Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:16
micmulder schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:32:
Voor mijn bestelling staat op de DHL pagina het onderstaande.
Kan ik er dan ook vanuit gaan dat die vandaag geleverd wordt, ik heb namelijk ook nog geen sms ontvangen van DHL, dat die op pad is gegaan deze ochtend.

Estimated Delivery:
Monday, November 27, 2017
By End of Day
Lijkt me wel als er staat 'by End of Day' :9

Die van mij wordt eindelijk na lang wachten vanavond ook geleverd! Kan niet wachten!

Wat wel rot is, heb contact met OnePlus support opgenomen met de vraag waarom mijn order later is dan standard shipping (heb priority) en of ik mijn geld terug kan krijgen. Krijg tot tweemaal toe een standaard reactie van 'We hebben het doorgegeven aan transport en we doen ons best om het pakketje bij je af te leveren'... Ja duh! Dat snap ik 8)7 Maar ik wil godver mijn 10€ terug |:(

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:44
Monday, November 27, 2017 Location Time Piece
10 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:11
9 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:57
8 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:55
7 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:45
Iemand enig idee wat Shipment on Hold nu weer betekent?

Bij Estimated Delivery staat nog steeds Monday, November 27, 2017 By End of Day..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
freakshock88 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:25:
[...]

Iemand enig idee wat Shipment on Hold nu weer betekent?

Bij Estimated Delivery staat nog steeds Monday, November 27, 2017 By End of Day..
Bij mij staat er ook 'on hold'. Ik vermoed dat die status er staat als je zelf bijvoorbeeld hebt gekozen om het pakket 's avonds te laten bezorgen. Dan moeten ze hem tijdelijk op 'on hold' zetten voordat het busje vertrekt. Had je niet een moment gekozen, dan wordt hij gewoon bezorgd zodra er een busje jouw kant op komt rijden.

Geen zorgen dus! Komt allemaal goed en vanavond kunnen er weer velen van ons genieten van de 5T oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Laatst online: 30-06 20:44
Heb even met DHL gebeld, volgens hen was er niks afwijkends aan de hand.
Ze gaven aan dat de bezorger in mijn geval bijna zou gaan rijden, en voor 18u zou langskomen..
Ben benieuwd of ik dat red dan uit mijn werk ;) Maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 21:56
In de startpost zie ik dit:
Het kan zijn dat je pakket verzonden is, maar je nog geen T&T code hebt ontvangen, dan kan je bij DHL je ordernummer invullen om te kijken of je pakket al verzonden is. Vul in het veld Shipper´s Reference je ordernummer in. Dit ordernummer staat in de e-mail.
Let op: dit is niet het nummer dat met OPS begint!
In de e-mails zie ik namelijk enkel een order number dat begint met OPS...? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
RobinJ1995 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:43:
In de startpost zie ik dit:

[...]

In de e-mails zie ik namelijk enkel een order number dat begint met OPS...? 😅
Hier: http://www.dhl.nl/nl/expr...referentie_verzender.html Kun je het OPS nummer invullen als shipper's reference. Dan moet je de eerste datum op 4-5 dagen terug zetten en zoeken maar. Dan zul je als het goed is je pakketje kunnen traceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien ik overweeg de telefoon zakelijk aan te schaffen, zit er hier ook 21% BTW bij Inbegrepen (en vermeld op de factuur) of is het vrij van BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden jullie pakketjes afgeleverd want als je even opzoekt "DHL beoordeling" dan zijn de beoordelingen/commentaren verschrikkelijk. Ik lees vooral dat ze zeggen dat ze zijn langsgeweest en eigenlijk nooit zijn langsgeweest. Bij mijn eerste ervaring bij DHL had ik dit probleem ook wat echt ontzettend frustrerend is! Dus nu ben ik benieuwd of jullie jullie pakketjes wel gewoon goed krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:42:
Gezien ik overweeg de telefoon zakelijk aan te schaffen, zit er hier ook 21% BTW bij Inbegrepen (en vermeld op de factuur) of is het vrij van BTW?
Bij btw staat op de factuur €0,00 dus helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Broodje_Aap schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:33:
[...]

Dan ligt die van mij naast jou, want dat gebeurt bij mij ook. ;)
En de mijne dan daar weer naast want de mijne is ook eerst in de wijk Molenbeke geweest op een cursus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:44
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:05:
Worden jullie pakketjes afgeleverd want als je even opzoekt "DHL beoordeling" dan zijn de beoordelingen/commentaren verschrikkelijk. Ik lees vooral dat ze zeggen dat ze zijn langsgeweest en eigenlijk nooit zijn langsgeweest. Bij mijn eerste ervaring bij DHL had ik dit probleem ook wat echt ontzettend frustrerend is! Dus nu ben ik benieuwd of jullie jullie pakketjes wel gewoon goed krijgen.
Vriendin ging hem gisteren krijgen.
Helaas, geen kat gezien.
Website DHL: De zending kon niet worden afgeleverd
De zending wordt zo snel mogelijk opnieuw aan de koerier meegegeven.

Afleverdatum staat nog steeds op gisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Die van mij zou vandaag bij mijn ouders bezorgd moeten worden. We gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
Ik heb hem gisteravond netjes om 19u mogen ontvangen en wat een prachtig toestel!! Mega snel, ligt fijn in de hand en nagenoeg pure android. Alle apps installeren die ik nodig had was in 5minuten gedaan. Echt een verademing dit.

Nog even volhouden voor degenen die nog aan het wachten zijn, het gaat het waard zijn!

Ik ga nu naar het ervaringen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
tomas123 schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:10:
[...]

Bij btw staat op de factuur €0,00 dus helaas...
Wacht, hoe werkt dat? Er hoort toch gewoon BTW te worden betaalt op aankopen door consumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
RobinJ1995 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:09:
[...]

Wacht, hoe werkt dat? Er hoort toch gewoon BTW te worden betaalt op aankopen door consumenten?
Klopt, vage constructie van OnePlus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raid Pavement
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-02-2022

Raid Pavement

Adaptation.

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:05:
CedricD schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 07:19:
Vriendin ging hem gisteren krijgen.
Helaas, geen kat gezien.
Website DHL: De zending kon niet worden afgeleverd
De zending wordt zo snel mogelijk opnieuw aan de koerier meegegeven.

Afleverdatum staat nog steeds op gisteren...
Uit mijn ervaring is gebleken dat dit verschilt per district/sorteercentrum en de koeriers die daar werken. In Zuid-Limburg waar ik een tijdje gewoond heb voor studie was het echt vreselijk, daar liet ik alles standaard op een afhaalpunt bezorgen omdat ik van tevoren al wist dat ik er anders naar kon fluiten. Zonder een bel gehoord te hebben beweren dat er niemand thuis was, en dat dagen achter elkaar, dat soort verhalen.

In Zuid-Holland een stuk beter, maar ook niet vlekkeloos. Ik verbaas me er ook steeds over dat dit bedrijf zo vaak gebruikt wordt als koeriersdienst na zoveel slechte verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
tomas123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:22:
[...]

Klopt, vage constructie van OnePlus
De factuur is misschien niet geheel correct, maar vrij zeker dat er gewoon BTW op betaalt wordt hoor... Gezien het prijsverschil tussen de prijs in euro's en dollars (zoals dat er met elke telefoon is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Vanochtend is mijn telefoon bezorgd. Had aangegeven via de sms link dat het bij mijn ouders moest. Andere wijk etc.
Nope, hij is op een nummer bezorgd waarbij ik even vanuit gaande dat net als voor ons oneven het dus bij mijn buren een paar huizen verder zou moeten zijn. Waar heb ik dan de moeite voor gedaan om het bij mijn ouders te laten bezorgen? Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raid Pavement

Raid Pavement

Adaptation.

Even iets anders tussen alle bezorgzenuwen door (wat ik volledig begrijp overigens, zeker met DHL als koerier |:( ), is hier iemand die een zinnige inschatting kan maken over de voorraad van dit toestel? Als dat überhaupt al mogelijk is..

Ik wil namelijk de Xiaomi Mi 7 nog even afwachten en ben waarschijnlijk toch niet in de mogelijkheid om voor 2018 een nieuw toestel aan te schaffen, maar het is wel handig om te weten wanneer de OP5T een beetje uitverkocht begint te raken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Raid Pavement schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:17:
Even iets anders tussen alle bezorgzenuwen door (wat ik volledig begrijp overigens, zeker met DHL als koerier |:( ), is hier iemand die een zinnige inschatting kan maken over de voorraad van dit toestel? Als dat überhaupt al mogelijk is..

Ik wil namelijk de Xiaomi Mi 7 nog even afwachten en ben waarschijnlijk toch niet in de mogelijkheid om voor 2018 een nieuw toestel aan te schaffen, maar het is wel handig om te weten wanneer de OP5T een beetje uitverkocht begint te raken.
Ehm, de OnePlus 6 wordt vermoedelijk in juni/juli aangekondigd. 1 maand vóór de launch wordt de verkoop vaak gestaakt.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raid Pavement

Raid Pavement

Adaptation.

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:20:
[...]

Ehm, de OnePlus 6 wordt vermoedelijk in juni/juli aangekondigd. 1 maand vóór de launch wordt de verkoop vaak gestaakt.
Alright, dat is helder. Maar ik dacht dat OP een vast aantal onderdelen inkocht waarvan dus een beperkt aantal toestellen gemaakt worden, waardoor de kans bestaat dat het model uitverkoopt. Is de oplage zo groot dat deze sowieso de launch (of een maand daarvoor dus) van het volgende toestel haalt of kunnen ze een second batch maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raid Pavement schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:26:
Alright, dat is helder. Maar ik dacht dat OP een vast aantal onderdelen inkocht waarvan dus een beperkt aantal toestellen gemaakt worden, waardoor de kans bestaat dat het model uitverkoopt. Is de oplage zo groot dat deze sowieso de launch (of een maand daarvoor dus) van het volgende toestel haalt of kunnen ze een second batch maken?
Voor zover ik weet is dat niet zo, of het moet puur toeval zijn hoor :p. Ze kunnen altijd een nieuwe batch maken natuurlijk, maar OnePlus kennende stoppen ze de productie en verkoop voor de OnePlus 6. In 6 uurtjes hadden ze namelijk al hun verkooprecord verbroken (met de OnePlus 5T).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raid Pavement

Raid Pavement

Adaptation.

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:42:
[...]

Voor zover ik weet is dat niet zo, of het moet puur toeval zijn hoor :p. Ze kunnen altijd een nieuwe batch maken natuurlijk, maar OnePlus kennende stoppen ze de productie en verkoop voor de OnePlus 6. In 6 uurtjes hadden ze namelijk al hun verkooprecord verbroken (met de OnePlus 5T).
Oké, thanks. Dan weet ik ook niet waar ik dat vandaan heb.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowangz
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 25-08 14:43
Donderdag 23-11 om 11 uur besteld, 128GB, early bird bundel + prio shipping. Expected delivery was 1 december, maar DHL geeft nu aan dat ie morgen bezorgd wordt! Super blij. Nu maar even de bezorging afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
Ik heb hem de 23ste besteld, collega de 24ste. Die van hem is vandaag verstuurd, die van mij nog niet :-( Wat is geduld toch lastig als je op een pakketje wacht 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

RobinJ1995 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:36:
Ik heb hem de 23ste besteld, collega de 24ste. Die van hem is vandaag verstuurd, die van mij nog niet :-( Wat is geduld toch lastig als je op een pakketje wacht 😇
Vooral als je al sinds 9:00 wacht bij de deur, op een stoel, met een thermos kan en een serie styrofoam bekers voor de bezorger en voor mij... :O ;)

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Vandaag binnen gekregen (met normale shipping). Wat is dit ding fijn zeg: set-up ging bizar snel. Performance is killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Heb de mijne + sandstone case gister (maandag) besteld met 'priority shipping'.
Estimated dispatch: Dec 1, 2017
Estimated delivery: Dec 5, 2017

4/5 dagen voordat ze op verzending over gaan voelt niet alsof ze het als prioriteit zien :N , maar we wachten af :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
Leviathius schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:55:
[...]

Hier: http://www.dhl.nl/nl/expr...referentie_verzender.html Kun je het OPS nummer invullen als shipper's reference. Dan moet je de eerste datum op 4-5 dagen terug zetten en zoeken maar. Dan zul je als het goed is je pakketje kunnen traceren.
Some of your queries resulted in an error

OPSXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
Oei dat is niet best. Op welke datum had je de 'from date' gezet? Die moet je dan gewoon op 21 nov zetten. Nog steeds niets te zien? Dan ff contact opnemen met OnePlus. Want hij zou ondertussen toch echt in transit moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
Leviathius schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:46:
Oei dat is niet best. Op welke datum had je de 'from date' gezet? Die moet je dan gewoon op 21 nov zetten. Nog steeds niets te zien? Dan ff contact opnemen met OnePlus. Want hij zou ondertussen toch echt in transit moeten zijn..
Ja, order page zegt dat die onderweg is. Maar kan hem niet traceren. In de order history staat wel een link voor tracking, maar...
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a1d86bc14eec/5a1d86bc1124d-Screen_Shot_2017-11-28_at_15.54.02.png

[ Voor 18% gewijzigd door RobinJ1995 op 28-11-2017 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Broodje_Aap schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:46:
[...]

Vooral als je al sinds 9:00 wacht bij de deur, op een stoel, met een thermos kan en een serie styrofoam bekers voor de bezorger en voor mij... :O ;)
Waarom die hele setup? Omdat het DHL is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:57:
[...]

Waarom die hele setup? Omdat het DHL is?
Omdat ik hyped ben voor mijn 5T om aan te komen ;)

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowangz
Broodje_Aap schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:58:
[...]

Omdat ik hyped ben voor mijn 5T om aan te komen ;)
En is die er inmiddels al? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Rowangz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:00:
[...]

En is die er inmiddels al? :z
En precies als je het zegt komt hij aan! Nu kan het feest pas echt beginnen! En de koffie werd gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
RobinJ1995 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:53:
[...]

Ja, order page zegt dat die onderweg is. Maar kan hem niet traceren. In de order history staat wel een link voor tracking, maar...
[afbeelding]
Ah, nu werkt die link wel. Snap ook meteen waarom DHL hem niet kan vinden, gezien hij onderweg is met UPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raid Pavement

Raid Pavement

Adaptation.

RobinJ1995 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:22:
[...]

Ah, nu werkt die link wel. Snap ook meteen waarom DHL hem niet kan vinden, gezien hij onderweg is met UPS :)
Lol :) Lucky you. Als DHL mijn OnePlus zou bezorgen zou ik OnePlus vragen of ze de case er pre-shipment alvast even op kunnen zetten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Broodje_Aap schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:01:
[...]

En precies als je het zegt komt hij aan! Nu kan het feest pas echt beginnen! En de koffie werd gewaardeerd!
Is die met DHL gekomen? Als dat zo is heb je geluk want met DHL is de kans klein dat je je pakketje van de eerste keer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:53:
[...]

Is die met DHL gekomen? Als dat zo is heb je geluk want met DHL is de kans klein dat je je pakketje van de eerste keer krijgt.
Gewoon de eerste keer gekomen, zeer aardige (enthousiaste) bezorger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:53:
[...]

Hier druipt de irritatie wel vanaf zeg 8)7
Het is ook wel een beetje off topic ;)

Heb die van mij afgelopen zondag avond besteld, zal helaas nog tot 8 december moeten wachten tot ik hem thuis heb. Ik houd er zelfs rekening mee dat het door de december drukte nog wel later kan worden.

Maar als hij eenmaal onderweg is kan ik hem hopelijk meteen bij de eerste aflevering in ontvangst nemen. Gaat hier namelijk eindelijk altijd wel goed met DHL >:) ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:37
Kom je als 15 jarige student (3 havo) ook in aanmerking voor de studentenkorting?

[ Voor 5% gewijzigd door Yazoo op 28-11-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
Yazoo schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:53:
Kom je als 15 jarige student (3 havo) ook in aanmerking voor de studentenkorting?
Je kan kijken of je onderwijs instelling er tussen staat maar ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
tomas123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:01:
[...]

Je kan kijken of je onderwijs instelling er tussen staat maar ik denk het niet.
Nuborgh College staat erbij zie ik. Ben ik nu verplicht om binnen een maand deze te gebruiken? Ik meen een keer te hebben gelezen dat dit een jaar geldig is

Student Program
Congrats!
Your 10% student discount is waiting for you at checkout. Remember to use it within one month!

You can apply for another student discount starting 28-11-2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Vandaag toch bij de buren op kunnen halen. Hij is mooi. Zit inderdaad de doorzichtige cover bij en zoals gewend ondertussen de af fabriek screenprotector.

Hij is net zo lang als de 3t, maar het scherm is wel groter. Nog geen tijd om alles over te zetten. Hoop morgenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
Yazoo schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:40:
[...]

Nuborgh College staat erbij zie ik. Ben ik nu verplicht om binnen een maand deze te gebruiken? Ik meen een keer te hebben gelezen dat dit een jaar geldig is

Student Program
Congrats!
Your 10% student discount is waiting for you at checkout. Remember to use it within one month!

You can apply for another student discount starting 28-11-2018.
Dat zeggen ze :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:43
Heb de mijne besteld maandag:

Estimated dispatch: Dec 5, 2017

Estimated delivery: Dec 7, 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52
Vanaf bestelling laat de OnePlus site dit al zien, dus ik had m'n 5T nog niet verwacht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/448s6O6CwrmEtdYXMrwFaW6b/full.png

Maar ...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mYi9HHZxsd61mhIbWr8sIy1I/full.png

En intussen afgeleverd!
*O*

[ Voor 4% gewijzigd door Sleepie op 29-11-2017 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowangz
Hij is binnen!! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier enig idee wanneer de resellers (als Belsimpel.nl en Mobiel.nl) hem in voorraad krijgen? Ik wil hem inclusief nieuw abonnement gaan afnemen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Oneplus 5T Lava Red is gereleased in China!

Afbeeldingslocatie: https://cdn57.androidauthority.net/wp-content/uploads/2017/11/OnePlus-5T-Lava-Red.jpg
bron: https://www.androidauthority.com/lava-red-oneplus-5t-818245/

Also:
Unfortunately there’s a catch. The new color option is only available in China on the $559 variant which has 8 GB of RAM and 128 GB of storage. At this time there’s no word at this time if the device will be sold outside of China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Offtopic, maar het schijnt ook dat deze extra elektronica heeft ingebouwd zodat de face unlock nog veiliger is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyack
  • Laatst online: 05-09 16:01
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:28:
Iemand hier enig idee wanneer de resellers (als Belsimpel.nl en Mobiel.nl) hem in voorraad krijgen? Ik wil hem inclusief nieuw abonnement gaan afnemen namelijk.
Kun je beter los kopen van OnePlus site en een sim only abo nemen. Bespaar je wat geld!

Maar terug op je vraag, https://www.mobiel.nl/sma...e83d7a742e6909703df4e7bbd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
Heb hem! :) 23ste besteld, met estimated delivery date 1 december.

Tempered glass screen protector is wel kapot aangekomen (de kleine gaatjes bovenaan zijn gebarsten)... Doosje was ook beetje verfrommeld in 1 van de hoeken dus denk dat UPS het pakketje een beetje mishandeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Broodje_Aap schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:10:
[...]

Offtopic, maar het schijnt ook dat deze extra elektronica heeft ingebouwd zodat de face unlock nog veiliger is.
Op Android World werd er zo'n soort opmerking over gemaakt (daar hadden ze het over "een verbeterde versie van Face Unlock") maar ik zet er grote vraagtekens bij of dat zo is. Het lijkt me sterk dat ze enkel voor een exclusieve versie van een net geïntroduceerd model aangepaste hardware gaan ontwikkelen of zelfs aangepaste software gaan ontwikkelen. Ik vraag me af waar AW dit vandaan haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

beantherio schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:56:
[...]

Op Android World werd er zo'n soort opmerking over gemaakt (daar hadden ze het over "een verbeterde versie van Face Unlock") maar ik zet er grote vraagtekens bij of dat zo is. Het lijkt me sterk dat ze enkel voor een exclusieve versie van een net geïntroduceerd model aangepaste hardware gaan ontwikkelen of zelfs aangepaste software gaan ontwikkelen. Ik vraag me af waar AW dit vandaan haalt.
Zou inderdaad ook best kunnen dat het alleen om een softwarematige update gaat, welke dan wellicht ook wel naar de "normale" 5T gepushed gaat worden, of het is inderdaad een fabeltje. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 18:17
Heb de mijne van gisteren wat een top toestel .Ik kom van een samsung galaxy s7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Broodje_Aap schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:58:
[...]

Zou inderdaad ook best kunnen dat het alleen om een softwarematige update gaat, welke dan wellicht ook wel naar de "normale" 5T gepushed gaat worden, of het is inderdaad een fabeltje. }:O
Wat ik ervan begrijp is dat het zelfs binnenkort naar de "normale" OP5 komt. Als het een softwarefeature is dan zou het wat dat betreft raar zijn als ze het exclusief houden voor dit ene model.

Niet dat ik trouwens klachten heb over de huidige werking van Face Unlock: het werkt echt knettersnel! _/-\o_ :9~

edit: ik zie nu pas dat we dit in het levertijdentopic posten. Het is offtopic: mijn excuses.

[ Voor 6% gewijzigd door beantherio op 29-11-2017 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
Nog een laatste vraag. Zie onderstaande quote's uit de voorwaarden die ik net vond

You may claim 1 student discount at any time within that year.
After your verification expires, you must re-verify to claim a new student discount.

Betekent dit wanneer ik niet binnen een maand gebruik maak van de korting opnieuw de optie 'Verify your student identity' kan doen om daarna de korting te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
Yazoo schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:38:
[...]

Nog een laatste vraag. Zie onderstaande quote's uit de voorwaarden die ik net vond

After your verification expires, you must re-verify to claim a new student discount.

Betekent dit wanneer ik niet binnen een maand gebruik maak van de korting opnieuw de optie 'Verify your student identity' kan doen om daarna de korting te gebruiken.
Denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
[...]

Ik denk dat het eerder betekent dat als je verificatie als student zijnde verloopt, je een nieuwe moet aanvragen. De korting verloopt na een maand en is dan niet meer geldig. Als je dan nog als student gecertificeerd staat, kun je pas volgend jaar weer een nieuwe aanvragen.

• Sportsshooter
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:22
Mijn 5T is inmiddels ook geleverd gisterenavond. Besteld op launch day met accessoires en standaard shipping. De verwachtte levertijd was 5 december. Gelukkig al op 29 november geleverd. Zeer mooi toestel (komend van een OP3).

• 13art
[...]

Zo zou ik het ook lezen en ook het meest logisch vinden. Eenmaal aangevraagd heb je een maand de tijd. Verloopt die maand moet je een nieuwe aanvragen. Heb je hem wel geclaimd, dan kan je pas het jaar daarop weer een nieuwe aanvragen.
Overigens kan je de aanvraag doen tm het verifiëren van de mail. Daarna moet je nog op de website op een balk klikken of de korting mogelijkheid te activeren. Ik kreeg de indruk dat daarna de maand pas in gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 30-11-2017 07:32 ]

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Ik had afgelopen zondag besteld met priority shipping. Estimated dispatch was gister, estimated delivery morgen. Helaas staat ie nog steeds op estimated dispatch en is ie niet verder gesprongen. Ben bang dat ie nu komende week pas gaat komen.. Dan heeft dat priority shipping ook geen nut gehad eigenlijk haha. Beetje zonde.

Edit: Inmiddels code binnengekregen en verwachte afleverdatum morgen, eind goed al goed. :9~

[ Voor 13% gewijzigd door keest12 op 30-11-2017 13:22 ]

• 13art
keest12 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:31:
Ik had afgelopen zondag besteld met priority shipping. Estimated dispatch was gister, estimated delivery morgen. Helaas staat ie nog steeds op estimated dispatch en is ie niet verder gesprongen. Ben bang dat ie nu komende week pas gaat komen.. Dan heeft dat priority shipping ook geen nut gehad eigenlijk haha. Beetje zonde.

Edit: Inmiddels code binnengekregen en verwachte afleverdatum morgen, eind goed al goed. :9~
Ben benieuwd. Ik heb zelf ook afgelopen zondag besteld maar zonder priority shipping en mijn verwachte shipment date is morgen. We zullen zien. Heb me er al op ingesteld dat het later wordt. Kan het alleen maar meevallen.

Edit:
En onderweg. Verwachte leverdatum is 5 december. We zullen zien.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 01-12-2017 18:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 19:44

peternator

Shoop da whoop.

Omdat ik toch moest verlengen, heb ik gister de 5T via Mobiel.nl besteld, icm. met een 1-jarig T-Mobile Go (5GB, onbeperkt minuten/sms à 22 p/m) besteld. 417 voor het toestel betaald*. Best goede deal imho. Eerst gekeken of los kopen + sim-only goedkoper was, maar scheelde toch een paar tientjes.

* = 177 aanbetaling voor toestel + 12*20 (=240) euro toestel bundel = 417.

Enige downside: ik moet nog minimaal 2 weken wachten tot de 5T geleverd wordt. Medewerker van Mobiel.nl had de inkoper gevraagd en die kon nog geen leveringsdatum geven. Kon 2 weken duren, maar ook langer. Beetje jammer, maar toch weer een paar tientjes bespaard - kan ik weer een mooie Dash autolader en een hoesje voor kopen! Tot die tijd: voorpret!

Edit: Blijkbaar zijn er vandaag een stuks binnen gekomen, want ik kreeg net een berichtje van PostNL dat morgen de 5T al wordt geleverd! Belde Mobiel.nl net en die gaven aan dat er 6 stuks binnen waren gekomen - en ook direct weer weg waren. In ieder geval 1 naar mij. *O*

[ Voor 22% gewijzigd door peternator op 01-12-2017 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 23:47
Gisteravond besteld via oneplus zelf.
128gb versie. Ben benieuwd hoe lang het duurt. Ze zeggen zelf uiterlijk 7 december .....

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PTRdesign schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:28:
Omdat ik toch moest verlengen, heb ik gister de 5T via Mobiel.nl besteld, icm. met een 1-jarig T-Mobile Go (5GB, onbeperkt minuten/sms à 22 p/m) besteld. 417 voor het toestel betaald*. Best goede deal imho. Eerst gekeken of los kopen + sim-only goedkoper was, maar scheelde toch een paar tientjes.

Enige downside: ik moet nog minimaal 2 weken wachten tot de 5T geleverd wordt. Medewerker van Mobiel.nl had de inkoper gevraagd en die kon nog geen leveringsdatum geven. Kon 2 weken duren, maar ook langer. Beetje jammer, maar toch weer een paar tientjes bespaard - kan ik weer een mooie Dash autolader en een hoesje voor kopen! Tot die tijd: voorpret!

Edit: Blijkbaar zijn er vandaag een stuks binnen gekomen, want ik kreeg net een berichtje van PostNL dat morgen de 5T al wordt geleverd! Belde Mobiel.nl net en die gaven aan dat er 6 stuks binnen waren gekomen - en ook direct weer weg waren. In ieder geval 1 naar mij. *O*
Dan heb jij (en 5 anderen) dikke mazzel. Ik mag vanaf dinsdag verlengen dus pis net naast het potje ben ik bang. Toch wel vreemd trouwens dat ze een 'lading' van 6 stuks hebben binnengekregen. Lijkt me toch een apparaat wat goed gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
  • Laatst online: 13:37
Gisteravond om 22.36 besteld, 128GB, geschatte bezorgmoment staat op 7 december. Dus wordt even kijken wanneer die werkelijk bezorgd wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
J0kerNL schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:34:
Gisteravond om 22.36 besteld, 128GB, geschatte bezorgmoment staat op 7 december. Dus wordt even kijken wanneer die werkelijk bezorgd wordt. :)
Dat is best netjes. Had die van mij op 26 november besteld en toen hadden ze het over 8 december. Is ondertussen 5 december geworden, maar dan lijkt de levertijd/datum nu beter te kloppen die ze geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator

peternator

Shoop da whoop.

Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 13:30:
[...]

Dan heb jij (en 5 anderen) dikke mazzel. Ik mag vanaf dinsdag verlengen dus pis net naast het potje ben ik bang. Toch wel vreemd trouwens dat ze een 'lading' van 6 stuks hebben binnengekregen. Lijkt me toch een apparaat wat goed gaat lopen.
Eens, 6 is echt héél weinig - helemaal gezien de interesse voor het toestel. Waarschijnlijk is de eerstvolgende levering dus echt pas over 2 weken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
hm.. oneplus is een beetje in de war?

1 december besteld,
er staat nu:
Geschat verzendmoment:Dec 7, 2017
Geschatte bezorgmoment:Dec 5, 2017
ben benieuwd wat het gaat worden..
128GB versie.

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Bij mij stond hetzelfde maar heb deze order zojuist geannuleerd en een nieuwe aangemaakt. Nu met screen protector welke niet beschikbaar was toen ik de eerste bestelling plaatste. Nu staat er verzending 6 dec en levering 8 dec.

Overigens nog niet erg te spreken over de klantenservice (via chat). Vrijdag konden ze me niet vertellen wanneer de screen protectors weer op voorraad zouden zijn. Vandaag kon ik mijn bestelling niet aanpassen en zou annuleren niet mogelijk zijn. Ik zou de order moeten weigeren aan de deur zodat deze terug naar oneplus gaat en daarna het geld wordt terug geboekt. Dit alles na zeer matige communicatie, zowel Nederlands als Engels. Weinig service gericht tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 18:20

BPP

PTRdesign schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:28:

Geweldige tip, ik wou de 5T of Mi Mix 2 los aanschaffen aangezien ik een goedkope T-Mobile Go abo met 5gb en onbeperkt bellen heb voor 15 euro ( Tmobile Samen). Wist niet eens dat Mobiel.nl Oneplus en Xiaomi telefoons verkocht. Na kan ik voor 417 met hetzelfde abo een 5T kopen. Kan alleen pas de 13e verlengen. Hoop dat het tegen die tijd nog steeds deze prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator

peternator

Shoop da whoop.

BPP schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:11:
[...]

Geweldige tip, ik wou de 5T of Mi Mix 2 los aanschaffen aangezien ik een goedkope T-Mobile Go abo met 5gb en onbeperkt bellen heb voor 15 euro ( Tmobile Samen). Wist niet eens dat Mobiel.nl Oneplus en Xiaomi telefoons verkocht. Na kan ik voor 417 met hetzelfde abo een 5T kopen. Kan alleen pas de 13e verlengen. Hoop dat het tegen die tijd nog steeds deze prijs is.
Nice! Let dus wel even op dat hun voorraad beperkt lijkt te zijn, misschien is dat rond jouw verlengdatum al wel beter. Maar als het steeds batches van ~6 toestellen zijn kan het dus wel langer duren. Als dat geen probleem is, heb je wel weer mooi een paar tientjes bespaard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
ny-hardcore schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 16:27:

1 december besteld,
er staat nu:

[...]

128GB versie.
Bij mij precies het zelfde de 64GB - 6GB versie besteld op 27 November.

Geschat verzendmoment:Dec 7, 2017
Geschatte bezorgmoment:Dec 5, 2017

[ Voor 10% gewijzigd door Mir64za op 03-12-2017 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook de OP5T besteld op mobiel.nl. Nu nog even afwachten tot ze hem binnenkrijgen half december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Als mijn toestel morgen geleverd zou moeten worden door DHL, dan mogen ze wel een beetje opschieten. De laatste update is gegeven om 10:55 en deze was "Departed Facility in POZNAN-POL". Gevoelsmatig zou ik dan zeggen dat morgen leveren wat krap kan gaan worden. Tijdtechnisch moet het kunnen maar dan moet het pakketje wel nu zo ongeveer in één moeite door naar Nederland komen. Anders heb ik er een hard hoofd in dat hij morgen aankomt.

We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
l3art schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:34:
Als mijn toestel morgen geleverd zou moeten worden door DHL, dan mogen ze wel een beetje opschieten. De laatste update is gegeven om 10:55 en deze was "Departed Facility in POZNAN-POL". Gevoelsmatig zou ik dan zeggen dat morgen leveren wat krap kan gaan worden. Tijdtechnisch moet het kunnen maar dan moet het pakketje wel nu zo ongeveer in één moeite door naar Nederland komen. Anders heb ik er een hard hoofd in dat hij morgen aankomt.

Hoe heb jij je order getrackt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
J0kerNL schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:44:
[...]

Hoe heb jij je order getrackt?
Gewoon via oneplus.net en dan bij "mijn bestellingen" onder het winkelwagen icoontje. Daar kan je klikken op "track now" en dan klikken op 'view tracking history'.

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 04-12-2017 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:05:
Zojuist ook de OP5T besteld op mobiel.nl. Nu nog even afwachten tot ze hem binnenkrijgen half december.
Waarom via mobiel.nl?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Is bij een abonnement goedkoper dan als je hem los koopt :) Moet je even terug lezen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 04-12-2017 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Gaat lukken hoor :). Toestel was hier ook op een maandag op die status en is vervolgens de volgende dag afgeleverd. De laatste dag (bezorgdag) zul je heel wat statusupdates krijgen, had er een stuk of 10 :P

Mn tweede toestel is vandaag, precies zoals aangegeven, ook verzonden. Standard shipping, komt woensdag aan :)

[ Voor 6% gewijzigd door Yellowneck op 04-12-2017 19:02 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24

Kan makkelijk. Mijn toestel is vorige week dinsdag geleverd. De laatste update, op maandag, was ook dat het pakketje was vertrokken vanuit Poznan om 11:04.

De eerstvolgende update was van dinsdag 01:39, gearriveerd in sorteercentrum Amsterdam
Toen 06:09 Vertrokken van sorteercentrum Amsterdam
07:45 Gearriveerd in aflevercentrum Amsterdam
08:42 Zending tijdelijk on hold
12:50 Verwerkt in sorteercentrum Amsterdam
13:40 Zending bij koerier voor aflevering
19:47 Afgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-09 00:22
Hoe zijn jullie ervaringen met DHL?

24 november heb ik een bestelling geplaatst voor een 5T 64/6 + screenprotector. Verwachtte dispatch door 1+ aangegeven op 1 dec, met verwachtte afleverdatum 4 dec, met de reguliere shipping optie. Viel me zeker niet tegen. Afgelopen vrijdag kreeg ik netjes een sms bericht van DHL met trackingcode plus een linkje waar je het aflevermoment en dergelijke kunt selecteren, dus heb ik meteen even ingesteld dat ze 'm komen brengen op een moment dat ik thuis kan zijn: vandaag tussen 18 en 21. Krijg ik zojuist een smsje dat ik niet thuis zou zijn geweest tijdens aflevering. Geen briefje in de bus niks. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik heb de hele avond op de deurmat gelegen, 3 jehova's te woord gestaan, een nieuw energieabonnement afgesloten en ben inmiddels donateur voor 8 goede doelen, en ja, ik heb ook kinderpostzegels.

Als ik kon kiezen zou ik in elk geval niet weer met deze toko in zee gaan. Wat een prutsers. Blijf bij business to business als je de capaciteit niet hebt om b2c te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
l3art schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:24:
[...]

Is bij een abonnement goedkoper dan als je hem los koopt :) Moet je even terug lezen ;)
Ik heb sim only van KPN Betaal nu 17,50 per maand - 1 jarig abbo 400min/2 Gb KPN Compleet.

Lijkt hiermee niet goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Yazoo schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:55:
[...]

Ik heb sim only van KPN Betaal nu 17,50 per maand - 1 jarig abbo 400min/2 Gb KPN Compleet.

Lijkt hiermee niet goedkoper
PTRdesign in "[OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
Ook mijn Oneplus 5T is binnen. Eerste indruk fantastisch scherm en razend snel toestel kom van een LG G6 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19JM81
  • Laatst online: 17-09 20:36
Ik heb hem 30 november besteld, maar hij staat nog steeds op processing order :(

Geschat verzendmoment: Dec 4, 2017 Geschatte bezorgmoment: Dec 6, 2017

Ik geloof er eigenlijk al niet meer in dat hij morgen nog gaat komen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
19JM81 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:42:
Ik heb hem 30 november besteld, maar hij staat nog steeds op processing order :(

Wat staat er op de website van DHL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mir64za
19JM81 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:42:

Het kan zeker nog bij mij stond er bezorgmoment 7 december. Gisteren werd het toestel rond 19:00 verzonden vanuit Polen en ik had het toestel om 11 uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19JM81
  • Laatst online: 17-09 20:36
Zojuist een bericht gehad van DHL, morgen levering!! YAY!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
hmm hier nog geen statusupdate gehad. Staat nog op order paid, terwijl die als het goed is vandaag wordt verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Kak, DHL gemist thuis. Beide buren waren ook niet thuis om te tekenen voor mij. Nu morgen maar afhalen (ten minste ik hoop dat het morgen wordt) bij een afhaalpunt. Jammer dat niet elk DHL servicepunt gebruikt kan worden om de telefoon af te halen. Moet er nu een stuk voor omrijden. Blijkbaar moet je er iets voor over hebben om je telefoon in ontvangst te kunnen nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
l3art schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:06:
Kak, DHL gemist thuis. Beide buren waren ook niet thuis om te tekenen voor mij. Nu morgen maar afhalen (ten minste ik hoop dat het morgen wordt) bij een afhaalpunt. Jammer dat niet elk DHL servicepunt gebruikt kan worden om de telefoon af te halen. Moet er nu een stuk voor omrijden. Blijkbaar moet je er iets voor over hebben om je telefoon in ontvangst te kunnen nemen ;)
Je had het kunnen veranderen in avondlevering na 18:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
tomas123 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:00:
[...]

Je had het kunnen veranderen in avondlevering na 18:00.
Nope, enige tijdvak hier was 9-18 kon geen andere tijd kiezen....
Automatisch staat er tussen 9-18 maar geen optie om nog een andere tijd te kiezen. Maar goed, ik neem aan dat hij morgen gewoon bij het afhaalpunt ligt. Dat is tot 21:00 open dus dat moet ik redden ;)

[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 05-12-2017 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
ny-hardcore schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 16:27:

1 december besteld,
er staat nu:

[...]

128GB versie.
hmm..vandaag nog niks gehoord van OnePlus en/of DHL.
Bij OnePlus nog steeds laatste status: 1. december Order is processing.
Bij DHL niet te vinden op OPS###nummer### bij track by reference.. (UPS kent het nummer ook niet)....

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Hier helaas hetzelfde en dat terwijl er vanmiddag op de site stond bij de 128gb: wordt direct verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Pixxel schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:06:
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar ik heb de hele avond op de deurmat gelegen, 3 jehova's te woord gestaan, een nieuw energieabonnement afgesloten en ben inmiddels donateur voor 8 goede doelen, en ja, ik heb ook kinderpostzegels.
:D Er zijn betere vervoerders inderdaad, maar eerlijk gezegd hebben ze allemaal zo hun voor- en nadelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChipSkylark
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 20:31
Ook een leuke

Geschat verzendmoment: Dec 11, 2017
Geschat bezorgmoment: Dec 6, 2017

The old switcharoo?

Dacht ik dat het een vertaalfout was, maar in het Duits en Engels is het ook verkeerd om. Wij wachten met smart :)

Ben wel erg benieuwd. Vooral naar de camera. Die wordt toch als niet al te best beoordeeld terwijl hij bij dxomark toch best goed uit de bus komt.
Coming from Redmi 1 plus met een kapotte camera :9

[ Voor 30% gewijzigd door ChipSkylark op 06-12-2017 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-09 00:22
bllb schreef op woensdag 6 december 2017 @ 06:27:
[...]

:D Er zijn betere vervoerders inderdaad, maar eerlijk gezegd hebben ze allemaal zo hun voor- en nadelen...
Gisteren contact gehad met de klantenservice, dat ging alleszins voorspoedig. Ze gaven aan dat chauffeurs som (of zoals ik hem begreep: regelmatig) zaken verkeerd 'afscannen'. Het zou me daarom niet verbazen als er prestatiedoelen aan het aantal afgeleverde pakketjes hangt, en dan is een 'niet thuis' vast anders geïnterpreteerd dan een 'sorry ik stond ik de file en ben drie keer verkeerd gereden omdat die woonwijk een bouwput is'.

Vol verwachting klopte mijn hart, tot ik gisteren rond half 7 van SintDHL toch een pakketje in mijn schoen kreeg. Netjes in een zak met daarop de pakbon en leveringsgegevens, en met daarin een blanco kartonnen doos waarin het doosje van het toestel en de screenprotector netjes gesealed of van een plaklabeltje voorzien zaten.

Sideways offtopic: maar supermooi toestel! Bijna zonde om m in die rubber case te doen, maar hij is dan toch net wat minder glad.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Let op:
Referral links zijn hier niet toegestaan, maar horen in: OnePlus referraltopic.

Berichten met enkel een status-/bestelupdate voegt niks toe aan het topic. Die hoeven dus niet gepost te worden.