[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.950 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 05:54:
Bitcoin Cash is the orginele visie achter Bitcoin. LN is geen goede oplossing.
[afbeelding]
Bcash is de laatste munt die ik ooit zou kopen. Ik heb liever 1 miljoen dogecoins dan die shitcoin van die Roger Ver. Nog nooit zo een ongelooflijke idioot gezien in cryptowereld als hij. Nog gekker dan John McAfee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:01:
[...]

Bcash is de laatste munt die ik ooit zou kopen. Ik heb liever 1 miljoen dogecoins dan die shitcoin van die Roger Ver. Nog nooit zo een ongelooflijke idioot gezien in cryptowereld als hij. Nog gekker dan John McAfee.
Ah ja ik was even vergeten dat als een slecht persoon een instrument gebruikt dat het instrument dan ook slecht is. Daarom dat ik geen euro's en dollars meer gebruik. Slechte mensen gebruiken die ook.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:03:
[...]

Ah ja ik was even vergeten dat als een slecht persoon een instrument gebruikt dat het instrument dan ook slecht is. Daarom dat ik geen euro's en dollars meer gebruik. Slechte mensen gebruiken die ook.
Verschil is dat hij als een Dr Evil elke maand weer opduikt en met manipulatie en vriendjes (hallo Coinbase) de hele boel verneukt.
Maar zijn coin doet het gelukkig slechter dan echte coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ben even uitgestapt op VEN, gebeurd me niet dat al mijn winst verdampt. stap weer in op het moment van meer informatie omtrent de rebranding. miss verkeerde gok maar goed..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:07:
[...]

Verschil is dat hij als een Dr Evil elke maand weer opduikt en met manipulatie en vriendjes (hallo Coinbase) de hele boel verneukt.
Maar zijn coin doet het gelukkig slechter dan echte coins.
Oh ja dat was ik vergeten. Ja zijn coin doet het erg slecht, is op 2300 USD gestart en sindsdien gezakt naar ongeveer 600 USD. Nu ja gelukkig had ik het over een betaal middel en niet persee over een speculatie munt. Voor mij maakt het dus niet zo veel uit wat de koers is als iemand die er alleen maar mee probeert rijk te worden. Ripple is waarschijnlijk zo een echte coin die je wilt kopen. Schijnt dat echte bedrijven zoals moneygram er al mee bezig zijn. Dat gaat moneygram waarschijnlijk goedkoper maken dan paypal and western union.

[ Voor 13% gewijzigd door Kain_niaK op 12-01-2018 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectronLion
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-02-2022
Bitcoin en de varianten daarop (Cash, Gold, Diamond) zijn naar mijn mening niet de toekomst. Bitcoin zelf is enkel een investering geworden (misschien veranderd dat iets als lightning uitkomt) en de varianten zijn enkel voor het geld. Het is Bitcoin CASH, GOLD, DIAMOND.. Waarom niet Bitcoin Pay, Bitcoin Tech, of iets anders waarbij de technologie voorop staat? Enkel geforked voor de poen..

Ik focus me daarom enkel op de platformen. Ethereum niet zo, omdat ze hun eigen programming language hebben ontwikkeld. Knap, maar onhandig. Stratis, Neblio, Aragon hebben naar mijn mening de toekomst. Daarnaast zijn er zeker nog meer leuke projecten als Divi, Ark, IOTA. Lees je goed in en bedenk waarom een bepaalde token een toekomst heeft.

Wijziging: Bitcoin heeft wel laten zien waartoe de blockchain in staat is. En dat het veilig is! Als er munten worden gestolen is dat niet omdat het protocol is gekraakt..

[ Voor 10% gewijzigd door ElectronLion op 12-01-2018 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bcash noem ik die shitcoin. Gaat die Roger Ver helemaal over de zeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 12:29
Nog liefhebbers van appc hier? Volgens mij best eentje met behoorlijke potentie.

Mijn financiële middelen zijn nu op dus het wordt vanaf echt hodl'en voor me en hopen dat we weer terug komen op het niveau van vorige week

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 23:55
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:10:
[...]

Bcash noem ik die shitcoin. Gaat die Roger Ver helemaal over de zeik.
Ja ik denk dat hij inderdaad wel wakker ligt van jouw opmerking :z

Maar het is zoals @Kain_niaK zegt: een heleboel mensen kan het gewoon niet schelen wat een coin doet of welke personen erachter zitten, als ze er maar geld mee kunnen verdienen.
Geldt voor mij ook: een portfolio deels met shitcoins (want wat kan mij het schelen?) en deels met coins waar ik vertrouwen in heb op de lange termijn, met een goed businessplan erachter.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:01:
[...]

Ja, die Ver die kan er wat van. Helaas zijn er genoeg mensen die hem backen. Hetzelfde geldt voor McAfee. De heeft met de USA een prima platform om gigantische pump-and-dumps te initiëren door middel van een enkele tweet. 1x raden wie er uiteindelijk beter van wordt.

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

shakespeare schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:49:
ik heb VEN verkocht.. ik wacht op nieuw informatie. relatief klein bedrijfje.. even afwachten
precies voor de omzetting naar Thor? Rebrand + andere token + eigen blockchain ipv eth blockchain.

bij AntShares -> NEO ging het * 5. Ik snap je verkoopmoment niet echt.

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 12-01-2018 09:15 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 12:02
onnaj schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:10:
Nog liefhebbers van appc hier? Volgens mij best eentje met behoorlijke potentie.

Mijn financiële middelen zijn nu op dus het wordt vanaf echt hodl'en voor me en hopen dat we weer terug komen op het niveau van vorige week
Jazeker, AppCoins zijn zeker de moeite waard om toe te voegen aan je portfolio. (gebaseerd op hun product/strategie) Daarnaast is het een nieuwe token dus is er nog veel ruimte om te groeien.

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:49:
ik heb VEN verkocht.. ik wacht op nieuw informatie. relatief klein bedrijfje.. even afwachten
Waarom zou je Ven verkopen? Of ben je puur bezig met daytraden? Vechain valt nog veel uit te halen namelijk dit jaar als ze met Thor komen. Gratis coins zoals met Neo/Gas. Ik zou eerder Ripple dumpen en dan naar Ven overstappen. Maar ieder mens is anders zo zie je maar weer. Misschien heb je slecht onderzoek gedaan?
https://cryptostec.com/what-is-vechain-thor-power/

Vechain is in mijn ogen een vasthoudertje voor long term(2 jaar) om dik op te verdienen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
spartacusNLD schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:13:
[...]

precies voor de omzetting naar Thor? Rebrand + andere token + eigen blockchain ipv eth blockchain.

bij AntShares -> NEO ging het * 5. Ik snap je verkoopmoment niet echt.
hoeft ook niet, ieder zijn eigen methode.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xessive
Ja, met geld maak je geld. Was altijd al zo en zal altijd zo blijven. Met mijn 'funds' op dit moment is het geneuk in de marge en mag in blij zijn dat ik een setje H7 lampen kan kopen voor mijn Renault Scenic en nog wat sats overhoud voor trading :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Denman schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:12:
[...]

Ja ik denk dat hij inderdaad wel wakker ligt van jouw opmerking :z

Maar het is zoals @Kain_niaK zegt: een heleboel mensen kan het gewoon niet schelen wat een coin doet of welke personen erachter zitten, als ze er maar geld mee kunnen verdienen.
Geldt voor mij ook: een portfolio deels met shitcoins (want wat kan mij het schelen?) en deels met coins waar ik vertrouwen in heb op de lange termijn, met een goed businessplan erachter.
Al sinds 2014 heeft een groot deel van de Bitcoin community geprobeert om Bitcoin te forken, Bitcoin XT, Bitoin Unlimited, etc etc. Die forks hebben nooit de support gevonden die ze nodig hadden van de miners. Bitcoin XT nodes haalde ongeveer 10% van het netwerk voordat ze door een grote DDOS actie van het netwerk gepest zijn (miners verliezen dan geld en zijn maar terug naar core gegaan). Uiteindelijk dit jaar begon de 1 MB blocks van Bitcoin zo vol te zitten dat genoeg miners het beu waren. Bitcoin ABC is een fork van Bitcoin die exact hetzelfde is als Bitcoin maar met een 8 MB limiet (kan naar 32 MB, dat was ook de oorspronkelijke limiet die 32 MB) en een EDA (Emergency Diffucultyu Adjustment) om te kunnen overleven als chain met minder dan 50% van de netwerk kracht.

Dat Roger Ver als business man heel enthousiast is over Bitcoin Cash staat los van het scalings debate, maar de support heeft wel geholpen om eindelijk bitcoin te fixen en een hard fork te hebben die los van de andere bitcoin zijn eigen ding kan doen.

Nu zie je heel veel bitcoiners weer actief worden, zoals mijzelf (sinds 2011 actief) omdat we 4 jaar lang niks met Bitcoin konden doen behalve speculeren. Nu kan het weer als betaalsysteem gebruikt worden. Bitcoin Cash is tweede in brute hash power na alle andere crypto ook al kun je niet alles een op een vergelijken door dat ze andere hashing algo's gebruiken.

Als straat muzikan verdien ik nu een stuk meer dan vroeger via Youtube. - spam -

Ik heb dus helemaal niks met speculeren, wel met een betaalsysteem dat snellen en beter dan wire transfer en paypal is en mij nu al in een maand meer Bitcoin Cash als artiest op levert dan een jaar Youtube, maar ja dat is natuurlijk de kracht van Bitcoin, daarom dat Satoshi het ook ontworpen heeft. Niet om een stelletje yuppis snel rijk of arm te makken.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 23:13
Xessive schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:19:
[...]

Ja, met geld maak je geld. Was altijd al zo en zal altijd zo blijven. Met mijn 'funds' op dit moment is het geneuk in de marge en mag in blij zijn dat ik een setje H7 lampen kan kopen voor mijn Renault Scenic en nog wat sats overhoud voor trading :P
Scheelt dat dat in ieder geval niet was gelukt met de rente op je spaarrekening :9 Sowieso de juiste keuze gemaakt dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Tja, het is mij om het even wie/wat/wanneer verkoopt. De cijfers van vanochtend waren aanzienlijk rood, ook op sommige bekendere (en mogelijk discutabele) coins. Onder het genot van een bakkie koffie mijn analyses uitgetekend en 3 grote orders aangekocht. Eens zien of ik voor het middaguur een 15% ROI heb.

/edit: toeval; en 3 minuten later is de eerste order verkocht... 2 to go :)

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 12-01-2018 09:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenA
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:35
Ik ben zojuist ingestapt op VEN...
Wish me luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-08 08:41

Ri_k

señor

RubenA schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:25:
Ik ben zojuist ingestapt op VEN...
Wish me luck :)
Luck 8)7

it's all about the F#cking details

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive
BertP schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:20:
[...]

Scheelt dat dat in ieder geval niet was gelukt met de rente op je spaarrekening :9 Sowieso de juiste keuze gemaakt dus.
Damn right. Blijf dus lekker door neuken (in de marge). Zoals ik al eerder heb gezegd, volgens mij in dit draadje, ik hoef morgen geen miljonair te zijn. Ik kom oorspronkelijk uit de ICT en heb totaal geen ervaring met traden op wat voor vlak dan ook. Buy Low, Sell High was mijn kennis toen ik begon met crypto trading.

Het is wel een kwestie van goed lezen. Zowel hier op tweakers (meerdere draadjes) als op andere sites en met behulp van Slack en Telegram.

Tot nu toe toch bijna +400%. Net genoeg voor een Setje H7 lampen van een goed merk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Tip: Achain (ACT)

Zijn nog vrij onbekend (al wordt het meer en meer opgepikt door Reddit, 4Chan, etc), maar ik zie er veel potentieel in.

Achain, this unknown blockchain platform in China already has dozens of DApps and may create another 1,000 Litecoins

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kain_niaK schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:03:
[...]

Dat is voor mij zelf ook deels de reden, zo'n halve psychopaat (dat beeld krijg ik echt als ik interviews met hem zie) die het woord moet verkondigen helpt namelijk zeker niet. Dan ga ik toch echt even achter mijn oren krabbelen over de daadwerkelijke doelstellingen van zo'n community. Maar er is natuurlijk veel meer dan dat.

Bitcoin cash (of Bcash voor mensen die er niks mee te maken willen hebben) is gewoon een altcoin met als enige 'development' een groter blok (met de gevaren en nadelen van dien). En dan ook nog pretenderen dat het de 'ware' Bitcoin is door alles eromheen, inclusief de naam en het logo, zo veel mogelijk te kopiëren. Het enige wat Bitcoin Cash als voordeel heeft is een tijdelijk snellere transactiesnelheid en lagere fees. Iets wat andere altcoins overigens nog beter doen op het moment.

Als Segwit breder gebruikt wordt, Schnorr en de layer 2 solutions komen dan is de businesscase natuurlijk direct verdwenen. En ja, daar wachten we al 'lang' op wat dat ook mogen betekenen in zo'n korte tijd, maar ik denk dat de meeste mensen liever veilig een werkelijk decentrale munt gaan gebruiken dat een halfbakken kopie, die nu een praktisch voordeel heeft, maar over een aantal maanden ineens hard achter gaat lopen qua ontwikkeling. Het vergroten van de blocksize kan altijd nog gedaan worden als er een beter beeld is wat echt nodig is en je zeker weet dat je het geheel decentraal en veilig kunt houden.

Bitcoin bewijst al 9 jaar dat het veilig is en werkt, er zijn alleen scaligsproblemen door de explosieve groei in het gebruik. En waarvoor Cash overigens geen andere oplossing heeft weten te vinden dan een grotere blocksize, wat op zichzelf natuurlijk helemaal geen oplossing is voor de lange termijn, want je kan dan nog steeds de hele wereld niet snel en bijna gratis bedienen. Er moeten dus andere technologieën komen die wel oplossingen brengen.
Cash is dus naar verwachting alleen nuttig voor dit jaar misschien nog. Daarna is de show voorbij en zijn ze klaar en is er een select groepje mensen rijk geworden. Iets wat overigens voor bijna alle altcoins geldt, zeker de forks van Bitcoin.

Ach, we gaan het wel zien, maar ik heb veel meer vertrouwen in de aanpak van Bitcoin en hun bekwame dev-team dan de coin van Ver en zijn mining-achterban.

[ Voor 5% gewijzigd door Grotman op 12-01-2018 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:21:
[...]

Eens zien of ik voor het middaguur een 15% ROI heb.

Goed gedaan!

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:34:
[...]

Yup. Ik heb net ook een coin gekocht en verkocht. Hoppa! 8 procent winst in drie minuten!
Het is ook niet te zeggen of dat echt 8% is. Stel jouw veilige haven ETh/BTC etc daalt daarna binnen 5 minuten met 10% ben je alles alweer kwijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:36:
[...]

Het is ook niet te zeggen of dat echt 8% is. Stel jouw veilige haven ETh/BTC etc daalt daarna binnen 5 minuten met 10% ben je alles alweer kwijt.
Stel dat... Jeez. Was je drinkontbijtje over de datum oid? :X

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

[...]
''stel'' en ''als'' daar heb je niet veel aan in trading :>

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ach, Om twee uur vanmorgen heb ik JANUS gekocht en om 5.30 uur verkocht!
Mijn dag kan niet meer stuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Crypts schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:37:
[...]

Stel dat... Jeez. Was je drinkontbijtje over de datum oid? :X
Stel dat... je met het weerbericht buiten met je coins op vakantie zou kunnen naar de Keys ofzo; dat lijkt me pas fantastisch... :9

#drinkonbijtismoedermelk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
In een eerdere topic werd gesproken de "nieuwe" HTMLCOIN, hier een sloot van ingekocht op 3sat p/s, staat nu op 25sat! thx voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
MAX3400 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:39:
[...]

Stel dat... je met het weerbericht buiten met je coins op vakantie zou kunnen naar de Keys ofzo; dat lijkt me pas fantastisch... :9

#drinkonbijtismoedermelk
Kan je dat nog niet dan met al die winst die je pakt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:39:
[...]

#drinkonbijtismoedermelk
Ga ik toevallig in 2 weken:p.

Nee maar of het een goede trade is geweest kun je toch echt pas over een grotere periode stellen. Veel daytraders kunnen beter als in ETh houden:p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 09:26
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:39:
[...]

ik bekijk JANUS in de BitScreener app en zit met verbazing naar de grafiek te kijken.
Om 2:00 vanmorgen stond ie op ~$0.08 en om 5:30 op ~$12 ? Hoe dan?!
Gefeliciteerd in ieder geval. Ik hoop dat je er een dikke winst uit hebt kunnen halen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Machlah schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Kan je dat nog niet dan met al die winst die je pakt? O-)
No comment... Maar qua prioriteiten, heb ik nog wel wat andere zaken in mijn leven waar ik eerder/eerst mijn eventuele fortuin aan zou gaan besteden. En een vakantie is dat nou niet echt een enorme prio :)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Nee maar of het een goede trade is geweest kun je toch echt pas over een grotere periode stellen. Veel daytraders kunnen beter als in ETh houden:p.
Depends; de topics in CC hebben een verschillend publiek. Het ligt eraan wat de doelen van iemand zijn en dus de "periode". Mijn langste-termijn doel is een week en daar hoort een minimaal percentage bij wat ik wil realiseren. En mijn kortste-termijn doel is misschien 30 minuten om wat procentjes te pakken op een coin die me op dat moment interessant lijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten2212
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10:28
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:39:
[...]

Serieus? Dus een rendement behaald van 12082%? Dus stel je had 1000 dollar ingelegd dan heb je nu $120.000. Zo ja, gefeliciteerd met deze order.5

Edit: € vervangen door $ voor consistentie

[ Voor 13% gewijzigd door Maarten2212 op 12-01-2018 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elegy123 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:44:
[...]

ik bekijk JANUS in de BitScreener app en zit met verbazing naar de grafiek te kijken.
Om 2:00 vanmorgen stond ie op ~$0.08 en om 5:30 op ~$12 ? Hoe dan?!
Gefeliciteerd in ieder geval. Ik hoop dat je er een dikke winst uit hebt kunnen halen _/-\o_ _/-\o_
Morgen krijg je van mij weer een succes story te horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 21:32
Maarten2212 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Serieus? Dus een rendement behaald van 12082%? Dus stel je had 1000 euro ingelegd dan heb je nu €120.000. Zo ja, gefeliciteerd met deze order.
Nu nog zien te verkopen voor dat bedrag ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dylan111111 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:39:
In een eerdere topic werd gesproken de "nieuwe" HTMLCOIN, hier een sloot van ingekocht op 3sat p/s, staat nu op 25sat! thx voor de tips!
Ik heb er inderdaad ook een zooitje gekocht, heeft ook al over de 30 sat gestaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:48:
[...]

Morgen krijg je van mij weer een succes story te horen.
Nu geloof ik t niet meer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten2212
Stevie_ schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:49:
[...]

Nu nog zien te verkopen voor dat bedrag ;-).
@Verwijderd zegt dat hij ze om 5:30 alweer verkocht heeft, dus net na het toppunt (waar ik in de berekening al van uit ben gegaan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Maarten2212 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Serieus? Dus een rendement behaald van 12082%? Dus stel je had 1000 euro ingelegd dan heb je nu €120.000. Zo ja, gefeliciteerd met deze order.
Of ik kijk verkeerd of jij rekent verkeerd?

02:00 - JANUS @ $0,8
05:00 - JANUS @ $12,50

Rendement 1500%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Hij is ook niet serieus, maar hij heeft een hekel aan mensen die alleen hun succes verhalen delen en niet hun missers. En nu doet hij het dus ook, alleen dus fake. Het zal wel humor zijn..

Stop maar met reageren hierop, want het gaat nergens over. Gewoon iemand die zijn punt wil maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Grotman op 12-01-2018 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JANUS heeft slechts een trade volume van 0.35BTC. Gefeliciteerd maar wie gaat ze kopen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:51:
JANUS heeft slechts een trade volume van 0.35BTC. Gefeliciteerd maar wie gaat ze kopen dan?
haha je was me net voor, ongeveer 4000 USD aan 24h trade volume... mooi verhaal :X. Zal wel weer ergens een foutje bij een exchange of i.d. zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
  • Laatst online: 23-09 09:26
hierboven was me voor. :)

[ Voor 89% gewijzigd door Elegy123 op 12-01-2018 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal :), hoe is de stemming onder de aanwezigen vandaag?
Drinkontbijtjes en koffie in de mik, tijd om u in te lezen in NLG en mee te doen.

tip; lees u in wat NLG doet, kan en "al is", skip al die mooie nieuws berichten en stap in :):):)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:56:
Drinkontbijtjes en koffie in de mik, tijd om u in te lezen in NLG en mee te doen.

tip; lees u in wat NLG doet, kan en "al is", skip al die mooie nieuws berichten en stap in :):):)
Heb nog ergens een briefje van 10 NLG liggen, kan je hier wat mee?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HaskoF
  • Laatst online: 15:33
Machlah schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:57:
[...]

HODL HODL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten2212
MAX3400 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:51:
[...]

Of ik kijk verkeerd of jij rekent verkeerd?

02:00 - JANUS @ $0,8
05:00 - JANUS @ $12,50

Rendement 1500%
De munt is heel snel gestegen. Om:
1:59 = $0.0819
2:09 = $0.0820
2:14 = $0.856

Dus als hij hem echt heeft gekocht om 2:00 (en niet om 2:15) dan gekocht voor $0.08 en verkocht voor +-$10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 02-10 18:21
To the moon moon moon !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Machlah schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:57:
[...]

Uiteraard, ik kan hier een vliegtuigje van vouwen maar ik kan er ook een advies op schrijven toch te googlen naar NLG, en nog zo veel meer. NLG is zo veelzijdig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Wie gaat naar de maan :P ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
HODL het al sinds de introductie van de EUR maar de waarde gaat maar niet omhoog of omlaag, misschien is HODL niet aan mij besteed :'( pik elke keer de verkeerde munt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
Ik nog niet helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:36
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:58:
[...]

Uiteraard, ik kan hier een vliegtuigje van vouwen maar ik kan er ook een advies op schrijven toch te googlen naar NLG, en nog zo veel meer. NLG is zo veelzijdig ;)
En juist het push gedrag zorgt voor nog minder (dan dat er al was) vertrouwen in NLG.

Ik vind de community er omheen trouwens wel bijzonder.
Het is net een sekte, heilig overtuigd van de munt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:56:

Zou je misschien zelf goed onderbouwd kunnen uitleggen wat het kan en al is? Want nu lijkt het net alsof je zelf er wat hebt en dus hoopt dat je winst kan maken als anderen het ook gaan kopen. Iets wat we hier veel te veel zien gebeuren. Dan verandert de betekenis van tip ineens naar het Engels en op jezelf gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Maarten2212 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:58:
[...]

Dus als hij hem echt heeft gekocht om 2:00 (en niet om 2:15) dan gekocht voor $0.08 en verkocht voor +-$10
Vandaar dat ik aangaf; ik kijk waarschijnlijk verkeerd. Het is soms ook wel ontzettend tricky een grafiek terug te vinden, laat staan als het over dit soort stijgingen gaat; dan is de "on mouse over" waarde natuurlijk pixel-perfect en ook tijd-perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie ervaring met ICO?
Ik volg nu een ICO die eind deze maand start, en de hele hype die er nu ontstaat met whitelisten, en zeer grote telegram groep komt nogal over alsof ze alleen maar zieltjes aan het winnen zijn.

Al die hype schrikt me wel een beetje af, maar aan de andere kant kan het een mooie start zijn omdat er veel mensen willen instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleefei schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:00:
[...]

En juist het push gedrag zorgt voor nog minder (dan dat er al was) vertrouwen in NLG.

Ik vind de community er omheen trouwens wel bijzonder.
Het is net een sekte, heilig overtuigd van de munt.
Dat is toch juist het hele mooie van het hele verhaal?
Wel if not, I don't give a damn F
Het rendement is waar ik voor ga bij munten als deze.

Push dat ding de wereld rond, en rond en rond en rond......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
Grotman schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:01:
[...]

Zou je misschien zelf goed onderbouwd kunnen uitleggen wat het kan en al is? Want nu lijkt het net alsof je zelf er wat hebt en dus hoopt dat je winst kan maken als anderen het ook gaan kopen. Iets wat we hier veel te veel zien gebeuren. Dan verandert de betekenis van tip ineens naar het Engels en op jezelf gericht.
Je kunt blijkbaar al betalen met NLG in nederland, bij ons in Deventer bijvoorbeeld zit er een galerie die NLG accepteert als betaalmiddel, las ik op twitter. Gewoon geinig, misschien dat er andere ondernemers volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:03:
Ik volg nu een ICO die eind deze maand start, en de hele hype die er nu ontstaat met whitelisten, en zeer grote telegram groep komt nogal over alsof ze alleen maar zieltjes aan het winnen zijn.

Al die hype schrikt me wel een beetje af, maar aan de andere kant kan het een mooie start zijn omdat er veel mensen willen instappen.
te veel mensen instappen is ook niet goed lijkt me, maar om welke gaat het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online

Je gevoel klopt, heel erg mee uitkijken dus. Er zijn zogenaamde pump and dump groepen die een ICO lanceren, deze enorm gaan hypen en soms andere betalen om mee te doen (McAfee achtige personen dus). Vervolgens wordt er veel verkocht en worden deze massaal gedumpt om winst te pakken en weer te vertrekken. Ga er maar vanuit dat 90% troep is en alleen daarvoor wordt gebruikt.
Een tactiek die in de normale handel verboden is, maar in het Wilde Westen van de cryptowereld nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grotman schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:01:
[...]

Geen probleem, bericht was redelijk helder, deze munt staat voor waar het gehele systeem om draait. een snel, decentraal, betaalmiddel.
lage transactiekosten en eenvoudig bereikbaar (wallets). "Het werkt, het draait, het is er al", gewoon een goedkope aftreksel van, maar het hele bitcoin verhaal is om deze factoren ooit gestart.

Dat er geen grote campagnes achter zitten of een breed netwerk is in die zin dan ook meteen te verklaren daar het simpelweg niet nodig is.

De toevoeging van de munt is er op zich niet, maar we zitten hier toch ook een beetje om rendementen te halen. De rendementen van deze munt in de laatste 2 maanden zijn stabiel in de plus. vandaar de tip.

Het aantal NL instappers in de crypto stijgt nog steeds, dit koppel ik aan de waardestijging. Ook nog wel voor komende maand en de maand erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:49:
[...]

Ik heb er inderdaad ook een zooitje gekocht, heeft ook al over de 30 sat gestaan
Ik heb ze eergisteren allemaal verkocht op 26. Blijft een beetje hangen tussen de 20 en de 26.
Ben er in gegaan vanwege de lage prijs, mijn verwachting is echter dat de prijs de komende tijd niet veel meer zal toenemen. Massive Sell Walls all the way.
Er zit niet echt iets unieks achter waardoor ik van mening ben dat dit een leuke instapcoin is maar geen grote toekomst heeft. Leuk om een beetje de traden met grote volumes om zodoende de nodige sats te sprokkelen. de grootste stap heeft deze coin al gehad imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
MaZo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:29:
Tip: Achain (ACT)

Zijn nog vrij onbekend (al wordt het meer en meer opgepikt door Reddit, 4Chan, etc), maar ik zie er veel potentieel in.

Achain, this unknown blockchain platform in China already has dozens of DApps and may create another 1,000 Litecoins
Er staat me iets bij dat China erg hard optreed tegen Chinese firma's die of een ICO doen of zich bezighouden met crypto. Kan zo ff snel de link niet meer vinden (bomen/bos gevalletje). Of was het nou Korea.

Mocht iemand wat nuttigs hierover kunnen zeggen graag. Multitask me helemaal suf op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Iemand die ook in Medibloc zit ? Vind wel interessante. Maar zie hem nooit voorbijkomen hier. Wou dat ik al ingestapt was nu twijfel ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xessive schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Ik heb ze eergisteren allemaal verkocht op 26. Blijft een beetje hangen tussen de 20 en de 26.
Ben er in gegaan vanwege de lage prijs, mijn verwachting is echter dat de prijs de komende tijd niet veel meer zal toenemen. Massive Sell Walls all the way.
Er zit niet echt iets unieks achter waardoor ik van mening ben dat dit een leuke instapcoin is maar geen grote toekomst heeft. Leuk om een beetje de traden met grote volumes om zodoende de nodige sats te sprokkelen. de grootste stap heeft deze coin al gehad imo.
Ik heb er 15k gehouden onder het mom "high risk/possibly somewhere ever but very unlikely high reward" :+

Zo heb ik ook nog 4,5mill PAC die aan het Staken zijn op een local wallet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 22:08
ik wil me wat meer verdiepen in technische analyses op crypto .. gebruiken jullie candlestick formaties en of signalen (fibonacci , macd etc)? Los van feit dat je goed op de hoogte moet zijn mbt nieuwsgeving. Ik wil niet binnen een daytraden maar over meerdehttps://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/1826451/lastre dagen heen ..

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Nu online
Xessive schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Ik denk dat ze juist de aankomende tijd nog (hard) gaan stijgen.
Om er een paar te noemen:
1- Project P.O.M.A
2- 20 exchange sites of meer in de planning, recent is er weer 1 bij gekomen.
3- Goede community.

De tijd zal het leren, we gaan het zien.
Elke 1sat hoger levert mij een paar 100 euro meer op :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 20:06
MAX3400 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:21:
[...]

Tja, het is mij om het even wie/wat/wanneer verkoopt. De cijfers van vanochtend waren aanzienlijk rood, ook op sommige bekendere (en mogelijk discutabele) coins. Onder het genot van een bakkie koffie mijn analyses uitgetekend en 3 grote orders aangekocht. Eens zien of ik voor het middaguur een 15% ROI heb.

Sowieso ook een mooie coin om te houden.
Werkende app talloze serieuze investeerders en een rebrand (mid jan) komt eraan beetje NEO (6-100$) like.

Only time will tell even kijken over 6 maanden.

[ Voor 4% gewijzigd door FNale op 12-01-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:25:
[...]

Ik heb er 15k gehouden onder het mom "high risk/possibly somewhere ever but very unlikely high reward" :+

Zo heb ik ook nog 4,5mill PAC die aan het Staken zijn op een local wallet.
PAC en HTML zijn idd coins voor de (hele) lange termijn. En staken met 4,5M is ook niet verkeerd.
En als je dan quite speelt is er ook geen man overboord. Niet geschoten is altijd mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xessive schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:33:
[...]

PAC en HTML zijn idd coins voor de (hele) lange termijn. En staken met 4,5M is ook niet verkeerd.
En als je dan quite speelt is er ook geen man overboord. Niet geschoten is altijd mis...
Op de spaarrekening gebeurd er zowiezo niets mee. En er is zo weinig ruimte om MINDER waard te worden bij PAC dat het risico in ieder geval vrij minimaal is naar mijn idee. Ik moet alleen zorgen dat ik over 2 jaar niet vergeten ben dat ik ze heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:15
Ik heb ook nog 1 miljoen PAC's staan. Maar deze staan momenteel gelocked op Cryptopia... Geen idee wat ik eigenlijk best doe hiermee... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argon007 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:46:
Ik heb ook nog 1 miljoen PAC's staan. Maar deze staan momenteel gelocked op Cryptopia... Geen idee wat ik eigenlijk best doe hiermee... :-)
PAC/BTC staat open maar orderboek is zo vol, die gaat nergens heen. Op Yobit kan je ze naar Doge en nog iets traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:15
Ik zit in PAC/LTC en die staat momenteel nog locked zag ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argon007 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:50:
Ik zit in PAC/LTC en die staat momenteel nog locked zag ik
Je kan gewoon naar PAC/BTC gaan hoor. De hele LTC en DOGE markt zijn gelocked op Cryptopia omdat ze het volume niet meer aankonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:51:
[...]

Je kan gewoon naar PAC/BTC gaan hoor. De hele LTC en DOGE markt zijn gelocked op Cryptopia omdat ze het volume niet meer aankonden
Je krijgt ze alleen niet verkocht met het PAC/BTC paar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:56:
[...]

Je krijgt ze alleen niet verkocht met het PAC/BTC paar :'(
Daarom moet je ze ook lekker Staken in je wallet en dan over een jaar nog eens aan snuffelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:57:
[...]

Daarom moet je ze ook lekker Staken in je wallet en dan over een jaar nog eens aan snuffelen
Yup, maar als er wat beweging in komt dan denk ik dat ze snel (of de helft) dump ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Crasheeee schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:18:
Waar zijn trouwens alle Verge supporters gebleven? :p Stilte voor de storm?
Supporter is een groot woord, maar ik heb ze nog steeds :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:58:
[...]

Yup, maar als er wat beweging in komt dan denk ik dat ze snel (of de helft) dump ;)
Ach... al halveren ze in waarde in dat jaar dat ik er niet naar kijk, door het staken heb ik er wel 2x zoveel. Sta je onder de streep nog steeds op dezelfde plaats.

Wie houdt er nou niet van veel werk voor weinig geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:06:
[...]

te veel mensen instappen is ook niet goed lijkt me, maar om welke gaat het?
Gaat om beetoken, concept spreekt me wel aan, whitepaper ziet er ook goed uit.
Alleen die hype die nu in de aanloop naar de ICO ontstaat vind ik zorgwekkend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Grotman schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:31:
[...]

Dat is voor mij zelf ook deels de reden, zo'n halve psychopaat (dat beeld krijg ik echt als ik interviews met hem zie) die het woord moet verkondigen helpt namelijk zeker niet. Dan ga ik toch echt even achter mijn oren krabbelen over de daadwerkelijke doelstellingen van zo'n community. Maar er is natuurlijk veel meer dan dat.

Bitcoin cash (of Bcash voor mensen die er niks mee te maken willen hebben) is gewoon een altcoin
Bitcoin ABC is een fork van Bitcoin core (geen altcoin). Bij een altcoin start iemand helemaal van nul. Bij een fork splits de community in twee (niet noodzakkelijk 50/50) Bitcoin is in twee gesplitst 80% Bitcoin en 20% Bitcoin Cash.

Die fork was hard nodig want Bitcoin werkt helemaal niet meer zoals het bedoelt was. Je kunt dat zelf ook lezen in de whitepaper die laat zien wat Satoshi nu eigenlijk probeerde op te lossen.
These costs and payment uncertainties can be avoided in person by using physical currency, but no mechanism exists to make payments over a communications channel without a trusted party.
Iedereen kan dus zelf zien dat het oorpronkelijk idee total gekaapt is en dat Bitcoin nu een lachtertje is want betalingen met bitcoin hebben kosten en onzekerheid zoals iedereen die de laatste maanden een Bitcoin betaling heeft gemaakt zelf wel ondervonden heeft. Dan kun je Bitcoin Cash nog zoveel een altcoin noemen maar mensen stoppen vanzelf met luisteren daarna wanneer ze een negatieve ervaring met Bitcoin hebben. Support voor Bitcoin als betalingssysteem word heel hard door iedereen gedropt want het is momenteel duurder van zowel paypal als traditionele banken die het ging vervangen, weet je nog?
met als enige 'development' een groter blok (met de gevaren en nadelen van dien). En dan ook nog pretenderen dat het de 'ware' Bitcoin is door alles eromheen, inclusief de naam en het logo, zo veel mogelijk te kopiëren. Het enige wat Bitcoin Cash als voordeel heeft is een tijdelijk snellere transactiesnelheid en lagere fees. Iets wat andere altcoins overigens nog beter doen op het moment.
Al die andere alt coins zijn voornamelijk zo populair geworden omdat 4 jaar lang iedereen kon zien dat die koppigheid van de core devs om die limiet op 1 MB te houden Bitcoin in grote problemen zou brengen. Vele mensen zaggen dus hun kans om een altcoin te lanceren. Het is die koppigheid van core devs die er voor gezorgd hebben dat alles nu zo versplintert is. Je moet het niet gaan omdraaien want dat is niet eerlijk.

Bitcoin TX is van 2015 en Bitcoin Unlimited van iets later. Al die BIP's hebben geprobeert om Bitcoin te fixen VOOR er problemen waren. Bitcoin ABC heeft dan uiteindelijk dit jaar genoeg support van de miners gekregen dat hij als eerst fork levensvatbaar was. Gelukkig maar of Bitcoin zou niet meer te redden zijn. Gavin heeft Bitcoin XT voorgestelt en was zeker een jaar voor Gregory Maxwell al actief als dev en heeft van Satoshi ook veel vertrouwen gekregen. Core devs hebben toen een complot gegen heb gesmeten en hem en Mike weggepest. Maar hij werkt nog steeds als engineer en vind Bitcoin echt super intressant. Die kerel is echt een toffe gozer. Lees zijn postings maar eens bijvoorbeeld op reddit.

Heb je dat scalings debat van 2013 - 2017 van dichtbij gevolgd? Gavin werkt nog steeds als software engineer aan allerlei manieren om Bitcoin beter te maken zoals bijvoorbeeld Graphene Dat er bij Bitcoin ABC dus geen development zit is gewoon een leugen. Het is juist blockstream dat na al die jaren nog altijd geen product heeft en LN is al aangekondigd rond 2015 en is gewoon vaporware. Het bied helemaal geen oplossing.
Als Segwit breder gebruikt wordt, Schnorr en de layer 2 solutions komen dan is de businesscase natuurlijk direct verdwenen. En ja, daar wachten we al 'lang' op wat dat ook mogen betekenen in zo'n korte tijd, maar ik denk dat de meeste mensen liever veilig een werkelijk decentrale munt gaan gebruiken dat een halfbakken kopie, die nu een praktisch voordeel heeft, maar over een aantal maanden ineens hard achter gaat lopen qua ontwikkeling.
Vertaling: ik gebruik bitcoin toch al niet als betaalmiddel dus wat maakt mij het uit dat ik het niet meer kan gebruiken als betaalmiddel. Moet je je eens voorstellen als 10% van je inkomen via Bitcoin binnen komt en opeens werkt dat niet meer. 8)7 8)7 8)7 8)7
Het vergroten van de blocksize kan altijd nog gedaan worden als er een beter beeld is wat echt nodig is en je zeker weet dat je het geheel decentraal en veilig kunt houden.
Argument van 2013 toen de blokken van 1 MB nog niet vol zaten. Zelf Theymos, Gregory Maxwel, Nederlander Pieter Wuille, bijna iedereen was het in die tijd met een verhoging van die 1 MB eens. Ik denk dat de eerste voorstellen het over 20 MB hadden, dat is 12 MB meer dan wat Bitcoin Cash heeft. De eigenlijke limiet is 32 MB, en die zit nog altijd in Bitcoin core. Die 1 MB was een tijdelijke limiet (twee regels code of zo) om het netwerk in het begin te beschermen van misbruik, nu al jaren overbodig. Maar goed iedereen kan nu wel zien dat iedereen die in 2013 begon te zeggen: we krijgen straks een groot probleem. Iedereen kan nu wel zien dat die mensen het helemaal juist hadden. Maar propaganda van core heeft super goed gewerkt. Veel beter dan hun Biticoin, want die gasten hadden dus over het hoofd gezien dat Bitcoin zo snel zou groeien. Tja.
Bitcoin bewijst al 9 jaar dat het veilig is en werkt, er zijn alleen scaligsproblemen door de explosieve groei in het gebruik. En waarvoor Cash overigens geen andere oplossing heeft weten te vinden dan een grotere blocksize, wat op zichzelf natuurlijk helemaal geen oplossing is voor de lange termijn, want je kan dan nog steeds de hele wereld niet snel en bijna gratis bedienen.
Echt wel hoor, moet je het oorspronkelijke design er maar eens bijpakken. 100K nodes zijn genoeg zij Satoshi daarna hoever er geen nodes meer bij. De rest draait SPV clients en dat kunnen
er miljoenen zijn. Nodes zijn altlijd miners geweest, relay stations die core full nodes noemt maken het netwerk helemaal niet veiliger, die kunnen niet naar de blockchain schrijven en de blockchain is een chain van bloks waar miners op valid bloks bouwen. Miners die aan een chain werken die invalid bestempelt word door de rest van het netwerk doen hun dure werk voor niks. Relay stations doen helemaal geen werk, ze dragen niks bij aan de veiligheid van het netwerk. Anders moet je het mechanisme van waarom Bitcoin nu werkt er nog eens bij pakken.

Maar goed het is mij nu wel duidelijk dat heel erg veel mensen slachoffer geweest zijn van core en hun misleiding en dus niet weten hoe de zaak nu eigenlijk in elkaar zit.

De meeste mensen hebben door 4 jaar core propaganda en censuur helemaal een verkeerd beeld gekregen van wat nu precies het probleem is. Er is helemaal geen probleem. Bitcoin core met een limiet van zelfs 2 of 3 MB momenteel zou weer alle transacties in een blok toe laten en zou de fee war meteen beëindigen. Daarom heb ik ook deze gif samen met een redditor gemaakt.

De meeste mensen roepen maar wat. Brando is gewoon het napraten van wat core devs iedereen hebben wijsgemaakt.

Ik heb lang mijn mond gehouden want ik dacht: Ik ben geen coder. Maar blijkbaar ken ik het mechanisme een stuk beter dan de meeste mensen hier. Nu is het een perfect tijd om niet meer mijn mond dicht te houden. Iedereen kan zien dat Bitcoin een probleem heeft en als je Satoshi begint te lezen dan kun je zien dat dat probleem gewoon express is.

Hier kun je al zijn schrijfsels lezen --> http://nakamotoinstitute.org/

Alle emails en post op bitcoin talk dus ook vraag en antwoord. Ik heb Satoshi net gemist maar ik denk dat mijn account op bitcointalk forum maar 3 of 4 maanden jonger is dan die van Gregory Maxwell.
Er moeten dus andere technologieën komen die wel oplossingen brengen.
Cash is dus naar verwachting alleen nuttig voor dit jaar misschien nog. Daarna is de show voorbij en zijn ze klaar en is er een select groepje mensen rijk geworden. Iets wat overigens voor bijna alle altcoins geldt, zeker de forks van Bitcoin.

Ach, we gaan het wel zien, maar ik heb veel meer vertrouwen in de aanpak van Bitcoin en hun bekwame dev-team dan de coin van Ver en zijn mining-achterban.
Gavin Andresen en Mike Hearn waren devs van het eerste uur. Bitcoin XT, Bitcoin Unlimited, al deze software die niet bitcoin core is. Al die mensen ontwikkelen nu voor Bitcoin Cash dat 6 verschillende software implementaties heeft. Het bekwame Bitcoin team waar jij het over heeft laat nu zelf zien wat voor een lachertje het is omdat Bitcoin momenteel het duurste betaalmiddel in de wereld is.

[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 12-01-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F!sher
  • Laatst online: 21-05 22:39

Ik heb in december mee gedaan met de ICO van Sirin Labs. Heel lang getwijfeld (mede door de hype rondom Lionel Messi die als uithangbord fungeerde), maar toch in een vlaag van verstandsverbijstering een halve ETH ingelegd. Tot nu toe nog geen windeieren gelegd. Omdat ik redelijk vroeg ben in gestapt. Houdt er wel rekening mee dat vaak de eerste dagen de koers enorm zakt(mijn ervaring). Het is en blijft een gok, maar lees je zeker goed in! En doe onderzoek naar het team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:12:
[...]

Hier heb ik me trouwens ook voor ingeschreven. Je kunt beter hype hebben na de ICO inderdaad zoals bij Universa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:57:
[...]

NIET DOEN.

Je moet ze omzetten via de wallet (100munten worden 1). een paar maanden na het omzetten gaat dat niet meer.(geloof 3 maanden).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:12:
[...]

BEEcoin is ook al behandeld in het aparte ICO topic.
Wat wil die coin nu eigenlijk? Een alternatief voor Bitcoin en Ethereum? Ik zie er niet echt een meerwaarde in...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:16:
[...]

Hier heb ik me trouwens ook voor ingeschreven. Je kunt beter hype hebben na de ICO inderdaad zoals bij Universa.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat met de personen die zich hebben ingeschreven, want er wordt maar voor 5 miljoen dollar verkocht.
Er staan nu al 30.000 inschrijvingen als ik de geruchten moet geloven.
Komt gemiddeld op 166 dollar pp..

Iemand meer info over hoe de inlegbepaling gedaan wordt bij een ICO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:08
Oogje schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:00:
[...]

Supporter is een groot woord, maar ik heb ze nog steeds :P
Ik ook!
Het is vrij rustig rondom Verge XVG maar op een gegeven moment gaat deze wel weer flink stijgen.
Nu nog niet want we zitten nu nog even opgescheept met een dalende lijn van BTC en deze heeft (zoals bekend) een grote invloed op wat er in de markt gebeurt.
Er komt ook daar weer een omslagpunt, wanneer weet ik natuurlijk niet.
In feite is het nu een tijd om in te kopen dat zou ik normaal gesproken zeker doen maar ik ben nog een beginner in deze markt en ben mij nu vooral aan het inlezen en focus mij niet op de €€.
Het gaat mij nu om het leren en ik heb al wat opgestoken en dat is ook winst! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickvN schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:19:
[...]

BEEcoin is ook al behandeld in het aparte ICO topic.
Wat wil die coin nu eigenlijk? Een alternatief voor Bitcoin en Ethereum? Ik zie er niet echt een meerwaarde in...
Ze willen een airbnb 2.0 oprichten.
Bij de huidige airbnb heb je nog een tussenpartij (airbnb zelf).

Bee, zorgt ervoor dat het gedecentraliseerd wordt dmv smart contracts etc.
Request Network is ook al gepartnerd met Beetoken om voor hun een betalingssysteem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:22:
[...]

Request Network is ook al gepartnerd met Beetoken om voor hun een betalingssysteem te zijn.
DIT.

Voor Thuisbezorgd zou zoiets ook werken.
Vind het eigenlijk wel een geniaal plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat met de personen die zich hebben ingeschreven, want er wordt maar voor 5 miljoen dollar verkocht.
Er staan nu al 30.000 inschrijvingen als ik de geruchten moet geloven.
Komt gemiddeld op 166 dollar pp..

Iemand meer info over hoe de inlegbepaling gedaan wordt bij een ICO?
je moest toch een bedrag opgeven? wellicht dat ze de hoogste inleggers voortrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:22:
[...]

Dan verwar ik deze waarschijnlijk met BEEcoin. Excuus..

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:18:
[...]

NIET DOEN.

Je moet ze omzetten via de wallet (100munten worden 1). een paar maanden na het omzetten gaat dat niet meer.(geloof 3 maanden).
Omzetten, omzetten naar wat?

Je hebt het waarschijnlijk over HTML5 naar HTML? Ik had het over PacCoin. Mijn HTML's zijn geen HTML5's

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Iemand een verklaring waarom de gulden voor zijn doen toch behoorlijk aan het stijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten2212
shaowoo schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:26:
ik wil me wat meer verdiepen in technische analyses op crypto .. gebruiken jullie candlestick formaties en of signalen (fibonacci , macd etc)? Los van feit dat je goed op de hoogte moet zijn mbt nieuwsgeving. Ik wil niet binnen een daytraden maar over meerdehttps://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/1826451/lastre dagen heen ..
Zelf maak ik gebruik van candlesticks en daarnaast van de indicatoren CCI, MACD en minimaal RSI. Maar ben nog niet zo lang bezig met daytraden dus ben zo ook nog een beetje aan het uitvinden welke combi het beste werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:52
Geertwa schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:34:
Iemand een verklaring waarom de gulden voor zijn doen toch behoorlijk aan het stijgen is?
Media aandacht en mensen die in coins willen stappen voor het eerst kunnen alles op 1 enkele website alles regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:31:
[...]

Omzetten, omzetten naar wat?

Je hebt het waarschijnlijk over HTML5 naar HTML? Ik had het over PacCoin. Mijn HTML's zijn geen HTML5's
Paccoin gaat zijn munten terugbrengen /1000. dat is een grote reden voor de hype. iedereen denk makkelijk geld te verdienen. Alle munten worden minder waard, maar iedereen heeft er ook minder (netto hetzelfde). je moet dan je munten naar je oude wallet zenden en dan naar de nieuwe wallet.(dan worden je munten omgewisseld). Ze in je wallet laten staan moet je dus NIET doen en goed opletten. Ze hebben dit nu voor 1 maart gepland en dan heb je een aantal weken zonder kosten om het om te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Er komt weer wat groen in de markt mensen
Pagina: 1 ... 38 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)