Toon posts:

normale boxen gebruiken op een amplifier

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

ik ben tot de conclussie gekomen dat de versterker van mijn logitech z623 helaas gedeeltelijk kapot is en daardoor de diepe en harde tonen niet aankunnen nu wil ik er de sub en sattelietjes demonteren totdat alleen de boxen over zijn

deze wilde ik vervolgens monteren in een kist die ik dan in de auto kan zetten want de auto is te klein voor een compleet audio systeem

mijn vraag..
kan ik de sub en de speakertjes op een amplifier aansluiten en dan in verbinding stellen met een accu

mvg robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:16
Kort antwoord: Ja. ;).

Waarom je het precies zou willen is een 2 natuurlijk, maar ik zie niet in waarom het niet zou werken als je het allemaal op de juiste manier aansluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mar.tin schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:30:
Kort antwoord: Ja. ;).

Waarom je het precies zou willen is een 2 natuurlijk, maar ik zie niet in waarom het niet zou werken als je het allemaal op de juiste manier aansluit
pricewatch: Logitech Z623
dat zijn de specificaties weet u mischien watvoor amp ik hiervoor moet aanschaffen en hoeveel ohm ze aankunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 21:06

Mikayu

.srt

Zoek een willekeurige 2.1 versterker (bijvoorbeeld op de TAS5630 gebaseerd) met 12-14.4v range en hang de speakers daar aan.

Maar persoonlijk zou ik het niet doen. Al helemaal niet in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:57

FeaR

In GoT we trust

Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit het zoveelste topic is wat je opent over je defecte Logitech Z623. Je bent ook al aan het posten in Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic,
Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 20] en Het grote Zelfbouw speaker topic. Voor de laatste keer: niet crossposten en niet telkens een nieuw topic openen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.