Raider095 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:48:
[...]
Man man, chargeren is ook een vak hoor. Op elke straathoek, alsof KPN zo ver achterblijft. Kolder. Dekking is heel erg plaatsafhankelijk en dat je zo durft te mopperen terwijl wij, niet alleen wereldwijd gezien, maar ook Europees gezien enorm verwend zijn als Nederlanders. Er is een verschil tussen dekking hebben en dekking eisen. Ga een jaar in een ander land wonen en wees vervolgens blij met wat je hier hebt.
Hoho ik denk dat je mijn verhaal ietswat te negatief oppikt.
Ik zeg nergens dat KPN een slechte dekking heeft, ik zeg alleen dat T-Mobile vanuit de GSM1800 tijd over het algemeen wat meer sites heeft staan dan KPN. Qua dekking zal dat elkaar niet zo veel ontlopen alleen qua capaciteit wel, vandaar mijn opmerking over LTE1400. (en in mijn woonplaats hebben ze gewoon meer masten dan KPN staan)
En ja ik heb genoeg ervaring met andere landen qua dekking en in dat opzicht heb je absoluut gelijk, we wonen hier qua mobiel bereik echt fantastisch!
Inmiddels bericht op het KPN forum gehad hierover, ze gaan dit navragen of de S20FE wellicht in de toekomst nog toegang gaat krijgen tot B32. Wordt vervolgd.
offtopic:
Op dit moment zit ik nog bij T-Mobile en ga ik na 20 jaar overstappen naar KPN, mede omdat ik alles bij KPN thuis heb en ik IPv6 mis op m'n mobiel, daar ik thuis wat servertjes heb draaien over ipv6
[
Voor 10% gewijzigd door
netblade op 22-06-2021 20:25
]