Zonet antwoord gekregen op mijn mail van Vandenborre:Xanthine schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:07:
[...]
Heb een mailtje gestuurd naar AudioVision voor de prijs te vragen want ik vind de C7 of B7 niet terug op hun website.
& ik haat mensen (of bedrijven) die hun beloftes niet nakomen, vandaar dat ik mijn gelijk wil halen. + het is strafbaar om reclame te maken voor een dienst of product dat je niet kan aanbieden.
Beste,
Bedankt voor het melden van dit prijsverschil. Dit product staat inderdaad goedkoper geprijsd met dezelfde service voorwaarden. Daarom bieden wij je het artikel OLED55B7V aan de prijs van € 1369 (geldig tot 29/06/2018).
Mijn mail:
Beste,
Naar aanleiding van ons telefonisch contact ivm de laagste prijsgarantie voor artikelnummer 8401977 wil ik jullie graag een laatste kans geven om jullie eigen geadverteerde voorwaarden te volgen alvorens ik dit escaleer via het meldpunt van de FOD Economie wegens misleidende reclame.
In jullie voorwaarden is volgende beschreven:
4. Mocht u ondanks al onze inspanningen toch nog een toestel aan een lagere prijs opmerken in een andere winkel, dan kan u dat meedelen aan één van onze verkopers. Na controle passen we ook dan onmiddellijk onze prijs voor u aan.
Deze garantie kunnen we niet bieden voor prijzen van internetwinkels, bijvoorbeeld omdat ze in het buitenland gevestigd zijn, toestellen niet gratis leveren, geen toestellen aansluiten aan huis, geen winkel hebben in uw buurt, of niet dezelfde dienst na verkoop hebben ...
Graag vraag ik dan ook om deze voorwaarde toe te passen op artikel 8401977 dat ik in onderstaande (fysieke) winkel goedkoper geprijsd zie:
https://electropromo.be/n...139-cm-8806084556219.html
----------------------------------------------
Raar dat het nu opeens wel mogelijk is
hoe lang na de aanvraag duurt het precies voor je de cashback ontvangt?Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:32:
[...]
Is geen probleem, ik heb de digitale factuur gewoon uitgeprint en met de rest van de papieren opgestuurd.
Had binnen enkele dagen de goedkeuring per mail binnen, de uitbetaling duurt iets langer.
Krijg te horen dat ze vandaag een 'mailtje' hebben gehad dat ze geen prijsgarantie meer hanteren voor alle producten. Terwijl in hun algemene voorwaarden - en overal elders op de site - nog wel staat dat ze een beste prijsgarantie hanteren.
Zelfs onder de 'prijsgarantie'die ze bieden zat een addertje: namelijk alleen met grote shops als Coolblue/Bol/BCC.
Media Markt is overgestapt op een "beste prijs garantie" ipv laagste prijs garantie. Met dit verschil is het inderdaad zo dat ze zga niet meer meegaan als ze niet willen.FreakerTweaker schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:48:
Zojuist met Mediamarkt gebeld via 088 464 04 64 om te vragen naar de prijsgarantie die ze bieden, om te kijken of ze mee kunnen gaan met andere winkels in de LG Oledprijzen.
Krijg te horen dat ze vandaag een 'mailtje' hebben gehad dat ze geen prijsgarantie meer hanteren voor alle producten. Terwijl in hun algemene voorwaarden - en overal elders op de site - nog wel staat dat ze een beste prijsgarantie hanteren.
Zelfs onder de 'prijsgarantie'die ze bieden zat een addertje: namelijk alleen met grote shops als Coolblue/Bol/BCC.
De Sony A1 blijft vanwege de cashbacks (ver) boven de andere TV's - een prijs onder de EUR 2.000 laatst nog niet ontvangen bij Smits / Foka. Geduld is een schone zaak zeggen ze dan
Wie is je Belg dan? Je hebt toch een Belgisch adres en bankgegevens nodig of hoe zit dat ook alweer met die recyclage?Baseman77 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:56:
Morgen bij Frans De Smet de 55C8 ophalen![]()
Netto 1.399 met cashback en recyclage regeling, daar rij ik graag een uurtje of 3 in totaal voor.
Mooie topic dit
10 Dagen geleden bij Smits de volgende prijzen telefonisch doorgekregen:m4yall schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:07:
[...]De Sony A1 blijft vanwege de cashbacks (ver) boven de andere TV's - een prijs onder de EUR 2.000 laatst nog niet ontvangen bij Smits / Foka. Geduld is een schone zaak zeggen ze dan
55A1: €1979
55AF8: € 2069
Klopt.Solid_XL schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:02:
Wie is je Belg dan? Je hebt toch een Belgisch adres en bankgegevens nodig of hoe zit dat ook alweer met die recyclage?
Maar ik heb schoonouders die in Bels wonen (en enkele vrienden), dus dat helpt

Bij de MediaMarkt Weiterstadt , alleen morgen trouwens!
This title is for sale, please send me a PM
3,5 uur rijden helaas, gaat wel echt de goede kant op. Aan de grens is ie nog steeds voor 1200 te krijgen.the-body schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:12:
Het moet niet gekker worden, de 55C7 voor €999![]()
[afbeelding]
Knappe findthe-body schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:12:
Het moet niet gekker worden, de 55C7 voor €999![]()
Is inmiddels al vaak genoeg gevraagd & beantwoord. Doei!pennywise666 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:16:
[...]
hoe lang na de aanvraag duurt het precies voor je de cashback ontvangt?
[ Voor 34% gewijzigd door Thierr86 op 22-06-2018 23:33 ]
[ Voor 88% gewijzigd door FeaR op 23-06-2018 08:29 ]
ok dat valt mee,bedankt.Thierr86 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 23:32:
[...]
Knappe find
[...]
Is inmiddels al vaak genoeg gevraagd & beantwoord. Doei!
[ Voor 29% gewijzigd door pennywise666 op 23-06-2018 01:16 ]
Zeker aan te raden om even de winkel te bellen! 🤩Jorgen schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 01:42:
[...]
Altijd even bellen met de betreffende winkel 👍🏻
Net gedaan, zelfde aanbod: LG OLED65C8 voor 2750 (en daarna 500 cashback)
Goed bezig bij Foka!
Welk type nummer C7 of B7?road rebel schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 17:33:
LG 55” OLED 1250€ incl Levering (België) bij Desmet. Het is geen 999€, maar je bespaart jou de halve dag in de auto.
Viel me op dat de prijzen op meerdere website dagelijks wisselen en soms zelfs meerdere malen per dag. Toch een teken van goede concurrentie.
Foto in de winkel:

Verder heb ik bij Foka de C8 65 inch besteld voor 2780 inclusief verzending en 5 jaar garantie.
Prachtig aanbod.
[ Voor 45% gewijzigd door FreakerTweaker op 23-06-2018 20:58 ]
Bedankt voor het delen maar check vijf posts eerder ook al gedeeld.FreakerTweaker schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:44:
Vanaf vandaag MediaMarkt Weiterstadt: C7 55 inch voor 999 EUR.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb gisteren geïnformeerd voor een C7 maar blijkbaar is enkel de B7 nog beschikbaar.
Klopt. Hebben geen cashback. Bevestigd via e-mailWilly84 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:37:
Ik heb een 55c8Pla voor €1945 via Plasmavisie. Ben tevreden over de prijs maar begrijp ik het goed dat er bij hun geen cashback is omdat ze niet op de officiële lijst staan of wat?
Viel me op dat de prijzen op meerdere website dagelijks wisselen en soms zelfs meerdere malen per dag. Toch een teken van goede concurrentie.
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
https://www.2dehands.be/a...5b7v-nieuw-434610900.html
[ Voor 66% gewijzigd door S1NN3D op 25-06-2018 21:05 ]
Tevens heb ik de pixel garantie afgenomen voor € 79,-. Dit laatste bleek achteraf een fout te zijn want die had rond de € 160,- moeten liggen maar ik had al betaald etc. dus ik ben helemaal tevreden.
Hier gaat de cashback van € 500,- natuurlijk nog vanaf.
[ Voor 7% gewijzigd door Alaksandus op 26-06-2018 10:27 ]
Als een god in Nijmegen.
Dat is een verkooptrucje van ze, om je extra goed te laten voelen over je aankoop en je het idee te geven dat je een goede deal hebt gekregen. Jaren geleden kocht ik een keer extra garantie bij zo'n tv bij Plattetv, en ben ik erachter gekomen dat iedereen een andere prijs krijgt. Ook op de extra garantie kan je afdingenAlaksandus schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:26:
Platte TV heeft voor mij afgelopen zaterdag de prijs van FOKA voor de LG OLED65C8 geëvenaard. Dus € 2780,- inclusief verzendkosten en 5 jaar garantie.
Tevens heb ik de pixel garantie afgenomen voor € 79,-. Dit laatste bleek achteraf een fout te zijn want die had rond de € 160,- moeten liggen maar ik had al betaald etc. dus ik ben helemaal tevreden.
Hier gaat de cashback van € 500,- natuurlijk nog vanaf.
Als voorbeeld:
[ Voor 8% gewijzigd door BertP op 26-06-2018 11:53 ]
Goedkoper heb ik hem hier op het forum nog niet voorbij zien komen. Maar die garantie is volgens mij wel echt een fout geweest want enkele posts hierboven heeft iemand € 160,- betaald voor deze garantie op een 55" OLED bij plattetv. Het bedrag van € 160,- heeft hij tijdens de verkoop ook helemaal niet genoemd, het was direct € 79,-JSTPS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:47:
[...]
Dat is een verkooptrucje van ze, om je extra goed te laten voelen over je aankoop en je het idee te geven dat je een goede deal hebt gekregen. Jaren geleden kocht ik een keer extra garantie bij zo'n tv bij Plattetv, en ben ik erachter gekomen dat iedereen een andere prijs krijgt. Ook op de extra garantie kan je afdingen. Verder is 2780 niet erg duur, al kan het goedkoper.
Volgende week zaterdag wordt ie hopelijk afgeleverd :-D
Als een god in Nijmegen.
Verwijderd
Kom je op 2175 euro uit. Even bellen voor een offerte...heb het forum niet eens hoeven noemen..
Denk dat je hem overigens nog goedkoper zou moeten krijgen.
savonds deed ik telefonisch de bestelling en kreeg ik een ander. Die vroeg hoeveel de offerte was. Als ik 2625 had gezegd had het ook wel gelukt denk ik.... al is dit speculatie.
Verwijderd
Nope een verkooptrucje. Ik heb de pixelgarantie zelfs voor €50 euro kunnen afdingen, maar niet met ze in zee gegaan. Vind het bedrijf een vervelende vorm van bedrijfsvoering erop nahouden, waarbij ze het niet schuwen om andere winkeliers zwart te maken.Alaksandus schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:30:
[...]
Goedkoper heb ik hem hier op het forum nog niet voorbij zien komen. Maar die garantie is volgens mij wel echt een fout geweest want enkele posts hierboven heeft iemand € 160,- betaald voor deze garantie op een 55" OLED bij plattetv. Het bedrag van € 160,- heeft hij tijdens de verkoop ook helemaal niet genoemd, het was direct € 79,-
Volgende week zaterdag wordt ie hopelijk afgeleverd :-D
Ik ben overigens in de race voor de Philips 803 maar nog nergens een winkel tegengekomen die het al op voorraad heeft.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2018 12:55 ]
Dat is 100 euro goedkoper dan bij Foka. Maar hoe zit het met garantie dan? Die 100 eu extra voor 5 jaar garantie ipv 2 is het echt wel waard.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:41:
BIj ao.nl heb ik vorige week 2675 euro betaald voor de 65c8 en het verzenden zit erbij in. De 500 gaat er nog af.
Kom je op 2175 euro uit. Even bellen voor een offerte...heb het forum niet eens hoeven noemen..
Denk dat je hem overigens nog goedkoper zou moeten krijgen.
savonds deed ik telefonisch de bestelling en kreeg ik een ander. Die vroeg hoeveel de offerte was. Als ik 2625 had gezegd had het ook wel gelukt denk ik.... al is dit speculatie.
Verwijderd
LG OLED65C7V
Samsung HW-K950
Vogel's Thin 505 muurbeugel
Marmitek IR Control 10
Is dit een beetje een goede prijs, of denken jullie dat ik hier nog meer vanaf krijg?
Of eventueel bij een andere winkel.
Let wel dat die prijzen geen rekening houden met de verkoper, kans is groot dat de aanbiedingen <1000€ fake zijn. Zie ook onderstaande link:BertP schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:50:
Kent iemand de Keepa plugin voor chrome? Hiermee kan je de prijzen + historie van o.a. amazon producten checken. Zo zie ik dat de 55C7 op amazon.fr voor het weekend rond de €1000 te koop stond. Zo weet je in ieder geval of je een goede deal maakt. Weet niet of het hier mag of dat dit hier niet thuishoort, if so mag een modje hem uiteraard offline halen.
Als voorbeeld:
[afbeelding]
https://www.amazon.fr/gp/...mbc?ie=UTF8&condition=new
Verkocht en verzonden door Amazon is een ander verhaal natuurlijk. 1299€ is het goedkoopste die ik tegenkwam op amazon (.de, .fr is altijd duurder voor LG oled).
[ Voor 5% gewijzigd door road rebel op 26-06-2018 15:10 ]
Aangezien je het hier vraagt denk ik dat je de antwoord zelf kent.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:21:
Hey, Ik heb bij Foka een prijs laten maken voor het volgende (prijs €3299):
LG OLED65C7V
Samsung HW-K950
Vogel's Thin 505 muurbeugel
Marmitek IR Control 10
Is dit een beetje een goede prijs, of denken jullie dat ik hier nog meer vanaf krijg?
Of eventueel bij een andere winkel.
1999€ is wat je als laagste prijs kan vinden voor een 65", verder vind je na wat googlen 950€ voor de soundbar, 90€ voor de muurbeugel, 70€ voor de Marmitek.
- Verlopen
[ Voor 4% gewijzigd door Flo-Rian op 27-06-2018 16:00 ]
Let wel op dat je hem dan in de winkel afhaalt, dus je hebt mogelijk geen herroepingsrecht. Plus met garantie-afhandelingen zou je problemen kunnen krijgen. En de goedkoopste in Duitsland is altijd nog 999 EUR geweest, dus als je toch voor de beste prijs gaat en niet vreemd bent van een stukje rijden kun je beter jagen op die prijs.Flo-Rian schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:01:
De LG55OLEDC7 is nog steeds te krijgen bij Expert Viersen (DE) voor €1199,- https://www.expert.de/sho...09-oled-tv-oled55c7d.html (zorg dat je filiaal Viersen selecteert enkel daar voor die prijs).
Valt me op dat veel mensen voor 100-150 EUR verschil het slechtere alternatief nemen, let op de rechten die je hebt als consument wanneer je een TV aanschaft van hoge waarde.
Ik wacht nog steeds op mijn OLED65C8 bestelling bij Foka, voor die 5 jaar garantie en NL-service betaal ik graag een klein beetje extra.
[ Voor 32% gewijzigd door FreakerTweaker op 27-06-2018 08:44 ]
Weet iemand of deze groep (moederbedrijf) mee doet aan de cashback?harley2009 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:42:
Zaterdag bij platte tv Eindhoven. De 65E7 voor 2200 euro. Is een actie omdat deze winkel op 30 juni open gaat.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
http://www.mediamarkt.de/...lg-oled65b7d-2241967.html
Infection schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:51:
Zou het mogelijk zijn de LG OLED55C7 ergens in Nederland voor een vergelijkbare of zelfs lagere prijs als die in Duitsland te kunnen krijgen? Iets van een prijsafspraak bijvoorbeeld.
Ik had ook even contact gehad met Expert Xanten, zij kunnen de C7D ook voor €1199,- leveren.
Ben ook benieuwd of er snel vergelijkbare Nederlandse acties komen, PlatteTV.nl gaat er in ieder geval (nog) niet in mee.
Dat zou mooi zijn. Ik heb alleen niet de mogelijkheid om het in Duitsland op te halen. Het zou leuk zijn als ze het ook in Nederland zouden bezorgen dan.KoffieAnanas schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 12:15:
Het is opmerkelijk dat de prijsdaling in NL lijkt te stagneren, terwijl die in Duitsland nog wel verder lijkt te dalen. En nu Duitsland uitgeschakeld is, kan er weleens met prijzen gestunt gaan worden bij onze oosterburen om van voorraden af te komen ingeslagen voor het WK...
[...]
daar staat hij wel voor 1199 nu. Maar ken de zaak verder niet, en het feit dat ze in de omschrijving van de LG 55EG9A7V hebben staan dat het een 4k tv is geeft me niet een heel positieve indruk
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
1199? Ik zie toch echt 1479.Trevor schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:17:
https://www.kijoo.nl/oled_tv/lg_oled55c7v_oledtv
daar staat hij wel voor 1199 nu. Maar ken de zaak verder niet, en het feit dat ze in de omschrijving van de LG 55EG9A7V hebben staan dat het een 4k tv is geeft me niet een heel positieve indruk(Verderop staat wel netjes bij die dat het een full hd is)

weird... (als ik bij de tv's selecteer op oled tv's zie ik wel die 1479... vage site dus.)
[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-06-2018 14:48 ]
Da's wel heel raar ja...Trevor schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:43:
[...]
[afbeelding]
weird... (als ik bij de tv's selecteer op oled tv's zie ik wel die 1479... vage site dus.)
Ik ben 4e op de bestellijst en hij denkt dat de levering 1 a 2 weken duurt.
De C7V is ook een 4K OLED, dus de omschrijving van de winkel klopt dusTrevor schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:17:
https://www.kijoo.nl/oled_tv/lg_oled55c7v_oledtv
daar staat hij wel voor 1199 nu. Maar ken de zaak verder niet, en het feit dat ze in de omschrijving van de LG 55EG9A7V hebben staan dat het een 4k tv is geeft me niet een heel positieve indruk(Verderop staat wel netjes bij die dat het een full hd is)
Alleen staat het dus bij de LG 55EG9A7V, en dat is geen 4k OLED maar een full hd OLED. Andere tv, zelfde site.Solid_XL schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:53:
[...]
De C7V is ook een 4K OLED, dus de omschrijving van de winkel klopt dus
https://www.kijoo.nl/oled_tv/lg_55eg9a7v_oled_tv
Bovenaan staat 4k pas als je naar beneden scrolt een meer gaat lezen bij de specs staat full hd. Voor mij een reden om de toko met argusogen te bekijken.
[ Voor 25% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-06-2018 15:59 ]
[ Voor 6% gewijzigd door rfemmerik op 28-06-2018 16:05 ]
Is er een reden waarom je drie extra jaren garantie voor 20 euro extra hebt laten lopen? Bij Foka kon je voor 20 EUR extra 5 jaar garantie krijgen ipv 2 bij EW Veen.rfemmerik schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:04:
Vandaag LG 65C8 bij Electro World Veen besteld voor €2759 inclusief verzending, €500 cashback gaat daar nog vanaf, wordt direct uit voorraad geleverd. Afhaalprijs is €2699.
De enige reden is dat deze winkel direct uit voorraad kan leveren, FOKA heeft momenteel geen voorraad en ik wil geen weken wachten aangezien ik mijn oude TV gisteren reeds heb verkocht.FreakerTweaker schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:13:
[...]
Is er een reden waarom je drie extra jaren garantie voor 20 euro extra hebt laten lopen? Bij Foka kon je voor 20 EUR extra 5 jaar garantie krijgen ipv 2 bij EW Veen.
LG launches cheaper B8 OLED TVs
https://www.flatpanelshd....on=showfull&id=1530187259
Je ziet hem al verschijnen op meerdere websites, voor 2700 EUR, dus wel voor hogere prijzen dan die van de C8. En dat terwijl er een slechtere chip in zit (alfa 7 ipv 9), maar ik vind de voet wel mooier.
edit: hier is ie 1800 https://www.frog.ee/en/tv...2-dvb-s2-4-3-smarttv-wifi Dus verwacht dat deze TV tussen de C7 en C8 in gaat zitten qua prijs uiteindelijk.
Uiteraard is dit de strategie van LG nu. Eerst de 'goedkopere/oudere' modellen dumpen, daarna een goedkoop model introduceren. Ondertussen de verkopen van de C8 niet laten tegenvallen door het dumpen van de 2017-modellen, dankzij een cashback-actie.
Zo blijf je blije aandeelhouders behouden.
[ Voor 60% gewijzigd door FreakerTweaker op 28-06-2018 22:36 ]
En hij is nu 1199 met 200 cashback, kom je dus op 999. Super dealrickjehh schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 18:18:
De Philips 55POS9002 is weer op voorraad bij ING voor 1300 euro met 200 euro cashback. Gisteravond besteld en komt morgen binnen!
[ Voor 20% gewijzigd door jra2k op 29-06-2018 08:13 ]
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13 - iPhone 17 Pro
https://www.hofma.nl/13418764
Het lijkt wel om een foutje te gaan, en dat de korting van €400 twee keer wordt toegepast in de winkelwagen.
Aangepast naar €1399
[ Voor 7% gewijzigd door Rutger op 29-06-2018 11:03 ]
Telefonisch bevestigd: het gaat om een fout. Is gecorrigeerd.Rutger schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:47:
Bij Hofma de 55C7V nu online beschikbaar voor €999
https://www.hofma.nl/13418764
Het lijkt wel om een foutje te gaan, en dat de korting van €400 twee keer wordt toegepast in de winkelwagen.
Aangepast naar €1399
Heeft er iemand besteld? Al reactie gehad?
[ Voor 5% gewijzigd door FreakerTweaker op 29-06-2018 11:04 ]
Ben benieuwd of ze hem voor die prijs gaan leveren
FreakerTweaker schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:04:
[...]
Telefonisch bevestigd: het gaat om een fout. Is gecorrigeerd.
Heeft er iemand besteld? Al reactie gehad?
Nee, de LG 55EG9A7V is 100% zeker geen 4K Oled, is full HD. Ik zou een paar honderd euro meer uitgeven of doorsparen voor een 4K Oled. Deze 55EG9A7V ondersteunt overigens ook geen HDR.Solid_XL schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:53:
[...]
De C7V is ook een 4K OLED, dus de omschrijving van de winkel klopt dus
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Als je goed leest heb ik het ook over de C7V, niet over de 55EG9A7V.Vulcan750 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:47:
[...]
Nee, de LG 55EG9A7V is 100% zeker geen 4K Oled, is full HD. Ik zou een paar honderd euro meer uitgeven of doorsparen voor een 4K Oled. Deze 55EG9A7V ondersteunt overigens ook geen HDR.
Maar ik (noch iemand anders) heeft ooit beweerd dat het over de C7V ging. Kijk je eigen reactie maar na. de quote staat daar gewoon in.Solid_XL schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:48:
[...]
Als je goed leest heb ik het ook over de C7V, niet over de 55EG9A7V.
/edit: maar goed, laten we het hier verder maar bij laten, het is nogal off topic. Ik had die opmerking alleen gemaakt omdat ik het 'shabby' vond en daarom er niet snel zou bestellen, beetje als waarschuwing hier dus.
[ Voor 25% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-06-2018 11:53 ]
Eigenlijk reageerde ik op de post van Trevor...Solid_XL schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:48:
[...]
Als je goed leest heb ik het ook over de C7V, niet over de 55EG9A7V.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
55C8: 1899
55B8: 1699
[ Voor 29% gewijzigd door FeaR op 30-06-2018 13:07 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Solid_XL schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 17:21:
[...]
Bij Smits in Arnhem kun je de 55C8 voor 1999 (minus 300 cashback dus 1699) krijgen
Dit is hetzelfde bij Foka, met 5 jaar garantie.
En cashback? De 55c8 is op veel plekken verkrijgbaar voor die prijs exclusief cashback.
[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 30-06-2018 13:07 ]
Heb de webshop een e-mail gestuurd, het ziet er een beetje amateuristisch uit, maar "Ingrid Sneiders" krijgt wel goede reviews op facebook over haar sierraden winkeltje.
http://winkel.ingridsneiders.be/product/de-lg-oled55c7v-tv/
Ik heb geinformeerd naar de verzendkosten ...roolfe schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:01:
Ik heb nog een oled55c7v gevonden voor €999,-
Heb de webshop een e-mail gestuurd, het ziet er een beetje amateuristisch uit, maar "Ingrid Sneiders" krijgt wel goede reviews op facebook over haar sierraden winkeltje.
Dimi's elektro en ingrid sneiders..roolfe schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:01:
Ik heb nog een oled55c7v gevonden voor €999,-
Doe maar niet bestellen. Deze site klopt niet...
(weet niet of het sarcasme is...
[ Voor 4% gewijzigd door keesheid op 29-06-2018 13:58 ]
Geen idee zag het dacht ff delen..FreakerTweaker schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:25:
[...]
En cashback? De 55c8 is op veel plekken verkrijgbaar voor die prijs exclusief cashback.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Haha, bestellen lukt ook niet, al zou je het willen. Bij het betalen krijg je een "demo" van de betaal app.keesheid schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 13:57:
[...]
Dimi's elektro en ingrid sneiders..
Doe maar niet bestellen. Deze site klopt niet...
(weet niet of het sarcasme is...)
Ik heb meer het idee dat deze mensen proberen, of geprobeerd hebben een webshop op te zetten.
De persoon lijkt daarbij wel te bestaan op het adres met een shopje voor sierraden.
Als ze reageren is het misschien wel het ritje waard.
Zojuist bericht gekregen van Hofma dat of 300 euro bijbetalen of bestelling wordt geannuleerd. Iemand nog een idee of ze in hun recht staan. Zeker nu de TV ook voor 1000 in Duitsland wordt verkocht.SinFan schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:08:
Ik heb hem besteld!
Ben benieuwd of ze hem voor die prijs gaan leveren
[...]
Denk dat je wel een kans maakt want, het is een redelijke prijs voor deze tv en zou een aanbieding kunnen zijn. Het is niet dat de tv voor 100 aangeboden is en het daardoor voor iedereen duidelijk is dat dit een foutje is. Ff google en je krijgt meer info.Vinny1 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:53:
[...]
Zojuist bericht gekregen van Hofma dat of 300 euro bijbetalen of bestelling wordt geannuleerd. Iemand nog een idee of ze in hun recht staan. Zeker nu de TV ook voor 1000 in Duitsland wordt verkocht.
Hier een link maar er staat vast meer hierover op internet: https://www.consuwijzer.n...en-voor-afgesproken-prijs
[ Voor 3% gewijzigd door Jojo666 op 30-06-2018 13:09 ]
Dank! Ik heb de voorbeeldbrief van consuwijzer als antwoord gebruikt op hun aanbod.Jojo666 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:09:
[...]
Denk dat je wel een kans maakt want, het is een redelijke prijs voor deze tv en zou een
Hier een link maar er staat vast meer hierover op internet: https://www.consuwijzer.n...en-voor-afgesproken-prijs
Verwijderd
Je maakt geen schijn van kans. Duidelijk een fout op de website, waarbij het fout ging bij het afrekenen.Jojo666 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:09:
[...]
Denk dat je wel een kans maakt want, het is een redelijke prijs voor deze tv en zou een aanbieding kunnen zijn. Het is niet dat de tv voor 100 aangeboden is en het daardoor voor iedereen duidelijk is dat dit een foutje is. Ff google en je krijgt meer info.
Je hebt als consument ook een onderzoeksplicht en daarbij had je kunnen weten (wat je eigenlijk ook wel weet) dat het geen aanbieding was, immers werd er niet met deze prijs geadverteerd. Het ging om een kennelijke vergissing.
Op de website stond nergens vermeldt dat het toestel nu €999,- euro was. Enkel bij het afrekenen kwam dit bedrag naar voren. In een geautomatiseerd systeem kunnen altijd fouten ontstaan.
Ik zie geen enkele grondslag om in deze je gelijk te halen. Daarbij zal het je alleen maar tijd en geld kosten, mocht je het bij een rechter willen neerleggen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2018 18:17 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:43:
[...]
Je maakt geen schijn van kans. Duidelijk een fout op de website, waarbij het fout ging bij het afrekenen.
[...]
Ik vind het eigenlijk ook niet zo netjes.
Verwijderd
Er is duidelijk sprake van een kennelijke vergissing. Ook heb je een onderzoeksplicht als koper zijnde. Je bent verplicht om jezelf te laten informeren alvorens je er rechten aan kunt ontleden.KoffieAnanas schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:59:
De 55c7 voor 999 euro is prima mogelijk. Dat die prijs niet bij de tv zelf vermeld stond, kan ook goed. Het kon een actie betreffen waarbij je kassakorting krijgt, onafhankelijk van de tv zelf. Al met al geen onmogelijke zaak, en daarbij, het zou tijd worden dat de 55c7 voor die prijs te koop is. De prijsdaling stagneert nu al te lang in Nederland. Ik heb de indruk dat men in NL niet lager gaat door onderlinge afspraken of doordat men elkaar scherp in de gaten houdt.
[...]
Of te wel je had als koper zijnde de winkel kunnen bellen met de vraag of de prijs klopt. Een klein prijsverschil kun je het ook niet noemen. In Nederland wordt een gemiddelde LG C7 tussen de €1300-1500 euro verkocht. Deze zou voor €999,- euro de deur uit moeten gaan.
Dat is best een groot prijsverschil. Tevens werd er ook niet met €999,- euro geadverteerd. Het zou te zot zijn dat voor elke fout dat een winkelier overkomt hij hiervoor schaden moet lijden.
We gaan trouwens off-topic. Dit is het laatste wat ik hierover kwijt wil in dit topic. Graag weer over prijzen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2018 18:13 ]
Je hebt zo vaak bij webshops dat de korting pas in het winkelwagen wordt verrekend. Op de productpagina werd 22 procent korting weergegeven. Vervolgens selecteer je 400 korting die pas in het winkelmand wordt verrekend.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:43:
[...]
Je maakt geen schijn van kans. Duidelijk een fout op de website, waarbij het fout ging bij het afrekenen.
J
Op de website stond nergens vermeldt dat het toestel nu €999,- euro was. Enkel bij het afrekenen kwam dit bedrag naar voren. In een geautomatiseerd systeem kunnen altijd fouten ontstaan.
Ik zie geen enkele grondslag om in deze je gelijk te halen. Daarbij zal het je alleen maar tijd en geld kosten, mocht je het bij een rechter willen neerleggen.
Over netjes gesproken. Een 7 procent korting als tegemoetkoming is ook een beetje karig. Voor 50 euro meer heb je de TV inclusief extra 3 jaar garantie op pixels , etc. Oftewel geen tegemoetkoming. Als ze hem voor 1200 hadden aangeboden had ik zo bijbetaald. Het blijft de verantwoordelijkheid van de verkoper om juiste prijzen aan te geven. Tevens wordt de TV in Duitsland voor dezelfde prijs verkocht, dus verlies maken doen ze ook niet.
En inderdaad laten we het weer over prijzen hebben die al een hele tijd gestagneerd zijn.
Saturn Düsseldorf Königsallee LG 77G7 6999 Euro
[ Voor 32% gewijzigd door Marcel9970 op 30-06-2018 18:58 ]
Zojuist in Mediamarkt Koln City de 65B7D gehaald voor 1799 euro. Hoe kom jij op 1699?Marcel9970 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 18:55:
Media Markt Köln Kalk (Arcaden) LG 65B7D 1699 Euro.
Saturn Düsseldorf Königsallee LG 77G7 6999 Euro
Andere vestiging is dat.FreakerTweaker schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:18:
[...]
Zojuist in Mediamarkt Koln City de 65B7D gehaald voor 1799 euro. Hoe kom jij op 1699?
55B7D voor €1108
https://www.mydealz.de/de...den-lg-oled-55b7d-1196953
/edit, gemailed en ze kunnen hem versturen voor 90 euro op een europallet.
[ Voor 14% gewijzigd door BertP op 03-07-2018 15:21 ]
Uiteraard om een prijs van de 65C8 gevraagd. In de winkel staat hij voor € 3699 en tegen de verkoper gezegd dat ik hem bij Smits in Arnhem voor € 2699 kan meenemen. Dit vorige week ook telefonisch afgesproken en zodra hij weer op voorraad is, word er contact met me opgenomen. Daar schrok de verkoper nogal van en volgens hem moet er wel een spreekwoordelijke addertje onder het gras zitten...
Ik aan de verkoper aangegeven dat ik ook 5 jaar garantie wil hebben. Bij Expert hebben ze hiervoor een All Risk Polis voor van 60 maanden met daarin opgenomen o.a. valschade, gebreken/defecten, diefstal e.d. Deze is aan de prijzige kant vond ik zelf, hij liet een kaartje zien met verschillende staffels en kwam er op neer dat deze ongeveer € 230 aanvullend moest kosten. Na enkele minuten kwam hij met een voorstel van € 3000 inclusief 5 jaar All Risk en verzenden. Volgende week hebben ze 65C8 weer op voorraad in de winkel waar ik geweest ben.
Nu even afwegen wat ik ga doen. Ik ga bij Smits nog even navragen wat zij kunnen betekenen in aanvullende garantie.
Voor dat geld heb je ook dichter bij de grens een C7 zie mijn eerdere deal.BertP schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:07:
Mooie deal gespot in Duitsland, nu alleen nog een manier verzinnen om hem deze kant op te krijgen. Tips anyone? Anders een ritje die kant op
55B7D voor €1108
https://www.mydealz.de/de...den-lg-oled-55b7d-1196953
/edit, gemailed en ze kunnen hem versturen voor 90 euro op een europallet.
Die van de expert over de grens (€1199)?Flo-Rian schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 17:54:
[...]
Voor dat geld heb je ook dichter bij de grens een C7 zie mijn eerdere deal.
Verschil van voet doet er niet echt toe, hij komt aan de muur namelijk.
Als ik het bij Nederland wil houden is dat dan zo'n beetje de beste deal?
Ik twijfel nog of ik een C7 of een C8 neem. Het liefst heb ik een TV rond de 1000 euro. Maar als de C8 met een goede deal te krijgen is ben ik best bereid om meer uit te geven. Ik zie de snellere processor en de anti inbrand functie wel als grote pluspunten.
[ Voor 3% gewijzigd door Proqzor op 03-07-2018 22:40 ]
Compleet onzinnig om voor de veel te hoge prijs voor Expert te gaan. Smits is een stuk goedkoper en heeft buiten de valschade, precies dezelfde garantie.lochtejans schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:25:
Zojuist naar Expert geweest om naar de 55C8 en de 65C8 te kijken. Ben erg onder de indruk van het formaat, momenteel heb ik een 40 inch in bezit.
Uiteraard om een prijs van de 65C8 gevraagd. In de winkel staat hij voor € 3699 en tegen de verkoper gezegd dat ik hem bij Smits in Arnhem voor € 2699 kan meenemen. Dit vorige week ook telefonisch afgesproken en zodra hij weer op voorraad is, word er contact met me opgenomen. Daar schrok de verkoper nogal van en volgens hem moet er wel een spreekwoordelijke addertje onder het gras zitten...
Ik aan de verkoper aangegeven dat ik ook 5 jaar garantie wil hebben. Bij Expert hebben ze hiervoor een All Risk Polis voor van 60 maanden met daarin opgenomen o.a. valschade, gebreken/defecten, diefstal e.d. Deze is aan de prijzige kant vond ik zelf, hij liet een kaartje zien met verschillende staffels en kwam er op neer dat deze ongeveer € 230 aanvullend moest kosten. Na enkele minuten kwam hij met een voorstel van € 3000 inclusief 5 jaar All Risk en verzenden. Volgende week hebben ze 65C8 weer op voorraad in de winkel waar ik geweest ben.
Nu even afwegen wat ik ga doen. Ik ga bij Smits nog even navragen wat zij kunnen betekenen in aanvullende garantie.
- gebreken/defecten is via de fabrikant
- diefstal gaat via je inboedel verzekering
Gewoon voor €2699 bij Smits halen dus!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Heb je gebeld met Foka voor die prijs? Mij geeft de hdr game mode met dynamic tone mapping de doorslag. Anders zou ik voor de c7 gaan.Proqzor schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:39:
Via Foka kan je de C8 voor 1999 krijgen waar de cashback van 300 nog van af gaat. Inclusief 5 jaar garantie.
Als ik het bij Nederland wil houden is dat dan zo'n beetje de beste deal?
Ik twijfel nog of ik een C7 of een C8 neem. Het liefst heb ik een TV rond de 1000 euro. Maar als de C8 met een goede deal te krijgen is ben ik best bereid om meer uit te geven. Ik zie de snellere processor en de anti inbrand functie wel als grote pluspunten.
De bol.com prijzen doen trouwens niet mee met de cashback actie. Aangezien dit via andere verkopers loopt.
Ik heb ze geappt en verwezen naar tweakers. Daarmee kreeg ik een aanbod van 1999.Bertusbrutus schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:41:
[...]
Heb je gebeld met Foka voor die prijs? Mij geeft de hdr game mode met dynamic tone mapping de doorslag. Anders zou ik voor de c7 gaan.
De bol.com prijzen doen trouwens niet mee met de cashback actie. Aangezien dit via andere verkopers loopt.
Ik had die van bol.com al gezien inderdaad. Dat is zonder enige garantie en zonder cashback.
Ik denk dat ik wel op het aanbod in ga. Stel er zou straks weer een BTW actie komen dan kom je nog 300 te kort ivm de cashback. Ik denk dat je daar nu wel gebruik van moet maken.
Maar waarom zou je voor 230 euro een verzekering afsluiten?! Dat is pure winst voor de winkel.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zou ik ook niet doen zo'n verzekering afsluiten. Bij Foka zit er standaard 5 jaar garantie bij.Señor Sjon schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:17:
BTW actie is alleen eind januari en heeft bij bv. MediaMarkt geen invloed. Of ze worden uitgesloten of ze gaan van de adviesprijs af, waardoor ze nog steeds veel te duur zijn.
Maar waarom zou je voor 230 euro een verzekering afsluiten?! Dat is pure winst voor de winkel.
Ik twijfel nog even tussen de C7 voor 1399 of de C8 voor 1699. Maar dat is iets voor een ander topic
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bovendien wordt hij alleen verkregen door het schrijven van een review, wat ik nogal een vreemde (vervelende) gang van zaken vind.Señor Sjon schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:23:
Die Foka garantie heeft ook zo zijn uitsluitingen, het is niet zonder meer fabrieksgarantie. Ik reken hem in ieder geval niet mee in de prijs als echt voordeel.
https://www.foka.nl/5-jaar-garantie
"Vergeet ook niet een review te schrijven over uw aankoop op 1 van de review websites zoals Thuiswinkel of Tweakers (Kijk hier voor alle deelnemende review sites)."
https://marketing.foka.nl/garantie
FOKA verlengt uw garantie van twee tot vijf jaar garantie op diverse productcategorieën! Om uw vijf jaar garantie te krijgen, vragen wij u een review te schrijven (klik hier voor alle deelnemende review sites). Voor de registratie heeft u ook de factuur en een serienummer nodig van het aangekochte product!
[ Voor 22% gewijzigd door S0epkip op 04-07-2018 10:46 ]
Daaruit haal ik niet direct dat het een verplichting is.S0epkip schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:40:
[...]
Bovendien wordt hij alleen verkregen door het schrijven van een review, wat ik nogal een vreemde (vervelende) gang van zaken vind.
https://www.foka.nl/5-jaar-garantie
"Vergeet ook niet een review te schrijven over uw aankoop op 1 van de review websites zoals Thuiswinkel of Tweakers (Kijk hier voor alle deelnemende review sites)."
edit: post aangepast, dat maakt het inderdaad iets anders.
[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 04-07-2018 10:49 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
- Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
- Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.