Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:34
Mijn pakket staat on hold bij het DHL punt. Zoals ik eerder in dit topic las heeft dat te maken met een avondbezorging.

Kreeg ook net een email van oneplus dat de telefoon vandaag wordt bezorgd. Standard shipping.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 13:03
Ik gaf het al eerder aan, bespaar je de kosten van priority. Het maakt uiteindelijk niets uit in levering. Dit is al jaren zo. Beter investeer je de besparing in een cover oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

Verwachte levertijd:
Vrijdag, november 24, 2017
Voor het einde van de dag

oOo :Y oOo

[ Voor 3% gewijzigd door n2theb op 24-11-2017 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulbenard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-08 16:27
Die van mij is gisteren binnen gekomen! Wat een top toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 20:26

Patrick89

PSN : Gamesource

Patrick89 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:29:
Hier standaard verzending (Sinds gister geen update meer):

[afbeelding]

128 gb + early bird

EDIT :

As we speak about the devil :

Verwachte levertijd:
Maandag, november 27, 2017
Voor het einde van de dag
Hier nog maar even een update van mijn kant :

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nmE6AC8.jpg

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-09 16:35
P. vd Loo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:37:
Ik gaf het al eerder aan, bespaar je de kosten van priority. Het maakt uiteindelijk niets uit in levering. Dit is al jaren zo. Beter investeer je de besparing in een cover oid.
Scheelt toch 1 a 2 dagen, klopt wel redelijk met wat er staat. Of het het waard is ligt natuurlijk aan jezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:29
P. vd Loo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:37:
Dat is dus in de gros van de gevallen helemaal niet waar wat je zegt. Zie ook de post boven mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViperNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 21:46
Zowel normale als 'prio' delivery gaat met DHL Express. Er zijn zat mensen met normale shipping die hem gister al binnen hebben gehad terwijl er ook zat mensen zijn met prio die nog moeten wachten. Allemaal in de eerste 5 minuten besteld. Dat prio gebeuren is een wassen neus. Naja, lesje geleerd.. :-P

Mijn 'prio' komt overigens vanavond tussen 18 en 21u terwijl hij al een paar uur on hold staat in eindhoven. Lekker prio!

[ Voor 17% gewijzigd door ViperNL op 24-11-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
ViperNL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:01:
Zowel normale als 'prio' delivery gaat met DHL Express. Er zijn zat mensen met normale shipping die hem gister al binnen hebben gehad terwijl er ook zat mensen zijn met prio die nog moeten wachten. Allemaal in de eerste 5 minuten besteld. Dat prio gebeuren is een wassen neus. Naja, lesje geleerd.. :-P
Ik heb nog niemand gehoord met standaard die hem gisteren heeft gehad? Zie ook mijn eerdere post stukje terug met deze vraag.

Zoals ik ook al stelde heeft prioriteit geen invloed op dispatch. Hoesjes en tijd van bestelling wel.

Het maakt dus wel degelijk 'iets' uit. Zoals ik al zei, of die 1 a 2 dagen het waard is ligt aan jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levdbas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 11:43
Yes, krijg 'm ook vandaag binnen. Ik ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:23
Hier (Duitsland) wordt ie ook vandaag bezorgd via GLS. Standard shipping incl acc om 1504 besteld.
Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:16
Update van mijn kant weer (prio shipping), verwachte levertijd is maandag 27 nov pas... Nog even uitzingen dit weekend dus. Wel mooi schijt dus die Priority shipping... Zou het zinvol zijn om daarover te klagen bij Oneplus?

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaaHeeb
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 17:57
Leviathius schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:17:
Update van mijn kant weer (prio shipping), verwachte levertijd is maandag 27 nov pas... Nog even uitzingen dit weekend dus. Wel mooi schijt dus die Priority shipping... Zou het zinvol zijn om daarover te klagen bij Oneplus?
Ik las op XDA dat bij de launch van de OP3 ook prio shipping hadden, maar de telefoon pas binnen kregen nadat de regular shipping ze al had. Die persoon had toen gewoon de meerprijs van prio teruggekregen. Het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaHeeb
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 17:57
Besteld 21-11 om 16:15
6/64 + Sandstone early bird + Prio

Oneplus gaf aan:
Dispatching 24-11
Delivery 28-11

Hoe het is gegaan:
Dispatching 23-11
Delivery zojuist! (24-11)

Nu nog wachten tot de werkdag voorbij is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
ViperNL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:01:

Mijn 'prio' komt overigens vanavond tussen 18 en 21u terwijl hij al een paar uur on hold staat in eindhoven. Lekker prio!
De mijne zit ook in eindhoven voor avondlevering vanavond, (nog) niet op hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
Kreeg gister een SMS van DHL dat die vandaag aankomt. Mag mijn vrouw ook tekenen voor ontvangst?
Ik had 21ste besteld om 15:01 met prio shipping.
Midnight Black
8GB RAM + 128GB Storage
€ 559,00 € 558,99
Staat nu op de site. Dacht even huh nu al in prijs verlaagd.

Edit: blijkt een blackfriday grapje van Oneplus zie ik net in mijn mail.
Deze Black Friday houden we het simpel. Krijg 0,01 Euro korting op de OnePlus 5T en 50% korting op onze Dash Charge Bundel. Waarom? Omdat de prijzen van onze toestellen het hele jaar door eerlijk zijn. Geen onzin. Lees ons volledige manifest op de OnePlus forums.

Waarom hebben we voor onze Dash Charge Bundel gekozen? We willen dat iedereen het einde van 's nachts laden ervaart. Onze bekende oplaadoplossing is snel, stabiel en koel. Het levert jouw toestel een dag aan kracht in een half uur. Dus meer tijd in je broekzak en mindertijd in het stopcontact. Het is de perfecte kans om een extra set in huis te halen voor op het kantoor of op school.
T&T
Nov 24, 2017
09:52 am
Processed at AMSTERDAM-NLDDHL Express
AMSTERDAM - NLD

[ Voor 115% gewijzigd door kr4t0s op 24-11-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11:22
Die van mij is nu onderweg vanuit Amsterdam met de courier naar mijn huis. Standard shipping.

With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:28

[ Voor 24% gewijzigd door codegro op 24-11-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
kr4t0s schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:28:
Kreeg gister een SMS van DHL dat die vandaag aankomt. Mag mijn vrouw ook tekenen voor ontvangst?
Ja, denk het wel - is hier altijd goed gegaan in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 21:56
needenaar25 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:23:
Besteld 21-11 om 16:15
6/64 + Sandstone early bird + Prio

Oneplus gaf aan:
Dispatching 24-11
Delivery 28-11

Hoe het is gegaan:
Dispatching 23-11
Delivery zojuist! (24-11)

Nu nog wachten tot de werkdag voorbij is :D
Wat? En ik heb gisteren besteld met priority shipping... :/
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a17ef5182e40/5a17ef517b051-Screen_Shot_2017-11-24_at_10.02.36.png
Kan nog steeds hopen dat die er bij mij op magische wijze ook zoveel sneller is, I suppose 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3svb
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 08:50
Ik ben toch een idioot. Deze week ergens bericht gehad van DHL om mijn leverdatum te bevestigen. Normaal was dit voorzien op 30 november, maar ze konden al op 27 leveren. Ik was dolgelukkig en heb die datum dan maar "ingepland".
Nu ligt mijn OnePlus klaar in Brussel met als melding ... "De zending is op verzoek van de klant uitgesteld" 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
3svb schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:50:
Ik ben toch een idioot. Deze week ergens bericht gehad van DHL om mijn leverdatum te bevestigen. Normaal was dit voorzien op 30 november, maar ze konden al op 27 leveren. Ik was dolgelukkig en heb die datum dan maar "ingepland".
Nu ligt mijn OnePlus klaar in Brussel met als melding ... "De zending is op verzoek van de klant uitgesteld" 8)7
Dan bel je ze toch opnieuw op om de datum te wijzigen? Gewoon zeggen dat je je hebt vergist.
RobinJ1995 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:08:
Wat? En ik heb gisteren besteld met priority shipping... :/
[afbeelding]
Kan nog steeds hopen dat die er bij mij op magische wijze ook zoveel sneller is, I suppose 😅
Als je hem binnen de beloofde tijd niet hebt ontvangen krijg je volgens mij een refund, maar dat zou je even moeten navragen bij support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowangz
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 25-08 14:43
Ik heb hem gisteren om 11:23 besteld, staat nog op "pending shipment". Dispatch 29 nov en Delivery 1 dec.
Zijn er meerdere mensen die gisteren heb besteld, en al meer weten?

Besteld: 128 GB, met early bird bundel, prio shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:20:
[...]

Dan bel je ze toch opnieuw op om de datum te wijzigen? Gewoon zeggen dat je je hebt vergist.

[...]

Als je hem binnen de beloofde tijd niet hebt ontvangen krijg je volgens mij een refund, maar dat zou je even moeten navragen bij support.
Dat is wel binnen de "beloofde tijd" hoor, en hoezo zou je daar een refund voor kunnen krijgen? Lijkt me wel heel erg ernstig :P Vooral gezien OnePlus er niks aan kan doen zerlfs al zou het langer duren bij DHL (of wat ze ook gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
Rowangz schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:27:
Ik heb hem gisteren om 11:23 besteld, staat nog op "pending shipment". Dispatch 29 nov en Delivery 1 dec.
Zijn er meerdere mensen die gisteren heb besteld, en al meer weten?

Besteld: 128 GB, met early bird bundel, prio shipping.
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a17ef5182e40/5a17ef517b051-Screen_Shot_2017-11-24_at_10.02.36.png

Exact hetzelfde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3svb
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 08:50
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:20:
[...]

[...]

Thanks voor de nogal voor de hand liggende tip! Ik had net een dame met sexy stem aan de lijn van DHL.
Het pakketje wordt alsnog deze namiddag geleverd! _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• codegro
Man man, ben net een klein kind, wachten op DHL busje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobinJ1995 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:49:
Dat is wel binnen de "beloofde tijd" hoor, en hoezo zou je daar een refund voor kunnen krijgen? Lijkt me wel heel erg ernstig :P Vooral gezien OnePlus er niks aan kan doen zerlfs al zou het langer duren bij DHL (of wat ze ook gebruiken).
Geen idee :p. Weet bijna zeker dat ik het laatst ergens las, maar kan mij vergist hebben hoor. Sowieso vind ik priority shipping overrated, wat ook in de topic-start staat. Maar goed, ieder z'n keus natuurlijk :). Vragen kan nooit kwaad.
3svb schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:00:
Thanks voor de nogal voor de hand liggende tip! Ik had net een dame met sexy stem aan de lijn van DHL.
Het pakketje wordt alsnog deze namiddag geleverd! _/-\o_
Wat zei je? "Bent u daarbij inbegrepen Komt u het pakketje afleveren?" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaniB
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Waar kun je ergens bij DHL zien hoe laat het pakketje ongeveer wordt geleverd? Er staat wel sinds net "With delivery courier" als status op DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:51
Zie je nergens.

Bij mij bleef er staan "voor het einde van de dag". Inmiddels is hij geleverd.
LaniB schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:02:
Waar kun je ergens bij DHL zien hoe laat het pakketje ongeveer wordt geleverd? Er staat wel sinds net "With delivery courier" als status op DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Binnen !!! Standard shipping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:27
-EvoLution- schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:04:
[...]

Zojuist tracking info ontvangen. Telefoon momenteel in Polen. Levering gepland voor aanstaande vrijdag.
Telefoon is vanmorgen gearriveerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000

E-Rick

I love it :7

@LaniB @djiedjee Hier kan je zien hoe laat DHL normaal gesproken langskomt in jouw wijk: https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden

Die van mij is ook net geleverd. Om 15:01 besteld, met early bird bundle, betaald met CC. Priority Shipping.
Wel even een gepruts om de glazen screenprotector erop te krijgen zonder stofjes of bubbels, maar het is gelukt :)

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaniB
  • Laatst online: 14-09-2021
E-Rick schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:28:
@LaniB @djiedjee Hier kan je zien hoe laat DHL normaal gesproken langskomt in jouw wijk: https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden

Die van mij is ook net geleverd. Om 15:01 besteld, met early bird bundle, betaald met CC. Priority Shipping.
Wel even een gepruts om de glazen screenprotector erop te krijgen zonder stofjes of bubbels, maar het is gelukt :)
Hmm er staat van 14:00 tot 21:00. Heb ik dus weinig aan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:01
Via waar reist DHL allemaal om in Nederland terecht te komen? Szczecin naar Poznan naar?

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 21:35
SZCZECIN - POLAND
LEIPZIG - GERMANY
AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000

E-Rick

I love it :7

Voor de geïnteresseerden, hier het verloop van mijn bestelling (met prio shipping):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wOnPZ4h.png

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:23
Hier (DE) ook, via Standard shipping. Hij is mooi hoor......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autofeather
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-08 15:25
Net binnen hier in Utrecht! Wat een knijtergeil ding zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

Danjel schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:17:
Via waar reist DHL allemaal om in Nederland terecht te komen? Szczecin naar Poznan naar?
Bij mij vanaf Poznan -> Leipzig -> Brussel -> Eindhoven -> Dordrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 13:03
outlandos schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:48:
[...]

Dat is dus in de gros van de gevallen helemaal niet waar wat je zegt. Zie ook de post boven mij.
Het klopt wel wat ik zeg. Priority levert overall niets op. Klopt dat er een paar zijn die hem gisteren binnen hadden met priority, maar nog meer hebben hem juist later. Ik lees dat bij iedere nieuwe OnePlus. Standaard is standaard maar vrij constant en snel in levering. De mijne wordt ook zo bezorgd. Standaard shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
Ik heb vanmiddag pas de eerste SMS gehad en volgens de DHL website is ie nog steeds in Polen. Standard shipping en dinsdag om 15:02 besteld met Paypal en Early bird bundel. Wordt waarschijnlijk pas dinsdag bezorgt. Wel vreemd :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• respawn123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-10-2024
Al hele dag te wachten op DHL. Geef dan gewoon een tijdvak aan ipv voor einde van de dag, waar ik dus helemaal niks aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn oneplus 5t 21/11 om 18u besteld. De estimated dispatch is 28 november en de estimated delivery is 5 december. Dit lijkt mij allemaal erg lang. Dat de dispatch een week duurt kan ik nog begrijpen maar eens gedispatcht nog eens een dikke week tot de delivery time lijkt mij vreemd. Ben ik vreemd aan het denken of duurt dit gewoon echt lang. En kloppen de verwachte datums van oneplus of is het vaak verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 13:37
Dinsdag om 15:10 besteld, met de Full Scratch Protection Bundle erbij en priority shipping.
Vandaag werd deze om 12:48 afgeleverd bij een DHL ophaalpunt bij mij in de buurt. Nadat ik op basis van de SMS dat hij onderweg het afleverpunt in heb gesteld. Afteraf gezien had ik hem ook op kantoor af kunnen laten leveren, maar weet alles maar eens achteraf ;)

Ik vind het erg netjes, op 23 november om 15:43 aangekomen bij DHL in Polen. Nog geen 24 uur later in mijn handen. Uiteraard was ik pas gaan lunchen toen ik hem op kon halen, en gelukkig werk ik in de buurt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-09 23:05
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:16:
Ik heb mijn oneplus 5t 21/11 om 18u besteld. De estimated dispatch is 28 november en de estimated delivery is 5 december. Dit lijkt mij allemaal erg lang. Dat de dispatch een week duurt kan ik nog begrijpen maar eens gedispatcht nog eens een dikke week tot de delivery time lijkt mij vreemd. Ben ik vreemd aan het denken of duurt dit gewoon echt lang. En kloppen de verwachte datums van oneplus of is het vaak verkeerd?
Deze klopten bij in ieder geval niet, bij mij was de estimated dispatch 24 november en de estimated delivery 28 november. Bij mij is die vanmiddag bezorgd.(Wel prio shipping)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze de 21e gekocht en de estimated dispatch staat op: Nov 27, 2017 en estimated delivery op Nov 29, 2017. Ik heb extra betaald voor priority shipping. Zouden deze levertijden kloppen of zou de telefoon vroeger/later bezorgd worden?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

respawn123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:15:
Al hele dag te wachten op DHL. Geef dan gewoon een tijdvak aan ipv voor einde van de dag, waar ik dus helemaal niks aan heb.
Hier zelfde gevoel. ik heb DHL nog gebeld. "ja zit in de middag/avond route, kan tot 21.00"... als dat in status zou staan had ik niet de hele dag hoeven "wachten"...

is trouwens nog niet.....

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlo Adan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 22:32
24-11-2017 om 17:09 verzonden richting Poland....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
jin schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:28:
[...]

Hier zelfde gevoel. ik heb DHL nog gebeld. "ja zit in de middag/avond route, kan tot 21.00"... als dat in status zou staan had ik niet de hele dag hoeven "wachten"...

is trouwens nog niet.....
Inmiddels wel binnen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomas123
Mijne is een uur geleden geleverd. Top toestel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

5 min na mijn post ,stond de koerier voor de deur....

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Wat heerlijk hoe OnePlus met Black Friday omgaat. Fantastische korting vandaag en een dikke F-Y naar alle discutabele aanbiedingen van andere shops. :D

https://oneplus.net/nl/black-friday-2017

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
Toestel ontvangen vandaag (24) 21-ste besteld. Erg mooi ding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belcour
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 16:16
Is er geen andere mogelijkheid om aan een OnePlus 5T te komen? dan te betalen via PayPal en Creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 16:51
Estimated Delivery: Monday, November 27, 2017

4 minuten nadat hij te bestellen was had ik mijn order al geplaatst met priority shipping :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 07:04
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:04:
Ik heb deze de 21e gekocht en de estimated dispatch staat op: Nov 27, 2017 en estimated delivery op Nov 29, 2017. Ik heb extra betaald voor priority shipping. Zouden deze levertijden kloppen of zou de telefoon vroeger/later bezorgd worden?
Ik heb hetzelfde, zal wel gewoon kloppen.

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:22
belcour schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 05:50:
Is er geen andere mogelijkheid om aan een OnePlus 5T te komen? dan te betalen via PayPal en Creditcard?
Je kunt je paypal linken aan je bankrekening. Je hoeft zo dus geen CC te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jb80
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:12
Galukon schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:08:
[...]

Je kunt je paypal linken aan je bankrekening. Je hoeft zo dus geen CC te hebben.
Bij OnePlus werkt dit helaas niet.

Ik heb deze week ook een 5T besteld. Bij de betaling vroeg PayPal om Creditcard, terwijl ik mijn bankrekening heb gekoppeld.
Ik heb daarna met ideal geld overgemaakt naar mijn PayPal account. Hierna kon ik met het geld op met mijn PayPal account betalen. Iets omslachtiger, maar werkt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

regenjas schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:17:

4 minuten nadat hij te bestellen was had ik mijn order al geplaatst met priority shipping :(
Same, alleen dan zonder de priority shipping, dus niet altijd sneller 8)7

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
vraagje is de Oneplus ook gewoon te koop bij de Popup shop in Amsterdam hoe t ook mag heten.
inmiddels zelf al een, wil er nog een kopen voor mijn vriendin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beantherio
  • Laatst online: 01-09 13:28
Replay256 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:06:
vraagje is de Oneplus ook gewoon te koop bij de Popup shop in Amsterdam hoe t ook mag heten.
inmiddels zelf al een, wil er nog een kopen voor mijn vriendin
Die popup store was maar voor een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Opmerkingen over de (hoge?) aanschafprijs en in het referal topic alle kortingcodes ongebruikt laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:57
regenjas schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:17:

Same here, als echte Hollander heb ik oneplus hier al over gemaild en om compensatie gevraagd (lees 9,99 terug gevraagd)

Not gonna happen....

Zie op DHL site dat m’n telefoon nu in distributiecentrum in Amsterdam ligt... so close (30km nog!) maar vrees dat er geen zaterdaglevering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Supershiva schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:01:
[...]

Same here, als echte Hollander heb ik oneplus hier al over gemaild en om compensatie gevraagd (lees 9,99 terug gevraagd)

Not gonna happen....

Zie op DHL site dat m’n telefoon nu in distributiecentrum in Amsterdam ligt... so close (30km nog!) maar vrees dat er geen zaterdaglevering is.
DHL levert ook op zaterdag en zondag als het goed is :)

Verder kan OnePlus natuurlijk niet heel veel meer doen.. als je hoesjes hebt en er zijn zoveel bestellingen.. of had je geen hoesjes?

Prioriteit zending heeft alleen invloed op DHL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
jb80 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:46:
[...]

Ik heb deze week ook een 5T besteld. Bij de betaling vroeg PayPal om Creditcard, terwijl ik mijn bankrekening heb gekoppeld.
Ik heb daarna met ideal geld overgemaakt naar mijn PayPal account. Hierna kon ik met het geld op met mijn PayPal account betalen. Iets omslachtiger, maar werkt wel :)
Werkt wel, bij mij is het gewoon het volledige bedrag van mijn bankrekening afgeschreven. Geen CC gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 18:17
Supershiva schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:01:
[...]

Not gonna happen....

Hoe kan ik vinden op dhl wanneer die van mij gelverd word ik heb hem 22/11 besteld staat op nu estimated dispatche 29/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:57
nedius004 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:37:
[...]

Hoe kan ik vinden op dhl wanneer die van mij gelverd word ik heb hem 22/11 besteld staat op nu estimated dispatche 29/11
Via deze link http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

en dan je ordernummer van oneplus hier invullen.

Dit werkt overigens alleen als oneplus de zending al heeft aangemeld bij DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BobV schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:35:
[...]

Ik heb hetzelfde, zal wel gewoon kloppen.
Bij werd het gisteren avond verstuurd en zit nu momenteel in land van aankomst (Brussel). Levert UPS op zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
beantherio schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:56:
[...]

Die popup store was maar voor een dag.
o oké wist ik niet. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:41:
[...]

Bij werd het gisteren avond verstuurd en zit nu momenteel in land van aankomst (Brussel). Levert UPS op zaterdag?
Jep, die van mij is ook gisteren "verstuurd" blijkbaar (18:30). Staat bij DHL alleen nog als aangemeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
Even ter info, omdat mensen toch een verkeerd beeld hebben over Priority shipping:

Wordt mijn pakket eerder verstuurd als ik kies voor Verzending met voorrang*?

Alle bestellingen worden op volgorde van binnenkomst verzonden, ongeacht de geselecteerde verzendmethode. Verzending met voorrang* is een veiligere manier van verzenden door gebruik te maken van een betere pakketdienst.

Staat netjes in de 'shoppingcart' onder het info teken i

Wat kies je dan Priority € 19,99 of Standard € 6,99 :+

[ Voor 5% gewijzigd door RonaldM op 25-11-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Laatst online: 01-09 13:28
RonaldM schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:57:
Even ter info, omdat mensen toch een verkeerd beeld hebben over Priority shipping:

Wordt mijn pakket eerder verstuurd als ik kies voor Verzending met voorrang*?

Alle bestellingen worden op volgorde van binnenkomst verzonden, ongeacht de geselecteerde verzendmethode. Verzending met voorrang* is een veiligere manier van verzenden door gebruik te maken van een betere pakketdienst.

Staat netjes in de 'shoppingcart' onder het info teken i
De naamgeving 'priority shipping' is dan behoorlijk misleidend. Die naam wekt de indruk dat er met voorrang verzonden gaat worden.

Ik heb mijn bestelling (ook met priority shipping verstuurd) wel ontvangen maar ik kan me goed voorstellen dat mensen hier pissig over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
[...]

Werkte bij mij anders prima. Oneplus kan niet bepalen of je met creditcard of bankrekening betaald. Ik heb wel gezien dat PayPal standaard de creditcard pakt, maar dat kun je aanpassen per bestelling en je kan de standaard ook aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
beantherio schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:02:
[...]

De naamgeving 'priority shipping' is dan behoorlijk misleidend. Die naam wekt de indruk dat er met voorrang verzonden gaat worden. Ik heb mijn bestelling (ook met priority shipping verstuurd) wel ontvangen maar ik kan me goed voorstellen dat mensen hier pissig over zijn.
Zeker omdat er in de shoppingcart bij Priority en Standard verschillende leverdata vermeld staan.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
RonaldM schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:05:
[...]

Zeker omdat er in de shoppingcart bij Priority en Standard verschillende leverdata vermeld staan.... |:(
Priority shipping is puur voor het transit traject en geeft bijvoorbeeld verzekering en sneller transport. Priority shipping geeft je bezorging binnen twee dagen, terwijl de standaard veel langer kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M19425t
  • Laatst online: 28-07-2023
Hoi, excuses als dit al is gevraagd.

Heeft iemand een idee wanneer de Oneplus 5t in de winkels in Nederland komt te liggen? De klantenservices kunnen die info niet achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:22
[...]

Ik heb toch echt zo betaald. Vgm moet hij wel geverifieerd zijn en eerder ergens anders hebben betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
M19425t schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:18:
Hoi, excuses als dit al is gevraagd.

Heeft iemand een idee wanneer de Oneplus 5t in de winkels in Nederland komt te liggen? De klantenservices kunnen die info niet achterhalen.
Niet, OnePlus doet daar niet aan, misschien dat Belsimpel ze ooit online gooit maar dan 80 euro duurder dan bij OnePlus zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitrip
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 22:17
Ik heb de mijne gisteren ontvangen

21/11 rond 15.15 u 128Gb besteld met sandstone hoesje en tempered glass, priority shipping
23/11 verzonden in Polen
24/11 ontvangen in Belgie

top van UPS en Oneplus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jb80
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:12
BobV schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:04:
[...]

Werkte bij mij anders prima. Oneplus kan niet bepalen of je met creditcard of bankrekening betaald. Ik heb wel gezien dat PayPal standaard de creditcard pakt, maar dat kun je aanpassen per bestelling en je kan de standaard ook aanpassen.
@tomas123
Dat is wel interessant. Ik had geen andere optie dan cc nadat ik PayPal selecteerde. Er stond alleen voeg cc info toe.
Bij andere sites kon ik dit wel altijd via bankrekening betalen met PayPal. Maar ja, na het toevoegen van het bedrag aan mijn paypal account via ideal werkte het wel. Ik ben blij dat ik kon bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:16:
Nog steeds processing. Ik vind dat ik heel lang moet wachten tot de geschatte delivery date. Zou het kunnen dat die vroeger aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:59:
[...]

Nog steeds processing. Ik vind dat ik heel lang moet wachten tot de geschatte delivery date. Zou het kunnen dat die vroeger aankomt?
Ja dat kan, gewoon afwachten ;)

Had de mijne om 15:06 op launch day besteld. Systeem gaf aan als shipping date 24 november en delivery date 1 december (zonder priority). Maar mijn order was op 23 november aangemeld bij DHL en op 24 november opgepikt en deze komt de 28ste aan ("by the end of the day")

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:32
*knip*. Daar hebben we de V&A voor.

[ Voor 78% gewijzigd door rens-br op 27-11-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Die van mij is ondertussen vertrokken vanuit het sorteercentrum van Amsterdam en zou als het goed is morgen voor mijn deur moeten liggen, er is echter niemand thuis morgen. Weet iemand wat DHL dan doet? Komen ze op een later tijdstip terug? Leveren ze het bij de buren, of bij een pickup point?

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
@Broodje_Aap Heb je al een SMS van DHL ontvangen? Dan kan je hem namelijk gelijk laten bezorgen bij een pickup point.

[ Voor 6% gewijzigd door RonaldM op 26-11-2017 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

RonaldM schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:39:
@Broodje_Aap Heb je al een SMS van DHL ontvangen? Dan kan je hem namelijk gelijk laten bezorgen bij een pickup point.
Het enige wat ik kan aangeven is de datum en dan de tijd welke tussen 9.00 en 18.00 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
@Broodje_Aap Wat gek, ik kan via de sms link kiezen voor: bezorging bij een Servicepoint, de afleverdatum wijzingen, een alternatief adres opgeven en 'opslaan tijdens de vakantie'. Ik heb trouwens gekozen voor een servicepoint, bij mij komt hij ook morgen en ik heb een servicepoint 'om de hoek', die zijn gewoon 'altijd thuis' :)

DHL

[ Voor 24% gewijzigd door RonaldM op 26-11-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat sinds vrijdag dat ie vertrokken is vanuit Polen, sindsdien is er niks meer veranderd. Anyway hij kan voor mij niet snel genoeg komen want vrijdag is mijn huidige telefoon (samsung s7) overleden. Nu zolang met een geleende iphone 5 doen, al ben ik geen grote Apple fan. Dus DHL kom maar snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

RonaldM schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:49:
@Broodje_Aap Wat gek, ik kan via de sms link kiezen voor: bezorging bij een Servicepoint, de afleverdatum wijzingen, een alternatief adres opgeven en 'opslaan tijdens de vakantie'. Ik heb trouwens gekozen voor een servicepoint, bij mij komt hij ook morgen en ik heb een servicepoint 'om de hoek', die zijn gewoon 'altijd thuis' :)

[afbeelding]
Ik heb alleen die datum wijzigen en het opslaan tijdens de vakantie mogelijkheid, misschien ben ik te laat om het nog te wijzigen, geen idee, anders bel ik ze morgen wel even, of zou dat vandaag ook kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
@Broodje_Aap geen idee, maar je kunt het altijd proberen, ze zijn tot 15:00 te bereiken vandaag 088-3454399. Heb jij voor standaard verzending gekozen?

[ Voor 20% gewijzigd door RonaldM op 26-11-2017 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

RonaldM schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:39:
@Broodje_Aap geen idee, maar je kunt het altijd proberen, ze zijn tot 15:00 te bereiken vandaag 088-3454399. Heb jij voor standaard verzending gekozen?
Ik heb inderdaad voor standaard zending gekozen. Ben heel de middag weg geweest, en ben nu pas terug dus kan helaas niet meer bellen vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
@Broodje_Aap Jammer, komt vast goed morgen. Maar zouden we dan toch een verschil gevonden hebben tussen Priority en Standard? B)
Ik heb namelijk met Priority besteld..

[ Voor 37% gewijzigd door RonaldM op 26-11-2017 17:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobV
RonaldM schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:35:
@Broodje_Aap Jammer, komt vast goed morgen. Maar zouden we dan toch een verschil gevonden hebben tussen Priority en Standard? B)
Ik heb namelijk met Priority besteld..
Zit wel meer verschil in, zoals verzekering en gegarandeerde levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelS11
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 01:08
23/11: Vertrokken vanaf SZCZECIN - POLAND
24/11: Verwerkt in POZNAN - POLAND
25/11: Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
26/11: Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM

Bestemming (verwacht morgen):
AMSTERDAM - ALMERE - NETHERLANDS, THE

Mijn 5T maakt een kleine omweg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

MaikelS11 schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:13:
23/11: Vertrokken vanaf SZCZECIN - POLAND
24/11: Verwerkt in POZNAN - POLAND
25/11: Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
26/11: Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM

Bestemming (verwacht morgen):
AMSTERDAM - ALMERE - NETHERLANDS, THE

Mijn 5T maakt een kleine omweg :?
Dan ligt die van mij naast jou, want dat gebeurt bij mij ook. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik heb met standard shipping gewoon de optie gehad om datum, tijd en adres te wijzigen en uiteraard direct naar een afgifte punt te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 20:26

Patrick89

PSN : Gamesource

Broodje_Aap schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:33:
[...]

Dan ligt die van mij naast jou, want dat gebeurt bij mij ook. ;)
Hier hetzelfde verhaal. Ook twee keer door hetzelfde sorteer station heen...

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 13:21

The Wizard

Moderator Mobile
Patrick89 schreef op zondag 26 november 2017 @ 22:42:
[...]

Hier hetzelfde verhaal. Ook twee keer door hetzelfde sorteer station heen...
Bij mij ook via Amsterdam naar Brussel en terug. Maar hij ligt nu bij het aflevercentrum in Amsterdam ipv een sorteer centrum.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Voor mijn bestelling staat op de DHL pagina het onderstaande.
Kan ik er dan ook vanuit gaan dat die vandaag geleverd wordt, ik heb namelijk ook nog geen sms ontvangen van DHL, dat die op pad is gegaan deze ochtend.

Estimated Delivery:
Monday, November 27, 2017
By End of Day
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
Referral links zijn hier niet toegestaan, maar horen in: OnePlus referraltopic.

Berichten met enkel een status-/bestelupdate voegt niks toe aan het topic. Die hoeven dus niet gepost te worden.