Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 22:25

jmk

Ik gebruik free-usenet met volle tevredenheid als fillserver op mijn cheapnews account. Die verdubbelaar actie van free-usenet zorgt dat je kan inloggen met twee aparte accounts. Wanneer je dit doet wordt je snelheid ook verdubbeld als je de volle snelheid niet haalt met 1 account.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:37
Ligt het nou aan mij of wordt heel Usenet met de dag minder? Ik zoek mijn spots altijd via Spotnet, maar heel veel komt gewoon totaal niet meer binnen terwijl het een tijd geleden af en toe was.

Ik gebruik Alt.Binz in combinatie met Eweka (sinds vandaag overgestapt vanaf Tweaknews) ,maar het heeft geen verbetering gegeven. Eigenlijk gebruik ik het alleen nog rond de vakantieperiode, want thuis kijk ik alleen nog maar Netflix.

Zoals het nu is kan ik er beter mee stoppen, want dit is geen €7,50 per maand waard.

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 12-05-2018 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:32
Usenet wordt niet minder, maar Spotnet wordt minder.
Zonder (private) fora of indexer zal je steeds minder vinden omdat de rest wordt "gecodeerd" met nietszeggende letters/cijfers in de naam en/of wachtwoorden.
Ga maar eens ouderwets headeren,zie je hoeveel er gecodeerd is.
Maar zoals de oude FTD tijd wordt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:01

13art

Moderator Mobile
Beakzz schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 17:32:
Ligt het nou aan mij of wordt heel Usenet met de dag minder? Ik zoek mijn spots altijd via Spotnet, maar heel veel komt gewoon totaal niet meer binnen terwijl het een tijd geleden af en toe was.

Ik gebruik Alt.Binz in combinatie met Eweka (sinds vandaag overgestapt vanaf Tweaknews) ,maar het heeft geen verbetering gegeven. Eigenlijk gebruik ik het alleen nog rond de vakantieperiode, want thuis kijk ik alleen nog maar Netflix.

Zoals het nu is kan ik er beter mee stoppen, want dit is geen €7,50 per maand waard.
Is voor mij de reden geweest om over te stappen naar een block account van 1TB.

Zit zelf ook helaas niet in die prive fora dus het zal wel minder en minder worden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 22:39

TRaSH

koffie ?

Als er een beetje de moeite had genomen om de daadwerkelijke spot op spotnet te lezen dan had je zo in een aantal prive forums kunnen komen,
Het is ook niet zo raar dat spotnet steeds minder aantrekkelijk word voor posters.
Als er nog uitgelegd moet worden waarom dan heb je zeker onder een steen gelegen en raad ik je aan om bv de link tussen Brein en Spotnet posters op te zoeken.

Opzicht is alles nog op Usenet te vinden.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 16:14

Sm0k3r

cough...cough...

TRaSH schreef op zondag 13 mei 2018 @ 09:31:
Als er een beetje de moeite had genomen om de daadwerkelijke spot op spotnet te lezen dan had je zo in een aantal prive forums kunnen komen,
Het is ook niet zo raar dat spotnet steeds minder aantrekkelijk word voor posters.
Als er nog uitgelegd moet worden waarom dan heb je zeker onder een steen gelegen en raad ik je aan om bv de link tussen Brein en Spotnet posters op te zoeken.

Opzicht is alles nog op Usenet te vinden.
Amen to that, maaaaar er zijn zat mensen die enkel spots nodig hebben want anders komen zij niet achter het bestaan van data, bijvoorbeeld een film of album dat geupload is.

Een release site i.c.m. een paar indexers geeft zat resultaat, heb je geen geheime fora nodig enkel snel downloaden voordat de data verwijderd is want de data waar ik het over heb wordt te duidelijk geupload, dus een titel van een film inclusief resolutie en geluid.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-05 16:37
red_arrow schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 08:40:
Ik vind dat free-usenet.com maar een schimmig zaakje.
Na het aanschaffen van een blockaccount gebeurde er niets.
Staat er ergens onderaan in de faq:
"We handle payments in manual mode at the moment - please contact us after payment"
Heb ze gecontacteerd en wacht al meer dan een uur op activatie.

Even snel iets binnenhalen is er dus niet bij.
Same here. Heb jij uiteindelijk wel een block account gekregen?

En wat betekent dit??
No uploading, no browsing - just downloading.
Please do not try "browse" newsgroups - this function is not supported now

Werkt het dan niet samen met spotnet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:32
Het werkt met Spotnet. Dat haalt artikelen uit een bepaalde nieuwsgroep op.
Je kan niet uploaden of met een programma door de nieuwsgroepen bladeren.
Voorbeeld van browsen : https://www.binsearch.info/browse.php?bg=free.pt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16
PizzaMan79 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 16:54:
[...]

Same here. Heb jij uiteindelijk wel een block account gekregen?
Uiteindelijk wel, en zelfs 2 (2x 10GB) voor 1 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149937

Vraagje:

Ik heb al jaaaaren een xsNews account en ik gebruikte Spotnet om aan muziek te komen. De afgelopen 3 jaar eigenlijk weinig tot niets mee gedaan. Maar ik wil nu een verzameling kopieën van techno/deephouse/indie dance etc. mp3 bestanden opbouwen.

Nu heb ik 2 problemen:
- Op Spotnet zie ik geen reacties meer staan bij de spots.
- Het lijkt wel dat Spotnet minder geworden is. Er staat niet zo heel veel meer op. Ik zou graag die beatport top 100 elke maand willen hebben, maar die spotten ze niet (meer).

Is er een beter alternatief? Is Spotnet achterhaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
@Anoniem: 149937
Dat mooie rode vlak, niet gelezen ?

Spotnet is niet achterhaald, je moet alleen zorgen voor een goede database.
Ik zie dagelijks 100'en aanmeldingen komen.

Alternatief ... kunnen we niets over zeggen, volgens dat rode vlak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 12:28
Heeft iemand nog leuke aanbiedingen voorbij zien komen?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Aanbieding van wat ?
Zoek je iets specifieks ?
Zelf de topics terug gelezen of er iets tussen zit.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 16:01

13art

Moderator Mobile
Marcel_EA schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:28:
Ik kreeg onlangs deze van I-Telligent in de mail, wellicht heb je er wat aan.
Beste usenet gebruiker,

De zomer is onderweg dus het is weer tijd voor een actiecode, deze actiecode wordt in samenwerking met de ISP Gebruikers Groepen* (www.gebruikers.eu) mogelijk gemaakt.

*De ISP Gebruikers Groepen zijn forums over Internet Service Providers. Klanten kunnen terecht bij het forum van hun eigen ISP voor hulp bij internet, apparatuur, instellingen en klachten. Crew, leden en soms webcare zelf, helpen je graag verder. Er zijn forums over: CaiWay, Glasvezel, KPN, NLEx, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo

Tot en met 31 juli 2018 kunt u gebruikmaken van de actiecode summer2018, hiermee krijgt u 12 + 1 maand voor de prijs van 9 maanden (de extra maand krijgt u van de ISP Gebruikers Groepen (www.gebruikers.eu).
OF
uw bestaande account aanvullen met 13 maanden voor de prijs van 9 maanden. (aan de hand van uw emailadres en/ of rekeningnummer kunnen wij achterhalen wat uw klantnummer is en vullen wij uw resterende termijnen aan met 390 dagen).

Dit zal resulteren in de volgende tarieven:
Standard 50Mbit 13 maanden voor éénmalig 40,50 euro (teruggerekend is dat 3,12 euro voor een 50Mbit 30 dagen pakket i.p.v. 4,50 euro)
Luxe 200Mbit 13 maanden voor éénmalig 63,- euro (teruggerekend is dat 4,85 euro voor een 200Mbit 30 dagen pakket i.p.v. 7,- euro)
en
Deluxe Unlimited 13 maanden voor éénmalig 90,- euro (teruggerekend is dat 6,92 euro voor een Unlimited 30 dagen pakket i.p.v. 10,- euro)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 12:28
Ik ga eens kijken, tnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:00
Nog steeds tevreden hier over newsdemon..vd week nog iets van 3,5 jaar geleden kunnen downloaden geen probleem.

Onderstaande price point link werkt ook nog steeds(betalen via paypal) 4,65 per maand

https://www.newsdemon.com...70809&couponcode=reddit50

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-05 16:37
red_arrow schreef op maandag 28 mei 2018 @ 05:49:
[...]

Uiteindelijk wel, en zelfs 2 (2x 10GB) voor 1 dollar.
Ik ook (2x100gb), na ongeveer een kwartier. Free-Usenet werkte, na de vertraging na aankoop, beter dan de SunnyUsenet (gratis week uitproberen). Zelfde bestand (+/-50gb) gaf bij SunnyUsenet aan dat het beschadigd was, bij Free-Usenet werkte was het goed. Overigens ken ik mensen die al jaren tevreden klant zijn van SunnyUsenet.

[ Voor 14% gewijzigd door PizzaMan79 op 29-05-2018 22:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lasty82
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-06 12:23
Marcel_EA schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:28:
Newsgroupdirect (=newsdemon) incl. ghostpath VPN;
3,99 dollar/maand -> https://newsgroupdirect.com/member/billing/?planid=147
40 dollar/jaar -> https://newsgroupdirect.com/member/billing/?planid=148

TweakNews incl VPN;
60 euro/jaar -> https://www.tweaknews.eu/...ectedPackage=KingsDay12Mo

Frugal;
40 dollar/jaar -> https://billing.frugalusenet.com/signup/neQeZxl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Is iemand bekend met deze problemen?

21:17:53 Error Importing NZB segment, as "number" part is missing or wrong. <95b2ad272166ed4f14916649647dcde7 "47056e5630804c6babadfa035864769a.part25.rar">
21:17:53 * Repositioning RAR archive files, to download in correct order ... <95b2ad272166ed4f14916649647dcde7 "47056e5630804c6babadfa035864769a.part16.rar">

Voor de duidelijkheid, sickbeard haalt de nzb van een betaalde indexer, gooit die in een map die newsleecher leest en inporteert en dit gaat al jaren goed en ik heb niks veranderd.. Alleen krijg ik nu ineens bij bepaalde nzb's dit soort meldingen te zien, sommige download die wel succesvol zonder melding denk ik, sommige download die helemaal niet en bij andere ontbreken er bestanden.

Dit speelt pas een paar dagen, ik heb Newsleecher herstart en Sickbeard ook maar het lijkt niks uit te maken.

Nu vraag ik me dus af... waar zit het probleem?

-Als Newsleecher stuk is verwacht ik problemen met alle NZB's en niet alleen enkele
-Als Sickbeard die al jaren draait stuk is verwacht ik eigenlijk hetzelfde.. bij alle nzb's

-Misschien is de indexer stuk? Is overigens een hele bekende indexer dus dan verwacht ik dat andere het ook merken.

-of er worden met opzet NBZ files beschadigd op usenet, dat kan natuurlijk ook nog..

Kortom mijn vraag aan jullie, heeft iemand iets gemerkt de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
Nou ik begrijp het niet meer...….

Als sickbeard een NZB naar een map gooit en die wordt geïmporteerd in Newsleecher krijg je bij sommige NZB bovenstaande foutmelding te zien. (zie 1 bericht eerder) Inmiddels heb ik het nodige getest:

Bijv... hij download bij een bepaalde serie NZB maar 20 van de 70 rar bestanden, anders gezegd er komen er maar 20 in de queue te staan. Dus heb ik eerst gekeken of de bestanden wel echt compleet zijn op de servers waar ik van download. (gewoon om uit te sluiten) Verder heb ik met supersearch gezocht op de bestandsnaam en dan zie je ook echt dat er 70 delen zijn en als ik dan download krijg ik er ook 70 delen dus NL werkt.

Ik heb vervolgens op een andere pc het NZB bestand in een andere Newsleecher versie geladen om een bug in het programma uit te sluiten, exact hetzelfde probleem. Hij zet maar 20 van de 70 in de queue. LET OP dit gebeurd alleen bij bepaalde NZB bestanden, niet bij allemaal.

Dus mijn vermoeden was dat er iets met de deze NZB bestanden aan de hand is. Ik heb vervolgens een tool genaamd NZB downloadchecker geïnstalleerd en die geeft inderdaad aan dat dit NZB bestand corrupt is, en een ander NZB bestand wat in Newsleecher wel volledig download is volgens het programma wel goed.

Kortom sommige NZB bestanden lijken dus corrupt, echter als ik met een tekst programma kijk zie ik duidelijk 70 delen in het NZB bestand staan. Maar nu komt het, ik dacht laat ik het NZB bestand dan ook is met een ander niewsreader testen. Dus SABNZBD even geïnstalleerd en de NZB geladen en verdomd, dan download die wel alle 70 delen en de download is succesvol. Overigens zie ik wel klein rood uitroep teken staan ergens, geen idee wat het inhoudt, er op klikken doet niks.

Kortom wat is hier nu gaande? Is er iets veranderd mbt de formatering van nzb bestanden recent of is er iets met de indexer die ik gebruik in sickbeard aan de hand, is het mogelijk dat die de corrupte nzb bestanden download?

Aan Newsleecher ligt het volgens mij niet, want daar is niks in veranderd.

Sorry voor het lange verhaal maar het is een heel vreemd probleem en ik vraag me af of andere hier ook last van hebben. Stel de hele NZB formatering is recentelijk aangepast en diverse newsreaders zoals Newsleecher kunnen er niet mee over weg, dan is het natuurlijk wel prettig om dit te weten. Een groot deel van de series die normaal automatisch worden binnengehaald gaan nu verkeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasty82
Terrestrial schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:06:
Nou ik begrijp het niet meer...….

Als sickbeard een NZB naar een map gooit en die wordt geïmporteerd in Newsleecher krijg je bij sommige NZB bovenstaande foutmelding te zien. (zie 1 bericht eerder) Inmiddels heb ik het nodige getest:

Bijv... hij download bij een bepaalde serie NZB maar 20 van de 70 rar bestanden, anders gezegd er komen er maar 20 in de queue te staan. Dus heb ik eerst gekeken of de bestanden wel echt compleet zijn op de servers waar ik van download. (gewoon om uit te sluiten) Verder heb ik met supersearch gezocht op de bestandsnaam en dan zie je ook echt dat er 70 delen zijn en als ik dan download krijg ik er ook 70 delen dus NL werkt.

Ik heb vervolgens op een andere pc het NZB bestand in een andere Newsleecher versie geladen om een bug in het programma uit te sluiten, exact hetzelfde probleem. Hij zet maar 20 van de 70 in de queue. LET OP dit gebeurd alleen bij bepaalde NZB bestanden, niet bij allemaal.

Dus mijn vermoeden was dat er iets met de deze NZB bestanden aan de hand is. Ik heb vervolgens een tool genaamd NZB downloadchecker geïnstalleerd en die geeft inderdaad aan dat dit NZB bestand corrupt is, en een ander NZB bestand wat in Newsleecher wel volledig download is volgens het programma wel goed.

Kortom sommige NZB bestanden lijken dus corrupt, echter als ik met een tekst programma kijk zie ik duidelijk 70 delen in het NZB bestand staan. Maar nu komt het, ik dacht laat ik het NZB bestand dan ook is met een ander niewsreader testen. Dus SABNZBD even geïnstalleerd en de NZB geladen en verdomd, dan download die wel alle 70 delen en de download is succesvol. Overigens zie ik wel klein rood uitroep teken staan ergens, geen idee wat het inhoudt, er op klikken doet niks.

Kortom wat is hier nu gaande? Is er iets veranderd mbt de formatering van nzb bestanden recent of is er iets met de indexer die ik gebruik in sickbeard aan de hand, is het mogelijk dat die de corrupte nzb bestanden download?

Aan Newsleecher ligt het volgens mij niet, want daar is niks in veranderd.

Sorry voor het lange verhaal maar het is een heel vreemd probleem en ik vraag me af of andere hier ook last van hebben. Stel de hele NZB formatering is recentelijk aangepast en diverse newsreaders zoals Newsleecher kunnen er niet mee over weg, dan is het natuurlijk wel prettig om dit te weten. Een groot deel van de series die normaal automatisch worden binnengehaald gaan nu verkeerd..
Wellicht heeft het te maken met NZB obfuscation, niet alle newsreaders ondersteunen de laatste methodes. (Newsleecher en Grabit bijv. niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:28
Newsleecher is een commercieel programma, wat zegt hun support hier van? En geeft die downloadchecker aan wat er precies corrupt is aan de NZB? De meeste commerciële index sites hebben trouwens ook een goede support die kunnen kijken of het aan hun ligt.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
lasty82 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:47:
[...]

Wellicht heeft het te maken met NZB obfuscation, niet alle newsreaders ondersteunen de laatste methodes. (Newsleecher en Grabit bijv. niet.)
Hoe lang is deze NZB obfuscation gaande? Want dit speelt amper een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
RichieB schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:19:
Newsleecher is een commercieel programma, wat zegt hun support hier van? En geeft die downloadchecker aan wat er precies corrupt is aan de NZB? De meeste commerciële index sites hebben trouwens ook een goede support die kunnen kijken of het aan hun ligt.
De support van Newsleecher is non-existent, maar ik gebruik deze versie van NL al meer dan een jaar en pas sinds een week problemen dus de kans dat het daaraan ligt is nihil. Die NZB download checker geett aan: "niet nader omschreven fout, fout bij verwerken van bron, something is wrong, deze nzb kan niet worden geparsed"

Is er in de laatste week, 2 weken iets veranderd bij die serie uploaders, iemand die deze scene nauwkeurig volgt. Als er nu ineens NZB obfuscation gebruikt wordt dan pas ik mij daarop aan.

Maar voor hetzelfde geldt worden NZB bestanden door de take-down corrupt gemaakt en dan krijgt iedereen er mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Is al een paar jaar aan de gang,
Maar in het begin waren maar een beperkt aantal indexers die dat deden,
Nu worden het er waarschijnlijk meer.
Programma's als NZBGet en Sabnzbd geven veel beter support en ondersteunen dit al jaren.
Helaas geven betaalde software amper support,
Is ook 1 van de redenen dat ik jaren geleden newsleecher een shop gegeven heb.
Die andere 2 ondersteunen zelf al unpack tijdens download.
Wat aanzienlijk veel tijd scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:11
Ik zie inderdaad af en toe downloads voorbij komen die mijn debian sabnzbd (oude versie 0.7.x) niet aan kan.
De namen van de part files zijn dan volledig willekeurig.
En die worden pas hersteld na een par2 repair / rename.
Maar zelfs de par2 files zijn obfuscated en dus niet herkenbaar.
De enige oplossing is alle files te scannen naar een par2 marker in de file zelf.
Als je die eenmaal gevonden hebt, kan een repair / rename worden uitgevoerd.
Niet alle software zal dat schema ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
mesa57 schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 15:23:
Ik zie inderdaad af en toe downloads voorbij komen die mijn debian sabnzbd (oude versie 0.7.x) niet aan kan.
De namen van de part files zijn dan volledig willekeurig.
En die worden pas hersteld na een par2 repair / rename.
Maar zelfs de par2 files zijn obfuscated en dus niet herkenbaar.
De enige oplossing is alle files te scannen naar een par2 marker in de file zelf.
Als je die eenmaal gevonden hebt, kan een repair / rename worden uitgevoerd.
Niet alle software zal dat schema ondersteunen.
Dat klopt, maar dat is al veel langer aan de gang, de posters verzinnen van alles tegenwoordig en het meeste heeft niet eens effect op de takedown maar dat hebben ze vaak nog niet door. Maar opzettelijke NZB corruptie of een aangepaste formatering was ik eerder nog niet tegen gekomen.

Ik houd het in ieder geval de komende dagen in de gaten, en als het blijft aanhouden zal ik SABNZB er naast moeten zetten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasty82
Terrestrial schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:42:
[...]
Maar voor hetzelfde geldt worden NZB bestanden door de take-down corrupt gemaakt en dan krijgt iedereen er mee te maken.
NZB bestanden worden niet corrupt gemaakt. Zoals je zelf aangeeft is het probleem cliënt specifiek. Heeft dus enkel met je configuratie te maken. Ik was voorheen een groot fan van Newsleecher, maar ontwikkeling ligt inmiddels al jaren stil. Tijd om over te stappen naar een fatsoenlijke client (die dus ook alle obfuscation technieken ondersteunt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Recentelijk is het aantal takedowns op films zo groot dat je eigenlijk geen mainstream film kunt downloaden tenzij die net gepost en geindexed is. Hetzelfde geld voor sommige TV series die al een aantal seizoenen draaien. Erg moeizaam allemaal. Je kunt in plaats van usenet beter Netflix nemen tegenwoordig.

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Terrestrial schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 15:49:
[...]

Dat klopt, maar dat is al veel langer aan de gang, de posters verzinnen van alles tegenwoordig en het meeste heeft niet eens effect op de takedown maar dat hebben ze vaak nog niet door. Maar opzettelijke NZB corruptie of een aangepaste formatering was ik eerder nog niet tegen gekomen.

Ik houd het in ieder geval de komende dagen in de gaten, en als het blijft aanhouden zal ik SABNZB er naast moeten zetten denk ik.
Ik kan je vertellen dat het perfect werkt die manier van posten (en dat zonder het te encrypten met een wachtwoord)
Ze zijn niet corrupt gemaakt de nzb's het is gewoon dat de gebruikte usenet download client het niet ondersteund of je draait een te oude versie die het niet ondersteund.
Nadat ik Newsleecher een schop gegeven heb zou ik niet weten wat ik mis aan newsleecher.

Waarom zou je nog newsleecher nog willen gebruiken ?
Welke meerwaarde zou het nog überhaupt hebben ?
MrMonkE schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 16:01:
Recentelijk is het aantal takedowns op films zo groot dat je eigenlijk geen mainstream film kunt downloaden tenzij die net gepost en geindexed is. Hetzelfde geld voor sommige TV series die al een aantal seizoenen draaien. Erg moeizaam allemaal. Je kunt in plaats van usenet beter Netflix nemen tegenwoordig.
Meer een een probleem dat je de verkeerde indexers gebruikt en niet geautomatiseerd werkt voor series.

Netflix is inderdaad een goeie stap in de goeie richting voor series,
Maar ik krijg regelmatig vragen van netflix gebruikers of ik bepaalde oudere seizoenen voor ze kan krijgen omdat netflix ze niet meer heeft.

[ Voor 26% gewijzigd door TRaSH op 02-06-2018 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Beakzz schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 17:32:

Na een kleine 10 jaar ben ik sinds eind november weer terug op Usenet.

Ik zoek niets, en ik begrijp ook niet waarom mensen naar van die prive fora gaan. Waarom niet? Omdat je dan handmatig moet zoeken. Ik wil juist zelf beslissen van ik wil dit of dat. Dus zeg ik tegen m'n software (Emby, Sonarr, Radarr, Jackett, Transmission, enz allemaal in Docker) regel mij dit of dat en dan krijg ik dat met prioriteit voor NZB maar als die er niet zijn dan BitTorrent.

Dit alles gekocht met deals tijdens Black Friday. Heb een account bij XSNews, nog een block account, en een SSH verbinding naar Newszilla als backup, een goedkope VPN (die praktisch alleen gebruikt wordt voor torrent), en een zooi indexers (of zijn dat die "forums" waar jullie het over hebben?). Maar eigenlijk heb ik geen tijd om het te gebruiken en m'n partner zit voornamelijk op Netflix. Amazon Prime neem ik zo af en toe als ik iets wil bestellen op Amazon.de maar het film/serie aanbod is niet van hoge kwaliteit IMO. Heb er in totaal 2 series gezien die leuk waren.

Verder wordt er niets geportforward maar gebruik ik een SDN en VPN (ZeroTier en WireGuard) om via m'n router toegang te krijgen (bijv op telefoon die dan ook meteen over m'n thuisverbinding gaat en kan genieten van de Pi-Hole). Als backup draait Tor over SSH via een 4G verbinding. Posten doe ik niet, laat ik aan de profs (die het met scripts automaten) of mensen met teveel tijd over.

M'n VPN account is voor 2 jaar, maar het abonnement op Usenet zeg ik op (gebruik het te weinig). Block account FTW. Met dit huidige block account doe ik makkelijk nog 1,5 jaar dus ik denk dat ik de volgende Black Friday oversla. Dan zijn volgens mij de beste deals te vinden.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

TRaSH schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 16:48:
Meer een een probleem dat je de verkeerde indexers gebruikt en niet geautomatiseerd werkt voor series.
Foute aanname.
Ik heb alles perfect gautomatiseerd, werk al sinds jaren 90 met usenet, ik zit 24/7 in #newzbin en heb zelf automatisatie tools uitgegeven. Het enige waar je eventueel een punt hebt is de indexers. Ik gebruik nzbs.org.
Welke stel je voor? (Als dat mag van tweakers policy, niet laat dan maar onbeantwoord)

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Met forte agent of x nog iets om te downloaden en dan alle parten die je moest mergen ;)

Prima indexer die,
Persoonlijk 1 van mijn voorkeuren voor Usenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
[...]

Supersearch heeft voor mij nog wel een meerwaarde, een aantal dingen zijn niet obfuscated en prima te vinden, vroeger deed je headeren. Verder werk ik sinds 2004/2005 al met NL en net als die andere sinds de jaren 90 al met usenet.

Ik vind het gewoon vreemd dat na al die jaren goed werken ineens dit probleem opduikt waarbij 6 van de 10 NZB's binnen 1 week ineens fout gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasty82
Wellicht is NZBHydra2 een optie, hierin kan je al je indexers toevoegen om dan NZBHydra als zoekmachine/main indexer te gebruiken.

Daarnaast helpt het tegenwoordig ook echt om een main newsserver en een block account te hebben. Vaak zijn slechts enkele blocks beschadigd of ontbrekend, dan kan je je die ophalen bij je block/backup newsserver. Persoonlijk gebruik ik een highwinds reseller als backup (vanwege de lage prijs)

[ Voor 3% gewijzigd door lasty82 op 02-06-2018 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

[...]

[...]
Supersearch vind ik wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Maar daar vind je toch alleen dingen als er echte namen worden gebruikt ?
Merendeels is gehashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
Het ligt er aan wat je zoekt, niet alles is onleesbaar en zelfs als je een versleutelde bestandsnaam weet kun je die nog steeds opzoeken natuurlijk. Het is maar net wat je prefereert denk ik. Je hebt ook superleech waar mee je bepaalde termen kunt opgeven, komt dat langs download die het automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:28
deleten kan hier niet?

[ Voor 82% gewijzigd door gerritjan op 09-06-2018 13:16 . Reden: niet ond er de vraag geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:31
Vond deze aanbieding van Sunny van acht maand geleden, 35 euro voor een jaar Unlimited. Net geprobeerd en werkt nog steeds :)

https://www.sunnyusenet.com/nl/landing/v1?chan=wbksu

Heb overigens zelf een account bij Sunny, weet dus niet of dit ook voor nieuwe klanten werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaveenRenee
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-05 13:09
Wow! Kom net een topaanbieding van Cheapnews tegen op twitter.
https://twitter.com/Cheapnews/status/1006583348943294464

Deze acties zijn altijd maar van korte duur, maar 2TB voor 19 eurotjes is natuurlijk een nobrainer.

Ik ga mijn account in ieder geval weer upgraden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:54
DaveenRenee schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:28:

Deze acties zijn altijd maar van korte duur, maar 2GB voor 19 eurotjes is natuurlijk een nobrainer.

Ik ga mijn account in ieder geval weer upgraden!
2TB :P klein verschil ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveenRenee
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-05 13:09
Thanks!!! Ik heb het voor de volledigheid ook maar even aangepast in de orginele post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Easyusenet heeft 35% korting op de 500Mbit pakketten met kortingscode: HOT
Bron: email

Bulknews heeft een 100Mbit jaar account voor €35. (Abonnement met lifetime zelfde prijs) met kortingscode: BNFATHER
Bron: twitter

[ Voor 16% gewijzigd door asstastic op 16-06-2018 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mixp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 10:46
®Otto schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:08:
Vond deze aanbieding van Sunny van acht maand geleden, 35 euro voor een jaar Unlimited. Net geprobeerd en werkt nog steeds :)

https://www.sunnyusenet.com/nl/landing/v1?chan=wbksu

Heb overigens zelf een account bij Sunny, weet dus niet of dit ook voor nieuwe klanten werkt.
Werkt niet meer. Pagina doet het, maar toont geen activatie knoppen, ook niet na het maken van een nieuw account.

Antwoord Sunny "We want to let you know that this offer is not on our website anymore. The link that you send us, did found it via a different website? Since this is an old link it is technically not possible to activate it anymore."

:-(

[ Voor 16% gewijzigd door mixp op 17-06-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

DaveenRenee schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:28:

Deze acties zijn altijd maar van korte duur, maar 2TB voor 19 eurotjes is natuurlijk een nobrainer.
Idd een NO-brainer. Ook meegepakt. Aanbieding geldig tot de 18de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:31
mixp schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:14:
[...]

Werkt niet meer. Pagina doet het, maar toont geen activatie knoppen, ook niet na het maken van een nieuw account.

Antwoord Sunny "We want to let you know that this offer is not on our website anymore. The link that you send us, did found it via a different website? Since this is an old link it is technically not possible to activate it anymore."

:-(
Heb je wel de link van Sunny gebruikt? Als ik daar kijk, kan ik nog steeds klikken op Nu bestellen. Kom daarna bij de inlogpagina en daarna bij het betaalscherm waar ik alles gewoon weer kan invullen.

Moet trouwens wel zeggen dat van de week toen ik betaald had (via ideal), het heel lang duurde en ook een melding kreeg van sunny dat de betaling was mislukt. Maar account was wel gewoon geactiveerd en ook te zien bij Sunny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
®Otto schreef op zondag 17 juni 2018 @ 15:14:
[...]

Heb je wel de link van Sunny gebruikt? Als ik daar kijk, kan ik nog steeds klikken op Nu bestellen. Kom daarna bij de inlogpagina en daarna bij het betaalscherm waar ik alles gewoon weer kan invullen.
Bovenstaande link werk inderdaad ook hier.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mixp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 10:46
Ja die link heb ik gebruikt. Ik had ook mijn adblockers uitstaan, hadden jullie misschien al een bestaand account? Ik niet, ik heb er eerst 1 moeten aanmaken om uberhaupt door te klikken. Bestellen ging alsnog niet, dus Sunny gemailed en toen ontving ik het antwoord dat dit een velopen actie is (zie voorgaande post). Ik heb nu maar een account bij NGD gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Laatst online: 09-08-2024
Ben tevreden van giganews. Heb die diamond account, waar je normaal gezien iets van een 30 euro per maand voor betaald. Maar als je je account opzegt geven ze je de kans om 2 maanden aan 15 euro verder te doen. Dus ikke iedere 2 maanden account opzeggen en opnieuw verlengen :+

Doch als ik eens begin na te rekenen wat dat me al gekost heeft... Nu zie ik dat Eweka een promotie heeft van 7 euro per maand. Is dat een betrouwbare en GOEDE nieuwsserver?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasty82
Acemath schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:36:
Ben tevreden van giganews. Heb die diamond account, waar je normaal gezien iets van een 30 euro per maand voor betaald. Maar als je je account opzegt geven ze je de kans om 2 maanden aan 15 euro verder te doen. Dus ikke iedere 2 maanden account opzeggen en opnieuw verlengen :+

Doch als ik eens begin na te rekenen wat dat me al gekost heeft... Nu zie ik dat Eweka een promotie heeft van 7 euro per maand. Is dat een betrouwbare en GOEDE nieuwsserver?
Met alle eerder genoemde deals zou ik niet weten waarom iemand hier nog 15 euro per maand wilt betalen voor Usenet toegang. Deals bij newsdemon/newsgroupdirect van 33/40 euro per jaar voor een unlimited abonnement t/m 60 per jaar bij tweaknews. Allemaal incl. VPN en dat voor een maandbedrag van tussen de 2,80-5 euro. Voor de zekerheid kan je er een goedkoop block account bij nemen, dan is zo goed als alles 100% binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik weet niet hoor, maar ik zal nooit een jaarabonnement nemen bij een USP. Zat voorbeelden waarom niet, Wil je lekker goedkoop zijn, werkt het na een aantal maanden voor geen meter. Lekker goedkoop. Achteraf is makkelijk lullen, maar Eweka en Sunny zijn prachtige voorbeelden over fluctuerende kwaliteit.

[ Voor 21% gewijzigd door CreativeS op 17-06-2018 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

CreativeS schreef op zondag 17 juni 2018 @ 23:10:
Ik weet niet hoor, maar ik zal nooit een jaarabonnement nemen bij een USP. Zat voorbeelden waarom niet, Wil je lekker goedkoop zijn, werkt het na een aantal maanden voor geen meter. Lekker goedkoop. Achteraf is makkelijk lullen, maar Eweka en Sunny zijn prachtige voorbeelden over fluctuerende kwaliteit.
Klopt en daarom ben ik over naar ND. Maar ja je betaalt wel gewoon per maand maar dat kun je ook tijdelijk pauzeren.

Met wat acties betaal ik een laag bedrag en dat kan ik ergens anders nooit zal krijgen. Het meeste nieuwe spul kan ik nog gewoon binnenhalen. Maar ja zodra er een n&t is dan heeft iedereen er wel last van.

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 18-06-2018 00:06 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasty82
Newsdemon & NGD zijn premium UNS/Highwinds resellers. Ook hier op Tweakers zeer positieve reviews. Tweaknews is Tier1, ook uitstekende recensies. Alleen een losse VPN service kost al vaak meer.

Het grote probleem zit hem voornamelijk in de kwaliteit van de indexers en de takedown requests (en de daardoor ontbrekende/missende blocks). Ongeacht de provider heb je hier last van. Het gebruik van een backup/block server kan dit probleem al grotendeels oplossen. Uiteraard wel een backup/block op een andere backbone.

Er is wat mij betreft weinig risico. Een jaar lang VPN + Usenet toegang voor de prijs van 2-4 maanden bij een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:47

woutur

Klauwtjes uit!

Cheapnews heeft tot morgen 24 juni een 2 TB Block voor 19 euro met actiecode: candydeal. Zie ook hun Twitter account.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:43
Ik heb een Post-processing script geschreven voor SABnzbd, dat bestandsnamen deobfuscate aan de hand van het meegeleverde par2 bestand (vaak 'rename.par2' of 'Rename.with.this.par2' genoemd).

Je kan dit ook doen met de par2 commandline tool of het script van SABnzbd zelf (gebruikt eerdergenoemde tool), maar dat is zeer traag. Ter vergelijking, voor een bestand van 15GB:
  • mijn script: fractie van een seconde
  • par2cmdline/Deobfuscate.py: 2:49 min
Zou er interesse zijn om dit te delen?

(interesse voor SABnzbd, @Safihre?)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

P1nGu1n schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:59:

Zou er interesse zijn om dit te delen?
Lijkt mij dat dat voor SabNZB een welkome aanvulling zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safihre
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 22:49
Ben benieuwd, waar kan ik het zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
Die scripts zwerven al wat langer rond. Spotnet classic maakt daar icm sabnzbd ook gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:43
Safihre schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:26:
[...]

Ben benieuwd, waar kan ik het zien? :)
Ik wilde eerst even de interesse peilen, maar ik het nu hier weggezet: https://gist.github.com/P...b88aa567f8ad1605e44d67387 :)

Disclaimer: dit is de eerste keer dat ik in Python geprogrammeerd heb, dus als je wat geks ziet hoor ik het graag :P

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik ben helemaal niet thuis in nieuwsgroepen, daarom dat ik steeds zoveel betaal voor giganews… Maar welke zijn volgens jullie de beste providers? Ik lees over zowat iedere provider wel eens iets negatiefs,( usenet, ND, eweka, Sunny etc) terwijl dit bij giganews eigenlijk bijna nooit het geval is.

Als zoekmachine gebruik ik nzbserver. En SabNZB om zaken binnen te halen. Als ik nu verander van provider, dan moet ik waarschijnlijk gewwon enkele instellingen( poort, wachtwoord etc) aanpassen bij Sab?

Het enige jammere is dat het hoe langer hoe moeilijker is geworden om nog iets te vinden wat niet onmiddelllijk wordt "getakedowned".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Safihre
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 22:49
P1nGu1n schreef op zondag 24 juni 2018 @ 19:30:
[...]

Ik wilde eerst even de interesse peilen, maar ik het nu hier weggezet: https://gist.github.com/P...b88aa567f8ad1605e44d67387 :)

Disclaimer: dit is de eerste keer dat ik in Python geprogrammeerd heb, dus als je wat geks ziet hoor ik het graag :P
Gezien je Github al hebt! Kun je hem verwerken in SABnzb's `Dobfuscate.py` en een pull-request sturen? Dan kunnen we hem erin verwerken.

(SAB's interne par2 handeling gebruikt bijna exact dezelfde code, had gewoon nog niet de tijd genomen het netjes standalone te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 21:11

Grudgie

PSN: Grudgie7

Meer mensen die bij newsconnection zitten? Al paar dagen onderhoud, wel irritant zo. Zit te overwegen om een nieuwe provider te zoeken. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
lasty82 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 00:49:
Newsdemon & NGD zijn premium UNS/Highwinds resellers. Ook hier op Tweakers zeer positieve reviews. Tweaknews is Tier1, ook uitstekende recensies. Alleen een losse VPN service kost al vaak meer.
Tweaknews is van Highwinds. Een block account is tegenwoordig ook lekker goedkoop als je een normale gebruiker bent en je kan er lang mee doen.

Ps. Bulknews heeft nu 2500GB voor €22. Geen kortingscode nodig zie homepagina.
Ps2. Easyusenet heeft 30% korting met kortingscode: 18DEAL

[ Voor 8% gewijzigd door asstastic op 29-06-2018 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasty82
asstastic schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 21:21:
[...]

Tweaknews is van Highwinds. Een block account is tegenwoordig ook lekker goedkoop als je een normale gebruiker bent en je kan er lang mee doen.

Ps. Bulknews heeft nu 2500GB voor €22. Geen kortingscode nodig zie homepagina.
Ps2. Easyusenet heeft 30% korting met kortingscode: 18DEAL
Tweaknews is idd van Highwinds, maar heeft zijn eigen servers/backbone. Vullen elkaar prima aan als main/backup/block combi.

En wederom mooie deals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 19-05 21:26
nog meer mensen die de usenet provider newsconnection.nl hebben? bij mij werkt deze totaal niet meer sinds 2/3 dagen hij connect niet meer. (ja heb een geldig abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
Ik heb net bij Sunny Usenet verlengd. Een jaar was 35 euro terwijl 6 maanden boven de 40 euro was. Is dit een aanbieding?

Zo ja, Doe hier je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
Grudgie schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:08:
Meer mensen die bij newsconnection zitten? Al paar dagen onderhoud, wel irritant zo. Zit te overwegen om een nieuwe provider te zoeken. Suggesties?
Bij mij wekt die ook niet. Maar geen mail niks van ze gehad of gehoord. Hun support reageerd ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-06 22:14
polopolo150 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:58:
Ik heb net bij Sunny Usenet verlengd. Een jaar was 35 euro terwijl 6 maanden boven de 40 euro was. Is dit een aanbieding?

Zo ja, Doe hier je voordeel mee :)
Bij welk abonnement kwam je op deze prijs uit dan?
Mijn huidige abo bij easyusenet loopt over twee dagen af.
Is Sunny Usenet een goede provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
@Vjenne-ICT ik kreeg deze prijs bij de Sunny unlimited abbo. Ik gebruik het de afgelopen maanden en ben best tevreden ermee. Wel meegemaakt dat er takedowns zijn op bepaalde nzb's maar dat heb je, als ik het goed heb, overal wel. Heb 200 mbit internet en meestal trek ik wel de volledige snelheid daarvan. Welke snelheid dat ik mb's zijn weet ik even niet uit mijn hoofd omdat ik tegenwoordig via 4g download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-06 22:14
polopolo150 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:48:
@Vjenne-ICT ik kreeg deze prijs bij de Sunny unlimited abbo. Ik gebruik het de afgelopen maanden en ben best tevreden ermee. Wel meegemaakt dat er takedowns zijn op bepaalde nzb's maar dat heb je, als ik het goed heb, overal wel. Heb 200 mbit internet en meestal trek ik wel de volledige snelheid daarvan. Welke snelheid dat ik mb's zijn weet ik even niet uit mijn hoofd omdat ik tegenwoordig via 4g download.
Bedankt voor je snelle reactie! Ik krijg die prijs niet te zien, jammer!

Toch bedankt voor het delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
@Vjenne-ICT ooh dat is jammer. Ik kreeg deze prijs bij het verlengen van het abbonement. Misschien daarom dat ik geluk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
jorisw86 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:01:
nog meer mensen die de usenet provider newsconnection.nl hebben? bij mij werkt deze totaal niet meer sinds 2/3 dagen hij connect niet meer. (ja heb een geldig abbo)
Is je account misschien verlopen? Wat heeft de helpdesk je te melden?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
Helpdesk reageerd niet account geldig tm mei 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mallepipo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-10-2024
pven schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:20:
[...]

Is je account misschien verlopen? Wat heeft de helpdesk je te melden?
Hier ook problemen met Newsconnection. Met geldig abonnement.
Sinds vorige week donderdag
Helpdesk reageert niet op mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
mallepipo schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:17:
[...]

Hier ook problemen met Newsconnection. Met geldig abonnement.
Sinds vorige week donderdag
Helpdesk reageert niet op mail.
1 man's bedrijfje, die een week op vakantie is zonder laptop.. }:O 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Daarom nooit op 1 USP je geld zetten 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
heb nu tijdelijk accountje bij eweka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 914453

Hier zelfde probleem. Helpdesk reageert niet meer na eerste mail. Helaas nog een 5 maanden abbo lopen. Voelt als oplichting als er daarna niet meer wordt gereageerd. In hun eerste mail hebben ze het over :

'Momenteel zijn we bezig metngrootschalig onderhoud van het usenet platform.
Hierdoor kunnen we tot a.s donderdag offline zijn.
Excuses voor dit onophoud echter worden we wel steeds beter en mooier hierdoor.'

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 914453 op 02-07-2018 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Newsconnection schijnt (onaangekondigd) onderhoud te hebben, durende tot a.s. donderdag (bron is een site die ik hier vast niet mag plaatsen van t.net). Alleen dat het nergens op hun site gecommuniceerd wordt geeft m.i. te denken.

[ Voor 4% gewijzigd door Bastien op 02-07-2018 17:02 ]

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 914453

Bastien schreef op maandag 2 juli 2018 @ 17:01:
Newsconnection schijnt (onaangekondigd) onderhoud te hebben, durende tot a.s. donderdag (bron is een site die ik hier vast niet mag plaatsen van t.net). Alleen dat het nergens op hun site gecommuniceerd wordt geeft m.i. te denken.
Dat was afgelopen donderdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Een NextGen deja vu misschien?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
dan ligt je de klanten toch in als de service tijdelijk niet beschikbaar is. vind dit echt geen pan. was al 1 jaar lid bij ze maar dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

573712

newsconnection is gewoon een reseller van xsnews. Er zal wel meer aan de hand zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
573712 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 20:48:
newsconnection is gewoon een reseller van xsnews. Er zal wel meer aan de hand zijn. 8)7
Reseller die offline is -> factuur niet betaald en dus afgesloten, of overstap naar andere usenetprovider, maar dan zou je normaal niet dagen offline zijn..

Dien je in ieder geval over te communiceren met je klanten lijkt me :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:10
Er is nu een 4th of July aanbieding voor usenetserver.com >> 3,95 dollar per maand ipv 7,95 dollar.

Komt op zich nog altijd voordeliger uit dan hun speciale 1 jaar plan van iets meer dan 90 dollar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

573712

Voor newsconnection gedupeerden: https://usenet.today/newsconnection.html
Nu al meer dan een week zien wij veel klagende mensen over NewsConnection, haar gebrek aan communicatie en het totaal niet meer kunnen gebruik maken van haar Usenet toegang. Dit is zeer spijtig om te zien, zeker bij klanten die meerdere maanden vooruit hebben betaald!

Om deze reden willen wij graag bijspringen om de pijn te verzachten! Indien je contact met ons opneemt en de factuur overlegt willen wij jou gratis de overgebleven dagen van het contract geven (tot max een halfjaar)!
Wat moet je doen?

Zoek je betaalbewijs op aan NewsConnection (betalings e-mail, schermafdruk, factuur etc)
E-mail dit naar op ons support@usenet.today
Weer een beetje glimlachen ;P ?
Kwam het bericht op duken tegen. Wel een mooi gebaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technophile
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2023
Er zijn nog wat interessante aanbiedingen actief vanwege 4th of July. Ook al is het nu 5 juli de kortingen werken vooralsnog.

https://www.usenetserver.com/ (80% korting)
https://www.newshosting.com/ (79% korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
NewsDemon lijkt momenteel storing te hebben. Meer mensen last van?

Op https://www.newsdemon.com/status.php is de laatste melding van 2015 8)7

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

573712

pven schreef op zondag 8 juli 2018 @ 11:41:
NewsDemon lijkt momenteel storing te hebben. Meer mensen last van?

Op https://www.newsdemon.com/status.php is de laatste melding van 2015 8)7
Net getest maar hier werkt het gewoon. Verbonden met nl.newsdemon.com poort 563.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor de eventueel geïntresseerde.

Bulknews heeft een aanbieding voor 2500 GB block account voor 22 euro
https://www.bulknews.eu/nl/usenet-block-2500-gb/

en xsnews.nl heeft 40% korting met code KISS
dus elite abo voor een jaar voor €59,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Viper® schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:32:
Voor de eventueel geïntresseerde.

Bulknews heeft een aanbieding voor 2500 GB block account voor 22 euro
https://www.bulknews.eu/nl/usenet-block-2500-gb/

en xsnews.nl heeft 40% korting met code KISS
dus elite abo voor een jaar voor €59,-
Code Kiss werkt niet meer. zelf is mijn tweaknews +vpn voor €42 van vorig jaar afgelopen en ben nu dus opzoek naar een nieuwe provider tegen ongeveer dezelfde prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 22:06
Heb een aanbieding vaan eweka voor 3 euro per maand gekregen. Heeft iemand er ervaring ermee? Ik heb nu i-telligent. Ik download niet zo vaak meer via newsgroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:31
Sunnyusenet, alleen maar missing articles. Heb net 20 euro betaald aan ze :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

cgok schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 13:22:
Heb een aanbieding vaan eweka voor 3 euro per maand gekregen. Heeft iemand er ervaring ermee? Ik heb nu i-telligent. Ik download niet zo vaak meer via newsgroepen.
Eweka ben ik weggegaan vanwege de vele missende en incomplete pakketten. Van een dag of wat oud gaat nog wel, maar daarna gaat het hard achteruit. Leuk die lange retentie maar onbruikbaar.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

sowieso zou ik niet een NL provider nemen,
En zeker geen Eweka.
Aangezien NL providers niet zo moeilijk doen om gegevens vrij te geven aan Brein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net een aanbieding gehad van XSnews. Elite abonnement voor EUR 5.99 per maand.

Twee jaar geleden een abo gehad en toen was ik tevreden. Maar is deze provider nog aan te raden?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-03 06:41

chf

Sinds het onderhoud van newsconnection, krijg ik na het onbeschikbaar zijn van de servers nu al weken aan een stuk de melding dat mijn inloggegevens niet correct zijn (is niets aan gewijzigd langs mijn zijde).
Emails naar "support" (de naam compleet onwaardig!) blijven onbeantwoord.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben bij deze provider?
En zo ja, hebben jullie dan wel succes gehad om dit opgelost te krijgen?

PS: hun website is wel nog lekker online.
Al bedankt en groeten,
Charles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

chf schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 09:25:
Sinds het onderhoud van newsconnection, krijg ik na het onbeschikbaar zijn van de servers nu al weken aan een stuk de melding dat mijn inloggegevens niet correct zijn (is niets aan gewijzigd langs mijn zijde).
Emails naar "support" (de naam compleet onwaardig!) blijven onbeantwoord.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben bij deze provider?
En zo ja, hebben jullie dan wel succes gehad om dit opgelost te krijgen?

PS: hun website is wel nog lekker online.
Al bedankt en groeten,
Charles
Komt niet meer terug ben ik bang. Zie puntje 2.3.2
https://uitspraken.rechts...button=true&keyword=brein
Die dienen dan per dag 2.500 euro te betalen.

Usenet today kun je 'gratis' heen.
https://usenet.today/newsconnection.html

Xsnews heeft de stekker eruit getrokken bij nc. (Okey volgens Usenet map staan die los van elkaar)

in het kort, xsnews is de reden dat newsconnection niet meer werkt

[ Voor 14% gewijzigd door RobbyTown op 05-08-2018 22:54 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mesa57
2.3.2 was een samenvatting van het vorige vonnis van de voorzieningenrechter.
Newsconnection heeft de gegevens verstrekt, alleen in 2 van de 3 gevallen waren die niet duidelijk (als adres 'street' en zo). Brein verklaard verder af te zien van verder uitvoering van dat vonnis.
Pagina: 1 ... 4 ... 37 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.