Maar het is toch niet iemand zijn taak om te zorgen dat jij winst maakt, of zie ik dat nou verkeerd? Ik snap je punt ergens wel, maar ik vind niet dat je van iemand anders kunt verwachten dat zij per se tips moeten geven waar anderen in moeten investeren. Als ik naar mezelf kijk doe ik redelijk onderzoek voordat ik ergens geld instop. In dat onderzoek zit dus al redelijk wat tijd, maar er zijn hier ook nog Tweakers die dat vele malen uitgebreider doen. Dan zou het wel erg makkelijk zijn als je zo'n persoon zomaar blind kan kopiëren zonder zelf enige moeite te doen.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:12:
[...]
Nee, hier lezen we alleen succesverhalen. Maar ik heb een waarschuwing van een mod gehad omdat ik “op de man” speel en ik alleen wil weten van die persoon die al zijn succesverhalen post of hij van te voren wil posten hoe laat hij gaat kopen en hoe laat hij gaat verkopen, zodat ik ook succes kan hebben.
Daarnaast; ik heb er persoonlijk geen zin in om de verantwoording te dragen voor andermans investering. Ik doel hiermee niet op jou, maar ik kan me voorstellen dat er hier een aantal mensen zijn die iemands advies blindelings zouden aannemen en als ze er dan verlies op maken het de tipgever ook nog eens gaan kwalijk nemen, want ja, diegene zei ten slotte dat coin X erg veel mogelijkheden had, dus dan is het zijn schuld.