Ik maakte gebruik van een €20 voucher om een paar accessoires voor mijn 5T te hebben, o.a. een "Karbon protective case", helaas - blondje dat ik ben

- heb ik de protective case voor de 5 en niet de 5T besteld. (Wegens de vingerafdrukscanner is die niet op de 5T te gebruiken.)
Het lukte niet om de bestelling te annuleren (cancel-knop was aanwezig en actief, alleen de order bleef staan). Supportmedewerker via chat zei dat zodra de order status op "processing" wordt gezet, kan die niet meer gecanceld worden. Bij cancelen was ik overigens sowieso de voucher kwijt.
Terugsturen kost mij verzendkosten, maar dan krijg ik de rest terug, alleen de voucher ben ik kwijt.
Als ik het weiger, kost het mij niets en gaat ie terug, dan krijg ik al mijn geld terug, maar ook dan ben ik de voucher kwijt.
Het pakket wordt door OnePlus met de pakketdienst van de Poolse Post verstuurd... Weet iemand door welke pakketdienst het dan in NL wordt geleverd?
Is er iemand hier met ervaring in het retourneren van accessoires naar OnePlus? Advies?