Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

CreativeS schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 11:35:
[...]

Factuur moet je natuurlijk altijd opslaan/bewaren in je mail :)
:$
Hij staat online in je account, dit is meestal geen probleem natuurlijk, maar nu... :X

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
KillerBee schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 13:58:
Hij staat online in je account, dit is meestal geen probleem natuurlijk, maar nu... :X
Tsja... meestal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
Hmm, ik zag net een topic op Reddit. Veel mensen die hun (extra) blok of soms hun enige blok op Bulknews kwijt zijn. Speels inmiddels een dag of 8, niemand krijgt antwoord op mails...

Voor nu zou ik zeggen: breng je geld naar elders.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:47

Mr. Freeze

¡GO!

DjoeC schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 21:04:
Hmm, ik zag net een topic op Reddit. Veel mensen die hun (extra) blok of soms hun enige blok op Bulknews kwijt zijn. Speels inmiddels een dag of 8, niemand krijgt antwoord op mails...

Voor nu zou ik zeggen: breng je geld naar elders.....
Heb je een link naar het topic? Mijn account is ook foetsie, mijn e-mail bestaat ook niet meer voor ze.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Freeze op 28-06-2025 21:47 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Pagina: 1 ... 37 38 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.