €30 extra leveren ze 'm thuis af.
Weet niet of ik dit op forum mag plaatsen,voor de cashback actie van lg moet de originele aankoopbon worden opgestuurd,heb mijn 65 c8 bij directsale gekocht,heb mijn rekening digitaal ontvangen,mijn vraag is nu accepteerd LG ook de uitgeprinte versie,er wordt gevraagd de originele aankoopnota op te sturen,die ik dus niet heb.
Vandaag mijn tv geleverd,4 weken wachten ivm voorraad problemen,prijs 2699 dus 2199 na cashbak +87 euro shoptegoed,op een volgende aankoop,ben er blij mee.
Vandaag mijn tv geleverd,4 weken wachten ivm voorraad problemen,prijs 2699 dus 2199 na cashbak +87 euro shoptegoed,op een volgende aankoop,ben er blij mee.
Verwijderd
Geen matches
Is geen probleem, ik heb de digitale factuur gewoon uitgeprint en met de rest van de papieren opgestuurd.Ckriek schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:41:
Weet niet of ik dit op forum mag plaatsen,voor de cashback actie van lg moet de originele aankoopbon worden opgestuurd,heb mijn 65 c8 bij directsale gekocht,heb mijn rekening digitaal ontvangen,mijn vraag is nu accepteerd LG ook de uitgeprinte versie,er wordt gevraagd de originele aankoopnota op te sturen,die ik dus niet heb.
Had binnen enkele dagen de goedkeuring per mail binnen, de uitbetaling duurt iets langer.
Helaas de 65C8 bij foka niet meer voor 2750 maar 3999. Of zou het nog helpen ze even te mailen?
Altijd even bellen met de betreffende winkel 👍🏻pc-freakz schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 01:13:
Helaas de 65C8 bij foka niet meer voor 2750 maar 3999. Of zou het nog helpen ze even te mailen?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zeker aan te raden om even de winkel te bellen! 🤩Jorgen schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 01:42:
[...]
Altijd even bellen met de betreffende winkel 👍🏻
Net gedaan, zelfde aanbod: LG OLED65C8 voor 2750 (en daarna 500 cashback)
Goed bezig bij Foka!
Platte TV heeft voor mij afgelopen zaterdag de prijs van FOKA voor de LG OLED65C8 geëvenaard. Dus € 2780,- inclusief verzendkosten en 5 jaar garantie.
Tevens heb ik de pixel garantie afgenomen voor € 79,-. Dit laatste bleek achteraf een fout te zijn want die had rond de € 160,- moeten liggen maar ik had al betaald etc. dus ik ben helemaal tevreden.
Hier gaat de cashback van € 500,- natuurlijk nog vanaf.
Tevens heb ik de pixel garantie afgenomen voor € 79,-. Dit laatste bleek achteraf een fout te zijn want die had rond de € 160,- moeten liggen maar ik had al betaald etc. dus ik ben helemaal tevreden.
[ Voor 7% gewijzigd door Alaksandus op 26-06-2018 10:27 ]
Als een god in Nijmegen.
Dat is een verkooptrucje van ze, om je extra goed te laten voelen over je aankoop en je het idee te geven dat je een goede deal hebt gekregen. Jaren geleden kocht ik een keer extra garantie bij zo'n tv bij Plattetv, en ben ik erachter gekomen dat iedereen een andere prijs krijgt. Ook op de extra garantie kan je afdingenAlaksandus schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:26:
Platte TV heeft voor mij afgelopen zaterdag de prijs van FOKA voor de LG OLED65C8 geëvenaard. Dus € 2780,- inclusief verzendkosten en 5 jaar garantie.
Verwijderd
BIj ao.nl heb ik vorige week 2675 euro betaald voor de 65c8 en het verzenden zit erbij in. De 500 gaat er nog af.
Kom je op 2175 euro uit. Even bellen voor een offerte...heb het forum niet eens hoeven noemen..
Denk dat je hem overigens nog goedkoper zou moeten krijgen.
savonds deed ik telefonisch de bestelling en kreeg ik een ander. Die vroeg hoeveel de offerte was. Als ik 2625 had gezegd had het ook wel gelukt denk ik.... al is dit speculatie.
Kom je op 2175 euro uit. Even bellen voor een offerte...heb het forum niet eens hoeven noemen..
savonds deed ik telefonisch de bestelling en kreeg ik een ander. Die vroeg hoeveel de offerte was. Als ik 2625 had gezegd had het ook wel gelukt denk ik.... al is dit speculatie.
Dat is 100 euro goedkoper dan bij Foka. Maar hoe zit het met garantie dan? Die 100 eu extra voor 5 jaar garantie ipv 2 is het echt wel waard.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:41:
BIj ao.nl heb ik vorige week 2675 euro betaald voor de 65c8 en het verzenden zit erbij in. De 500 gaat er nog af.
Let wel op dat je hem dan in de winkel afhaalt, dus je hebt mogelijk geen herroepingsrecht. Plus met garantie-afhandelingen zou je problemen kunnen krijgen. En de goedkoopste in Duitsland is altijd nog 999 EUR geweest, dus als je toch voor de beste prijs gaat en niet vreemd bent van een stukje rijden kun je beter jagen op die prijs.Flo-Rian schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:01:
De LG55OLEDC7 is nog steeds te krijgen bij Expert Viersen (DE) voor €1199,- https://www.expert.de/sho...09-oled-tv-oled55c7d.html (zorg dat je filiaal Viersen selecteert enkel daar voor die prijs).
Valt me op dat veel mensen voor 100-150 EUR verschil het slechtere alternatief nemen, let op de rechten die je hebt als consument wanneer je een TV aanschaft van hoge waarde.
Ik wacht nog steeds op mijn OLED65C8 bestelling bij Foka, voor die 5 jaar garantie en NL-service betaal ik graag een klein beetje extra.
[ Voor 32% gewijzigd door FreakerTweaker op 27-06-2018 08:44 ]
Zojuist bij Foka de 65C8 besteld voor 2780 euro incl. verzenden en daarna nog 500 cashback aanvragen.
Ik ben 4e op de bestellijst en hij denkt dat de levering 1 a 2 weken duurt.
Ik ben 4e op de bestellijst en hij denkt dat de levering 1 a 2 weken duurt.
Vandaag LG 65C8 bij Electro World Veen besteld voor €2759 inclusief verzending, €500 cashback gaat daar nog vanaf, wordt direct uit voorraad geleverd. Afhaalprijs is €2699.
[ Voor 6% gewijzigd door rfemmerik op 28-06-2018 16:05 ]
Is er een reden waarom je drie extra jaren garantie voor 20 euro extra hebt laten lopen? Bij Foka kon je voor 20 EUR extra 5 jaar garantie krijgen ipv 2 bij EW Veen.rfemmerik schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:04:
Vandaag LG 65C8 bij Electro World Veen besteld voor €2759 inclusief verzending, €500 cashback gaat daar nog vanaf, wordt direct uit voorraad geleverd. Afhaalprijs is €2699.
Zojuist naar Expert geweest om naar de 55C8 en de 65C8 te kijken. Ben erg onder de indruk van het formaat, momenteel heb ik een 40 inch in bezit.
Uiteraard om een prijs van de 65C8 gevraagd. In de winkel staat hij voor € 3699 en tegen de verkoper gezegd dat ik hem bij Smits in Arnhem voor € 2699 kan meenemen. Dit vorige week ook telefonisch afgesproken en zodra hij weer op voorraad is, word er contact met me opgenomen. Daar schrok de verkoper nogal van en volgens hem moet er wel een spreekwoordelijke addertje onder het gras zitten...
Ik aan de verkoper aangegeven dat ik ook 5 jaar garantie wil hebben. Bij Expert hebben ze hiervoor een All Risk Polis voor van 60 maanden met daarin opgenomen o.a. valschade, gebreken/defecten, diefstal e.d. Deze is aan de prijzige kant vond ik zelf, hij liet een kaartje zien met verschillende staffels en kwam er op neer dat deze ongeveer € 230 aanvullend moest kosten. Na enkele minuten kwam hij met een voorstel van € 3000 inclusief 5 jaar All Risk en verzenden. Volgende week hebben ze 65C8 weer op voorraad in de winkel waar ik geweest ben.
Nu even afwegen wat ik ga doen. Ik ga bij Smits nog even navragen wat zij kunnen betekenen in aanvullende garantie.
Uiteraard om een prijs van de 65C8 gevraagd. In de winkel staat hij voor € 3699 en tegen de verkoper gezegd dat ik hem bij Smits in Arnhem voor € 2699 kan meenemen. Dit vorige week ook telefonisch afgesproken en zodra hij weer op voorraad is, word er contact met me opgenomen. Daar schrok de verkoper nogal van en volgens hem moet er wel een spreekwoordelijke addertje onder het gras zitten...
Ik aan de verkoper aangegeven dat ik ook 5 jaar garantie wil hebben. Bij Expert hebben ze hiervoor een All Risk Polis voor van 60 maanden met daarin opgenomen o.a. valschade, gebreken/defecten, diefstal e.d. Deze is aan de prijzige kant vond ik zelf, hij liet een kaartje zien met verschillende staffels en kwam er op neer dat deze ongeveer € 230 aanvullend moest kosten. Na enkele minuten kwam hij met een voorstel van € 3000 inclusief 5 jaar All Risk en verzenden. Volgende week hebben ze 65C8 weer op voorraad in de winkel waar ik geweest ben.
Nu even afwegen wat ik ga doen. Ik ga bij Smits nog even navragen wat zij kunnen betekenen in aanvullende garantie.
Compleet onzinnig om voor de veel te hoge prijs voor Expert te gaan. Smits is een stuk goedkoper en heeft buiten de valschade, precies dezelfde garantie.lochtejans schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:25:
Zojuist naar Expert geweest om naar de 55C8 en de 65C8 te kijken. Ben erg onder de indruk van het formaat, momenteel heb ik een 40 inch in bezit.
- gebreken/defecten is via de fabrikant
- diefstal gaat via je inboedel verzekering
Gewoon voor €2699 bij Smits halen dus!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik stond al even op de wachtlijst bij Smits voor een 65C8. Vanochtend netjes gebeld dat de TV weer op voorraad is en gelijk besteld. Ik heb €2750 betaald (inclusief €50 verzendkosten) en daar gaat de cashback van €500 dan nog vanaf. Als het goed is wordt de TV woensdag of donderdag al geleverd.
Ook nog even de 5 jaar garantie van Foka aangekaart. Volgens degene aan de telefoon biedt Smits vergelijkbare service indien de TV na de 2 jaar LG garantie stuk gaat. Dat wil zeggen reparatie eventueel rekening houdend met afschrijving (doet Foka ook). Een TV heeft immers een langere te verwachten levensduur dan 2 jaar. Gezien de reputatie en mijn eerdere ervaring met Smits ga ik er vanuit dat dit goed komt mocht een beroep op garantie na de eerste 2 jaar nodig zijn.
Ook nog even de 5 jaar garantie van Foka aangekaart. Volgens degene aan de telefoon biedt Smits vergelijkbare service indien de TV na de 2 jaar LG garantie stuk gaat. Dat wil zeggen reparatie eventueel rekening houdend met afschrijving (doet Foka ook). Een TV heeft immers een langere te verwachten levensduur dan 2 jaar. Gezien de reputatie en mijn eerdere ervaring met Smits ga ik er vanuit dat dit goed komt mocht een beroep op garantie na de eerste 2 jaar nodig zijn.
idem zelfde prijs betaald btw-bolio- schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:15:
Ik stond al even op de wachtlijst bij Smits voor een 65C8. Vanochtend netjes gebeld dat de TV weer op voorraad is en gelijk besteld. Ik heb €2750 betaald (inclusief €50 verzendkosten) en daar gaat de cashback van €500 dan nog vanaf. Als het goed is wordt de TV woensdag of donderdag al geleverd.
Dan heb je geluk. Hier op 21 juni besteld en ten vroegste levering op 17/7 (Frans De Smet).-bolio- schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:15:
Ik blijf hopen op volgende week.
Heb via dit topic ook de 65C8 bij Frans De Smet gekocht. Eenvoudig hun formulier ingevuld en uurtje later kreeg ik al telefoon om de aangepaste prijs door te geven, 2750 euro (en dan nog eens de 500 euro cashback).
Meteen besteld :-)
Bedankt voor de tip(s)!
Bedankt voor de tip(s)!
Ik zie wel Frans De Smet niet bij de in lijs staan van deelnemende winkels:Djiny schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:32:
Heb via dit topic ook de 65C8 bij Frans De Smet gekocht. Eenvoudig hun formulier ingevuld en uurtje later kreeg ik al telefoon om de aangepaste prijs door te geven, 2750 euro (en dan nog eens de 500 euro cashback).
Bedankt voor de tip(s)!
https://promo.deskservice...17-0465_winkels_BELUX.pdf
Hi All,
Dankzij dit forum ook een LG 65c8 gehaald. Bij de Media Markt Arnhem voor €2699,- (€2199,- na cashback).
Wellicht dat andere filialen ook met die prijs mee gaan, bij de MM hebben ze vaak wel op voorraad.
Dankzij dit forum ook een LG 65c8 gehaald. Bij de Media Markt Arnhem voor €2699,- (€2199,- na cashback).
Wellicht dat andere filialen ook met die prijs mee gaan, bij de MM hebben ze vaak wel op voorraad.
Verwijderd
Is die prijs in elke MM te krijgen? Wil ook nog een 65C8 scoren. Of gaat MM Arnhem mee met Smits? Daar is hij namelijk ook voor EUR 2699,- te krijgen. Anderen voor 2699 al bij de MM mee kunnen krijgen?Phoenixtom schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 07:08:
Hi All,
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2018 09:42 ]
In mijn geval gingen ze mee met Smits, maar wellicht dat andere MM's met de prijs mee willen gaan..Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:39:
[...]
Is die prijs in elke MM te krijgen? Wil ook nog een 65C8 scoren. Of gaat MM Arnhem mee met Smits? Daar is hij namelijk ook voor EUR 2699,- te krijgen. Anderen voor 2699 al bij de MM mee kunnen krijgen?
Bij de MM in Eindhoven Centrum zat er weinig beweging in de prijzen, de verkoper geloofde niet dat het bij de prijzen van Smits en Foka die ik noemde om de 65C8 ging.
Na een jaar lang hier meelezen ook eindelijk de knoop doorgehakt. Vandaag mijn LG 65C8 binnengekregen. Supersnel in 1 dag geleverd door AO (was weer op voorraad sinds maandag) voor 2675 incl verzenden. Had de tv ook bij Foka besteld voor 2780 incl verzenden maar daar heb ik twee weken op gewacht totdat ik het een beetje spannend begon te vinden mbt de cashback. Uiteraard was die ook precies gisteren binnen bij Foka, dus als iemand er nog 1 zoekt;)
Over die cashback, ik kan nu met een stanleymes het s/no nummer eruit snijden dus?
Over die cashback, ik kan nu met een stanleymes het s/no nummer eruit snijden dus?
Ik heb mijn serial nummer aangeleverd door de sticker van de doos af te halen, zonder in de doos te snijden. Maar helaas heb ik enkel nog maar (na navraag) te horen gekregen dat alles klaar staat voor een laatste controle. Al ene paar weken...thecompany schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:08:
Na een jaar lang hier meelezen ook eindelijk de knoop doorgehakt. Vandaag mijn LG 65C8 binnengekregen. Supersnel in 1 dag geleverd door AO (was weer op voorraad sinds maandag) voor 2675 incl verzenden. Had de tv ook bij Foka besteld voor 2780 incl verzenden maar daar heb ik twee weken op gewacht totdat ik het een beetje spannend begon te vinden mbt de cashback. Uiteraard was die ook precies gisteren binnen bij Foka, dus als iemand er nog 1 zoekt;)
Even een vraagje over de magic remote! Ik heb mijn televisie nog geen maand en ik krijg al de melding dat de batterijen van de magic remote leeg beginnen te raken, herkent iemand dit? Ik kan er uiteraard wel nieuwe batterijen in doen, maar het lijkt me wat gek dat de meegeleverde batterijen binnen nog geen maand leeg zijn.
Verkeerde topic..
Nou, knoop toch maar doorgehakt: De LG OLED65C8PLA besteld voor €2699,- exclusief 500 euro cashback, inclusief bezorgen. Levertijd is alleen 2-3 weken. Gelijk ook maar een Yamaha Aventage RX-A670 receiver erbij gedaan, zodat alles in UHD aangesloten kan worden met Dolby atmos support e.d.
Besteld bij Apollo, na "persoonlijke deal".
[ Voor 5% gewijzigd door Atomsk op 25-07-2018 18:42 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Krijg je het serienummer wel eerder dan? Anders ben je te laat voor de cashback.Atomsk schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 18:41:
Nou, knoop toch maar doorgehakt: De LG OLED65C8PLA besteld voor €2699,- exclusief 500 euro cashback, inclusief bezorgen. Levertijd is alleen 2-3 weken. Gelijk ook maar een Yamaha Aventage RX-A670 receiver erbij gedaan, zodat alles in UHD aangesloten kan worden met Dolby atmos support e.d.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Zijn er nu ook mensen die via een cashbacksite bestellen? Bij de MM krijg je bijvoorbeeld nog 5% korting via sites als Shopbuddies of Cashbacktotaal. Dat scheelt toch ook nog een paar mooie euro's.Phoenixtom schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 07:08:
Hi All,
Nee maar het viel me gewoon op. Vooral omdat er bij de MM vaak heel weinig onderhandelingsruimte is, dan kan het op die manier voordeliger zijn.S0epkip schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:10:
[...]
Als je bij de MM al een goede deal weet los te peuteren dan zal dat geen online bestelling zijn. Dus dit lijkt me niet van toepassing. Ben je soms je eigen cashback-sites aan het pluggen?
Nee ik 'plug' ze niet, beide zijn van andere eigenaren. Het triggerde mij omdat in mijn omgeving mensen uitsluitend online hun electronica bestellen en zo toch nog een paar tientjes schelen.
Als je een deal hebt in de winkel dan is het niet interessant om te doen, hier onderhandelen de meesten wel. Maar er zijn er zat die geen zin hebben omdat te doen.
De 65C8 vind ik interessant om in het najaar aan te schaffen, helaas nu andere kosten. De prijs zal dan wat verder gezakt zijn. De C8 is een tussenmodel en de verwachting is dat de C9 een grotere stap is dan de stap tussen de C7 en C8, de verwachting lijkt me dat de C9 dan weer duurder zal zijn.
Ik heb de 55 inch C8 bij Von Burg besteld omdat deze daar het goedkoopste was.lieu10ant schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 18:32:
Waar is momenteel de goedkoopste 65 C8 en C7 te verkrijgen?
De prijs van de 65 heb ik niet gevraagd maar als deze in verhouding ook met zoveel korting verkocht wordt is het misschien wel interessant voor je.
Ook vanwege de nu nog 500 euro cashback actie.
Vraag hier om je prijs:
https://vonburgtv.nl/oled...retour-1000000011340.html
(excuus, stond verkeerde link)
[ Voor 11% gewijzigd door HoppyF op 27-07-2018 19:21 ]
Als je de OP met daarin ook alle verzamelde prijsinformatie door @Resinman en het roze vlak leest en/of de zoekfunctie gebruikt kom je al een heel eind.lieu10ant schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 18:32:
Waar is momenteel de goedkoopste 65 C8 en C7 te verkrijgen?
[ Voor 9% gewijzigd door Jorgen op 27-07-2018 19:18 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Kwam via duitse prijsvergelijk op Gamingoase.de? Site ziet er betrouwbaar uit (bieden bv ook afhaalmogelijkheden). Shipping naar NL is 70 euro.
55C8: 1638,-
65C8: 2549,-
55C7 1349,-
65C7: 2099,-
Volgens mij zijn dit vrij scherpe prijzen....vraag is of dit betrouwbaar is natuurlijk
55C7 1349,-
Volgens mij zijn dit vrij scherpe prijzen....vraag is of dit betrouwbaar is natuurlijk
[ Voor 16% gewijzigd door lucatoni op 27-07-2018 23:23 ]
De 55C7 is bij Von Burg even duur, maar is wel een nederlandse winkel. De 55C8 is wel wat duurder (1799) maar krijg je wel 300 euro cashback op terug, dus dan kom je uiteindelijk op 1499. Ik kan op de website van Gamingoase.de niet zien dat ze er ook een cashback op hebben lopen, dus ik denk dat je uiteindelijk daar toch duurder uit bent. De 65C7 is daarnaast hier voor 1999 te verkrijgen: https://www.hofma.nl/13420454/lg-oled65b7vlucatoni schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 23:22:
Kwam via duitse prijsvergelijk op Gamingoase.de? Site ziet er betrouwbaar uit (bieden bv ook afhaalmogelijkheden). Shipping naar NL is 70 euro.
55C7 1349,-
In de titel staat 65B7, maar je krijgt de C variant geleverd:
IS OP DIT MOMENT UITVERKOCHT
DAAROM LEVEREN WIJ BIJ BESTELLING
VAN DIT MODEL DE OLED65C7V
[ Voor 15% gewijzigd door bjorntju op 28-07-2018 00:04 ]
Mwoa voor de 65c7 heb ik vorige week 1899 betaald bij de duitse MMlucatoni schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 23:22:
55C7 1349,-
LG OLED65C8, allen excl cashback, prijzen vr 27 juli
electroplace 2999, niet op voorraad.
von burg 2699 (ophalen) + 50 verzend kosten
ao.nl niet op voorraad (vrijdag avond), derhalve geen prijs. na weekend waarschijnlijk weer beschikbaar.
foka 2750+30 verzendkosten.
Mediamarkt Assen wou niet lager dan 2999. Dus vandaag maar even naar Rotterdam
kijoo.nl 2859 2849 incl beugel t.w.v. 60 euro op hun website - staat niet op de lijst van officiële dealers, dus geen cashback!
electroplace 2999, niet op voorraad.
von burg 2699 (ophalen) + 50 verzend kosten
ao.nl niet op voorraad (vrijdag avond), derhalve geen prijs. na weekend waarschijnlijk weer beschikbaar.
foka 2750+30 verzendkosten.
Mediamarkt Assen wou niet lager dan 2999. Dus vandaag maar even naar Rotterdam
kijoo.nl 2859 2849 incl beugel t.w.v. 60 euro op hun website - staat niet op de lijst van officiële dealers, dus geen cashback!
Afgelopen dinsdag bij Smits Arnhem besteld, via tweakers prijs topic mooie prijs kunnen krijgen en afgelopen vrijdag al thuisbezorgd:
LG 65C8 2699 euro Vogels 3303 wall mount 50euro en gratis bezorging (Eigen bezorgdienst van Smits, ik woon in de buurt) daar ging dan de cashback nog af (actie is nu zo goed als voorbij, in de kleine letters stond moet ook bezorgd zijn (besteld en bezorgd) t/m de 29e Juli) dus netto dan 2199 euro voor het scherm.
LG 65C8 2699 euro Vogels 3303 wall mount 50euro en gratis bezorging (Eigen bezorgdienst van Smits, ik woon in de buurt) daar ging dan de cashback nog af (actie is nu zo goed als voorbij, in de kleine letters stond moet ook bezorgd zijn (besteld en bezorgd) t/m de 29e Juli) dus netto dan 2199 euro voor het scherm.
een treffende spreuk
Volgens mij moet dit inderdaad €2135 zijn. Alsnog een hele nette deal voor deze 65" variant!S0epkip schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:55:
65C8 voor 1999 bij Mediamarkt Bremen!
https://www.mydealz.de/de...ed65c8lla-oled-tv-1211873
Nog steeds de beste prijs voor een 65c8, maar verzenden doen ze niet en andere (Duitse) MM gaan niet mee helaas. Ook is de C7 toevallig uitverkocht
Mooie aanbieding volgens mij. Ik was/ben aan het wachten op een mooie deal voor de OLED65C8 maar deze Sony is ook zeker een optie met deze prijs.Ancent schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 21:03:
Vanaf morgen bij Saturn in Gelsenkirchen de Sony 65AF8 voor € 2.399. , dit is een stuk dichter bij de grens.
https://static.mydealz.de..._screen/O0qdY/1213098.jpg
Geen idee hoe het zit met verzenden, maar hierover dit gevonden:
Versand:
Der Kunde schreibt eine Email mit Name, Anschrift Telefon.
Ihr erhaltet dann eine Antwort in der die Kontonummer und BLZ steht.
Bei Zahlungseingang wird das Gerät verschickt.
Email-Adresse: sat.gelsen2.service@saturn.de
Ter info voor diegene die lid zijn van de Media Markt Club:
als het goed is hebben jullie in de mail een code gekregen die je kan inwisselen in de winkel en online voor 15% korting op geselecteerde tv's waaronder de 55C7V die dan voor 1342,15 te krijgen is.
Voor de vorm ook de rest van de prijzen die wat minder interessant zijn:
55E8 van 2999 naar 2549,15
55C8 van 2499 naar 2124,15
65E8 van 4499 naar 3824,15
65C8 van 3699 naar 3144,15
65B7 van 2399 naar 2039,15
65C7 van 2749 naar 2336,65
55B7 van 1599 naar 1359,15
Philips 650OLED973/12 van 3999 naar 3399,15
Philips 650OLED873/12 van 2639 naar 2243,15
Philips 55POS9002/12 van 1799 naar 1529,15
Panasonic TX-55FZW954 van 2999 naar 2549,15
Panasonic TX-55FZW804 van 2499 naar 2124,15
Panasonic TX-65FZW804 van 3499 naar 2974,15
als het goed is hebben jullie in de mail een code gekregen die je kan inwisselen in de winkel en online voor 15% korting op geselecteerde tv's waaronder de 55C7V die dan voor 1342,15 te krijgen is.
[ Voor 50% gewijzigd door MaakmeGek op 06-08-2018 13:44 ]
Ook gezien in de email.MaakmeGek schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 13:24:
Niet interessant echter.
Zoals bekend is MM vrijwel nooit de goedkoopste en loont het dus door dit topic te lezen en bij andere winkels om een deal te gaan vragen.
Van de adviesprijs uitgaan is nooit handig.
Als je hem online koop kan je via diverse cashbacksites korting krijgen (5%) op de prijs excl. BTW naar dat is dan voor de 55C7 mooi meegenomen.MaakmeGek schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 13:24:
Vandaag ook wat informatie ingewonnen bij PlatteTV nadat ik zag dat op AO.nl een kassakorting van 600e wordt geboden op de LG65C7 wat de prijs daar effectief naar 2008e brengt.
PlatteTV gaf aan dat ze daar niet in meekonden maar wel de prijs van de LG65C8 van 3144 voor 3044 konden aanbieden en dat zoals frenki vermeld de cashback weer terugkomt per 20 augustus. Dat zou dan een cashback van 500e zijn voor dit model. Verder gaven ze aan dat de cashback alleen op de 8-serie zal zijn en niet op de 7-serie.
Voor mij is het verschil van ruim 500e tov c7 bij ao.nl echter wat te groot. Wacht nog even af wat er met de prijzen gebeurd zodra de cashback start. En/of het daadwerkelijk zo is dat de cashback alleen op 8-serie modellen wordt aangeboden.
PlatteTV gaf aan dat ze daar niet in meekonden maar wel de prijs van de LG65C8 van 3144 voor 3044 konden aanbieden en dat zoals frenki vermeld de cashback weer terugkomt per 20 augustus. Dat zou dan een cashback van 500e zijn voor dit model. Verder gaven ze aan dat de cashback alleen op de 8-serie zal zijn en niet op de 7-serie.
Voor mij is het verschil van ruim 500e tov c7 bij ao.nl echter wat te groot. Wacht nog even af wat er met de prijzen gebeurd zodra de cashback start. En/of het daadwerkelijk zo is dat de cashback alleen op 8-serie modellen wordt aangeboden.
De cashback was vorige actie ook alleen geldig op de 8 serie, dus je kan er vanuit gaan dat dit nu weer het geval is.Goudinhanden schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:22:
Vandaag ook wat informatie ingewonnen bij PlatteTV nadat ik zag dat op AO.nl een kassakorting van 600e wordt geboden op de LG65C7 wat de prijs daar effectief naar 2008e brengt.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
- Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
- Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.