Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Mir64za schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:15:
[...]

Bij mij precies het zelfde de 64GB - 6GB versie besteld op 27 November.

Geschat verzendmoment:Dec 7, 2017
Geschatte bezorgmoment:Dec 5, 2017
Ik heb momenteel hetzelfde. Vrijdag besteld, Verwacht dat ie gister verzonden zou worden, maar dat gebeurde niet. Net maar support-chat benaderd, maar die konden dus niks zeggen (wel makkelijk om te doen dat dat een aparte afdeling is trouwens). Nou hoop ik dat ie dan maar morgen verzonden wordt.

Toen ik bestelde (de 128gb variant met andere case en 2 laders) was alles gewoon op voorraad. Ik zie dat jouw 64-versie momenteel niet meer voorradig is trouwens, maar dat zegt weinig over eerdere bestellingen. Ik vermoed alleen dat de web-voorraad niet rekening houdt met de voorraden in de distributiecentra (zoals bv die in Polen lijkt te zitten). Tenminste, ik zou niet weten waarom een bestelling niet dezelfde dag verzonden zou kunnen worden en het sowieso al langer moet duren.

Heb verder wel priority shipping, maar vooral vanwege het tracken.

Edit:
Net berichtje binnen van DHL. Order op de site staat nog op processing, maar hij zou morgen gewoon binnen zijn zoals in eerste instantie gepland was.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 06-12-2017 13:45 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:31
Martinspire schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:05:
[...]

Ik heb momenteel hetzelfde. Vrijdag besteld, Verwacht dat ie gister verzonden zou worden, maar dat gebeurde niet. Net maar support-chat benaderd, maar die konden dus niks zeggen (wel makkelijk om te doen dat dat een aparte afdeling is trouwens). Nou hoop ik dat ie dan maar morgen verzonden wordt.

Toen ik bestelde (de 128gb variant met andere case en 2 laders) was alles gewoon op voorraad. Ik zie dat jouw 64-versie momenteel niet meer voorradig is trouwens, maar dat zegt weinig over eerdere bestellingen. Ik vermoed alleen dat de web-voorraad niet rekening houdt met de voorraden in de distributiecentra (zoals bv die in Polen lijkt te zitten). Tenminste, ik zou niet weten waarom een bestelling niet dezelfde dag verzonden zou kunnen worden en het sowieso al langer moet duren.

Heb verder wel priority shipping, maar vooral vanwege het tracken.

Edit:
Net berichtje binnen van DHL. Order op de site staat nog op processing, maar hij zou morgen gewoon binnen zijn zoals in eerste instantie gepland was.
Toevallig had ik de mijne gisteren binnen gekregen.
Ook met priority shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Mir64za schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:43:
[...]

Toevallig had ik de mijne gisteren binnen gekregen.
Ook met priority shipping.
Wanneer had jij dan bericht gekregen dat ze hem gingen bezorgen? Gister alsnog?

Niet dat het me nu veel uitmaakt, maar misschien handig voor anderen om te weten hoe stuff soms anders kan aangeven op de site :P

Vind het wel opvallend dat ik dus een paar uur nadat ik met support contact op neem, hij ineens wel verzonden kan worden...

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 06-12-2017 14:53 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Laatst online: 20:31
Martinspire schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:53:
[...]

Wanneer had jij dan bericht gekregen dat ze hem gingen bezorgen? Gister alsnog?

Niet dat het me nu veel uitmaakt, maar misschien handig voor anderen om te weten hoe stuff soms anders kan aangeven op de site :P

Vind het wel opvallend dat ik dus een paar uur nadat ik met support contact op neem, hij ineens wel verzonden kan worden...
Maandag kreeg ik de eerste sms toen kon ik ook rond 7 uur al mijn pakketje tracen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:41
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SJ947Dm.png

hehe eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmertjuh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:56

Jelmertjuh

Blue Flamingos

Zaterdag het toestel besteld met de reguliere verzending:

Verzendmoment: Dec 7, 2017
Geschatte bezorgmoment: Dec 11, 2017

Ik ben benieuwd!

Update: het toestel is onderweg!

Saturday, December 09, 2017
7 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:36

Friday, December 08, 2017
6 Departed Facility in POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 11:15
5 Processed at POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 09:54

Thursday, December 07, 2017
4 Arrived at Sort Facility POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 22:10
3 Departed Facility in SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 18:22
2 Processed at SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 18:22
1 Shipment picked up SZCZECIN - POLAND 07:55

[ Voor 91% gewijzigd door Jelmertjuh op 09-12-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Bij mij staat nog steeds 6 dec verzenden, 8 dec ontvangen. Nog geen enkel bericht gekregen dat er enige voortgang is. Snap niet zo goed waarom er tussen zondag en vandaag geen update is geweest. Wat mij betreft hadden ze hem maandag al op mogen sturen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 23:47
ny-hardcore schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:09:
[...]

hmm..vandaag nog niks gehoord van OnePlus en/of DHL.
Bij OnePlus nog steeds laatste status: 1. december Order is processing.
Bij DHL niet te vinden op OPS###nummer### bij track by reference.. (UPS kent het nummer ook niet)....
Onderweg!
Wednesday, December 06, 2017 Location Time Piece
4 Departed Facility in SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 20:12
3 Processed at SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 20:12
2 Arrived at Sort Facility SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 19:35
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 11:15
Vanmorgen om 10.05u met customerservice gebeld met de vraag waarom ik nog niets gehoord had terwijl er de 5e geshipped zou worden volgens de site..

Weet niet of het toeval is, maar om 11:15 is er bij DHL aangemeld ...
Morgen voor het einde van de dag zou het geleverd worden...
Nu benieuwd of er inderdaad wel afgeleverd word aan de deur of dat ik een melding krijg dat er niemand thuis is....

EDIT:
Besteld op 1 December 21.21uur (128GB met priority)
Afgeleverd 7 December 12.55uur

[ Voor 4% gewijzigd door ny-hardcore op 07-12-2017 14:21 ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:05:
Zojuist ook de OP5T besteld op mobiel.nl. Nu nog even afwachten tot ze hem binnenkrijgen half december.
Update: op mobiel.nl wordt hij vanaf eind week 51 weer verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanusJaap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-09 10:54
Hoort dit hier? Waarom wordt de prijs van de oneplus site niet meegenomen bij de prijsvergelijk? Scheelt 100euro nu.

[ Voor 14% gewijzigd door JanusJaap op 07-12-2017 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Zojuist via de chat contact gehad wanneer mijn telefoon verzonden zou worden. Nog geen uur later opeens een SMS van DHL dat hij onderweg is uit Polen. Toeval?

Mijne stond op verzenden gisteren, aankomen morgen. Dat laatste lijkt dus nog te gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:41
Jahoor hier aangekomen netjes op tijd

Op 1 dec besteld, en netjes op de geschatte datum bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 21:21
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:08:
[...]

Bij OnePlus volgensmij ook, Priority Shipping is nu 22 December en gewone verzending is pas 1 Januari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drizzle_
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-07-2024
Weet iemand hoe lang die studentenkorting nog zou gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:29
Drizzle_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:06:
Wat bedoel je met 'hoe lang die nog zal gelden'?
Als je bedoeld nadat je hem hebt aangevraagd en geactiveerd hebt, dan nog een maand.
Bedoel je hoe lang die actie zelf nog loopt? Geen idee, maar volgens mij loopt die al vanaf augustus en zou het me niet verbazen als ze hem voorlopig gewoon laten lopen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristiaanCP
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-03-2018
OP5t net binnen. Heb de 128gb versie voor 489,99 euro gekocht bij mobiel.nl. Leek mij een uiterst sterke deal, samen met een 1 jarige verlening van mijn abonnement bij T-mobile. Iemand die mij kan uitleggen waarom de telefoon dan zo goedkoop uitvalt? Is dit normaal of een foutje van mobiel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlexoSlimSlom
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 00:45
ChristiaanCP schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:32:
OP5t net binnen. Heb de 128gb versie voor 489,99 euro gekocht bij mobiel.nl. Leek mij een uiterst sterke deal, samen met een 1 jarige verlening van mijn abonnement bij T-mobile. Iemand die mij kan uitleggen waarom de telefoon dan zo goedkoop uitvalt? Is dit normaal of een foutje van mobiel.nl?
Geen idee hoe het komt dat hij daar goedkoper uitvalt. Vraag me wel af wanneer je hem hebt besteld. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChristiaanCP
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-03-2018
Ik heb de telefoon 1 december besteld, gisteren binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmertjuh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:56

Jelmertjuh

Blue Flamingos

Is er iemand die dit al heeft meegemaakt?
Mijn toestel legt een nogal aparte route af met DHL van Polen naar mijn adres in Leeuwarden. 9 december gearriveerd in Nederland, maar ondertussen weer het land uit naar Brussel.

Bezorg datum staat op 11 december. Hopelijk komt dat goed, zie een boel klachten over DHL de laatste dagen dat ze niet aan de deur komen en dan vervolgens zeggen dat jij niet thuis was.

Edit: ondertussen weer in Nederland gearriveerd vannacht.
Edit2: bezorger is onderweg!
Edit3: Bezorger gemist, maar bij een DHL punt af kunnen halen!

[ Voor 68% gewijzigd door Jelmertjuh op 11-12-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:08:
[...]

En weer een update. Ik krijg hem morgen thuisbezorgd via mobiel.nl. :D Levertijd staat echter op de website nog steeds op eind week 51.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig de Lava Red gespot in een shop die ook naar NL verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:42:
Iemand toevallig de Lava Red gespot in een shop die ook naar NL verzenden?
Ik zou als ik jou was dan kijken op sites als aliexpress, banggood, gearbest, etc. Maar je gaat wel meer betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Helaas, helaas.. Van 10% naar 5% korting op de 5T en toekomstige modellen als student: Changes to our Student Program

Accessoires blijven wel gewoon 10%.

[ Voor 14% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-12-2017 14:17 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlexoSlimSlom
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 00:45
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:17:
[...]

En weer een update. Ik krijg hem morgen thuisbezorgd via mobiel.nl. :D Levertijd staat echter op de website nog steeds op eind week 51.
Dan heb je geluk, zag net op de website van mobiel.nl dat die daar pas begin Januari 2018 verwacht wordt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ben ik gelukkig op tijd geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Beide modellen 64GB en 128GB op voorraad. Netjes van OnePlus zo snel na de release. https://oneplus.net/nl/oneplus-5t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
Op 6 december had ik de 128GB versie besteld. De verwachtings was als volgt: Geschat verzendmoment: Dec 11, 2017 Geschatte bezorgmoment: Dec 18, 2017
Vandaag Dec 12 is het toestel verzonden en de levering is geschat op Dec 14. Dat valt dus gelukkig mee.

Verwijderd

Ik heb even een vraagje:
De OnePlus 5t star wars editie kan ik via de Zweedse site van OnePlus halen.

Is het mogelijk om de Star Wars editie te bestellen via de Zweedse site in Nederland? Of moet je echt in het land zelf zijn?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
@Verwijderd ik heb je post even naar het goede topic gezet. Maar als ik doorklik op de Zweedse website, kan ik vervolgens alleen een Zweeds adres invoeren. (Daar had je natuurlijk ook prima zelf achter kunnen komen ;))

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik zit al een tijdje te wachten op een goede deal, helaas viel de black Friday deal mij tegen

Nu hebben ze vanwege het 4 jarig bestaan de holiday bundle met 50% korting gemaakt. Helaas is die weer niet geldig i.c.m. de 20 euro kortingscoupon die je via referral kunt krijgen.
Op zich prima prijs voor die bundel, maar oordopjes heb ik niks aan en die extra lader is ook niet per se nodig.
Screenprotector en case wil ik dan weer wel...

Nog ff afwachten of ze nog met een kerstaanbieding komen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• RA7
  • Laatst online: 20:35

RA7

Gisteren bestelt, ik heb nu de OnePlus3. Ook een prima toestel, maar ja...ik wilde een nieuwe :-D

We are all accidents waiting to happen

Verwijderd

rens-br schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:53:
@Verwijderd ik heb je post even naar het goede topic gezet. Maar als ik doorklik op de Zweedse website, kan ik vervolgens alleen een Zweeds adres invoeren. (Daar had je natuurlijk ook prima zelf achter kunnen komen ;))
Ahhh jammerr dat hij niet te bestellen is :-( , ja klopt had er wel zelf achter kunnen komen :)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

yep idd jammer.
Zelf nog tevreden met de OP3. Maar een SW versie van de OP5T kan ik niet laten liggen.
Maar idd hoe krijg je hem makkelijk naar NL.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Ik weet niet wat het is, en heb het nog nooit eerder gezien, maar als ik nu doe alsof ik de OnePlus 5T wil bestellen dan zie ik heel kort die Star Wars editie er tussen staan. Locatie staat uiteraard op Nederland.

https://oneplus.net/nl/oneplus-5t

Misschien komt 'ie binnenkort naar Nederland? :D

view-source:https://oneplus.net/nl/oneplus-5t (doe maar eens een ctrl+F op Star Wars)

De code is laatst toegevoegd, zo blijkt uit een gecachte versie van de website: http://web.archive.org/we...oneplus.net/nl/oneplus-5t

De broncode van de Star Wars editie stond er toen nog niet tussen: view-source:http://web.archive.org/web/20171122195411/https://oneplus.net/nl/oneplus-5t (doe maar eens een ctrl+F op Star Wars)

[ Voor 43% gewijzigd door Anonymoussaurus op 15-12-2017 10:46 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

ik hoop het.
Wist ook niet dat hij naar Zweden kwam.
Over 30 is hij in India te bestellen. Daar zie ik bij bestellen van een normale 5t geen land restrictie staan.

Maar echt "fijn" voelt het ook niet. Geen idee of het aankomt. En als het fout gaat hoe ik dan mijn geld terugkrijg. niet echt zin in gedoe. Was meer als er makkelijk aan te komen is, is het nog een leuk kertstcadeau

Helaas.
Je kan wel een NL postcode invullen en dan kom je verder.
Maar uiteindelijk komt de melding:

Sorry, We currently don't ship to this adres

[ Voor 16% gewijzigd door DarkSide op 14-12-2017 19:36 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:48:
Ik weet niet wat het is, en heb het nog nooit eerder gezien, maar als ik nu doe alsof ik de OnePlus 5T wil bestellen dan zie ik heel kort die Star Wars editie er tussen staan. Locatie staat uiteraard op Nederland.

https://oneplus.net/nl/oneplus-5t

Misschien komt 'ie binnenkort naar Nederland? :D

view-source:https://oneplus.net/nl/oneplus-5t (doe maar eens een ctrl+F op Star Wars)
Klopt ja, ook als ik in firefox (laatste beta) de 5T pagina refresh (https://oneplus.net/nl/oneplus-5t), krijg ik een milliseconde de 5T Star Wars editie te zien voordat ie weer verdwijnt. Zie screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BpWZiro.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De code is laatst toegevoegd, zo blijkt uit een gecachte versie van de website: http://web.archive.org/we...oneplus.net/nl/oneplus-5t

De broncode van de Star Wars editie stond er toen nog niet tussen: view-source:http://web.archive.org/web/20171122195411/https://oneplus.net/nl/oneplus-5t (doe maar eens een ctrl+F op Star Wars)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negerdesheils
  • Laatst online: 18:19
RutgervdZ schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:03:
[...]

Klopt ja, ook als ik in firefox (laatste beta) de 5T pagina refresh (https://oneplus.net/nl/oneplus-5t), krijg ik een milliseconde de 5T Star Wars editie te zien voordat ie weer verdwijnt. Zie screenshot:

[afbeelding]
Ik had het gisteren ook, heb toen mijn 5T Besteld maar zag als eerst even de Starwars versie. Nog even lopen zoeken maar omdat ik graag die tijdelijke kerst-aanbieding wou toch maar de snel de normale versie gekocht. Bij de Starwars editie zitten wel wat speciale extratje's zoals een case en aparte themes op de telefoon. Vind overigens die lava-red variant veel mooier maar die is denk ik lastig te krijgen in europa.

Was alleen vergeten dat je via paypal moest betalen. Ik heb niet vantevoren geld op mijn account gezet, maar paypal schrijft het van mijn rekening af. Zie alleen dat er nu nog niks is afgeschreven, hoelang duurt zoiets? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negerdesheils
Drizzle_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:06:
Zag toevallig gisteren dat de studentenkorting van 10% op alles alleen nog dit jaar geldig is. Vanaf 1 Januari krijg je 5% korting op je telefoon :'( , en 10% korting op alle accessoires. Wanneer je de studentenkorting activeert is deze een maand geldig, en het duurt een jaar voordat je hem weer opnieuw kan activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 14:01
negerdesheils schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:18:
[...]

Ik had het gisteren ook, heb toen mijn 5T Besteld maar zag als eerst even de Starwars versie. Nog even lopen zoeken maar omdat ik graag die tijdelijke kerst-aanbieding wou toch maar de snel de normale versie gekocht. Bij de Starwars editie zitten wel wat speciale extratje's zoals een case en aparte themes op de telefoon. Vind overigens die lava-red variant veel mooier maar die is denk ik lastig te krijgen in europa.

Was alleen vergeten dat je via paypal moest betalen. Ik heb niet vantevoren geld op mijn account gezet, maar paypal schrijft het van mijn rekening af. Zie alleen dat er nu nog niks is afgeschreven, hoelang duurt zoiets? Iemand enig idee?
Ik heb de mijne woensdag besteld (priority shipping), ook via Paypal betaald en het geld is vandaag van mijn bankrekening afgeschreven. Telefoon zou vanavond nog bezorgd moeten worden.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negerdesheils
Lau1187 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:22:
[...]

Ik heb de mijne woensdag besteld (priority shipping), ook via Paypal betaald en het geld is vandaag van mijn bankrekening afgeschreven. Telefoon zou vanavond nog bezorgd moeten worden.
Thanks, dan zal het maandag hopelijk wel afgeschreven worden. Kon je nog vantevoren ergens aangeven hoelaat je het bezorgd wou hebben? Hoop niet dat die kerstaanbieding voor teveel vertraging gaat zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
negerdesheils schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:18:
[...]

Kerstaanbieding? welke aanbieding bedoel je? Krijg je iets gratis bij de oneplus als je de oneplus 5t nu besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negerdesheils
tottianovic schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:43:
[...]

Kerstaanbieding? welke aanbieding bedoel je? Krijg je iets gratis bij de oneplus als je de oneplus 5t nu besteld?
Deze bundel, was 50% korting op.

https://oneplus.net/nl/winter-holiday-gift-bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:39
Bestelt bij contractverlenging via mobiel.nl. Levering helaas pas begin januari...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GiannoezNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09-2022
Vorige week mijn 128Gb versie besteld. 2 dagen later kwam ik er nét voor het verzenden achter dat er een kortingsactie is voor studenten. Bestelling geannuleerd, geld meteen teruggekregen en de korting geclaimd bij een nieuwe bestelling. Helaas komt ie nu 1 a 2 dagen later binnen maar dat had ik wel over voor 56 euro korting. :p.
Lau1187 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:22:
[...]

Wel snel! Ik heb ook priority shipping gekozen en het duurt ongeveer een week.. :'(

[ Voor 37% gewijzigd door GiannoezNL op 18-12-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
net de knoop maar doorgehakt en de 128gb besteld, als t goed is wordt ie vrijdag geleverd.

Nu maar hopen dat er niet een special edition komt binnen een maand :P

[ Voor 29% gewijzigd door cypher21 op 18-12-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 64GB en 128GB variant gevonden op *knip* spam. voor 481,59 € en 545,59 €.
Levering vanuit Duitsland, voorverkoop tot 10-1.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 10-01-2018 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:10:
Heb de 64GB en 128GB variant gevonden op *knip* spam. voor 481,59 € en 545,59 €.
Levering vanuit Duitsland, voorverkoop tot 10-1.
Voor dat minimale prijsverschil ga je m toch niet daar halen

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 10-01-2018 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 14:01
negerdesheils schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:40:
[...]

Thanks, dan zal het maandag hopelijk wel afgeschreven worden. Kon je nog vantevoren ergens aangeven hoelaat je het bezorgd wou hebben? Hoop niet dat die kerstaanbieding voor teveel vertraging gaat zorgen
Ik kon geloof ik niet aangeven hoe laat ik de bezorging wilde. DHL werkt met tijdvakken, en het verschilt per gebied hoe laat ze bezorgen (zie https://www.dhlparcel.nl/...en-ontvangen/bezorgtijden). Nu was er sowieso wel iemand de hele dag thuis dus ik heb ook niet gekeken of ik zelf een ander tijdvak (of ophaalpunt) kon kiezen.

Steam ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Vrijdagavond besteld, estimated shipping 18th maar helaas nog niet geshipped. Estimated delivery van 20 zal ie dan ook wel niet halen. Hoop dat 'ie er voor de kerst wel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negerdesheils
Catorce schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:49:
Vrijdagavond besteld, estimated shipping 18th maar helaas nog niet geshipped. Estimated delivery van 20 zal ie dan ook wel niet halen. Hoop dat 'ie er voor de kerst wel is!
Je hebt best kans dat hij het wel haalt. Ik heb woensdag besteld en estimated delivery was de 19e. Gisteren was bij mij pas het bedrag afgeschreven door PayPal dus ik dacht dat red hij nooit meer. Maar daarna ging het gisteren opeens heel snel , de telefoon komt vanuit een depot uit polen volgens mij. Vanochtend was hij in Amsterdam aangekomen en is momenteel bij de koerier voor bezorging. Ben alleen s'avonds tussen 18:30 en 20:00 thuis dus ik hoop dat ik hem dan nog krijg, anders word het denk ik morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiannoezNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09-2022
negerdesheils schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:17:
[...]

Je hebt best kans dat hij het wel haalt. Ik heb woensdag besteld en estimated delivery was de 19e. Gisteren was bij mij pas het bedrag afgeschreven door PayPal dus ik dacht dat red hij nooit meer. Maar daarna ging het gisteren opeens heel snel , de telefoon komt vanuit een depot uit polen volgens mij. Vanochtend was hij in Amsterdam aangekomen en is momenteel bij de koerier voor bezorging. Ben alleen s'avonds tussen 18:30 en 20:00 thuis dus ik hoop dat ik hem dan nog krijg, anders word het denk ik morgen :)
Bij mij komt ie ook uit Polen. Daarna naar Duitsland en toen België.
Nu is ie "on hold" in Eindhoven? Ik heb gelezen dat dit veel gebeurd maar wat de oorzaak ervan is weet ik dan weer niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catorce
negerdesheils schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:17:
[...]

Zowaar net een bevestiging van DHL gekregen dat ie onderweg is vanuit Polen, om 11:39 in Sczcecin gescand. Ophalen staat op de planning voor morgen dus precies zoals OnePlus aangaf op de website. Als dit allemaal lukt vind ik het zeer netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kndbrk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10-2023
9 December besteld (België). Estimated dispatch stond er eerst 14 december en shipment 18 december.
Is ondertussen al estimated 20 en shipment 22 geworden.
Op hoop van zegen dus... Kan echt nie meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negerdesheils
Bezorger was om vijf uur langs geweest maar dus gemist. Staat op de site dat ze ook savonds bezorgen maar kan dat met geen mogelijkheid selecteren op de site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underdog85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-06 13:19
Hier de 14e bestelling geplaatst, de 15e verzonden en vanavond ontvangen.
Bij mij ook via polen, adam, eindhoven, adam, Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kndbrk
Ondertussen de support gecontacteed. Ze hebben vertraging, naar het schijnt, omwille van de grote aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Ok, nooit meer vermoeid een telefoon bestellen :X

Netjes Oneplus 5T besteld met studentenkorting. Afrekenen met credit card, liep allemaal super.
Word ik vanmorgen wakker, schiet me mijn refferal code ineens in gedachten want wilde nog een extra oplader erbij.

Kan mijn order nog wel cancellen maar vraag me af of ik de studentenkorting dan nog wel een keertje kan toepassen, maar een ticket geopend. Hopelijk lezen ze die voor het versturen :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:37
Hier op de 8ste besteld (België), verwacht om dispatched te worden vandaag. (is al 'being processed' sinds de 11de).Heb support enkele dagen geleden ook al gecontacteerd, maar die konden niks meer zeggen dan "I checked your order and it's currently being processed in our warehouse."

Vrees al voor het ergste :-(

PSN: nicovc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• negerdesheils
Kees_frl schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:33:
Ok, nooit meer vermoeid een telefoon bestellen :X

Netjes Oneplus 5T besteld met studentenkorting. Afrekenen met credit card, liep allemaal super.
Word ik vanmorgen wakker, schiet me mijn refferal code ineens in gedachten want wilde nog een extra oplader erbij.

Kan mijn order nog wel cancellen maar vraag me af of ik de studentenkorting dan nog wel een keertje kan toepassen, maar een ticket geopend. Hopelijk lezen ze die voor het versturen :)
Volgens mij kan je niet de studentenkorting en de referral code niet beide gebruiken. Als je een nieuwe bestelling doet kan het wel(met alleen de oplader dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kndbrk
naiko schreef op woensdag 20 december 2017 @ 10:48:
Hier op de 8ste besteld (België), verwacht om dispatched te worden vandaag. (is al 'being processed' sinds de 11de).Heb support enkele dagen geleden ook al gecontacteerd, maar die konden niks meer zeggen dan "I checked your order and it's currently being processed in our warehouse."

Vrees al voor het ergste :-(
Ik begrijp u volledig!! Echt wel om onnozel van te worden als ze hun status niet updaten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kndbrk
Nu een mailtje gekregen van OnePlus!!!!

Dec 20, 2017 06:22 am Out For Delivery UPS Brussels, BE By end of day

Dec 20, 2017 05:43 am Arrival ScanUPS Brussels, BE

Dec 20, 2017 03:01 am Departure ScanUPS Koeln, DE

Dec 19, 2017 09:56 pm Departure ScanUPS Poznan, PL

Dec 19, 2017 06:15 pm Export ScanUPS Poznan, PL

Dec 19, 2017 05:00 pm Arrival ScanUPS Poznan, PL

Dec 19, 2017 02:18 pm Departure ScanUPS Gorzow Wielkopolski, PL

Dec 19, 2017 01:31 pm Origin ScanUPS Gorzow Wielkopolski, PL

Dec 19, 2017 12:15 pm Pickup ScanUPS Gorzow Wielkopolski, PL

Dec 19, 2017 06:29 am Order Processed: Ready for UPS UPS PL

Dan konden ze toch ook wel gisteren een kleine update doorvoeren op de statuspagina hoor, maar soit. Hopelijk ben ik thuis als ze aan de deur staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:37
Bij mij is de status nu geupdate met een UPS tracking code. Als die vandaag shipped, is hij er hopelijk tegen vrijdag. Of ik ooit nog de 'priority shipping' ga gebruiken? Wellicht niet...

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
maandagmorgen besteld met priority
zojuist een update dat ik 'm morgen kan verwachten.

Als dat lukt best netjes. Priority doe ik normaal nooit maar de verwachte levertijd was pas na 1 januari en met priority deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
De 5T 64GB is voor €435 te krijgen bij gearbest met code ONEPLUS5Y
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_1040247.html

Werkt niet op 128GB model.

Je moet wel ingelogd zijn om deze kortingscode toe te passen.

Verder weet ik ook niet hoe het zit met eventuele extra invoer kosten, want de telefoon komt uit de 'China warehouse'. Verder is de levertijd ook niet al te vlot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
RutgervdZ schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:10:
De 5T 64GB is voor €435 te krijgen bij gearbest met code ONEPLUS5Y
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_1040247.html

Werkt niet op 128GB model.

Je moet wel ingelogd zijn om deze kortingscode toe te passen.

Verder weet ik ook niet hoe het zit met eventuele extra invoer kosten, want de telefoon komt uit de 'China warehouse'. Verder is de levertijd ook niet al te vlot.
21% BTW + €22 handelingskosten erbij
€548.35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
negerdesheils schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:27:
[...]

Volgens mij kan je niet de studentenkorting en de referral code niet beide gebruiken. Als je een nieuwe bestelling doet kan het wel(met alleen de oplader dan).
Hoi,

bedankt voor je reactie. Ik heb net een reactie van Oneplus op mijn aangemaakte ticket en daar geven ze inderdaad aan dat je niet binnen één bestelling de studentenkorting als de referral code kunt gebruiken. :)
negerdesheils schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:24:
[...]

Zag toevallig gisteren dat de studentenkorting van 10% op alles alleen nog dit jaar geldig is. Vanaf 1 Januari krijg je 5% korting op je telefoon :'( , en 10% korting op alle accessoires. Wanneer je de studentenkorting activeert is deze een maand geldig, en het duurt een jaar voordat je hem weer opnieuw kan activeren.
Je bent goed op de hoogte :D Waar lees je dit? Ik kon het niet vinden in de FAQ of voorwaarden. Mijn vriendin wil binnenkort ook graag eentje en zou jammer zijn dat dit naar 5% gaat. :X

[ Voor 39% gewijzigd door Kees_frl op 20-12-2017 16:19 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kndbrk
Eeeeeeen....Hij is aangekomen!! 2 dagen vroeger dan eigenlijk verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
cypher21 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:23:
[...]

21% BTW + €22 handelingskosten erbij
€548.35
Btw is niet 100% zeker. Je moet net pech of geluk hebben. ;)

• negerdesheils
Kees_frl schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:07:
[...]

Hoi,

bedankt voor je reactie. Ik heb net een reactie van Oneplus op mijn aangemaakte ticket en daar geven ze inderdaad aan dat je niet binnen één bestelling de studentenkorting als de referral code kunt gebruiken. :)

[...]

Je bent goed op de hoogte :D Waar lees je dit? Ik kon het niet vinden in de FAQ of voorwaarden. Mijn vriendin wil binnenkort ook graag eentje en zou jammer zijn dat dit naar 5% gaat. :X
Zie:
https://forums.oneplus.ne...r-student-program.714057/

Wel jammer dat het eruit gaat, je merkt wel dat oneplus in alles steeds duurder begint te worden. Echt dat gevoel van super prijs/kwaliteit verhouding heb ik niet meer. Hoop vandaag mijn 5T op te kunnen halen en het zal wel als een behoorlijke upgrade voelen denk ik, vergeleken met mijn oneplus One. Zag net ook dat ik referral points had gekregen dus zal ook nog zon wooden case bestellen, met die 20 euro eraf en dan verzendkosten erbij valt het wel mee :) hoop dat ik hem tot die tijd niet laat vallen haha

• cypher21
alwaysleft schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:58:
[...]

Btw is niet 100% zeker. Je moet net pech of geluk hebben. ;)
lijkt mij geen slimme gok om te nemen tegenwoordig.
Bestel zelf nogal veel uit Amerika en bij 2/3e van de pakketten kan ik invoer + BTW betalen

edit

Ah bah, ben 15 minuten weg geweest om wat boodschappen te halen... DHL net gemist...

[ Voor 12% gewijzigd door cypher21 op 21-12-2017 14:27 ]

• Catorce
Catorce schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:17:
[...]

Zowaar net een bevestiging van DHL gekregen dat ie onderweg is vanuit Polen, om 11:39 in Sczcecin gescand. Ophalen staat op de planning voor morgen dus precies zoals OnePlus aangaf op de website. Als dit allemaal lukt vind ik het zeer netjes.
Gisteren af mogen halen. Kortom: vrijdagavond besteld, dinsdag verzonden, woensdag afgehaald. Topservice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Ik heb gistermiddag ook een 5T 64GB versie (zonder accessoires en met priority verzending) besteld en zou vandaag verzonden worden maar er gebeurd nog weinig in de status update.

Deze is als volgt:
- Dec 20, 2017 05:10 pm Order is processing.
- Dec 20, 2017 05:03 pm Shipment is processing.
- Dec 20, 2017 04:59 pm Payment is pending.

Neem aan dat dat bij jullie ook zo ging? En op welk moment is ie echt onderweg? Ze geven aan dat ie de 27e bij mij afgeleverd word...

edit: en mail gehad van DHL. Toestel word morgen al geleverd _/-\o_ *O*

edit: gekozen om het toestel af te laten leveren bij een dhl punt. Leveren ze het toestel op een verkeerd afhaalpunt af, 180km verderop. |:(

Laatste edit: even langs geweest op het door mij opgeven afhaalpunt, en daar lag ie gewoon netjes klaar!
* the_cyberspace is happy! *O*

[ Voor 27% gewijzigd door the_cyberspace op 23-12-2017 13:24 ]

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:01

Shiro

Serenity

The_Cyberspace schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:17:
Ik heb gistermiddag ook een 5T 64GB versie (zonder accessoires en met priority verzending) besteld en zou vandaag verzonden worden maar er gebeurd nog weinig in de status update.

Deze is als volgt:
- Dec 20, 2017 05:10 pm Order is processing.
- Dec 20, 2017 05:03 pm Shipment is processing.
- Dec 20, 2017 04:59 pm Payment is pending.

Neem aan dat dat bij jullie ook zo ging? En op welk moment is ie echt onderweg? Ze geven aan dat ie de 27e bij mij afgeleverd word...

edit: en mail gehad van DHL. Toestel word morgen al geleverd _/-\o_ *O*

edit: gekozen om het toestel af te laten leveren bij een dhl punt. Leveren ze het toestel op een verkeerd afhaalpunt af, 180km verderop. |:(

Laatste edit: even langs geweest op het door mij opgeven afhaalpunt, en daar lag ie gewoon netjes klaar!
* the_cyberspace is happy! *O*
Had jij ook met credit card betaald? Ik heb het gisteren besteld en er staat Order Paid, maar als ik het open klikt staat er Payment pending.

Als ik bij mijn CC maatschappij kijk, zie ik dat het bedrag op gereserveerd

Is dat ook de normale gang van zaken? Overigens hoefde niks meer dan mijn CC nummer in te typen en de security code, niks geen extra beveiliging check via een extra code of pin.

Anyway, gisteren besteld, verwachte levertijd is 2 jan.

SR+ MiC

• the_cyberspace
  • Niet online

the_cyberspace

Ik heb hem betaald via PayPal, dus kan je niks zeggen over een credit card betaling.

Ik kreeg na de status melding "Order is processing" opeens een mailtje van DHL. Hier kon ik de status opvragen en aangeven waar ik het toestel afgeleverd wou hebben. Dit had wat voeten in de aarde maar uiteindelijk is het toestel gewoon netjes afgeleverd op het adres wat ik opgegeven had, terwijl DHL een compleet verkeerd adres aangaf in de updates.

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

• Shiro

Shiro

Serenity

Ok, thanks, ik hoop dat iemand met CC betaling dan kan aangeven of dit normaal is.

SR+ MiC

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:54
@Shiro
Ik heb betaald met CC, kreeg na een paar dagen een mailtje met onderwerp:
OnePlus Shipment #<ordernummer> is out for delivery

Via de tracking van DHL had ik volgens mij iets eerder al status-updates. Die bleef in eerste instantie op vooraanmelding staan, maar werd op een gegeven moment echt verstuurd.

• Shiro

Shiro

Serenity

djiedjee schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:20:
@Shiro
Ik heb betaald met CC, kreeg na een paar dagen een mailtje met onderwerp:
OnePlus Shipment #<ordernummer> is out for delivery

Via de tracking van DHL had ik volgens mij iets eerder al status-updates. Die bleef in eerste instantie op vooraanmelding staan, maar werd op een gegeven moment echt verstuurd.
Stond bij jou de order ook op Paid, maar payment pending? Bij mij staat het nog steeds zo en bij mijn Credit Card maatschappij zie ik dat het bedrag gereserveerd is.

Overigens, shipment zal volgens hun verwachting vandaag de deur uit gaan. Ik ben benieuwd hoe accuraat ze erin zijn.

SR+ MiC

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:54
Kan ik me niet meer herinneren, maar bij een CC wordt wel vaker eerst een reservering gedaan.
De daadwerkelijke verkoop is officieel pas op het moment van versturen namelijk.

Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.
Shiro schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:51:
[...]

Stond bij jou de order ook op Paid, maar payment pending? Bij mij staat het nog steeds zo en bij mijn Credit Card maatschappij zie ik dat het bedrag gereserveerd is.

Overigens, shipment zal volgens hun verwachting vandaag de deur uit gaan. Ik ben benieuwd hoe accuraat ze erin zijn.

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:46
24e besteld. Status werd niet geupdatet op de website. Bleef maar Processing staan. Na 3x een chat te zijn begonnen is hij ineens halverwege de 3e chat toevallig geupdatet naar verzonden. Estimated dispatch stond op 27 december. Hij is, volgens de tracking site, om 12:33 in Polen vertrokken. De meneer in de chat zei ook al dat het warehouse in Polen zit. Hopelijk heb ik hem dus morgen binnen! :D

Verwijderd

Ik heb op 25 december besteld en betaald met CC. Staat ook nog op.payment is pending. Zal dus normaal zijn.
Wordt normaal morgen verstuurd, maar zou pas geleverd worden op 8 januari. Benieuwd want dit lijkt me toch lang...

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Hier ook de 24e besteld, en zou vandaag verzonden worden. Maar nog steeds op processing. Als dit morgen zo blijft, zal ik de chat ook eens aanspreken.

• djmelvee
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:53:
Ik heb op 25 december besteld en betaald met CC. Staat ook nog op.payment is pending. Zal dus normaal zijn.
Wordt normaal morgen verstuurd, maar zou pas geleverd worden op 8 januari. Benieuwd want dit lijkt me toch lang...
Ik heb betaald met Paypal, die was een minuut later al completed.
Gines schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:08:
Hier ook de 24e besteld, en zou vandaag verzonden worden. Maar nog steeds op processing. Als dit morgen zo blijft, zal ik de chat ook eens aanspreken.
Ik heb op een gegeven moment gezegd dat ik het geld van mijn Priority Delivery terug eis als hij vandaag de deur niet uit zou gaan, dit leek te helpen. :9

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

http://www.dhl.nl/en/expr...g/shippers_reference.html bij Shipper´s Reference je ordernummer invoeren. Kreeg van OP alleen een mail dat mijn toestel afgeleverd was, stond niks op de website :)

^ Post is hierboven!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
djmelvee schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:52:

Ik heb op een gegeven moment gezegd dat ik het geld van mijn Priority Delivery terug eis als hij vandaag de deur niet uit zou gaan, dit leek te helpen. :9
Ik heb gewoon voor standaardverzending gekozen, estimated dispatch zou dus vandaag zijn. Ik kan dus jammergenoeg geen geld terugeisen haha. Maar hoop gewoon dat ze aan hun data voldoen.

• djmelvee
Gines schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:13:
[...]

Ik heb gewoon voor standaardverzending gekozen, estimated dispatch zou dus vandaag zijn. Ik kan dus jammergenoeg geen geld terugeisen haha. Maar hoop gewoon dat ze aan hun data voldoen.
Achteraf pas informatie over de priority verzending opgezocht, schijn niet de enige te zijn waarbij dat nogal eens fout gaat. Stom, waarschijnlijk voor de grap 10 euro betaald. Achja. Als 'ie maar uiterlijk zaterdag hier is. Hij is nog onderweg nu vanuit Polen en ik ben bang dat 'ie niet direct naar Nederland gaat maar naar Duitsland of België, als ik DHL zo een beetje ken.. :)

• the_cyberspace
  • Niet online

the_cyberspace

djmelvee schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:37:
Ik ben bang dat 'ie niet direct naar Nederland gaat maar naar Duitsland of België, als ik DHL zo een beetje ken.. :)
Hier ging ie via Duitsland volgens de track en trace. En de dame bij de afhaalbalie vertelde me dat de koerier uit Amsterdam kwam, wat ook kan kloppen volgens de T&T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:59
Gines schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:08:
Doe ik gelijk met je mee. Nu maakt me die €9,99 niet zo veel uit, maar uiteindelijk wil ik wel krijgen waar ik voor betaald heb natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Yukidaruma schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 09:34:
[...]

Doe ik gelijk met je mee. Nu maakt me die €9,99 niet zo veel uit, maar uiteindelijk wil ik wel krijgen waar ik voor betaald heb natuurlijk.
Zonet de Chat aangesproken, ik kreeg te horen dat het 1-3 business days kan duren voordat het verzonden is, beetje jammer... op de site stond het als sent immediately en ik heb ook voor priority betaald...

Ik zit dus nu op dag 2... als ik pech heb, wordt het dus volgende week dinsdag verzonden... omdat het dan echt 3 business days zijn... beetje meh...

Nog gedreigd met dat ik mijn priority kosten terug wil, maar dat kon blijkbaar niet. Wel een beetje jammer...

Overigens had ik mijn bestelling geplaatst op 27/12 rond 17:00 ofzo, verwachte verzenddatum was 28/12 en leverdatum 2/1

[ Voor 7% gewijzigd door Shiro op 29-12-2017 10:31 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Shiro schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:26:
[...]

Zonet de Chat aangesproken, ik kreeg te horen dat het 1-3 business days kan duren voordat het verzonden is, beetje jammer... op de site stond het als sent immediately en ik heb ook voor priority betaald...

Ik zit dus nu op dag 2... als ik pech heb, wordt het dus volgende week dinsdag verzonden... omdat het dan echt 3 business days zijn... beetje meh...

Nog gedreigd met dat ik mijn priority kosten terug wil, maar dat kon blijkbaar niet. Wel een beetje jammer...

Overigens had ik mijn bestelling geplaatst op 27/12 rond 17:00 ofzo, verwachte verzenddatum was 28/12 en leverdatum 2/1
Tegen mij werd verteld dat ze dit eerst met de supervisor moeten overleggen. Logisch, aangezien ik dus al wel op de 3e business day zat.

UPDATE OVER ZENDING:
29 dec 2017 - 09:54
With delivery courier
29 dec 2017 - 07:30
Arrived at DHL facility
29 dec 2017 - 06:33
Departed from DHL facility in Brussels - Belgium
29 dec 2017 - 05:50
Processed at Brussels - Belgium
29 dec 2017 - 05:37
Processed at Brussels - Belgium
29 dec 2017 - 05:18
Arrived at DHL facility in Brussels - Belgium
29 dec 2017 - 03:51
Departed from DHL facility in Leipzig - Germany
29 dec 2017 - 02:01
Processed at Leipzig - Germany
28 dec 2017 - 18:54
Departed from DHL facility in Szczecin - Poland
28 dec 2017 - 18:54
Processed at Szczecin - Poland
28 dec 2017 - 17:01
28 dec 2017 - 14:29
Arrived at DHL facility in Szczecin - Poland
28 dec 2017 - 12:22
Departed from DHL facility in Szczecin - Poland
28 dec 2017 - 12:22
28 dec 2017 - 12:00
28 dec 2017 - 10:35
28 dec 2017 - 07:37
Shipment picked up

Dit gaat toch wel heel snel. 7 uur gisteravond vertrokken uit Polen, nu al bij de Delivery Courier. Ik woon in Zeeland, misschien dat 'ie daarom Leipzig, Duitsland naar Brussel, België vertrekt en niet via Amsterdam gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucket
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:00
Hier een OnePlus 5T op 2e Kerstdag besteld (inclusief accessoire-pakket) en betaald met PayPal; gekozen voor priority delivery. Hij zou op de 28e verzonden gaan worden en we konden hem dan de 2e januari verwachten.

Alleen vanochtend: *ding dong* DHL met een pakketje!

Zeer netjes op die manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Bucket schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:53:
Hier een OnePlus 5T op 2e Kerstdag besteld (inclusief accessoire-pakket) en betaald met PayPal; gekozen voor priority delivery. Hij zou op de 28e verzonden gaan worden en we konden hem dan de 2e januari verwachten.

Wow, jij hebt geluk.. Ik heb hem op kerstavond besteld & zit nog steeds bij de voordeur te wachten :') ! Waar woon je, grote kans dat 'ie met dezelfde koerier onderweg is namelijk, aangezien die van mij ook gisteravond vanuit Polen naar Nederland is gekomen! :D

[ Voor 13% gewijzigd door djmelvee op 29-12-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Shiro schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:26:
[...]

Net de chat afgerond en kwam zelf eigenlijk niet verder dan dat ze hun best doen en dat hij zelf geen indicatie heeft dat de telefoon hier niet uiterlijk 2 januari zal zijn. Uiteraard is dat nog goed mogelijk als de telefoon vandaag of morgen verzonden wordt.
Ik zie het dinsdag dan wel weer, anders nog maar eens navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucket
djmelvee schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:23:
[...]

Wow, jij hebt geluk.. Ik heb hem op kerstavond besteld & zit nog steeds bij de voordeur te wachten :') ! Waar woon je, grote kans dat 'ie met dezelfde koerier onderweg is namelijk, aangezien die van mij ook gisteravond vanuit Polen naar Nederland is gekomen! :D
Heb even voor je gekeken:

Dec 29, 201710:23 am Delivered - Signed for by RICKDHL ExpressZEGGE - NL

Dec 29, 201709:57 am With delivery courierDHL ExpressEINDHOVEN - NLD

Dec 29, 201709:02 am Processed at EINDHOVEN-NLDDHL ExpressEINDHOVEN - NLD

Dec 29, 201708:33 am Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN-NLDDHL ExpressEINDHOVEN - NLD

Dec 29, 201707:36 am Departed Facility in BRUSSELS-BELDHL ExpressBRUSSELS - BEL

Dec 29, 201706:12 am Processed at BRUSSELS-BELDHL ExpressBRUSSELS - BEL

Dec 29, 201705:18 am Arrived at Sort Facility BRUSSELS-BELDHL ExpressBRUSSELS - BEL

Dec 29, 201703:51 am Departed Facility in LEIPZIG-DEUDHL ExpressLEIPZIG - DEU

Dec 29, 201702:01 am Processed at LEIPZIG-DEUDHL ExpressLEIPZIG - DEU

Dec 28, 201706:54 pm Departed Facility in SZCZECIN-POLDHL ExpressSZCZECIN - POL

Dec 28, 201706:54 pm Processed at SZCZECIN-POLDHL ExpressSZCZECIN - POL

Dec 28, 201704:48 pm Processed at SZCZECIN-POLDHL ExpressSZCZECIN - POL

Dec 28, 201702:29 pm Arrived at Sort Facility SZCZECIN-POLDHL ExpressSZCZECIN - POL

Dec 28, 201712:22 pm Departed Facility in SZCZECIN-POLDHL ExpressSZCZECIN - POL

Zo te zien is hij (uiteindelijk) via Eindhoven gegaan...

Maar als ik jouw status zo lees, denk ik dat je gewoon bij de deur moet blijven zitten vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Bucket schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:11:
[...]

Heb even voor je gekeken:

--

Zo te zien is hij (uiteindelijk) via Eindhoven gegaan...

Maar als ik jouw status zo lees, denk ik dat je gewoon bij de deur moet blijven zitten vandaag ;)
Ik denk dat Rick van DHL mijn pakketje ook heeft, aangezien die van mij om dezelfde tijd is vertrokken uit Eindhoven. Je woont dus tussen het depot in Eindhoven en mijn woonplaats in :D

Bevalt 'ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Yukidaruma schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:06:
[...]

Net de chat afgerond en kwam zelf eigenlijk niet verder dan dat ze hun best doen en dat hij zelf geen indicatie heeft dat de telefoon hier niet uiterlijk 2 januari zal zijn. Uiteraard is dat nog goed mogelijk als de telefoon vandaag of morgen verzonden wordt.
Ik zie het dinsdag dan wel weer, anders nog maar eens navragen.
Ik wilde er iets in de trant van 'zul je zien dat ik binnen een uur een mail krijg dat de telefoon onderweg is' bijzetten. Kreeg nu net inderdaad een SMS van DHL, half uur eerder dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucket
djmelvee schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:14:
[...]

Ik denk dat Rick van DHL mijn pakketje ook heeft, aangezien die van mij om dezelfde tijd is vertrokken uit Eindhoven. Je woont dus tussen het depot in Eindhoven en mijn woonplaats in :D

Bevalt 'ie?
Haha... Rick is mijn zoon (die heeft ervoor getekend)... is ook zijn telefoon.
Hij heeft hem als opvolger van de OnePlus 3, waarvan het scherm behoorlijk gebarsten was. Ik hoor tot op heden alleen maar geluiden als "wow, hij is echt snel" en "kijk eens wat hij kan"... denk dat hij goed bevalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Bucket schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:53:

Dit is exact mijn verhaal! De estimated delivery die OnePlus aangeeft op de website bij bestellen kan dus langer zijn dan dat het daadwerkelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op kerstdag besteld, vandaag verzonden, zou donderdag 4 januari geleverd worden (Belgie) - standaard verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Bucket schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:37:
[...]

Haha... Rick is mijn zoon (die heeft ervoor getekend)... is ook zijn telefoon.
Hij heeft hem als opvolger van de OnePlus 3, waarvan het scherm behoorlijk gebarsten was. Ik hoor tot op heden alleen maar geluiden als "wow, hij is echt snel" en "kijk eens wat hij kan"... denk dat hij goed bevalt :P
Aha, Rick was ook erg wel erg vrouwelijk dacht ik :') (Nog nooit zo'n leuke DHL bezorger gezien, ook wel eens leuk)

Haha, die geluiden maak ik zelf ook! Ik kom van de Nexus 5X af. Heb 'm ondertussen dus ook ontvangen! :D

[ Voor 3% gewijzigd door djmelvee op 29-12-2017 18:03 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
Referral links zijn hier niet toegestaan, maar horen in: OnePlus referraltopic.

Berichten met enkel een status-/bestelupdate voegt niks toe aan het topic. Die hoeven dus niet gepost te worden.