Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

gex schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:29:
[...]

Als je kiest voor betalen in Ponden is het nog minder. :)
Klopt nog geen 4 euro . Op zich heb ik geen VPN nodig (gehad) dus laat ik het maar zo.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 14:46
FreshMaker schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 01:06:
Nextgen, was dat niet die populaire gehypte aanbieder, die ineens in elke usenetpost met irritante reclame naar boven kwam ?

Dan ben ik bang dat er ook "anderen" die reclames gezien hebben, en actie ondernomen.
In het ergste geval zien we binnenkort een berichtje dat Brein of consorten er meer vanaf weten.
Dat lijkt me erg lastig voor Brein ... zover ik weet hebben ze geen verdragen met Zuid Afrika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
FreshMaker schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 01:06:
In het ergste geval zien we binnenkort een berichtje dat Brein of consorten er meer vanaf weten.
terracide schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:49:
[...]

Dat lijkt me erg lastig voor Brein ... zover ik weet hebben ze geen verdragen met Zuid Afrika.
Wil je dan echt dat ik ELKE stichting, entiteit of copyrightjager bij naam benoem ?
Ik ga er van uit dat de 'toevoeging' OF consorten voldoende zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
@FreshMaker volgens mij is het dat helemaal niet. Als ik kijk naar Twitter zie ik dat Chris Knipe nog van alle zei toen NextGenNews al down was:

https://twitter.com/KnipeChris?lang=en

Verder is dit zijn mail (en telefoonnummer):

http://website.informer.com/email/c.knipe@opticnetworks.net

[ Voor 22% gewijzigd door terracide op 19-01-2018 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
terracide schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:02:
@FreshMaker volgens mij is het dat helemaal niet. Als ik kijk naar Twitter zie ik dat Chris Knipe nog van alle zei toen NextGenNews al down was:

https://twitter.com/KnipeChris?lang=en
Als hij de persoon achter nextgennews is ( of zou zijn ) dan zou hij dus daar achteraan moeten, in plaats van mislukte grapjes maken over ATM-machines

maar goed, dat is mijn gedachte ... hij zal wel hoog en droog zitten ...

( als Ziggo een dag storing heeft, roept men over compensatie en diefstal ..... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
@FreshMaker Hij is dat zeker.

Typisch geval van Take the money and run als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer van nextgennews, heb daar nog wel eens dingen van binnengehaald die elders verdwenen waren. Was wel allemaal nog van de 4 GB die je gratis kreeg bij een account, daar was nog 800 MB van over dus ik heb net mazzel gehad. O-)
FreshMaker schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:08:
[...]

Als hij de persoon achter nextgennews is ( of zou zijn ) dan zou hij dus daar achteraan moeten, in plaats van mislukte grapjes maken over ATM-machines
Die tweet is van 11 januari, toen deed de boel het nog gewoon. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:09:
[...]
Vooruit dan, I stand corrected ....
Of toch niet ?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TBvuwWo.png

Hij is echt commited om de pagina/dienst weer online te krijgen, zie ik wel
Er is GEEN vermelding van storing, de pagina gaat naar een blank page ( en ik heb diverse VPN locaties gebruikt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog even geprobeerd. Nextgen idd zo dood als een pier. Best jammer, het was de enige usenet provider waar ik nog incompletes kon slepen.. Naja, even afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:09:

[...]

Op twitter staan tweets van gisteren en eergisteren met links naar zijn Facebook waarop hij dingen deelt die niks met NextGen te maken hebben en dat was toen de zooi a stuk was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Rondje sociale media:

Easyusenet 25% korting op alle pakketten met code: NDND25 [link]
Bulknews: 1000GB voor €10 met code: happy18 [link]
Cheapnews: 160Mbit jaaraccount €65 met code: stellar18 [link]
Usenetdiscounter: 100Mbit jaaraccount €39 met code: BREAK18 [link]
Supernews: Unlimited per maand 9.99 dollar of 99 dollar voor een jaar. [link]

[ Voor 35% gewijzigd door asstastic op 19-01-2018 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdevrede
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06-2021
asstastic schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:37:
Dank je wel. Deze maar eens proberen dan, erg scherp geprijsd. Nextgennews verwacht ik weinig meer van en als die nog terugkomt dan heb ik twee blockaccounts lopen. Ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:23
asstastic schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:37:
Rondje sociale media:

Easyusenet 25% korting op alle pakketten met code: NDND25 [link]
Cheapnews: 160Mbit jaaraccount €65 met code: stellar18 [link]
Usenetdiscounter: 100Mbit jaaraccount €39 met code: BREAK18 [link]
Supernews: Unlimited per maand 9.99 dollar of 99 dollar voor een jaar. [link]
Best handig, maar de meeste vallen af want heb 50mbit en ik doe tot nu nog altijd per maand omdat ik het geld niet heb om voor een jaar te doen.

Edit: ik zag bij sommige de capaciteit voor snelheid aan, maar voor een jaar heb ik het geld niet voor. Korting of niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroentjuh82 op 20-01-2018 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Bij cheapnews komen wel tekens dezelfde aanbiedingen voorbij. Die variant die ik gebruik is ook niets goedkoper gewordenin al die jaren.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:16:
[...]

Vooruit dan, I stand corrected ....
Of toch niet ?

[afbeelding]
Ik had niet z'n complete social media lopen stalken dus die had ik ff gemist. Maar inderdaad, je hebt helemaal gelijk. De beste man zit overduidelijk hele dagen domme grappen te plaatsen en heeft daardoor geen tijd om z'n usenet dienst te fixen. Dàt is het probleem hier.

}:|

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2018 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:22

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:00:
[...]

Ik had niet z'n complete social media lopen stalken dus die had ik ff gemist. Maar inderdaad, je hebt helemaal gelijk. De beste man zit overduidelijk hele dagen domme grappen te plaatsen en heeft daardoor geen tijd om z'n usenet dienst te fixen. Dàt is het probleem hier.

}:|
Het lijkt alsof hij de zooi heeft verkocht: Bron

;(

Meh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Jeroentjuh82 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:26:
[...]

Best handig, maar de meeste vallen af want heb 50mbit en ik doe tot nu nog altijd per maand omdat ik het geld niet heb om voor een jaar te doen.

Edit: ik zag bij sommige de capaciteit voor snelheid aan, maar voor een jaar heb ik het geld niet voor. Korting of niet.
https://xsusenet.com

gratis, maar wel elke 30 dagen 'verlengen'

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Vg26XcP.png

Niemand die je weerhoud om 2 mailadressen te gebruiken natuurlijk :+

[ Voor 12% gewijzigd door FreshMaker op 20-01-2018 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:23
FreshMaker schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:21:
[...]

https://xsusenet.com

gratis, maar wel elke 30 dagen 'verlengen'

[afbeelding]

Niemand die je weerhoud om 2 mailadressen te gebruiken natuurlijk :+
Precies en aangezien mams dr mailadres ook niet gebruikt...dankjewel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De_Koele_Man schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:08:
[...]

Het lijkt alsof hij de zooi heeft verkocht: Bron

;(
Jah, Nexgen zou blijkbaar sinds 1 Januari verkocht zijn aan de concurrent, en die zouden dus afgelopen week de stekker eruit getrokken hebben.
Beetje vreemd verhaal. Gelukkig had ik mijn 3 maanden verlenging vorige week van via PayPal kunnen kunnen draaien.
Maar wel lullig voor iedereen dat nog met een block account zit.
Nu wordt het weer zoeken naar alternatieven, Nextgennews had wel veel minder last van N&T van Brein, veel, met name wat oudere downloads kon ik nog probleemloos via hun binnenhalen, terwijl deze bij de rest al lang verdwenen waren.

Hebben ze in Venezuela geen Usenet server's draaien ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 06:23:
IS nextgennews offline? al 2 dagen geen verbinding en de website is weg.

zou heel jammer zijn,
Ja, kan ze inderdaad niet bereiken. Alsof ze van de aardbodem verdwenen zijn. Ben benieuwd of het tijdelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:43

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Echt balen veel downloads kwamen daar wel compleet binnen. Bijna geen last van dmca.
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:00:
[...]

Ja, kan ze inderdaad niet bereiken. Alsof ze van de aardbodem verdwenen zijn. Ben benieuwd of het tijdelijk is...

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Frostbite schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:39:
Voor de mensen die zuinig zijn kun je met de oude Newsdemon link en de huidige 50% nog een leuk maandbedrag overhouden (namelijk 2,89 per maand voor een unlimited abo) :)

***members only***

Ik heb via de Customer support gevraagd dit toe te passen en dit hebben ze gedaan. Ik betaal dus nog geen 3 euro per maand.
[afbeelding]

Doe er nu je voordeel mee (dus ook als je al Newsdemon hebt).

Duimpje omhoog voor elke euro die je bespaard hebt ;)
Ik ben nieuw met nieuwsgroepen en kwam na wat zoeken uit bij Newsdemon met de reddit kortingscode (zoals jij het hier ook noemde). Echter lukte het mij ook steeds niet om een pakket zonder VPN te nemen en zie nu in dit topic dat dit bij meerdere mensen niet meer lukt. Ik heb echter al een VPN abonnement bij PIA. Is het de moeite waard om mijn PIA account op te zeggen (kan pas over een halfjaar) en over te stappen op slick vpn? Want ik ben tot nu toe erg tevreden met PIA.
Ik ga een FreeNas server bouwen en ben opzoek naar een goedkope manier om content automatisch binnen te halen en volgens mij ben ik dan gebonden aan nieuwsgroepen (zoals ik al zei, ben nieuw tot nieuwsgroepen. Zelfs nieuw tot freenas/server/etc. :) )

Want volgens mij is Newsdemon de goedkoopste optie nu met deze reddit kortingscode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Markos schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:01:
[...]

Ik ben nieuw met nieuwsgroepen en kwam na wat zoeken uit bij Newsdemon met de reddit kortingscode (zoals jij het hier ook noemde). Echter lukte het mij ook steeds niet om een pakket zonder VPN te nemen en zie nu in dit topic dat dit bij meerdere mensen niet meer lukt. Ik heb echter al een VPN abonnement bij PIA. Is het de moeite waard om mijn PIA account op te zeggen (kan pas over een halfjaar) en over te stappen op slick vpn? Want ik ben tot nu toe erg tevreden met PIA.
Ik ga een FreeNas server bouwen en ben opzoek naar een goedkope manier om content automatisch binnen te halen en volgens mij ben ik dan gebonden aan nieuwsgroepen (zoals ik al zei, ben nieuw tot nieuwsgroepen. Zelfs nieuw tot freenas/server/etc. :) )

Want volgens mij is Newsdemon de goedkoopste optie nu met deze reddit kortingscode?
Klopt alleen kan ik over het VPN deel niet veel zeggen. Ik neem dat niet af en hebt het ook niet nodig.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 15:32
TheDudez schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:45:
Echt balen veel downloads kwamen daar wel compleet binnen. Bijna geen last van dmca.
[...]
Ik baal er ook van dat ze weg zijn. Nu Bulknews geprobeerd, wat een drama in vergelijking met Nextgen, bijna niks binnen te krijgen.
Nu maar zoeken naar een opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Markos schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:01:

Ik heb de laatste 3 maanden 95% via torrents binnengekregen
De client start alleen maar met verbinding als de juiste netwerkpoort gebruikt word ( de openvpn verbinding )
Firewall weigert verbinding zelfs naar buiten als het rechtstreeks op de 'normale' lan-poort loopt

Automatiseren kan je via Medusa/sickbeard en ondersteunde clients ( genoeg over te vinden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Eindelijk heeft Newsgroup Ninja zijn betalingsprobleem opgelost. Vijf maanden, mijn vertrouwen was al weg ... Overigens betekent dit dat de gratis accounts gaan vervallen.
Hey Ninja,

Thank you for signing up with us.
For the last 5 months, Newsgroup Ninja unexpectedly lost the ability to process payment. While trying to find a new means of accepting money, I decided to give you--and all other users--free access during this difficult period, instead of terminating trial accounts.
I did this because I was not willing to shut the company down, even for a short while. It was much more important to keep Newsgroup Ninja running for its employees and its customers than it was to give up. It was a frustrating time, but we remained committed to our mission of providing reliable, high quality Usenet service.
Now, I am pleased to announce that payment processing has been restored and all payment issues have been fully resolved.
This will retire your trial access, so please, update your billing details and continue to a $5.99/mo service with us before February 8th. After that time, your account will be discontinued and you will not be eligible for this discounted rate. Simply follow the link below to get started.

I appreciate your patience and support. I hope you will sign up with us, but if not, let us know why. Consider replying to this email and let me know how I could have earned your business.

Thank you for using Newsgroup Ninja.

Sincerely,

Vlad
Founder, Newsgroup Ninja

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
Tot op heden lijkt https://www.eweka.nl en https://www.tweaknews.eu nog het minste last te hebben van takedowns. Ben verschillende providers aan t testen en op Sunnyusenet en extremeusenet lijken downloads sneller weg te zijn.
Ook lijken er redelijk wat last te hebben met payment issues, ik vraag mij af of daar niet een paar van gaan omvallen en je je account (en dus geld) kwijt bent..

Iemand een verschil gemerkt tussen eweka en tweaknews?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

Ik mis eigenlijk Newsgroupdirect, heb er zelf goeie ervaring mee, zie hem ook niet in de Topic staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDudez

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Ik kan dit bevestigen sunny is vaak drama. Eweka lukt wel aardig zolang je maar SickRage of Couchpoato gebruikt. Na 24 uur komt er wel een hoop incompleet binnen. Maar binnen die 24 uur komt bijna alles compleet binnen bij Eweka. Mischien nog ergens anders een block account en dan krijg je wel aardig alles compleet denk ik ook een later tijdstip dan die 24 uur.
Justin_ schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:36:
Tot op heden lijkt https://www.eweka.nl en https://www.tweaknews.eu nog het minste last te hebben van takedowns. Ben verschillende providers aan t testen en op Sunnyusenet en extremeusenet lijken downloads sneller weg te zijn.
Ook lijken er redelijk wat last te hebben met payment issues, ik vraag mij af of daar niet een paar van gaan omvallen en je je account (en dus geld) kwijt bent..

Iemand een verschil gemerkt tussen eweka en tweaknews?

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:09
agaam schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:23:
Ik mis eigenlijk Newsgroupdirect, heb er zelf goeie ervaring mee, zie hem ook niet in de Topic staan.
Newsgroupdirect heeft nu ook een deal voor 3,99 dollar per maand (of 40 dollar per jaar) en dat is inclusief SlickVPN. De eigenaar van newsgroupdirect is trouwens ook eigenaar van newsdemon. Vandaar dezelfde soort deals denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:22

ben

Zijn via Newsgroupdirect ook de Nederlandse nieuwsgroepen te gebruiken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

ben schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:03:
Zijn via Newsgroupdirect ook de Nederlandse nieuwsgroepen te gebruiken ?
Jazeker ook Nederlandse nieuws groepen, je kan zelfs nl.newsgroupdirect gebruiken, en werkt heel snel en goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28

TFHfony

Professional Weirdo

Ik mis trouwens http://pfcorner.nl/ in het overzicht?
Een wat "bijzondere" abbo structuur, maar wel relatief goedkoop.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hmmm, ik had een block account op XSnews, maar sinds afgelopen weekend is dat account geblokkeerd, omdat het dataverkeer op zou zijn. Contact opgenomen met hun klantenservice en een rapportje van het verbruik per dag gekregen.

Meestal zit ik zo op 100MB (in het begin, want had nZEDb ook draaien) en later op 10MB per dag (voor Spotweb alleen, omdat nZEDb weg was). Ik gebruikte dit Block accountje enkel voor Spotweb en nZEDb, maar zou op 1 februari 10GB hebben verstookt, op 2 februari zelfs 66GB(!!) en op 3 februari 15GB. Dat laatste is helemaal vreemd, want het account was op 2 februari om 4 uur 's nachts al geblokkeerd...

Het ticket loopt dus nog bij XSnews, ik hoop dat ze me kunnen helpen, al heb ik er een hard hoofd in, helaas.
Wel vreemd om op deze manier opeens door de datalimiet te zitten bij een Block-account.

Voor het downloaden zelf zit ik bij Newsdemon en heb ik XSnews nooit ingesteld gehad in mijn SABnzbd, erg vreemd dus waar dit spookverbruik vandaan komt.

EDIT:
Na wat heen en weer mailen met XSnews blijk ik zelf de boosdoener volgens hun, prima, al geloof ik er geen snars van. Mij zijn ze als klant in elk geval kwijt. Nu op zoek naar een degelijke USP voor indexing zodat ik mijn Spotweb en wellicht een nZEDb kan draaien. :)

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 05-02-2018 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technophile
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2023
CH4OS schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:17:
Hmmm, ik had een block account op XSnews, maar sinds afgelopen weekend is dat account geblokkeerd, omdat het dataverkeer op zou zijn. Contact opgenomen met hun klantenservice en een rapportje van het verbruik per dag gekregen.

Meestal zit ik zo op 100MB (in het begin, want had nZEDb ook draaien) en later op 10MB per dag (voor Spotweb alleen, omdat nZEDb weg was). Ik gebruikte dit Block accountje enkel voor Spotweb en nZEDb, maar zou op 1 februari 10GB hebben verstookt, op 2 februari zelfs 66GB(!!) en op 3 februari 15GB. Dat laatste is helemaal vreemd, want het account was op 2 februari om 4 uur 's nachts al geblokkeerd...

Het ticket loopt dus nog bij XSnews, ik hoop dat ze me kunnen helpen, al heb ik er een hard hoofd in, helaas.
Wel vreemd om op deze manier opeens door de datalimiet te zitten bij een Block-account.

Voor het downloaden zelf zit ik bij Newsdemon en heb ik XSnews nooit ingesteld gehad in mijn SABnzbd, erg vreemd dus waar dit spookverbruik vandaan komt.

EDIT:
Na wat heen en weer mailen met XSnews blijk ik zelf de boosdoener volgens hun, prima, al geloof ik er geen snars van. Mij zijn ze als klant in elk geval kwijt. Nu op zoek naar een degelijke USP voor indexing zodat ik mijn Spotweb en wellicht een nZEDb kan draaien. :)
Wat vreemd, hoe krijgen ze het in hemelsnaam voor elkaar je zo'n dataverbruik toe te schrijven? Hebben ze per ongeluk dezelfde blockaccounts aan meerdere mensen gekoppeld ofzo? Je shared je account ook niet denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

CH4OS schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:17:
....Ik gebruikte dit Block accountje enkel voor Spotweb en nZEDb,
....

Voor het downloaden zelf zit ik bij Newsdemon
....

EDIT:
Nu op zoek naar een degelijke USP voor indexing zodat ik mijn Spotweb en wellicht een nZEDb kan draaien. :)
Waarom niet gewoon Newsdemon gebruiken ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03:03
technophile schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 17:49:
[...]

Wat vreemd, hoe krijgen ze het in hemelsnaam voor elkaar je zo'n dataverbruik toe te schrijven? Hebben ze per ongeluk dezelfde blockaccounts aan meerdere mensen gekoppeld ofzo? Je shared je account ook niet denk ik?
Het dataverbruik kan je bij XSNews gewoon opvragen. Het lijkt mij persoonlijk sterk dat ze hiermee lopen te sjoemelen.

@CH4OS
Zoals technophile al zegt: Het niet gedeeld of ergens laten aanstaan? Verkeerde setting in Spotweb / nZEDb waarbij jij de volledige data hebt opgehaald of misschien toch toevallig zelf iets hebt gedownload?
Heb jij het er ook al over gehad met ze betreft de verloopdatum van 2 februari of 3 februari?

5400WP (ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

technophile schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 17:49:
Heb gisteren een nieuwe USP genomen, daarbij werd ook voor Spotweb alleen al, een run, bijna 10GB data verstookt. Ii had Spotweb recentelijk aangepast om alles op te halen, behalve comments, dan gaat het blijkbaar hard. Wist ik ook niet, tot gisteravond. Dus gelijk aangepast.
TRaSH schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:29:
Waarom niet gewoon Newsdemon gebruiken ?
Omdat dat een account is dat ik deel met anderen en ik dat account niet onnodig wil gebruiken.

@Vizox Als je bundel op is, zag ik geen overzicht, alleen de melding dat het product verlopen is. Heb bij XSnews een overzicht per dag gekregen. ;) En ze houden een dag reserve, zodat je ruimte hebt om te heractiveren of zo, weet niet meer waarom exact.

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2018 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje_Pils
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik gebruik al jaren een blockaccount bij hun, als je naar je downloadcounters kijkt kan je zien dat de afname keurig klopt hoor. Hou er wel rekening mee dat spotnet/web niet alleen headers downloaden maar ook afbeeldingen etc. dat gaat allemaal ten kosten van je blocktegoed. (zelfs de nzb's komen vanaf usenet en tellen dus ook mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

hdevrede schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:46:
[...]

Dank je wel. Deze maar eens proberen dan, erg scherp geprijsd. Nextgennews verwacht ik weinig meer van en als die nog terugkomt dan heb ik twee blockaccounts lopen. Ook prima.
Is dit block nu maar 1 maand geldig, tenminste zo lijkt het als ik op de site kijk?

Toch nog ergens gevonden dat de block accounts onbeperkt geldig zijn, ik was verward door de tekst onder de tickbox van het automatisch verlengen.

[ Voor 16% gewijzigd door The_Scarabial op 11-02-2018 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:24
[deleted]

[ Voor 77% gewijzigd door WRT54G op 13-02-2018 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Laatst online: 01-09 03:02
Frostbite schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:39:
Voor de mensen die zuinig zijn kun je met de oude Newsdemon link en de huidige 50% nog een leuk maandbedrag overhouden (namelijk 2,89 per maand voor een unlimited abo) :)

***members only***

Ik heb via de Customer support gevraagd dit toe te passen en dit hebben ze gedaan. Ik betaal dus nog geen 3 euro per maand.
[afbeelding]

Doe er nu je voordeel mee (dus ook als je al Newsdemon hebt).

Duimpje omhoog voor elke euro die je bespaard hebt ;)
Betaal je per maand of per jaar?
De link lijkt niet meer te werken...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Valentijn actie: 1000GB voor 10 euro bij bulknews met code love18

Bron homepagina

[ Voor 43% gewijzigd door asstastic op 13-02-2018 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Converted007 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:05:
[...]

Betaal je per maand of per jaar?
De link lijkt niet meer te werken...
We zijn inmiddels ook een maand verder he? ;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
EWK schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:52:
[...]

We zijn inmiddels ook een maand verder he? ;)
Is me toch nog gelukt aan 42,78 incl slickvpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Converted007 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:51:
[...]

Is me toch nog gelukt aan 42,78 incl slickvpn.
Dat is dan nog iets van 40% duurder dan @Frostbite maar alsnog een prima deal.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
EWK schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Dat is dan nog iets van 40% duurder dan @Frostbite maar alsnog een prima deal.
Weet ik lol. Hier zit wel die vpn derbij. Vond het plan niet zonder vpn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Laatst online: 23:24
asstastic schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:43:

Bron homepagina
Heb gelijk mijn block account weer bijgevuld met 1000GB. Tnx!
Overigens werkt de code happy18 ook, deze zag ik terug komen in mijn account na inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:12
Ook mijn block account weer aangevuld met 1000GB, had nog 600GB over van de vorige in oktober.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspertje19
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:30
Ook de 1000 GB maar meegenomen, is leuk bedragje voor dat geld en bederf toch niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

caspertje19 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:40:
, is leuk bedragje voor dat geld en bederf toch niet
Dacht ik van NextGen ook... >:)

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een goede aanbieder. Af en toe maak ik gebruik ik EasyUsenet, maar daar wil ik eigenlijk vanaf stappen. Nu zit ik te twijfelen tussen Eweka en TweakNews. Het grote verschil is dat je met TweakNews voor €89,99 (1 jaar) ook VPN krijgt. Met Eweka krijg je alleen een SSL-verbinding voor €78,- per maand.

In principe is een SSL-verbinding goed genoeg om bestanden anoniem te maken. Is er daarom een reden waarom ik gebruik zou maken van een VPN (buiten het feit om dat het niet te traceren is wanneer je gebruik maakt van een usenet)?

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDudez

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Vpn is bullshit als je alleen download uit de nieuwsgroepen. Alleen een must bij torrent.
Diigii schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:44:
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een goede aanbieder. Af en toe maak ik gebruik ik EasyUsenet, maar daar wil ik eigenlijk vanaf stappen. Nu zit ik te twijfelen tussen Eweka en TweakNews. Het grote verschil is dat je met TweakNews voor €89,99 (1 jaar) ook VPN krijgt. Met Eweka krijg je alleen een SSL-verbinding voor €78,- per maand.

In principe is een SSL-verbinding goed genoeg om bestanden anoniem te maken. Is er daarom een reden waarom ik gebruik zou maken van een VPN (buiten het feit om dat het niet te traceren is wanneer je gebruik maakt van een usenet)?

Usenet handleidingen

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
TheDudez schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:16:
Vpn is bullshit als je alleen download uit de nieuwsgroepen. Alleen een must bij torrent.
[...]
Dan is mijn vraag beantwoord :). Dan neem ik hoogstwaarschijnlijk usenet zonder VPN.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:12
Nog maar een extra 1000GB block account genomen bij Bulknews, kom ik het jaar wel mee door :*)

[ Voor 9% gewijzigd door audiojunk op 15-02-2018 22:23 ]

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
https://www.eweka.nl heeft een valentijnsactie zo te zien (al is valentijn al voorbij, geen idee hoe lang hij live blijft). 32% lifetime korting wellicht interessant voor iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 08:56
Justin_ schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:45:
https://www.eweka.nl heeft een valentijnsactie zo te zien (al is valentijn al voorbij, geen idee hoe lang hij live blijft). 32% lifetime korting wellicht interessant voor iemand
Zijn jullie tevreden over eweka ?
Ik ben er ooit weg gegaan vanwege de vele takedowns toen der tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Goed te doen. dmca valt mee en merk je vaak pas na 24 uur. Dus als je sickrage gebruikt ofzo heb je er geen last van.
ErwinJ schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 07:43:
[...]

Zijn jullie tevreden over eweka ?
Ik ben er ooit weg gegaan vanwege de vele takedowns toen der tijd.

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Madshark schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:07:
[...]

Jah, Nexgen zou blijkbaar sinds 1 Januari verkocht zijn aan de concurrent, en die zouden dus afgelopen week de stekker eruit getrokken hebben.
Beetje vreemd verhaal. Gelukkig had ik mijn 3 maanden verlenging vorige week van via PayPal kunnen kunnen draaien.
Maar wel lullig voor iedereen dat nog met een block account zit.
Nu wordt het weer zoeken naar alternatieven, Nextgennews had wel veel minder last van N&T van Brein, veel, met name wat oudere downloads kon ik nog probleemloos via hun binnenhalen, terwijl deze bij de rest al lang verdwenen waren.

Nog iets gevonden, easynews komt nu ook alleen maar met niet compleet, sinds NG het niet meer kan aanvullen :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Het viel me zojuist op dat ik geen nieuwe spots binnen kreeg bij SunnyUsenet.
Site lijkt ook plat te zijn.
Meer mensen last van?

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06-2024
cypher21 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:05:
Het viel me zojuist op dat ik geen nieuwe spots binnen kreeg bij SunnyUsenet.
Site lijkt ook plat te zijn.
Meer mensen last van?
Het was mij ook opgevallen, site niet te benaderen / pingen.

Hun eigen twitter heeft echter nog geen update erover:
https://twitter.com/sunnyusenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Caracca schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:11:
[...]

Het was mij ook opgevallen, site niet te benaderen / pingen.

Hun eigen twitter heeft echter nog geen update erover:
https://twitter.com/sunnyusenet
reageren sowieso nergens op :P maar goed werkt altijd prima.

Nja ff afwachten

KWam er heel toevallig achter aangezien ik met een maria database update aan het doen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspertje19
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:30
Mijn spotweb is 16 uur geleden voor het laatst geüpdate door sunnyusenet servers....dit beloofd niet veel goeds....net een nieuw jaar abbo aangeschaft twee weken geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
caspertje19 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:35:
Mijn spotweb is 16 uur geleden voor het laatst geüpdate door sunnyusenet servers....dit beloofd niet veel goeds....net een nieuw jaar abbo aangeschaft twee weken geleden
het werkte tot ongeveer 11.00 nog prima.
Ik heb 3 weken geleden ook met een jaar verlengd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leek een DNS issue te zijn.

updaten werkt nu wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelleratioN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 15:28
Diigii schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:44:

VPN heb je inderdaad niet nodig voor het downloaden via Nieuwsgroepen. SSL is afdoende.
Ik ben zelf al 10 jaar klant bij Tweaknews, maar de laatste tijd toch minder tevreden. Veel data krijg ik vaak niet meer volledig binnen. Oorzaak nog niet gevonden, maar neig toch naar de mogelijkheid om naar een andere aanbieder uit te wijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
bulknews 1000 GB voor 10 euro werkt nog steeds. kortingscode love18

edit: zojuist gedaan, en 1000GB wordt keurig bij vorig tegoed opgeteld.

[ Voor 35% gewijzigd door gysman11 op 19-02-2018 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart.kraai
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-05 10:19
<Trashed>

[ Voor 98% gewijzigd door bart.kraai op 26-02-2018 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Mogelijk interessant voor sommigen: Simplynzbs Lifetime VIP voor de helft als je met crypto betaalt (~9 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzii
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 18:04

Krizzii

Kris W.

Freakster86 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:44:
Mogelijk interessant voor sommigen: Simplynzbs Lifetime VIP voor de helft als je met crypto betaalt (~9 euro).
Heb je wellicht nog een invite over? En heb je goede ervaringen? De site laadt niet erg rap iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDudez

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Ja verschild per Usenet provider tenzij het een resseler is. Maar verschild niet heel veel meestal.
Beste is automatisch downloaden met bijvoorbeeld sickrage dan heb je het binnen voor de dmca.
bart.kraai schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:31:
Ik zit sinds deze week bij pureusenet, maar merk dat veel artikelen niet gedownload kunnen worden.. met name degene welke iets ouder zijn >10 dagen.. is dit iets wat per usenetprovider verschilt of doe ik iets verkeerd?

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Standaard antwoord:
Er is verschil als je een andere USP neemt maar als het een DMCA is dan zullen ze er allemaal vroeg of laat last van hebben.
oorzaak kan ook source zijn dus waar jij de info vandaan haalt.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
bart.kraai schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:31:
Ik zit sinds deze week bij pureusenet, maar merk dat veel artikelen niet gedownload kunnen worden.. met name degene welke iets ouder zijn >10 dagen.. is dit iets wat per usenetprovider verschilt of doe ik iets verkeerd?
Topicwaarschuwing gelezen? ;)

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Krizzii schreef op zondag 25 februari 2018 @ 01:09:
[...]
Heb je wellicht nog een invite over? En heb je goede ervaringen? De site laadt niet erg rap iig.
Gebruik Simply nu een kleine 3 jaar (gratis account) en had daar toch zeer geregeld hits, maar als gratis account heb je maar een heel beperkt aantal api hits en downloads. Als ik nu handmatig zoek krijg ik vrijwel dezelfde resultaten als nzbfinder.ws, dus dat zit wel goed volgens mij. En daar betaal je 10 euro voor enkel een eenjarig VIP account. Stuur maar een DM met je email voor de invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down Under
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 05:45
Me too. Wat me het meest stoort is dat er totaal geen melding van hun kant gemaakt is. Gewoon baf, de stekker eruit. Kwam het bericht hier toevallig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Ligt aan mij of is Astraweb een beetje ruk op het moment? Mijn fillserver verbruikt aardig veel nu.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Laatst online: 21-08 10:54
asstastic schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:43:

Bron homepagina
Gisteren gedaan. Deze code werkt nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mad_Cow schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 07:00:
[...]

Ik kon hem gistermiddag niet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XallaX
  • Registratie: Maart 2004

XallaX

Meow

@TS voor het overzicht in de 1e post, bij Bulknews is accountsharing toegestaan met 2 IP adressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technophile
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2023
XallaX schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:07:
@TS voor het overzicht in de 1e post, bij Bulknews is accountsharing toegestaan met 2 IP adressen.
Ik heb het aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04
Mentalist schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:58:
Free-usenet is afaik een ongeauthoriseerde reseller, vergelijkbaar met nextgen news. Ze kopen accounts bij Astraweb/giganews/etc en laten hun gebruikers daar weer van downloaden. (indirect, via hun eigen servers, uiteraard) Verhalen gaan rond dat ze die accounts mogelijk kopen met creditcardgegevens die niet helemaal op hun eigen naam staan. In hoeverre dat klopt durf ik niet te zeggen en ze zijn wel handig als fillserver, wat ik wil zeggen is: denk er even goed over na voor je $200 overmaakt voor een jaarabo. Als het klopt kunnen ze plots ook weer verdwijnen.
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 06:23:
IS nextgennews offline? al 2 dagen geen verbinding en de website is weg.
Wat een profetische woorden achteraf! :P
Madshark schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:07:
Hoezo Venezuela? Iran is geen Berne Union member, daar kan je gewoon legaal je zut hosten. Eritrea kan ook. Marshalleilanden, Maldiven en Nauru stuiten op enige praktische bezwaren vrees ik. San Marino is misschien een goede kandidaat! Hoe dan ook, gat in de markt! :+

@yannickie111 misschien tijd om de TS te updaten mbt Nextgennews en Astraweb? Nextgen is gewoon pleite met een vaag verhaal (grab and run?) en Astraweb had zover ik weet issues met Paypal en is verkocht omdat er teveel klanten hadden afgehaakt omdat ze niet met PP konden betalen.

Astraweb.com werkt ook niet meer, maar de nieuwsserver nog wel. Ik moet nog uitzoeken waar ik mijn account settings dan kan zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Mentalist op 07-03-2018 04:04 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Mentalist schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 03:54:
[...]
Astraweb.com werkt ook niet meer, maar de nieuwsserver nog wel. Ik moet nog uitzoeken waar ik mijn account settings dan kan zien.
http://www.news.astraweb.com/ werkt hier nog.

Misschien wel verstandig om het laatste restje van mijn block account bij astraweb leeg te slurpen. Het staat er jaren nagenoeg ongebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door pdukers op 07-03-2018 07:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ze hebben hun dns records niet goed in orde, want www.astraweb.com werkt wel namelihjk, maar zonder www. niet.

Wat betreft astraweb, ik hoop niet dat ze pleite gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
icy schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 07:24:
[...]

Ze hebben hun dns records niet goed in orde, want www.astraweb.com werkt wel namelihjk, maar zonder www. niet.
Dat is al jaren zo.
Wat betreft astraweb, ik hoop niet dat ze pleite gaan. :+
Ik ben over gestapt naar Demon, puur om de prijs. Bij Astraweb betaalde ik 72 USD per jaar, bij Demon 40 USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

pven schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 07:45:
[...]

Dat is al jaren zo.

[...]

Ik ben over gestapt naar Demon, puur om de prijs. Bij Astraweb betaalde ik 72 USD per jaar, bij Demon 40 USD.
Thanks, moet alleen uit zoeken in welke lijn ze zitten met bulknews en die andere waar ik de naam van kwijt ben. Ik gebruik trouwens Astraweb niet volwaardig, want die staat bij mij op nummer 2 want ze hebben mijn account al 2,5 jaar niet disabled en gebruik astra normaal gesproken als fill :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

http://www.news.astraweb.com/ die werkt nog wel hoor....

Nextgen is inderdaad foetsie.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Voor als je nog durft: korting bij http://newsgroup.ninja:
Hey Ninja,
As you may be aware, Newsgroup Ninja recently--and unexpectedly--lost the ability to accept payment. It was an incredibly frustrating time, but instead of terminating all accounts, I decided to give you and all other users free and unlimited access to Usenet while trying to find a new means of accepting money.
Newsgroup Ninja’s mission is to provide superior and reliable Usenet service… and I wasn’t going to end accounts if we had a chance of pulling through.
Now, I am happy to announce that payment processing has been restored! Please consider supporting us by follow the link below to update your billing details. As a bonus, you have had a lifetime 25% discount applied to your account, bringing your rate to just $5.99/mo.

Your exclusive coupon code is: unlimitedsale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:09:
[...]

Gebruik Simply nu een kleine 3 jaar (gratis account) en had daar toch zeer geregeld hits, maar als gratis account heb je maar een heel beperkt aantal api hits en downloads. Als ik nu handmatig zoek krijg ik vrijwel dezelfde resultaten als nzbfinder.ws, dus dat zit wel goed volgens mij. En daar betaal je 10 euro voor enkel een eenjarig VIP account. Stuur maar een DM met je email voor de invite.
Ik lees dit nu pas.
Heb je wellicht nog een invite?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

[...]

rain17 werkt nog wel, love18 niet. rain17 heb je hem voor 12 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-08 18:24
Wat is volgens jullie nou de beste provider qua binnenhalen van het gewenste?

Xsnews geeft mij de laatste tijd erg veel download foutmelding die bijvoorbeeld Eweka niet geeft?

[ Voor 3% gewijzigd door Scheeringa op 18-03-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Een goede source,
Niet blind staren op een bepaalde NL release en gewoon de source/p2p release pakken.
En de subs van de ondertitel site halen.
Dat scheelt al 75%+ van de mislukte downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Iemand nog advies voor een goedkope(re) USP of gewoon blijven?
Zit nu al 2 jaar op rij bij Cheapnews voor 59euries p/j (120Mbit) en eigenlijk geen klagen (download ook veel recent materiaal dus hoe goed de retentie is geen idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

schumi2004 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:05:
Iemand nog advies voor een goedkope(re) USP of gewoon blijven?
Zit nu al 2 jaar op rij bij Cheapnews voor 59euries p/j (120Mbit) en eigenlijk geen klagen (download ook veel recent materiaal dus hoe goed de retentie is geen idee)
Wacht gewoon op aanbiedingen zou ik zeggen. Hou Reddit in de gaten.
Momenteel heb ik een unlimited abo voor nog geen 3 euro in de maand.
Een code die ik via reddit tegenkwam.

Goedkoper ben ik niet tegengekomen :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Uitzitten tot black friday.
Kreeg vorig jaar een jaar voor 35 euro unlimited speed.
Bij een andere USP.(niet NL based)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Mijn abo verloopt weer bijna (xsnews unlimited).
vernieuwen kost €98,40
met de aanbieding destijds €29.52 betaald.
Vind bijna €100,- teveel. Op zoek naar alternatieven dus.

Black friday is toch pas in november...
[...]

Deze kortingsactie is reeds verlopen
inmiddels niet meer ;(

Kwam tot nu toe alleen bij Cheapnews een aanbieding tegen voor Usenet FLAT ULTIMATE 120Mbit
voor €59,- ipv €102,-
code: ultimate14

[ Voor 57% gewijzigd door Viper® op 19-03-2018 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Viper® schreef op maandag 19 maart 2018 @ 13:33:
Mijn abo verloopt weer bijna (xsnews unlimited).
vernieuwen kost €98,40
met de aanbieding destijds €29.52 betaald.
Vind bijna €100,- teveel. Op zoek naar alternatieven dus.

Black friday is toch pas in november...

[...]

[...]

inmiddels niet meer ;(

Kwam tot nu toe alleen bij Cheapnews een aanbieding tegen voor Usenet FLAT ULTIMATE 120Mbit
voor €59,- ipv €102,-
code: ultimate14
Die code is er zeker al twee jaar en ga ik waarschijnlijk weer voor een derde keer gebruiken (zit nu zonder USP)
Mijn ervaringen zijn goed met Cheapnews dus hoef niet persee een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Geen slechte aanbieding.
Maar die xsnews had ik dus 1 jaar unlimited voor nog geen €30. helemaal mooi.
mocht ik niks vinden dan wordt het cheapnews denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Id3ntityX
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-09 20:23
schumi2004 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:48:
[...]

Die code is er zeker al twee jaar en ga ik waarschijnlijk weer voor een derde keer gebruiken (zit nu zonder USP)
Mijn ervaringen zijn goed met Cheapnews dus hoef niet persee een andere.
De code sunultimate werkt ook nog. Scheelt weer een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagger032
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-12-2024
Id3ntityX schreef op maandag 19 maart 2018 @ 17:23:
[...]

Zijn de codes bij Cheapnews te stapelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Id3ntityX schreef op maandag 19 maart 2018 @ 17:23:
[...]

Korting is alleen te gebruiken in combinatie met automatisch verlengen
Kies je echter voor automatisch verlengen:
Let op: Het product wordt middels credit card of incasso verlengt nadat de bovenstaande termijn is verstreken.
Deze kortingscode is geldig voor de gehele duur van het abonnement.
Zolang als je blijft 49 euro dus ;)

[ Voor 35% gewijzigd door schumi2004 op 20-03-2018 08:39 ]

Pagina: 1 2 ... 38 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.