PSN: Alvanosa
Verwijderd
Duidelijk thanks!Adnanos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:13:
[...]
Stel het volgende scenario voor:
Huidige BTC prijs = 8500
Er staan 100 BTC te koop tussen 8500 en 10.000
Iemand koopt deze 100 BTC op voor laten we zeggen 1 miljoen dollar en de nieuwe prijs is dan 10.000
Dan gaat de BTC prijs met bijna 20% omhoog en de marketcap dus met veel miljarden terwijl er eigenlijk maar voor 1 miljoen gekocht is.
Bovenstaande scenario is niet helemaal realistisch, maar ik hoop dat je het wat beter snapt op die manier.
Groetjes, FaceDown.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Doe je het beter dan ik. Verkoop order op .71 niet gehaald (top was .695). Gekocht op .63, zit er nu mee in de maagiNSANiTi schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:15:
XRP ingekocht op 50 cent en bij de stijging verkocht op 56 cent dacht dat ie niet zo hoog zou gaan
Oepsie....
NEO idem...
daar gaat mijn 33% en 26%...
Edit: en ook nog bijgesteld naar .69 toen die erop stond, maar ook 2e poging net niet geraakt.
[ Voor 11% gewijzigd door gabn88 op 02-02-2018 14:18 ]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ah. Vandaar!
Binance site doet het hier prima hoorkezzman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:18:
Binance site ligt eruit, maar ik kan ook niet in de desktop app. Blijft op loading staan. Mooi om na een ochtendje daling weer eens een stijging te zien. Op naar de $9000.
Ongetwijfeld, het is ook enkel nog maar een teken dat de bodem in zicht is (of misschien ook al wel gehaald). Heel veel support in ieder geval rondom 7500 laat staan bij bv. 7000 - 7200. Spannende dag wel eigenlijk :-).RickvN schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:14:
Dat was het speelkwartier weer voor vandaag. Op naar beneden
[ Voor 4% gewijzigd door Stevie_ op 02-02-2018 14:20 ]
Heren, mijn correctie naar boven waar mee gelachen werd is inmiddels een feit. Op naar 6500$Jebus4life schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:40:
We gaan (al dan niet met een kleine correctie naar boven) naar de 6500$ hoor jongens. Daar ligt de bodem #GlazenBol
Jullie vriendelijkste zuiderbuur

De "longers" zijn eindelijk in de meerderheid tegenover de "shorthers"
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik ga Netflix opzeggen, who needs it.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ja, ik zag hem ook; te noob nog want ik snap deze grafieken nog niet?Adnanos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:20:
Crypto_ed tweete net een leuk beeld:
[afbeelding]
De "longers" zijn eindelijk in de meerderheid tegenover de "shorthers"
Toevallig al orders in staan ermee? anders een keer refreshen of gewoon het getal zelf intypen, dan werkt het meestal wel weerSbakker1982 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:21:
Wat vaag, binance laat mijn btc bij funds wel zien, maar kan er niet mee traden? En nu stijgt alles.... pfffff
Voor het geval het niet helemaal duidelijk is, mijn moeder is dus Oprah Winfrey
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
ja spannend is het idd geeft maar aan hoe snel het kan gaan zowel naar boven of naar benedenStevie_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:19:
[...]
Ongetwijfeld, het is ook enkel nog maar een teken dat de bodem in zicht is (of misschien ook al wel gehaald). Heel veel support in ieder geval rondom 7500 laat staan bij bv. 7000 - 7200. Spannende dag wel eigenlijk :-).
Hij zie hem toch echt niet meer dalenRichh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:21:
Wat we nu zien is een Living Cat Bounce. Klein dipje om straks weer te moonen.
Makkelijk praten dat je dit nu achteraf zegt, want iedereen zei dat de support op 8000 lag..Stevie_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:19:
[...]
Ongetwijfeld, het is ook enkel nog maar een teken dat de bodem in zicht is. Heel veel support in ieder geval rondom 7500 laat staan bv. 7000 - 7200. Spannende dag wel eigenlijk :-).
Maar wanneer je 7000 zegt, bedoel je dus dat er heel veel support op 6000 staat wanneer de prijs richting de 7000 zakt...
Ik wil niet shillen, maar gister konden we alleen maar dromen van VEN inkopen op 51k sat, en nu ga je wachtenshakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:22:
ik net ervoor verkocht... haha... echt zo stom.straks maar instappen in VEN dan denk ik...
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Zullen we jou morgen even quoten in dit topic?
Zoek even op google op wat de termen "short" en "long" op exchanges betekenen.Stevie_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:21:
[...]
Ja, ik zag hem ook; te noob nog want ik snap deze grafieken nog niet?
Gaat wel snel allemaal nu zeg..
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
HODL'ers anthem
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
nou welkom danSeroczynski schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:25:
Hallo, ik zit al dagen mee te lezen en wil dit topic even taggen, kan ik binnenkort mee memen..
Haha, nee joh, dat zeg ik op basis van die grote piek van net; schijnbaar werd er toch even ruim 30 miljard ingepompt toen BTC de 7500 aantikte. Lijkt mij een teken van support, toch?DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:23:
[...]
Makkelijk praten dat je dit nu achteraf zegt, want iedereen zei dat de support op 8000 lag..
Maar wanneer je 7000 zegt, bedoel je dus dat er heel veel support op 6000 staat? Dat zal vast wel wanneer de prijs richting de 7000 zakt...
Flagg in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2"shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:22:
ik net ervoor verkocht... haha... echt zo stom.straks maar instappen in VEN dan denk ik...
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
* I'm with #teamhodl
Mwah, ik geloof het nog niet.Stevie_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:25:
[...]
Haha, nee joh, dat zeg ik op basis van die grote piek van net; schijnbaar werd er toch even ruim 30 miljard ingepompt toen BTC de 7500 aantikte. Lijkt mij een teken van support, toch?
Of een Honda!the_Omniscient schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:25:
You can hit but never break me - geen Lambo, dan maar een Volvo.
Vandaag is rood groen...Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:25:
Wat is groen toch eigenlijk een mooie kleur
Ik vrees overigens dat we er echt nog niet zijn... Maar goed - laten we de successen vooral vieren, niet waar
waarom verkoop je pas als de koers rond de 8000$ staat? Dan is het toch redelijk aannemelijk dat de grootste daling er al op zit? Of verwachtte je nog een stuk verdere daling?shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:22:
*Proest*
Gaat straks nog winst maken ook nog.
Nee was gewoon ff een dikke bug/lag... 15 ven mee weggegooid... godvermark-k schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:22:
[...]
Toevallig al orders in staan ermee? anders een keer refreshen of gewoon het getal zelf intypen, dan werkt het meestal wel weer
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Zoals hierboven al net is uitgelegd: een market-gain van 30 miljard wil niet zeggen dat er echt 30 miljard ingepompt is...Stevie_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:25:
[...]
Haha, nee joh, dat zeg ik op basis van die grote piek van net; schijnbaar werd er toch even ruim 30 miljard ingepompt toen BTC de 7500 aantikte. Lijkt mij een teken van support, toch?
De jouwe misschien, maar BTC dominance is nog altijd fors hoger dan de afgelopen dagen.dennis112 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:29:
Zo wat knallen de altcoins ineens omhoog zeg
damn gauw verkopen die meuk waarom doe je dat noutias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:29:
net rdd en emc gekocht opgepast dus
[ Voor 13% gewijzigd door GJmetal op 02-02-2018 14:31 ]
Nu verkopen dus?mrmatiz schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:30:
Ah, wat is dit lekker zeg. Zelf wat bijgekocht op USD 8200 (Binance) ongeveer, misschien eindelijk eens op het dieptepunt gekocht?
Na zo'n lange tijd rood te hebben gezien, ben ik er verslaafd aan geraakt.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:25:
Wat is groen toch eigenlijk een mooie kleur
Is toch niet heel gek? Veel zitten in dit soort dagen liever in BTC on hun BTC-winst opgedaan met alts veilig te stellen.Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:30:
[...]
De jouwe misschien, maar BTC dominance is nog altijd fors hoger dan de afgelopen dagen.
just hold... crypto is de toekomst...shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:31:
kan mezelf wel voor me kop slaan.. toch panic sell gedaan haha... man man man... nu maar VEN in wat er nog over is 2,5k verlies verkocht.
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
laat het maar wee ff zakken.
[ Voor 18% gewijzigd door iNSANiTi op 02-02-2018 14:33 ]
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
KloptDanny.G schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:32:
[...]
Is toch niet heel gek? Veel zitten in dit soort dagen liever in BTC on hun BTC-winst opgedaan met alts veilig te stellen.
Ndeeeeeeee ik heb vanochtend ook rdd gekocht!!tias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:29:
net rdd en emc gekocht opgepast dus
Bedankt!!!
oei, dan scheelt er iets aan je n***ken denk ikRideWithUz schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:33:
Come on!!! Spannender dan mijn 1e keer n##ken
https://goo.gl/images/WFgRW4shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:31:
kan mezelf wel voor me kop slaan.. toch panic sell gedaan haha... man man man... nu maar VEN in wat er nog over is 2,5k verlies verkocht.
Precies, wil zit er nou te wachten op gereguleerde waarde vaste currencies? Lekker instabiel stuiteren met zijn allen!
Dit stijgt wel waarschijnlijkoldgrumpy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:33:
[...]
oei, dan scheelt er iets aan je n***ken denk ik
✌
+22 nuvuurtjih schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:15:
Even een refresh op m'n Cryptoport, ineens +12%
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
RideWithUz schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:33:
Come on!!! Spannender dan mijn 1e keer n##ken
De verwarming is hersteld!
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:31:
Maar zoooo grappig.
Hij gebruikt volume op Bitfinex als argument. Maar als je via bv coinbase kijkt (https://www.tradingview.com/chart/9wmOg3kk/) zien we juist ziekelijk hoge volume vergeleken met de rest van januari. We gaan het meemaken, hoop zelf dat deze beste man ongelijk heeft.
André van Duin: eat thisbaldbelow schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:37:
Dit topic is echt entertainment van de bovenste plank!
En dan krijg je dit. Maar voor de lange termijn had ik heel eerlijk gezegd liever een iets geleidelijker stijgen gezien. Dit gaat een weerslag krijgen.
Maar dat zien we dan wel weer. Voor nu: goed nieuws!
niet te vroeg juichen maat voor dat je het weet zitten we weer met zijn allen te jankenkazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:39:
Ik geloof dat we nu het resultaat van panic buys zien... Iedereen zat te wachten op het diepste punt, fiat klaar om in te stappen op het moment dat er weer een stukje groen om de hoek kijkt.... En dan te laat. Snel. Kopen, kopen, kopen!
En dan krijg je dit. Maar voor de lange termijn had ik heel eerlijk gezegd liever een iets geleidelijker stijgen gezien. Dit gaat een weerslag krijgen.
Maar dat zien we dan wel weer. Voor nu: goed nieuws!
Dat is precies wat ik zegbie100 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:40:
[...]
niet te vroeg juichen maat voor dat je het weet zitten we weer met zijn allen te janken
Deze piek gaat te hard. Dus die gaat straks weer zakken, naar alle waarschijnlijkheid.
Beauty is in the eye of the beerholder
9HellBeast schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:42:
Hoeveel keer kan zo'n dode kat stuiteren?
Dat ligt eraan van hoe hoog je hem hebt gegooid... In dit geval, een paar keer waarschijnlijkHellBeast schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:42:
Daytraders stappen hoogstwaarschijnlijk weer snel uit.kazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:42:
[...]
Dat is precies wat ik zeg
Deze piek gaat te hard. Dus die gaat straks weer zakken, naar alle waarschijnlijkheid.
Totdat hij weer tot leven komt.HellBeast schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:42:
Dat verwacht ik wel ja... Maar anderzijds.Iedere minuut nu in de plus is meegenomen op het grote geheel helighting_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:43:
[...]
Daytraders stappen hoogstwaarschijnlijk weer snel uit.
En zoals eerder gezegd. Successen moeten ook gevierd. Dus vind dat we best even mogen juichen. Maar nog niet te hard.... En ik vrees ook niet erg lang
Haha dit heb ik dus ook. Er is niks grappiger dan al die paniek van iedereen te zien.MitchellHearth schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:44:
Haha lach me dood, wat een mooi topic dit. Zowel wanneer het omlaag gaat als omhoog, genieten dit! Crypto is inmiddels een hobby geworden moet ik toegeven...
Wie heeft het aantal keer stuiteren eigenlijk geteld sinds de ATH? Dat lijkt me met 9 levens wel van belang om te weten...
volgens mij ligt de maan ondertussen al vol met muntjesDhr. Satoshi schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:45:
ICX to the moon!
Niemand is in paniek, want iedereen kan het geld missenmaghribier schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:46:
[...]
Haha dit heb ik dus ook. Er is niks grappiger dan al die paniek van iedereen te zien.
toch
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

HODL
Hm. Is niet heel gezond....Nutellaah schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:46:
Mijn vriendin zegt al dat ik bipolaire stoornissen heb. Het ene moment triestig en gestresseerd, het andere moment vreugdevol en hoopvol.
Als je triest en gestresst wordt van crypto op de slechte dagen is het misschien niet zo'n goed idee om je er mee bezig te houden he...
doe de groeten aan McAfeeTripod62 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:47:
Van -56% naar -46% in een paar minuutjes, nog ff en we zijn van -56% naar +30 graden op de bahamas hehehe
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Ja, ondertussen heb ik al het spaargeld van mijn oma gespendeerd aan crypto.Viper® schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:46:
[...]
Niemand is in paniek, want iedereen kan het geld missen
toch
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)