Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-10 08:35

zeroday

There is no alternative!

Gunner schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:33:
[...]

Supernews. Voor zover ik weet dezelfde servers als Giganews maar een stuk goedkoper
Ik heb supernews na meer dan 8 jaar opgezegd. Teveel incompletes en problemen het afgelopen jaar.
Ik was jarenlang super tevreden, maar de retentie om dingen compleet te krijgen en te houden dat ging um niet meer worden en ook het gebrek aan communicatie richting langdurige gebruikers. Zo kwam ik er pas geleden pas achter dat er niet eens meer een EU server was, de DNS ging gewoon naar de standaard.
tsja.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

pven schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:04:
[...]

https://www.bulknews.eu heeft nu een block van 2500GB voor 17 euro op de site staan. Ik heb deze als aanvulling op Demon, en volgens mij werkt ie goed genoeg.
Dit is ideaal. Ik heb in 2016 hetzelfde betaald voor een 1000GB block, was toen ook een aanbieding. Als gematigde gebruiker doe ik nog steeds met dezelfde 1000GB, ik heb er zelfs nog 650GB van over. En nooit problemen gehad met gebruik. Zal hem nu dus even upgraden zodat ik 3150GB heb, kan ik wel 10 jaar vooruit :+

Kortom, kan het iedereen aanraden (al dan niet als backup server).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:24
[...]

https://www.bulknews.eu heeft nu een block van 2500GB voor 17 euro op de site staan. Ik heb deze als aanvulling op Demon, en volgens mij werkt ie goed genoeg.
Mooie aanbieding maar heb nog ruim 2200GB staan.
Ben overigens zeer tevreden over Bulknews, nog nooit problemen mee gehad en zo'n blockaccount is natuurlijk ideaal.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 08:38
Ik heb even een noob vraag. Ik zit nu een aantal dingen aan het downloaden wat al een tijdje op de nieuwsgroepen staat (wel binnen de retentie van mijn USP)

Maar toch lukt het niet om deze te downloaden. Kijkend naar de logs staat dat de bestanden gewoon niet meer te vinden zijn. Ik zie dan ook waar er wordt geprobeerd om deze bestanden te downloaden, namelijk andere USP's. Bij eentje zie ik dat hun retentie maar 1100 dagen is, hij is ook gemiddeld zoveel dagen geleden op de nieuwsgroepen gezet. Kan het zijn dat de andere USP's de bestanden verwijderen en dat ik dus helemaal niks aan heb met mijn 2000+ dagen (of Ninja met zelfs 3000+)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

polopolo150 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:02:
Ik heb even een noob vraag. Ik zit nu een aantal dingen aan het downloaden wat al een tijdje op de nieuwsgroepen staat (wel binnen de retentie van mijn USP)

Maar toch lukt het niet om deze te downloaden. Kijkend naar de logs staat dat de bestanden gewoon niet meer te vinden zijn. Ik zie dan ook waar er wordt geprobeerd om deze bestanden te downloaden, namelijk andere USP's. Bij eentje zie ik dat hun retentie maar 1100 dagen is, hij is ook gemiddeld zoveel dagen geleden op de nieuwsgroepen gezet. Kan het zijn dat de andere USP's de bestanden verwijderen en dat ik dus helemaal niks aan heb met mijn 2000+ dagen (of Ninja met zelfs 3000+)?
Ja, vanwege 'Notice and takedown requests'. Als er meldingen gedaan worden van copyright beschermd materiaal moet een USP meewerken aan verwijdering. Retentie zegt dan helemaal niets.
polopolo150 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:27:
Ah ja zal het toch die DMCA requests zijn? :(

Bedankt voor je reactie.
Die kans is vrij groot ja.

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 08-10-2018 13:28 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 08:38
Ah ja zal het toch die DMCA requests zijn? :(

Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sennevb
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:46
*knip*. Ja, zo werkt het hier dus niet..., zie ook de topic warning:

Discussies over copyright materiaal zijn NIET toegestaan. Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

[ Voor 69% gewijzigd door rens-br op 09-10-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
[...]

Twijfel. Sunny verloopt over enige dagen. Verlengen voor 35 p/j of voor hetzelfde geld een 5TB block nemen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Freakster86 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:38:
[...]

Twijfel. Sunny verloopt over enige dagen. Verlengen voor 35 p/j of voor hetzelfde geld een 5TB block nemen...
De aanbieding van Ninja verloopt bijna, die is volgens mij 33 euro pj.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heyhey69
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-06 12:06
Sunny heeft zn paketten veranderd zie ik. Het is per maand of ineens 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-10 14:19

MeNTaL_TO

The future is not set

zeroday schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:19:
[...]

Ik heb supernews na meer dan 8 jaar opgezegd. Teveel incompletes en problemen het afgelopen jaar.
Ik was jarenlang super tevreden, maar de retentie om dingen compleet te krijgen en te houden dat ging um niet meer worden en ook het gebrek aan communicatie richting langdurige gebruikers. Zo kwam ik er pas geleden pas achter dat er niet eens meer een EU server was, de DNS ging gewoon naar de standaard.
tsja.
Ik denk dat ze nog steeds een EU serverpark hebben gezien het verschil in download tussen iets nieuws en zeg iets van een jaar oud. Maar mochten ze het niet hebben, het komt bij mij nog steeds boven de 40 MB/s binnen en dan maakt het mij niets uit waar ze zitten.
DCMA takedowns heeft iedereen last van.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:26:
[...]

Toch Bulknews genomen :) 2,5TB is denk ik wel voldoende voor een jaar en kunnen de vaste lasten gelijk weer met 50% omlaag... Voor het retentie werk heb ik nog een block van Newsdemon. Het is wel steeds goedkoper aan het worden :o Ik zat heel vroeger ook bij Supernews (eerste kennismaking met nieuwsgroepen) met 8 euro per maand. Als ik die 2,5TB in een jaar op krijg (wat ik betwijfel) zit je op 1,42 euro per maand :+ Benieuwd wat Black Friday dit jaar gaat brengen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Op reddit zag ik dat er een nieuwe versie is van het usenet-overzicht:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/m7izz33q85r11.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
pven schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:10:
Op reddit zag ik dat er een nieuwer versie is van het usenet-overzicht:
[Afbeelding]
Ik heb hem toegevoegd aan de ts, dankje!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:38
[Afbeelding]
Was ook al op zoek naar een nieuwe versie! Thx..

En toch, ik heb Eweka en NewsDemon….die beide uiteindelijk onder dezelfde vallen, en toch kan ik downlaods volledig krijgen die ik individueel niet compleet krijg...

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Devian schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:52:
[...]

Was ook al op zoek naar een nieuwe versie! Thx..

En toch, ik heb Eweka en NewsDemon….die beide uiteindelijk onder dezelfde vallen, en toch kan ik downlaods volledig krijgen die ik individueel niet compleet krijg...
Dat heb ik ook: ik heb Newsdemon en dan een blok van blocknews erbij. Blocknews vult soms aan wat Newsdemon niet meer kan vinden. In theorie moet dit niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:48
[...]

tsja.
Die EU/NL server kwam er door Demon, die vond de L2 lijn naar de VS een beetje te duur worden.

Ik lees op reddit dat het eerder rond de 2500 dagen was, dus dat oude spul zal er nog wel opstaan, een andere verklaring kan ik ook niet bedenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15

TRaSH

koffie ?

Ik weet van Newsdemon dat ze ook eigen servers draaien,
zo heb ik regelmatig gehad dat ik het gewoon via newsdemon binnen kon krijgen (en ja soms krijg je het ook niet binnen) en iemand die ook bij een highwind reseller zat het niet voor elkaar kreeg.
Zelf ook gehad met frugal en Newshosting
Als je hier kijkt dan zie je ook dat Newdemon onder een premium reseller valt.
http://www.ngprovider.com/newsgroup-resellers.php
en
http://www.ngprovider.com/current-usenet-map.php

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

[Afbeelding]
Mooie lijst alleen mis ik Astraweb enig idee waar die thuis hoort?

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
RobbyTown schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:30:
[...]

Mooie lijst alleen mis ik Astraweb enig idee waar die thuis hoort?
Highwinds

Ik heb geen idee waarom ze niet in het plaatje staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
pven schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:37:
[...]
Ik heb geen idee waarom ze niet in het plaatje staan.
Staat in de aangepaste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

tsja.
Er staat gewoon een server in Amsterdam. Als ik een tracert doe kom ik op ip adres 138.199.68.130 in Amsterdam uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-10 08:35

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:53:
[...]

Er staat gewoon een server in Amsterdam. Als ik een tracert doe kom ik op ip adres 138.199.68.130 in Amsterdam uit.
dat kan heel goed, ik heb nooit een tracert gedaan. er was indertijd een news.superxx en een news.eu.superxxx maar omdat ik zowel hele oude als nieuwe usenet items meer meer fatsoenlijk te pakken kon krijgen heb ik een alternatief gezocht en uiteindelijk gevonden. Het heeft me jaren goed ter dienst gestaan, vandaar ook dat ik er 7 jaar heb gezeten, maar de koek was op ;)

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinotgrigio1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-10 11:39
NewsDemon's diensten ben ik erg tevreden over. Snel en compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:10
heyhey69 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:07:
Sunny heeft zn paketten veranderd zie ik. Het is per maand of ineens 12 maanden.
Ik zag het ook, neem altijd per 3mnd, is rond de 21 euro.
Dat pakket staat er niet meer.
Jammer want ik betaal liever in 1x een pakket.

Dus op zoek naar een alternatief met ongelimiteerde snelheid en hoeveelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:42
Azmodann schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:11:
[...]

Ik zag het ook, neem altijd per 3mnd, is rond de 21 euro.
Dat pakket staat er niet meer.
Jammer want ik betaal liever in 1x een pakket.

Dus op zoek naar een alternatief met ongelimiteerde snelheid en hoeveelheid.
Als je een maandje kunt wachten op black friday dan heeft newsdemon vast weer een goeie aanbieding.
Ik betaal €33.76 per jaar voor unlimited speed en hoeveelheid en heb er ook nog een gratis VPN bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:12
[...]

Bedankt, volgens de site is de aanbieding geldig tot 10-10-2018. Maar het werkt nog steeds heb ik gemerkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:10
Arjantje72 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:50:
[...]

Bedankt, volgens de site is de aanbieding geldig tot 10-10-2018. Maar het werkt nog steeds heb ik gemerkt :)
Hier werkt hij ook nog , zojuist gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:11
Meer mensen bij wie xsnews niet werkt... Inloggen op xsnews gaat wel maar server testen met sabnzbd werkt niet...wrong username or password

Update:

hij doet het alweer, vreemd... :? :? :?

[ Voor 26% gewijzigd door aveenhuysen op 16-10-2018 18:55 ]

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vizox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:19
aveenhuysen schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:54:
Meer mensen bij wie xsnews niet werkt... Inloggen op xsnews gaat wel maar server testen met sabnzbd werkt niet...wrong username or password

Update:

hij doet het alweer, vreemd... :? :? :?
Misschien een klein hikupje, heb zelf geen problemen ondervonden, al jaren niet trouwens bij ze.

5400WP (ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:11
Vizox schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:46:
[...]

Misschien een klein hikupje, heb zelf geen problemen ondervonden, al jaren niet trouwens bij ze.
Waarschijnlijk mijn verbinding en je hebt gelijk ik ben ook al jaren een tevreden klant. :) :) :)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Arjantje72 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 17:50:
[...]

Aanbieding van Bulknews is verlengd tot 10 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:12
Freakster86 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:48:
[...]

Nu wel inderdaad maar dat stond er de vorige keer nog niet bij :)
Mooie actie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
pven schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:26:
Ik kon nergens vinden wanneer de aanbieding verloopt, maar vanmorgen heb ik de gok genomen en de link naar de promo blijkt nog steeds te werken.

[ Voor 8% gewijzigd door grun93 op 21-10-2018 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

grun93 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 06:34:
[...]

Ik kon nergens vinden wanneer de aanbieding verloopt, maar vanmorgen heb ik de gok genomen en de link naar de promo blijkt nog steeds te werken.
Which payment methods are supported?
We currently accept Visa and MasterCard, both debit and credit versions as well as prepaid cards. We are looking to add more options in the future!
Heb zelf geen creditcard dus dan houdt het snel op

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Frostbite schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:25:
[...]

[...]

Heb zelf geen creditcard dus dan houdt het snel op
Daar zijn momenteel meerdere mogelijkheden voor om aan een CC of alternatief te komen om de betalingen te doen.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinotgrigio1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-10 11:39
Idanue schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 06:31:
[...]

Als je een maandje kunt wachten op black friday dan heeft newsdemon vast weer een goeie aanbieding.
Ik betaal €33.76 per jaar voor unlimited speed en hoeveelheid en heb er ook nog een gratis VPN bij.
wow dat is inderdaad een goede deal, ik betaal nu zonder VPN een kleine 6 euro of dollar per maand geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Laatst online: 22-10 13:54
Zijn er mensen die tweaknews gebruiken en wel account informatie in kunnen zien? Ik krijg altijd een 500 server error op pagina: "https://www.tweaknews.eu/en/member"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:49
Ik ben er een hele tijd uitgeweest, toch wel een jaar of 2, ik gebruikte altijd newsleecher icm spotnet 2.0.

Wat is nu het beste om te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

beginnen met het terug lezen van deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:21
hiostu schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:48:
Zijn er mensen die tweaknews gebruiken en wel account informatie in kunnen zien? Ik krijg altijd een 500 server error op pagina: "https://www.tweaknews.eu/en/member"
Bij mij werkt t gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:49
TRaSH schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 15:04:
beginnen met het terug lezen van deze topic.
Heb een maandje gepakt bij newshosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:42
Meulendijks89 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:35:
[...]

Heb een maandje gepakt bij newshosting.
Hou met Halloween en Black Friday weekend newsdemon eens in de gaten. Ik betaal 3.28euro per maand

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunijff
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Gebruik al een poosje usenet ( via spotnet ) om series te downloaden.
Spotnet ziet wel de nieuwste afleveringen via Eweka.
Maar als ik NZBindex gebruik om te zoeken vind deze site niets van de serie, behalve van meer dan een jaar terug. IK dacht dat site's zoals Newsbin meer up to date waren dan spotnet.
Er een andere newsserver bij genomen ( bulknews een block-account ) maar ook die vind de laatste afleveringen niet. Terwijl ik verwacht had dat een index site als NZBindex ze wel zou vinden, maar ook deze ziet alleen afleveringen van meer dan een jaar terug.
Heb ik de verkeerde index site te pakken ? Ik word er een beetje simpel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-10 11:51
Is Eweka nog wat of speelt die alles door wat je download naar een irritante stichting?

Jaren geleden altijd Eweka gehad, ik twijfel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

westergas

rikkie_pc

Hele vage actie van Sunnyusenet.

Zie net dat zij na mijn mijn verlenging van 1 maand in augustus stilzwijgend nog 2 maanden hebben af geschreven. Blijkt "auto renewal" aan te staan in mijn account. Die optie heb ik nooit bewust aan gezet en heb in deze twee maanden helemaal geen gebruik gemaakt van de diensten van sunny.

Dit soort praktijken zijn niet oké, ben benieuwd hoe hun klantenservice hier op gaat reageren :(

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 10:32

Sm0k3r

cough...cough...

Poep!!! Heb ik net een nieuwe block gekocht via astraweb kom ik erachter dat ik 2 dezelfde providers heb, de trio waar ik blij mee was is itelligent,astra en tweak maar astra is nu ook highwinds.

Ik krijg constant spam van freeusenet en lees goede dingen over hun maar kan niet erachter komen wie zij zijn, de goede dingen zijn verhalen over dat alles nog te vinden is maar slechte gaan over geld transacties.

Iemand hier die mij kan vertellen dat ze betrouwbaar zijn op het gebied van betalen en alsnog krijgen waar je voor hebt betaald?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

toro schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:08:
Is Eweka nog wat of speelt die alles door wat je download naar een irritante stichting?

Jaren geleden altijd Eweka gehad, ik twijfel nu.
Ik ben er zelf vanaf gestapt vanwege de vele incomplete spots. :)

Opzeggen van een XSNews abbo is ook triest en bewust moeilijk gemaakt. Je moet ook echt niet te laat zijn anders zit je er automatisch een jaar weer aan vast...

Goeie tip ook van Bulknews, lekker groot blockaccount waar ik even voort mee kan. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:27
Free-usenet zit in de Oekraïne.
Heb er een block-account.
Soms als i-telligent iets mist wordt er daar gedownload.
Heb met Bitcoin betaald en geen issue gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:07

Winkiller

De Mopperpot

Kroonkurk schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:34:
Praten we over hetzelfde https://free-usenet.com/ ?
Langzaam en net als bij de bekende providers niet geheel compleet en niet te repareren.
Ik vraag me wel eens af of er nog een usenet provider is die wel compleet blijft een heel jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb tegenwoordig Demon als primair account, en free-usenet en bulknews als aanvullende blokken. Ik heb het idee dat ik eigenlijk alles wel compleet kan krijgen, ook de wat oudere dingen. Kost je soms wel wat tijd, en soms moet je tig versies van een bepaald item downloaden, maar uiteindelijk lukt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:20

mwa

Kroonkurk schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:34:
Free usenet filled vanuit andere grotere providers (illegaal). Ik zou er dus geen cent aan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Ja, we hebben het over hetzelfde.
Is bij mij in gebruik als fill-server.
Niet heel snel ,maar vult tot nu toe eventueel ontbrekend stukjes aan.
Ik zal het ook niet als mijn "hoofd" Usenetprovider gaan gebruiken.
Free-usenet is als niet Tier 1 Usenetprovider toch afhankelijk van de aanlevering van andere partijen.
En helaas wordt het aantal "andere partijen' er tegenwoordig niet groter op.

Tja, dat ze een beetje illegaal hun files bij anderen weghalen.
Alsof wij allemaal alleen maar Linux iso's downloaden O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Kroonkurk op 05-11-2018 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ok dus free-usenet is geen dief? Als je betaalt krijg je inloggegevens?

Dat was het enige waar ik mij druk maakt, dan wordt het dus itelligent, tweak (astra geef ik aan mijn zus, die download toch amper) en free usenet. Dus dit wordt de trio, xsnews, highwinds en free-usenet die bij alle andere data steelt :P (just kidding maar kan mij een worst wezen).

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 11:11

Stropdas

Insert subtitle here

Sm0k3r schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 19:33:

Dat was het enige waar ik mij druk maakt, dan wordt het dus itelligent, tweak (astra geef ik aan mijn zus, die download toch amper) en free usenet. Dus dit wordt de trio, xsnews, highwinds en free-usenet die bij alle andere data steelt :P (just kidding maar kan mij een worst wezen).
Ik dacht daar ook even een block-account aan te maken. Na betalen niets ontvangen. Dan maar met de hand account aangemaakt. Daar wordt aangegeven bij Block dat je payal tranactionID moet mailen als het niet gekoppeld is. Dat dan maar gedaan. 200GB voor $5 wil ik wel testen als fill-server. Newsdemon bevalt me al een paar jaar erg goed.Bulknews als eerste fill met iets meer dan 800MB gebruik en usenet.farms met bijna 5GB van de 10GB test. Die doet het iets beter lijkt het, maar alsnog valt die me tegen. Heeft ook lang niet alle Linux ISO's ;)

Aanvulling: In 8 minuten bericht terug dat het gekoppeld was. Heb twee accounts met 100GB per account en de eerste ingevuld en met een ISO getest en die wordt binnen gehaald. Afwachten of het in praktijk als fill beetje werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Stropdas op 06-11-2018 19:57 ]

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ok, dat is dus kut, ik had gehoopt dat ze eerlijk zijn. Dus van elke pagina een screenshot maken en indien het kut gaat betaling blokkeren.

News demon is ook high winds dus die valt al af, block news is xsnews en dus itelligent, ik wil xsnews, highwinds en .... als trio hebben. Ja giga maar is duur en al niet meer wat ze zijn geweest.

free-usenet en 5eurousenet is carrier niet van bekend maar 5 euro skip ik liever, ik probeer free-usenet wel en post mijn ervaring, hoop niks slechts.

edit: jouw edit gaat over free-usenet of news demon? Oftewel free-usenet is geen dief?

[ Voor 8% gewijzigd door Sm0k3r op 06-11-2018 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sm0k3r schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 19:33:
Ik heb geen klachten over ze. Daarbij reageren ze, bij mij dan, vlotjes op de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Bij Free-usenet.com kan je nu ook met creditcard betalen. Loop je ook geen risico.
Niets krijgen is dus de creditcard betaling terugvragen bij je creditcardmaatschappij.
Maar mijn eigen ervaring is dat het wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Kroonkurk schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:06:
Bij Free-usenet.com kan je nu ook met creditcard betalen. Loop je ook geen risico.
Niets krijgen is dus de creditcard betaling terugvragen bij je creditcardmaatschappij.
Maar mijn eigen ervaring is dat het wel goed komt.
Dat was dus het enige slechte wat ik las over hun en het goede is dat je veel oud meuk kan vinden en dat zoek ik, ben mijn collectie aan het aanvullen voor mijn kinderen zodat ik later "onze" goede films kan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Probeer het eerst even met zo'n gratis account bij hun.
Weet je zeker of je de oude meuk die je wilt hebben daadwerkelijk kan binnenhalen.
Zo ben ik daar ook begonnen. Later een block-account gekocht. Heb je hogere snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:00
Freakster86 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:48:
[...]

Awesome, heb deze afgesloten tot de black friday deals op de markt komen! tnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technophile
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2023
Voor wie een nieuwe Usenet provider zoekt, wacht inderdaad even black Friday af. Geheid dat er weer veel kortingsdeals aankomen. Als ik iets hoor post ik het hier.

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
Ik heb zojuist een jaar abbo afgesloten bij newsdemon voor €33,- (2,75 p/m), cheap genoeg voor mij 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR2USA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 07:23
Brabso schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:47:
Ik heb zojuist een jaar abbo afgesloten bij newsdemon voor €33,- (2,75 p/m), cheap genoeg voor mij 😉
Interessant! Linkje voor afsluiten tegen dit tarief?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brabso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik zie tijdens het newsdemon ordering process "Pause Membership" als ledenvoordeel staan. In hun FAQ wordt dit niet uitgelegd. Is mijn interpretatie correct dat dit de mogelijkheid biedt om (voor welke periode?) het abo tijdelijk niet te gebruiken en dat de duur van het abo wordt verlengd?

Zou voor mij handig zijn omdat het abo bij mij huidige USP nog vrij lang doorloopt. Met deze pauze mogelijkheid zou ik dubbele kosten kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR2USA
Hahaha, ik denk dat je hun komende Black Friday deal gevonden hebt. Zit er ook VPN bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Zelfde deal die ze vorig jaar ook hadden,
En hij is recurring,
Dus hij word gewoon verlengd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
RR2USA schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:27:
[...]

Hahaha, ik denk dat je hun komende Black Friday deal gevonden hebt. Zit er ook VPN bij?
Zo te zien wel.
Aan de rechterkant van de pagina staat nl. welk plan geselecteerd is: "UNL 12 Mo+VPN"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR2USA
Vorig jaar hadden ze 1 uur lang ook een deal voor $ 30,-. Het kan dus mogelijk lonen om nog even te wachten, alhoewel mijn gevoel zegt dat ze die deal dit jaar niet doen. Over een week zullen we het weten 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brabso
RR2USA schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:40:
Vorig jaar hadden ze 1 uur lang ook een deal voor $ 30,-. Het kan dus mogelijk lonen om nog even te wachten, alhoewel mijn gevoel zegt dat ze die deal dit jaar niet doen. Over een week zullen we het weten 👍
Ach ja, ik vind het ook altijd leuk om te sneupen voor de beste deal maar uiteindelijk heb je dan €3,- goedkoper op jaarbasis 🙈. Gaat dus nergens over. En indd is incl. VPN deze kan ik gewoon selecteren. Pauze abonnement geen idee hoe dat precies zit maar lijkt me wel interessant als je nog een abbo hebt lopen of tijdelijk geen gebruik maakt van usenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR2USA
Die 30,- is in Dollars, dus dat zou dan 25 harde Euro’s zijn geweest. En dan is € 8,- snel verdiend! Maar inderdaad, dit zijn natuurlijk peanut prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:32
Heeft iemand ervaring met newsdemon? Zit nu bij extreme en die demon is wel serieus een stuk goedkoper.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gex
  • Laatst online: 26-10 13:27

gex

De gekste

gielie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:18:
[...]

Heeft iemand ervaring met newsdemon? Zit nu bij extreme en die demon is wel serieus een stuk goedkoper.
Toevallig heb ik het net opgezegd omdat ik niet meer zo veel download, maar een jaar lang gebruikt, goede snelheid en prima prijs, mocht ik weer usenet nemen zou ik zo weer newsdemon nemen.

Voordeel is ook SlickVPN, werkt ook prima.

[ Voor 5% gewijzigd door gex op 16-11-2018 13:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@gielie Newsdemon is prima. Voor 33 euro een unlimited abo en vpn is echt een topprijs.

Maar toch, kijk eens hoeveel je download. Ik denk dat voor véél mensen een block account voordeliger is. Hoewel de site van Bulknews anders stelt, kun je nog steeds 2,5TB block voor 17 euro kopen: https://www.bulknews.eu/nl/usenet-block-2500-gb/ dus voor die 33 euro van Newsdemon moet je dus 5TB of meer downloaden om voordeliger uit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:52
technophile schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 23:52:
Voor wie een nieuwe Usenet provider zoekt, wacht inderdaad even black Friday af. Geheid dat er weer veel kortingsdeals aankomen. Als ik iets hoor post ik het hier.
Graag. Zit nu bij HitNews vanwege accountsharing mogelijkheid. Als je een goede deal ziet incl sharing :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:25
Freakster86 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:32:
@gielie Newsdemon is prima. Voor 33 euro een unlimited abo en vpn is echt een topprijs.

Maar toch, kijk eens hoeveel je download. Ik denk dat voor véél mensen een block account voordeliger is. Hoewel de site van Bulknews anders stelt, kun je nog steeds 2,5TB block voor 17 euro kopen: https://www.bulknews.eu/nl/usenet-block-2500-gb/ dus voor die 33 euro van Newsdemon moet je dus 5TB of meer downloaden om voordeliger uit te zijn.
2500 gb is echt veel. Daar gaan de meeste op jaarbasis niet aan komen.
Als je het per jaar telt, kun je bijna 7gb per dag downloaden.
Dat lukt (mij) nooit. Dus ben je voor lange tijd onder de pannen.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

gielie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:18:
[...]

Ik zit er al jaren bij (icm de nodige blockaccounts) en ben tevreden. Ligt natuurlijk ook de indexers die je gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie

Maar toch, kijk eens hoeveel je download.
Hier heb je een heel goed punt, bijna niks meer, zal toch eens gaan kijken naar die block accounts, nu betaal ik iets van 7 eu per maand, best veel dan.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
Voordeel van newsdemon is dat VPN included is. Dus bij bulknews moet ik de prijs van mijn huidige VPN provider meenemen en dan is het minder gunstig. Vanavond eens goed rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
pdukers schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:14:
Voordeel van newsdemon is dat VPN included is. Dus bij bulknews moet ik de prijs van mijn huidige VPN provider meenemen en dan is het minder gunstig. Vanavond eens goed rekenen.
Weet iemand of die vpn een beetje snel is? Ik heb weleens een vpn gebruikt maar die was erg traag (trager dan mijn eigen verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRaSH schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:02:
Jammer dat Eweka gecapt is op 300 Mbits en dat je er normaal 9,60 voor betaald.
Best een hoop geld

Was Eweka ook niet die USP die zonder moeite de log files overhande ?
en nog zeer rap ook ....

trek je conclusies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
gielie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:16:
[...]

Weet iemand of die vpn een beetje snel is? Ik heb weleens een vpn gebruikt maar die was erg traag (trager dan mijn eigen verbinding)
Slickvpn wat newsdemon gebruikt heb ik geen ervaring mee. Mijn ervaring met purevpn qua snelheid is zeer positief (mijn verbinding is 200 Mbps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
gielie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:16:
[...]

Vpn is in normale gevallen altijd trager dan je eigen verbinding.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:02
Een abbo + VPN klinkt heel interessant en vooral voor dat bedrag van 38 euro bij Newsdemon.

Ik download voornamelijk via nieuwsgroepen maar ook af en toe via torrents. Vooral voor het downloaden van torrents heb ik weleens overwogen een VPN dienst af te nemen. Nu betaal ik voor nieuwsgroepen alleen al 7 euro per maand bij I-Telligent.

Ik begrijp dat VPN in de meeste gevallen trager is dan mijn eigen verbinding maar ik ben ook heel benieuwd naar welke snelheden gehaald kunnen worden bij Newsdemon. Ik heb een 200 Mbps verbinding en met 100 Mbps download snelheid via VPN zou ik al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
pdukers schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:14:
Ik wil mijn berekening delen. Met mijn gemiddelde downloadgedrag over de afgelopen 3 jaar heb ik 2500GB per jaar zeker nodig.

Bulknews + losse VPN dienst jaar abo (bijv. pureVPN) = +/- 50 euro per jaar
Newsdemon incl. SlickVPN= 33 euro per jaar

Ik heb bij pureVPN nu wel het aanbod mijn account te upgraden naar een looptijd 5 jaar. Hhet kost dan maar $79 in totaal :P

Bulknews + pureVPN (5j abo omgerekend naar per jaar) = +/- 31 euro per jaar.

Mijn conclusie is dat als een VPN vereist is, dan is Bulknews block account niet zo interessant in vergelijking met newsdemon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@pdukers Bulknews + Lifetime Windscribe VPN (40 euro eenmalig)? Bojan023 in "Korting op Windscribe VPN"

[ Voor 44% gewijzigd door Freakster86 op 16-11-2018 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
Zo wordt het wel interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso

Mooie vergelijking, zo had ik het nog niet bekeken omdat een block account een limiet heeft maar deze is daar best hoog. Nu heb ik nog geen geen 4K tv maar als ik van HD naar 4K binnenhaal worden de bestanden gemiddeld ook 3x zo groot. Maar met HD content zal het voor mij wel aardig uitkomen op jaarbasis dus goeie tip 👍. Is BulkNews mss ook een mooie optie als backup server voor Newsdemon of maakt dat weinig uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:38

Er staat wel bij die actie dat hij geldig is tot 10 november 2018.
Je lijkt hem echter nog steeds te kunnen bestellen.
Je kan deze actie alleen niet zo door laten lopen lijkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Brabso schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:32:
[...]
Is BulkNews mss ook een mooie optie als backup server voor Newsdemon of maakt dat weinig uit ?
Durf ik niet te zeggen. Newsdemon heb ik enkel als backup server gebruikt. Die bewijst sporadisch zijn toegevoegde waarde. Of dit andersom ook geldt, durf ik niet te zeggen. Je zou dit dan moeten testen en kijken in SAB/NZBget welke server er wordt aangesproken. Voor het correct binnenhalen van content is imo automatiseren i.c.m. goeie indexers van groter belang.
Zinloos1 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 10:42:
[...]
Er staat wel bij die actie dat hij geldig is tot 10 november 2018.
Je lijkt hem echter nog steeds te kunnen bestellen.
Je kan deze actie alleen niet zo door laten lopen lijkt het?
Wat bedoel je met 'door laten lopen'? Automatisch verlengen? Nee, je koopt eenmalig een block. Geen (onverwachte) terugkerende kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:38
Freakster86 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:14:
Wat bedoel je met 'door laten lopen'? Automatisch verlengen? Nee, je koopt eenmalig een block. Geen (onverwachte) terugkerende kosten.
Meer dat je de 17 euro voor dat block kan houden nadat je het eerste block hebt verbruikt. Want als die actie daarna voorbij is, is het best prijzig. Maar we gaan het gewoon proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@Zinloos1 Nee, maar Bulknews (en andere providers) hebben terugkerende acties. Voorheen was 2TB voor ~20 euro redelijk normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
[quote]Freakster86 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 11:14:
[...]

Voor het correct binnenhalen van content is imo automatiseren i.c.m. goeie indexers van groter belang

Dat is precies waar ik me nu ook in verdiep vooral de “secret” indexers dan 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:24
Je kan bij Bulknews gewoon meerdere Blockaccounts kopen , de data wordt dan gewoon bij elkaar opgeteld.
Ik heb zelf al 3x 1TB gekocht voor 10€ ( niet op dezelfde dag) en elke keer wordt het nieuwe blockaccount bij je huidige blockaccount opgeteld.
DIe 2.5TB voor 17€ is wel een hele goede deal maar misschien komen ze met Black Friday met een nog betere deal.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-09 18:25
Ik heb een alles in 1 pakket van Ziggo via kabel.
Bij speedtest haal ik DL: 445 Mbps en UL: 34 Mbps hele mooie waardes lijkt me.

Nu kom ik bij usenetproviders nooit hoger als 200 Mbps download, zowel met vaste pc als laptop niet..
Beide rechtstreeks in de Ziggo modem geprikt.
Eweka geeft nog de beste resultaten rond de 200 Mbps.
Tweaknews geeft de laagste 96 Mbps

Antwoord van tweaknews hun helpdesk:

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw mail.

Graag willen wij u meedelen dat de reden hiervoor is omdat bij het Ultimate pakket u 60 verbindingen.
De snelheid word namelijk verdeeld over de 60 verbindingen.

Bij Eweka kan het zijn dat u minder verbindingen ontvangt.

Bij verdere vragen gelieve op deze mail te reageren.

Hopend u voldoende te hebben ingelicht.

Dus minder verbindingen hogere snelheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

fotojunk schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:56:
Ik heb een alles in 1 pakket van Ziggo via kabel.
Bij speedtest haal ik DL: 445 Mbps en UL: 34 Mbps hele mooie waardes lijkt me.

Nu kom ik bij usenetproviders nooit hoger als 200 Mbps download, zowel met vaste pc als laptop niet..
Beide rechtstreeks in de Ziggo modem geprikt.
Eweka geeft nog de beste resultaten rond de 200 Mbps.
Tweaknews geeft de laagste 96 Mbps

Antwoord van tweaknews hun helpdesk:

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw mail.

Graag willen wij u meedelen dat de reden hiervoor is omdat bij het Ultimate pakket u 60 verbindingen.
De snelheid word namelijk verdeeld over de 60 verbindingen.

Bij Eweka kan het zijn dat u minder verbindingen ontvangt.

Bij verdere vragen gelieve op deze mail te reageren.

Hopend u voldoende te hebben ingelicht.

Dus minder verbindingen hogere snelheid ? 8)7
Dat is niet raar hoor. Ik trek een gbit vol met 20 lijntjes (newsdemon in dit geval). Probeer eens te verminderen, eventueel SSL uit. En gebruik je wel de EU servers?

EDIT: en misschien is je CPU/ hdd wel de bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
dialmformark schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:11:
[...]

Dat is niet raar hoor. Ik trek een gbit vol met 20 lijntjes (newsdemon in dit geval). Probeer eens te verminderen, eventueel SSL uit. En gebruik je wel de EU servers?

EDIT: en misschien is je CPU/ hdd wel de bottleneck.
ff wat testjes gedaan en idd lijntjes op 20 geeft de beste resultaten..nu knalt ie over de 200 Mbps
Bedankt voor de tip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
Heb deze ook genomen via de link en kreeg dit bevestigings mailtje:

Thank you for subscribing to NewsDemon's Usenet Newsgroups!

When you signed up, you selected the following service:

Service NewsDemon UNL GB 12 Mo+VPN
Monthly
Price: EUR 33.00]

Ziet eruit alsof dit maandelijks wordt afgeschreven...
Zal eens een mailtje sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:12
@fotojunk Er staat rechts dat het jaarlijks recuring is. Dus ga zelf uit van 39 dollar per jaar. Maar zou het gewoon even bij ze navragen. Ze reageren best snel.
Pagina: 1 ... 6 ... 38 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.