D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
21-01 12:00 23-01 12:00 goed voor je?
Dan fixen we dat tochYonni schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:39:
Leuk, bedankt voor de tag. Ik kan geen gunstige tijd vinden tussen de nog beschikbare data (alle weekenden zijn er al uit). Dus hou mij even reserve voor als er nog een weekendopening komt toevallig.
03-02 12:00 05-02 12:00 @Yonni
Kunnen altijd nog de termijn verlengen he, afhankelijk van het aantal deelnemers, maar daar moeten we toch aan kunnen geraken lijkt me.
Nog 5 en dan zijn we er namelijk al aan
[ Voor 3% gewijzigd door masauri op 14-12-2017 21:48 . Reden: ff geteld hoeveel deelnemers er nog bij moeten om aan dat weekend te geraken ;) ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Zet mij maar op 17/1 -- 19/1.
Heb je een voorkeursdatum?4Br0k3n3rr0r schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:54:
Ik wil wel weer meedoen!
Niet echt, alle dagen waarop ik echt niet kan zijn al ingevuld
Sluit januari dan maar af4Br0k3n3rr0r schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:04:
[...]
Niet echt, alle dagen waarop ik echt niet kan zijn al ingevuld
31-01 12:00 02-02 12:00
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Zodat we al tot 5-2 vol zitten.
Dan voeg ik erna de verdere lijst met datums aan voor deelnemers die alsnog willen meedoen
Wat mij betreft prima. Zal mij benieuwen waar @letatcest nu weer mee komt. Vorige kettingbrief zat ik ook al na hemmasauri schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:36:
Met nog een exact een week te gaan voor we starten!
15-01 12:00 17-01 12:00 @Arm1n
23-01 12:00 25-01 12:00 @bobcom
Ok voor jullie beide?
Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes
Prima voor mijmasauri schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:36:
Met nog een exact een week te gaan voor we starten!
15-01 12:00 17-01 12:00 @Arm1n
23-01 12:00 25-01 12:00 @bobcom
Ok voor jullie beide?
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Je klinkt al bijna als een getrouwd koppelbobcom schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:55:
[...]
Wat mij betreft prima. Zal mij benieuwen waar @letatcest nu weer mee komt. Vorige kettingbrief zat ik ook al na hem
Het komt weer net zo uit dus ja
Hebben we er zin in?
Camera is opgeladen, meer dan dat kan ik nu niet doen..
Hehe ik moest de vorige editie inderdaad ook al mijn foto naar jouw sturen.arnold_m schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:17:
Ik heb er zin in, en ben benieuwd wat ik deze keer voor foto van @Arm1n zal krijgen.
Heb nu wel een nieuwe voorganger.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Zet ik je gelijk aansluitend op 07-02 12:00 09-02 12:00 dan?henk1994 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 07:31:
Dit lijkt me heel gaaf om mee te doen. Op een woensdag heb ik de meeste tijd hiervoor. Ben het beste bereikbaar via pm

@RobbieHifi mag binnenkort de volgende foto gaan verwachten

Waiting for it....masauri schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:14:
De eerste foto is net doorgestuurd naar @Warlock !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@RobbieHifi mag binnenkort de volgende foto gaan verwachten
Ik wacht intussen ook in spanning af hahahahaha.Warlock schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:44:
Komt goed, @masauri maakte het niet makkelijk. Maar ik heb een idee!
Gekeken naar deel 7, krijgen we een variant van 50 tinten?
Na de 3e foto moest ik al lachen in vergelijking met de beginfoto, maar met die van @Hogader er nog is bij lig ik helemaal strike!
Wat gaat dat nog allemaal geven
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Die kans krijgt ge nog wel, maar daar gaat u goed voornemen dus voorlopigWarlock schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:06:
Ik ben nog steeds teleurgesteld in mijn eigen foto! Maar goed, volgende keer beloof ik beterschap
Ik heb er nog steeds koppijn van om een passend vervolg te verzinnen.Warlock schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:06:
Ik ben nog steeds teleurgesteld in mijn eigen foto! Maar goed, volgende keer beloof ik beterschap
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Die van zijn/haar voorganger en van zichzelf.
Dus iedereen heeft een eigen perspectief en zit volgens zijn of haar denkwijze altijd juist.
Terwijl het geheel onbekend blijft tot het einde.
Wat hou ik hier toch van
Kun je niet nu al beloven dat je de volgende keer gaat proberen een betere foto te maken?Warlock schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 16:06:
Eigenlijk zou iedereen de foto alleen naar de opvolger moeten sturen en dan na afloop pas naar @masauri, want anders is het niet eerlijk, ... maar als er geen voordeel te behalen is met het organiseren, dan wordt het misschien moeilijk een organisator te vinden voor deel 9.
Dat zou ook een optie zijn.arnold_m schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:07:
[...]
Eigenlijk zou iedereen de foto alleen naar de opvolger moeten sturen en dan na afloop pas naar @masauri, want anders is het niet eerlijk, ... maar als er geen voordeel te behalen is met het organiseren, dan wordt het misschien moeilijk een organisator te vinden voor deel 9.
Maar ik moet wel zeggen dat ik tussendoor al véél werk kan doen en het overzicht makkelijker kan behouden. (Het eindresultaattopic tekstueel aanpassen en de foto's al goed zetten).
Vandaar dat het nadien zo snel online staat.
Want daar kruipt best veel tijd in.
Tussendoor stuur ik sommige nog wat extra berichten als ik het nodig acht dus onderschat de hoeveelheid werk en tijd er niet van
En vind je het echt zo'n voordeel voor mij dan? (Algemene vraag voor iedereen)
Volgens mij is dat wel het leuke van de organisatie! Top dat je het doet en het vermaak aan de 'zijlijn' is dan ook voor de organisatie.masauri schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:28:
[...]
En vind je het echt zo'n voordeel voor mij dan? (Algemene vraag voor iedereen)
Bwa, niet alleen dat vind ik leuk aan het organiserenRobbieHifi schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:47:
[...]
Volgens mij is dat wel het leuke van de organisatie! Top dat je het doet en het vermaak aan de 'zijlijn' is dan ook voor de organisatie.
Verder een kleine correctie:
Volgens mij is dat wel het leuke van de organisatie! Top dat je het doet en het sadistische en sarcastische vermaak aan de 'zijlijn' is dan ook voor de organisatie.
SuccesUniversal Creations schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:36:
Zet mij maar op: 11-01 12:00 13-01 12:00
Ben benieuwd wat je er uit kan halen en zal maken
[ Voor 18% gewijzigd door masauri op 11-01-2018 10:15 . Reden: Universal Creations ]

Beste ben ik toch onder zware druk van een deadline..
Volgende reeks boek ik je gewoon direct voor 1 dag inBarrycade schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:52:
/me heeft opeens door dat door afspraak op zaterdag de 27e en een dienstreis op de 29e hij alleen de 28e heeft voor de foto
Beste ben ik toch onder zware druk van een deadline..
Met dat stormweer krijg je altijd leuke actieplaatjes

@masauri Ik stuur je even een DM met de informatie zoals gevraagd in de TS.
Staat genoteerd. Ik ben benieuwd waar het op uitkomt. Hopelijk nog meer deelnemers.
[ Voor 29% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 18-01-2018 16:48 ]
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
We zitten op de helft!!!

Volgens mij zijn er wel veel personen met een voorliefde voor een bepaalde verslaving
Dus bij deze voor de ontkenners:
Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes
Vaag, K's Choice met Not an Addict...bobcom schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 22:01:
Boycot @bobcom? Keeping me clueless? Of is er een andere reden waarom "the uploader has not made this video available in your country"
Dat is snel gegaan. Was mijn foto echt zo makkelijk om een vervolg bij te verzinnen?masauri schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:43:
En ik heb vandaag de 10e foto binnen gekregen.
We zitten op de helft!!!
[...]
En is dat slecht of juist niet
Ik zie het positiefarnold_m schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 23:12:
[...]
Dat is snel gegaan. Was mijn foto echt zo makkelijk om een vervolg bij te verzinnen?
En is dat slecht of juist niet
En grappig genoeg is er voor de eerste keer sinds mijn 1e foto weer een direct gerelateerde link met de startfoto
Vanaf foto 2 is het nogal snel ontspoort... (hoewel, moest het met extra tekstduiding zijn dan zou het nog acceptabel zijn.)
Ben benieuwd hoe het verder gaat
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
letatcest schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:20:
Zo.. kwam van alles tussen natuurlijk, maar het idee is rond @bobcom dus duurt niet lang meer.

Mijn dienstreis is geannuleerd dus kan rustig aan de slag zondag.
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!Barrycade schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:09:
Ben benieuwd.

Daar gaat je prestatie onder druk...

Barrycade schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:09:
Ben benieuwd.

(buiten mededinging)
Bij deze mijn deelname: (als het iets over jezelf moet zeggen)

Time to take a sip:

Ik heb het gevoel dat deze reeks is omgevlogen
Achter een weekje het resultaat op maandag de 12e?
Tenzij onze rode lantaarn op tijd zen foto door stuurt
Zondag de 11e eigenlijk. Maar ik heb die dag eigenlijk geen tijd. Dus ga er maar vanuit dat hij zaterdag klaar is.masauri schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:05:
Alleen nog het einde van deze week en deze reeks zit er weer op.
Ik heb het gevoel dat deze reeks is omgevlogen
Achter een weekje het resultaat op maandag de 12e?
Tenzij onze rode lantaarn op tijd zen foto door stuurt
Ik zit nog steeds te wachten... Niets dat voorbij vliegt.
Trouwens, wie is onze rode lantaarn?
13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.
09-02 12:00 11-02 12:00 @T.Kreeftmeijer
Dat is onze rode lantaarn

Wikipedia: Rode lantaarn
De rode lantaarn wordt spreekwoordelijk uitgereikt aan de wielrenner die als laatste eindigt in het eindklassement van de Ronde van Frankrijk. De uitdrukking de rode lantaarn wordt echter ook gebruikt in bijvoorbeeld voetbal (voor de ploeg die laatste staat in het klassement) en autoracen (de coureur die als laatste rijdt).
[ Voor 34% gewijzigd door masauri op 05-02-2018 22:26 . Reden: quote ]
Zoals ik al dacht: ikzelf...masauri schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:25:
[...]
09-02 12:00 11-02 12:00 @T.Kreeftmeijer
Dat is onze rode lantaarn![]()
Wikipedia: Rode lantaarn
[...]
Weer iets geleerd over wielrennen.
Ik ben wel benieuwd wat voor onderwerp ik krijg.
[ Voor 4% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 06-02-2018 07:11 ]
* Het maken en opsturen van een foto wordt wel vereist.
Waarom heeft tweakers.net geen rode lantaarn bij de smily's?
Wake up call:
Zie ik daar in de topicstart mijn alias staan???
Ik voel me zeer vereerdReden: NEXT! Karel V
Waar je een simpele ziel al een plezier mee kan doen heKarel V schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:50:
Ik mag niet meer, weer geenlantaarn
Wake up call:
Zie ik daar in de topicstart mijn alias staan???
[...]
Ik voel me zeer vereerd
Hoever zou @henk1994 staan, en kan @T.Kreeftmeijer de druk aan?
We zullen het snel weten
Ja, nog wel. Tot morgen, dan moet ik creatief zijn... Zaterdag ga ik er gewoon op uit, naar iets wat met de foto te maken heeft. Lekker wat schieten.masauri schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:33:
[...]
Waar je een simpele ziel al een plezier mee kan doen he![]()
Kan ik je foto snel krijgen? Volgens mij is 07-02 12:00 09-02 12:00 inmiddels al geweest...

En verder iedereen een fijn weekend en nog even geduld op mijn werk...
@henk1994 Laat het ook maar deze kant op komen ja.T.Kreeftmeijer schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:25:
@henk1994
Kan ik je foto snel krijgen? Volgens mij is 07-02 12:00 09-02 12:00 inmiddels al geweest...![]()
En verder iedereen een fijn weekend en nog even geduld op mijn werk...
Ik dacht niet dat ik het zou kunnen zeggen, maar bij deze:
FAKKELS EN HOOIVORKENTIJD!!!
Leg mij uit...masauri schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:31:
[...]
@henk1994 Laat het ook maar deze kant op komen ja.
Ik dacht niet dat ik het zou kunnen zeggen, maar bij deze:
FAKKELS EN HOOIVORKENTIJD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Heb jij al iets ontvangen, @henk1994 is wel al online geweest...

Angry mob situatie
@henk1994 , Helaas moet ik je het volgende meedelen vanwege het niet halen van de deadline, volgende reeks nieuwe kans:Nomad schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:20:
gewoon streng zijn en de vorige foto doorsturen en hem er tussenuit halen. Anders ga je alleen maar in vertraging en ellende vallen ben ik bang.

Een kinderhand is snel gevuld. Geeft dan wel weer een hoop geblèr als je de eervolle vermelding er gelijk weer uit ramtmasauri schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:33:
[...]
Waar je een simpele ziel al een plezier mee kan doen he![]()
We zullen het snel weten
Oei oei oei, de druk heb je flink opgeschroeft. Zeker nu Thomas minder tijd heeft en je zijn voorganger publiekelijk op het fora aan de schandpaal hebt genageld...
Nou T.Kreeftmeijer, veel succes met mijn foto

Even ter verontschuldiging van Henk. Hij heeft mij gisteren een bericht gestuurd, maar die heb ik pas om 20:00 gelezen.
Daar heb ik als organisator weinig aan als hij jou een bericht stuurtKarel V schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 09:25:
[...]
Even ter verontschuldiging van Henk. Hij heeft mij gisteren een bericht gestuurt, maar die heb ik pas om 20:00 gelezen.
Maar goed, volgende reeks nieuwe kans, kan gebeuren.
Eigenlijk had ik de deadline van @T.Kreeftmeijer dan ook maar moeten verkorten he.
Ik bedoel, wie wil het resultaat nu niet vandaag hebben?

Arme Thomasmasauri schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 09:28:
[...]
Daar heb ik als organisator weinig aan als hij jou een bericht stuurt![]()
Maar goed, volgende reeks nieuwe kans, kan gebeuren.
Eigenlijk had ik de deadline van @T.Kreeftmeijer dan ook maar moeten verkorten he.
Ik ben benieuwd, nog heel even wachten. Thomas heeft in ieder geval mooi weer.
T.Kreeftmeijer in "De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8"
Welk mooi weer? In Arnhem is het nogal grijs nu.Karel V schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:49:
[...]
Arme Thomas![]()
Ik ben benieuwd, nog heel even wachten. Thomas heeft in ieder geval mooi weer.
Maar gelukkig heb ik dat voor mijn foto niet nodig...
Morgen zit ik de hele dag in Amsterdam, dus ik heb dan toch geen tijd. Vandaag moet het dus af komen.Barrycade schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:00:
Hij heeft toch toegezegd dat hij vandaag zou leveren?
T.Kreeftmeijer in "De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8"

Het feestje start toch pas met het plaatsen van de foto’s?Barrycade schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:27:
Jij bent zo'n type dat nog even komt binnenvallen bij een feestje terwijl men de stoelen al aan het opstapelen is.
[ Voor 0% gewijzigd door Kwintessens op 10-02-2018 13:46 . Reden: Tikfoutje ]
Diegene die de grappigste foto plaatst in dit topic wint!
(mag dus geen deelname foto zijn
Ah @masauri , gij zijt een organisator naar mijn hartmasauri schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 09:28:

Bij gebrek aan een woordelijk inzicht dan maar een strengere voorwaardeKwintessens schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 15:01:
@masauri Wat is de extra voorwaarde? Je DM heb ik al beantwoord.
Want hij heeft zijn verhaaltje nog niet doorgestuurd

De DM was genoeg om mij eraan te herinneren...masauri schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:02:
Dankzij @Universal Creations mag iedereen nog even op het resultaat wachten.
Want hij heeft zijn verhaaltje nog niet doorgestuurd
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Super!Universal Creations schreef op zondag 11 februari 2018 @ 16:38:
[...]
De DM was genoeg om mij eraan te herinneren...
Ik kijk er naar uit
EDIT: Daar is ie! De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 8 – Het Resultaat
[ Voor 19% gewijzigd door masauri op 11-02-2018 16:55 ]