Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

DjoeC schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:07:
[...]

Nee niet netjes. Vandaag nog een mailtje sturen, eventueel storneren want geen 30 dagen aankondiging - of was dat al bij afsluiten bekend? Trouwens waarom heb je automatisch verlengen niet uitgezet toen je bericht kreeg?
Ik las het nu pas (email adres kijk ik niet vaak)

in de AV van Tweaknews staat dit:

Terugkerende betalingen: Als u een betaling doet via PayPal of een andere betalingsmethode, een Betaalde dienst of een abonnement voor de TweakNews Usenet-diensten die automatisch wordt verlengd, zoals maandelijks of jaarlijks, gaat u ermee akkoord dat wij uw Geaccepteerde betalingsmethode bij elke maandelijkse, jaarlijkse of andere verlengingstermijn (die is gebaseerd op de toepasselijke factureringscyclus) kunnen verwerken, op of nabij de kalenderdag die overeenkomt met de aanvang van uw Betaalde dienst of productabonnement, zoals van toepassing. Als u een via PayPal ingestelde terugkerende betaling wilt annuleren: Log in op uw PayPal-rekening. Klik op Profiel bovenaan de pagina. Klik op Mijn geld. Klik op Bijwerken in het gedeelte Mijn vooraf goedgekeurde betalingen.

Vergoedingen: Tweaknews kan, met voorafgaande kennisgeving, te allen tijde de vergoedingen wijzigen die het u in rekening brengt voor toegang tot de Usenet-services. Alle wijzigingen of aanpassingen van de vergoedingen of abonnementsplannen worden van kracht tijdens een abonnementsverlenging en niet tijdens de huidige abonnementsperiode.

Ze hebben de voorwaarden toch aardig handig geschreven, maar lijkt me in strijd met de wet (IANAL)
Het is in ieder geval niet redelijk.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-06 23:21
Slasher schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:12:
[...]

Ik las het nu pas (email adres kijk ik niet vaak)

in de AV van Tweaknews staat dit:

Terugkerende betalingen: Als u een betaling doet via PayPal of een andere betalingsmethode, een Betaalde dienst of een abonnement voor de TweakNews Usenet-diensten die automatisch wordt verlengd, zoals maandelijks of jaarlijks, gaat u ermee akkoord dat wij uw Geaccepteerde betalingsmethode bij elke maandelijkse, jaarlijkse of andere verlengingstermijn (die is gebaseerd op de toepasselijke factureringscyclus) kunnen verwerken, op of nabij de kalenderdag die overeenkomt met de aanvang van uw Betaalde dienst of productabonnement, zoals van toepassing. Als u een via PayPal ingestelde terugkerende betaling wilt annuleren: Log in op uw PayPal-rekening. Klik op Profiel bovenaan de pagina. Klik op Mijn geld. Klik op Bijwerken in het gedeelte Mijn vooraf goedgekeurde betalingen.

Vergoedingen: Tweaknews kan, met voorafgaande kennisgeving, te allen tijde de vergoedingen wijzigen die het u in rekening brengt voor toegang tot de Usenet-services. Alle wijzigingen of aanpassingen van de vergoedingen of abonnementsplannen worden van kracht tijdens een abonnementsverlenging en niet tijdens de huidige abonnementsperiode.

Ze hebben de voorwaarden toch aardig handig geschreven, maar lijkt me in strijd met de wet (IANAL)
Het is in ieder geval niet redelijk.
Mail ze. En laat de reactie hier weten zodat anderen geinformeerd voor of tegen Tweaknews kunnen kiezen. Klantvriendelijkheid (hoewel steeds moeilijker te vinden) is best wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

DjoeC schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:18:
[...]

Mail ze. En laat de reactie hier weten zodat anderen geinformeerd voor of tegen Tweaknews kunnen kiezen. Klantvriendelijkheid (hoewel steeds moeilijker te vinden) is best wel belangrijk.
Ik heb al een ticket uitstaan, ze zijn telefonisch niet bereikbaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:02

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Slasher schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:51:
Hmm tweaknews is ook lekker bezig, ik had altijd een account voor 30 euro per jaar

Kreeg recent een mail dat ze 2 euro per maand gaan verhogen, dat komt nu neer op 54 euro per jaar. Dat is dus bijna een verdubbeling, waar ik nu weer een jaar aan vast zit. Opzeggen daardoor leek ook niet te kunnen.

Lekker is dat.
Ik krijg bij Ninja $2/maand verhoging maar dan wel Tweaknews er 'gratis' bij.
Nu wordt duidelijk wie dat straks betaalt :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
Ik vermoed eigenlijk dat al die "gratis erbij" de opmaat is naar minder labels. Zelfs KPN maakt gebruik van <newshosting? ben t effe kwijt> met als beperking 30 dagen retentie. Maar in die 30 dagen werkt t prima.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Update van mijn kant: Ik kreeg een nette mail van Tweaknews dat ze het vervelend vinden en mij het prijsverschil gaan terugbetalen.

Netjes opgelost dus d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoeC
Ik was wat bezig met de prioriteiten van mijn servers in sabnzbd en kwam iets bijzonders tegen... Ik had news.kpn.nl (=xsnews 30 dagen retentie) eens bovenaan gezet maar dat levert bij 8 connecties maar 5MBs op. Dacht. ik verander dat naar news.xs4all.nl. Dat werkte een stuk beter TOT de 1e GB data binnen was, toen ook nog maar 5MBs.....

Vreemde boel daar, zeker omdat bij de overgang van xs4all nog "onbeperkte" snelheid beloofd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:49
Beste allen,

Ik heb het forum hier doorgelezen maar aangezien ervaringen in de loop der tijd veranderen wil ik hier toch nog de vraag stellen.

Ik gebruik momenteel in mijn Arr-Project Pure Usenet icm Usenet Crawler, Spotnet in docker en DrunkenSlug. Ik merk toch dat ik niet de (NL)-items vind die ik zoek. Hebben jullie ervaringen met andere zoekmachines of servers die een goede aanvulling zijn op mijn huidige servers en zoekmachines?

Aangezien BF eraan komt, is dit een goed moment in te stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:31
iT3CH schreef op donderdag 7 november 2024 @ 07:14:
Ik merk toch dat ik niet de (NL)-items vind die ik zoek.
Bedoel je soms (het ontbreken van) NL-subtitles? Dat is vrijwel nooit een probleem, die kun je er gemakkelijk los bij zoeken. Of, als er echt geen NL subs te vinden zijn, de Engelse subs er uithalen met Subtitle Edit en die laten vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
grun93 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 07:43:
[...]

Bedoel je soms (het ontbreken van) NL-subtitles?
Nee daar heb ik Bazarr voor. Ik bedoel Nederlandstalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 22:29

jmk

Bazarr is voor mij in combinatie met Engelstalige releases prima. Heel veel releases zijn standaard multisub waar Nederlands dan ook in zit. Voor releases zonder die subs haalt Bazarr die er moeiteloos bij.

Enige ding is dan de sync. Bazarr heeft ook een sync functie die dan redelijk werkt.

Ik heb dan alleen nog problemen met releases waar de reclames slordig zijn uitgeknipt. Er ontstaat dan na iedere knip een sync probleem.

Je kan ook proberen je RR applicatie zo in te stellen dat GP. Geprefereerd wordt. Dat is nu een populaire NL groep die op veel indexers post.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iT3CH
Thanks! Ik heb trouwens echt geen problemen met subs. Ik heb een betaald account op opensubtitles. Maar ik mis veel Nederlandstalige content, met name voor mijn kinderen weinig Nederlandstalige kinderseries. Niet een heel groot probleem maar ik was benieuwd naar eventueel ervaringen met betere indexers/servers dan die ik nu heb. Aangezien Black Friday eraan komt zullen er leuke aanbiedingen zijn. Wellicht Dognzb maar daar kom ik moeilijk tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:51
iT3CH schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:29:
Thanks! Ik heb trouwens echt geen problemen met subs. Ik heb een betaald account op opensubtitles. Maar ik mis veel Nederlandstalige content, met name voor mijn kinderen weinig Nederlandstalige kinderseries. Niet een heel groot probleem maar ik was benieuwd naar eventueel ervaringen met betere indexers/servers dan die ik nu heb. Aangezien Black Friday eraan komt zullen er leuke aanbiedingen zijn. Wellicht Dognzb maar daar kom ik moeilijk tussen.
DogNZB is echt al jaren achteruit aan het gaan, en is niet beter voor Nederlandse content dan DS. Maar als je het zelf wil testen: dm me je e-mailadres, stuur ik je een invite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 22:29

jmk

iT3CH schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:29:
Ik had je vraag inderdaad niet goed gelezen, daar was ik later pas achter. Ik hoop dat je een goede bron kan vinden voor de NL gesproken content.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 12:55

fjs

PSN: ftltc

Had ook een mail gehad van Newshosting dat ik 2 euro per maand meer moet betalen vanaf de nieuwe ingangsdatum. Denk nou dan zeg ik het op omdat er genoeg aanbiedingen zijn.
Krijg ik bij het opzeggen de vraag om als goede klant toch niet te blijven voor 3 maanden gratis en het oude tarief. Mooie deal!

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 14:07
Is er hier iemand die een overzicht maakt van de black friday deals die er aan zitten komen? Ik meen me te herinneren dat iemand dat een paar jaar geleden had gedaan in een mooie Excel overzicht

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
Lanithro schreef op zondag 10 november 2024 @ 17:22:
Is er hier iemand die een overzicht maakt van de black friday deals die er aan zitten komen? Ik meen me te herinneren dat iemand dat een paar jaar geleden had gedaan in een mooie Excel overzicht
Meestal staat er wel is op reddit maar ook hier: https://www.mydealz.de/de...k-friday-angebote-2455054 staat een overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
Ik kijk altijd op Pepper.
Deze van Eweka is wel interessant:
https://www.eweka.nl/nl/landing/special-deal-evm-1

En deze bij Pure ook wel:
https://www.pureusenet.nl/nl/landing/promo-special

Ik heb ze zelf niet getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:21
iT3CH schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:41:
[...]

Ik kijk altijd op Pepper.
Deze van Eweka is wel interessant:

En deze bij Pure ook wel:
https://www.pureusenet.nl/nl/landing/promo-special

Ik heb ze zelf niet getest
Ik vraag me altijd af ; is dit 1 maand en dan een hoge prijs of 1 jaar en dan een hoge prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:33
Zelf gebruik ik altijd het overzicht van reddit. Meest complete overzicht in mijn ogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:24

de Peer

under peer review

maartend schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:46:
[...]

Ik vraag me altijd af ; is dit 1 maand en dan een hoge prijs of 1 jaar en dan een hoge prijs?
1 jaar. Maar het staat er niet duidelijk bij inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
Taab schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:49:
[...]

Zelf gebruik ik altijd het overzicht van reddit. Meest complete overzicht in mijn ogen.
Klopt. Die staat ook op Pepper:
https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/329737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
MyDealz.de en Pepper zijn van hetzelfde bedrijf.

"Onderdeel van Atolls"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
maartend schreef op zondag 10 november 2024 @ 18:46:
[...]

Bij Eweka (en anderen) kun je stapelen. 4x 15 maanden bestellen zou dan 60 maanden zijn. Ik heb meen ik 2x besteld, samen met nog 11TB bulknews kan ik een hele tijd vooruit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
DjoeC schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:47:
[...]

samen met nog 11TB bulknews kan ik een hele tijd vooruit....
Wat is het voordeel van die 11TB? Een film doet al gauw een 70-100Gb bij mij namelijk. Voor wie is zo’n bulk abonnement een usecase?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:26

Ankh

|true

iT3CH schreef op zondag 10 november 2024 @ 20:10:
[...]

Wat is het voordeel van die 11TB? Een film doet al gauw een 70-100Gb bij mij namelijk. Voor wie is zo’n bulk abonnement een usecase?
fill :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
de Peer schreef op zondag 10 november 2024 @ 19:01:
[...]

1 jaar. Maar het staat er niet duidelijk bij inderdaad
Thnx. Dus ik moet oppassen, want heb nu levenslang Sunny voor een heel leuke prijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:06
[...]

Vooral voor mensen die niet 70-100 gb per film doen? Ik zit op max 20 dacht ik
TV shows zijn ook stuk kleiner.

11TB kan je best een tijdje mee dan.

Verder is het als fill inderdaad. Als main provider bestanden niet vind vult hij het aan vanuit de block account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
Hortz schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:57:
[...]
11TB kan je best een tijdje mee dan.
Ah ja, duidelijk. Ik hecht echter waarde aan een topkwaliteit beeld en geluid, ook voor series. Een beetje serie van een paar seizoenen zit dan als snel 500gb-1tb. Dan zijn die blocks geen optie voor mij :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:07

Mr. Freeze

¡GO!

Welke vpn dienst krijg je geleverd bij Sunnyusenet als je op deze aanbieding ingaat? Kan er zo gauw geen info over vinden.

https://www.sunnyusenet.c...dium=email&utm_content=v1

edit: abo aangevraagd, is Privado vpn.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Freeze op 11-11-2024 12:30 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:37
[...]

Als ik via spotnet kijk zie ik films van zo'n 60gb max
Op DS iets groter, maar bij een film uit 1956 is uhd natuurlijk nooit aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
Trichoglossus schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:36:
[...]

Op DS iets groter, maar bij een film uit 1956 is uhd natuurlijk nooit aan de orde.
Films uit 1956 kijk ik niet. Maar ik benoem even goede versies van LOTR, Avatar, diverse Marvels, die tikken bij mij de 80GB al aan. LOTR gaat zelfs over de 100. Series als GoT zit op 800gb en TWD zelfs op 1,1TB.

Een beetje 2160 Remux zit hier echt al snel aan. Misschien zelfs altijd wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Trichoglossus schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:36:

Dan ben je niet goed op de hoogte, ik pak regelmatig een REMUX van de jaren 40 tot 60 die zo tussen de 60 en 80GB zijn anders.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-06 13:32

MCP cloud

Op het web sinds 1998

maartend schreef op zondag 10 november 2024 @ 21:32:
[...]

Thnx. Dus ik moet oppassen, want heb nu levenslang Sunny voor een heel leuke prijs
Staat niks bij.... Jaar aan vast zit 🤔 als je betaald via ideal link...

[ Voor 8% gewijzigd door MCP cloud op 11-11-2024 12:06 ]

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
ReVision. schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:01:
[...]

Dan ben je niet goed op de hoogte, ik pak regelmatig een REMUX van de jaren 40 tot 60 die zo tussen de 60 en 80GB zijn anders.
Het hangt ook af van het oorspronkelijke bronmateriaal. Tegenwoordig meer 4k restauratie van oude films.

Ik ben prima op de hoogte op dat gebied.
Was een leuke tijd vroeger op de uni en ftp servers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
MCP cloud schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:05:
[...]

Let op, bij Eweka geef je toestemming tot automatische incasso bij iDeal. Dus daarna wel meteen je abonnement stopzetten:

“Machtigt u Eweka Internet Services BV (www.eweka.nl) voor een terugkerende jaarlijkse incasso vanaf uw rekening nummer. Tevens machtigt u uw bank om uw rekening te debiteren volgens de instructies van Eweka Internet Services BV.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:34
MCP cloud schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:05:
[...]

15 maanden, geen jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
Een jaar, geen 15 maanden. Goed lezen ;)

“De eerste 12 maanden betaald u € 30,00 (€ 2,50/mnd), daarna iedere 12 maanden € 71,88 via automatische incasso via iDeal.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
iT3CH schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:35:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hO9u0IO6Z00wE_WgU7Y9R_apXbc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UBn8UHczfd1MqLh8tR6I04Rm.jpg?f=user_large

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
Vreemd. Het is dezelfde link toch?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VdDJTpL7uMbo5s5S3CY49JSb2YE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9es4NrUhT5CH2Kq1A0GrLshH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
iT3CH schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:41:
[...]

Vreemd. Het is dezelfde link toch?
Gooi je cookies eens weg (of probeer een incognito). Eweka heeft wel vaker smerige verkooptrucjes.
Ze hadden ook ooit zo'n countdown met een speciale aanbieding aan een cookie. Want het is wel dezelfde link ja.

15 maanden is ook hoe de (officiële) Eweka account op reddit hem gepost heeft: https://www.reddit.com/r/..._is_here_early_dive_into/

[ Voor 24% gewijzigd door CrashOverDrive op 11-11-2024 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
CrashOverDrive schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:42:
[...]

Gooi je cookies eens weg (of probeer een incognito). Eweka heeft wel vaker smerige verkooptrucjes.
Ze hadden ook ooit zo'n countdown met een speciale aanbieding aan een cookie. Want het is wel dezelfde link ja.

15 maanden is ook hoe de (officiële) Eweka account op reddit hem gepost heeft: https://www.reddit.com/r/..._is_here_early_dive_into/
Het is omdat ik ingelogd ben bij Eweka. Als ik uitlog zie ik wel 15 maanden. Bestaande klanten lijken dus maar 12 maanden te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Er lijken er wel 2 verschillende actief te zijn:

12 maanden @ 2,50 + 500GB easy
15 maanden @ 2,50 + 1000GB easy
https://www.eweka.nl/nl/landing/promo-deal-evm-1

Vreemd genoeg ben ik op beide smaakjes via dezelfde linkjes (uit zowel dit draadje als op reddit) terecht gekomen. Hij lijkt soms nog ea te redirecten tijdens het inloggen lijkt het wel. Maar daarna handmatig naar 1 van die 2 werkt wel gewoon. Eweka 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door CrashOverDrive op 11-11-2024 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
iT3CH schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:00:
[...]

Ah ja, duidelijk. Ik hecht echter waarde aan een topkwaliteit beeld en geluid, ook voor series. Een beetje serie van een paar seizoenen zit dan als snel 500gb-1tb. Dan zijn die blocks geen optie voor mij :))
Dat hangt er dan weer van af hoe "snel" je die seizoenen bekijkt. Blok van 6TB is voor jou 6 series van meerdere seizoenen. Ik heb nog een leven buiten kastje kijken (zoals op Tweakers zitten bijvoorbeeld), daarnaast zijn mijn series in 1080P tussen de 1.5-3GB per aflevering (50 minuten) ofwel 2000 afleveringen in 6TB. 2 uurtjes per avond, 3 jaar kijkplezier voor 15 euro. Daar kan geen abbo tegenop. En ja, ik haal ook wel eens een UHD van 50-75GB binnen maar die moet ik dan weer afspelen van een PC. Het voordeel van extra dit, extra dat, paar pixels meer klinkt leuk maar het gaat mij toch altijd meer om de plot dan om de effecten. Gulden middenweg zeg maar. Ik moet de meuk ook ergens op kunnen slaan......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoeC
iT3CH schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:35:
[...]

“De eerste 12 maanden betaald u € 30,00 (€ 2,50/mnd), daarna iedere 12 maanden € 71,88 via automatische incasso via iDeal.”
Aanbieding stapelen, 2 of 3x aankopen dan schuift je einddatum op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
DjoeC schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:53:
[...]

Dat hangt er dan weer van af hoe "snel" je die seizoenen bekijkt. Blok van 6TB is voor jou 6 series van meerdere seizoenen. Ik heb nog een leven buiten kastje kijken (zoals op Tweakers zitten bijvoorbeeld), daarnaast zijn mijn series in 1080P tussen de 1.5-3GB per aflevering (50 minuten) ofwel 2000 afleveringen in 6TB. 2 uurtjes per avond, 3 jaar kijkplezier voor 15 euro. Daar kan geen abbo tegenop. En ja, ik haal ook wel eens een UHD van 50-75GB binnen maar die moet ik dan weer afspelen van een PC. Het voordeel van extra dit, extra dat, paar pixels meer klinkt leuk maar het gaat mij toch altijd meer om de plot dan om de effecten. Gulden middenweg zeg maar. Ik moet de meuk ook ergens op kunnen slaan......
Inderdaad is het de gulden middenweg. Maar iedereen heeft andere wensen natuurlijk. Ik wil alleen de allerbeste kwaliteit, zoals BluRay. Afspelen doe je gewoon met een Shield, geen pc voor nodig hoor. En een paar TB opslaan op een NAS stelt ook niet veel voor.

Daarnaast vind ik de volgende opmerking een beetje onnodig:
Ik heb nog een leven buiten kastje kijken
Waarmee je een beetje zegt dat ik dat niet zou hebben. Maar ik heb ook gewoon een gezin met 3 kinderen. Ik kijk in het weekend een keer een filmpje met de vrouw. Maar ik heb nog meer familieleden die ook graag streamen vanaf mijn NAS. En dan gun ik ze ook de beste kwaliteit.

En dan nog dit:
Aanbieding stapelen, 2 of 3x aankopen dan schuift je einddatum op.
Uiteraard ken ik het principe. Maar volgens mij hebben ze dat voor deze deal uitgezet. Je gaat namelijk een jaarcontract aan met automatische incasso. Ik kan, na bestelling van 12 maanden, niet nog een jaar bij bestellen op hetzelfde account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoeC
iT3CH schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:08:
[...]
Daarnaast vind ik de volgende opmerking een beetje onnodig:
[...]
Excuus, deze opmerking ging echt over mij persoonlijk...
[...]
En dan nog dit:
[...]
Uiteraard ken ik het principe. Maar volgens mij hebben ze dat voor deze deal uitgezet. Je gaat namelijk een jaarcontract aan met automatische incasso. Ik kan, na bestelling van 12 maanden, niet nog een jaar bij bestellen op hetzelfde account.
Da's dan gek, ik heb afgelopen jaar wel extra op die manier verlengd.

Als dat NIET meer kan dan: Abbo meteen beeindigen per einddatum en komend jaar met BF (of welk ander moment dan ook) een nieuw abbo afsluiten. Voor t geval je vergeet op te zeggen: Automatische incasso voor verlengen mag in NL maar na 1 jaar abbo kun je er met 1 maand opzegtermijn vanaf ofwel mag je restitutie verwachten voor de resterende periode.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:02

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Alleen al omdat ze niet kunnen spellen sla ik deze over :X :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:24

de Peer

under peer review

Speedy-Andre schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:19:
[...]

Alleen al omdat ze niet kunnen spellen sla ik deze over :X :+
Ik zag hem ook ja. erg pijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo50
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:20
iT3CH schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:08:
Ik heb gisteren nog met een extra jaar verlengd tot 2027. Geen probleem. Vandaag is het bedrag afgeschreven. Wel eerst inloggen bij eweka. Anders krijg je foutmelding: emailadres is al in gebruik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Laatst online: 13:59
Gister een mail ontvangen van tweaknews dat mijn abonnement met 2 euro per maand verhoogd gaat worden (ik zou dan van 30 euro per jaar naar 54 euro per jaar gaan).

Even contact gehad met de klantenservice, en omdat ik "een trouwe klant ben", laten ze me op 30 euro per jaar staan. Benieuwd hoelang ze dat vol houden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-06 18:53
LigeTRy schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:01:
Gister een mail ontvangen van tweaknews dat mijn abonnement met 2 euro per maand verhoogd gaat worden (ik zou dan van 30 euro per jaar naar 54 euro per jaar gaan).

Even contact gehad met de klantenservice, en omdat ik "een trouwe klant ben", laten ze me op 30 euro per jaar staan. Benieuwd hoelang ze dat vol houden
Je bent niet de enige, ik sta ook weer op €30 als trouwe klant na een mailtje van mijn kant.
Die 80% verhoging vond ik ook iets te gortig.
Misschien handig voor de overige tweakers die zo'n zelfde mailtje krijgen. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Hier nog geen mail gezien, abbo loopt af op 26-11?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
LigeTRy schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:01:

Wat heb je precies gestuurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Laatst online: 13:59
maartend schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:37:
[...]

Wat heb je precies gestuurd?
Hoihoi, jullie hebben een prijsverhoging van 2 euro per maand doorgevoerd, is dit ook van toepassing op het actietarief wat ik heb van 30 euro per jaar? ga ik dus van 30 euro per jaar naar 54?
Niks bijzonders, het lijkt me dat dit interne policy is voor degene die op het 30eu per jaar abbo zitten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:01
Voor de geregistreerde Drunkenslug-users:
Vanwege Black Friday kun je nu verlengen met 12 + 4 maanden extra. Stackable!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:58

latislos

zie signature

gerritjan schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:26:
Voor de geregistreerde Drunkenslug-users:
Vanwege Black Friday kun je nu verlengen met 12 + 4 maanden extra. Stackable!
nice!
ik wilde dit juist gaan doen, maar zag dat ik al gestackt had tot nov 2026. :D

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:49
Ik heb een tijdje weinig met Usenet gedaan, maar nu ik recent naar KPN ben overgestapt waar ze nog usenet aanbieden ben ik er toch weer eens aan het induiken.

Nu heb ik dus KPN wat voor zover ik kan vinden XSNEWS met 30 dagen retentie is.
Verder heb ik omdat het goedkoop is de bulknews aanbieding iets eerder uit deze thread meegepakt.
Alleen zie ik nu dus dat die 2 op dezelfde backbone lijken te zitten, als ik dit plaatje mag geloven: https://sendeyo.com/get/d/fe087b0da8

Omdat er nu black friday aanbiedingen voorbijkomen is het misschien het juiste moment om mijn aantal backbones uit te breiden.
Bijvoorbeeld met: "Newshosting +1TB Easynews +1TB Tweaknews " zoals gevonden op Reddit.
Alleen voor zover ik kan zien rollen newshosting en easynews op tot dezelfde backbone. Tweaknews lijkt een eigen backbone.

Klopt dan mijn aanname dat dat een goede keus is? Dan zou mijn providervolgorde
Prio 1 -
KPN,
Newshosting,

Prio 2:
Bulknews (blok)
Easynews (blok)
Tweaknews (blok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 14:07
Wat is een goede Usenet provider? Ik zie op het moment de bomen door het bos niet meer. Er was een tijd dat bijvoorbeeld de backbone van Eweka vrij slecht was vanwege de snelle takdowns.. Ik zit nu te kijken naar de black friday deals die op reddit staan, maar ik heb geen flauw idee welke nu echt goed is. Ik zit nu bij Newsdemon, maar ik merk dat deze steeds slechter is.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
Lanithro schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 16:37:
Wat is een goede Usenet provider? Ik zie op het moment de bomen door het bos niet meer. Er was een tijd dat bijvoorbeeld de backbone van Eweka vrij slecht was vanwege de snelle takdowns.. Ik zit nu te kijken naar de black friday deals die op reddit staan, maar ik heb geen flauw idee welke nu echt goed is. Ik zit nu bij Newsdemon, maar ik merk dat deze steeds slechter is.
Eweka doet t bij mij prima, maar ik zoek natuurlijk alleen Linux versies en andere public domain. Een indexer kan je vast wel helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrashOverDrive
Lanithro schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 16:37:
Er was een tijd dat bijvoorbeeld de backbone van Eweka vrij slecht was vanwege de snelle takdowns.
...
zit nu bij Newsdemon, maar ik merk dat deze steeds slechter is.
Stats van de afgelopen 12 maanden uit mijn sab zeggen dat Eweka je niet gaat helpen als je op demon zit ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxY5s6oX-WBvrCosgVdvnm15Jyo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ELjKiC753zMwRp6nVyDjq51J.jpg?f=user_large

Dit is wel op een geautomiseerde *arr setup, dus linux is vaak al binnen voordat er een takedown kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Erg tevreden met Tweaknews. Belangrijkste is echter wel om niet te lang te wachten met downloaden. Bestanden worden tegenwoordig snel verwijderd (verminkt).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6JduWRoMzXj54ZuHy_1Uy0D-9L8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IWMTPEqHjORo8atTXIOtVhFI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-06 18:53
Denk dat tweak wel het meest complete is, heb zelf nog Usenetfarm erbij, die combinatie gaat tot nu toe goed.
Lagen een tijd geleden het verst uit elkaar en vult elkaar goed aan.
Nog geen problemen gehad om de distro's binnen te krijgen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos

latislos

zie signature

CreativeS schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 18:25:
Erg tevreden met Tweaknews. Belangrijkste is echter wel om niet te lang te wachten met downloaden. Bestanden worden tegenwoordig snel verwijderd (verminkt).

[Afbeelding]
dat zijn veel Linux distro's :+
.
Ik heb zelf ViperNews en alles 'distro's' komen prima binnen.
Wel met automatisering mhv de bekende *ARRs

[ Voor 27% gewijzigd door latislos op 19-11-2024 19:05 ]

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos

latislos

zie signature

CrashOverDrive schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 18:17:
[...]

Stats van de afgelopen 12 maanden uit mijn sab zeggen dat Eweka je niet gaat helpen als je op demon zit ;)

[Afbeelding]

Dit is wel op een geautomiseerde *arr setup, dus linux is vaak al binnen voordat er een takedown kan komen.
Ik zie dat je allebei op Prio 0 hebt staan.. Heeft dat een reden?

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
latislos schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 19:06:
[...]

Ik zie dat je allebei op Prio 0 hebt staan.. Heeft dat een reden?
Makkelijker om de lijn vol te trekken, zijn toch beide unlimited. Ik heb ook nog wat block accounts op hogere (lagere prio :P ) nummertjes.

[ Voor 4% gewijzigd door CrashOverDrive op 19-11-2024 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:20
Ik draai echt linux btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
CrashOverDrive schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 18:17:
[...]

[Afbeelding]

Hm, ik snap die stats niet helemaal maar ik zit bij Eweka op 95% van 7M articles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iT3CH
Jullie zoeken hoogstwaarschijnlijk niet naar dezelfde content. De ene content zal bij Eweka wellicht beter beschikbaar zijn dan de andere. Ik heb Eweka nu een week en zit op 27% van 1M beschikbaarheid. Ik vind juist Pure Usenet weer fantastisch met 71% op 11M.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iT3CH
Ik vroeg hier trouwens vorige week om een indexer met veel Nederlandstalige content. DogNZB is hem niet geworden. Die is ontzettend traag. Bij een interactive search soms wel 20 seconden langer dan anderen. Ik ben naar nzb.su gegaan. Deze is ook fantastisch voor (Nederlandstalige) series en programma’s.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Zijn er mensen die interesse hebben in een invite voor Drunkenslug ik het er nog 1 over dit moment. Stuur me een DM met je mail adres, en graag daarna even reageren als je hem gebruikt.

En alles is weg.

[ Voor 23% gewijzigd door Pierre op 21-11-2024 06:31 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• latislos

latislos

zie signature

Pierre schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:08:
Zijn er mensen die interesse hebben in een invite voor Drunkenslug ik het er 5 over dit moment. Stuur me een DM met je mail adres, en graag daarna even reageren als je hem gebruikt.
same here. Als je nog nodig hebt; ik heb ook nog invites. grraag DM

update 15:53: heb er nog 1tje over

[ Voor 6% gewijzigd door latislos op 20-11-2024 15:54 ]

ouwe meuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bearmun
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:52
iT3CH schreef op woensdag 20 november 2024 @ 06:41:
Ik vroeg hier trouwens vorige week om een indexer met veel Nederlandstalige content. DogNZB is hem niet geworden. Die is ontzettend traag. Bij een interactive search soms wel 20 seconden langer dan anderen. Ik ben naar nzb.su gegaan. Deze is ook fantastisch voor (Nederlandstalige) series en programma’s.
nzb.su lijkt inderdaad een goede voor Nederlandse series. Ik vond altijd wel wat op NZBGeek, maar het was nooit zo denderend. Thanks voor het uitzoeken en de tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Toch wel gek met die invites... DS is 'redelijk vaak' gewoon open voor registratie. 25 oktober jongstleden nog voor 5 dagen. Misschien gewoon eens wat vaker kijken en lezen? Neem je de invite gewoon om even te kijken of gewoon voor de heb...

• iT3CH
Misschien gewoon eens wat vaker kijken en lezen?
Het kan natuurlijk zijn dat niet iedereen eraan denkt om iedere dag te kijken.
Neem je de invite gewoon om even te kijken of gewoon voor de heb...
Of misschien hebben mensen weleens gehoord van DS maar geen idee of dit een meerwaarde is voor ze?

Ik ben blij dat iemand hier op Tweakers mij lang geleden een invite heeft gedeeld want sindsdien ben ik een tevreden klant.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:20
Nou, ik heb wel een jaar lang zo 1x per maand gekeken op DS of de bar niet open was, nou altijd was die closed. Totdat er hier iemand meldde dat die tijdelijk open was.

• CreativeS
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 21 november 2024 @ 08:56:
Nou, ik heb wel een jaar lang zo 1x per maand gekeken op DS of de bar niet open was, nou altijd was die closed. Totdat er hier iemand meldde dat die tijdelijk open was.
Volgens mij worden de open registraties op DS keurig gemeld hier. Zeker al ruim 2 jaar. Maar goed, verschil moet er zijn hè.

• DjoeC
Volgens mij is er een site waar je een melding kunt krijgen als een pagina (zoals DS) verandert. Ben wel effe de url kwijt maar die is hier al eerder een keertje genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06 22:35

Pixelmagic

Ubergeek

Hugo50 schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:36:
[...]

Ik heb gisteren nog met een extra jaar verlengd tot 2027. Geen probleem. Vandaag is het bedrag afgeschreven. Wel eerst inloggen bij eweka. Anders krijg je foutmelding: emailadres is al in gebruik
Is het standaard stapelbaar bij Eweka ? Heb nu nog wat lopen tot februari 2025, zou het dan dus mei 2026 worden ?

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DjoeC
Pixelmagic schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:26:
[...]

Is het standaard stapelbaar bij Eweka ? Heb nu nog wat lopen tot februari 2025, zou het dan dus mei 2026 worden ?
Ja, ik loop ook al ruim in 2026. Wel effe opletten of je 12/15 maanden krijgt zoals besteld -> niet goed, mail naar support en het komt goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:49
Bij Bulknews voor 15€ een 6TB block gekocht.

https://bulknews.eu/nl/

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
Ook die aanbieding is stapelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• audiojunk
  • Laatst online: 12:49
DjoeC schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:19:
[...]

Ook die aanbieding is stapelbaar.
Klopt maar ik had nog bijna 6TB , 2 jaar geleden 2 gekocht voor 10€ per block.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
althub heeft ook een bf aanbieding. Prima toko tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
audiojunk schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 12:02:
Klopt maar ik had nog bijna 6TB , 2 jaar geleden 2 gekocht voor 10€ per block.
Maar die is gedurende het hele jaar aan te schaffen voor dat geld, niet alleen tijdens BF.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:13

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Laatst online: 16:23
https://nzb360.com/
The best Usenet/Torrent manager on Android
Nu in de BF sale. Heerlijk programma om te gebruiken op je (Android) telefoon. Wordt nog steeds heel regelmatig bijgewerkt en uitgebreid met functies.

Pro license voor 8.40 USD momenteel. Koopje voor hetgeen je krijgt.
Discord.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
DeTjuk schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:14:
https://nzb360.com/
Nu in de BF sale. Heerlijk programma om te gebruiken op je (Android) telefoon. Wordt nog steeds heel regelmatig bijgewerkt en uitgebreid met functies.

Pro license voor 8.40 USD momenteel. Koopje voor hetgeen je krijgt.
Discord.
Makkelijkere bediening van alle diensten via mijn telefoon was ik nog op zoek, thanks! Ik had nog wat playtegoed wat op moest. Europrijs komt uit op €9.49. Ziet er echt heel handig uit, bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 28-11-2024 10:43 ]

• iT3CH
Ik gebruik gewoon Jellyseerr om content te zoeken. Mijn arr-project doet de rest. Als ik iets nodig heb binnen Sonarr/Radarr/whatever, dan start ik de app op van die betreffende applicatie. Zou niet weten wat deze nzb360 toevoegt aan dit verhaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Laatst online: 16:23
iT3CH schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:15:
[...]

Ik gebruik gewoon Jellyseerr om content te zoeken. Mijn arr-project doet de rest. Als ik iets nodig heb binnen Sonarr/Radarr/whatever, dan start ik de app op van die betreffende applicatie. Zou niet weten wat deze nzb360 toevoegt aan dit verhaal?
Als je de features van beide op een rijtje zet dan zul je zien dat nzb360 niet gelijk is aan jellyseer. Ja, er zijn overeenkomsten, maar ook zeker verschillen. Gelukkig ben ik er niet om je over te halen dit te gebruiken, dus als jij blij bent met hetgeen jij gebruikt voor jouw doeleinden, prima.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• iT3CH
DeTjuk schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:26:
[...]

Als je de features van beide op een rijtje zet dan zul je zien dat nzb360 niet gelijk is aan jellyseer.
Klopt, je kunt zo te zien je hele Arr-project onder 1 schil bedienen. Maar bedenk je dat dit, zover ik kan zien, geen open source project is en hierbij geef je wel je domein/ip bloot. Wellicht kan er niet veel mee gebeuren, maar mij lijkt het niet wenselijk om SABnzbd via bv reverse proxy te delen aan een commerciële partij. Ik houd die liever achter gesloten deur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vizox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:19
Ik kwam de volgende deal nog tegen https://www.easyusenet.nl/2000mbit.html?term=6m

6 maanden 2000Mbit/s voor €6,- (€1,- per maand). Stapelen van het abonnement is mogelijk.
Let op, indien er niet wordt opgezegd, zal het worden verlengd met een maandabonnement a €5,98 per maand.

5400WP (ZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Is Viper al langs gekomen? Ben er zelf wel te spreken over.

https://www.vipernews.com/nl/sign-up/111/1y/

30 euro per jaar recuring voor hetzelfde bedrag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
iT3CH schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:49:
[...]

Klopt, je kunt zo te zien je hele Arr-project onder 1 schil bedienen. Maar bedenk je dat dit, zover ik kan zien, geen open source project is en hierbij geef je wel je domein/ip bloot. Wellicht kan er niet veel mee gebeuren, maar mij lijkt het niet wenselijk om SABnzbd via bv reverse proxy te delen aan een commerciële partij. Ik houd die liever achter gesloten deur.
Dan expose je je services niet naar het internet? Probleem opgelost. Vele duizenden mensen gebruiken het naar grote tevredenheid. De naam NZB360 is wellicht een tikje misleidend omdat de *arrs slechts het tipje van de ijsberg zijn. Je kan namelijk via de custom web interface elke service met een UI erin gooien. Handig als je overzicht wil houden op je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos

latislos

zie signature

RCBL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:44:
Is Viper al langs gekomen? Ben er zelf wel te spreken over.

https://www.vipernews.com/nl/sign-up/111/1y/

30 euro per jaar recuring voor hetzelfde bedrag
heb hemzelf ook verlengd :)

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisace
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-12-2024
Hallo vraagje wil die sunny Usenet black friday afsluiten maar is er ook mogelijkheid om met ideaal te betalen?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
chrisace schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:41:
Hallo vraagje wil die sunny Usenet black friday afsluiten maar is er ook mogelijkheid om met ideaal te betalen?

Gr
Volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:12

TheDudez

Usenet stofzuiger!

chrisace schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 16:41:

Gr
PayPal en ideal. Hoe zit het met dmca daar dan?

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos

latislos

zie signature

TheDudez schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:03:
[...]

PayPal en ideal. Hoe zit het met dmca daar dan?
Volgens mij moet je overal snel zijn tegenwoordig om je Linux distro's te downloaden ;)

ouwe meuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• houdoeken
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05 23:26

houdoeken

houdoe ken!

In een zoekocht naar een leuke BF aanbieding deze gevonden van Newshosting:

https://controlpanel.news...nup/index.php?promo=lxbnv

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/151DKE-oerJ2m-3-JnXIL9JCDyQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/oz7RmPIPOKdUF1dtKjxPytT0.png?f=user_large

Jammer dat ze een 1tb easynews account erbij gooien die op dezelfde backbone zit volgens mij...

@Dacuuu Thanks, link even aangepast!

[ Voor 33% gewijzigd door houdoeken op 30-11-2024 09:50 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 37 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.