Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Werkt nu. Ik heb het wachtwoord gewijzigd en na enkele minuten kwamen de voicemails binnen die gedurende de dag waren binnen gekomen. Wel even wennen dat de notificatie nu in de telefoon app zit ipv de message app. Notificatie lijkt dan alsof je 2 gemiste calls hebt maar het zijn dan 2 voicemails._Brake_ schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:41:
[...]
Ik kom er helemaal niet door. Krijg geen voicemails te zien (heb de VVM omgeving al wel), en wachtwoord wijzigen gaat ook niet (verschillende foutmeldingen). iOS11.3 en carrier update 32.0.
Heb ook mijn wachtwoord kunnen instellen nu.
Erg fijn en toch wel een stapje voorwaarts.
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
200 min/sms en 5 GB in NL en EU abbo voor 25,- per maand (5,- korting zit er al bij)
Nu ben ik T-mobile aan het testen voor maand, ik hier heb ik gelukkig goed bereik mee en de snelheid is sneller dan met kpn, maar met kpn heb ik ook goed bereik.
Het abbo dat ik bij T-mobile op het oog heb is 5gb met onbeperkt sms en bellen voor 19,- per maand.
als ik besluit om over te stappen naar T-mobile kan dat met nummerbehoud of anders kan ik het terugdraaien binnnen een maand, ik heb hier nog iets van 10 dagen de tijd voor.
Nu twijfel ik nog wat ik zal doen, verlengen bij kpn mis een 10gb abbo voor 24,- nemen want 5gb kan ik daar niet meer kiezen en bij T-mobile wel. ik gebruik veel wifi en de 5gb bundel krijg ik niet eens op. Ik gebruik ongeveer 2,5 gb per maand maar ik denk dat ik aan 5gb genoeg als ik iets zou moeten kiezen
Als het T-mobile netwerk bevalt kun je natuurlijk ook voor 10 euro pm voor Simpel kiezen. Zelfde netwerk met een iets geknepen snelheid maar wel bijna de helft goedkoperVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:10:
Nu ben ik T-mobile aan het testen voor maand, ik hier heb ik gelukkig goed bereik mee en de snelheid is sneller dan met kpn, maar met kpn heb ik ook goed bereik.
Het abbo dat ik bij T-mobile op het oog heb is 5gb met onbeperkt sms en bellen voor 19,- per maand.
...
Verwijderd
De abonnementen vanaf 2012 kunnen worden aangemeld voor Compleet.
Dus een 10GB voor 29 euro wordt dan 20GB voor 24 euro als je gaat verlengen. Qua verhouding is KPN dan niet veel duurder als Simpel. Dit is alleen het geval als je "Compleet" bent.
Ik heb inmiddels verlengd. 20GB en onbeperkt bellen voor 24 euro per maand inc. Verdubbeling.
[ Voor 40% gewijzigd door krakendmodem op 12-04-2018 22:17 ]
Deze heb ik ook! KPN Zorgeloos Standaard. Verder heb ik deze voor € 21,50 (Komt omdat ze deze tot 4(!) keer toe verkeert hebben ingeschoten... (Heb deze al sinds 30 december 2017. Voor 2 jaar afgesloten)krakendmodem schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:09:
KPN compleet werkt ook op abonnementen uit 2015. Had zelf ook een Zorgeloos abonnement uit 2015.
De abonnementen vanaf 2012 kunnen worden aangemeld voor Compleet.
Dus een 10GB voor 29 euro wordt dan 20GB voor 24 euro als je gaat verlengen. Qua verhouding is KPN dan niet veel duurder als Simpel. Dit is alleen het geval als je "Compleet" bent.
Ik heb inmiddels verlengd. 20GB en onbeperkt bellen voor 24 euro per maand inc. Verdubbeling.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Hoe zit dit precies? Klopt het dat KPN niet alle zendmasten beschikbaar stelt aan MVNO's?
Ze gebruiken wel alle masten, maar niet alle capaciteitAllovich schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:24:
Inmiddels al een aardig lange tijd tevreden klant bij KPN. Het contract zit er echter bijna op. Huidig aanbod sluit niet aan op mijn wensen en de prijzen zijn simpelweg te hoog. Inmiddels ben ik al door KPN benaderd over een eventuele verlenging en heb dit aangegeven. Degene aan de lijn kwam met een nogal standaard verkooppraatje om hun prijs mee te rechtvaardigen en gaf daarbij nogal veel incomplete (mogelijk ronduit incorrecte) informatie m.b.t. andere providers. Volgens de KPN medewerker kopen virtuele providers (MVNO's) bij hun in (jep, wholesale... tot zo ver klopt het). Maar ondanks dat zij gebruik maken van het KPN netwerk, zou je bij een MVNO niet dezelfde kwaliteit mogen verwachten, omdat ze geen gebruik (mogen) maken van alle zendmasten.
Hoe zit dit precies? Klopt het dat KPN niet alle zendmasten beschikbaar stelt aan MVNO's?
Je merkt het met 4G een stuk minder, maar in de 3G tijd schakelden MVNO's eerder terug op 2G of "geen signaal" dan KPN klanten.
Ik stond bij festivals met vol bereik op Hi en KPN mobiel, terwijl een Telfort / Robin Mobile gewoon géén bereik meer had.
Afgelopen jaar minder last mee gehad, maar het risico in 'drukke' gebieden is nog steeds aanwezig.
Prima, krijg je bij NLE ook een extra pakket op TV voor die prijs ?Willy84 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:43:
Bij KPN betaal ik thuis voor internet en tv 49 euro per maand. En dan krijg 5 euro korting en dubbel data. Bij Nle betaal ik voor precies hetzelfde 30 euro dus laat ze die korting maar houden bij KPN.
Hier Fox Sports erbij, scheelt ook weer 15€
[ Voor 13% gewijzigd door FreshMaker op 13-04-2018 20:50 ]
[ Voor 97% gewijzigd door The Wizard op 13-04-2018 20:49 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Ik kan verlengen en ik wil graag sim-only (1jaar, incl. KPN Compleet). Een paar dagen terug zag ik het volgende verlengaanbod:
o.a.:
4gb €24 p/mnd
20gb €26 p/mnd
Had ik toen maar die 20gb voor €26 gepakt. Want als ik nu kijk bij hetzelfde sim-only verlengaanbod, is het nog maar 10gb voor 25 euro, en kost 25gb opeens €34...

Heb je thuis vast internet/tv van kpn? Dan kom je in aanmerking voor KPN compleet, en worden de databundels verdubbeld, En dan heb je nog steeds 20GB voor 25 p/m (bij 2 jaar) misschien was dat het?Alexknl schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:01:
Uhmmm wat zijn ze aan het doen bij KPN?
Ik kan verlengen en ik wil graag sim-only (1jaar, incl. KPN Compleet). Een paar dagen terug zag ik het volgende verlengaanbod:
o.a.:
4gb €24 p/mnd
20gb €26 p/mnd
Had ik toen maar die 20gb voor €26 gepakt. Want als ik nu kijk bij hetzelfde sim-only verlengaanbod, is het nog maar 10gb voor 25 euro, en kost 25gb opeens €34...
[afbeelding]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik heb KPN Compleet aanstaan, weet ik zeker, zojuist ook weer even getest. Bij mij veranderd het niet, ook niet wat jij zegt 20gb voor 25p/m voor 2 jaar, dat kost bij mij €33.. Vreemd.. Maar de KPN site doet sowieso beetje raar want ik kan ook geen chat venster openen. Straks of morgen nog maar eens proberen dan.Chiron schreef op woensdag 18 april 2018 @ 11:16:
[...]
Heb je thuis vast internet/tv van kpn? Dan kom je in aanmerking voor KPN compleet, en worden de databundels verdubbeld, En dan heb je nog steeds 20GB voor 25 p/m (bij 2 jaar) misschien was dat het?
20 gb bij 1 jaar 26.50 en 2 jaar 24 en nu
20 gb bij 1 jaar 25 en 2 jaar 24
(nieuw abo en verlengen bij compleet)
[ Voor 12% gewijzigd door Roos79 op 18-04-2018 13:12 ]
Zo ja, zou je eens willen kijken of het tijdstip klopt?
Ik heb het bizarre probleem dat alle gesprekken naar de VS in die periode een uur achterlopen op de daadwerkelijke tijd. Dus als ik om 01:30 heb gebeld zegt de factuur 00:30. Sinds 1 April loopt dat blijkbaar wel weer goed. Waarschijnlijk was het een compensatie voor de zomertijd die in de VS eerder ingaat maar per abuis was blijven hangen toen de zomertijd ook hier ingegaan was.
Dit gaf een probleem met een voordeelbundel. KPN heeft dat ‘uit coulance’ gecompenseerd dus het probleem is wat dat betreft netjes opgelost, maar ze merkten er wel bij op dat de tijden “gewoon de juiste Nederlandse tijd zal zijn”. Dat is niet het geval en ik wil graag dat m’n facturen en tijdstippen van gesprekken kloppen natuurlijk
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
TL;DR: check je rekening als je in de VS bent geweest
De 2 jaar prijzen zijn hetzelfde gebleven maar 1 jaar is flink omlaag gegaan, met nog maar 1 euro verschil per maand ten opzichte van 2 jaar. Vroeger was dit 2,50 per maand.Roos79 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 13:08:
Bij mij staan er ook andere tarieven idd want enkele dagen terug dus
20 gb bij 1 jaar 26.50 en 2 jaar 24 en nu
20 gb bij 1 jaar 25 en 2 jaar 24
(nieuw abo en verlengen bij compleet)
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
1,50 per maand idd verschil maar dat tikt toch wel lekker aanJassy schreef op donderdag 19 april 2018 @ 08:02:
[...]
De 2 jaar prijzen zijn hetzelfde gebleven maar 1 jaar is flink omlaag gegaan, met nog maar 1 euro verschil per maand ten opzichte van 2 jaar. Vroeger was dit 2,50 per maand.
Als ze de tarieven voorlopig zo houden, wordt dit zeker een overstap waard met twee abonnementen van T-Mobile naar KPN. Wij hebben namelijk al vast van KPN en kunnen dan profiteren van KPN compleet.
[ Voor 12% gewijzigd door king006 op 19-04-2018 09:49 ]
Enkel hele oude abonnementen werden niet geupgrade.
Waarschijnlijk is dat het zeker waard met compleet.king006 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:48:
De tarieven van KPN zijn inderdaad gewijzigd!vorige week toen ik keek was het 2GB en 400 belminuten (met KPN compleet aan) nog rond de 17,50 en nu voor 1 jaar 16 euro. Dat komt netjes in de buurt van de huidige tarieven bij T-Mobile. (voor onze huidige abonnementen)
Als ze de tarieven voorlopig zo houden, wordt dit zeker een overstap waard met twee abonnementen van T-Mobile naar KPN. Wij hebben namelijk al vast van KPN en kunnen dan profiteren van KPN compleet.
Mede omdat je dan MB's kan delen. Soms kan het het dan waard zijn dat de een een iets grotere bundel neemt ("duurder") en dan MB's deelt met de ander die daardoor een goedkoper abonnement kan nemen.
Als je dat goed regelt ben je onder de streep goedkoper uit. (Je kan zelfs een sim-only nemen zonder internet (die zijn mega-cheap), als je er dan MB's heenstuurt dan werkt internet gewoon
Hier scheelde dat +/- €13,50 per maand (met wat mazzel omdat Spotify nog nét in het pakket zat toen ik verlengde, normaal zou 't iets van €8,50 extra besparing (bovenop de €5 compleet korting per abonnement) zijn geweest geloof ik), t enige nadeel is dat je elke maand op de 1e MB's moet oversturen en KPN dat heel convenient nog altijd niet mogelijk heeft gemaakt om het automatisch te doen.
Wanneer mag je je vast verlengen?
Als je dan wegkan bij T-Mobile dan is het handig om even KPN "opzeggen" te bellen, dan aangeven dat je nadenkt over verlengen en dan twee abonnementen wilt oververhuizen van T-Mobile naar KPN als je de juiste deal krijgt voor alles bij elkaar. (Vast + 2 mobiele abonnementen)
Grote kans dat ze je wat korting aanbieden op zowel vast als mobiel.
Ik niet, maar ik heb inderdaad vernomen dat er een grote storing was met het nummerbehoud platform afgelopen week en dat ze daar met man en macht aan bezig zijn om het op te lossen.HaikoW schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:43:
Zijn er mede-tweakers die deze week van Vodafone naar KPN mobiel (of vice versa) geporteerd zijn en nu niet meer gebeld kunnen worden? Sprak vanmiddag met de klantenservice van KPN en er schijnen een paar duizend gevallen te zijn. Er is nog geen indicatie hoe lang dit nog gaat duren en er werd mij gevraagd om het zelf in de gaten te houden....
Of het probleem nou bij KPN ligt of bij Vodafone werd mij niet helemaal duidelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door WhatsappHack op 21-04-2018 22:56 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Het gaat nog wel even duren voor we VAST mogen verlengen. Deze loopt namelijk tot november 2018 door. Maar wellicht als KPN de tarieven verhoogd op 1 juli dat we dan vervroegd om een aanbieding vragen. (dan mag je immers opzeggen)WhatsappHack schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:51:
[...]
Waarschijnlijk is dat het zeker waard met compleet.
Mede omdat je dan MB's kan delen. Soms kan het het dan waard zijn dat de een een iets grotere bundel neemt ("duurder") en dan MB's deelt met de ander die daardoor een goedkoper abonnement kan nemen.
Als je dat goed regelt ben je onder de streep goedkoper uit. (Je kan zelfs een sim-only nemen zonder internet (die zijn mega-cheap), als je er dan MB's heenstuurt dan werkt internet gewoonEn onderling bel je gratis. (Iedereen met KPN abonnement op hetzelfde adres die aangemeld is binnen compleet))
Hier scheelde dat +/- €13,50 per maand (met wat mazzel omdat Spotify nog nét in het pakket zat toen ik verlengde, normaal zou 't iets van €8,50 extra besparing (bovenop de €5 compleet korting per abonnement) zijn geweest geloof ik), t enige nadeel is dat je elke maand op de 1e MB's moet oversturen en KPN dat heel convenient nog altijd niet mogelijk heeft gemaakt om het automatisch te doen.
Wanneer mag je je vast verlengen?
Als je dan wegkan bij T-Mobile dan is het handig om even KPN "opzeggen" te bellen, dan aangeven dat je nadenkt over verlengen en dan twee abonnementen wilt oververhuizen van T-Mobile naar KPN als je de juiste deal krijgt voor alles bij elkaar. (Vast + 2 mobiele abonnementen)
Grote kans dat ze je wat korting aanbieden op zowel vast als mobiel.
KPN heeft ca. een week een nieuwe manier van nummerportering aanvragen in gebruik genomen. Dat zal er vast iets mee te maken hebben dat je nu problemen ervaart. Bij de nieuwe manier van nummerportering is het simkaartnummer niet langer meer noodzakelijk om een nummerportering in het systeem verwerkt te krijgen. Je mobiele nummer wordt nu in het systeem gezet. Vervolgens krijg je binnen een uur een sms of het klopt dat je een nummerportering hebt aangevraagd. Je moet hierna een sms sturen met de tekst “JA” naar 6688. Zodra het ja ontvangen is, wordt de portering meteen verwerkt.HaikoW schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:43:
Zijn er mede-tweakers die deze week van Vodafone naar KPN mobiel (of vice versa) geporteerd zijn en nu niet meer gebeld kunnen worden? Sprak vanmiddag met de klantenservice van KPN en er schijnen een paar duizend gevallen te zijn. Er is nog geen indicatie hoe lang dit nog gaat duren en er werd mij gevraagd om het zelf in de gaten te houden....
In geval van bijvoorbeeld het porteren van een T-Mobile prepaid naar een KPN abonnement, kan in de nieuwe situatie 2 dagen voldoende zijn voor de nummerportering. Een flinke stap vooruit, als het werkt.....
Vodafone heeft zelf al maanden problemen met nummerporteringen. Dus of het uiteindelijk bij Vodafone of bij KPN ligt is moeilijk te zeggen. Bij Vodafone gebeurt het nogal eens dat een simkaart actief blijft na portering, waardoor uitbellen via de sim van in jouw geval KPN gaat en het ontvangen van oproepen nog via de oude Vodafone simkaart gaat, die wel voor uitbellen geblokkeerd is. Bellen met de klantenservice van je nieuwe provider is dan het enige wat je kan doen. Zij moeten contact zoeken met Vodafone om het in zijn geheel rond te maken.
Gek dat een VF budgetprovider het wel kan en het dure VF niet.
Dan gebruikt Simyo (gaat ook over KPN) dat systeem ook!ucsdcom schreef op maandag 23 april 2018 @ 15:03:
[...]
KPN heeft ca. een week een nieuwe manier van nummerportering aanvragen in gebruik genomen. Dat zal er vast iets mee te maken hebben dat je nu problemen ervaart. Bij de nieuwe manier van nummerportering is het simkaartnummer niet langer meer noodzakelijk om een nummerportering in het systeem verwerkt te krijgen. Je mobiele nummer wordt nu in het systeem gezet. Vervolgens krijg je binnen een uur een sms of het klopt dat je een nummerportering hebt aangevraagd. Je moet hierna een sms sturen met de tekst “JA” naar 6688. Zodra het ja ontvangen is, wordt de portering meteen verwerkt.
Wat blijkt; als je je abonnement verlengt, dan gaan de nieuwe voorwaarden pas in op het moment dat je contract daadwerkelijk afloopt. Voorheen gingen die altijd direct in. Waarom zou je nu nog een sim only-abonnement verlengen voordat je contract is afgelopen?
Ik heb de verlenging inmiddels weer terug laten draaien binnen de afkoelingsperiode. Wel jammer dat het tegenwoordig zo gaat...
https://4gmasten.nl/dekki...-per-13-april-2018-update
Het duurde even maar de Tarieven in OP zijn aangepast.
Voor de rest is er helaas nog geen concreet nieuws over VoWIFI, het is alleen maar speculeren op dit moment.
[ Voor 14% gewijzigd door dutchnltweaker op 25-05-2018 20:02 ]
Verwijderd
Betaal nu €10,70 per maand. Onbeperkt sms, 10GB 4G internet en gratis Spotify Premium. Geen belminuten, maar die gebruik ik toch bijna niet. Of ik kan er 250 bijkopen voor 2,99.
Helaas is 10GB net te weinig. Maar bij verlenging moet ik spotify los kopen wat al 9 euro is, dus om even voordelig te blijven moet ik een 10GB+ abonnement van 1,70 per maand vinden... 🤡
10gb abo is is al flink prijziger en zonder spotify
Voor 8 euro kan je ook 1000 Mb/minuten bijkopen toch die 31 dagen geldig zijn?
En dan heb je nog steeds een voordelig abo mede door de spotify.
[ Voor 52% gewijzigd door Roos79 op 27-05-2018 17:13 ]
Verwijderd
Klopt ook wel, alleen is 8 euro voor 1GB prijzig in verhouding met 10 euro voor 10GB haha, maar gelukkig is m'n databundel meestal rond de 25-28ste op, dus meestal is net net een paar dagen met 128kbps leven.Roos79 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 17:08:
@Verwijderd Wil niet veel zeggen maar voor dat bedrag mag je niet klagen voor wat je ervoor krijgt.
10gb abo is is al flink prijziger en zonder spotify
Voor 8 euro kan je ook 1000 Mb/minuten bijkopen toch die 31 dagen geldig zijn?
En dan heb je nog steeds een voordelig abo mede door de spotify.
Enige waar ik over klaag is dat KPN geen nieuw aanbod kan/wil maken, uiteraard zal ik meer (willen) betalen voor meer data. Dus ze zouden er sowieso op vooruitgaan
Kijk zelf maar naar de prijzen ze kunnen gewoon niks bieden wat maar enginszins in de buurt komt
Spotify hebben ze niet meer in de bundels zitten dus dat is hoe dan ook 9 euro extra.
En 10 gb kost voor een jaar 25 euro en dan heb je er wel onbeperkt belen bij.
Dus links of rechts om ze kunnen jouw geen 75% korting gaan geven om maar in de buurt te komen van wat je nu betaalt
Dus of je neemt elke maand een een extra bundel die 31 dagen geldig is en dan nog ben super voordelig uit want dan zit je nog steeds onder de 20 euro per maand (koopje)
Of je verlengd en neemt een grotere bundel en verliest spotify
Ben je eigenlijk compleet?
Wel met KPN compleet, we hebben thuis ook KPN. Dat maakt het nog te doen, anders was KPN te duur.
Dan betaal je daar verkapt toch wel wat voor aangezien dat ook weer wat omhoog is gegaan.
Nope, zat nog bij m'n Hi abonnement van vroeger.Roos79 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 21:05:
@krakendmodem en dat spotify heb je van je thuis abo denk ik?
Dan betaal je daar verkapt toch wel wat voor aangezien dat ook weer wat omhoog is gegaan.
Echter is het Spotify abonnement nog steeds actief, terwijl deze niet meer op de maandelijkse rekening staat. Na verlenging bij KPN zou Spotify Premium ook stoppen, maar deze doet het nog steeds. Heb zo dus al ongeveer twee jaar Premium.
Ik vind het prima. Denk dat KPN zijn administratie niet voorelkaar heeft. Durf te wedden dat als ik KPN Sim zou opzeggen, dat Spotify gewoon blijft werken.
[ Voor 13% gewijzigd door krakendmodem op 28-05-2018 21:33 ]
Klopt, ben nu een jaar bij KPN weg en Spotify premium werkt nog steeds. Goede service.krakendmodem schreef op maandag 28 mei 2018 @ 21:27:
[...]
Nope, zat nog bij m'n Hi abonnement van vroeger.
Echter is het Spotify abonnement nog steeds actief, terwijl deze niet meer op de maandelijkse rekening staat. Na verlenging bij KPN zou Spotify Premium ook stoppen, maar deze doet het nog steeds. Heb zo dus al ongeveer twee jaar Premium.
Ik vind het prima. Denk dat KPN zijn administratie niet voorelkaar heeft. Durf te wedden dat als ik KPN Sim zou opzeggen, dat Spotify gewoon blijft werken.
Dus ik denk dat Krakendemodem geluk heeft of je heb een premium abo waarbij het pak m beet 2 jaar terug ook bij zat of je heb een oud thuis abo waar het toen ook bij zat.
Ik heb een oud Hi abonnement gehad met Spotify Premium. Nadat dit KPN werd en ik mijn KPN abonnement ging verlengen, werd Spotify uit het pakket gehaald, maar het werkt nog steeds.Roos79 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 19:04:
@krakendmodem en @ucsdcom vreemd hier verlengd en mijn spotify is wel weg en bij meerdere op het forum is dat ook zo
Dus ik denk dat Krakendemodem geluk heeft of je heb een premium abo waarbij het pak m beet 2 jaar terug ook bij zat of je heb een oud thuis abo waar het toen ook bij zat.
Thuis hebben we nooit spotify gehad. We hebben thuis alleen internet van KPN, Spotify kreeg je pas "gratis" bij een alles in 1 pakket. Tegenwoordig is dat ook 8.99 extra.
20GB / onbeperkt bellen met KPN compleet voor 24 euro.
Zonder compleet is het 10GB / onbeperkt bellen voor 29 euro. En da's dan weer te duur
[ Voor 26% gewijzigd door krakendmodem op 02-06-2018 21:16 ]

Mooie snelheid, vaak kom ik niet hoger dan 170Mbit.
Stond op de koggelaan in Zwolle, tussen twee masten in volgens mij.
Antenne en masten malloot
Blijkt er een wereldwijde roamingstoring te zijn?..
https://twitter.com/Hoguhugo/status/1006537214409535493
nieuws: KPN-klanten in het buitenland ervaren roamingproblemen na stroomstoringnautaonline schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:38:
Mobiel ook niet, ik en een collega zitten in Duitsland, maar beide geen service.
Blijkt er een wereldwijde roamingstoring te zijn?..
https://twitter.com/Hoguhugo/status/1006537214409535493
Mijn abonnement is een sim only uit 2015.
- Van 200 min/sms naar onbeperkt.
- Van 5 GB naar 10 GB.
Wordt de prijs ook aangepast?Muse schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:13:
Ik kreeg gisteren van KPN een e-mail. Per 1 juli wordt mijn abonnement aangepast.
Mijn abonnement is een sim only uit 2015.Hebben meer mensen deze ontvangen? Mijn vrouw heeft ook KPN mobiel, maar die heeft nog niets ontvangen. Ook op de website van KPN kan ik nog niets terugvinden over de aanstaande wijzigingen.
- Van 5 GB naar 10 GB.
Stond er niks in jou mail waarom dit verandert wordt?Muse schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:13:
Ik kreeg gisteren van KPN een e-mail. Per 1 juli wordt mijn abonnement aangepast.
Mijn abonnement is een sim only uit 2015.Hebben meer mensen deze ontvangen? Mijn vrouw heeft ook KPN mobiel, maar die heeft nog niets ontvangen. Ook op de website van KPN kan ik nog niets terugvinden over de aanstaande wijzigingen.
- Van 5 GB naar 10 GB.
Letterlijke toelichtende tekst:dutchnltweaker schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 11:47:
[...]
Stond er niks in jou mail waarom dit verandert wordt?
U krijgt: dubbel zoveel data én onbeperkt bellen
Goed nieuws! Binnenkort verbeteren wij uw abonnement, Vanaf 1 juli 2018 krijgt u gratis onbeperkt bellen en meer MB's in uw KPN mobiel abonnement met nummer 06xxxxxxxx. U hoeft hier niets voor te doen. De wijzigingen gaan automatisch in per 1 juli 2018.
Verder wordt er geen toelichting gegeven.
Ben je overigens KPN compleet? (En heb je dus in de praktijk al 400min en 10GB) En contractsvrij?
[ Voor 4% gewijzigd door dinkelover op 20-06-2018 15:20 ]
pepernooot
Nee, geen oud Hi abonnement. Volgens de KPN app: KPN 2015 SO Vooral internet Standaard (= 200min/5gb)dinkelover schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:18:
Was dat een oud Hi (large 4GB) abonnement? Die werden later omgezet naar wat je nu hebt (althans bij mij). Hier (nog) geen mail.
Ben je overigens KPN compleet? (En heb je dus in de praktijk al 400min en 10GB) En contractsvrij?
Ik heb wel KPN compleet, maar met een ander mobiel abonnement en dus geen verdubbelaar.
Heb deze net ook in de mail gekregen. Super, aangezien ik al bezig was met een nieuw abonnement (Zorgeloos Standaard). Dat zou dan 29 euro worden ipv de 25 die ik nu betaal. Twijfelde of ik dan 6 euro extra zou betalen en Unlimited zou nemen bij T-Mobile.Muse schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:13:
- Van 5 GB naar 10 GB.
Hopelijk blijft de prijs hetzelfde. Dat is dan weer mooi meegenomen.
Inmiddels bel en internet ik al meer dan een jaar op uitsluitend 4G (telefoon op LTEonly gezet) en dat bevalt nog steeds uitstekend. Geen dekkingsprobleem en nooit meer blijven hangen op gsm of umts. Al zal ik denk ik in het buitenland dan wel problemen krijgen (met voornamelijk bellen).
pepernooot
Volgens de mail blijft de prijs gelijk, dus lijkt me inderdaad een prima deal.Ari Gold schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:02:
[...]
Heb deze net ook in de mail gekregen. Super, aangezien ik al bezig was met een nieuw abonnement (Zorgeloos Standaard). Dat zou dan 29 euro worden ipv de 25 die ik nu betaal. Twijfelde of ik dan 6 euro extra zou betalen en Unlimited zou nemen bij T-Mobile.
Hopelijk blijft de prijs hetzelfde. Dat is dan weer mooi meegenomen.
Ik heb zelf ook al gekeken naar T-Mobile met onbeperkte data, maar ik kom regelmatig op plekken waar hun bereik compleet bagger is en alleen vodafone/kpn het fatsoenlijk doen.
GMTAMuse schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:22:
[...]
Volgens de mail blijft de prijs gelijk, dus lijkt me inderdaad een prima deal.
Ik heb zelf ook al gekeken naar T-Mobile met onbeperkte data, maar ik kom regelmatig op plekken waar hun bereik compleet bagger is en alleen vodafone/kpn het fatsoenlijk doen.
https://forum.kpn.com/mob...orgeloos-op-1-juli-453118Muse schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:46:
[...]
Letterlijke toelichtende tekst:
U krijgt: dubbel zoveel data én onbeperkt bellen
Goed nieuws! Binnenkort verbeteren wij uw abonnement, Vanaf 1 juli 2018 krijgt u gratis onbeperkt bellen en meer MB's in uw KPN mobiel abonnement met nummer 06xxxxxxxx. U hoeft hier niets voor te doen. De wijzigingen gaan automatisch in per 1 juli 2018.
Verder wordt er geen toelichting gegeven.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
"Dit geldt alleen voor de Vooral Internet abonnementen. Je kunt inderdaad nog switchen naar Vooral Internet Instap, als de aanvraag voor 1 juli is ingediend word je vanzelf overgezet naar Zorgeloos Instap " (klik)THE_BASE schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:36:
Benieuwd of ze met KPN Basis ook eens wat gaan veranderen. Juist die abonnementen lopen erg achter.
Verder betwijfel ik op korte termijn daar iets mee gebeurt
€25/maand voor 5GB was destijds een prima deal, maar tegenwoordig doen talloze providers dat voor minder dan de helft. Zelfs op het KPN netwerk (Youfone). Slimme zet van KPN en ook voordelig voor de klanten - al zou ik zeker eens kijken wat er anno 2018 nog meer te krijgen is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat als ik dan pas over een paar maanden mijn abonnement wil wijzigen, val ik dan ineens in de oudere abonnementen die er dan niet meer zijn?RobinF schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:55:
[...]
"Dit geldt alleen voor de Vooral Internet abonnementen. Je kunt inderdaad nog switchen naar Vooral Internet Instap, als de aanvraag voor 1 juli is ingediend word je vanzelf overgezet naar Zorgeloos Instap " (klik)
Verder betwijfel ik op korte termijn daar iets mee gebeurt
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
In combinatie met KPN compleet is deze verdubbeling toch wel een erg mooie deal.
Heb nu voor 20 euro per maand een 20gb onbeperkt abbo.
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Dat is niet interessant, in dat opzicht dat je geen verlenging hoeft te doen van 2 jaar, maar dat aanbod is er momenteel voor iedereen die KPN kiest voor 2 jaar.coelho schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:46:
Hier ook de mail gehad. Omdat ik ook KPN Compleet heb, ga ik naar unlimited bellen en 20GB data voor €24. Geen klagen dus.
Verwijderd
Dat zullen ze niet snel doen. Dan moeten ze onder de prijzen die nu worden gevraagd voor 20GB. En dan krijg je boze klanten.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 18:49:
Ik heb op dit moment 20 GB aan internet en unlimited bellen voor €22 euro. Maar vraag me af wanneer KPN eens unlimited internet gaat aanbieden voor gangbare prijzen.
Verwijderd
Ze kunnen best unlimited aanbieden voor €35 euro.THE_BASE schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:53:
[...]
Dat zullen ze niet snel doen. Dan moeten ze onder de prijzen die nu worden gevraagd voor 20GB. En dan krijg je boze klanten.
Dat past niet bij KPN en zeker nog niet in het portfolio. Geloof me, ik zit dichtbij de bron, gaat niet snel gebeuren. Die doelgroep die dat wil zien ze liever naar de concurrent gaan zolang het geen grote getale zijn, dan dat het geld kost.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:29:
[...]
Ze kunnen best unlimited aanbieden voor €35 euro.
Ik hoop wel dat de huidige abo's nog lang blijven bij KPN. Ik heb nog tot eind van het jaar om te wachten op dekking hier (Of VoWIFI) en lekker te blijven twijfelen maar dan moeten de prijzen ook zo blijven.THE_BASE schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:34:
[...]
Dat past niet bij KPN en zeker nog niet in het portfolio. Geloof me, ik zit dichtbij de bron, gaat niet snel gebeuren. Die doelgroep die dat wil zien ze liever naar de concurrent gaan zolang het geen grote getale zijn, dan dat het geld kost.
Zowel KPN als Vodafone zullen geen unlimited internet bundels gaan aanbieden. Dit is met zicht op de concurrentie niet meer nodig: T-Mobile is de prijzen aan het verhogen en de voordeelregelingen aan het versoberen. Hun standaardprijs zonder korting voor unlimited is nog altijd 50,- dus ze kunnen daar naar toe schakelen, zodra klanten contract vrij zijn en de concurrentie minder is geworden.Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:29:
[...]
Ze kunnen best unlimited aanbieden voor €35 euro.
...en die concurrentie wordt minder...Tele2 heeft net de prijzen iets verhoogd en is in afwachting op goedkeuring om overgenomen te worden door T-Mobile. Weg concurrentie.
En voor unlimited data zijn zoals T-Mobile inmiddels ervaart flinke netwerk upgrades nodig om het snel te houden. Dat willen KPN en Vodafone niet in de forse hoeveelheden hoeven doen die voor normaal gebruik goed zijn.
Heb je wel al een dekkingsklacht aan laten maken door KPN? Anders zal er zeker weinig veranderen. NB. en het helpt als je je KPN bellende buren en vrienden kan overhalen hetzelfde te doen.Jassy schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:36:
[...]
Ik hoop wel dat de huidige abo's nog lang blijven bij KPN. Ik heb nog tot eind van het jaar om te wachten op dekking hier (Of VoWIFI) en lekker te blijven twijfelen maar dan moeten de prijzen ook zo blijven.
Ja, de klacht is al wel bekend en de mast (UMTS2100 only) staat schijnbaar op de upgrade lijst, maar dat duurt inmiddels al bijna een jaar zonder concrete actie. Het hele dorp is inmiddels bij KPN weggerend, want alle andere providers hebben wel dekking dus buren met KPN zijn er niet. Blijft bijzonder om te zien dat alle providers in de mast zitten met de lage band (Zelfs Tele2!) en dat KPN het allemaal op zijn beloop laat gaan. Ik heb inmiddels meer hoop op VoWIFI.ucsdcom schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:39:
[...]
Heb je wel al een dekkingsklacht aan laten maken door KPN? Anders zal er zeker weinig veranderen. NB. en het helpt als je je KPN bellende buren en vrienden kan overhalen hetzelfde te doen.
Nu zeiden ze tegen mij dat als ik het abbo aanpastte naar een vooral internet basis voor 1 juli dat ik dan ook gewoon mee draaide met de upgrade.
De prijs zou dan voor mij wel iets stijgen een kleine 2,50 per maand (was 12,17, wordt nu dus iets van 14,70 ofzo maar dan wel vanaf 1 juli door ook de KPN Compleet optie, 4GB aan data en onbeperkt bel / sms
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik heb hetzelfde abonnement, KPN 2015 SO Basis. Ik begrijp dus dat jij zegt dat ik mijn abonnement moet wijzigen naar KPN 2015 SO Vooral Internet (Instap?) om in aanmerking te komen voor de nieuwe bundels?SpoekGTi schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 08:58:
Ik heb gisteren ook even contact opgenomen met KPN ivm dit blijde nieuws wat dus niet voor mij gold in de eerste instantie omdat ik een KPN SO2015 basis abbo had 150min/sms om 500MB data. Welke werd verdubbeld door KPN Compleet
Nu zeiden ze tegen mij dat als ik het abbo aanpastte naar een vooral internet basis voor 1 juli dat ik dan ook gewoon mee draaide met de upgrade.
De prijs zou dan voor mij wel iets stijgen een kleine 2,50 per maand (was 12,17, wordt nu dus iets van 14,70 ofzo maar dan wel vanaf 1 juli door ook de KPN Compleet optie, 4GB aan data en onbeperkt bel / sms
Mijn maandkosten zijn nu €22,70. Daarin zitten kosten uit een Spotify + 1500MB optie t.w.v. €7,50 en een korting door KPN Compleet van €5....
Op 8 juli mag ik een officieel verlengingsaanbod ontvangen, maar ik twijfel of dit echt veel goedkoper gaat worden dan bij de concurrenten.
Vodafone + Ziggo ben ik €21 kwijt voor een onbeperkte bundel en 6GB aan data... Alhoewel ik wel €9,99 voor Spotify moet gaan betalen.
Moo, I say.
Yesstervis schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:00:
[...]
Ik heb hetzelfde abonnement, KPN 2015 SO Basis. Ik begrijp dus dat jij zegt dat ik mijn abonnement moet wijzigen naar KPN 2015 SO Vooral Internet (Instap?) om in aanmerking te komen voor de nieuwe bundels?
Mijn maandkosten zijn nu €22,70. Daarin zitten kosten uit een Spotify + 1500MB optie t.w.v. €7,50 en een korting door KPN Compleet van €5....
Op 8 juli mag ik een officieel verlengingsaanbod ontvangen, maar ik twijfel of dit echt veel goedkoper gaat worden dan bij de concurrenten.
Vodafone + Ziggo ben ik €21 kwijt voor een onbeperkte bundel en 6GB aan data... Alhoewel ik wel €9,99 voor Spotify moet gaan betalen.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Bedankt voor je reactie, maar ik kan er vrij weinig mee haha. Ja als in Vooral Internet Instap is voldoende? Of moet het echt Vooral Internet zijn?
Moo, I say.
Exact hetzelfde gedaan: Ik had KPN 2015 SO Basis met Spotify 1500MB en betaalde 20,25 euro per maand. Nu gewijzigd en straks Onbeperkt bellen en 4GB voor 15 euro.stervis schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:00:
[...]
Ik heb hetzelfde abonnement, KPN 2015 SO Basis. Ik begrijp dus dat jij zegt dat ik mijn abonnement moet wijzigen naar KPN 2015 SO Vooral Internet (Instap?) om in aanmerking te komen voor de nieuwe bundels?
Spotify ook opgezegd via KPN, gaan we via Spotify Family oplossen. Die data toch niet meer nodig.
Spotify heb ik nog gratis via mijn huidige glas abbo van KPNTHE_BASE schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:38:
[...]
Exact hetzelfde gedaan: Ik had KPN 2015 SO Basis met Spotify 1500MB en betaalde 20,25 euro per maand. Nu gewijzigd en straks Onbeperkt bellen en 4GB voor 15 euro.
Spotify ook opgezegd via KPN, gaan we via Spotify Family oplossen. Die data toch niet meer nodig.
Ik wacht even het verlengingsaanbod af.THE_BASE schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:38:
[...]
Exact hetzelfde gedaan: Ik had KPN 2015 SO Basis met Spotify 1500MB en betaalde 20,25 euro per maand. Nu gewijzigd en straks Onbeperkt bellen en 4GB voor 15 euro.
Moo, I say.
Verwijderd
Kijk hier eens: http://www.gsmhelpdesk.nl...nden-lte-frequentiebandenVerwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:32:
Mensen wat is het verschil tussen band 7 (2600) en band 38 (2600). En stel dat een telefoon enkel het laatste heeft zou het dan alsnog op het KPN netwerk moeten werken?
Update: welk toestel heb je? dan zou ik dat kunnen checken (denk het niet namelijk maar dan moet ik dat even checken voor de zekerheid).
[ Voor 48% gewijzigd door dutchnltweaker op 24-06-2018 10:51 ]
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van KPN Mobiel, andere onderwerpen horen in:
- KPN Glasvezel: ~[KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
- KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie