Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

chf schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:25:
Sinds het onderhoud van newsconnection, krijg ik na het onbeschikbaar zijn van de servers nu al weken aan een stuk de melding dat mijn inloggegevens niet correct zijn (is niets aan gewijzigd langs mijn zijde).
Emails naar "support" (de naam compleet onwaardig!) blijven onbeantwoord.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben bij deze provider?
En zo ja, hebben jullie dan wel succes gehad om dit opgelost te krijgen?

PS: hun website is wel nog lekker online.
Al bedankt en groeten,
Charles
Van Duken.nl, ik zou zeggen doe je er een voordeel mee:
Hoi allemaal,

Hopelijk plaats ik dit bericht op de juiste plek, anders hoor ik graag van de mods wat ik anders moet doen.

De afgelopen week viel het mij op willekeurige fora op dat NewsConnection-klanten nu al een week geen Usenet toegang hebben zonder duidelijke reden waarom (nauwelijks reacties op support en alles is gewoon nog live waardoor ze ook nu nog gedupeerden maken!). Dit is zeer spijtig om te zien omdat het de betrouwbaarheid van Usenet-providers aantast er klanten bij zitten die meerdere maanden vooruit hebben betaald/betalen.

Het leek mij wel een mooi gebaar (en goeie reclame voor Duken?) om hier aan te kondigen deze klanten een steun in de rug te geven. Als ze mij een e-mailtje sturen waarin ze kunnen aantonen dat ze betaald hebben ben ik bereid tot een halfjaar lang gratis Usenet te verschaffen!

Voor details:
https://usenet.today/newsconnection.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 23:49
The Dolf schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 02:29:
Net een aanbieding gehad van XSnews. Elite abonnement voor EUR 5.99 per maand.

Twee jaar geleden een abo gehad en toen was ik tevreden. Maar is deze provider nog aan te raden?
Ik zit al langer dan 2 jaar bij deze provider en als je twee jaar geleden tevreden was zul de dat nu waarschijnlijk ook wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-03 06:41

chf

pven schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:20:
[...]

Is je account misschien verlopen? Wat heeft de helpdesk je te melden?
Account is nog tot februari 2019 geldig, helpdesk reageert absoluut niet.

Aan de andere reacties te lezen ben ik blijkbaar niet de enige gedupeerde.

Je kan amateuristisch bezig zijn, maar je klanten niet eens informeren of ondersteunen is beneden alle peil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Het is natuurlijk vakantie tijd maar ben ik de enige die het idee heeft dat het aantal spots de laatste tijd enorm is terug gelopen. Series en dergelijke komen nog wel binnen (via sickbeard) maar qua nieuwe films lijkt het steeds verder op te drogen. Of wordt alles nu alleen nog in prive community's gespot?

Ik weet niet wat de dagelijkse usenet feed doet tegenwoordig, loopt die ook al terug qua grootte?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Terrestrial schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 16:45:
Het is natuurlijk vakantie tijd maar ben ik de enige die het idee heeft dat het aantal spots de laatste tijd enorm is terug gelopen. Series en dergelijke komen nog wel binnen (via sickbeard) maar qua nieuwe films lijkt het steeds verder op te drogen. Of wordt alles nu alleen nog in prive community's gespot?

Ik weet niet wat de dagelijkse usenet feed doet tegenwoordig, loopt die ook al terug qua grootte?
Ik vind het aanbod goede films sowieso laag.
Als ik het afgelopen jaar bij Videoland, of Pathe kijk, dan zitten daar nauwelijks block busters bij.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08 15:06

TRaSH

koffie ?

@Terrestrial

Rond de vakantietijd komen er altijd wat minder films uit,
Toevallig de laatste 2 weken 2-3 films die misschien de moeite waard waren om te kijken (iedereen zijn eigen voorkeur)
Maar verder niks bijzonders.
Verder weet ik niet waar en hoe jij naar films zoekt.
En verder zie opmerking van @EWK

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
EWK schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:35:
[...]

Ik vind het aanbod goede films sowieso laag.
Als ik het afgelopen jaar bij Videoland, of Pathe kijk, dan zitten daar nauwelijks block busters bij.
Ja "goede films" is sowieso een issue de laatste jaren, krijg een beetje het idee dat de jaren 80/90/00 wat dat betreft het hoogte punt was. Tegenwoordig is het meer kwantiteit ipv kwaliteit maar smaken verschillen natuurlijk.

Weet iemand waar ik de grootte van de dagelijkse usenet feed kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Terrestrial schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:51:
[...]

Ja "goede films" is sowieso een issue de laatste jaren, krijg een beetje het idee dat de jaren 80/90/00 wat dat betreft het hoogte punt was. Tegenwoordig is het meer kwantiteit ipv kwaliteit maar smaken verschillen natuurlijk.

24 (jaren 00) was de eerste goede actieserie in een tijd dat er heel veel geld naar films ging en nauwelijks iets naar series. Ik krijg steeds meer het idee dat het tegenwoordig eerder andersom is.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

[...]

Hoe bedoel je dat,
wat er totaal per dag op usenet te vinden is in TB's ?

Geen idee en zou me ook niks boeien.
Verder zou het alleen een getalletje wezen waar je verder weinig uit kan herleiden wat wat is.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
[...]

Wikipedia: Usenet
Dan bij 'daily volume'

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:11

JB

Cédric roelt!

Joopieboy schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 23:14:
[...]

Eweka ben ik weggegaan vanwege de vele missende en incomplete pakketten. Van een dag of wat oud gaat nog wel, maar daarna gaat het hard achteruit. Leuk die lange retentie maar onbruikbaar.
Waar zit je nu? Hier al een tijdje niet gedownload en kom er nu pas achter dat Nextgennews dood is :X Mijn Astraweb doet het nog wel, maar ook weinig compleet binnen te krijgen met alleen Astraweb :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

JB schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:27:
[...]

Waar zit je nu? Hier al een tijdje niet gedownload en kom er nu pas achter dat Nextgennews dood is :X Mijn Astraweb doet het nog wel, maar ook weinig compleet binnen te krijgen met alleen Astraweb :/
Ik zit nu bij XS News, ansich best tevreden mee maar ik hou even de aanbiedingen in de gaten voor een block account, mijn abbo loopt binnenkort af. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Joopieboy schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:44:
[...]

Ik zit nu bij XS News, ansich best tevreden mee maar ik hou even de aanbiedingen in de gaten voor een block account, mijn abbo loopt binnenkort af. :)
Ik heb ook een block account nodig. Astraweb doet het prima alleen takedowns nu. Ik zoek iets wat het zaakje aanvult en dat deed Nextgennews :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Hoe groot moet je block account wezen ?
Dat maakt het zoeken wat makkelijker.
Persoonlijk zou ik sowieso wachten op blackfriday/cybermonday aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

@TRaSH Dat maakt me niet zoveel uit. Het niet juist kunnen afwegen van welke block account maakt het lastig. Heb Astraweb, maar als het block account dezelfde takedowns heeft, dan heb ik niks aan dat block account om zaken compleet te krijgen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

@JB

Persoonlijk zou ik gaan voor 1 main USP,
En daarnaast een aantal block accounts die een andere backbone gebruiken.
Zo heb ik het ook en kan eigenlijk alles downloaden.
Wat ik niet meer compleet krijg heb ik nog niet meegekregen dat andere het wel lukte.

Deze gebruik ik
Afbeeldingslocatie: http://my.jetscreenshot.com/13737/m_20180820-onwl-19kb.jpg

1. Main USP(BlackFriday/Cybermonday) 30 euro voor een jaar (Unlimited)
2-6 zijn dan ingesteld als backup/fill server
3,6 zijn gratis of gratis block account.
4. heb ik een block account genomen omdat ik hun getest hebt toen ze net open gingen en kreeg korting (Hybrid server maakt gebruik van meerdere backbones/triers)
Volgens mij werken 2,5 niet meer maar als ze het niet doen worden ze overgeslagen.
Zoals je kan zien gebruik ik geen NL based USP op Usenet.Farm na (maarja gratis)

Takedowns zal je altijd wel hebben is wel afhankelijk wat je zoekt en welke indexers je gebruikt van maakt.
Zeker als je handmatig op zoektocht gaat is het erg lastig.
Dan is automatiseren een stuk makkelijker.
En natuurlijk niet blind staren op 1 bepaalde release omdat er NL subs bij zitten.
Aangezien hun ook gewoon de P2P/Scene release pakken en de subs zijn gelukkig ergens anders te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
TRaSH schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:34:
Volgens mij werken 2,5 niet meer maar als ze het niet doen worden ze overgeslagen.
2 werkt alleen nog bij oude abonnementen. Zodra jij je abonnement vernieuwt, vervalt usenettoegang.
5 is al een aantal maandjes deaud.
TRaSH schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:34:
En natuurlijk niet blind staren op 1 bepaalde release omdat er NL subs bij zitten.
Aangezien hun ook gewoon de P2P/Scene release pakken en de subs zijn gelukkig ergens anders te verkrijgen.
Inderdaad. Ik heb dat nooit begrepen dat men altijd maar weer releases van 1 team wilde hebben...

[ Voor 37% gewijzigd door CreativeS op 20-08-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Word voor zulke mensen sowieso al lastiger aangezien ze gestopt zijn met hun eigen releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:10
Ik zit nu bij newsdemon, maar af en toe gehad dat een paar recente downloads niet volledig waren.

Heb een week gratis Eweka geprobeerd als 2e server ernaast, en kreeg de downloads die eerst niet volledig waren nu wel volledig binnen.

Maar toch lees ik hier wat negatieve verhalen over Eweka, dus dat zet mij aan het twijfelen om deze als 2e newsprovider te nemen.

Welke zou ik er wel naast kunnen gebruiken?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:05
Wat zijn jullie ervaringen met Sunny usenet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Devian schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:26:
Ik zit nu bij newsdemon, maar af en toe gehad dat een paar recente downloads niet volledig waren.

Heb een week gratis Eweka geprobeerd als 2e server ernaast, en kreeg de downloads die eerst niet volledig waren nu wel volledig binnen.

Maar toch lees ik hier wat negatieve verhalen over Eweka, dus dat zet mij aan het twijfelen om deze als 2e newsprovider te nemen.

Zorg dat je wat blockaccounts bij andere tier1 providers hebt lopen, dat scheelt al een boel. Zie ts voor het overzicht.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Het zijn allebei Highwinds resellers.
BvZwolle schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:39:
Wat zijn jullie ervaringen met Sunny usenet?
Prima hoor alleen vind ik ze nu te duur met €6,23 per maand voor een Unlimited abo.

[ Voor 17% gewijzigd door Frostbite op 24-08-2018 15:45 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:10
Frostbite schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:42:
[...]

Het zijn allebei Highwinds resellers.
Wat zou moeten betekenen dat beide op dezelfde infrastructuur draaien, en beide dezelfde downloads niet compleet krijgen? Want dat is dus niet het geval....

Of wel een eigen infrastructuur maar dat takedowns hetzelfde behandeld worden?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik zie trouwens dat de eerdere 50% coupon voor Newsdemon weer actief is :)

Ongeacht het product wat je kiest als je achter de url
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
plakt zie je dat je nu maar de helft van de prijs betaald. Geldt voor alle plannen en blockaccounts. Een unlimited account kost dan maar €4,65 :)

Mensen met een actief abo bij ND hebben moeten even contact opnemen met de klantenservice en vragen of de coupon toegepast kan worden op hun account.

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 24-08-2018 16:03 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook Newsdemon 4,08 EUR = 3,49 GBP Usage unlimited per maand en heb dit ook soms meegemaakt Usenet Farm erbij genomen en kreeg weer hetzelfde euvel. 8)7 Vervolgens overgestapt naar een private indexer en geen enkel probleem meer.

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
place2home.net heeft zijn takedown gekregen. Blijkbaar waren ze dan toch niet zo onaantastbaar dan dat ze dachten ;)

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-08 01:03
Madshark schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:34:
place2home.net heeft zijn takedown gekregen. Blijkbaar waren ze dan toch niet zo onaantastbaar dan dat ze dachten ;)
Wel spijtig was een erg goede site niet alleen voor de content zelf, maar vooral de nederlandse ondertiteling.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:40

Oekol

waka waka hey hey

Madshark schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:34:
Noooo, zij ook al! Dat is erg kloten. Dan maar weer een nieuw thuis uitzoeken. Zijn er gelukkig nog genoeg.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
GianniDPC schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:37:
[...]

Wel spijtig was een erg goede site niet alleen voor de content zelf, maar vooral de nederlandse ondertiteling.
Handig was de site wel, want alles is NL talig, en de meeste posts hadden externe sub's, fijn om dan zelf te kiezen of je wel of niet met subs wil kijken.
Maar goed vond ik de site absoluut niet. Mij interesseerde alleen de 1080p (en 4k) content, het was steeds maar goed opletten dat je dan niet per ongeluk een DVD5/9 of Divx versie binnenhaalde. Want blijkbaar brand driekwart van hun leden nog steeds alles op een DVDtje ? |:(
En dan dat kinderachtig systeem van een bedank knop, geen enkele toegevoegde waarde, wel een extra handeling.
Het oude FTD kudo systeem was dan leuker geweest, vrijwillig, en je poster bedanken als je het echt meent.

Hiernaast was het erg jammer dat ze geen API's of externe searches toelieten, Sickrage/Sonarr/etc was er niet mee te koppen.

Hopelijk trekt iedereen gewoon terug naar Spotnet. Prima te modereren, niet down te brengen en goed te koppelen met externe software als Sabnzb, Sickrage, vooral als je zelf Spotweb heb draaien.

[ Voor 15% gewijzigd door Madshark op 30-08-2018 21:47 ]

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-08 01:03
Madshark schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:43:
[...]

Handig was de site wel, want alles is NL talig, en de meeste posts hadden externe sub's, fijn om dan zelf te kiezen of je wel of gene subs wilde kijken.
Maar goed vond ik de site absoluut niet. Mij interesseerde alleen de 1080p (en 4k) content, het was steeds maar goed opletten dat je dan niet per ongeluk een DVD5/9 of Divx versie binnenhaalde. Want blijkbaar brand driekwart van hun leden nog steeds alles op een DVDtje ? |:(
En dan dat kinderachtig systeem van een bedank knop, geen enkele toegevoegde waarde, wel een extra handeling.
Het oude FTD kudo systeem was dan leuker geweest, vrijwillig, en je poster bedanken als je het echt meent.
Begrijp wel niet echt wat brein hier denkt mee te bereiken, bedoel er zijn genoeg adressen niet in Nederland/België waar je content kunt terugvinden. Enkel de nederlandse ondertiteling wordt moeilijker terug te vinden (of toch minder vlug).

En op het forum hadden de releases toch meestal de tag DVD9 of x264 enz.?

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 17:29
Nooooooo :( :(
Dan zit er niets anders op dan een alternatief te zoeken. Voor mij was dit wel een topper, ik wist dat ik bijna altijd kwaliteit had.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Leoon. schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:39:
[...]

Noooo, zij ook al! Dat is erg kloten. Dan maar weer een nieuw thuis uitzoeken. Zijn er gelukkig nog genoeg.
deleted ......

[ Voor 29% gewijzigd door Ted038 op 30-08-2018 22:49 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ted038 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:47:
[...]

Nog tips dan voor een goede in nl of erbuiten ?
(Kan zo snel niet wat vinden .... )
Dat mag ik hier volgens mij niet delen :)

Ik kan je wel verwijzen naar https://www.duken.nl/forums/home/. Een algemene site over downloaden d:)b

[ Voor 17% gewijzigd door Oekol op 30-08-2018 22:49 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Leoon. schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:48:
[...]

Dat mag ik hier volgens mij niet delen :)
tuurlijk , idd ( zat te slapen hier) , zal vraag dan ook verwijderen ....

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Krijg net dit berichtje:
Beste allemaal,

Bij deze delen we u mede dat Enzetbee per direct gesloten is, en niet terug zal komen.

Bedankt voor al het vertrouwen al die jaren, maar het is nu klaar!!

Team Enzetbee
Dat is de volgende..

• ikbenben
Leoon. schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:52:
Krijg net dit berichtje:

[...]

Dat is de volgende..
Ik las het net ook :(

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Toch apart. Diverse sites worden plat gegooid er komt niet bepaald een dikke dip in het internet verkeer https://ams-ix.net/technical/statistics

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Het gaat nu wel heel snel zeg. Mysteryworld is ook offline. Er blijft wel echt minder over nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Sites als Duken maken het voor zulke instanties natuurlijk wel erg makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Voorlopig maar terug naar Spotnet dan, hopelijk gaat P2H daar ook naar toe.

Vorige week nog mijn sunny met 3 maanden verlengt, die moet ik wel ff opmaken natuurlijk ^^

[ Voor 12% gewijzigd door TheDeeGee op 31-08-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van MOTD in Newsbin:
Save up to 80% UsenetServer Accounts!

UsenetServer is running a Labor Day promotion this week. If you sign up for one year of service, it comes out to $3.95 per month. These are unlimited accounts and includes VPN access. Click here for more info. This offer is for new UsenetServer customers only
https://www.usenetserver.com/?newsbin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Madshark schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:43:
[...]

Hopelijk trekt iedereen gewoon terug naar Spotnet. Prima te modereren, niet down te brengen en goed te koppelen met externe software als Sabnzb, Sickrage, vooral als je zelf Spotweb heb draaien.
Probleem van Spotnet vind ik nog steeds dat het meeste dat daar werd vermeld ook heel snel offline was (of was dat inherent aan de overduidelijke bestandsnamen). Sinds ik place2home gebruikte nooit last van gehad. Het was wel omslachtig met dat bedanksysteem, maar daarvan wist je tenminste zeker dat de download vrijwel altijd lukte.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Bartype
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-07 11:07
Tomba schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 21:52:
NieuwsserverSnelheidRetentiePrijsOpmerkingenAS*
Newshosting
10Mbit - 400Mbit3400+ dagen$10.00-$15.83 per maand14 dagen of 30GB trialNee

Newshosting staat connecties vanaf 2 simultane IP adressen toe dus Account Sharing is wel degelijk mogelijk.
Verder mis ik Free-usenet.com en usenet.farm.
Is dat nog steeds zo met AS? Want als in de FAQ kijk van Newshosting: https://support.newshosti...r/portal/articles/2213345

lijkt dat toch niet toegestaan...

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Bartype schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:41:
[...]

Is dat nog steeds zo met AS? Want als in de FAQ kijk van Newshosting: https://support.newshosti...r/portal/articles/2213345

Er staat toch ook 'nee'?

Hoi!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Bartype schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:41:
[...]

Hmm apart, ik heb het toch nog steeds draaiende eerlijk gezegd dus ze handhaven niet actief. 3e IP wordt wel geblockt overigens (zojuist effe vlug getest). Misschien omdat ik een oud contract heb waar dat nog wel mee mocht?

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 06-09-2018 17:25 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:13
Leoon. schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 22:52:
Krijg net dit berichtje:

[...]

Dat is de volgende..
Dit is wel erg jammer, het was een goede overzichtelijke site.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
prijzen van giganews mogen wel eens aangepast worden. Die 14,99euro als duurste prijs is al jaren lang 29,99. Maar die kon je omzeilen door iedere x je abbo op te zeggen en weer te resubben, dan kreeg je 2 maanden aan 14,99. Blijkbaar is dat echter niet meer mogelijk... Nu krijg je de eerste maand aan 10,99 en vanaf dan is het 21,99..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
Mocht iemand interesse hebben:

nee, dit is niet de bedoeling. Ten eerste is dit gewoon spam, en ten tweede link je naar indexers wat we niet willen zien.

[ Voor 78% gewijzigd door Equator op 09-09-2018 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Pm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasty82
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-07 13:19
...

[ Voor 99% gewijzigd door Equator op 09-09-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
-

[ Voor 100% gewijzigd door renedis op 09-09-2018 11:48 ]

• Acemath
Ik weet dat ik me met deze opmerking misschien op dun ijs beweeg, gezien de regels etc, maar ik vraag me af of er ooit een einde gaat komen aan illegale downloads?

Als je ziet welke omwegen je moet nemen om , ik zeg maar wat, op TPB te geraken, met het risico dat je pc vol komt te staan met virussen, en de enorme toename van takedowns van "leveranciers". Of hoe snel een film er weer afgehaald wordt?

Is het niet een beetje de schuld van de hele "cultuurindustrie" dat ze illegale downloads in de hand werken? Ik ben terug begonnen met het verzamelen van vinyl, neem gemiddeld 20 euro voor een lp. Hier in Belgie 12 euro voor een filmticket. Gezinnetje van 4 dus 50 euro, zonder drankje en hapje.

Misschien eens hoog tijd dat hollywood en company eens de hand in eigen boezem steken?

Misschien eens de weg van Spotify opgaan? Je mag films kijken zoveel je wilt. Gratis? Je film wordt om de 10 minuten onderbroken voor een reclamespotje. Kijk maar naar TV, daar wordt je ook om de 5 minuten gestoord met reclame, en daar moet je evenzeer voor betalen. Wil je een film in één ruk kunnen uitkijken? Premium abbo kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Acemath op 12-09-2018 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Acemath schreef op woensdag 12 september 2018 @ 15:33:
Ik weet dat ik me met deze opmerking misschien op dun ijs beweeg, gezien de regels etc, maar ik vraag me af of er ooit een einde gaat komen aan illegale downloads?

Als je ziet welke omwegen je moet nemen om , ik zeg maar wat, op TPB te geraken, met het risico dat je pc vol komt te staan met virussen, en de enorme toename van takedowns van "leveranciers". Of hoe snel een film er weer afgehaald wordt?

Is het niet een beetje de schuld van de hele "cultuurindustrie" dat ze illegale downloads in de hand werken? Ik ben terug begonnen met het verzamelen van vinyl, neem gemiddeld 20 euro voor een lp. Hier in Belgie 12 euro voor een filmticket. Gezinnetje van 4 dus 50 euro, zonder drankje en hapje.

Misschien eens hoog tijd dat hollywood en company eens de hand in eigen boezem steken?

Misschien eens de weg van Spotify opgaan? Je mag films kijken zoveel je wilt. Gratis? Je film wordt om de 10 minuten onderbroken voor een reclamespotje. Kijk maar naar TV, daar wordt je ook om de 5 minuten gestoord met reclame, en daar moet je evenzeer voor betalen. Wil je een film in één ruk kunnen uitkijken? Premium abbo kopen.
Dat gaat er niet komen. Er zijn veel te veel partijen, te veel andere belangen. Netflix wil originals, de npo wil zelfs originals.
Er is ook een reden dat de npogemist niet in HD te kijken is, ze hebben contracten met andere partijen. Zelfs ons kleine Nederland is al zo versnipperd, laat staan de wereld.
Ja,dit hadden ze vanaf het begin al anders aan moeten pakken. Al voordat er een regiobeperking kwam op dvd's. Dat is niet gedaan en volgens mij is er geen weg terug.

Hoi!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Mijn Sunny Usenet is net afgelopen merk ik ineens (er wordt gedownload van mijn blockaccount).
De setup die ik nu heb:
1. Sunny Usenet (main account)
2. Blockaccount van Cheapnews als Sunny Usenet hem niet heeft
3. Blockaccount van Free Usenet als Sunny Usenet en Cheapnews de download niet hebben

Deze 3 zitten voor zover ik weet alle 3 op een andere backbone.

Op zich werkt dit wel goed. Met het stoppen van enkele sites werk ik nu met Sonarr en Radarr en download ik minder oud materiaal. Maar vraag me toch af of er op dit moment wat beters is dan Sunny i.v.m. takedowns? Ik deel mijn account met nog iemand, maar die download zelden meer. Maar voor nu zoek ik toch nog iets met AS.

Edit: Sunny heeft nu alleen per maand of per jaar. Als ik verleng krijg ik een bedrag van €34,xx te zien, maar niet voor welke periode. Ik vermoed voor 6 maand omdat ik altijd 6 maand doe.

[ Voor 12% gewijzigd door Binnetie op 13-09-2018 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Binnetie schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:54:
Mijn Sunny Usenet is net afgelopen merk ik ineens (er wordt gedownload van mijn blockaccount).
De setup die ik nu heb:
1. Sunny Usenet (main account)
2. Blockaccount van Cheapnews als Sunny Usenet hem niet heeft
3. Blockaccount van Free Usenet als Sunny Usenet en Cheapnews de download niet hebben

Deze 3 zitten voor zover ik weet alle 3 op een andere backbone.

Op zich werkt dit wel goed. Met het stoppen van enkele sites werk ik nu met Sonarr en Radarr en download ik minder oud materiaal. Maar vraag me toch af of er op dit moment wat beters is dan Sunny i.v.m. takedowns? Ik deel mijn account met nog iemand, maar die download zelden meer. Maar voor nu zoek ik toch nog iets met AS.

Edit: Sunny heeft nu alleen per maand of per jaar. Als ik verleng krijg ik een bedrag van €34,xx te zien, maar niet voor welke periode. Ik vermoed voor 6 maand omdat ik altijd 6 maand doe.
Als je klant bent EN je abbo is al afgelopen kon je voorheen deze aanbieding volgen.
https://www.sunnyusenet.com/nl/landing/v1
35 euro voor een heel jaar.
Probeer maar eens.... Misschien werkt het nog.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
driel24 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:38:
[...]

Als je klant bent EN je abbo is al afgelopen kon je voorheen deze aanbieding volgen.
https://www.sunnyusenet.com/nl/landing/v1
35 euro voor een heel jaar.
Probeer maar eens.... Misschien werkt het nog.
Hij werkt inderdaad nog! Dan was dit de aanbieding die ik vorig jaar had. Ik zag namelijk dat ik vorig jaar voor die van 1 jaar gegaan ben, daarvoor altijd 6 maand.

Edit: werkt niet meer. "Your payment failled".
Edit 2: Ik krijg wel de bevestiging dat mijn abonnement verlengd is :)

[ Voor 10% gewijzigd door Binnetie op 13-09-2018 14:45 ]

• driel24
  • Nu online
Binnetie schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:40:
[...]

Hij werkt inderdaad nog! Dan was dit de aanbieding die ik vorig jaar had. Ik zag namelijk dat ik vorig jaar voor die van 1 jaar gegaan ben, daarvoor altijd 6 maand.

Edit: werkt niet meer. "Your payment failled".
Edit 2: Ik krijg wel de bevestiging dat mijn abonnement verlengd is :)
Edit2 8)7
Wilde net reageren.... Hij gaat bij mij gewoon door naar IDEAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:24
driel24 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:47:
[...]

Edit2 8)7
Wilde net reageren.... Hij gaat bij mij gewoon door naar IDEAL.
Als de pagina open zie ik de actie, als ik inlog zie ik de afbeelding niet meer alleen de tekst:
Speciaal voor u!
Krijgt uw -50% korting nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
  • Laatst online: 13-08 18:29
Knip.. zie mijn post verderop

[ Voor 81% gewijzigd door Equator op 17-09-2018 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:07
Heb je zelf al eens gezocht via Google? Dan komt er een lijstje uit van Reddit ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Equator op 17-09-2018 08:14 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Modbreak:Uhh, nee, dat gaan we niet doen.. Zie ook de topicwarning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Nu online
Kobject schreef op zondag 16 september 2018 @ 20:13:
[...]

Als de pagina open zie ik de actie, als ik inlog zie ik de afbeelding niet meer alleen de tekst:

[...]
Vreemd.... Net nog een keer geprobeerd.
Werkt bij mij gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:23
zit bij newsdemon, maar sinds mijn overschakeling naar master card, kan hij maar niet betalen. Ga daarom naar een andere op zoek gaan, welke zouden jullie aanraden? Wel een andere backbone dan newsdemon want had relatief wat last van takedowns en missing articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

@pina
Apart,
Heb bij hun ook via mijn mastercard betaald en ook de nieuwe geregistreerd zonder issues.
En krijg bij hun praktisch alles binnen.
Ook omdat hun eigen servers hebben en niet totaal afhankelijk zijn van highwind servers.
Meestal is de oorzaak waar je je interesse zoekt Bv welke indexers en wat je zoekt bv blindstaren op bepaalde nl releases als je gewoon de P2P en scène releases kan pakken en de evt subs ergens anders vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pina schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:08:
zit bij newsdemon, maar sinds mijn overschakeling naar master card, kan hij maar niet betalen. Ga daarom naar een andere op zoek gaan, welke zouden jullie aanraden? Wel een andere backbone dan newsdemon want had relatief wat last van takedowns en missing articles
Newsdemon werkt prima bij mij. Het gebeurt maar zelden dat mijn block-account aan wordt gesproken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:07
ik heb ook newsdemon, via paypal. werkt prima! Zeker voor de 3.28euro per maand die ik er voor betaal. (Black Friday actie 2016 volgens mij)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier nog steeds tevreden met Thundernews, 42.75 /j 50 connecties
Alleen geen sharing toegestaan.
Met de Black Friday acties gaat er vaak nog wel zo'n 25% van af

Ik heb dan wel toegang tot nzb.cat en nzbs.org, dus de api's van Sonarr missen maar weinig.
Ook de spots van de overgebleven (NL) indexers komen prima binnen, al is het wel over de top heen, qua releases daar

[ Voor 34% gewijzigd door FreshMaker op 17-09-2018 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:23
ik moet blijkbaar een nieuwe account aanmaken om over te schakelen naar paypal account, zal dat maar doen :)

• Speedboot
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik ben al jaren bij Astraweb, heb daar op zich geen probleem, maar nu ik me wat meer inlees kom ik berichten tegen als : ze zijn nu ook Highwinds dus zijn veel artikelen niet meer beschikbaar, snelle take downs, etc.
Ook ik heb de laatste tijd veel artikelen met minder dan 100%, en niet te repareren met herstelblokken. Daarom ben ik hier gekomen om andere ervaringen te lezen.
Nu is bijvoorbeeld het populaire Sunnyusenet wat hierboven een paar keer genoemd wordt ook Highwinds.
Zijn er soms verschillen tussen een US en een NL Highwinds reseller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Zijn wel meer verschillen,
Newsdemon bv heeft ook nog eigen servers.
Dus om highwind over 1 kam te scheren klopt niks van.
Maar al je geld op 1 USP is ook niet handig.
Ik heb 1 betaalde block account,
En daarnaast een aantal gratis block/trial accounts.
Alhoewel ze bij mij amper worden aangesproken.
Is ook afhankelijk wat voor content je zoekt en waar je het zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:34
*knip*. Dat kan je ook prima zelf opzoeken. Vragen naar aanbiedingen is niet de bedoeling.

[ Voor 65% gewijzigd door rens-br op 24-09-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

De standaard tot blackfriday.
En die kan je hier vinden met de search.

• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-09 13:37
Hallo,

Ik ben nieuw wat betreft nieuwsgroepen. Wat zou een goede nieuwsgroep zijn om mee te beginnen?
Zijn nieuwgroepen veel beter als torrents?

Op Tweakers is het wel de bedoeling om eerst zelf op onderzoek uit te gaan, voordat je een berichtje plaatst. Ga dus eerst even zelf kijken op het internet.

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 25-09-2018 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

@Rickrebr
als je nieuw bent raad ik je aan om even een paar bladzijden terug te lezen hier en de opening post.

Of het beter is is totaal afhankelijk wat voor content je zoekt en waar je je content zoekt en voor wat voor doeleinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asstastic
  • Laatst online: 24-09-2023
Voor de liefhebbers die een ISP verbinding tot 250Mbit hebben: Usenetdiscounter heeft een aanbieding 250Mbit voor €35.
Kortingscode: holycow
Je kan bestellen tot 3 oktober.
Bron Twitter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

asstastic schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 00:54:
Voor de liefhebbers die een ISP verbinding tot 250Mbit hebben: Usenetdiscounter heeft een aanbieding 250Mbit voor €35.
Bron Twitter.
Hele nette deal _/-\o_

• Trent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-06 15:54
En ik heb die deal genomen. Je lijkt wel maar vanaf 1 IP tegelijk te mogen downloaden. Ik ben benieuwd hoe deze gaat bevallen. I-telligent was de laatste tijd erg snel met take-downs.

• Speedboot
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-07-2024
Een discount graag, maar ik ben van nature een beetje huiverig voor alle diensten die zich promoten als Discounter. Wat is er nog meer gediscount in het product denk ik dan?

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:38
asstastic schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 00:54:
Bron Twitter.
Ik heb meer dan 250Mbit maar de deal lijkt me erg goed en ga deze eens proberen voor een jaar.
Scheelt een stuk qua kosten 35,- voor een jaar ipv 10,- per maand bij i-telligent hoewel deze mij nooit in de steek heeft gelaten.

• markolino33
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-08 20:20
Wat gebruiken jullie om een overzichtelijk beeld te hebben van de meest populaire films en series? Ik gebruik nu spotnet 2.0 maar daarin kun je volgens mij niet op deze manier rangschikken.
Ik heb nu een xsnews trail account en dit bevalt erg goed. Er is alleen een enorm verschil met de normale en ssl snelheid, maar ik begrijp dat dit niet ongewoon is.

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

markolino33 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:47:
Wat gebruiken jullie om een overzichtelijk beeld te hebben van de meest populaire films en series? Ik gebruik nu spotnet 2.0 maar daarin kun je volgens mij niet op deze manier rangschikken.
trakt.tv laat zien wat populaire films of series zijn,
ik zelf kijk gewoon de trailers en als de trailer mij kan boeien dan ben ik geïnteresseerd.
Ik heb nu een xsnews trail account en dit bevalt erg goed. Er is alleen een enorm verschil met de normale en ssl snelheid, maar ik begrijp dat dit niet ongewoon is.
Weet niet welke snelheid je hebt van je ISP maar ik haal met of zonder SSL dezelfde snelheid.
zal misschien een paar kb/s schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

markolino33 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:47:
Los van je ISP. Het kan aan je hardware liggen. Weet niet hoe oud je pc/ laptop is.

Het downloadproces kan trager verlopen doordat er een codering en decodering van de gegevens moet plaatsvinden tussen de Usenet-server en je computer.

Check je systeem belasting eens met of zonder SSL.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik zag deze op reddit voorbij komen:
I would like to extend a thank you for the support I have gotten since I first announced ninja on this subreddit two years ago. There have been a few bumps in the road but I have finally managed to get two important changes added.

Starting today, the retention has been increased to the full amount available from upstream, currently at 3695 days and will grow daily. The second change that was often requested is yearly plans. Many customers prefer to pay once yearly instead of seeing a charge each month. To help celebrate these changes, a new promo code is available for a limited time which will give this yearly plan at $39.99 (works out to $3.33 monthly). The rest of the service stays the same with unlimited bandwidth, 50 connections and SSL standard.

For new users, sign up via this link to get $39.99 / year: https://www.newsgroup.ninja/en?promo=specialsale

For existing users, you can switch to $39.99 / year directly in your dashboard by applying the coupon specialdeal

Hope to have you onboard and if you are already an existing customer - thank you for your patronage!

If you need help please send me an email to support@newsgroup.ninja and I'll get back to you as quickly as possible.
40 dollar is niet duur denk ik. Overigens haal ik er niet uit of het voor 1 jaar is, of lifetime.

Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Laatst online: 15:23
pven schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:58:
[...]

40 dollar is niet duur denk ik. Overigens haal ik er niet uit of het voor 1 jaar is, of lifetime.
Waar komt je twijfel vandaan? Ik zie toch overal 'yearly' in de tekst staan, dus $40 voor 1 jaar. Of lees jij het anders dan ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 14:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
pven schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:58:
Overigens haal ik er niet uit of het voor 1 jaar is, of lifetime.
In jouw quote staat meerdere malen '$39.99 / year'. Als ik 'year' vertaal naar het Nederlands is dan komt daar het woord 'jaar' uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
vanaalten schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:41:
[...]

Waar komt je twijfel vandaan? Ik zie toch overal 'yearly' in de tekst staan, dus $40 voor 1 jaar. Of lees jij het anders dan ik?
En na dat jaar? Dat staat nergens. (En ja: ik ben paranoide :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 28-09-2018 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:44
Na dat jaar is het waarschijnlijk duurder, want je gebruikt nu een promocode of special deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 14:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
pven schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 16:26:
En na dat jaar? Dat staat nergens. (En ja: ik ben paranoide :+ )
Aha. Bedoelde je dat, ben dan duidelijk. :+. Maar na het jaar is of weer dit bedrag of weer een nieuwe aanbieding kiezen.

Maar je kan hun ook even mailen, ze reageren behoorlijk vlug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
In de reddit thread wordt door ninja gemeld dat de rate fixed is. Dwz bij auto renewal zijn de volgende jaren ook $40.
This promo yearly rate states indefinitely on your account, it's not just for the first year!
Verleidelijk, maar ik zit alleen nog 10 maanden vast aan mijn huidige usp. Enige directe voordeel is direct hogere snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hmm 50 connections en SSL, lijkt verdacht veel op een reseller van Thundernews.
Hoe zit het met de oudere bestanden ?
Een retentie van bijna 4000dagen is leuk ( heeft TN dus ook ) maar kan je daadwerkelijk dingen terughalen.

( hier bij TN nooit echt tegen een issue aangelopen daarmee )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asstastic
  • Laatst online: 24-09-2023

Members only:
Dit is een mooie deal. Wie is hun backend provider? Ik las dat ze Highwinds zijn, iemand die dat zeker weet?

Heb dan ook zojuist een leuke deal gezien bij Bulknews. 2500GB voor €17,- zie link

Kuddos geven mag :)

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 19:01

Sm0k3r

cough...cough...

Trent schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:18:
En ik heb die deal genomen. Je lijkt wel maar vanaf 1 IP tegelijk te mogen downloaden. Ik ben benieuwd hoe deze gaat bevallen. I-telligent was de laatste tijd erg snel met take-downs.
itelligent staat toe om met 3 ip adressen te downloaden en om de take downs te voorkomen gebruik ik als oude knar sabnzbd om couch en sickbeard te gebruiken, ik ben nog steeds voorstander van newsbin pro maar helaas zijn zij te old school.

Oh itelligetn deluxe delen met 3 man is vreemd, of een fout maar zowel ik als mijn maat halen beide 1Gbit via tweak dus hun deluxe abo is bugged of bewust zo.

Wat ik wel nodig heb naast itelligent is astraweb, ik wou mijn horror collectie compleet hebben en dat kon enkel via astraweb want hun retentie is 3000 dagen.

Oh nog iets vreemds en ik heb dan net te weinig kennis van retentie, ik kreeg een film binnen enkel via itelligent naast tweak en astraweb en die was 5 jaar oud, dus ver voorbij hun retentie van 1200 dagen, hoe kan dat?

edit: mijn gratis tweak toegang kan ook veel verder dan de 1100 dagen die zij claimen, ik heb het dan over "oude" blockbusters, zelfde bug als itelligent, indiana jones bijvoorbeeld, die kwam binnen via tweak en was meer dan 5 jaar geleden gepost. itelligent zelfde verhaal, oude bekende film en kwam ver buiten hun retentie binnen.

En via tweak haal ik meer dan de 200Mbit die zij claimen, ik haal ruim +900Mbit

[ Voor 17% gewijzigd door Sm0k3r op 29-09-2018 00:44 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
giganews dus opgezegd:22 euro per maand is er gewoon over. Iemand die me een goede provider kan aanraden. Eentje die geen 250 per jaar kost? Ik heb er al zoveel zien voorbij komen...dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En een "nieuwe "provider zoals die Ninja, die vertrouw ik onvoldoende.

Noob vraag: Ik gebruik Sabnzb, kan ik dat gewoon blijven gebruiken bij een andere provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Acemath schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:25:
giganews dus opgezegd:22 euro per maand is er gewoon over. Iemand die me een goede provider kan aanraden. Eentje die geen 250 per jaar kost? Ik heb er al zoveel zien voorbij komen...dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En een "nieuwe "provider zoals die Ninja, die vertrouw ik onvoldoende.
Is dit misschien iets voor je: pven in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14" ? Of even wachten op black friday.

(Details weet ik verder niet.)
Noob vraag: Ik gebruik Sabnzb, kan ik dat gewoon blijven gebruiken bij een andere provider?
Ja, mits je de server even aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Supernews. Voor zover ik weet dezelfde servers als Giganews maar een stuk goedkoper

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acemath
oké, bedankt jongens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

En als je een bockaccount wilt ipv een abbo? Zijn daar nog tips voor op het moment?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
ga die ninja (die van de reddit thread) eens proberen. 40 euro is een schijntje voor een heel jaar. En tot nu toe werkt alles even vlotjes als giganews.

[ Voor 29% gewijzigd door Acemath op 07-10-2018 20:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

22 euro per maand :o Ik betaal nog geen 3 euro in de maand voor een unlimited abo. Snel overstappen dus

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Joopieboy schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:22:
En als je een bockaccount wilt ipv een abbo? Zijn daar nog tips voor op het moment?
https://www.bulknews.eu heeft nu een block van 2500GB voor 17 euro op de site staan. Ik heb deze als aanvulling op Demon, en volgens mij werkt ie goed genoeg.

Pagina: 1 ... 5 ... 38 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.