Agh, ik probeer op btcdirect.eu bij te kopen maar ze kunnen het aantal orders niet aan..Mozes123 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:44:
Dat mijn portfolio nog steeds op min 30% staat tov gisteren is het minste van mijn zorgen. Dat ik geen Fiat had klaar staan om bij te kopen vind ik erger. Net nog een Fiat storting richting Binance gedaan voor de volgende keer :-)
Verwijderd
Als je wilt bijkopen via ABN Amro met iDeal dan heeft dat te maken met dat ABN Amro op dit moment plat ligt...Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:45:
[...]
Agh, ik probeer op btcdirect.eu bij te kopen maar ze kunnen het aantal orders niet aan..
Verwijderd
Neen, krijg dit te zien: Uh oh, het is momenteel niet mogelijk om connectie te krijgen met onze exchange. Wij kunnen nu dan ook even geen orders meer aannemen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:49:
[...]
Als je wilt bijkopen via ABN Amro met iDeal dan heeft dat te maken met dat ABN Amro op dit moment plat ligt...
Hoe stort je fiat naar binance ?Mozes123 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:44:
Dat mijn portfolio nog steeds op min 30% staat tov gisteren is het minste van mijn zorgen. Dat ik geen Fiat had klaar staan om bij te kopen vind ik erger. Net nog een Fiat storting richting Binance gedaan voor de volgende keer :-)
ik zie nog steeds neerwaartse trend, dus waarom op dit moment bijkopen? Ik wacht liever nog even
Dacht ik ook alleen snap ik niet waarom bovenstaande dan zegt "net nog een fiat deposit gedaan richting binance"
Rebbelx schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:57:
[...]
Dacht ik ook alleen snap ik niet waarom bovenstaande dan zegt "net nog een fiat deposit gedaan richting binance" Coinbase dus.
Op 21 december ging het herstel als een razende.vipers120 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:57:
ik zie nog steeds neerwaartse trend, dus waarom op dit moment bijkopen? Ik wacht liever nog even
Maar andere andere kant kan het zijn dat de klap nog moet komen.
Het blijft denk ik gewoon een gevoel kwestie.
[ Voor 20% gewijzigd door 0xygen op 16-01-2018 20:05 ]
Laat je me weten wanneer het diepste punt is, want hij is al 3 keer omhoog gegaan voor hij opnieuw begon te dalen. Dan weet ik wanneer het herstel echt begintvipers120 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:57:
Tot nu was het diepste punt een market cap van 538 miljard. We blijven nu met stijgen en dalen lijkt het rond de 540 & 550 hangen. Dus naar mijn gevoel is het gewoon een goed moment om in te stappen.
Als de boel echt onderuit gaat dan kan je waarschijnlijk best wachten tot de market cap gedaald is naar 250 of 275 ofzo
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
De enige munt die me teleurstelt is de APPC, die had ik gisteren gekocht met het oog deze vandaag te kunnen verkopen. Daar staan op dit moment nog even rode cijfers, de WABI en VEN doen het keurig (Y) in BTC nog steeds winst.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Interessante tweet van Bitcoin Core developer over de blocksize, die volgens hem nog niet eens in de buurt komt van verhoging: https://twitter.com/LukeDashjr/status/952781351010340864
Had voor 90euro ETH aangekocht gisteren, nu net verkocht -> er blijft nog 70euro over..
Natuurlijk balen, maar ik heb geen zin om nerveus te lopen of het al dan niet halveert of erger. Ik bekijk de storm nu vanaf de zijlijn, en die rust is ook me ook wel iets waard!
Die 70euro wordt toch verdubbeld naar de toekomst toe denk ik dan!
Natuurlijk balen, maar ik heb geen zin om nerveus te lopen of het al dan niet halveert of erger. Ik bekijk de storm nu vanaf de zijlijn, en die rust is ook me ook wel iets waard!
Verwijderd
Mijn nuls op kucoin zijn ineens reserved assets. Kan er nu niks mee. Hoe krijg ik dat weer ongedaan? Weet iemand dat?
Bij de 'crash' rond 23 december zie je dat hij een aantal keer onder de 500 komt en dat dan een soort 'kantelpunt' is. Dus inderdaad, echt slecht moment om in te stappen is dit niet, maar ik wacht tot 500. Anders houdt ik het gewoon bij deze inleg (die nu in USDT zit)Jebus4life schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:07:
[...]
Laat je me weten wanneer het diepste punt is, want hij is al 3 keer omhoog gegaan voor hij opnieuw begon te dalen. Dan weet ik wanneer het herstel echt begint
Tot nu was het diepste punt een market cap van 538 miljard. We blijven nu met stijgen en dalen lijkt het rond de 540 & 550 hangen. Dus naar mijn gevoel is het gewoon een goed moment om in te stappen.
Als de boel echt onderuit gaat dan kan je waarschijnlijk best wachten tot de market cap gedaald is naar 250 of 275 ofzo
ik ga het nog 1x proberen...
Je ziet op binance je usd waarde dat is de waarde van de btc koers van dat moment.. het aantal satoshi dat je hebt. in altcoin of btc.
Als BTC 50% daalt ben je toch 50% van je investment kwijt.. als je altcoin op dezelfde koers blijft ?
Kan iemand dit voor eens en altijd ophelderen.
Je ziet op binance je usd waarde dat is de waarde van de btc koers van dat moment.. het aantal satoshi dat je hebt. in altcoin of btc.
Als BTC 50% daalt ben je toch 50% van je investment kwijt.. als je altcoin op dezelfde koers blijft ?
Waar kan je zonder gedoe ETH aanschaffen? Wordt een beetje moe van alle ID/Rijbewijs verzoeken. Denk je goed te zitten bij BTCdirect, willen ze gelijk alles hebben.
Heel eerlijk; ik knijp hem dan wel echt even hoor, als hij richting die 530 gaat....het bizarre is wel, je doet een refresh en je ziet hem weer onwijs hard om hoog gaan richting de 560 / 590. Het vertrouwen komt hopelijk na morgen weer terug en gaan we over de 600 drempel heen ipv dat nerveuze heen en weer geschommel.|Jebus4life schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:07:
[...]
Tot nu was het diepste punt een market cap van 538 miljard. We blijven nu met stijgen en dalen lijkt het rond de 540 & 550 hangen.
kom je volgens mij niet onderuit met een degelijke verkoper...hellsau schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:12:
Waar kan je zonder gedoe ETH aanschaffen? Wordt een beetje moe van alle ID/Rijbewijs verzoeken. Denk je goed te zitten bij BTCdirect, willen ze gelijk alles hebben.
Als jij 100% in de altcoins zit en deze gelijk blijft (ten opzichte van de dollar) maar de BTC daalt met 50%, heb jij niks verloren. Jij krijgt meer BTC voor je altcoins, met dezelfde dollarwaarde. Als jij de altcoins omzet in BTC en direct naar fiat gaat heb je gewoon het gelijke aantal dollars dat de altcoin waard is.shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:11:
Nee, je hebt een bepaald aantal altcoins. Die hebben een dollarwaarde en zouden dus, door BTC over te slaan in het proces, uit te betalen zijn. De waarde van een altcoin is alleen op binance 1-o-1 gekoppeld aan BTC.shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:11:
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Even een heeeeeeeeeeel andere vraag. Ik gebruik Chrome (Ook Edge) met Binance, Maar Binance vraagt toch redelijk wat CPU wat mijn lieve NUCje doet blazen.
Hebben jullie hier ook last van?
Ik heb ook een leuke computer..
Desktop-app al geprobeerd?Tranzy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:14:
Even een heeeeeeeeeeel andere vraag. Ik gebruik Chrome (Ook Edge) met Binance, Maar Binance vraagt toch redelijk wat CPU wat mijn lieve NUCje doet blazen.
Die moet je even uitleggen, je koopt voor €90 eth, verkoopt deze met verlies voor €70 en dan gaat dit verdubbelen in de toekomst?Rubberen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:09:
Had voor 90euro ETH aangekocht gisteren, nu net verkocht -> er blijft nog 70euro over..
Ik snap overigens waarom je niet gewoon bent blijven zitten of lager weer teruggekocht hebt maar dat zal aan mij liggen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik zit ook op Binance en heb altijd 4 tabs van hun open met 3 coin pairs tegelijk en verder nog wat tabs uiteraard, soms wordt mijn muis actie trager zal wel komen door de live feed van Binance.Tranzy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:14:
Schakel ik 2 tabs uit gaat het weer prima en ik heb glasvezel internet en een Haswell core I5 pc met 8gb ddr3
Volgens mij loop je in deze redenatie €40,- misCrypts schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:16:
[...]
Die moet je even uitleggen, je koopt voor €90 eth, verkoopt deze met verlies voor €70 en dan gaat dit verdubbelen in de toekomst?Volgens mij zorgt inflatie er alleen maar voor dat die €70 minder waard wordt cq dat je er minder voor kunt kopen.
Ik snap overigens waarom je niet gewoon bent blijven zitten of lager weer teruggekocht hebt maar dat zal aan mij liggen.

Heb de app wel maar vind de site prettiger. En heb altijd wat extra tabjes open.Crypts schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:16:
[...]
Die moet je even uitleggen, je koopt voor €90 eth, verkoopt deze met verlies voor €70 en dan gaat dit verdubbelen in de toekomst?Volgens mij zorgt inflatie er alleen maar voor dat die €70 minder waard wordt cq dat je er minder voor kunt kopen.
Ga het is testen. Maar zitten alle opties ook in die App of sommige niet?
Ik heb een NUC i7 laatste model ... maar die blaast nogal snel
Dit is toch een goed moment om Ethereum bij te kopen ?
Als je je 'angst' opzij zet dan is er toch geen reden aan te nemen dat we nog veel verder gaan duiken?
Als je je 'angst' opzij zet dan is er toch geen reden aan te nemen dat we nog veel verder gaan duiken?
Here's Why Bitcoin Prices Are Falling Today
https://moneymorning.com/...rning+%28Money+Morning%29
https://moneymorning.com/...rning+%28Money+Morning%29
[ Voor 11% gewijzigd door aaaido op 16-01-2018 20:21 ]
Op deze koers kan dat wel eens 40 dagen worden. Verder: spam?!Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:20:
Nu de prijzen van veel munten onder druk staan is het verstandig om weer eens aan minen te denken. Ik ben zelf niet zo'n tech fanatic en heb daarom gekozen voor een cloud mining contract. Er is momenteel genoeg keus en de ROI is gewoonweg super. Ik ben gegaan voor een tweejarig contract bij Crypterra https://crypterra.net/
Na 20 dagen verwacht ik mijn investering eruit te hebben. Dan gaat het pas echt leuk worden...
[ Voor 0% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2018 22:04 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:20:
Nu de prijzen van veel munten onder druk staan is het verstandig om weer eens aan minen te denken. Ik ben zelf niet zo'n tech fanatic en heb daarom gekozen voor een cloud mining contract. Er is momenteel genoeg keus en de ROI is gewoonweg super. Ik ben gegaan voor een tweejarig contract bij Crypterra
*referral*
Na 20 dagen verwacht ik mijn investering eruit te hebben. Dan gaat het pas echt leuk worden...
Kan je hier alsjeblieft mee kappen? De hoeveelheid referrallinks die ik hier de afgelopen tijd zie wordt nogal irritant.Geen links met referral.
Ja, je hebt gelijk.shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:11:
Maar het idee van handelen in altcoins is dat de altcoin in kwestie sneller zal stijgen dan BTC stijgt. Of dat als BTC daalt je altcoin sneller stijgt, ...
Het doel voor veel mensen is dus het accumuleren van zoveel mogelijk BTC met altcoins. Bijvoorbeeld op mijn portfolio heb ik sinds 1 januari een waardestijging van 13% als ik op dit moment kijk. In BTC is mijn stijging 23% Ik raad je aan naar de monetaire waarde van je coins te kijken, zo hou ik het zelf ook bij, op die manier staat het compleet los van BTC:
Bv: Ik kan terugvinden in Delta (waar ik alles bijhou) dat de aankoopprijs van mijn eerste ICX 4.81 euro was. De huidige marktprijs is 6.19 euro.
Dus als ik 100 ICX heb gekocht op 4.81 euro en nu verkoop op 6.19 euro heb ik 138 euro verdient. Daar heeft de BTC koers niets mee te maken. Wat dit tot effect gaat hebben is dat ik (bij een gelijk blijven of dalen van de BTC waarde) in verhouding meer BTC zal krijgen voor mijn ICX.
Enkele simpele cijfers om het visueel te maken (ik zuig even wat cijfers uit m'n duim kwestie van gemakkelijk te blijven).
Aankoop
1 ICX: 1 euro
BTC waarde van 1 ICX: 0.0001 BTC
BTC waarde: 10.000 euro (10.000 ICX zou in mijn voorbeeld 1 BTC zijn bij aankoop)
Verkoop
1 ICX: 2 euro (ICX is in waarde verdubbeld)
BTC waarde van 1 ICX: 0.0002 BTC
BTC waarde: 10.000euro (mijn 10.000 ICX is nu dus 2 BTC waard).
Maar indien BTC gedaald is (hetgene waar jij op doelt)
Aankoop (blijft ongewijzigd)
BTC waarde: 10.000 euro (10.000 ICX zou in mijn voorbeeld 1 BTC zijn bij aankoop)
Stel dat de BTC waarde gehalveerd is naar 5.000 euro, maar dat mijn ene ICX nog steeds 2 euro geworden is.
1 ICX: 2 euro
BTC waarde van 1 ICX 0.0004 BTC
BTC waarde: 5.000 euro (mijn 10.000 ICX zou in mijn voorbeeld nu 4 BTC zijn).
Dus als ik mijn 4 BTC verkoop tegen 5.000 euro elk dan heb ik effectief mijn 20.000 euro eruit gehaald
Ben je iets beter mee nu? If not, stuur me een DM en overlopen we het even via een Skype call ofzo
dus het beste is om btc op zn laagst te kopen..vipers120 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:13:
[...]
Als jij 100% in de altcoins zit en deze gelijk blijft (ten opzichte van de dollar) maar de BTC daalt met 50%, heb jij niks verloren. Jij krijgt meer BTC voor je altcoins, met dezelfde dollarwaarde. Als jij de altcoins omzet in BTC en direct naar fiat gaat heb je gewoon het gelijke aantal dollars dat de altcoin waard is.
Kunnen leden die alleen een account hebben om referral links te posten direct een permaban krijgen aub?
Als ik denk dat het wat verbeterd zakt het weer.
We komen er hier wel uit is helaas vaker gebeurt.
Nog steeds maak ik met ETH winst alleen moet de daling niet door zetten.
We komen er hier wel uit is helaas vaker gebeurt.
Nog steeds maak ik met ETH winst alleen moet de daling niet door zetten.
Elk spel heeft regels, als je je dan niet inleest in de regels van het spel en het gaat niet naar je zin, is het dan de schuld van het spelRubberen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:25:
Nog beter dit. Dacht ik mijn ETH van binance terug naar bitstamp te doen, kan ik het niet eens doen..
minimum is 0.1, terwijl ik maar 0.08 heb staan...
Heb toch even een kotsmomentje van de crypto wereld
Verwijderd
Deze redenaties maken mij rijk. Dus prima dat andere mensen behalve ikzelf dit doen.0xygen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:18:
[...]
Volgens mij loop je in deze redenatie €40,- mis
Mmmm ja, als er nou een technologie bestond waardoor vertrouwde derde partijen niet meer de macht hebben over je bezittingen... Dat is inderdaad een probleem met de cryptowereld en niet met vertrouwensmodellenRubberen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:25:
Nog beter dit. Dacht ik mijn ETH van binance terug naar bitstamp te doen, kan ik het niet eens doen..
minimum is 0.1, terwijl ik maar 0.08 heb staan...
Heb toch even een kotsmomentje van de crypto wereld

Als het minimum er niet was zou je er overigens achterkomen dat Binance een schofterige .01 ETH withdrawal fee vraagt, wat in jouw geval dus 12,5% van je ETH is.
[ Voor 13% gewijzigd door The Redman op 16-01-2018 20:31 ]
Nu de markt toch laag staat lijkt het een interessant moment om te investeren. Komt dit overigens door het nieuws dat Korea moeilijk doet over de cryptos wat overal in de media staat?
Heeft iemand interessante munten of projecten waar evt profit in zit?
Goh ... we zijn alweer 5 minuten aan het stijgen ... to the moon dan maar.

Worden jullie ook zo blij op deze dag dat VEN lekker zn gangetje blijft gaan?
Wij van WC EENDVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:20:
Nu de prijzen van veel munten onder druk staan is het verstandig om weer eens aan minen te denken. Ik ben zelf niet zo'n tech fanatic en heb daarom gekozen voor een cloud mining contract. Er is momenteel genoeg keus en de ROI is gewoonweg super. Ik ben gegaan voor een tweejarig contract bij Crypterra https://crypterra.net/?code=HOEDOMKANJEZIJN
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Verwijderd
Nu maar hopen dat wanneer Azie wakker wordt ze ook zien dat we aan het stijgen zijn... ipv dat ze denken dat we aan het dalen zijnTurbo-Puppy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:38:
Goh ... we zijn alweer 5 minuten aan het stijgen ... to the moon dan maar.
[afbeelding]
Ik zou je eerst willen aanraden je eerst eens goed ergens in te gaan verdiepen voordat je zomaar ergens blind instapt. in dit topic zijn er tal van projecten en munten besproken. (kijk ook eens rond in het handelstopic)Ambianz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:37:
Nu de markt toch laag staat lijkt het een interessant moment om te investeren. Komt dit overigens door het nieuws dat Korea moeilijk doet over de cryptos wat overal in de media staat?
[ Voor 9% gewijzigd door 0xygen op 16-01-2018 20:41 ]
Dent gedumpt en van dat geld Dragonchain gekocht voor $2,75 per stuk. Voor de rest maar holden.
[ Voor 15% gewijzigd door outlandos op 16-01-2018 20:41 ]
Wat ik trouwens wel in de gaten wil houden is hoe de markt zich nu straks weer aansterkt.
We gingen dit dalletje in met een zwakke xrp, xvg, trx en wat anderen en sterke ven, eth, neo.
Ben benieuwd of we die lijn consistent terug gaan zien, of dat je nu verschuivingen gaat zien hierin.
We gingen dit dalletje in met een zwakke xrp, xvg, trx en wat anderen en sterke ven, eth, neo.
Ben benieuwd of we die lijn consistent terug gaan zien, of dat je nu verschuivingen gaat zien hierin.
Verwijderd
Toch maar eens mijn portfolio gechecked, vreemd genoeg maar 200 verloren op een inleg van 3400 euro.
Ik dacht dat ik heel diep in het rood zat. Meeste coins zitten op het niveau waar ik ze voor gekocht heb zie ik.
Ik dacht dat ik heel diep in het rood zat. Meeste coins zitten op het niveau waar ik ze voor gekocht heb zie ik.
Ja dat was ik inderdaad van plan. Even wat interessante opties uitfilteren en vervolgens daarin verdiepen.0xygen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:40:
[...]
Ik zou je eerst willen aanraden je eerst eens goed ergens in te gaan verdiepen voordat je zomaar ergens blind instapt. in dit topic zijn er tal van projecten en munten besproken. (kijk ook eens rond in het handelstopic)
Normaal zou dit inderdaad het perfecte moment zijn om wat geld van coin naar coin te zien verschuiven, maar de coins die je noemt...Turbo-Puppy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:42:
Wat ik trouwens wel in de gaten wil houden is hoe de markt zich nu straks weer aansterkt.
Ah, the bankers coin, doge-tor combinatie en een nog niet bestaande coin die nogal wat commotie veroorzaakt. Kan me wel voorstellen waarom er beren op het pad liggen.zwakke xrp, xvg, trx
Hier noem je ook meteen wel coins waar je met recht bullish over mag zijn. Naar mijn idee is van deze drie de bull run nog niet voorbij. Hooguit gepauzeerd.sterke ven, eth, neo
Het zal absoluut aan mij liggen maar ik kan het niet volgen.0xygen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:18:
[...]
Volgens mij loop je in deze redenatie €40,- mis

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nee! Heb vanmiddag na 2 dagen met 0% op 4600 kunnen verkopen met het plan op 4000 terug te kunnen kopen...Tripod62 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:38:
Worden jullie ook zo blij op deze dag dat VEN lekker zn gangetje blijft gaan?

Wanneer je €90 euro hebt ingezet, en je haalt het eraf met een verlies van €20,- en je gaat er vanuit dat de boel toch weer verdubbeld. Dan zou mijn strategie zijn gewoon te holden tot je dat hebt bereikt. Maar zo speelt ieder zijn eigen "spel".Crypts schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:49:
[...]
Het zal absoluut aan mij liggen maar ik kan het niet volgen.
Dan zal ik maar niet verklappen dat zoals het er nu naar uitziet ie nog ff door stijgtblackwidow998 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:56:
[...]
Nee! Heb vanmiddag na 2 dagen met 0% op 4600 kunnen verkopen met het plan op 4000 terug te kunnen kopen...

Heb zelf sinds vorige week wat van t volgende gekocht. Maar met huidige daling al 40% gedaalt. Ga ook voor HODL, maar volgens mij echt op het verkeerde moment ingestapt gezien ontwikkelingen na zondag. Stond vorige week nog op 10% plus....
- voise
- wish
- plx
- xvg
- etn
- voise
- wish
- plx
- xvg
- etn
Die kan ik wel volgen maar hoe kan de boel nou verdubbelen als je teruggaat naar €?0xygen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:56:
[...]
Wanneer je €90 euro hebt ingezet, en je haalt het eraf met een verlies van €20,- en je gaat er vanuit dat de boel toch weer verdubbeld. Dan zou mijn strategie zijn gewoon te holden tot je dat hebt bereikt. Maar zo speelt ieder zijn eigen "spel".
Hahaha.. Alsof ik mijzelf hoor praten. Stomme ding valt heel de week terug maar vandaag toevallig niet!blackwidow998 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:56:
[...]
Nee! Heb vanmiddag na 2 dagen met 0% op 4600 kunnen verkopen met het plan op 4000 terug te kunnen kopen...
Even wat anders. Gaan we dit vannacht en morgen weer krijgen? Of is het nu klaar?

[ Voor 11% gewijzigd door Tranzy op 16-01-2018 21:03 ]
Dan koop je op 43 en verkoopt op 46 waar hij nu op staat?Tranzy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:03:
[...]
Hahaha.. Alsof ik mijzelf hoor praten. Stomme ding valt heel de week terug maar vandaag toevallig niet!
Even wat anders. Gaan we dit vannacht en morgen weer krijgen? Of is het nu klaar?
Hmm sad. En wat als je €50+ aan bitcoins koopt, kan je dan alles wel in Altcoins stoppen?TomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:40:
[...]
Helemaal niks, vrees ik.
Bezie het als leergeld om in de toekomst ver van die vastgeroeste munt weg te blijven.
Al die rode cijfers op coinmarketcap zijn zeer teleurstellend. Hopelijk is de crypto/bitcoin bubbel niet geknapt en veert het over een paar dagen weer op. Komende weken maar HODL en het beste hopen.
Er is weer een daling aan het inzetten.
Heb ff gedacht om een deel te verkopen en weer aan te kopen maar de dalingen zijn de afgelopen uren vaak maar 2-3 procent op mijn portfolio. Niet genoeg om daar echt wijzer van te worden imo.
Ben daarnaast ook te bang dat het weer gaat stijgen en ik de trein mis;-)
Heb ff gedacht om een deel te verkopen en weer aan te kopen maar de dalingen zijn de afgelopen uren vaak maar 2-3 procent op mijn portfolio. Niet genoeg om daar echt wijzer van te worden imo.
Ben daarnaast ook te bang dat het weer gaat stijgen en ik de trein mis;-)
[ Voor 16% gewijzigd door onnaj op 16-01-2018 21:14 ]
ik heb mn delta app ff geupdate.. maar ik had 560 usdt.. hiervoor heb ik VEN gekocht. nu staat er in de delta app. Cost incl. fee 368 euro.. terwijl die 450 moest zijn..Jebus4life schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:25:
[...]
Ja, je hebt gelijk.
Maar het idee van handelen in altcoins is dat de altcoin in kwestie sneller zal stijgen dan BTC stijgt. Of dat als BTC daalt je altcoin sneller stijgt, ...
Het doel voor veel mensen is dus het accumuleren van zoveel mogelijk BTC met altcoins. Bijvoorbeeld op mijn portfolio heb ik sinds 1 januari een waardestijging van 13% als ik op dit moment kijk. In BTC is mijn stijging 23% Ik raad je aan naar de monetaire waarde van je coins te kijken, zo hou ik het zelf ook bij, op die manier staat het compleet los van BTC:
Bv: Ik kan terugvinden in Delta (waar ik alles bijhou) dat de aankoopprijs van mijn eerste ICX 4.81 euro was. De huidige marktprijs is 6.19 euro.
Dus als ik 100 ICX heb gekocht op 4.81 euro en nu verkoop op 6.19 euro heb ik 138 euro verdient. Daar heeft de BTC koers niets mee te maken. Wat dit tot effect gaat hebben is dat ik (bij een gelijk blijven of dalen van de BTC waarde) in verhouding meer BTC zal krijgen voor mijn ICX.
Enkele simpele cijfers om het visueel te maken (ik zuig even wat cijfers uit m'n duim kwestie van gemakkelijk te blijven).
Aankoop
Verkoop
1 ICX: 2 euro (ICX is in waarde verdubbeld)
BTC waarde van 1 ICX: 0.0002 BTC
BTC waarde: 10.000euro (mijn 10.000 ICX is nu dus 2 BTC waard).
Maar indien BTC gedaald is (hetgene waar jij op doelt)
Aankoop (blijft ongewijzigd)
Stel dat de BTC waarde gehalveerd is naar 5.000 euro, maar dat mijn ene ICX nog steeds 2 euro geworden is.
1 ICX: 2 euro
BTC waarde van 1 ICX 0.0004 BTC
BTC waarde: 5.000 euro (mijn 10.000 ICX zou in mijn voorbeeld nu 4 BTC zijn).
Dus als ik mijn 4 BTC verkoop tegen 5.000 euro elk dan heb ik effectief mijn 20.000 euro eruit gehaald
Ben je iets beter mee nu? If not, stuur me een DM en overlopen we het even via een Skype call ofzo
Opmerkelijke veel volume op dit moment in VEN. Nog niet eerder deze week heb ik zoveel gezien, vaak rond de 100-110 miljoen en we zitten nu op 162. Mensen zien het als een veilige coin voor nu?
Klopt dat is het plan, moest/wilde eerst van mijn te duur ingekochte coins af zonder verlies.Crypts schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:05:
[...]
Dan koop je op 43 en verkoopt op 46 waar hij nu op staat?Wat minder winst maar winst is winst toch?
Had het even in een andere coin gestopt en die is ook wat gedaald. Even wachten dus. Komt goed.Crypts schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:05:
[...]
Dan koop je op 43 en verkoopt op 46 waar hij nu op staat?Wat minder winst maar winst is winst toch?
In de war met € en $?shakespeare schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:17:
[...]
ik heb mn delta app ff geupdate.. maar ik had 560 usdt.. hiervoor heb ik VEN gekocht. nu staat er in de delta app. Cost incl. fee 368 euro.. terwijl die 450 moest zijn..
Op moment van schrijven:
368 euro's =
451,54336 Amerikaanse dollars
( bron: https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8 )
Edit: ow wacht, dat is raar, waar komt het 450 <-> 560 verschil in je post vandaan?
[ Voor 20% gewijzigd door The Redman op 16-01-2018 21:24 ]
Ik begin wel te wennen aan de ups en downs in de marktcab. Van 700 naar 540 is eng, maar van 600 naar 540, 590 naar 540 en nu is er vanaf 566 weer een daling ingezet, het komt allemaal minder ongezond over dan vanmorgen. Wellicht het teken dat de bodem is bereikt en de koers nu stabiliseert tussen 540 - 560? In ieder geval houdt een forse daling geen stand en een grote stijging op dit moment ook niet. Ik heb er meer vertrouwen in dat we vanaf dit punt weer langzaam verder gaan stijgen ipv een vordering van de daling. Ben heel benieuwd hoe de situatie er morgenochtend uit ziet, hopelijk rond de 540 - 550
[ Voor 4% gewijzigd door Stevie_ op 16-01-2018 21:26 ]
Ok, dilemmas... Ik had me voorgenomen 2 weken niet op mijn portfolio te kijken (dat was voor de massive crash al), maar nu voel ik het toch jeuken om er wat extra fiat in te stoppen om nog wat mee aan te kopen maar ja... dan moet ik op binance toch de situatie bekijken 
Keuzes keuzes keuzes
Keuzes keuzes keuzes
Ik baal er een beetje van dat het op gatehub zo lang duurt om verificatie te krijgen om een EU bank gateway voor elkaar te krijgen. Zat er eergister aan te denken om een deel van mijn XRP te verkopen die ik duurder heb ingekocht. En eind deze week weer terug te kopen. Maargoed Gatehub werkt dus niet lekker mee. Nu heeft het al niet veel zin meer. Had even snel een account op andere sites gemaakt maar die werkten dus ook niet mee kwa verificatie! Bummer!
Alle hype komt door Crypto Ed.Danny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:20:
Opmerkelijke veel volume op dit moment in VEN. Nog niet eerder deze week heb ik zoveel gezien, vaak rond de 100-110 miljoen en we zitten nu op 162. Mensen zien het als een veilige coin voor nu?
En dit:

[ Voor 10% gewijzigd door The Redman op 16-01-2018 21:39 ]
Hij heeft het er wel redelijk over inderdaad, maar bijna 40-50% meer volume door een Twitter account met 40k volgers is wel een prestatie an sich. Het zou kunnen, alles lijkt te kunnen tegenwoordig.
Vergeet niet dat veel van die 40k volgers ook retweeten, dan gaat het akelig hard als dat gebeurd.Danny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:39:
[...]
Hij heeft het er wel redelijk over inderdaad, maar bijna 40-50% meer volume door een Twitter account met 40k volgers is wel een prestatie an sich. Het zou kunnen, alles lijkt te kunnen tegenwoordig.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
ja precies.. check.The Redman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:22:
[...]
In de war met € en $?
Op moment van schrijven:
368 euro's =
451,54336 Amerikaanse dollars
( bron: https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8 )
Edit: ow wacht, dat is raar, waar komt het 450 <-> 560 verschil in je post vandaan?
01-15 09:33:43 VEN/BTC Limit Buy 0.00043118 0.00043118 94.00 94.00 0.04053092 BTC -- Filled Detail
01-15 08:19:30 BTC/USDT Market Buy 13,600.05000000 market 0.04 0.04 552.15 USDT
en in .de delta app bovenstaande ven transactie ingevuld kom ik op..... 368.71 euro costs

Durft er überhaupt iemand in te stappen nu? De kans is alsmaar groter dat we nog een stuk gaan dalen.
En dan te bedenken dat er mensen zijn die 12 uur geleden op 10000 hebben gekocht, en dachten dat ze een koopje hadden.
En dan te bedenken dat er mensen zijn die 12 uur geleden op 10000 hebben gekocht, en dachten dat ze een koopje hadden.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Dat verwacht ik ook, rond €8000-€8500 de bodem. Ik heb een kooporder voor ETH op €740, hoop dat die nog geraakt wordt, want ETH blijft nog behoorlijk liggen elke keer.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:50:
We gaan hard op weg naar de 8000 Euro nu met BTC
Valt wel mee, marktcab tikt 540 weer aan. Derde keer vandaag.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:50:
We gaan hard op weg naar de 8000 Euro nu met BTC
Verwijderd
Ik dacht vandaag nog aan dat gezin dat alles wat ze hadden in de BTC hebben gestoken.
Denk dat die met het uur beroerder worden.
Verwijderd
Ja denk inderdaad dat 8000-8500 de absolute bodem is. Nog even wachten wat onze Aziatische vrienden doen zometeen.gabn88 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:52:
[...]
Dat verwacht ik ook, rond €8000-€8500 de bodem. Ik heb een kooporder voor ETH op €740, hoop dat die nog geraakt wordt, want ETH blijft nog behoorlijk liggen elke keer.
We zaten net onder 11k. Ze zitten de support te testen, weet niet of dat nou zo goed is.Stevie_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:52:
[...]
Valt wel mee, marktcab tikt 540 weer aan. Derde keer vandaag.
Mooi om te zien al die paniek, mensen dit is gewoon een gezonde correctie, het kan niet altijd alleen maar stijgen ook al denken de meeste mensen daar anders over. Heb vandaag heerlijk bijgekocht en voor mij is het makkelijk praten omdat ik alle munten vrij laag heb gekocht en nog steeds op een dikke winst sta.
Voor de mensen die al wat langer in deze forum zitten....missen jullie davidgilmour ook? Nu het wat minder gaat met de bitcoin hoor ik hem niet meer
.
Voor de mensen die al wat langer in deze forum zitten....missen jullie davidgilmour ook? Nu het wat minder gaat met de bitcoin hoor ik hem niet meer
Lijken terug in vrije val te zitten... 532; laagste cap tot dusver
Tja, alles lijkt nu (toevallig?) in één keer tegelijk te komen. Al die FUD is eerder al eens langs gekomen.
De CBOE Bitcoin futures verlopen morgen op 17 januari ([link=https://cointelegraph.com/news/cme-bitcoin-futures-launch-possible-economic-outcomes]link[/link]). De CME futures verlopen op 26 januari.
De CBOE Bitcoin futures verlopen morgen op 17 januari ([link=https://cointelegraph.com/news/cme-bitcoin-futures-launch-possible-economic-outcomes]link[/link]). De CME futures verlopen op 26 januari.
Verwijderd
Geloof me, die zitten nog behoorlijk safe. Die gingen erin volgens mij tussen de 2500 - 5000 euro per BTCVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:53:
Ik dacht vandaag nog aan dat gezin dat alles wat ze hadden in de BTC hebben gestoken.
Game over voor crypto. Alles verkopen nu het nog kan.
Denk dat we inderdaad all the way down gaan tot 5000 oidYarisken schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:01:
Ik zou wel weer wat BTC of ETH willen kopen. Maar het is bijna bedtijd, dus wachten tot 8 K... Ik ga niet 's nachts achter mijn lappie kruipen
Word je morgen wakker, is het weer 10 k...
Keurig onderbouwd ook.Yarisken schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:01:
Verwijderd
Yarisken schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:01:
Buy orders zetten voor 8K?technoaddict schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:03:
Ik zou wel weer wat BTC of ETH willen kopen. Maar het is bijna bedtijd, dus wachten tot 8 K... Ik ga niet 's nachts achter mijn lappie kruipenWord je morgen wakker, is het weer 10 k...
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ik dacht rond de 5500 á 6000 euro.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:01:
[...]
Geloof me, die zitten nog behoorlijk safe. Die gingen erin volgens mij tussen de 2500 - 5000 euro per BTC
Gelukkig ... het verlossende woord is er uit.Yarisken schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:01:

Boeren, burgers en buitenlui ...redden wat er te redden is, laat vrouw en kinderen achter.

MAX3400 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 22:44:
[...]
- komende 24 uur veilig tot 17K (low 16.4, high 17.8)
- komende 72 uur mogelijk naar 19K (low 18.3, high 20.4)
- einde maand mogelijk 23K +/- 5%
Maar dat is mijn berekening. Helaas is dit mijn inzicht; daar kan men het wel/niet mee eens zijn of er iets van vinden. Best, maar beargumenteer dat dan even.

Alle signalen aanwezig voor een bull de komende ~36 uur.
disclaimer: mijn voorspellingen zijn gebaseerd op eigen inzicht. Neem geen verantwoordelijkheid voor jouw akties en investeringen
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wat ontzettend jammer dat hier een slowchat van gemaakt isshoombak schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:02:
[...]
Denk dat we inderdaad all the way down gaan tot 5000 oid

De meeste onder ons spelen toch maar met wat speelgeld dus zon ramp is het niet.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:05:
[...]
Gelukkig ... het verlossende woord is er uit.![]()
Boeren, burgers en buitenlui ...redden wat er te redden is, laat vrouw en kinderen achter.
Is goed zakken en dan weer to the moon
Gadverdamme, ik blijf ook hodlen, maar vind wel zuur dat het nu zelfs de grens bereikt van geen winst meer, terwijl ik zo lekker stond. Ook al is het geld wat ik in principe kan missen, wil ik het alleen niet missen haha. Nou hup, back to the moon and beyond!
Ik heb net toch maar wat ETH gekocht met de hoop dat dit het laatste dipje ongeveer is..
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)