[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.949 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 00:25
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Nee, hier lezen we alleen succesverhalen. Maar ik heb een waarschuwing van een mod gehad omdat ik “op de man” speel en ik alleen wil weten van die persoon die al zijn succesverhalen post of hij van te voren wil posten hoe laat hij gaat kopen en hoe laat hij gaat verkopen, zodat ik ook succes kan hebben.
Maar het is toch niet iemand zijn taak om te zorgen dat jij winst maakt, of zie ik dat nou verkeerd? Ik snap je punt ergens wel, maar ik vind niet dat je van iemand anders kunt verwachten dat zij per se tips moeten geven waar anderen in moeten investeren. Als ik naar mezelf kijk doe ik redelijk onderzoek voordat ik ergens geld instop. In dat onderzoek zit dus al redelijk wat tijd, maar er zijn hier ook nog Tweakers die dat vele malen uitgebreider doen. Dan zou het wel erg makkelijk zijn als je zo'n persoon zomaar blind kan kopiëren zonder zelf enige moeite te doen.

Daarnaast; ik heb er persoonlijk geen zin in om de verantwoording te dragen voor andermans investering. Ik doel hiermee niet op jou, maar ik kan me voorstellen dat er hier een aantal mensen zijn die iemands advies blindelings zouden aannemen en als ze er dan verlies op maken het de tipgever ook nog eens gaan kwalijk nemen, want ja, diegene zei ten slotte dat coin X erg veel mogelijkheden had, dus dan is het zijn schuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
ErikRo schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:30:
Voorlopig zakt die xrp weer langzaam maar zeker naar beneden. Één grote piek en verder met de orde van de dag.
In dit tempo staat die morgen weer op 13000.
Misschien gebeurt er nog wat als de rest van de wereld wakker wordt maar vrees dat dit het wel weer was. Zie in ieder geval geen stijging naar 23000 gebeuren.
er is geen 1 munt die een lineaire stijging laat zien, ook daytraders zitten hierop dus natuurlijk zal hij af en toe terugzakken maar de stijgende lijn is onmiskenbaar ingezet, of jij het nu wilt of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
hoop dat kraken online is, voordat xrp over 2.29 iets gaat
want dat zou zuur zijn, daar heb ik een verkoop staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 07:45
HomePlayer schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:38:
Dat zou mooi kloten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:08
Bmfd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:33:
[...]

Maar het is toch niet iemand zijn taak om te zorgen dat jij winst maakt, of zie ik dat nou verkeerd? Ik snap je punt ergens wel, maar ik vind niet dat je van iemand anders kunt verwachten dat zij per se tips moeten geven waar anderen in moeten investeren. Als ik naar mezelf kijk doe ik redelijk onderzoek voordat ik ergens geld instop. In dat onderzoek zit dus al redelijk wat tijd, maar er zijn hier ook nog Tweakers die dat vele malen uitgebreider doen. Dan zou het wel erg makkelijk zijn als je zo'n persoon zomaar blind kan kopiëren zonder zelf enige moeite te doen.

Daarnaast; ik heb er persoonlijk geen zin in om de verantwoording te dragen voor andermans investering. Ik doel hiermee niet op jou, maar ik kan me voorstellen dat er hier een aantal mensen zijn die iemands advies blindelings zouden aannemen en als ze er dan verlies op maken het de tipgever ook nog eens gaan kwalijk nemen, want ja, diegene zei ten slotte dat coin X erg veel mogelijkheden had, dus dan is het zijn schuld.
Klopt wel, tipgevers moeten helemaal niets en hoeven ook geen verantwoording af te leggen.
Aan de andere kant heb je ook helemaal niets aan succesverhalen zoals "ik heb vorige week CoinX gekocht voor 0,1 en nu staat ie op 100 en heb ik alles verkocht!".
Fijn, maar aan dat soort mededelingen heb je dus ook niks. Zeg dan gewoon dat CoinX het naar jouw mening de laatste tijd goed gedaan heeft, meer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HomePlayer schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:38:
Deze vat ik even niet... je verkoop is toch ingevoerd voor de verkoop op die prijs?
Waarom zou het dan zuur zijn, dat is toch exact wat je wenste toen je de order ingaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 08:18
Kraken duurt nog wel even hoor:

Update - In the final stage of installing the upgrade now. We are getting close but hard to give an exact ETA since it depends on how the final testing goes.
Jan 11, 15:27 UTC

Overigens werd ook wel tijd dat ze eens iets gingen doen daar.... 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door maniac_1979 op 11-01-2018 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HomePlayer
das waar, maar dat was voordat ik weer vertrouwen in de munt kreeg, nu denk ik dat het hoger zal gaan,
dus wil niet meer verkopen.
is niet tof als xrp op 2.5 staat en jij verkoopt voor 2.29

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Inderdaad een hoop mensen die waarschijnlijk snel winst willen pakken, want ook makkelijk ging als je er vroeg bij was, maar ook een hoop mensen die de Ripple zat waren na de daling van $3 naar minder dan $2 en misschien dachten... ik moet er vanaf en zet hem op $2.25 ofzo... en boom.. daar gingen ze allemaal. Het prijsniveau van morgen zal aangeven wat de nieuwe basis wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:42
Iemand een idee waarom XRP en XML zich zo identiek gedragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:31
XLM is een hardfork van XRP en de oude CEO van XRP is nu CEO bij XLM.
Je kunt zeggen dat XLM het broertje is van XRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HomePlayer schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:43:
das waar, maar dat was voordat ik weer vertrouwen in de munt kreeg, nu denk ik dat het hoger zal gaan,
dus wil niet meer verkopen.
is niet tof als xrp op 2.5 staat en jij verkoopt voor 2.29
Ik snap je insteek en zal niet ontkennen dat het niet leuk is.
Echter een advies altijd achter je keuze te staan voor je hem maakt.
Je bent dan echt aan het speculeren ipv reageren/ageren.

ik zou in jouw situatie (ook balen uiteraard) bijkopen en proberen te leren van het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
HaskoF schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:46:
Ja lastig nu, wat te doen XLM verkopen? In ripple of extra VEN halen..

Edit of natuurlijk XLM houden 👍

[ Voor 6% gewijzigd door Dextourius op 11-01-2018 16:50 ]

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dextourius schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:49:
[...]

VEN NATUURLIJK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HomePlayer
Amen, je nick zegt genoeg.hoop alleen niet vaker ***MAINTENANCE ANNOUNCEMENT*** te zien, dan is daytraden wel lastig, als kraken je enigste broker is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Iemand enig idee waar ik een ruimtepak kan kopen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 11:51

NeoflexNL

Forever young

[...]

Ik heb mijn Stellar net ingeruild voor Ripple, prijs $ 2.15

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
HomePlayer schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:52:
[...]

Amen, je nick zegt genoeg.hoop alleen niet vaker ***MAINTENANCE ANNOUNCEMENT*** te zien, dan is daytraden wel lastig, als kraken je enigste broker is
Daytraden is zo ie zo niet mogelijk met kraken, werkt vaker niet dan wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:53:
Iemand enig idee waar ik een ruimtepak kan kopen?
Als Ripple €15 aantikt. En dat is dit jaar nog lees ik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag(overal gezocht,maar niet kunnen vinden) kun je reddcoin kwijt in een gatehub walet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 11:51

NeoflexNL

Forever young

Ik ben trouwens erg benieuwd wat de concurrentie van MoneyGram gaat doen, die zullen toch ook niet stil zitten?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 00:40
[...]

HOLD HODL HODL... er staat echt nog wel wat op het programma voor XLM. Ondanks dat het niet van alle kanten bevestigd wordt hoe en wat verwacht ik dat FairX niet lang meer op zich laat wachten en dat dit een leuke impact op de koers gaat hebben. Er zit een goed team achter en ze zijn niet zo hyperig als vele andere coins. Daarnaast gaan ze ook wel weer terugkomen op punt waar die week geleden op stond, dan heb je al weer 2x zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
Nevels schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:55:
[...]

HOLD HODL HODL... er staat echt nog wel wat op het programma voor XLM. Ondanks dat het niet van alle kanten bevestigd wordt hoe en wat verwacht ik dat FairX niet lang meer op zich laat wachten en dat dit een leuke impact op de koers gaat hebben. Er zit een goed team achter en ze zijn niet zo hyperig als vele andere coins. Daarnaast gaan ze ook wel weer terugkomen op punt waar die week geleden op stond, dan heb je al weer 2x zoveel.
Dat is ook wat ik denk.. XLM holden.. tnx zie XLM sneller x2 gaan dan ripple.. alleen VEN maakt het nog spannend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-09 18:09
HaskoF schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:46:
Absoluut niet waar. Ook Jed van Stellar zelf geeft dat aan op Twitter.
@MattoDobbo @Brad_Laurie @StellarOrg Stellar is not a fork of ripple. It is completely different code.

https://twitter.com/JedMcCaleb/status/933358161783693312

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
ACES heeft een beste spike gehad zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
VEN gaat weer naar boven, hopelijk maakt ie mijn "foutje" weer even snel goed haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekend met nexus??

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:45

BLACKfm

o_O

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:59

tomtom901

Moderator General Chat
Mooi verhaal, maak BTC over naar Coinbase (wallet adres). Hij komt eerst als pending, na 6 confirms als completed, maar saldo wordt niet bijgeschreven dus kan het niet overmaken naar GDAX.. :s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
tomtom901 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:16:
Mooi verhaal, maak BTC over naar Coinbase (wallet adres). Hij komt eerst als pending, na 6 confirms als completed, maar saldo wordt niet bijgeschreven dus kan het niet overmaken naar GDAX.. :s
Waarom niet direct naar Gdax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Slux schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:17:
[...]

Waarom niet direct naar Gdax?
Omdat ik er nu achter kom dat dat ook kan :+ Maar goed, hoop dat ze over een tijdje alsnog bijgeschreven zijn, heb wel voor de zekerheid vast een ticket aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 00:40
Dextourius schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:59:
[...]

Dat is ook wat ik denk.. XLM holden.. tnx zie XLM sneller x2 gaan dan ripple.. alleen VEN maakt het nog spannend..
Ja VEN maakt het spannend.. ik maakte gister ook al de fout door op het verkeerde moment ff coins te switchen naar VEN. Net in het dalletje... zo heb ik dit gevoel ook meegemaakt bij TRX. Stijgingen om je heen en je wil mee doen maar probeer nu zo te denken dat 9/10 bij een stijging om me heen ik eigenlijk al te laat ben. En probeer wel te blijven kijken wat er om me heen gebeurt maarja.. hoor iedereen altijd HODL'en zeggen en 3 dagen later begint volgens mij bij de meesten alweer te kriebelen(inclusief mijzelf haha). En het scheelt ook door je te verdiepen in de coin en ook al is maar een gevoel te hebben dat je achter het idee staat en vertrouwen in het team hebt haha dat geeft ook rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

m0nk

16-09-2003 15.15

Best leuk die INS op Etherdelta.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Nevels schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:34:
[...]

Ja VEN maakt het spannend.. ik maakte gister ook al de fout door op het verkeerde moment ff coins te switchen naar VEN. Net in het dalletje... zo heb ik dit gevoel ook meegemaakt bij TRX. Stijgingen om je heen en je wil mee doen maar probeer nu zo te denken dat 9/10 bij een stijging om me heen ik eigenlijk al te laat ben. En probeer wel te blijven kijken wat er om me heen gebeurt maarja.. hoor iedereen altijd HODL'en zeggen en 3 dagen later begint volgens mij bij de meesten alweer te kriebelen(inclusief mijzelf haha). En het scheelt ook door je te verdiepen in de coin en ook al is maar een gevoel te hebben dat je achter het idee staat en vertrouwen in het team hebt haha dat geeft ook rust.
Zelfde fout vanmiddag gemaakt met VEN en XRP ...dom maar had ook anders kunnen uitpakken.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• transformer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-04 11:51
Binance is weer open voor nieuwe mensen

[ Voor 11% gewijzigd door transformer op 11-01-2018 17:38 . Reden: Typo ]

LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:19
1 blk = 0.00006440 btc op dit moment, is het dan 6440 sat?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
vuurtjih schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:37:
Heb jij blackcoin? Ik heb deze denk 3 jaar geleden nog gemind.. haha.
Zit die dev (meen dat ie Rat heette) er nog bij? (verantwoordelijk voor eerste POS coin)

[ Voor 15% gewijzigd door zorss op 11-01-2018 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

vuurtjih schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:37:
Correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt niemand?
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:55:
ik heb een vraag(overal gezocht,maar niet kunnen vinden) kun je reddcoin kwijt in een gatehub walet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
geen idee, maar
What is GateHub Wallet?
GateHub Wallet. It enables you to manage assets on multiple wallets, send & receive payments via ripple, SEPA, International Wire and more.

ik lees dus een beheerder van andere wallets

[ Voor 6% gewijzigd door HomePlayer op 11-01-2018 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:30
Nevels schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:34:
[...]

Denk ook dat alles zo schommelt door veel mensen met precies dezelfde gedachtte. Niemand lijkt een poos op 1 of meerdere coins te kunnen zitten. Zou er zelf helemaal gek van worden. Ja ik heb een long term portfolio, die ik niet heb samengesteld in 1 dag. Veel gelezen, bekeken, gezocht. Nu is het ontspannen en rustig blijven zitten.
Dat paniekeren als een paar andere coins ineens ziek gaan stijgen en mijne niet. Damn relax, geloof in je coins, dan komt alles goed _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 15:49
Nope bij Gatehub kan je alleen coins kwijt die ze supporten. Over het algemeen de grote bekende.

Ik heb Gatehub destijds alleen gebruikt als nieuwkomer om aan Ripple te komen, en kwam er daarna snel achter dat je er verder vrij weinig kon (naast het onwijs lage volume daar).

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
zorss schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:41:
[...]

Heb jij blackcoin? Ik heb deze denk 3 jaar geleden nog gemind.. haha.
Zit die dev (meen dat ie Rat heette) er nog bij? (verantwoordelijk voor eerste POS coin)
Geen idee, gebruik het alleen om de exchange te leren begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Korkss schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:52:
[...]

Denk ook dat alles zo schommelt door veel mensen met precies dezelfde gedachtte. Niemand lijkt een poos op 1 of meerdere coins te kunnen zitten. Zou er zelf helemaal gek van worden. Ja ik heb een long term portfolio, die ik niet heb samengesteld in 1 dag. Veel gelezen, bekeken, gezocht. Nu is het ontspannen en rustig blijven zitten.
Dat paniekeren als een paar andere coins ineens ziek gaan stijgen en mijne niet. Damn relax, geloof in je coins, dan komt alles goed _/-\o_
Ik ben maar met 200 ingestapt (instappen met wat je kunt missen). Ik wil hier in korte termijn minstens 500 van maken voordat ik voor een HODL portefeuille ga. Ik denk niet dat met 200 lange termijn echt interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Kan iemand mij vertellen of ven voor de lange termijn verstandig is en wat de verwachtingen zijn?
Wellicht google ik niet goed maar een goede verwachting kan ik niet zo snel vinden.
Ik ben van plan ven te kopen op binance met ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een tip voor een goede walet waar je ook rdd kwijt kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:40
golfgti5 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:02:
Kan iemand mij vertellen of ven voor de lange termijn verstandig is en wat de verwachtingen zijn?
Wellicht google ik niet goed maar een goede verwachting kan ik niet zo snel vinden.
Ik ben van olan ven te kopen op binance met ETH.
Je leest soms dat VEN wel een goede is en dat er verwachtingen zijn dat dit een $50 coin moet zijn. Echter weet je dit natuurlijk nooit van te voren. Zo werd er ook over Ripple gezegd dat die binnen no-time minstens de $5 ging aantikken, maar zelfs met het goede nieuws van vandaag daalt hij alweer.

Dus, nee niemand kan je antwoord geven erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:30
golfgti5 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:02:
Ik ben van olan ven te kopen op binance met ETH.
De verwachting is dat deze in de toekomst nog wel omhoog gaat. Komen nog mooie dingen aan voor Ven.
Neemt niet weg dat hij al 2 dagen hard omhoog gaat. Maargoed glazen bol heb ik niet en niemand hier niet. Dus doe onderzoek en doe dan wat jij denkt wat verstandig is.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartier
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09-2024
In vergelijking met anderen heb ik waarschijnlijk weinig accounts (coinbase, gatehub, binance, kraken). Graag had ik toch geweten wat volgens jullie de beste optie is voor:

-Storten: ik stort nu op coinbase ETH en verzend deze via Coinbase naar Binance (er blijft uiteraard wel wat fee plakken)

-Cashen: no idea yet.. Omgekeerde richting? (ETH van maken, verzenden naar coinbase en storten naar bank?)

Thanks for your input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Voor de Belgen onder ons: zijn er bijkomende kosten als je via Coinbase €'s stort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Stond een dikke sellwall, dus maar een order gezet voor verkoop op 6499 sat. Even hapje eten en hij staat op 7650 sat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Zit een beetje in een dubio... Heb op mijn Binance alles in Ripple nu zitten @ 14800sat maar heb het ook al in VEN gehad en gewisseld. Gister ingesprongen op 42350sat...

Dus wat is wijsheid. Leuk nieuws vandaag over Ripple maar VEN staat ook mooie dingen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Kraken schiet ook nog niet echt op, iemand die een update heeft/weet?

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
Tranzy schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:57:
Zit een beetje in een dubio... Heb op mijn Binance alles in Ripple nu zitten @ 14800sat maar heb het ook al in VEN gehad en gewisseld. Gister ingesprongen op 42350sat...

Dus wat is wijsheid. Leuk nieuws vandaag over Ripple maar VEN staat ook mooie dingen te wachten.
Ehhh door 2en splitsen en lekker afwachten? Dubbele kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakillerbean schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:07:
[...]

Ehhh door 2en splitsen en lekker afwachten? Dubbele kans ;)
Hier zit ik dus ook sterk aan te denken.. morgen naar Oostenrijk om een weekje te skiien. ga mezelf echt voor men hazzes slaan mocht 1 van deze gaan stijgen als een gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:10:
[...]

Hier zit ik dus ook sterk aan te denken.. morgen naar Oostenrijk om een weekje te skiien. ga mezelf echt voor men hazzes slaan mocht 1 van deze gaan stijgen als een gek 8)7
35 VEN is ook niet echt om over naar huis te schrijven als die gaat. Minder rendement. ook met Ripple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korkss schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:52:
[...]

Wat zit er in je portfolio?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ranora
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04-2024
Mozes123 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:33:
Voor de Belgen onder ons: zijn er bijkomende kosten als je via Coinbase €'s stort?
Volgens mij niet. Alleen voor het traden op CB betaal je wel weer een fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:37

Onbekend

...

j0ck0z schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:59:
Geen idee, maar nu zijn ze off-line. Mogelijk toch de geplande update?
(Ik had begin deze week wat Rippeljes ingekocht, en verder geen tijd gehad om op die site te kijken. Dus spannend wat er is gebeurt. :) )

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2021
Hotzenwalder schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:49:
Tja... het toverwoord als je het niet meer ziet zitten is nog steeds HODL
Of hoog verkopen en laag nog veel meer kopen. De bodem van Ripple was afgelopen week te zien.
Precies, Ik hodl Ripple al sinds medio December destijds voor $0.45 ongeveer.
Ik kan dat daytraden ook helemaal niet aan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12

AJM

j0ck0z schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:59:
Ze hebben een pagina waar updates staan over de system upgrade: https://t.co/We6nN0WNNh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
En zo heeft XRP er weer een paar bagholders bij, voelen de mensen die de hele tijd roepen, to the moon en je moet kopen, kan niet fout gaan, nu al 40% erbij in 5 minuten, zich niet een beetje schuldig dat ze hier mensen in mee slepen ?

Het is natuurlijk aan je zelf om in te stappen of niet maar de FOMO fabriek draait hier wel op volle toeren, lijkt wel dat er paniek is als je niet op tijd koopt maar zodra een coin zakt hoor je niemand meer.

Wat meer inhoudelijke informatie hier zou leuker zijn dan alleen maar to the moon hodl nu 5% nu 10% nu 40% blablalba verhalen.

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Brrr, dikke sellwall bij VEN op dit moment. Ik zit te wachten tot ie daalt om bij te kopen maar blijft toch vrij stabiel rond de 49000 satoshi op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranora
Als je voor die 2 cents in 2011 had geluisterd naar het advies om XASD te kopen was je nu miljonair! [/sarcasm]

Maar je hebt gelijk. Het is jammer dat er nog veel mensen aangeven welke munt er gekocht moeten worden zonder onderbouwing, behalve "to the moon"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Ik heb zelf erg gemengde gevoelens over het XRP nieuws, op Twitter en het nieuws van Ripple zelf lijkt het er op dat MoneyGram XRP gaat gebruiken, maar als je wat verder verdiept in de nieuwsberichten dan gaat MoneyGram een pilot beginnen voor het testen van XRP.

Wat er uiteindelijk op neer kan komen dat men misschien helemaal geen XRP gaat gebruiken maar enkel het Ripple netwerk. Zijn er meer mensen die denken dat dit meer een promotie stunt is dan daadwerkelijk goed nieuws voor de toekomst van XRP?

http://ir.moneygram.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=1054088

[ Voor 5% gewijzigd door Andyk125 op 11-01-2018 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dextourius
rickjehh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:23:
Brrr, dikke sellwall bij VEN op dit moment. Ik zit te wachten tot ie daalt om bij te kopen maar blijft toch vrij stabiel rond de 49000 satoshi op dit moment.
Wordt nu afgebroken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:56
Mwah valt nog wel mee vind ik. De grote aantallen blijven tot nu toe overeind. Wachten wachten wachten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Vraagje over euro withdrawen vanuit kraken. Als ik euro's wil overmaken naar mijn bankrekening moet ik behalve mijn bankgegevens zoals bic en iban ook een bank description opgeven, wat moet ik hier invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 27-09 08:35
Afgelopen week poste iemand een link met top 25 coins 2018.
Iemand die die nog heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ranora
RideWithUz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:46:
Vraagje over euro withdrawen vanuit kraken. Als ik euro's wil overmaken naar mijn bankrekening moet ik behalve mijn bankgegevens zoals bic en iban ook een bank description opgeven, wat moet ik hier invullen?
Voorlopig nog niets, Kraken doet weinig nog.
Maar ik geloof dat je een bank eerst moet toevoegen. Daar geef je net zoals bij een transfer een "omschrijving" mee. Ik denk dat het voor je zelf belangrijk is wat je er neerzet, maar maakt niet uit wat.

Echter weet ik dit niet zeker, kan het niet checken nu voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ranora
MaStar schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:48:
Afgelopen week poste iemand een link met top 25 coins 2018.
Iemand die die nog heeft?
deze?
Of deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 27-09 08:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bij wie ligt binance er ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog werkende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
transformer schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:37:
Binance is weer open voor nieuwe mensen
Volgens mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:49
Ik kan wel in Windows het progamma gebruiken. Bij de app op mn iphone is de app ineens niet meer vertrouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
EHA1337 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:54:
[...]

Ik kan wel in Windows het progamma gebruiken. Bij de app op mn iphone is de app ineens niet meer vertrouwd?
Hier hetzelfde, kan hem nog wel openen via de dubbeltap op de Home button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
EHA1337 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:54:
[...]

Oke dat heb ik dus ook... vreemd

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xessive
  • Laatst online: 20-07 18:33
Voor wie wat meer wil weten over het traden, zowel korte als langere termijn, kwam ik op het slack kanaal van coin-talk-team (opgezet door enkele tweakers) deze link tegen met leuke info die ik jullie niet wil onthouden: Ultimate Altcoin Buying Strategy

ik zou zeggen doe er jullie voordeel mee!

[ Voor 0% gewijzigd door Xessive op 11-01-2018 19:59 . Reden: Typo ]

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik kreeg ook foutmeldingen op de app, net verwijderd.
De site is vanuit mobiel ook niet op te komen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Werkt gewoon

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

gisteren wel...

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Inmiddels al 31 confirmations op mijn send maar nog steeds geen saldo op coinbase, noch reactie van ze. Hmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-08 08:41

Ri_k

señor

Xessive schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:56:
Voor wie wat meer wil weten over het traden, zowel korte als langere termijn, kwam ik op het slack kanaal van coin-talk-team (opgezet door enkele tweakers) deze link tegen met leuke info die ik jullie niet wil onthouden: Ultimate Altcoin Buying Strategy

ik zou zeggen doe er jullie voordeel mee!
Thanks, heb dit ooit eerder gelezen ! Wel grappig om te zien hoe ze je vertellen om van 5 BTC, 10 BTC te maken.

it's all about the F#cking details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
tomtom901 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:06:
Inmiddels al 31 confirmations op mijn send maar nog steeds geen saldo op coinbase, noch reactie van ze. Hmm....
Ik heb onlangs 100+ bevestigingen moeten doorstaan. Gewoon site laten draaien en je krijgt vanzelf melding!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 12:47
Iemand meningen over RaiBlocks (XRB) ? Heeft recent een redelijke pump ondergaan en gaat binnenkort te koop zijn op binance. Mss de moeite om nu al te kopen voor het daarop actief is.
Zit wel potentieel in als het allemaal haalbaar, schaalbaar en secure is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
rickjehh schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:23:
Je zou voor de gein eens een half uurtje de sell/buy walls moeten blijven bekijken... niet alleen de grafiekjes maar ook de getalletjes. Regelmatig zie je dan grote aantallen over en weer springen of net ietsje hoger of lager inzetten. Dan zijn ze volgens mij alleen maar bezig om de prijs een bepaalde kant op te drijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
RickvN schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:11:
[...]

Ik heb onlangs 100+ bevestigingen moeten doorstaan. Gewoon site laten draaien en je krijgt vanzelf melding!
Ook nadat coinbase completed zegt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive
Ri_k schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:10:
[...]

Thanks, heb dit ooit eerder gelezen ! Wel grappig om te zien hoe ze je vertellen om van 5 BTC, 10 BTC te maken.
Natuurlijk is het mogelijk. Als ik 5 BTC te traden heb (wat ik niet heb) is het mogelijk. Alleen gezien de prijs denk ik dat menigeen erg voorzichtig is.
Ik heb in ieder geval wel mijn sat's al verviervoudigd, al ben ik ver verwijderd van 1 BTC.

De info gaf mij wel even wat duidelijkheid én een bevestiging dat ik als leek toch wel in de goede richting zat.
Probeer nu al 3 dagen om van 3 verschillende coins af te komen... Sta op alle drie in de min. Met een beetje mazzel quite spelen of met (minimaal) verlies de deur uit doen als het me te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_k
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-08 08:41

Ri_k

señor

Dakillerbean schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:16:
[...]

Je zou voor de gein eens een half uurtje de sell/buy walls moeten blijven bekijken... niet alleen de grafiekjes maar ook de getalletjes. Regelmatig zie je dan grote aantallen over en weer springen of net ietsje hoger of lager inzetten. Dan zijn ze volgens mij alleen maar bezig om de prijs een bepaalde kant op te drijven...
Ik vertel het net hier aan mijn vriendin. meerdere keren verscheen er een sell order van 80+ BTC. :P

it's all about the F#cking details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 18:21
Of beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
tomtom901 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:18:
[...]

Ook nadat coinbase completed zegt?
Niet bij Coinbase, wel bij Binance gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ethereum cash gezien vandaag...hoe kan zoiets? Op een dag als vandaag...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MAX3400 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:06:
Voor de mensen die mogelijk nog wat kleingeld hebben en er iets mee willen doen; hou VIB (Viberate) in de gaten. Met enig conservatief denken/handelen, vermoed ik dat je een verloop ziet van grofweg 8% either way
En, heeft iemand nog nagedacht over VIB en tussen 08:06 en 16:30 nog ergens 8% weten te scoren van 52 $cent naar 56 $cent?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 17:48
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:32:
Iemand ethereum cash gezien vandaag...hoe kan zoiets? Op een dag als vandaag...
een pump van wat mensen gezien de market cap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

MAX3400 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:33:
[...]

En, heeft iemand nog nagedacht over VIB en tussen 08:06 en 16:30 nog ergens 8% weten te scoren van 52 $cent naar 56 $cent?
Ik had geen kleingeld, maar uit nieuwsgierigheid wel de koers gevolg. d:)b

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Pagina: 1 ... 36 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)