Zoals velen van jullie wel zullen herkennen;
Na vele jaren plezier van je home cinema set te hebben gehad, wil je wel weer eens wat anders, uiteraard wil je een stap vooruit en niet achteruit.
Je stelt je budget samen, zoekt de beste speakers uit i.c.m. je budget, en... enter the girlfriend!
Momenteel heb ik de volgende setup:
Receiver: Denon 2400
Vloerstaanders: Kef iq70
Subwoofer: Kef KHT2005.3 ( Enkel de SW is aangesloten op het moment ).
Ik heb 2 Klipsch Rp-280F op het oog, om mijn vloerstaanders te vervangen.
Echter;
"Je hebt toch al uitstekende speakers, waarom wil je nog beter, deze zijn al super goed"
"Nee, het gaat niet gebeuren, wat een grote lompe dingen.. en ORANJE!... NEE!"
"600,- per speaker, ben je gek geworden?"
We zijn inmiddels 7 jaar ( gelukkig
) samen, en ze wist waar ze aan begon toen ze verkering met me nam
En ze is zelf ook niet vies van goede muziek/geluidskwaliteit, maar de afmeting en uiterlijk van de Klipsch schrikken haar af.
Nu sta ik heus wel mijn mannetje, maar ik wil voorkomen dat dit een strijd gaat worden wie het het langste vol houd.... Ik zou gewoon de speakers kunnen aanschaffen ( My money...my business ), maar ik vind dat je dit soort dingen >SAMEN< netjes moet kunnen bespreken... maar wat tips van mede tweakers is altijd handig :-)
Na vele jaren plezier van je home cinema set te hebben gehad, wil je wel weer eens wat anders, uiteraard wil je een stap vooruit en niet achteruit.
Je stelt je budget samen, zoekt de beste speakers uit i.c.m. je budget, en... enter the girlfriend!
Momenteel heb ik de volgende setup:
Receiver: Denon 2400
Vloerstaanders: Kef iq70
Subwoofer: Kef KHT2005.3 ( Enkel de SW is aangesloten op het moment ).
Ik heb 2 Klipsch Rp-280F op het oog, om mijn vloerstaanders te vervangen.
Echter;
"Je hebt toch al uitstekende speakers, waarom wil je nog beter, deze zijn al super goed"
"Nee, het gaat niet gebeuren, wat een grote lompe dingen.. en ORANJE!... NEE!"
"600,- per speaker, ben je gek geworden?"
We zijn inmiddels 7 jaar ( gelukkig
En ze is zelf ook niet vies van goede muziek/geluidskwaliteit, maar de afmeting en uiterlijk van de Klipsch schrikken haar af.
Nu sta ik heus wel mijn mannetje, maar ik wil voorkomen dat dit een strijd gaat worden wie het het langste vol houd.... Ik zou gewoon de speakers kunnen aanschaffen ( My money...my business ), maar ik vind dat je dit soort dingen >SAMEN< netjes moet kunnen bespreken... maar wat tips van mede tweakers is altijd handig :-)