Ik ben soms net een wijf 😉
Wauw man. die reacties hier... Je kan gewoon een compromis vinden met je vriendin toch? Kan niet begrijpen dat sommige je aanraden om te liegen of met trucjes toch te krijgen wat je wil. Probeer een compromis te vinden en dan komt het vast goed.
Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah
Natuurlijk is goed overleg de enige goede oplossing. Praat met elkaar over je wensen, hoe je met gezamenlijke ruimte en budget omgaat en bouw een basis voor beslissingen die je verder in het leven gaat nemen. Er zijn er die een stuk meer druk op je relatie leggen dan de aanschaf van een paar speakers. Leer begrip te hebben voor de ander en haar wensen en ontdek hoe je in jullie situatie tot overeenstemming kunt komen. Dat kan een uitruil zijn (jij een vervulde wens tegenover een wens vervuld voor haar) of een oplossing die voor jullie beiden acceptabel is (een andere speaker of dat je je hobby in een andere ruimte voortzet). Geef het gesprek de tijd en vermijdt emotionele chantage (groot woord, maar komt vaak op kleine schaal voor).
Tot zover opa spreekt.
P.s. De uitkomst van het gesprek kan dus ook zijn dat er (voorlopig) geen nieuwe speakers komen.
Tot zover opa spreekt.
P.s. De uitkomst van het gesprek kan dus ook zijn dat er (voorlopig) geen nieuwe speakers komen.
[ Voor 6% gewijzigd door coinman63 op 13-08-2019 07:31 ]
Verwijderd
Of je vervuilt je woonkamer niet met twee van die atrocious zuilen en koopt wat moderns wat niet zo opvalt 
/me rent
/me rent
Verwijderd
Bedankt iedereen voor de reacties. Had niet zo snel al zoveel reacties verwacht!!
Het was niet bedoeld om te zeuren of te klagen, want ik vind het hartstikke leuk dat mijn vriend zo’n grote passie heeft voor hifi, laat ik dat vooropstellen. Ik kan er ook echt wel van genieten als we samen muziek luisteren.
Toentertijd heb ik ja gezegd, niet wetende dat hij ze ook in ons industriële interieur wilde plaatsen. We hebben veel hout in combi met zwart in ons interieur. De Devialets vallen echt een beetje uit toom. Mijn vriend vindt ze natuurlijk perfect bij de witte plinten passen, maar ik probeer echt te zoeken op welke manier ze bij het interieur matchen. Ik zie het gewoon niet. Had gewoon het liefste een vierkant model gehad in het zwart.
Ik denk dat ik het inderdaad uitvergroot en mijzelf aanpraat dat mensen met name die speakers zien ivp het geheel van het interieur. Dit vind ik wel een mooie gedachte om in mijn achterhoofd te houden. Het klopt inderdaad ook dat ik minder alleen naar de speakers in het algemeen moet vragen bij mensen.
Maar doordat ik ze zelf niet mooi vind vind ik dat wel heel lastig en wil ik dan toch de bevestiging hebben dat ze niet zo vreselijk zijn als dat ik denk. Aan de reacties te zien vinden de meeste mensen ze hier ook vrij bijzonder, dus is mijn reactie nog zo gek niet.
Groetjes!!
Het was niet bedoeld om te zeuren of te klagen, want ik vind het hartstikke leuk dat mijn vriend zo’n grote passie heeft voor hifi, laat ik dat vooropstellen. Ik kan er ook echt wel van genieten als we samen muziek luisteren.
Toentertijd heb ik ja gezegd, niet wetende dat hij ze ook in ons industriële interieur wilde plaatsen. We hebben veel hout in combi met zwart in ons interieur. De Devialets vallen echt een beetje uit toom. Mijn vriend vindt ze natuurlijk perfect bij de witte plinten passen, maar ik probeer echt te zoeken op welke manier ze bij het interieur matchen. Ik zie het gewoon niet. Had gewoon het liefste een vierkant model gehad in het zwart.
Ik denk dat ik het inderdaad uitvergroot en mijzelf aanpraat dat mensen met name die speakers zien ivp het geheel van het interieur. Dit vind ik wel een mooie gedachte om in mijn achterhoofd te houden. Het klopt inderdaad ook dat ik minder alleen naar de speakers in het algemeen moet vragen bij mensen.
Maar doordat ik ze zelf niet mooi vind vind ik dat wel heel lastig en wil ik dan toch de bevestiging hebben dat ze niet zo vreselijk zijn als dat ik denk. Aan de reacties te zien vinden de meeste mensen ze hier ook vrij bijzonder, dus is mijn reactie nog zo gek niet.
Groetjes!!