Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• fotojunk
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 03-02 13:40
Arunia schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:23:
@fotojunk Er staat rechts dat het jaarlijks recuring is. Dus ga zelf uit van 39 dollar per jaar. Maar zou het gewoon even bij ze navragen. Ze reageren best snel.
Klopt, daarom heb ik hem ook genomen..alleen de bevestiging is wat vaag..

• Brabso
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 29-01 11:32
fotojunk schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:19:
[...]

Heb deze ook genomen via de link en kreeg dit bevestigings mailtje:

Thank you for subscribing to NewsDemon's Usenet Newsgroups!

Dit staat in mijn mailtje, lijkt me toch echt na 12 maanden dat ze het account verlengen;

When you signed up, you selected the following service:
Service: Newsdemon (UNL GB 12 Mo+VPN)
Period: 12 month(s) - Recurring
Price: EUR 33.00 every 12 month(s).

Service NewsDemon UNL GB 12 Mo+VPN
Monthly
Price: EUR 33.00]

Ziet eruit alsof dit maandelijks wordt afgeschreven...
Zal eens een mailtje sturen...

• fotojunk
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 03-02 13:40
In de members area staat het gelukkig wel goed:

Member Id:
xxxxxxxx
Status:
Active
Registration Date:
11-19-2018 [MM-DD-YYYY]
Expiration Date:
11-19-2019 [MM-DD-YYYY]

Last Rebill:
11-19-2018 [MM-DD-YYYY]
Last Rebill Attempt:
Successful
Amount:
33 EUR

• SubSense
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14-02 21:36
Wellicht relevant voor Caiway klanten die News+ afnemen. Dit wordt niet meer geleverd bij nieuwe abonnementen. Als ik mijn abo wil aanpassen van 200/200 naar 300/300 (voor nagenoeg dezelfde prijs) verdwijnt mijn news+ (Usetnet servers van Caiway). Deze dienst kost maar €5 per maand. Ik heb nog geen goed alternatief kunnen vinden met unlimited mpbs voor die prijs.

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Overstap gedaan vandaag, vorig jaar was BF dus een week later :+
Stopte vannacht ineens mijn downloads ...

Nu dus jaartje Newsdemon, wat lijken ze 'verbazingwekkend' veel op Thundernews :+
Serverlocaties, poorten zelfs de inlogpagina is ( op de huisstijl ) identiek.

Afgelopen 2 jaar 0 issues met Thunder gehad, dus volste vertrouwen in Demon.

( zelfs de meegeleverde VPN is dezelfde als Thunder, onder een eigen naampje ( locaties zijn alleen verschillend in domeinnaam )
Dus verwacht er geen wonderen van qua snelheden, 7/10 Mbit.

SubSense schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:16:
Deze dienst kost maar €5 per maand. Ik heb nog geen goed alternatief kunnen vinden met unlimited mpbs voor die prijs.
Ik en anderen hier betalen al een aantal jaar onder de 5€/m
Newsdemon momenteel zelfs 2.75 /m voor unlimited ( en mijn 250/50 Ziggo geeft netjes elke keer 30MB aan tijdens de DL's )
fotojunk schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:56:
Ik heb een alles in 1 pakket van Ziggo via kabel.
Bij speedtest haal ik DL: 445 Mbps en UL: 34 Mbps hele mooie waardes lijkt me.

.........

Dus minder verbindingen hogere snelheid ?
Hebben die providers meerdere servers ?
Verdeel dan de load over die aansluitingen.
Als ik de volle 50 lijnen op één server zet, zakt de snelheid ook gigantisch in.

Ik verdeel het over een US en een EU server, en beiden op een andere poort ( hier 119 en 8000 ) en trek de volle snelheid

FreshMaker wijzigde deze reactie 20-11-2018 07:16 (51%)

• SubSense
@FreshMaker Dank je voor de tip! Hier ga ik zeker even naar kijken.

Edit,
2,75 per maand kom ik niet tegen. Enkel een blok account voor 4,65 (voor 50 Gb).
In een blok account heb ik niet zo heel veel interesse. Moet ik even gaan rekenen. VPN heb ik al dus die bonus valt ook af. Vanavond nog even verder onderzoeken, Ik moet nu weg.

SubSense wijzigde deze reactie 19-11-2018 16:46 (66%)

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
SubSense schreef op maandag 19 november 2018 @ 16:38:
@FreshMaker Dank je voor de tip! Hier ga ik zeker even naar kijken.

Edit,
2,75 per maand kom ik niet tegen. Enkel een blok account voor 4,65 (voor 50 Gb).
In een blok account heb ik niet zo heel veel interesse. Moet ik even gaan rekenen. VPN heb ik al dus die bonus valt ook af. Vanavond nog even verder onderzoeken, Ik moet nu weg.
Even teruglezen en je ziet het staan:
Brabso in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"

We nominate you to find out and report back.

• SubSense
@EWK Thanks a Million!!!
Die had ik nog niet gevonden. Gelijk genomen ;-)

• BeSTRaaR
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 09:25
FreshMaker schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:29:
Overstap gedaan vandaag, vorig jaar was BF dus een week later :+
Stopte vannacht ineens mijn downloads ...

Nu dus jaartje Newsdemon
Wat zijn jouw overwegingen geweest om voor Newsdemon te kiezen? Mijn huidige abonnement is ook bijna verlopen, dus ik ben nu aan het oriënteren. De aanbieding van Newsdemon is in ieder geval zeer aantrekkelijk.

• FreshMaker
  • Niet online
BeSTRaaR schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:41:
[...]

Wat zijn jouw overwegingen geweest om voor Newsdemon te kiezen? Mijn huidige abonnement is ook bijna verlopen, dus ik ben nu aan het oriënteren. De aanbieding van Newsdemon is in ieder geval zeer aantrekkelijk.
prijs ....

ervaringen die in de pagina's hiervoor stonden waren prima.
( achteraf blijken ze dezelfde servers als mijn vorige aanbieder (thundernews) te geven )

Vorig jaar voor dit pakket 55€ betaald, nu 33€ voor precies hetzelfde, ik ga er van uit dat het hetzelfde blijft.

• JPS
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Mijn ervaringen met de Newsdemon / Slick VPN combi:

Ik had al een paar jaar naar alle tevredenheid NewsDemon en ben vorig jaar op Black Friday naar het NewsDemon + Slick VPN abonnement overgestapt (15 euro per half jaar!). Want halvering van de kosten en VPN er 'gratis' bij.

Pas de laatste maanden gebruik ik SlickVPN echt goed, omdat ik nu een Asus AC86u router heb die voldoende CPU power heeft om op routernivo de tunnel op te zetten. Dit betekent dat alle clients in mijn netwerk hier automatisch overheen lopen. Behalve enkele uitzonderingen, zoals bijv TV voor Netflix, mijn zakelijke laptops en NAS (want die geef ik een eigen tunnel naar Slick). Onderweg gebruik ik de meegeleverde VPN windows client sporadisch.

Mijn ervaringen met SlickVPN zijn veel beter dan verwacht voor dat geld. De tunnel via de router heeft een zeer hoge uptime, ik heb in de afgelopen maanden 1x een echte instabiliteit/down gehad van de server waarmee ik was verbonden. Dan kun je natuurlijk een andere server pakken.

SlickVPN is naar mijn ervaring de eerste helft van dit jaar onder de radar van Netflix gebleven, maar lijkt nu helaas dus wel geblokkeerd. Ik heb niet de moeite genomen dit met allerlei servers te testen en gewoon een bypass op de router ingesteld voor de TV. Soms een tijdelijke bypass voor een laptop/smartfoon in mijn huishouden om ff wat series via Wifi te kunnen downloaden.

De snelheid varieert een beetje, maar meestal trek ik mijn 200Mbps verbinding van Ziggo vrijwel dicht als ik een speedtest draai _/-\o_ . Veel credits hiervoor ook naar de AC86u router, want met mijn vorige n66u haalde ik net boven de 20Mbps O-)
Vergeleken met je 'gewone' verbinding zonder VPN zul je wel wat meer kleine hickups hebben en soms ook wat gedoe met extra captcha's etc. Tja, je moet wat overhebben voor je privacy :/

1 dingetje waar ik tegenaan liep: volgens mij kun je alleen verbinden met 'core' servers. Die hebben ook wel een wereldwijde dekking, maar niet alles lijkt dus in deze abonnementsvorm te zitten.

Kortom, zoals hierboven al gezegd kun je het zeker icm een unlimited Usenet abo niet goedkoper en beter krijgen.

JPS wijzigde deze reactie 20-11-2018 11:47 (4%)

• BeSTRaaR
FreshMaker schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:49:
[...]

prijs ....

ervaringen die in de pagina's hiervoor stonden waren prima.
( achteraf blijken ze dezelfde servers als mijn vorige aanbieder (thundernews) te geven )

Vorig jaar voor dit pakket 55€ betaald, nu 33€ voor precies hetzelfde, ik ga er van uit dat het hetzelfde blijft.
d:)b
JPS schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:27:
Mijn ervaringen met de Newsdemon / Slick VPN combi:

Ik had al een paar jaar naar alle tevredenheid NewsDemon en ben vorig jaar op Black Friday naar het NewsDemon + Slick VPN abonnement overgestapt (15 euro per half jaar!). Want halvering van de kosten en VPN er 'gratis' bij.

Pas de laatste maanden gebruik ik SlickVPN echt goed, omdat ik nu een Asus AC86u router heb die voldoende CPU power heeft om op routernivo de tunnel op te zetten. Dit betekent dat alle clients in mijn netwerk hier automatisch overheen lopen. Behalve enkele uitzonderingen, zoals bijv TV voor Netflix, mijn zakelijke laptops en NAS (want die geef ik een eigen tunnel naar Slick). Onderweg gebruik ik de meegeleverde VPN windows client sporadisch.

Mijn ervaringen met SlickVPN zijn veel beter dan verwacht voor dat geld. De tunnel via de router heeft een zeer hoge uptime, ik heb in de afgelopen maanden 1x een echte instabiliteit/down gehad van de server waarmee ik was verbonden. Dan kun je natuurlijk een andere server pakken.

SlickVPN is naar mijn ervaring de eerste helft van dit jaar onder de radar van Netflix gebleven, maar lijkt nu helaas dus wel geblokkeerd. Ik heb niet de moeite genomen dit met allerlei servers te testen en gewoon een bypass op de router ingesteld voor de TV. Soms een tijdelijke bypass voor een laptop/smartfoon in mijn huishouden om ff wat series via Wifi te kunnen downloaden.

De snelheid varieert een beetje, maar meestal trek ik mijn 200Mbps verbinding van Ziggo vrijwel dicht als ik een speedtest draai _/-\o_ . Veel credits hiervoor ook naar de AC86u router, want met mijn vorige n66u haalde ik net boven de 20Mbps O-)
Vergeleken met je 'gewone' verbinding zonder VPN zul je wel wat meer kleine hickups hebben en soms ook wat gedoe met extra captcha's etc. Tja, je moet wat overhebben voor je privacy :/

1 dingetje waar ik tegenaan liep: volgens mij kun je alleen verbinden met 'core' servers. Die hebben ook wel een wereldwijde dekking, maar niet alles lijkt dus in deze abonnementsvorm te zitten.

Kortom, zoals hierboven al gezegd kun je het zeker icm een unlimited Usenet abo niet goedkoper en beter krijgen.
Thanks voor het uitgebreid delen van je ervaringen! Hoe is NewsDemon als het gaat om oude(re) bestanden? (nieuwe content is voor mij geen probleem door het gebruik van Sonarr/Radarr, maar af en toe wil ik wel oude(re) content binnen kunnen halen :))

• FreshMaker
  • Niet online
BeSTRaaR schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:59:
[...]

Thanks voor het uitgebreid delen van je ervaringen! Hoe is NewsDemon als het gaat om oude(re) bestanden? (nieuwe content is voor mij geen probleem door het gebruik van Sonarr/Radarr, maar af en toe wil ik wel oude(re) content binnen kunnen halen :))
Over Newsdemon niet direct zekerheid, maar voor zover ik zie is het zoals Thundernews, en daar heb ik de afgelopen 2 jaar prima gebruik van kunnen maken, ook met oudere files

Zelfs DMCA takedowns lijken minimaal te zijn ( al is dat vaak relatief, want oudere files worden niet zo snel weggehaald, in tegenstelling tot nieuwe series )
Maar daarvoor draaien we natuurlijk Sonarr en Radarr :+

• TRaSH
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 00:16

TRaSH

Koffie ?

En natuurlijk welke indexer je gebruikt en niet blind staren op een bepaalde release

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 07:58
TRaSH schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:51:
En natuurlijk welke indexer je gebruikt en niet blind staren op een bepaalde release
Wat is een goede? Of is dat afhankelijk van je usenetprovider?

• TRaSH

TRaSH

Koffie ?

Is gedeeltelijk afhankelijk van je Usenet provider.
Maar we mogen de indexers niet benoemen.
Maar het zijn wel de betaalde.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• maartend
TRaSH schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:43:
Is gedeeltelijk afhankelijk van je Usenet provider.
Maar we mogen de indexers niet benoemen.
Maar het zijn wel de betaalde.
Oops, sorry. Oja, snap het, gaat nat. over copyright spul in 99%.

Was pas net een uurtje bezig met dit spul, dus heb nog niet precies door wat wat is. Maar snap het nu een beetje.

• BeSTRaaR
FreshMaker schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:23:
[...]

Over Newsdemon niet direct zekerheid, maar voor zover ik zie is het zoals Thundernews, en daar heb ik de afgelopen 2 jaar prima gebruik van kunnen maken, ook met oudere files

Zelfs DMCA takedowns lijken minimaal te zijn ( al is dat vaak relatief, want oudere files worden niet zo snel weggehaald, in tegenstelling tot nieuwe series )
Maar daarvoor draaien we natuurlijk Sonarr en Radarr :+
Thanks, heb me aangemeld d:)b Zie dat je ook nog als aanvulling een blockaccount bij Bulknews hebt. Wat is daar dan de toegevoegde waarde van bovenop NewsDemon?

• FreshMaker
  • Niet online
BeSTRaaR schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:32:
[...]

Thanks, heb me aangemeld d:)b Zie dat je ook nog als aanvulling een blockaccount bij Bulknews hebt. Wat is daar dan de toegevoegde waarde van bovenop NewsDemon?
Ik heb geen blockaccount ... nooit nodig gehad ( bij de andere )
maartend schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:27:
[...]Wat is een goede? Of is dat afhankelijk van je usenetprovider?
Reddit, de usenetafdelingen, komen ze deze dagen best wel voorbij drijven.

FreshMaker wijzigde deze reactie 20-11-2018 19:48 (27%)

• Pittie
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 15-02 16:57
fotojunk schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:19:
[...]

Heb deze ook genomen via de link en kreeg dit bevestigings mailtje:

Thank you for subscribing to NewsDemon's Usenet Newsgroups!

Service NewsDemon UNL GB 12 Mo+VPN
Monthly
Price: EUR 33.00]

Ziet eruit alsof dit maandelijks wordt afgeschreven...
Zal eens een mailtje sturen...
Zou jij deze actie ook kunnen toevoegen aan een bestaand account?
Want ik kan dat nergens vinden helaas.

• FreshMaker
  • Niet online
Pittie schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:04:
[...]
Zou jij deze actie ook kunnen toevoegen aan een bestaand account?
Want ik kan dat nergens vinden helaas.
Mail ze anders even .... ze reageren erg vlot op vragen

• mwa
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 13:17
maartend schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:46:
[...]

Oops, sorry. Oja, snap het, gaat nat. over copyright spul in 99%.

Was pas net een uurtje bezig met dit spul, dus heb nog niet precies door wat wat is. Maar snap het nu een beetje.
Kijk eens rond op Reddit (/r/usenet), daar is genoeg te vinden over de betere Indexers.

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
BigSurf schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:41:
[...]

Graag. Zit nu bij HitNews vanwege accountsharing mogelijkheid. Als je een goede deal ziet incl sharing :*)
Al een goede aanbieding tegengekomen? Account sharing is voor mij ook een vereiste.

• FreshMaker
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:09:
[...]

Al een goede aanbieding tegengekomen? Account sharing is voor mij ook een vereiste.
Met 33€ per jaar zou ik het niet account sharen gewoon accepteren ;)
Of tijden afspreken, zodat je niet tegelijk online gaat :+

Er wordt geen log bijgehouden van de gebruikte IP's, alleen tegelijkertijd inlog is niet toegestaan

Maargoed, my 2 cts

FreshMaker wijzigde deze reactie 21-11-2018 18:14 (21%)

• BigSurf
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15-02 20:40
[...]
Nog niet. Kreeg een persoonlijke aanbieding voor 2 maanden extra bij een jaar verlengen van mijn HitNews abbo. Maar ik heb het bulknews block van 2500GB voor €17 genomen. Download niet zo heel veel meer..

• maartend
FreshMaker schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:13:
[...]

Met 33€ per jaar zou ik het niet account sharen gewoon accepteren ;)
Of tijden afspreken, zodat je niet tegelijk online gaat :+

Er wordt geen log bijgehouden van de gebruikte IP's, alleen tegelijkertijd inlog is niet toegestaan

Maargoed, my 2 cts
Zo ga ik dat dus niet doen. Zit nu met 3 vrienden, ga daar echt geen limieten aan opleggen.
Dus idd, accountsharing. Maar kan altijd nog bij Sunny blijven.

• DeTjuk
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14-02 15:01

DeTjuk

PSNRACING.NL - FUN is #1

Jullie nog goede black friday of cyber monday deals gespot? Account sharing geen vereiste.

bestaan er nog providers die niet aan DMCA doen?

[PSN: DeTjuK] [YouTube] [psnracing.nl] [Twitter] [Facebook]

• FreshMaker
  • Niet online
maartend schreef op woensdag 21 november 2018 @ 19:52:
[...]

Zo ga ik dat dus niet doen. Zit nu met 3 vrienden, ga daar echt geen limieten aan opleggen.
Dus idd, accountsharing. Maar kan altijd nog bij Sunny blijven.
Prima,
74€ per jaar, max 40 connecties tegenover 33€/j 50 connecties

Mijn ervaringen met Sunny ( paar jaar geleden ) waren niet echt denderend, veel incomplete, veel snelle takedowns

Ieder het zijne :+

FreshMaker wijzigde deze reactie 21-11-2018 20:29 (13%)

• maartend
FreshMaker schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:28:
[...]

Prima,
74€ per jaar, max 40 connecties tegenover 33€/j 50 connecties

Mijn ervaringen met Sunny ( paar jaar geleden ) waren niet echt denderend, veel incomplete, veel snelle takedowns

Ieder het zijne :+
Yeppa. En niet beperkt in gebruik. En dat voor 18 euro pp/jaar. Nou, dan weet ik het idd wel.

En momenteel gebruik ik zelfs maar 5 lijnen en trek volle bak binnen. Aantal lijnen zegt ook niet meer zoveel.

maartend wijzigde deze reactie 21-11-2018 20:37 (13%)

• Sky Lynx
  • Laatst online: 11-02 14:39
[...]

Usenet.farm heeft met Black Friday ieder jaar 50% korting op hun abonnement "To the max". Kost normaal €7,95 per maand, geen snelheidscap, 40 connecties en account sharing is toegestaan. Deal is nog niet aangekondigd maar er staat een countdown-teller op hun website. En de actie is ieder jaar hetzelfde. Uitstekende deal voor mensen die een goede provider met account sharing willen voor een Hollandse prijs (minder dan €4 per maand).

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13:25
Tweaknews unlimited + VPN voor 30 euro per jaar
https://www.tweaknews.eu/nl/landing/aanbieding

Dacht dat het niet goedkoper kon met die newdemon aanbieding... 8)7

• TRaSH

TRaSH

Koffie ?

http://www.ngrblog.com/black-friday-usenet-specials/
Black Friday Usenet Deals verzameling

• maartend
Wat wordt hier mee bedoeld bij een usenetprovider? Gaat me dus om dat Base IP backbone?

35 a year on Base IP backbone

• TRaSH

TRaSH

Koffie ?

Dat ze daar hun feed vandaan krijgen als ik me niet vergist

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Sunny usenet voor 2,92 per maand voor een jaar:
https://www.sunnyusenet.com/nl/landing/promo

Als het goed is met account sharing volgens het overzicht. Zie ook de voorwaarden:
5.5
Het is Klant toegestaan de door Sunny Usenet verschafte gebruikersnaam of gebruikersnamen en wachtwoord of wachtwoorden aan derden binnen de directe familie- of vriendenkring over te dragen. Iedere handeling die onder de aan Klant verschafte gebruikersnaam plaatsvindt, wordt echter geacht onder verantwoordelijkheid en toezicht van Klant te geschieden. De Klant is te allen tijde aansprakelijk voor iedere onder zijn account verrichte handeling.

Exocet wijzigde deze reactie 22-11-2018 08:05 (55%)

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Exocet schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:02:

Als het goed is met account sharing volgens het overzicht. Zie ook de voorwaarden:

[...]
Uit deze voorwaarden blijkt dat je prima je accountgegevens mag doorgeven. Met accountsharing wordt bedoelt of je tegelijkertijd met meer dan één ipadres mag/kunt verbinden. Dat wordt niet duidelijk uit je gequote stukje.

AS lijkt me niet realistisch voor deze prijs.

EWK wijzigde deze reactie 22-11-2018 08:13 (4%)

• Freekers
  • Niet online

Freekers

Professional Googler

Sky Lynx schreef op donderdag 22 november 2018 @ 01:09:
[...]

Usenet.farm heeft met Black Friday ieder jaar 50% korting op hun abonnement "To the max". Kost normaal €7,95 per maand, geen snelheidscap, 40 connecties en account sharing is toegestaan. Deal is nog niet aangekondigd maar er staat een countdown-teller op hun website. En de actie is ieder jaar hetzelfde. Uitstekende deal voor mensen die een goede provider met account sharing willen voor een Hollandse prijs (minder dan €4 per maand).
To the max maar wel 3TB datacap per maand (daarna een veel lagere snelheid). Beetje vreemd ;)
EWK schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:12:
Ik heb het nagevraagd, word vervolgd.

Freekers wijzigde deze reactie 22-11-2018 08:17 (13%)

Freekers.nl | Public Pi-hole | GameTracker.nl

• maartend
[...]

Uit deze voorwaarden blijkt dat je prima je accountgegevens mag doorgeven. Met accountsharing wordt bedoelt of je tegelijkertijd met meer dan één ipadres mag/kunt verbinden. Dat wordt niet duidelijk uit je gequote stukje.

Ik heb sunny en gebruik accountsharing. Al jaren.

• Vaenir
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 15-02 15:02
Ik krijg van sunny usenet net een black friday aanbieding mail voor €2,92 p/m. Ben er jaren geleden weggegaan omdat ik er niks meer mee kon binnenhalen door takedowns. Ik gebruik momenteel Newsdemon maar betaal daar 2.5x zoveel. Toegegeven dat ik bijna geen usenet meer gebruik voor mijn sonarr/radarr setup maar als backup blijft het wel handig. Hoe zijn de ervaringen bij sunny momenteel?

• backupdevice
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 08:05
Vaenir schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:03:
Ik krijg van sunny usenet net een black friday aanbieding mail voor €2,92 p/m. Ben er jaren geleden weggegaan omdat ik er niks meer mee kon binnenhalen door takedowns. Ik gebruik momenteel Newsdemon maar betaal daar 2.5x zoveel. Toegegeven dat ik bijna geen usenet meer gebruik voor mijn sonarr/radarr setup maar als backup blijft het wel handig. Hoe zijn de ervaringen bij sunny momenteel?
Ik heb al twee jaar Sunny en geen problemen met Sunny icm Sonarr en Radarr

Just 'cause you can't see it, doesn't mean it, isn't there | 4400WP ZO | Kamado Joe Classic | if you're lookin', you ain't cookin

• Pazo
  • Laatst online: 11:06

Pazo

Miauw?

Super deze, bedankt!
Ik zit bij XSnews, ook een keer via BF gekocht 2 jaar geleden, maar zit momenteel al over de €50 voor het nieuwe jaar. Opzeggen dus en Tweaknews maar eens proberen dan. Bedankt!

To the windooooow!

• Sky Lynx
Freekers schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:17:

To the max maar wel 3TB datacap per maand (daarna een veel lagere snelheid). Beetje vreemd ;)
@Freekers: Ah ja dat had ik er wel nog even bij moeten vermelden :*)

Update: de actie op usenet.farm is inmiddels begonnen en loopt door tot 30 november. Zoals verwacht is er zowel op Stingy als To the max 50% korting. De block-pakketten hebben 30% korting.

Voor NewsDemon gebruikers --> de Black Friday-actie begint bij hun morgenochtend om 07:00 uur EST (Amerikaanse tijd). Dat is in Nederland om 13:00 uur 's middags. Vorig jaar duurde de extra aantrekkelijke actie slechts twee uurtjes ($30 voor een heel jaar UNL+VPN) en ging daarna omhoog naar $40. Het loont dus om even morgenmiddag om 13:00 uur te kijken op hun website >:)

Modbreak:*knip*. Vragen naar NZB website is dus niet toegestaan!

rens-br wijzigde deze reactie 22-11-2018 21:15 (18%)

• Freekers
  • Niet online

Freekers

Professional Googler

Het officiële antwoord is: Ja, account sharing is ook toegestaan op de promo aanbieding.

Een betere deal (Unlimited Speed + met AS) ga je volgens mij niet snel vinden!

Freekers.nl | Public Pi-hole | GameTracker.nl

• maartend
Freekers schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 00:48:
[...]

Het officiële antwoord is: Ja, account sharing is ook toegestaan op de promo aanbieding.

Een betere deal (Unlimited Speed + met AS) ga je volgens mij niet snel vinden!
Vreemd. Geen account bij Sunnynet en toch kom ik enkel op de pagina waarop ik mijn ogin moet invullen.

• fjs
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 23:43

fjs

PSN: ftltc

Exocet schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:02:

[...]
Als ik hier op in wil gaan moet ik al een account hebben anders werkt het niet.

To boldly go where no man has gone before...

• jongetje
  • Laatst online: 12:31
fjs schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:55:
[...]

Als ik hier op in wil gaan moet ik al een account hebben anders werkt het niet.
Dat is het stomme, ik heb een (lopend) account en ik krijg na inloggen die aanbieding niet...

• Crazyanz
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 14-02 22:11
Hoe zijn de ervaringen met tweaknews? Ik gebruik al jaren supernews maar de blackfriday aanbieding van tweaknews is wel erg interesant voor €5 per maand.

• fjs

fjs

Crazyanz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:56:
Hoe zijn de ervaringen met tweaknews? Ik gebruik al jaren supernews maar de blackfriday aanbieding van tweaknews is wel erg interesant voor €5 per maand.
Voor 2,50 p/m nu. Ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van deze usenet provider.

• Crazyanz
fjs schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:00:
[...]

Voor 2,50 p/m nu. Ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van deze usenet provider.
oh nog beter, maar gelijk afgesloten. Ik betal nu 6,99 dus mooie besparing :+ nu maar hopen dat ik hier geen spijt van krijg.

• R2L
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:22
[...]

Staat dat het alleen voor actieve Block Accounts geldt??

• Crazyanz
R2L schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:12:
[...]

Dat staat er inderdaad boven maar je kan hem gewoon kopen, ze vragen nergens naar een bestaand account oid. Net aangeschaft en nu aan het testen werkt prima :) zit nog een VPN bij ook al heb ik ook net de BF windscribe lifetime vpn dienst gekocht

Crazyanz wijzigde deze reactie 23-11-2018 13:36 (11%)

• fjs

fjs

R2L schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:12:
[...]

Zie het idd ook staan.

• TerrorSource
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
maartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 07:56:
[...]

Vreemd. Geen account bij Sunnynet en toch kom ik enkel op de pagina waarop ik mijn ogin moet invullen.
Sunny Usenet voert volgens mij de takedowns erg snel uit. Ik zit nu zelf bij Newsdemon voor 3.28 per maand voor 50connecties/unl. Snelheid en SlickVPN.

Nu met de Black Friday betaal je 3,75usd dus alsnog een prima deal.

Tweakers V&A Ads

• B477B0Y
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14-02 16:40
Zie trouwens bij Newsdemon dat je tegenwoordig kunt betalen met iDeal.
Black Friday deal https://www.newsdemon.com/black-friday-usenet.php

$40 Recurring

For FOURTEEN (14) months of Unlimited Access + VPN

• maartend
TerrorSource schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:55:
[...]

Sunny Usenet voert volgens mij de takedowns erg snel uit. Ik zit nu zelf bij Newsdemon voor 3.28 per maand voor 50connecties/unl. Snelheid en SlickVPN.

Nu met de Black Friday betaal je 3,75usd dus alsnog een prima deal.
Ik heb SA nodig. Maar valt wel mee met die TD. Niet zo heel veel last van.

• Frijns.Net
  • Laatst online: 13:24
[...]

Dat abo heb ik genomen. Dat scheelt behoorlijk tegenover de 7,5 die ik voor Eweka betaalde.

• TFZ61
  • Laatst online: 01:39
B477B0Y schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:56:

$40 Recurring

Hoe zit het met de takedowns bij NewsDemon? Of volgen ze direct de request tot blokkeren? Namelijk wel interesse hierin. Zit nu bij XSnews, en daar is veel weg.

• fjs

fjs

*

fjs wijzigde deze reactie 23-11-2018 14:08 (141%)

• fjs

fjs

Zit nu trouwens bij Newsgroupdirect voor ongeveer €3,50 Pm. En dat werkt super. Zelfs de meeste take downs doen het daar nog.

• Freakster86
Bulknews heeft ook hun deal geplaatst.

https://www.bulknews.eu/nl/usenet-block-6000-gb/

Ten opzichte van de eerdere deal nóg iets goedkoper.

• mwa
Via reddit zijn er een hele zooi acties te vinden voor Unlimited (vooral Tweaknews, Newsdemon en Usenetexpress springen eruit) en blocks (Usenetexpress, Usenetfarm, Blocknews en Newsdemon zie je veel voorbij komen).

Mijn setup:
Unlimited: Tweaknews (ivm NTD) en Newsdemon. Beide zijn ongeveer €2,50 p/m
Block: Farm, Blocknews, Usenetexpress, Bulknews

Daarmee heb ik vrijwel alle verschillende backbones gedekt :)

• Kroonkurk
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 15-02 20:20
Wat bedoel je met Tweaknews (ivm NTD) ?
Dat ze nu wel vaak NTD hebben of juist niet ?
Ik ben wel nieuwsgierig hier naar.

• mwa
Kroonkurk schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:24:
Wat bedoel je met Tweaknews (ivm NTD) ?
Dat ze nu wel vaak NTD hebben of juist niet ?
Ik ben wel nieuwsgierig hier naar.
NTD is over het algemeen wat trager dan DMCA wat verruit de meeste andere providers hebben. Een combinatie van de twee geeft je maximaal resultaat (met de juiste indexers uiteraard).

• Freakster86
Het wordt steeds gekker 8)7

Ninja voor $30 dollar p/j (2,21 euro p/m)

https://www.newsgroup.ninja/en/signup/black-friday#

• HeleBoel
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11:09
Wie weet hoe het werkt met die aanbieding van Newsdemon voor $3,75 per maand? Betaal je dan 1 maand dat bedrag en dan alle volgende maanden de normale prijs, of blijf je die $3,75 houden zolang je niet opzegt?

• _Mitchie_
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11:53
HeleBoel schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:38:
Wie weet hoe het werkt met die aanbieding van Newsdemon voor $3,75 per maand? Betaal je dan 1 maand dat bedrag en dan alle volgende maanden de normale prijs, of blijf je die $3,75 houden zolang je niet opzegt?
Onderstaande deal is nog goedkoper 35.03 euro voor 14 maanden : 2,50 euro
https://www.newsdemon.com...php?pricepointid=20181201

• mwa
HeleBoel schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:38:
Blijft doorlopen tot je opzegt..

• B477B0Y
TFZ61 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:03:
[...]

Hoe zit het met de takedowns bij NewsDemon? Of volgen ze direct de request tot blokkeren? Namelijk wel interesse hierin. Zit nu bij XSnews, en daar is veel weg.
Ik zit er al een paar jaar en kan alles wel downloaden. Maar zit vooral op privé forums.

• fjs

fjs

Heb toch de keuze voor deze gedaan. Werkt goed en op volle snelheid. En dat voor €2,19 Pm :z

• Jetro
  • Laatst online: 14-02 12:57
Ik zit te denken om een Bock Plan te nemen bij Newsdemon. Bij de Black Friday aanbiedingen zit een Block Plan van 1TB voor 8.75 EUR.
Met 1 TB doe ik denk ik 3 jaar, dus dat is wel heel interessant voor me.

Ik zie alleen nergens staan hoelang dit geldig is, kun je die TB helemaal opmaken, zonder een beperking qua tijd ?

Jetro wijzigde deze reactie 24-11-2018 10:40 (0%)
Reden: spelfout

• Marcel_EA
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14-02 12:28
@Jetro
Block accounts zijn onbeperkt geldig.

Ik heb ook een block bij ND.

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Jetro schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:39:
Ik zit te denken om een Bock Plan te nemen bij Newsdemon. Bij de Black Friday aanbiedingen zit een Block Plan van 1TB voor 8.75 EUR.
Met 1 TB doe ik denk ik 3 jaar, dus dat is wel heel interessant voor me.

Ik zie alleen nergens staan hoelang dit geldig is, kun je die TB helemaal opmaken, zonder een beperking qua tijd ?
Staat op hun site, is de faq
https://www.newsdemon.com/faq.php#nogo

• Jetro
  • Laatst online: 14-02 12:57
Bedankt, heb het zelf niet kunnen vinden.
Heb het gekocht 1TB voor 8.75 EUR.
Als ik inlog op mij account staat er inderdaad no time limit.

Wel gaaf dit als je weinig gebruik maakt van Usenet is dit echt een superdeal.

• Sjah
  • Laatst online: 06:31
Dat aanbod van Newsdemon is onverslaanbaar zowat, met die retentie. Denk dat ik block. van 4TB neem.

Specs

• Sky Lynx
Wat zijn de ervaringen hier met de app nzb360 voor Android? Op een paar signalen over een stroeve overstap van betaling via PayPal naar betalen via de Google Play Store, lees ik er veel positieve berichten over. Er is nu ook een Black Friday sale met 30% korting op de app, maar wellicht dat deze kortingen vaker in het jaar worden gegeven.

• plong
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14-02 14:26
Sky Lynx schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:28:
Wat zijn de ervaringen hier met de app nzb360 voor Android? Op een paar signalen over een stroeve overstap van betaling via PayPal naar betalen via de Google Play Store, lees ik er veel positieve berichten over. Er is nu ook een Black Friday sale met 30% korting op de app, maar wellicht dat deze kortingen vaker in het jaar worden gegeven.
Deze is een instant buy. Ik heb al enkele jaren een license. Top developer.

• HertogJack
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15-02 21:50
Sjah schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:24:
Dat aanbod van Newsdemon is onverslaanbaar zowat, met die retentie. Denk dat ik block. van 4TB neem.
Heb die van 6tb gepakt en eerder al die van 2.7tb.

Zit voorlopig weer goed 😜

psn: HertogJack

• rockhopper
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15-02 17:01

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

dialmformark schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:06:
Via reddit zijn er een hele zooi acties te vinden voor Unlimited (vooral Tweaknews, Newsdemon en Usenetexpress springen eruit) en blocks (Usenetexpress, Usenetfarm, Blocknews en Newsdemon zie je veel voorbij komen).

Mijn setup:
Unlimited: Tweaknews (ivm NTD) en Newsdemon. Beide zijn ongeveer €2,50 p/m
Block: Farm, Blocknews, Usenetexpress, Bulknews

Daarmee heb ik vrijwel alle verschillende backbones gedekt :)
Bedankt voor de tip om even via reddit te zoeken. Ik heb inderdaad een abbo voor inderdaad 2,50 ipv 5 € p/m gevonden.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Henshin
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 13-02 21:32
Wat zijn op dit moment de beste deals? Ik heb het een beetje door zitten lezen maar ik twijfel tussen een abonnement en een block account. Het liefst heb ik nog een backup in de vorm van een block account bij een andere backbone dan mijn primary backbone. VPN heb ik al van NordVPN. Hoge retentie vind ik belangrijk. Hoe hoger hoe beter. Ik kan met iDeal, Paypal en CC betalen.

Na het lezen van een aantal pagina's ben ik op het volgende uitgekomen.
======> https://www.newsdemon.com/black-friday-usenet.php HW Media 3753+ dagen 1TB $10 4TB $40
=> Bulk News BFCM18 https://www.bulknews.eu/nl/usenet-block-2500-gb/ Abavia 900 dagen 2.5TB €17
-> Bulk News BFCM18 Usenet Block 6000GB nu €38,- tot 1 december Abavia 900 dagen 6TB €38
======> https://www.newsdemon.com...php?pricepointid=20181201 HW Media 3753+ dagen Abbo 14 maanden €35.03
====> https://www.newsgroup.ninja/en/signup/black-friday Abbo 3753+ dagen $30 12 maanden
===> https://www.tweaknews.eu/nl/landing/aanbieding +VPN Omicron Abbo €2.50p/m

Helaas is Tweak de enige die NTD ipv DMCA heeft. Iemand ervaring met in hoeverre dat in de praktijk verschilt ten opzichte van takedowns van posts?

Ninja lijkt voor mij de meest interessante abbo aangezien ik al VPN heb en Newsdemon 14 maanden is. Dan betaal je volgend jaar 2 maanden voor noppes waarschijnlijk of worden die dagen toegevoegd op je account als je account nog niet is afgelopen bij Newsdemon?

Als blockaccount lijkt Newsdemon het meest interessant. Ik zoek eigenlijk nog een tweede die minimaal 1TB voor max €10 doet. Ik denk dat ik aan 2TB per jaar wel genoeg heb. Bulknews heeft een andere backbone maar helaas wel maar 900 dagen retentie. 2.5TB voor €17 lijkt me overkil voor als backup of ik moet die juist als primary gebruiken, dan is het te doen). Sterk nadeel van bulknews is dat de retentie ook niet lijkt toe te nemen. Als ik web.archive.org mag geloven dan.

Zijn er nog aanraders die niet in bovenstaande lijst staan?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier meer info over providers en van welke backbone ze afhankelijk zijn:
https://www.reddit.com/r/usenet/wiki/providers

Henshin wijzigde deze reactie 25-11-2018 05:08 (10%)

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Vandaag is er via PayPal 33,76 euro afgeschreven voor de Newsdemon-BF-deal van vorig jaar (met SlickVpn). Zo te zien nog steeds een prima deal.

Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale

• pven
  • Niet online
Sky Lynx schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:28:
Prima app, die gebruik ik al jaren (nog voordat ie in de Playstore stond). Daarbij reageert de developer enorm snel.

offtopic:
Dubbelpost, excuses

• geenwindows
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 13:04
Ik krijg net een mailtje binnen van voordeligusenet met het bericht dat binnen een week mijn abbo verloopt. heel fijn om dat te horen, krijg korting als ik het verleng, er is alleen een ding wat mij totaal niet aanstaat: mijn wachtwoord staat gewoon volledig in de mail!!! daar gaan we dus mooi niet mee akkoord en ga dan ook niet verlengen, tweaknews en bulknews doen hier al voldoende en hebben dit soort praktijken nog niet gepresteerd...

• mwa
Henshin schreef op zondag 25 november 2018 @ 04:52:

Helaas is Tweak de enige die NTD ipv DMCA heeft. Iemand ervaring met in hoeverre dat in de praktijk verschilt ten opzichte van takedowns van posts?
Eweka is ook NTD en Farm is NTD op de eerste 90 dagen van haar eigen retentie.

• Henshin
Hier nog een goede deal voor een 500GB blockaccount voor $5 bij usenetexpress:
https://members.usenetexp...e-0[]=9-13&coupon=5for500

• fjs

fjs

Henshin schreef op zondag 25 november 2018 @ 04:52:
Wat zijn op dit moment de beste deals? Ik heb het een beetje door zitten lezen maar ik twijfel tussen een abonnement en een block account. Het liefst heb ik nog een backup in de vorm van een block account bij een andere backbone dan mijn primary backbone. VPN heb ik al van NordVPN. Hoge retentie vind ik belangrijk. Hoe hoger hoe beter. Ik kan met iDeal, Paypal en CC betalen.

Na het lezen van een aantal pagina's ben ik op het volgende uitgekomen.
======> https://www.newsdemon.com/black-friday-usenet.php HW Media 3753+ dagen 1TB $10 4TB $40
=> Bulk News BFCM18 https://www.bulknews.eu/nl/usenet-block-2500-gb/ Abavia 900 dagen 2.5TB €17
-> Bulk News BFCM18 Usenet Block 6000GB nu €38,- tot 1 december Abavia 900 dagen 6TB €38
======> https://www.newsdemon.com...php?pricepointid=20181201 HW Media 3753+ dagen Abbo 14 maanden €35.03
====> https://www.newsgroup.ninja/en/signup/black-friday Abbo 3753+ dagen $30 12 maanden
===> https://www.tweaknews.eu/nl/landing/aanbieding +VPN Omicron Abbo €2.50p/m

Ninja lijkt voor mij de meest interessante abbo aangezien ik al VPN heb en Newsdemon 14 maanden is. Dan betaal je volgend jaar 2 maanden voor noppes waarschijnlijk of worden die dagen toegevoegd op je account als je account nog niet is afgelopen bij Newsdemon?

Als blockaccount lijkt Newsdemon het meest interessant. Ik zoek eigenlijk nog een tweede die minimaal 1TB voor max €10 doet. Ik denk dat ik aan 2TB per jaar wel genoeg heb. Bulknews heeft een andere backbone maar helaas wel maar 900 dagen retentie. 2.5TB voor €17 lijkt me overkil voor als backup of ik moet die juist als primary gebruiken, dan is het te doen). Sterk nadeel van bulknews is dat de retentie ook niet lijkt toe te nemen. Als ik web.archive.org mag geloven dan.

Zijn er nog aanraders die niet in bovenstaande lijst staan?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier meer info over providers en van welke backbone ze afhankelijk zijn:
https://www.reddit.com/r/usenet/wiki/providers
Heb ook Ninja genomen en werkt perfect. Volledige download snelheid. En volgend jaar is het weer 30 dollar. Was dit keer omgerekend voor mij 27 euro. Ook heb ik nzbgeek (indexer) genomen lifetime voor 17 euro (20 dollar)

• Henshin
fjs schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:09:
[...]

Heb ook Ninja genomen en werkt perfect. Volledige download snelheid. En volgend jaar is het weer 30 dollar. Was dit keer omgerekend voor mij 27 euro. Ook heb ik nzbgeek (indexer) genomen lifetime voor 17 euro (20 dollar)
Nzbgeek staat zeer weinig op. Ik had daar ooit een trial van en had het vergeleken met een aantal anderen. Ik heb nu een geïntegreerde search bij een clientdownloader maar gebruik die app alleen om te zoeken en dan te exporteren naar nzb bestanden. Niet ideaal dus ik zoek nog naar wat anders. Voorlopig nog niets gevonden wat ook maar in de buurt komt van wat ik nu heb.

• pven
  • Niet online
Henshin schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:13:
[...]

Nzbgeek staat zeer weinig op.
NZBgeek bevalt mij prima ... heb hem al jaren volgens mij.

• mwa
Letten jullie even op de (in mijn ogen hypocriete) topic waarschuwing?

• pinotgrigio1
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 09-01 22:57

$40 Recurring

jezus dat is echt een goede deal, ik sluit hem net af voor 12 maanden voor euro 33 hahah ik had beter wat verder kunnen lezen ;-) >:)

• Henshin
Let ook op het volgende:
- Newsdemon: Some groups are not available with Paypal. If you pay for newsgroup access through Newsdemon using Paypal, you will not get the same number of groups you would get using a credit card.
Sommige andere providers doen dit ook. Paypal doet namelijk moeilijk over copyright beschermd materiaal e.d. Bij sommige providers kan je ook niet annuleren tijdens een trial periode als je met Paypal hebt betaald, zoals bij newsgroupdirect.com.

Henshin wijzigde deze reactie 26-11-2018 21:18 (18%)

• Puck
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:18

Puck

Don't be a Jerry

$40 Recurring

Weet iemand of dit ook werkt als je een bestaand account hebt? Als ik namelijk ingelogd ben, moet ik alsnog een account aanmaken bij het afrekenen van die deal... :(

No, you're right. Let's do it the dumbest way possible because it's easier for you.

• B477B0Y
Puck schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:30:
[...]

Weet iemand of dit ook werkt als je een bestaand account hebt? Als ik namelijk ingelogd ben, moet ik alsnog een account aanmaken bij het afrekenen van die deal... :(
Ja, je moet een mail naar support sturen dat je gebruik wilt maken van de black friday deal. Heb ik ook gedaan. :9

• KamiKaaze
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-01 15:48
Volgens mij heb ik mij voor een jaar wel ingedekt... Supernews €6.99 eruit gegooid, zeker geen klachten over de snelheid, het werd de laatste tijd nogal lastig om iets compleet te krijgen ondanks er om de 40 minuten word gezocht. Ging de laatste tijd wel erg snel met de verwijderde bestanden.
Tweaknews haalde al dubbel zoveel binnen als ik deze 2 naast elkaar zette.

@Henshin bedankt voor de info van PayPal, daar had ik zo wat over heen gekeken en wilde net ergens een account nemen via PayPal

Mijn combinatie voor dit jaar.
Tweaknews deal €2.50 per maand 3200 dagen (BASE IP [NL])

Usenet.Farm €3,98 per maand voor 1 jaar genomen. (deze dient als backup) retentie 1000 (Abavia)

En dan heb ik nog een Premiumize.me account met usenet die de overige missende bestanden aan moet vullen, backbones mij onbekend, zit er toevallig bij gebruiken we het ook.

En met op dit moment 2 van de 3 werkende VIP indexers + wat gratis spul via Hydra dan zou het nu toch goed moeten komen... :)
1 van de indexers is al een maand offline, vlak daarvoor een donatie gedaan, gevalletje pech hebben denk ik zo, bied natuurlijk geen garantie.
En zelf draaien is eigenlijk geen optie.

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15-02 16:28

westergas

rikkie_pc

Die twee lijken qua url, prijs en inhoud (opbouw, taalgebruik en specs) wel erg veel op elkaar. Zelfde club?

rikkie de zwerver TweakersIII

• Henshin
westergas schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:32:

Die twee lijken qua url, prijs en inhoud (opbouw, taalgebruik en specs) wel erg veel op elkaar. Zelfde club?
Sunny is van XLned en dat hoort weer bij Omicron. Tweak is van Omicron. Allebij NTD ipv DMCA.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor Newsdemon 1TB block + UsenetExpress 0.5TB block. Ik wilde daar nog 2.5TB bij van Bulknews maar die actie van 17 euro was blijkbaar al voorbij. Dan had ik laatstgenoemde als primary server gebruikt. Misschien dan toch maar een abbo van Tweak erbij nemen. Weet iemand hoe lang die actie van Tweak duurt (€30 p/jaar)?

Henshin wijzigde deze reactie 27-11-2018 18:19 (29%)

• Kroonkurk
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 15-02 20:20
Als je die actie van Tweak vandaag nog afsluit, dan is die levenslang, zolang je niet opzegt, € 30,- per jaar.

Of je dit morgen nog kan afsluiten ? Ik weet het niet. Misschien wel, misschien niet. Ik zou zeggen: NU doen.

• T.E
  • Laatst online: 15-02 23:28
Op zoek naar een payserver. Al jaren bij eweka. Nu is Eweka 5 euro pm voor 300mbit. ( wel voor 12 mnd afsluiten ) Aangezien we volgende maand glasvezel krijgen wel lekker snel.
Andere suggesties? Zie dat tweak goedkoop is maar ken het niet...

• fjs

fjs

Kroonkurk schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:46:
Als je die actie van Tweak vandaag nog afsluit, dan is die levenslang, zolang je niet opzegt, € 30,- per jaar.

Of je dit morgen nog kan afsluiten ? Ik weet het niet. Misschien wel, misschien niet. Ik zou zeggen: NU doen.
Heb hem er ook nog bij genomen.
Ninja
Tweak
NZBgeek

Zit voorlopig weer goed en goedkoper dan het was met Supernews.

• pven
  • Niet online
pven schreef op zondag 25 november 2018 @ 08:46:
Vandaag is er via PayPal 33,76 euro afgeschreven voor de Newsdemon-BF-deal van vorig jaar (met SlickVpn). Zo te zien nog steeds een prima deal.
Ik heb ze vandaag gevraagd of ik nog in aanmerking kom voor de BF-deal van dit jaar. Letterlijk binnen een paar minuten kreeg ik reactie dat ik de 14 maanden krijg. :)

• T.E
  • Laatst online: 15-02 23:28
T.E schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 19:50:
Op zoek naar een payserver. Al jaren bij eweka. Nu is Eweka 5 euro pm voor 300mbit. ( wel voor 12 mnd afsluiten ) Aangezien we volgende maand glasvezel krijgen wel lekker snel.
Andere suggesties? Zie dat tweak goedkoop is maar ken het niet...
Gister toch die tweaknews gekocht voor 2,50 pm. Maar goed ook vandaag is die alweer 5 euro :)
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True