Ik zie hier soms bulknews.eu langskomen. Ik heb een tijd geleden gebruik gemaakt van een aanbieding bij deze partij. Afgelopen week na lange tijd weer eens geprobeerd in te loggen, maar wist het wachtwoord niet meer (niet in password manager blijkbaar). Na het opvragen kreeg ik mijn oude wachtwoord in de e-mail... Daar schrok ik toch wel een beetje van anno 2018.
Dat betekent dus dat ze of de wachtwoorden onversleuteld opslaan, of de encryptiesleutel dus beschikbaar hebben bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord. Beiden lijken me niet erg veilig...
Ik heb ze er een vraag over gesteld, maar krijg een non-antwoord terug.
Ik heb in ieder geval mijn wachtwoord gewijzigd, maar ik ga hier in ieder geval weg. Een partij die zo omgaat met gevoelige data is het mij helaas niet waard.
Dat betekent dus dat ze of de wachtwoorden onversleuteld opslaan, of de encryptiesleutel dus beschikbaar hebben bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord. Beiden lijken me niet erg veilig...
Ik heb ze er een vraag over gesteld, maar krijg een non-antwoord terug.
Ik heb in ieder geval mijn wachtwoord gewijzigd, maar ik ga hier in ieder geval weg. Een partij die zo omgaat met gevoelige data is het mij helaas niet waard.