Niet alleen speculeren, als partijen als Jim Breyer er ook in springen...Danny.G schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:13:
[...]
Het is aannemelijk dat die sell walls wellicht grotendeels weg zullen zijn, als het daadwerkelijk de whales zijn die nu goedkoop VEN proberen te scoren.
En als het inderdaad whales zijn die nu dik aan het inslaan zijn, dan zijn ze er blijkbaar van overtuigd dat het ze veel gaat opleveren en dat zou ook wat over de koers kunnen zeggen. Je gaat niet ontzettend veel geld in VEN stoppen nu als je verwacht dat de prijs keihard in elkaar zakt na de rebrand. Maar ja, dat is vooral speculeren.
Verwijderd
Kan altijd, maar dat een candle moet closen boven een bepaalde lijn is hogwash. De schrijver moet eens goed nadenken over wat een candle eigenlijk voorsteld.C6DL schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:13:
Wat vinden jullie van dit artikel?
https://www.coindesk.com/...not-out-of-the-woods-yet/
Dat een 2e dip nog flinker zal zijn en op korte termijn zal plaatsvinden
En dat dit een "stuiptrekking" omhoog is
Appels? Apple? Vechain?Jebus4life schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:14:
[...]
Appels met appels vergelijken he, er is een groot verschil tussen bedrijven die instappen in de technologie en speculanten
Vechain + apple confirmed.
vechain rfid chips in apple accecoires om te echtheid te kunnen garanderen anyone?
[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 18-01-2018 17:16 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Kijk, dat wist ik niet eens.. Ik vind het leuk om zo eens wat calls te checken of ze ook kloppen. Ik ga echt niet so dicht op ontwikkelingen zitten.spartacusNLD schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:14:
[...]
Blijkbaar als je daar 15 man invite krijg je calls 40 seconde eerder.. en dat is dus geen pump & dump? wat maakt die 40 seconden anders uit?
Als je voor 40 seconde eerder moeite gaat doen dan heb je de verkeerde mindset. Als ik een coin koop dan zit ik daar voor min een jaar in. die 40 seconde doen dan niks
Heb de groep ook gevonden via een medetweaker.
Ik had hem op 50000 gezet, nu spijt zo dat ik hem niet hoger heb gezet natuurlijkWishmasterNL schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:01:
VEN verkocht op 51950. Koop rond 45/47.5 wel weer in
Ik heb een buy gezet op 46500 eerder koop ik hem niet terug, en anders is het jammer dan
Verwijderd
Klopt, maar ik vind het wel tekenend.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:14:
[...]
Is wel een verschil of je in de toepassing zit of dat je in munten investeert
Verwijderd
VEN hersteld al weer bijna naar pre-crash dollarwaarde. Daar zit toch veel vertrouwen achter die coin
Litebit kan nu niet eens het aantal klanten aan. Begreep wel dat ze nu langzaamaan nieuwe mensen toelaten, dus zojuist maar wat Gulden gekocht.flessuh schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:52:
[...]
Gelukkig, heb ik nog ff om ook nog in te stappenuiteindelijk dan
Ik zat nog eens na te denken over dat Litebit zo weinig nieuwe coins toevoegt de laatste tijd; zouden ze dat alleen doen na verzoeken van team of genoeg klanten?
Zijn toch genoeg coins waar ze flink wat transacties mee kunnen krijgen en dus aan kunnen verdienen
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ze gaan wel voorbij aan het feit dat zowat alle andere alts wel enorm stijgen, en het vooral BTC is dat achterblijft.C6DL schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:13:
Wat vinden jullie van dit artikel?
https://www.coindesk.com/...not-out-of-the-woods-yet/
Dat een 2e dip nog flinker zal zijn en op korte termijn zal plaatsvinden
En dat dit een "stuiptrekking" omhoog is
Ze kunnen gelijk krijgen, maar dit kan bv ook op een definitieve shift wijzen richting de altcoins en de "uitfasering" van BTC bijvoorbeeld.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Mainnet van Wanchain is nu ook officieel online: https://explorer.wanchain.org
Nu zal de tokenswap binnenkort gaan plaatsvinden om daarna op exchanges te komen.
Nu zal de tokenswap binnenkort gaan plaatsvinden om daarna op exchanges te komen.
[ Voor 10% gewijzigd door Bmfd op 18-01-2018 17:20 ]
vertrouwen gebaseerd op aankondigen van partnerships. Moet je voorstellen als die partnerships dan ook nog is inkomsten gaan genereren en de vraag naar de tokens doet toenemen vanuit klanten ipv alleen de markt.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:17:
VEN hersteld al weer bijna naar pre-crash dollarwaarde. Daar zit toch veel vertrouwen achter die coin
Dit kan heel mooi worden
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik weet niet precies hoe whales denken, maar ik kan me voorstellen dat ze niet alles voor de lange termijn houden. Ik denk dat VeChain ergens komende maand omhoog schiet, gevolgd door een dip van circa 50%, waarna een stabiele groei volgt. En ik twijfel nog of ik ga proberen om te profiteren (riding the waves) of dat ik VEN/VET gewoon vasthoud voor een jaartje.Danny.G schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:13:
[...]
Het is aannemelijk dat die sell walls wellicht grotendeels weg zullen zijn, als het daadwerkelijk de whales zijn die nu goedkoop VEN proberen te scoren.
En als het inderdaad whales zijn die nu dik aan het inslaan zijn, dan zijn ze er blijkbaar van overtuigd dat het ze veel gaat opleveren en dat zou ook wat over de koers kunnen zeggen. Je gaat niet ontzettend veel geld in VEN stoppen nu als je verwacht dat de prijs keihard in elkaar zakt na de rebrand. Maar ja, dat is vooral speculeren.
Het beste is om gewoon naar m'n hart te luisteren, en dan het tegenovergestelde doen. Mijn instinct in deze markt is namelijk waardeloos.
Bij 1000 ben ik pas van plan om te cashen. En ik snap dat veel zullen zeggen dat gaat nooit gebeuren maar ik heb zo mijn vermoedens. Blijven maar met grote partnerships komen in verschillende branches en dit zal alleen maar toenemen.Hotzenwalder schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:06:
[...]
Natuurlijk, maar er zal toch een moment komen waarop je iets wilt cashen voor het geval het weer terugzakt naar $10 vanaf $100 of zijn we strong HODL en is het een 5 jaren plan? (10 - 100 - 1000 - 10000)
China heeft in september aangegeven alles te willen reguleren mbt crypto en staan blijkbaar wel achter VeChain. (Niet alleen Vechain maar ook bijvoorbeeld NEO) Er moet natuurlijk nog officieel worden aangekondigd vanuit China zelf wat ze gaan doen en het zou mij echt niets verbazen als ze met deze twee projecten groot gaan uitbreiden. Als Vechain en NEO hun eigen blockchain hebben met de overheid in de rug en ze gooien het traden voor Chinezen weer open dan zal een 1000dollar Vechain of 1500dollar NEO prijs mij niet verbazen. Dit natuurlijk alleen zolang de markt blijft groeien zoals de afgelopen maanden en beiden zich blijven bewijzen.
Zoniet dan zal ik toch ergens moeten verkopen, maar zit er al in vanaf 30 cent dus maak me nog lang geen zorgen.
Maar goed dit is dus mijn hopelijk uitkomend scenario

Nog zo'n pareltje waar ik de ICO van heb gemist. Hopelijk staat de prijs niet meteen op $10 zodra hij op de exchanges komt.Bmfd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:20:
Mainnet van Wanchain is nu ook officieel online: https://explorer.wanchain.org

Hoe gaat het eigenlijk met bitconnect?
Market Cap van 277 miljard, dat is ongeveer de market cap van BTC op 17.000 $o-TANK-o schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:20:
[...]
Bij 1000 ben ik pas van plan om te cashen. En ik snap dat veel zullen zeggen dat gaat nooit gebeuren maar ik heb zo mijn vermoedens. Blijven maar met grote partnerships komen in verschillende branches en dit zal alleen maar toenemen.
China heeft in september aangegeven alles te willen reguleren mbt crypto en staan blijkbaar wel achter VeChain. (Niet alleen Vechain maar ook bijvoorbeeld NEO) Er moet natuurlijk nog officieel worden aangekondigd vanuit China zelf wat ze gaan doen en het zou mij echt niets verbazen als ze met deze twee projecten groot gaan uitbreiden. Als Vechain en NEO hun eigen blockchain hebben met de overheid in de rug en ze gooien het traden voor Chinezen weer open dan zal een 1000dollar Vechain of 1500dollar NEO prijs mij niet verbazen. Dit natuurlijk alleen zolang de markt blijft groeien zoals de afgelopen maanden en beiden zich blijven bewijzen.
Zoniet dan zal ik toch ergens moeten verkopen, maar zit er al in vanaf 30 cent dus maak me nog lang geen zorgen.
Als hij dat haalt heb ik niet genoeg om te stoppen met werken, maar toch genoeg voor een Lambo, een Skoda & een driewieler, dus ik ben helemaal pro
Haha ik teken hiervoor, ben al blij met 50 euro, want dat betekent dat ik dan miljonair ben haha. Ik zit in Vechain toen het nog 0,21 cent was.o-TANK-o schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:20:
[...]
Bij 1000 ben ik pas van plan om te cashen. En ik snap dat veel zullen zeggen dat gaat nooit gebeuren maar ik heb zo mijn vermoedens. Blijven maar met grote partnerships komen in verschillende branches en dit zal alleen maar toenemen.
Leuk om te horen dat iedereen nu ineens zo enthousiast is over VeChain, in november/ december hoorde ik amper iets over VeChain. En de sfeer hier is compleet omgeslagen vergeleken met de afgelopen dagen.
Mijn grote vriend Google kan mij niet vertellen wie Jim Beyer is. Kan jij me helpen?pirodr01 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:15:
[...]
Niet alleen speculeren, als partijen als Jim Beyer er ook in springen...
Het is ook Jim Breyer,DW23 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:26:
[...]
Mijn grote vriend Google kan mij niet vertellen wie Jim Beyer is. Kan jij me helpen?
En daar gaan we weer, dead-cat bounce?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Vergeet ook niet een (ijs)krabber te kopen voor je lamboJebus4life schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:25:
[...]
Market Cap van 277 miljard, dat is ongeveer de market cap van BTC op 17.000 $
Als hij dat haalt heb ik niet genoeg om te stoppen met werken, maar toch genoeg voor een Lambo, een Skoda & een driewieler, dus ik ben helemaal pro
aub:DW23 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:26:
[...]
Mijn grote vriend Google kan mij niet vertellen wie Jim Beyer is. Kan jij me helpen?
https://www.reddit.com/r/...vechain_is_an_absolutely/
Ah, dat levert meer op, thanks! Die knakker ziet er uit als iemand met een plan.
Ik kan de markt niet voorspellen, maar als het klopt wat je schrijft dan ben ik vrij zeker dat je binnen afzienbare tijd miljonair bentmacapple82 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:25:
[...]
Haha ik teken hiervoor, ben al blij met 50 euro, want dat betekent dat ik dan miljonair ben haha. Ik zit in Vechain toen het nog 0,21 cent was.
Leuk om te horen dat iedereen nu ineens zo enthousiast is over VeChain, in november/ december hoorde ik amper iets over VeChain. En de sfeer hier is compleet omgeslagen vergeleken met de afgelopen dagen.
*Mocht je je vrijgevig voelen wil ik je graag m'n VEN wallet adres sturen trouwens, stuur maar een DM
Vroege investeerde in Facebook & heeft nu zijn eigen investeerders fund Breyer Capital. Maar zijn connecties zijn denk ik nog het meest waardevol. De beste man zit vaak met mensen als Tim Cook enzo aan tafel. Zijn vrouw zit ook op een hoge positie bij een bank.DW23 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:26:
[...]
denk hetCrypts schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:27:
En daar gaan we weer, dead-cat bounce?
Ven zakt nu wel een mooi stukje trouwens....
Iemand not korte termijn tips?
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Ben gelukkig niet alleen afhankelijk van VeChain, maar zal wel leuk zijnJebus4life schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:28:
[...]
Ik kan de markt niet voorspellen, maar als het klopt wat je schrijft dan ben ik vrij zeker dat je binnen afzienbare tijd miljonair bent(ik hoop het iig, ik heb er een heel stuk minder, maar toch al genoeg om een leuk auto te kopen dan
)
*Mocht je je vrijgevig voelen wil ik je graag m'n VEN wallet adres sturen trouwens, stuur maar een DM
Whut?!! .. k zie nog steeds staan dat ze de klanten registratie hebben gepauzeerd. En ik heb ook nog geen mail gehad van zepgs010 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:52:
Ik begreep van een vriend dat litebit weer mensen toe heeft gelaten.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Tether heeft er weer casual $100,000,000 USDT bijgeprint: http://omnichest.info/loo...f236b54ab6ee30c68901576cd
Dat maakt het 450 miljoen sinds de 14e. Lekker de markt oppompen met kunstmatig geld
Dat maakt het 450 miljoen sinds de 14e. Lekker de markt oppompen met kunstmatig geld

Dus als VEN 50€ aantikt krijg ik 1 VEN?macapple82 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:33:
[...]
Ben gelukkig niet alleen afhankelijk van VeChain, maar zal wel leuk zijn. Denk dat jij en ik met vele mede Vechainers een mooie tijd tegemoet gaan. Haha mocht ik miljonair worden dan krijg jij van mij een VEN/ VET.
*Ik hou je eraan he
Haha zeker weten, dan ga ik niet moeilijk doen over 50 euroJebus4life schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:34:
[...]
Dus als VEN 50€ aantikt krijg ik 1 VEN?
*Ik hou je eraan he
Potverdorie.
Ik zie hem zo hard stijgen net op mijn werk en dacht... zal ik hem verkopen op 52-53k en dan naar huis rijden.
Maar durfde het niet aan .. helaas toch die terugval. Had hem alleen minder hard verwacht.
Ik zie hem zo hard stijgen net op mijn werk en dacht... zal ik hem verkopen op 52-53k en dan naar huis rijden.
Maar durfde het niet aan .. helaas toch die terugval. Had hem alleen minder hard verwacht.
Ik heb ook een leuke computer..
Vandaag mijn eerste aankopen gedaan. Waar houden jullie bij voor hoeveel je iets gekocht hebt e.d.?
Ik heb nu maar een Excel bestandje gemaakt, en heb het in cryptocompare gezet, dat werkt best aardig, maar daar kun je niet echt aangeven wat je aan fees kwijt was e.d.
Ik heb nu maar een Excel bestandje gemaakt, en heb het in cryptocompare gezet, dat werkt best aardig, maar daar kun je niet echt aangeven wat je aan fees kwijt was e.d.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Het lijkt erop dat ze van 50k de nieuwe support willen maken. Dus in dat geval heb je gelukTranzy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:38:
Potverdorie.
Blijkbaar gaan we weer zo hard de lift in dat op CMC de Biggest Losers van de 24h voor de helft in het groen staat.... Ook best een uniek momentje ;-)
App delta op android, aanradermiicker schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:43:
Vandaag mijn eerste aankopen gedaan. Waar houden jullie bij voor hoeveel je iets gekocht hebt e.d.?
Verwijderd
Weet iemand of er al ergens openbaar omzetcijfers gepubliceerd zijn, van bijvoorbeeld enkel de transactie omzetten van de exchanges?
Troost je, ik heb een veel dommer 'gokje' gedaan, waar ik verder niet over ga vertellenTranzy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:38:
Potverdorie.

Had een paar centen meer kunnen hebben... maar idd had erger gekunt en hoop dat het nu wat vlotter zal stijgenDanny.G schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:43:
[...]
Het lijkt erop dat ze van 50k de nieuwe support willen maken. Dus in dat geval heb je geluk
Ik kan wel raden!uuldriks schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:45:
[...]
Troost je, ik heb een veel dommer 'gokje' gedaan, waar ik verder niet over ga vertellen
Jahoor, een buy order instellen rond 4500 - 4600, zodra dat gelukt is voor 5200 weer verkopen.DRuw schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:33:
Ven zakt nu wel een mooi stukje trouwens....
Tot voor de 'crisis' deed ik dat enkele dagen en iedere 24h lukt het wel. De marge lag toen tussen 3900 - 4600, vermoed dat hij nu weer een deel gestegen in steady blijft tussen die 4500 - 5100.
Ik deed dit overigens met 'daytrade money'; ik HODL VEN dus voor een groot deel en daarnaast daytraden met wat geld, met VEN heb je dan weinig risico :-).
Ik gebruik Blockfolio. Op iOS en Android beschikbaar. Werkt super.miicker schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:43:
Als het iets te maken heeft met "daytraden", "alles verkopen en goedkoop terugkopen" en "timing" kom ik bij jou in je hoekje meehuilen.uuldriks schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:45:
[...]
Troost je, ik heb een veel dommer 'gokje' gedaan, waar ik verder niet over ga vertellen
Laten we hopen dat na elke piek een dal komt.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Ook wel veel vertrouwen in het stijgen van OMG op korte termijn
Er was al een andere tweaker die ook had gereageerd met dat zijn aanmelding nog niet gelukt is. Ik heb het even nagevraagd en mijn vriend heeft zich 1 januari ingeschreven. Weet niet sinds wanneer jij op de wachtlijst staat.Alfa90_Buttje schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:33:
[...]
Whut?!! .. k zie nog steeds staan dat ze de klanten registratie hebben gepauzeerd. En ik heb ook nog geen mail gehad van ze
Verwijderd
Ben een nieuweling en volg dit topic op de voet, leuk om alles te lezen. Kort vraagje. Ik heb onlangs AST gekocht op Binance, nu wil ik dit graag weg doen en er VEN voor kopen. Heb overal lopen zoeken, maar wellicht kan iemand mij kort uitleggen hoe ik dit kan doen
?
Heel goed, not a scam btw.Ton Hasselt schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:25:
Hoe gaat het eigenlijk met bitconnect?
Ik had nog een sell order op 53900 staan van 500 stuks, alles wat ik momenteel in VEchain heb, na de dip op 37k satoshi gekocht. Helaas is die niet aangetiktuuldriks schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:45:
[...]
AST verkopen voor ETH of BTC, daarmee VEN kopen. easy peasy.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:52:
Ben een nieuweling en volg dit topic op de voet, leuk om alles te lezen. Kort vraagje. Ik heb onlangs AST gekocht op Binance, nu wil ik dit graag weg doen en er VEN voor kopen. Heb overal lopen zoeken, maar wellicht kan iemand mij kort uitleggen hoe ik dit kan doen?
Verwijderd
Dan druk ik op trade en dan AST/ETH? Hoelang duurt dit vervolgens?mark-k schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:52:
[...]
AST verkopen voor ETH of BTC, daarmee VEN kopen. easy peasy.
herhaling ? Wat is jullie sell punt??
Als je n market order doet is dat instant, dan verkoop je voor de hoogste "buy" prijs van iemand anders. Doe je n limit order hangt het ervan af wanneer jouw ingevulde prijs gehaald wordt door de markt.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:54:
[...]
Dan druk ik op trade en dan AST/ETH? Hoelang duurt dit vervolgens?
No offence, maar als je dit soort dingen nog moet vragen moet je misschien eerst even wat meer lezen over hoe alles werkt voor je zomaar met je geld gaat rondzwaaien.
Kom op Siem, dit zijn basisbeginselen voor het kopen en verkopen van munten.....Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:54:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door macapple82 op 18-01-2018 17:57 ]
Je hebt AST toch ook ooit gekocht, dan weet je toch hoe het werkt?Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:54:
[...]
Ergens rond 17-24 december al. Heb me in allerlei bochten moeten wringen om aan bepaalde coins te kunnen komen.pgs010 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:50:
[...]
Er was al een andere tweaker die ook had gereageerd met dat zijn aanmelding nog niet gelukt is. Ik heb het even nagevraagd en mijn vriend heeft zich 1 januari ingeschreven. Weet niet sinds wanneer jij op de wachtlijst staat.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik krijg trouwens wel de schijt van het weergavesysteem van Kraken. Je kunt BTC tot op de sat kopen, maar hij geeft maar 5 decimalen weer ipv 8. Zelfde zeik met ETH en LTC. Ik heb nu dus nog n paar cent aan ETH staan omdat ik niet weet hoeveel het is en ik geen zin heb om 1000 combinaties te gaan proberen.
Apart, ik ben sinds 21 december ingeschreven.Alfa90_Buttje schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:00:
[...]
Ergens rond 17-24 december al. Heb me in allerlei bochten moeten wringen om aan bepaalde coins te kunnen komen.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
De grootste verrassing is toch wel TRX vandaag.
Van tot de grond afgebrande coin enorm gestegen. Dat vind ik toch wel opmerkelijk.
Ik heb geen TRX maar ben blij voor de HODL-ers dat ze zich niet van de wijs hebben laten brengen.
Van tot de grond afgebrande coin enorm gestegen. Dat vind ik toch wel opmerkelijk.
Ik heb geen TRX maar ben blij voor de HODL-ers dat ze zich niet van de wijs hebben laten brengen.
Handelt er hier ook iemand op cryptopia?
Ik met mijn ETNTon Hasselt schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:01:
Verwijderd
Het is inmiddels gelukt, heb waarschijnlijk verkeerd gekeken, waardoor ik even de draad kwijt wasSanalologo schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:57:
[...]
Je hebt AST toch ook ooit gekocht, dan weet je toch hoe het werkt?

Helaas heb ik met weinig winst verkocht maar er NEO, VEN en stellar van gekocht die het vandaag ook goed doen dus dat verzacht de pijn 😃HoppyF schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:01:
De grootste verrassing is toch wel TRX vandaag.
c0ne schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:48:
[...]
Als het iets te maken heeft met "daytraden", "alles verkopen en goedkoop terugkopen" en "timing" kom ik bij jou in je hoekje meehuilen.
Na elke piek komt ook een dal anders is het geen piek maar een stijgende lijn of een vlakte. De vraag is alleen hoe ver dat dal komt (en hoe ver de piek als je andersom aan het hopen bent),c0ne schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:48:
[...]
Als het iets te maken heeft met "daytraden", "alles verkopen en goedkoop terugkopen" en "timing" kom ik bij jou in je hoekje meehuilen.
Top ...want alles wordt beter zodra een overheid zich er mee begint te bemoeien. Zoveel problemen in dit land die blijven liggen, totale onmacht en wanprestatie bij iedere tak van de overheid, dus laten we ons nu eens in een segment storten waar we helemaal geen ene reet verstand van hebben.lighting_ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:04:
https://www.nu.nl/economi...llen-vregels-bitcoin.html
Iets met burgers beschermen.

Waar woon jij Venezuela?Turbo-Puppy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:08:
[...]
Top ...want alles wordt beter zodra een overheid zich er mee begint te bemoeien. Zoveel problemen in dit land die blijven liggen, totale onmacht en wanprestatie bij iedere tak van de overheid, dus laten we ons nu eens in een segment storten waar we helemaal geen ene reet verstand van hebben.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Tenzij Veenendaal vanmorgen in eigendom is gekomen van Venezuela niet.
Had je gewoon kunnen zien in mijn profiel overigens.
https://tweakers.net/gallery/292200/
Ergens snap ik het ook wel moet ik zeggen. Hier zal het merendeel van de mensen nog wel weten waar ze mee bezig zijn, maar er zijn genoeg mensen die dat dus niet hebben.lighting_ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:04:
We zien het op dit topic ook: er wordt voornamelijk gepraat over hoe gigantisch veel winst er wordt gemaakt, maar over de dagen dat er behoorlijk verlies wordt gedraaid hoor je niemand, logisch ook. Maar dat zorgt er dus wel voor dat er voor de buitenwereld een beeld wordt gecreëerd dat het geld voor het oprapen ligt en dat je dom bent om er niet van mee te profiteren. Vervolgens beginnen die mensen met 0 verstand van crypto er ook aan (stappen ze vaak ook nog overal te laat op in) en zij zitten vervolgens met het verlies.
Ja, het hoort niet dat je ergens in gaat investeren terwijl je er de ballen verstand van hebt, maar zo lang iedereen maar blijft praten over zijn gigantische winsten blijft dat wel gewoon gebeuren.
Oh ik vroeg me af over welke bananenrepubliek je het had.Turbo-Puppy schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:11:
[...]
Tenzij Veenendaal vanmorgen in eigendom is gekomen van Venezuela niet.
Had je gewoon kunnen zien in mijn profiel overigens.
https://tweakers.net/gallery/292200/
Je hebt werklelijk geen flauw idee, verwend rotjoch.mathy_ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:12:
[...]
Nee in deze bananen republiek der Nederlanden.
[ Voor 23% gewijzigd door Flagg op 18-01-2018 18:15 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Er komt een bijsluiter voor bitcoin. Klaar, project afgerond.lighting_ schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:04:
Groetjes, FaceDown.
Ondertussen vinden ze het totaal niet erg dat de grootste bellen blazer draghi heet.Bmfd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:12:
[...]
Ergens snap ik het ook wel moet ik zeggen. Hier zal het merendeel van de mensen nog wel weten waar ze mee bezig zijn, maar er zijn genoeg mensen die dat dus niet hebben.
We zien het op dit topic ook: er wordt voornamelijk gepraat over hoe gigantisch veel winst er wordt gemaakt, maar over de dagen dat er behoorlijk verlies wordt gedraaid hoor je niemand, logisch ook. Maar dat zorgt er dus wel voor dat er voor de buitenwereld een beeld wordt gecreëerd dat het geld voor het oprapen ligt en dat je dom bent om er niet van mee te profiteren. Vervolgens beginnen die mensen met 0 verstand van crypto er ook aan (stappen ze vaak ook nog overal te laat op in) en zij zitten vervolgens met het verlies.
Ja, het hoort niet dat je ergens in gaat investeren terwijl je er de ballen verstand van hebt, maar zo lang iedereen maar blijft praten over zijn gigantische winsten blijft dat wel gewoon gebeuren.
Ik heb toch niets anders gezien de afgelopen 48 uur dan mensen over hoeveel verlies er geleden was...Bmfd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:12:
[...]
Ergens snap ik het ook wel moet ik zeggen. Hier zal het merendeel van de mensen nog wel weten waar ze mee bezig zijn, maar er zijn genoeg mensen die dat dus niet hebben.
En ook vaak posts van mensen die met verlies verkocht hebben, etc, etc, ...
Je moet het wel willen zien
Wat ik van deze piramide begrijp is dat de 1e regel is; niet verkopen bij verlies.Bmfd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:12:
[...]
Lees even alles van gister terug, iedereen zat te gillen hoeveel verlies ze leden.Bmfd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:12:
[...]
Maar ik moet je gelijk geven, de succes stories lijken veel op die van gok verslaafde.
Die noemen ook alleen maar wanneer ze met een x aantal 1000 het casino uit zijn gelopen, en niet wanneer ze 10x 500 zijn verloren.
De afgelopen dagen liet ik even buiten beschouwing, dat vond ik niet meer dan logisch als de hele markt crasht. Ik had het meer over de dagen dat de markt met 20/30/40% stijgt en de mensen die dan nog verlies maken, want ook die zijn er. Er wordt ingestapt en vervolgens daalt de koers, er wordt te vroeg uitgestapt en de koers stijgt, daytrayden gaat fout etc. Ja, er zijn mensen die dat ook hier melden, maar er zijn ook genoeg mensen die hier alleen komen vermelden hoeveel X% ze weer hebben gepakt om vervolgens over hun slechte trades te zwijgen, wat een vertekend beeld geeft.Jebus4life schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:18:
[...]
Ik heb toch niets anders gezien de afgelopen 48 uur dan mensen over hoeveel verlies er geleden was...
En ook vaak posts van mensen die met verlies verkocht hebben, etc, etc, ...
Je moet het wel willen zien
Evan wat NEBL gekocht net:)
de topdaler van vandaag, komt zo wel weer op zo te zien haha
de topdaler van vandaag, komt zo wel weer op zo te zien haha
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Hier een goede, begrijpbare analyse over waarom je ver weg van Tether moet blijven overigens:
https://youtu.be/zGejPE0Q...rZ9YWewMQwYwwrsx_F1&t=640
https://youtu.be/zGejPE0Q...rZ9YWewMQwYwwrsx_F1&t=640
[ Voor 18% gewijzigd door Jebus4life op 18-01-2018 18:32 ]
Yep, maar via CoinigyTon Hasselt schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:01:
Wat denken jullie dat de Verge gaat doen de komende 24 uur?
ik hoop goed maar ik kijk naar maanden niet over 24 uurJouster87 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:33:
Als ik met Binance op android een withdrawel wil doen op Verge naar de wallet op Litebit dan geeft hij aan Withdraw address error. Ik heb de QR code gescand, dus dat moet toch goed gaan?
Iemand een idee hoe dit fout kan gaan?
Kun je het adres niet kopieren en plakken?Nicap schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:42:
Als ik met Binance op android een withdrawel wil doen op Verge naar de wallet op Litebit dan geeft hij aan Withdraw address error. Ik heb de QR code gescand, dus dat moet toch goed gaan?
Pumpen en dumpen. Dat doet ie continu. Ik verwacht er niet veel meer van. Ik verwacht wel dat ie snel richting 1200 sats gaat en daar weer blijft hangen.Jouster87 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:33:
Ik begrijp het sats verhaal nog steeds niet goed ook naar onderzoek niet echt. Mis ik iets of zie ik het simpelweg niet. (Ik handel op Binance weet niet of dit van toegevoegde waarde is)
Ik scan direct vande telefoon vanaf een monitor. Heb het adress wel gechecked en klopt. Enige verschil is dat het op binance begint met verge:Ton Hasselt schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:45:
[...]
Kun je het adres niet kopieren en plakken?
Vreemd
Aangezien veel coins met Bitcoin worden gekocht wordt de waarde van een coin vaak afgezet tegen de waarde van een Bitcoin. Zegt in feite niet alles over de werkelijke waarde in euros. Want als Bitcoin waarde stijgt t.o.v. gelijkblijvende sat dan is de waarde in euros ook hoger.valermos schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:51:
Ik begrijp het sats verhaal nog steeds niet goed ook naar onderzoek niet echt. Mis ik iets of zie ik het simpelweg niet. (Ik handel op Binance weet niet of dit van toegevoegde waarde is)
Sats is satoshi's, dus de kleinste BTC eenheid. Het aantal sats is dus de koers uitgedrukt in BTC.valermos schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:51:
Groetjes, FaceDown.
0,000000000000 hoeveel nullen was het ook alweer?
FaceDown schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:55:
[...]
Sats is satoshi's, dus de kleinste BTC eenheid. Het aantal sats is dus de koers uitgedrukt in BTC.
Ik snap nu hoe dat sats berekend worden door jullie uitleg.Daacuso schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:54:
[...]
Aangezien veel coins met Bitcoin worden gekocht wordt de waarde van een coin vaak afgezet tegen de waarde van een Bitcoin. Zegt in feite niet alles over de werkelijke waarde in euros. Want als Bitcoin waarde stijgt t.o.v. gelijkblijvende sat dan is de waarde in euros ook hoger.
Kun je daar ook mee trade of wordt dat bijna niet gedaan. (Ik zie dit niet op de coinmarketcap terug komen als een bepaalde coin)
Dan snap je het dus nietvalermos schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:57:
[...]
[...]
Ik snap nu hoe dat sats berekend worden door jullie uitleg.
Kun je daar ook mee trade of wordt dat bijna niet gedaan. (Ik zie dit niet op de coinmarketcap terug komen als een bepaalde coin)
Groetjes, FaceDown.
Het is (een deel van) een bitcoin...valermos schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:57:
[...]
[...]
Ik snap nu hoe dat sats berekend worden door jullie uitleg.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Justin Sun laat van zich horen over Vertcoin: bullshit; https://twitter.com/justinsuntr0n/status/954049263683686400
Geloof juist wel in Vertcoin...
Geloof juist wel in Vertcoin...
[ Voor 13% gewijzigd door kezzman op 18-01-2018 19:02 ]
HAA HUMORFaceDown schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:58:
[...]
Dan snap je het dus nietsats = bitcoin.
dan snapte ik het inderdaad niet maar nu wel XD
(laat op de avond zal ik maar zeggen, NOT)

1sats is 0,00000001 btc als ik het goed heb.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)