Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:02

oNo

Hmmm, je hebt me bijna :D

Ik heb namelijk een Nexus 5x en 6P gehad. Deze maakten bij weinig licht erg goede foto's imho. Idem voor de S7 die ik nu heb. En ja voor echte foto's moet je natuurlijk geen smartphone gebruiken. Feit is wel dat je zo vaak alleen je smartphone bij je hebt voor een foto, en die hoeven niet slecht te zijn.

Wat vind jij van de fotokwaliteit bij weinig of moelijk licht tov de 6P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 14:09
Geert1976 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Minimaal 2x zo duur? Die is leuk! (Maar natuurlijk grote onzin)

Als je goed zoekt vindt je een Pixel 2 (nieuw) voor iets meer dan €100 tov een OP 5T ;)
Ah excuus, ik had het over de Pixel 2 XL en blijkbaar is die iets in prijs gedaald inderdaad. Zal het aanpassen in mijn bericht.

Waar jij een Pixel 2 nieuw kan vinden voor 600€ vind ik knap. Wat ik zo gauw kon vinden in Nederland is hij 800€ bij Belsimpel.

Ontopic:
oNo schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:49:
Hmmm, je hebt me bijna :D

Ik heb namelijk een Nexus 5x en 6P gehad. Deze maakten bij weinig licht erg goede foto's imho. Idem voor de S7 die ik nu heb. En ja voor echte foto's moet je natuurlijk geen smartphone gebruiken. Feit is wel dat je zo vaak alleen je smartphone bij je hebt voor een foto, en die hoeven niet slecht te zijn.

Wat vind jij van de fotokwaliteit bij weinig of moelijk licht tov de 6P?
Ik kan mij niet zo goed meer herinneren hoe mijn 6P het deed in donkere/weinig licht situaties, maar bij de OnePlus kan ik zeker niet klagen. In het ervaringen topic kun je ook een vergelijk vinden tussen de 5T en iPhone X (al betwijfel ik de kwaliteit van de test).

[ Voor 44% gewijzigd door Leviathius op 21-02-2018 15:58 ]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Enig idee of de oneplus 5T qua prijs zal zakken na de MWC 2018? Studentenkorting kan ik wel nog gebruiken.
Ik zou er eentje willen kopen , mijn LG G2 ('14) doet de laatste tijd hele rare dingen....

[ Voor 168% gewijzigd door PaT op 25-02-2018 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _pix
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 10:11
Ik was van plan vandaag de 5T 8GB/128 te kopen, maar kom er net achter dat je via oneplus.net geen normale btw-factuur ontvangt. Vaag dat dat blijkbaar (niet) kan, balen voor deze ZZP'er. :-( (dank voor de eerdere berichten daarover ;) )

Via oneplus.net betaal je € 559, 'zonder' btw. Totale kosten voor de ondernemer komen dus op € 559.

Alternatief 1:
In de pricewatch vind ik 'm bij GSMwijzer, Belsimpel.nl en mobiel.nl voor € 648. Ex btw komt dat op € 536.

Alternatief 2:
Nu zie ik dat Amazon.de 'm ook aanbiedt: verkocht en verzonden door Amazon, niet door een third party reseller.
Voor € 559 + gratis verzending. Die € 559 is incl 19% Duitse btw. De definitieve prijs bij verzending naar Nederland wordt € 559 - 19% Duitse btw + 21% Nederlandse btw = € 568. Prijs ex btw is € 469.
(hier meer info over het wisselen tussen Duitse en NL btw)

Kortom, Amazon.de is (bij een zakelijke bestelling) een stuk goedkoper dan oneplus.net of een van de Nederlandse shops. Zie ik iets over het hoofd? 8)7
Ik heb persoonlijk prima ervaringen met Amazon.de, bestellingen zijn er altijd snel en heb nooit gedoe gehad. Ben daar dan ook niet bang voor. Alleen geen idee hoe garantie/reparatie etc afgehandeld wordt, heeft iemand daar ervaring mee mbt telefoons? Kun je rechtstreeks naar Oneplus voor garantie? :?

Edit: dit is wat de OnePlus chat er over zegt:
As for that, please do know that If you will purchase it in Amazon, the warranty of the device will be from Amazon. If you will purchase it from us, you will have a 2-year limited warranty.

[ Voor 8% gewijzigd door _pix op 04-03-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:00
Ik wil 2 Oneplus' kopen (1 voor mijn partner, heeft nu een One en voor mijzelf ter vervanging van 2), weet iemand hoe het de vorige keer is gegaan, wordt er in de aanloop naar een nieuw model een "uitverkoop" gehouden? Iemand een advies voor een "voordeeltje"?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:03

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Song schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:13:
Ik wil 2 Oneplus' kopen (1 voor mijn partner, heeft nu een One en voor mijzelf ter vervanging van 2), weet iemand hoe het de vorige keer is gegaan, wordt er in de aanloop naar een nieuw model een "uitverkoop" gehouden?
Over het algemeen wordt er geen uitverkoop gehouden, maar kan je het oudere toestel gewoon niet meer bestellen.
Iemand een advies voor een "voordeeltje"?
Je kan even kijken of je via iemand studentenkorting kan krijgen, dan kan je in ieder geval één toestel wat goedkoper aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 13:58

westergas

rikkie_pc

Hij is dus op in de states en in de EU is de 6GB ook al niet meer op voorraad. Is er in het verleden wel eens voorraad bij gekomen of is het gewoon dikke vette pech als je nu nog in de markt bent voor een 6GB uitvoering?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Amazon verkoopt de Oneplus 5T nog en nu in de aanbieding voor €451 [64GB]
https://www.amazon.de/dp/B078WSQ4SC

Verder verkopen ze ook nog de 5T 128GB voor €559
https://www.amazon.de/dp/B078WSFXPW?th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 13:58

westergas

rikkie_pc

RutgervdZ schreef op woensdag 18 april 2018 @ 20:06:
Amazon verkoopt de Oneplus 5T nog en nu in de aanbieding voor €451 \[64GB]
https://www.amazon.de/dp/B078WSQ4SC

Verder verkopen ze ook nog de 5T 128GB voor €559
https://www.amazon.de/dp/B078WSFXPW?th=1
Brengt me toch aan het twijfelen...€450 is een nette prijs. De voordeligste uitvoering van de Oneplus 6 (64GB) verwacht ik niet onder de €550.

update, ik is er 1 verkocht en nu is de prijs ineens €510. Die €451 was zeker een typo 8)7
Had ik hem nou maar besteld ;)

[ Voor 12% gewijzigd door westergas op 19-04-2018 11:39 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsW
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:10

GijsW

Koetje!

westergas schreef op donderdag 19 april 2018 @ 08:47:
[...]

Brengt me toch aan het twijfelen...€450 is een nette prijs. De voordeligste uitvoering van de Oneplus 6 (64GB) verwacht ik niet onder de €550.

update, ik is er 1 verkocht en nu is de prijs ineens €510. Die €451 was zeker een typo 8)7
Had ik hem nou maar besteld ;)
Stond vanmorgen op Amazon voor 499 en ivm btw terug kunnen vragen zojuist bij Belsimpel besteld voor 538, kijk ik 2 uurtjes later weer op Amazon is ie nu te krijgen voor 450... Dus sla je slag, ik was alweer te laat ;(

Farming is a way of life!

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Referral links zijn hier niet toegestaan, maar horen in: OnePlus referraltopic.

Berichten met enkel een status-/bestelupdate voegt niks toe aan het topic. Die hoeven dus niet gepost te worden.