Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
houdoeken schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 01:42:
In een zoekocht naar een leuke BF aanbieding deze gevonden van Newshosting:

https://controlpanel.newshosting.com/signup/index.php?

[Afbeelding]

Jammer dat ze een 1tb easynews account erbij gooien die op dezelfde backbone zit volgens mij...
Via jou link zag ik de aanbieding niet.

https://controlpanel.news...nup/index.php?promo=lxbnv

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 21:26
Blocknews has a 3 TB block account for $14.99. https://billing.blocknews.net/signup/blockfriday

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
houdoeken schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 01:42:
In een zoekocht naar een leuke BF aanbieding deze gevonden van Newshosting:

https://controlpanel.news...nup/index.php?promo=lxbnv

[Afbeelding]

Jammer dat ze een 1tb easynews account erbij gooien die op dezelfde backbone zit volgens mij...

@Dacuuu Thanks, link even aangepast!
Mooie deal, ik zie alleen niet staan of dit voor bepaalde of onbepaalde tijd is. Is dat bekend?

Edit:

Na doorklikken staat het in de (hele) kleine letters:

Exclusive Special, billed once for 15 months at $1.67/mo ($25.05 total), and then every 12 months at $5.99/mo ($71.88 total)

[ Voor 12% gewijzigd door Schweino op 30-11-2024 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Schweino schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:18:
[...]

Mooie deal, ik zie alleen niet staan of dit voor bepaalde of onbepaalde tijd is. Is dat bekend?

Edit:

Exclusive Special, billed once for 15 months at $1.67/mo ($25.05 total), and then every 12 months at $5.99/mo ($71.88 total)
Schijnbaar is de actie wel stapelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpzandt
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-09 16:26
Krijg hier ook niet gevonden of het voor onbepaalde tijd is of niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:17
Hier op Reddit is een topic, met alle Black Friday deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
jpzandt schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:37:
[...]

Volgens de topic op Reddit wordt het vernieuwd naar €71.88, als je moet verlengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
Newsgroepdirect heeft een paar mooie deals. 1 ervan is $20 per jaar, zolang je abonnement loopt. Met VPN.

Link
Lowest Usenet Prices
We Match Competitor Pricing

We have the lowest prices on usenet, guaranteed. If you find a lower price somewhere then let us know, we'll match it. See all of the current competitor prices that we're matching. We even beat backbone provider pricing by 10%.

[ Voor 48% gewijzigd door Glassertje op 30-11-2024 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:29
Ik heb afgelopen 2 jaar ca. 5500Gb totaal gebruikt bij Newsdemon, helaas zit er geen goede nieuwe deal meer voor mij bij.

Nu een blok van 6TB gekocht voor 15 euro met kortingscode bf241 bij bulknews.eu, kan ik weer even vooruit. Weet iemand of zoiets stapelbaar is?

https://www.bulknews.eu/nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
Ingelogd schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 22:30:
Ik heb afgelopen 2 jaar ca. 5500Gb totaal gebruikt bij Newsdemon, helaas zit er geen goede nieuwe deal meer voor mij bij.

Nu een blok van 6TB gekocht voor 15 euro met kortingscode bf241 bij bulknews.eu, kan ik weer even vooruit. Weet iemand of zoiets stapelbaar is?

https://www.bulknews.eu/nl/
Yes, ze worden bij elkaar opgeteld. Vorig jaar voor een vriend 2 blokken van 6TB gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
jpzandt schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:37:
[...]

15 maanden voor 37,5€.

Paar dagen voordien kreeg ik een mail voor te zeggen dat mijn vorig tarief "van onbepaalde tijd" steeg naar 6€/maand. Dus dan maar even op Reddit gaan zoeken op deals en daar had ik deze link gevonden. Binnen 15 maand zien we dan wem weer voor een andere deal :P

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lebans
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
Ik had een email gekregen van Newshosting dat het maandbedrag met 2 dollar verhoogd zou worden. Ik heb ooit een abonnement afgesloten voor 20 dollar per jaar (Black Friday) met de toevoeging dat deze onbeperkt zou worden verlengd voor het zelfde bedrag. Bericht gestuurd dat ik mijn oude "plan"/maandbedrag wil behouden en zowaar vanmorgen een bericht dat ik gewoon terug ga naar 20 dollar per jaar.

Edited: Ik vond van 20 naar 44 dollar wel erg gortig

[ Voor 6% gewijzigd door Lebans op 02-12-2024 11:16 ]

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Lebans schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:15:
Ik had een email gekregen van Newshosting dat het maandbedrag met 2 dollar verhoogd zou worden. Ik heb ooit een abonnement afgesloten voor 20 dollar per jaar (Black Friday) met de toevoeging dat deze onbeperkt zou worden verlengd voor het zelfde bedrag. Bericht gestuurd dat ik mijn oude "plan"/maandbedrag wil behouden en zowaar vanmorgen een bericht dat ik gewoon terug ga naar 20 dollar per jaar.

Klopt, iedereen die een mailtje stuurt krijgt gewoon weer het oude bedrag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:57

Bedankt, die mail heb ik denkende het was een normale nieuwsbrief was niet gelezen.

Heb gelijk ook een ticket ingeschoten met de vraag om op de 20$/Jaar te blijven, zoals dit nog steeds als cyber monday aanbieding wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houdoeken
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-08 23:41

houdoeken

houdoe ken!

Schweino schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 10:18:
[...]

Edit:

Ik weet niet of vandaag de aanbieding veel anders is, de prijs in ieder geval niet. Wel staat er nu duidelijk tweaknews bij als tweede naam (naast easynews) waar je 1TB bij krijgt.
Ik vraag me af of je daar in de praktijk veel aan hebt, aangezien ze alle drie op dezelfde backbone zitten. Of mis ik hier wat?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A9BNe71.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

@DarkSEDA

Wanneer heb jullie bericht gekregen over een prijsverhoging? Was dat lang geleden, of vlak voor de verlengdatum? Ik kan niets terugvinden in mijn mailbox, maar krijg vandaag wel van PayPal een ontvangstbewijs voor $44.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

MartijnS72 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:15:
[...]

@DarkSEDA

Wanneer heb jullie bericht gekregen over een prijsverhoging? Was dat lang geleden, of vlak voor de verlengdatum? Ik kan niets terugvinden in mijn mailbox, maar krijg vandaag wel van PayPal een ontvangstbewijs voor $44.
Die email met de titel "Updates from Newshosting" kreeg ik op 24 november (zat in mijn spambox). Mijn verlengdatum was 4 december.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSEDA
MartijnS72 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 08:15:
[...]

@DarkSEDA

Inderdaad zoals @SR8 aangeeft.

"updates from Newshosting" op 24 november ontvangen.

Deze alinea:
Newshosting’s innovations in Usenet hosting and delivery have kept your price stable for many years while continually adding value to your service. Due to the unprecedented growth of the daily Usenet feed and rising energy costs, we must make significant investments into our platform to maintain the service for you and the entire Usenet community. As a result, we are raising prices by $2 per month starting on your next billing cycle.
Mijn renew is ook morgen op 4 december, ik ben benieuwd.

Op mijn ticket kreeg ik binnen een half uur de volgende reactie:

Your account will renew at its original rate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lebans
@MartijnS72 24 november email met melding verhoging. Maandag email, teruggezet naar oud jaarbedrag. Nieuwe periode start weer op 4 december.

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Vanochtend inderdaad een melding van paypal met het oude bedrag ontvangen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lebans
DarkSEDA schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:16:
Vanochtend inderdaad een melding van paypal met het oude bedrag ontvangen. d:)b
Bij mij ook vanmorgen via PayPal $20 afgeschreven.

Rob

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Dankzij jullie tip om te verhaal te halen, kreeg ik vandaag ook $24,- terug via PayPal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 23:06

TFHfony

Professional Weirdo

Vandaag ook een mail van usenetserver.com dat mijn "life time" abbo van USD 19,99 met USD 24 verhoogd ging worden, dus... net via de support pagina maar eens een klacht ingediend.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 19:09
Heb per ongeluk een abonnement van 15 maanden geselecteerd en bevestigd.(Eweka) Als ik nu naar mijn Eweka ga zie ik dat het termijn inderdaad loopt tot over 15 maanden. Ik kan niet zien of het account daadwerkelijk actief is. Ik betwijfel het omdat ik ook niet betaald heb. Moet ik nog betalen is het account actief? 2 jaar geleden heb ik een maand abbo gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
henry70 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:32:
Heb per ongeluk een abonnement van 15 maanden geselecteerd en bevestigd.(Eweka) Als ik nu naar mijn Eweka ga zie ik dat het termijn inderdaad loopt tot over 15 maanden. Ik kan niet zien of het account daadwerkelijk actief is. Ik betwijfel het omdat ik ook niet betaald heb. Moet ik nog betalen is het account actief? 2 jaar geleden heb ik een maand abbo gehad.
Testen of je kan downloaden, zoJA dan is het actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
ik weet het wachtwoord niet, in mijn Eweka kun je het wachtwoord veranderen, moet je eerst het huidige wachtwoord opgeven, er staan sterretje, ik meen dat ik die eerst zichtbaar kon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:09
henry70 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:26:
ik weet het wachtwoord niet, in mijn Eweka kun je het wachtwoord veranderen, moet je eerst het huidige wachtwoord opgeven, er staan sterretje, ik meen dat ik die eerst zichtbaar kon maken.
Weet je download software niet het wachtwoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
W1ck1e schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:27:
[...]

Weet je download software niet het wachtwoord ?
nee dat is er een tijd af geweest, en mijn pc is opnieuw geïnstalleerd. Heb ook een mail gestuurd om te informeren. duurt een tijd voor antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
henry70 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:26:
In Firefox, maar ook Chrome, kan je gewoon in je wachtwoordmanager zien welk WW het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
klopt, het wachtwoord van mijn Eweka heb ik daar ook in opgeslagen, maar om verbinding te maken heb je een ander wachtwoord nodig, die wordt nooit en kan niet opgeslagen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14:27
henry70 schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:00:
klopt, het wachtwoord van mijn Eweka heb ik daar ook in opgeslagen, maar om verbinding te maken heb je een ander wachtwoord nodig, die wordt nooit en kan niet opgeslagen worden.
In mijn Eweka kun je dat nieuwslezer wachtwoord gewoon aanpassen...... Dus: als je, zoals je zegt, wel kunt inloggen kun je ook je nieuwslezer wachtwoord (en userid) aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
henry70 schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:00:
Da's wel gek... je logt met je e-mailadres in op de 'Mijn Eweka'-omgeving, maar voor het inloggen in je newsreader heb je een andere accountnaam. Wachtwoord is in beide gevallen hetzelfde. Tenzij je natuurlijk je gebruikersnaam voor het inloggen op de newsserver ook hebt gewijzigd, maar in alle gevallen blijft het wachtwoord hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
Klopt wachtwoord opgeslagen in de browser is het zelfde, even terug komen op of het actief is, ja ik kan downloaden, ik heb per ongeluk een abbo voor 15 maanden aangeklikt maar niet betaald, ik kom ergens tegen dat je pas gebruik kunt maken als je betaald hebt. Mijn bedoeling was om een maand te gaan gebruiken. Abbo loopt tot 10-03-2026 staat in mijn Eweka, ben benieuwd of het gecorrigeerd kan worden, of hoe het zit met betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
henry70 schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:28:
Mijn bedoeling was om een maand te gaan gebruiken. Abbo loopt tot 10-03-2026 staat in mijn Eweka, ben benieuwd of het gecorrigeerd kan worden, of hoe het zit met betalen.
Ik hoop het voor je, maar aan een maandabonnement hangt wel een heel ander prijskaartje dan het actietarief voor 15 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
Het is allemaal goed afgehandeld per email, wel heb ik hier geduld voor moeten opbrengen. Voorgaande keren ook goede ervaringen. Zonder betaald te hebben zat ik 15 maanden vast aan een abbo van 7 euro per maand. Denk dat het heeft kunnen gebeuren omdat ik ingelogd was en toen op de website een keuze heb gemaakt, komt er ook nog eens bij dat ik van bank veranderd ben misschien dat er daarom niets werd afgeschreven. Het account was wel actief ik kon gewoon downloaden. Heb er geen gebruik van gemaakt of maanden lang, voor het zelfde geld weten ze mij te vinden om te betalen. Kortom Eweka is betrouwbaar. In mijn eweka kan ik account activeren dit durf ik niet ik weet niet welk abbo ze dan hanteren of zou ik dan die keuzen kunnen maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
henry70 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 14:42:
Het is allemaal goed afgehandeld per email, wel heb ik hier geduld voor moeten opbrengen. Voorgaande keren ook goede ervaringen. Zonder betaald te hebben zat ik 15 maanden vast aan een abbo van 7 euro per maand. Denk dat het heeft kunnen gebeuren omdat ik ingelogd was en toen op de website een keuze heb gemaakt, komt er ook nog eens bij dat ik van bank veranderd ben misschien dat er daarom niets werd afgeschreven. Het account was wel actief ik kon gewoon downloaden. Heb er geen gebruik van gemaakt of maanden lang, voor het zelfde geld weten ze mij te vinden om te betalen. Kortom Eweka is betrouwbaar. In mijn eweka kan ik account activeren dit durf ik niet ik weet niet welk abbo ze dan hanteren of zou ik dan die keuzen kunnen maken?
Is dat geen vraag voor de support afdeling van Eweka?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:30
Ik gebruik al heel lang Eweka maar de laatste weken komt er niks meer compleet binnen.
Hebben meer mensen hier last van?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• CreativeS
  • Niet online
gielie schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:53:
Ik gebruik al heel lang Eweka maar de laatste weken komt er niks meer compleet binnen.
Hangt ervan af wat je wil downloaden...

• DjoeC
gielie schreef op donderdag 12 december 2024 @ 11:53:
Nee, niet meer/minder dan anders. Zal vast met je artikelkeuzes te maken hebben.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Oud spul komt bij Eweka duidelijk langzaam binnen maar laatst nog iets van 3600 dagen oud kunnen downloaden. Al het nieuwe spul haal ik rond de 100 MB/s, de max van mijn internet verbinding.

Ik heb wel het gevoel dat automatische takedowns een groter probleem aan het worden zijn. Maar als 1 release 5 keer geupload is maakt dat ook niet meer uit...

Parren en rarren is heel erg gevoelig voor goedwerkend geheugen, dus dat zou je eens kunnen checken met memtest bijvoorbeeld.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngerburN
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-01 02:30
Iemand die weet wat er met Usenet.pro aan de hand is? Kan niet meer verbinden en kan support ook niet bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
AngerburN schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 15:44:
Iemand die weet wat er met Usenet.pro aan de hand is? Kan niet meer verbinden en kan support ook niet bereiken.
Website werkt hier nog wel.

Maar als je op support klikt, zie je server error.

[ Voor 9% gewijzigd door Glassertje op 14-12-2024 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:32

Mr. Freeze

¡GO!

Jammer, clubnzb is nu ook gekaapt door NordVPN.

Edit; nu weer normaal.

[ Voor 21% gewijzigd door Mr. Freeze op 15-12-2024 22:11 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Gekaapt? NordVPN? Die zo goed in marketing zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
@jmk

Goedwerkend geheugen, wat is dat voor term? Geheugen is defect of het is het niet..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:09
Sjah schreef op zondag 15 december 2024 @ 22:03:
@jmk

Goedwerkend geheugen, wat is dat voor term? Geheugen is defect of het is het niet..
Een geheugen module bevat veel bits. Als een/het deel dat kapot is gebruikt wordt dan merk je dat, als dat deel niet gebruikt wordt dan merk je het niet. Als er veel hersteld moet worden dan heb je last van slecht werkend geheugen. Is het verstandig om geheugen te gebruiken dat niet helemaal goed is, neen natuurlijk niet, maar soms moet je dat eerst merken. Met de tip van @jmk is wat mij betreft niks mis.

btw : ik heb wel eens gehad dat ik dezelfde download op de ene pc wel en op de andere pc niet kon repareren. Dat weet ik dan niet aan geheugen of processor maar eerder aan de invloed van omgeving temperatuur op de werking van geheugen of processor. In het ergste geval maakte ik de pc open, tijdens het herstellen van de download.

[ Voor 3% gewijzigd door W1ck1e op 15-12-2024 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Laatst online: 15:30
jmk schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:31:
Oud spul komt bij Eweka duidelijk langzaam binnen maar laatst nog iets van 3600 dagen oud kunnen downloaden. Al het nieuwe spul haal ik rond de 100 MB/s, de max van mijn internet verbinding.

Ik heb wel het gevoel dat automatische takedowns een groter probleem aan het worden zijn. Maar als 1 release 5 keer geupload is maakt dat ook niet meer uit...

Parren en rarren is heel erg gevoelig voor goedwerkend geheugen, dus dat zou je eens kunnen checken met memtest bijvoorbeeld.
Ik denk zelf dat het met de takedowns te maken heeft, ze zijn blijkbaar weer wat fanatieker geworden voor de content die ik wil binnen halen.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
gielie schreef op maandag 16 december 2024 @ 11:19:
Ik denk zelf dat het met de takedowns te maken heeft, ze zijn blijkbaar weer wat fanatieker geworden voor de content die ik wil binnen halen.
Bestanden van Apple TV+ en Disney zijn erg snel weg in ieder geval... maar op dezelfde dag moet het allemaal wel lukken. Maar ook hier zit verschil in, sommigen zijn echt snel weg, anderen blijven gewoon staan. Nu moet ik wel zeggen dat bestanden van bepaalde 'communities' (niet zijnde Spotnet, DS, NZBGeek en zo) langer blijven staan dan andere. Op een bepaalde Duitse kan ik héél véél nog downloaden, maar is het aanbod wat minder. Ik download veel in DV... terwijl men vaak voor enkel HDR kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

@jmk

Ja ik gebruikte die woorden omdat ik wel eens heb gehad dat 1 van mijn geheugen reepjes defect bleek. Mijn PC startte toen wel op maar erg veel downloads faalde terwijl de snelheid van het downloaden wel gewoon vrij hoog was. Ook had ik vage foutmeldingen op verschillende websites. Ik kon dat pas verklaren nadat ik een memtest had uitgevoerd.

Dus mijn computer werkte nog wel maar alleen heel slecht... :)

Yippie kayak, other buckets!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:56
@jmk

Het zal je verbazen. Plotseling had ik bij mijn Unraid server dat een update van een docker container faalde en regelmatig downloads niet afgemaakt konden worden terwijl alle andere dockers gewoon goed werkten. Ik vond het heel verdacht en meteen een memcheck gedaan. Het bleek dat 1 van de geheugenbankjes in een bepaald segment niet meer goed werkte dus 1 van de nand chips was overleden. Voor de zekerheid nog even getest in een ander moederbord en precies dezelfde fouten. Geheugen vervangen van 4 x 8 naar 2 x 32 GB en liep weer als een zonnetje.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:41
@winwiz Tip voor je volgende NAS: koop ECC geheugen.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Meer mensen hier (toevallig) dat Tweaknews de terugkerende betaling gestopt heeft (oftewel, wederom eenzijdig het contract verbreekt?)

Edit
Ik zie dat Paypal nog wel op de site staat, maar kan alleen nog maar met Creditcard betalen (andere optie heb ik niet meer).

[ Voor 33% gewijzigd door MeNTaL_TO op 27-12-2024 00:53 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Ligt NewsDemon beetje op zijn gat, of is het meer dat iedereen thuis is vandaag...? Speed is nagenoeg niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Sjah schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 11:21:
Ligt NewsDemon beetje op zijn gat, of is het meer dat iedereen thuis is vandaag...? Speed is nagenoeg niks.
Hier op dit moment een normale snelheid van ~ 50 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
jmk schreef op maandag 16 december 2024 @ 20:17:
[...]

Ja ik gebruikte die woorden omdat ik wel eens heb gehad dat 1 van mijn geheugen reepjes defect bleek. Mijn PC startte toen wel op maar erg veel downloads faalde terwijl de snelheid van het downloaden wel gewoon vrij hoog was. Ook had ik vage foutmeldingen op verschillende websites. Ik kon dat pas verklaren nadat ik een memtest had uitgevoerd.

Dus mijn computer werkte nog wel maar alleen heel slecht... :)
Ik dacht hetzelfde en kreeg ook foutmeldingen.
Eerst maar eens geheugen in en uitgestoken en het loopt weer als een zonnetje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Nu online

vectormatic

Warlock of the doorlock

Vraagje voor de comunity hier: Hoe zit het tegenwoordig met dingen als handhaving vanuit Brein etc? "vroeger" voor het downloadverbod heb ik aardig wat ge-usenet, maar mede met de opkomst van netflix en het downloadverbod (en minder kijktijd) heb ik toen de setup opgedoekt.

Nu begin ik me meer en meer te ergeren aan de versplintering van de verschillende streamingdiensten, alsook de steeds idiotere regels en prijzen die ze er alsnog aan hangen.

Nu was het vroeger natuurlijk zo dat downloaden "mocht", zolang je zelf niet uploadde, maar die vlieger gaat niet meer op.

Gaat brein (of enige andere club?) tegenwoordig ook achter individuele usenet gebruikers aan? Wat voor risico neem ik hier tegenwoordig mee?

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Als fervent downloader merk ik hier niets van. Ik heb usenet eigenlijk nooit opgegeven. Met torrents gebruikte ik wel VPN maar dan gingen er soms rond de 30TB per maand doorheen, met NNTP niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Hoe zou, behalve de usenet provider, iemand moeten kunnen zien dat jij iets download wat niet zou mogen? Dat kunnen ze niet. Wat betreft usenet zijn het doorgaans posters die achterhaald worden of indexers die gedwongen worden op te geven.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
En zie daar de reden waarom ik die hele VPN-hype met usenet zo'n onzin vind! Het gros uploadt niet eens.

[ Voor 15% gewijzigd door CreativeS op 30-12-2024 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:32

Mr. Freeze

¡GO!

vectormatic schreef op maandag 30 december 2024 @ 18:02:
Vraagje voor de comunity hier: Hoe zit het tegenwoordig met dingen als handhaving vanuit Brein etc? "vroeger" voor het downloadverbod heb ik aardig wat ge-usenet, maar mede met de opkomst van netflix en het downloadverbod (en minder kijktijd) heb ik toen de setup opgedoekt.

Nu begin ik me meer en meer te ergeren aan de versplintering van de verschillende streamingdiensten, alsook de steeds idiotere regels en prijzen die ze er alsnog aan hangen.

Nu was het vroeger natuurlijk zo dat downloaden "mocht", zolang je zelf niet uploadde, maar die vlieger gaat niet meer op.

Gaat brein (of enige andere club?) tegenwoordig ook achter individuele usenet gebruikers aan? Wat voor risico neem ik hier tegenwoordig mee?
Daarom schakel je SSL in. Daardoor blijft alles onzichtbaar wat je doet via die verbinding.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Nu online

vectormatic

Warlock of the doorlock

Mr. Freeze schreef op maandag 30 december 2024 @ 20:41:
[...]

Daarom schakel je SSL in. Daardoor blijft alles onzichtbaar wat je doet via die verbinding.
Ja, dat kwartje viel bij mij ook naar @Bastien zn reactie, als je alles over SSL laat lopen moeten ze of logs hebben van de usenet provider, of kunnen ze hooguit aantonen dat je veel data slurpt van IP adres X

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
vectormatic schreef op maandag 30 december 2024 @ 20:50:
Ja, dat kwartje viel bij mij ook naar @Bastien zn reactie
Gauw terugpakken dat kwartje… zeker als die bij de reactie ligt.

Sorry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
Mr. Freeze schreef op maandag 30 december 2024 @ 20:41:
[...]

Hoe zouden ze er zonder SSL dan achter moeten komen dat je van Usenet gebruik maakt dan? Dan zou je provider dat door moeten geven, maar dat lijkt mij met het oog op de privacy niet zomaar mogelijk toch?

Edit: Volgens mij zijn providers ooit begonnen met het aanbieden van SSL om traffic shaping van internetproviders tegen te gaan, maar dat mag volgens mij met de huidige netneutraliteitsregels sowieso niet meer.

[ Voor 20% gewijzigd door theblindman op 30-12-2024 21:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
DeTjuk schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:14:
https://nzb360.com/
[...]

Nu in de BF sale. Heerlijk programma om te gebruiken op je (Android) telefoon. Wordt nog steeds heel regelmatig bijgewerkt en uitgebreid met functies.

Pro license voor 8.40 USD momenteel. Koopje voor hetgeen je krijgt.
Discord.
Terugkomend hierop. Is echt een briljante App en is zijn geld dubbel en dwars waard. Echt zo ontzettend eenvoudig en gebruiksvriendelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 14:47

Nicap

Tsssk....

Hier ook mensen die nzbs.in gebruiken? Had wel gelezen dat ze met een upgrade bezig waren, maar website ligt al een tijdle plat. Iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Nicap schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 13:25:
Hier ook mensen die nzbs.in gebruiken? Had wel gelezen dat ze met een upgrade bezig waren, maar website ligt al een tijdle plat. Iemand meer info?
?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I7bYE6hao4ZQGgPHprXudsWCJ20=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RAvfRpNztFpy5uVIsti1XbVY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ja, die had ik gezien. En ook geprobeerd met wachtwoord vergeten. Maar dat was een paar dagen terug, en toen lukte het niet. Nu weer geprobeerd en nu lukt het gelukkig wel.
tnx voor de reminder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
*knip* Goed bedoeld, maar invites voor een torrents website hoort niet thuis in een nieuwsgroepen topic.

[ Voor 81% gewijzigd door rens-br op 22-01-2025 15:28 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_0izO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:41

Mr_0izO

Natural Mystic

Ik moest verlengen en dacht probeer deze link eens of die nog werkt. En hij doet 't nog! Voor 50 euro 15 maanden afgesloten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
Mr_0izO schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 16:17:
Ik moest verlengen en dacht probeer deze link eens of die nog werkt. En hij doet 't nog! Voor 50 euro 15 maanden afgesloten.
Deze aanbieding is recenter en goedkoper, maar ik weet niet of hij nog werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door grun93 op 25-01-2025 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
grun93 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:22:
[...]

Ja FIJN ,maar wellicht zaak dat uit te zoeken , voor hem hier te plempen. O+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:33
Sjah schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 18:25:
[...]

Ja FIJN ,maar wellicht zaak dat uit te zoeken , voor hem hier te plempen. O+
Hij gaat toch niet 'om het uit te zoeken' een tweede account aanmaken? :?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Laatst online: 13-09 22:34
Ik heb op dit moment 6 Drunkenslug invites beschikbaar. Wie eerst komt, eerst maalt!
Stuur maar een DM met je mailadres. Ik zal deze post updaten met de beschikbaarheid

Nog beschikbaar: 2 invites

Vermeld in de dm aub ook je mailadres!

[ Voor 10% gewijzigd door SuperCrisz op 30-01-2025 11:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• u4ea126
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-08 23:32
grun93 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:22:
[...]

Ter info, heb deze vandaag gebruikt om na een maande trial te verlengen en werkt effectief nog. :)
De goedkoopste die ik online heb gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Laatst online: 13-09 22:34
SuperCrisz schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:00:
Ik heb op dit moment 6 Drunkenslug invites beschikbaar. Wie eerst komt, eerst maalt!
Stuur maar een DM met je mailadres. Ik zal deze post updaten met de beschikbaarheid

Nog beschikbaar: 0 invites

Vermeld in de dm aub ook je mailadres!
ze zijn op! kan mijn eigen post helaas niet meer wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loolladin
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 02-09 16:23
SuperCrisz schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:15:
[...]

ze zijn op! kan mijn eigen post helaas niet meer wijzigen
Aahh net te laat zie ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
Nee hoor, stuur me maar een DM met je emailadres. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daftz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:34
Ik heb 4 Drunkenslug invites te vergeven, stuur een DM met je mailadres als je er eentje wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Dear valued user,

Since 2001, Eweka has consistently provided access to the most reliable European Usenet backbone, the most accurate search results, and an industry-leading 5400+ days of binary and text retention. Providing the best Usenet experience is our highest priority, and we have always invested in our service to optimize for speed, performance, and retention.

Although we’ve kept our prices stable over the past 20 years, we are required to make substantial investments into our infrastructure. Due to the exponential growth of the daily Usenet feed, as well as higher energy costs, and increases in hosting and network costs, we are required to raise prices by €2 per month to maintain our premium service levels. This will take place on your upcoming billing cycle.

In addition to expanding our network, we have formed a partnership with Easynews which gives you access to a web-based Usenet search tool, along with PrivadoVPN to improve your online security.

What is Easynews?

Easynews provides Eweka users with web-based Usenet service via your web browser, giving you the following:
Browse on any device - Access 110,000+ newsgroups on your preferred web browser.
Built-in search tool - Find articles quickly without a newsreader or any additional set-up.
5,400+ days of retention - Enjoy more accurate search results with industry-leading retention rates across all newsgroups.
Premium Tier-1 network and routing - Get faster Usenet access on EU and US servers. Easynews buys bandwidth directly from ISPs to provide fast and unlimited speed.
What is PrivadoVPN?

PrivadoVPN is a premium virtual private network (VPN) that provides:
Powerful encryption - PrivadoVPN uses 256-bit AES encryption for more advanced security.
Ad blocker - Block advertisements on YouTube and other websites.
Threat detection - Protection against malware and phishing attacks.
Geo-unblocking - Avoid censorship and easily navigate content restrictions.
Zero-log - Ensure your online activity is never tracked or monitored.
To access PrivadoVPN and Easynews, or to make any changes to your Eweka subscription, visit My Eweka.

Thank you,
Eweka

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:41

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Nog niks gehad maar heb ook nog voor bijne een jaar.

Usenet handleidingen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DjoeC
CrashOverDrive schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:47:
Er lijken er wel 2 verschillende actief te zijn:

12 maanden @ 2,50 + 500GB easy
https://www.eweka.nl/nl/landing/special-deal-evm-1
15 maanden @ 2,50 + 1000GB easy
https://www.eweka.nl/nl/landing/promo-deal-evm-1

Vreemd genoeg ben ik op beide smaakjes via dezelfde linkjes (uit zowel dit draadje als op reddit) terecht gekomen. Hij lijkt soms nog ea te redirecten tijdens het inloggen lijkt het wel. Maar daarna handmatig naar 1 van die 2 werkt wel gewoon. Eweka 8)7
Bovenstaande Eweka acties zijn nog steeds actief. Ik heb net weer een jaartje opgetopt - tot 2e helft 2027. De 12 maanden actie is voordeliger dan de 15 maanden actie die nu totaal 45 euro is..

Misschien later nog een extra jaartje al wordt dat wel erg ver in de toekomst kijken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:36

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Even een vraagje, hoe verleng ik mijn eweka account. Ik heb afgelopen september wel een betaling gedaan, maar nooit op de website een account gekregen. Dus bij deze, hoe los ik dit op?

Ik kan ook geen wachtwoord vergeten link aanvragen, mijn emailadres herkent hij niet...

Ik vind het heel vaag allemaal.
Ik kan wel gewoon gebruik maken van eweka... 🧐

Edit: Ik heb betaald met mijn curve creditkaart, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt..?

[ Voor 11% gewijzigd door PeaceFreak op 17-02-2025 21:28 ]

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

PeaceFreak schreef op maandag 17 februari 2025 @ 21:18:
Even een vraagje, hoe verleng ik mijn eweka account. Ik heb afgelopen september wel een betaling gedaan, maar nooit op de website een account gekregen. Dus bij deze, hoe los ik dit op?

Ik kan ook geen wachtwoord vergeten link aanvragen, mijn emailadres herkent hij niet...

Ik vind het heel vaag allemaal.
Ik kan wel gewoon gebruik maken van eweka... 🧐

Edit: Ik heb betaald met mijn curve creditkaart, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt..?
Wat voor mij dan heel vaag is. Geen Eweka account wel toegang tot Eweka hoe doe je dat dan?

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

RobbyTown schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:12:
[...]

Wat voor mij dan heel vaag is. Geen Eweka account wel toegang tot Eweka hoe doe je dat dan?
Ik heb (als ik me goed herinner) op een Reddit link/actie van Eweka geklikt. Zo ook betaald, en afgeschreven. Toen bij Sabnzbd de login ingevoerd, dus een username en password. Alleen weet ik dat password niet meer. Ik verwachtte dat dat maar mijn mail werd gestuurd (user+pass) plus een link om ergens in een omgeving te kunnen inloggen.

Nu heb ik alleen het betalingsbewijs en een username.
Geen password meer (dat werd eenmaal weergegeven op een webpagina na het betalen als ik me goed herinner).

Misschien moet ik even de Eweka support contacten, want als ik mijn emailadres invoer bij "wachtwoord vergeten" staat er "user not found".

Dat vind ik zo vaag, het lijkt alsof er helemaal geen account bestaat met mijn emailadres...

Zal ik dan maar even Eweka support contacten?
Heb even advies nodig omdat ik nu niet weet hoe ik ooit mijn account zou kunnen verlengen o.i.d..

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:01
Ik denk dat je dan een verkeerd e-mailadres invult of hebt ingevuld bij het aanmaken van je account, want je krijgt meerdere e-mails bij het aanmaken van een account en betalen voor hun diensten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Nu weet ik niet als Eweka net als Amazon (.nl en .de) onderscheid maakt

https://www.eweka.nl/nl/myeweka/password
https://www.eweka.nl/en/myeweka/password

Mocht dat niet werken. Dan is denk ik je emailadres fout. Beste wat je dan kan doen support mailen. Die reageren best vlot.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

RobbyTown schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:32:
Nu weet ik niet als Eweka net als Amazon (.nl en .de) onderscheid maakt

https://www.eweka.nl/nl/myeweka/password
https://www.eweka.nl/en/myeweka/password

Mocht dat niet werken. Dan is denk ik je emailadres fout. Beste wat je dan kan doen support mailen. Die reageren best vlot.
Helaas op beide paginas de "User not found" error.
Ik heb zonet hun support aangeschreven.

Dank voor de hulp @RobbyTown !

Edit: Ik heb van hun support gehoord, en wat blijkt nu?
Ik had een ander emailadres gebruikt tijdens de registratie.
Zij hebben mij het emailadres doorgegeven en nu wachtwoord reset aangevraagd en gekregen.

Ook weer opgelost!
Nogmaals bedankt voor de hulp hier! _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door PeaceFreak op 18-02-2025 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos
  • Registratie: September 2003

latislos

zie signature

Zijn hier nog meer mensen met vipernews account?
Ik krijg sinds vandaag geen verbinding meer op news.vipernews.com:563 in SAB.
Heb ook al 443 en zonder SSL geprobeerd maar geeft altijd dezelfde foutmelding.

Server address "news.vipernews.com:563" is not valid. (in geval van poort 563)
ik heb support al gecontacteerd.

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:41
@latislos news.vipernews.com op TCP poort 119 werkt hier nog prima. Moet je het IP adres en poort nummer niet apart invullen in SAB?

[ Voor 42% gewijzigd door RichieB op 26-02-2025 20:15 ]

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos

latislos

zie signature

@RichieB op 119 werkt het ook niet "Server address "news.vipernews.com:119" is not valid.
ja, je vult url en poortnummer apart in.

ik snap er niets van, er is niets veranderd en ineens komt ie hiermee.
Kan je ergens in windows zien wanneer een URL wordt geblokkeerd ofzo ergens in firewall settings/log?

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos

latislos

zie signature

Kan het een DNS probleem zijn? voor een of andere reden werkt wikihow.com niet bij mij, maar als ik check met https://downforeveryoneorjustme.com/wikihow.com werkt het wel..

maar bij news.vipernews.com zegt ie dast het voor iedereen plat ligt, (zeker omdat het alleen openbare 8080 urls checkt....

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos

latislos

zie signature

[update] het was inderdaad de DNS. ik heb hem naar google dns gezet en nu werkt het weer. :)

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 00:52:
Meer mensen hier (toevallig) dat Tweaknews de terugkerende betaling gestopt heeft (oftewel, wederom eenzijdig het contract verbreekt?)
Ja, zag vandaag een afschrijving dat mijn abo van 30 naar 57 ophoog was gegooid. Ze hebben dat uiteindelijk weer naar 30 gebracht na emailen, maar rare manier van zaken doen al zeg ik het zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Cardinal schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 23:37:
[...]

Ja, zag vandaag een afschrijving dat mijn abo van 30 naar 57 ophoog was gegooid. Ze hebben dat uiteindelijk weer naar 30 gebracht na emailen, maar rare manier van zaken doen al zeg ik het zelf.
Alvast een waarschuwing, dit zal volgend jaar weer gebeuren, blijkbaar is de toezegging dat het altijd 30 zal zijn niet bij de rest daar bekend.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijtbord
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 13-09 11:22
Mijn Eweka jaarabonnement verloopt over 12 dagen, ik heb net een mail gehad met een aankondiging van een prijsverhoging:
Vanwege de zeer sterke groei van de dagelijkse Usenet-feed, evenals hogere energiekosten en stijgende hosting- en netwerkkosten, zijn we genoodzaakt om de prijzen met € 2 per maand te verhogen om onze premium serviceniveaus te behouden. Dit zal ingaan bij uw eerstvolgende betaalcyclus.
Eweka is voornemens om over 2 weken een bedrag van 96 euro af te schijven van mijn rekening voor 12 maanden gebruik. Dat lijkt me wat veel? Ik zie althans een speciale aanbieding staan voor 6,99 per maand.

Ik ben benieuwd hoe jullie omgaan met de prijsverhoging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:46

rvk

krijtbord schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:30:
Eweka is voornemens om over 2 weken een bedrag van 96 euro af te schijven van mijn rekening voor 12 maanden gebruik. Dat lijkt me wat veel? Ik zie althans een speciale aanbieding staan voor 6,99 per maand.

Ik ben benieuwd hoe jullie omgaan met de prijsverhoging.
Ik heb vorige maand gebruik gemaakt van een van die korting paginas. Er waren er 2. Een voor 12 maanden en 1 voor 15. Ik geloof dat ik de 12 mnd heb gepakt (€30 voor 12mnd). De 12 maanden worden boven op je huidige abo gezet dus dan hoeven ze niets af te schrijven (je geeft dan wel direct toestemming om via de opgegeven manier af te schrijven wat bij mij ideal was, na 2 dagen afgeschreven). Ik had nog geen vpn bij hun, dat had ik bij Surfshark. Maar ik kreeg van de week ook de mail van Surfshark dat ze gaan afschrijven (veel hoger bedrag dan normaal) dus die heb ik gelijk maar opgezegd (want vpn zou nu ook via eweka moeten kunnen, dat merk ik eind maart als Surfshark afloopt).
De maanden staan niet op die pagina maar in mijneweka zijn de maanden er wel bijgezet.

[ Voor 11% gewijzigd door rvk op 05-03-2025 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijtbord
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 13-09 11:22
Bedankt, ik ga die links proberen, ze lijken beiden nog actief. Ik heb gezien de 12 dagen dat mijn abonnement loopt niet 100% vertrouwen dat het goed gaat als ik de maanden erbij op laat tellen, dus heb mijn verlenging van mijn abonnement nu geannuleerd en sluit over een kleine 2 weken het opnieuw af met die aanbiedingslink.

Die had ik volgens mij ook gebruikt een paar jaar terug, maar kennelijk was ongezien mijn abonnement van 12 x 2,50 naar 70+ euro gegaan, ik ga even een notitie maken dat ik volgend jaar het even in de gaten ga houden zodat ik niet weer ongezien opeens op een hoger bedrag zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koentje3
  • Laatst online: 12:44
krijtbord schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:06:
Bedankt, ik ga die links proberen, ze lijken beiden nog actief. Ik heb gezien de 12 dagen dat mijn abonnement loopt niet 100% vertrouwen dat het goed gaat als ik de maanden erbij op laat tellen, dus heb mijn verlenging van mijn abonnement nu geannuleerd en sluit over een kleine 2 weken het opnieuw af met die aanbiedingslink.

Die had ik volgens mij ook gebruikt een paar jaar terug, maar kennelijk was ongezien mijn abonnement van 12 x 2,50 naar 70+ euro gegaan, ik ga even een notitie maken dat ik volgend jaar het even in de gaten ga houden zodat ik niet weer ongezien opeens op een hoger bedrag zit.
Volgens mij is het een aanbieding voor 12 maanden 2,50 per maand, voor nieuwe accounts. ik wilde hem afsluiten, maar heb ooit (echt jáááren geleden) een eweka account gehad. Hij herkende mijn mailadres en ik kreeg toen ipv 2,50 per maand voor 12 maanden, een 'aanbieding' van 7 euro per maand voor 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
koentje3 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:00:
[...]

Volgens mij is het een aanbieding voor 12 maanden 2,50 per maand, voor nieuwe accounts. ik wilde hem afsluiten, maar heb ooit (echt jáááren geleden) een eweka account gehad. Hij herkende mijn mailadres en ik kreeg toen ipv 2,50 per maand voor 12 maanden, een 'aanbieding' van 7 euro per maand voor 12 maanden.
Hmm, bij verlenging (inloggen, dan afsluiten) zou je gewoon 12 maanden extra moeten krijgen. Werkte in februari tenminste nog: DjoeC in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-09 17:37
Ik kwam na wat zoeken deze tegen https://www.easyusenet.nl/2000mbit.html?term=1y

Lijkt me opzich niet verkeerd voor 47€ 1 jaar.
Pagina: 1 ... 36 ... 38 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.