Het is priority shipping, niet priority "availability". Blijkbaar waren ze na 10 minuten al door de direct beschikbare voorraad heen en duurt het vervolgens iets langer (misschien moeten ze een volgend pallet verzendklaar maken ofzo). Bij mij maakt priority shipping wel degelijk verschil, als ik hierboven zie dat er mensen met standard shipping hun gisteren verstuurde telefoon pas vrijdag ontvangen en ik (althans volgens DHL) m'n vandaag verstuurde exemplaar morgen al kan verwachten.zxc schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:01:
[...]
Idem hier, priority shipping en ruim binnen 10 minuten na livegang van de 5t besteld. Order staat nog steeds op processing met verwachte leverdatum van de 27e behoorlijke teleurstelling mocht dit daadwerkelijk het geval zijn. Priority shipping lijkt vooralsnog een wassen neus te zijn.
Mocht hij daadwerkelijk pas na het weekend komen is dat zeker het overwegen waard. Zal morgen als hij nog niet verzonden is eens even bellen hoe dat precies zit met het "wordt onmiddellijk verzonden" wat onder de bestelknop stond ten tijde van de bestelling..Steevo_S schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:04:
[...]
Vorige keer bij mijn oneplus 3 kwam mijn telefoon dezelfde dag als degene met standaard shipping, heb dankzij screenshots van hier toen een ticket geopend en kreeg destijds de 16e terug, misschien een tip voor de mensen hier?
Same here, maar dan met priority, en die van mij komt morgen al binnen (thuis in NL). Dus er is weldegelijk een verschil.-EvoLution- schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:04:
[...]
Zojuist tracking info ontvangen. Telefoon momenteel in Polen. Levering gepland voor aanstaande vrijdag.
Voor degene die al een waybill hebben, is het waybillnummer hetzelfde als je Oneplus Order ID? Of een subset daarvan? Leuk om te weten ivm dat je ook bij DHL op shippers reference kan zoeken.
Ik zie er geen enkele referentie in terug, helaasneedenaar25 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:26:
Voor degene die al een waybill hebben, is het waybillnummer hetzelfde als je Oneplus Order ID? Of een subset daarvan? Leuk om te weten ivm dat je ook bij DHL op shippers reference kan zoeken.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Volgens mij staat die onder 'DHL Express' als je op 'Tracking' klikt in het besteloverzicht.needenaar25 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:26:
Die van mij staat nog op processing, en heb derhalve geen Tracking knop.t.vandoornik schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:37:
[...]
Volgens mij staat die onder 'DHL Express' als je op 'Tracking' klikt in het besteloverzicht.
Toen ik mijn OP3 bestelde, was het zo dat de pagina zo goed als niet geupdate werd, maar dat ik bij de DHL kon zoeken op mijn Oneplus Order ID, en zo netjes de tracking gegevens kon zien.
Ik wou dus kijken of dit nog van toepassing was, maar ze hebben het blijkbaar anders gedaan.
Heb het even getest. Je kunt inderdaad hier zoeken op je OnePlus order nummer (start bij mij met OPS0....).needenaar25 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:41:
[...]
Die van mij staat nog op processing, en heb derhalve geen Tracking knop.
Toen ik mijn OP3 bestelde, was het zo dat de pagina zo goed als niet geupdate werd, maar dat ik bij de DHL kon zoeken op mijn Oneplus Order ID, en zo netjes de tracking gegevens kon zien.
Ik wou dus kijken of dit nog van toepassing was, maar ze hebben het blijkbaar anders gedaan.
Heb op datum vandaag gezocht, account number leeg gelaten en wel een destination ingevuld. Op die manier werd mijn track&trace info gevonden.
Voor de duidelijkheid, mijn order staat op de OnePlus website al op 'Shipped Out'.
Hey cool-EvoLution- schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:51:
[...]
Heb het even getest. Je kunt inderdaad hier zoeken op je OnePlus order nummer (start bij mij met OPS0....).
Heb op datum vandaag gezocht, account number leeg gelaten en wel een destination ingevuld. Op die manier werd mijn track&trace info gevonden.
Voor de duidelijkheid, mijn order staat op de OnePlus website al op 'Shipped Out'.
Choose life
Grappig, net even geprobeerd.-EvoLution- schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:51:
[...]
Heb het even getest. Je kunt inderdaad hier zoeken op je OnePlus order nummer (start bij mij met OPS0....).
Mijn order staat trouwens nog op "processing"
DHL geeft aan dat een uur geleden de zending is aangemeld.
Hopelijk komt het dan toch gewoon netjes binnen vrijdag
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Thanks! Bij mij ook Shipment information received-EvoLution- schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:51:
[...]
oneplus staat nog op processing en DHL heeft (uiteraard) ook nog niks.
Estimated dispatch staat nog wel op Nov 22, 2017 en delivery op vrijdag. (order van 15:04 128GB+earlybird+prio).
Hopen dat ze hem er vandaag nog uitkrijgen
Estimated dispatch staat nog wel op Nov 22, 2017 en delivery op vrijdag. (order van 15:04 128GB+earlybird+prio).
Blijft vreemd: ik heb alles hetzelfde als jij en die van mij is sinds de namiddag onderweg en arriveert al morgen. 24 november werd verwacht door OnePlus, maar dit wordt dus al 23 november. Daarom is de kans groot dat - ook al wordt die van jou waarschijnlijk niet vandaag verstuurd - je hem alsnog vrijdag kan verwachten.CrashOverDrive schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:14:
oneplus staat nog op processing en DHL heeft (uiteraard) ook nog niks.
Nice, bij mij nog steeds niks-EvoLution- schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:51:
[...]
Nou.. de mijne is ook onderweg!
Nog niks van DHL gehoord maar die hebben de zending al wel aangemeld gekregen.
Op de website van OnePlus is de zending dispatched en wordt de 24ste nogsteeds verwacht
Nog niks van DHL gehoord maar die hebben de zending al wel aangemeld gekregen.
Op de website van OnePlus is de zending dispatched en wordt de 24ste nogsteeds verwacht
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
hmmm, mijne staat not steeds op Estimated dispatch 22 november. kan niks op dhl site over vinden en ook geen mail van oneplus. staat trouwens ook nog steeds voor de 24e gepland.
Inmiddels ligt mijn OnePlus in Amsterdam. Komt dus vandaag. Ik heb priority shipment.
De mijne is nu ook in Poznancodegro schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:19:
Volgens DHL is die van mij nu van Szczecin naar Poznan aangekomen.
Leverdatum nog steeds de 24e
Idem. Ik heb gelijk maar het afleveradres gewijzigd naar een ophaalpunt bij mij in de buurt. Na werk maar even ophalen!wjnieuw schreef op donderdag 23 november 2017 @ 06:17:
Inmiddels ligt mijn OnePlus in Amsterdam. Komt dus vandaag. Ik heb priority shipment.
Estimated dispatch staat nog steeds op de 22e 
Intussen wel te vinden op de site van DHL als ik zoek op ordernummer, met "Shipment information received", zal dus vanavond met de post mee gaan verwacht ik.
Intussen wel te vinden op de site van DHL als ik zoek op ordernummer, met "Shipment information received", zal dus vanavond met de post mee gaan verwacht ik.
[ Voor 15% gewijzigd door CrashOverDrive op 23-11-2017 08:05 . Reden: link ]
Verwijderd
Net geleverd
. Altijd mooie service van OnePlus op dat gebied.
Priority shipping op 21/11 15:28

8.09 - Aankomst vanuit Amsterdam in Rotterdam. Spannnoonnndddd
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Heb je daar een DHL account voor nodig? Vast wel..outlandos schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:18:
[...]
Idem. Ik heb gelijk maar het afleveradres gewijzigd naar een ophaalpunt bij mij in de buurt. Na werk maar even ophalen!
Besteld op de 21e, om 15:12.
6/64 incl sandstone early bird, priority.
Zojuist heeft DHL een waybill aangemaakt. Oneplus zegt nog steeds processing
6/64 incl sandstone early bird, priority.
Zojuist heeft DHL een waybill aangemaakt. Oneplus zegt nog steeds processing
Nee hoor. Gewoon de link in het smsje van DHL gebruiken.Croccifixio83 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:25:
[...]
Heb je daar een DHL account voor nodig? Vast wel..
Congrats! Mijne ligt nu in het DHL busje, met een beetje geluk komt die in de ochtend (DHL kennende zal dat wel aan het eind van de dag zijn)...Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:08:
Net geleverd![]()
. Altijd mooie service van OnePlus op dat gebied.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Bij mij is hij ook eindelijk onderweg. Niet met DHL, maar met FedEx. Op de oneplus site staat nogsteeds 'processing', maar ontving zojuist een sms van FedEx 
Ohnee toch niet, is een ander pakket dat ik gisteren besteld heb
Bestelling staat bij mij nog steeds op 'processing' helaas. om15:02 besteld met priority bezorging..

Ohnee toch niet, is een ander pakket dat ik gisteren besteld heb

Bestelling staat bij mij nog steeds op 'processing' helaas. om15:02 besteld met priority bezorging..
[ Voor 36% gewijzigd door Leviathius op 23-11-2017 09:01 ]
Gister op een servicepoint gezet, en nu staat de geplande levering op morgen terwijl hij gister nog wel op vandaag stond. We zien het wel!
Mijn Oneplus is nu ook onderweg met de koerier naar mijn huis. Aflevering in de ochtend verwacht ik. Dat is best snel.
Mijn zending staat nu tijdelijk on hold, iemand enig idee wat dit kan zijn?
Hier hetzelfde met 2 telefoons in 2 zendingen. Bezorging hebben we voor vanavond gepland dus waarschijnlijk daarom nu on hold.Martijnnn92 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:50:
Gefeliciteerd allen die het prachtpraal al in handen hebben, ik sta nog steeds op de est. dispatch van 23 nov, met een est. delivery van 30 nov, hoop stiekem dat hij eerder komt, maar ik denk het niet...
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
Besteld om: 15:02
Met accessoires: Ja (early bundle)
Priority shipping: Ja
Estimated Dispatch: 22-nov
Estimated Arrival: 24-nov
Status: Processing
Eindelijk is ie binnen op DHL! Chat heeft me net verzekerd dat hij morgen komt.

Excuus voor het geteken, ben niet zo goed met de muis in paint
.
Met accessoires: Ja (early bundle)
Priority shipping: Ja
Estimated Dispatch: 22-nov
Estimated Arrival: 24-nov
Status: Processing
Eindelijk is ie binnen op DHL! Chat heeft me net verzekerd dat hij morgen komt.

Excuus voor het geteken, ben niet zo goed met de muis in paint
Ik zou even de chat een berichtje sturen. Misschien dat er niks mis is maar dan weet je het zekerMartijnnn92 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:50:
[ Voor 27% gewijzigd door Galukon op 23-11-2017 10:42 ]
On hold betekent dat dit een avondzending is. Vanavond wordt je telefoon dus bezorgd.Martijnnn92 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:50:
Even bellen naar DHL dan halen ze de hold eraf.Pierre_nr1 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:54:
[...]
On hold betekent dat dit een avondzending is. Vanavond wordt je telefoon dus bezorgd.
besteld, non prio, incl bundle: Nov 21, 2017 02:03:41 PM
vandaag eindelijk op shipped out, maar nog geen tracking info.
estimated nog altijd op 30/11
Same here, bij mij alleen nog op processing, hopelijk zijn ze nu de nieuwe lading aan het inladen en komt die van mij naast jou te liggenCappuccino schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:31:
besteld, non prio, incl bundle: Nov 21, 2017 02:03:41 PM
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
Mijn bestelling staat helaas nog op processing, echter staat de estimated delivery nog op morgen. Ben alleen bang dat dat niet gaat lukken.
Probeer het even met onderstaande link. Vul daar je Oneplus ordernr in. Als ie wat vind dan is je zending aangemeld bij DHL.Stijn.kr schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:56:
Mijn bestelling staat helaas nog op processing, echter staat de estimated delivery nog op morgen. Ben alleen bang dat dat niet gaat lukken.
www.dhl.com/en/express/tracking/shippers_reference.html
Hmmm, hier nog steeds de status "processing". Inmiddels toch al reeds de 3de dag... 
Ik was er nochtans snel bij want om 15:04u was m'n bestelling geplaatst.
Ik zie nu wel dat DHL vandaag m'n shipment information ontvangen heeft om 11:23u. Ik hoop dus dat hij vandaag verstuurd wordt, en hopelijk morgen geleverd (al heb ik hier mijn twijfels bij)
Ik was er nochtans snel bij want om 15:04u was m'n bestelling geplaatst.
Ik zie nu wel dat DHL vandaag m'n shipment information ontvangen heeft om 11:23u. Ik hoop dus dat hij vandaag verstuurd wordt, en hopelijk morgen geleverd (al heb ik hier mijn twijfels bij)
PSN: Carreon_TO
Mijn 5T (128GB) is net door DHL bezorgd. Voor diegene die nog even moeten wachten, sterkte.
Had ik helaas ook al gedaan. Staat ook nog niks.Galukon schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:04:
[...]
Probeer het even met onderstaande link. Vul daar je Oneplus ordernr in. Als ie wat vind dan is je zending aangemeld bij DHL.
www.dhl.com/en/express/tracking/shippers_reference.html
Mijn 5t 128GB is ook net geleverd. Met early bird bundle besteld en betaald met PayPal i.c.m. priority shipping.
Er zit geen factuur bij, alleen een pakbon.
Er zit geen factuur bij, alleen een pakbon.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Vanochtend omstreeks 7u is mijn zending aangemeld bij DHL, een uurtje terug is de status omgezet bij Oneplus naar 'Shipped Out'.
Hoe lang duurt het dan voordat het pakket er is?
Prio shipping.
Zojuist een SMS gekregen van DHL, morgen is ie er
Prio shipping.
Zojuist een SMS gekregen van DHL, morgen is ie er

[ Voor 15% gewijzigd door MaaHeeb op 23-11-2017 12:42 ]
Bij mij exact dezelfde tijd aangemeld bij DHL. Pakket ligt in SZCZECIN - POLAND. En komt volgens DHL aan Friday, November 24, 2017 By End of Day.needenaar25 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:38:
Vanochtend omstreeks 7u is mijn zending aangemeld bij DHL, een uurtje terug is de status omgezet bij Oneplus naar 'Shipped Out'.
Prio shipping.
We gaan het zien.
Bij mij nog steeds geen update... Oneplus support gesproken, maar die vertelde het bekende 'nog ff wachten'.
Jullie vullen op die DHL pagina gewoon je volledige Oneplus order nummer in toch als shiper's reference. Want ik ga nu twijfelen of ik het wel goed invul.
Jullie vullen op die DHL pagina gewoon je volledige Oneplus order nummer in toch als shiper's reference. Want ik ga nu twijfelen of ik het wel goed invul.
Yes, gewoon het OPS************ nummer.Leviathius schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:45:
Bij mij nog steeds geen update... Oneplus support gesproken, maar die vertelde het bekende 'nog ff wachten'.
Die van mij is om 11.15 vertrokken uit een sorteercentrum in Polen. Als het goed is wordt hij morgen tussen 9 en 18 bezorgd (lekker timeframe wel
)
64gb/geen accessoires/15.02 besteld
64gb/geen accessoires/15.02 besteld
Mijne departed uit poznan om 11:15 vanochtend, komt morgen aan, standard shipping
Hmm dan heb ik dus gewoon mega pech gehad. Niks te vinden bij DHL en status is ook nog steeds processing... Om 15:02 besteld, priority shipping met early bird bundel betaald met creditcard.needenaar25 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:50:
[...]
Yes, gewoon het OPS************ nummer.
Vind het wel erg lang duren
Inderdaad pech ja, Oneplus geeft zelf aan dat ik m op 15:15 heb besteld, maar dit is eigenlijk om 16:15 gebeurd (tijdsverschil denk ik) en die van mij komt morgen aan. Heb ook de early bird sandstone bundel, betaald met PP, en met prio shipping.Leviathius schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:52:
[...]
Hmm dan heb ik dus gewoon mega pech gehad. Niks te vinden bij DHL en status is ook nog steeds processing... Om 15:02 besteld, priority shipping met early bird bundel betaald met creditcard.
Vind het wel erg lang duren
Tijdsverschil klopt, bij mij staat 02:02:25 terwijl ik 15:02:25 heb besteld.needenaar25 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:54:
[...]
Inderdaad pech ja, Oneplus geeft zelf aan dat ik m op 15:15 heb besteld, maar dit is eigenlijk om 16:15 gebeurd (tijdsverschil denk ik) en die van mij komt morgen aan. Heb ook de early bird sandstone bundel, betaald met PP, en met prio shipping.
Mijne is om 12.35 vertrokken uit een sorteercentrum in Polen.
64gb/met accessoires/16.00 besteld/priority shipping
64gb/met accessoires/16.00 besteld/priority shipping
Hier standaard verzending (Sinds gister geen update meer):

128 gb + early bird
EDIT :
As we speak about the devil :
Verwachte levertijd:
Maandag, november 27, 2017
Voor het einde van de dag

128 gb + early bird
EDIT :
Verwachte levertijd:
[ Voor 131% gewijzigd door Patrick89 op 23-11-2017 13:40 ]
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Dat verklaart veel. Mochten ze wel even ergens op de verkoopspagina van de OP5T zetten, vind ik. Een linkje naar dat bericht. Nu zie je gewoon de 1c korting en heb je geen idee waarom.Leviathius schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:47:
[...]
Het bijbehorende statement:
https://oneplus.net/nl/black-friday-2017
Lijkt mij dat dat een tikfoutje is, of is het gewoon een troll van OnePlus? Of erger: is het daadwerkelijk serieus?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Zie de eerdere reply door Leviathius.Anonymoussaurus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:57:
[...]
Lijkt mij dat dat een tikfoutje is, of is het gewoon een troll van OnePlus? Of erger: is het daadwerkelijk serieus?
Lol, had die gezien en geopend maar was meer zo van: k, TL;DR. Wel leuke troll van OnePlus.
Had jij geen prio verzending? Ik heb nog geen update meer gekregen en verwacht wordt maandag leveren met prio. Op het moment nog 'processing'.. Ik ga rustig weer afwachten ..Patrick89 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:29:
Hier standaard verzending (Sinds gister geen update meer):
[afbeelding]
128 gb + early bird
EDIT :
Verwachte levertijd:
Update: morgen voor het einde van de dag levering. Kreeg net track en trace binnen met de melding dat ze morgen komen leveren.
[ Voor 13% gewijzigd door n2theb op 23-11-2017 14:48 ]
Hurrayyyy DHL heeft info over mijn order! Hopelijk zijn ze daar hard aan het werk om mijn pakketje morgenavond nog te bezorgen
Ook een leuke: Let's talk about Black Friday. #NoGames
.

De mijne staat klaar om te vertrekken met ups uit polen. Had gekozen voor priority shipping. 128gb met sandstone protection. Besteld op 21/11 rond 15.15u
Is het effectief ups of is het toch dhl?
Ik woon in België, iets speciaal misschien?
mijne om 15.05 besteld en zit nog altijd bij ups... moet hier morgen toekomen... vraag me af hoe ze dat gaan doen ?Dimitrip schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:07:
De mijne staat klaar om te vertrekken met ups uit polen. Had gekozen voor priority shipping. 128gb met sandstone protection. Besteld op 21/11 rond 15.15u
Ik had de mijne om 15.10 besteld met priority. Vanochtend om 9.30 bezorgd bij een pick up en ik heb 'm net zelf opgehaald
Ik zag bij de mijne dat hij eerst in het sorteer centrum Brussel terechtkwam. Scheelt misschien toch wel?Dimitrip schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:07:
Die van mij komt morgen, via standaard shipping. Maar goed dat ik geen geen priority heb gedaan, want ben nu nog in Engeland en vlieg vanavond terug. Weekend mooi met de phone spelen.
DHL heeft zojuist 2 telefoons bij een willekeurig iemand in het appartementengebouw waar ik woon bezorgd terwijl ze tussen 6 en 9 vanavond zouden bezorgen. Stel incompetente prutsers.
Kunnen dus concluderen dat prior shipping 1 a 2 dagen eerder aankomt.
[ Voor 9% gewijzigd door respawn123 op 23-11-2017 17:01 ]
Niet helemaal. Ik heb Di 15:02 64gb met accessoires zonder prio besteld en de verwachte leverdatum is morgen. Hij is nu ergens onderweg van Polen naar Nederland samen met vele andere 5T's.respawn123 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:36:
Snelle conclusie dan. Want ik heb priority shipping, maar nog geen telefoon. Hij is vandaag pas aangemeld bij DHL maar verder niets. En er zijn al mensen met standard shipping die hem al hebben. Waarschijnlijk komt het doordat ik accessoires erbij heb genomenrespawn123 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:36:

Mijn Standard shipment was gistermiddag 'picked-up', vanmiddag 'processed' (allebei in SZCZECIN) en levering pas verwacht di 28 november. Wel 15.04 besteld (met early bird). Tamelijk traag dus, maar het is dan ook standaardlevering..
Ik ga mijn OP3 vervangen door de OP5T. Besteld op 21-11 om 15.48 (doordat ik een super trage verbinding in Koh Kood heb) met standaard shipping.
8gb versie met carbon cover. Helaas pas dispatch date op 28-11 en estimated delivery date op 5-12. Dan ben ik helaas (oh nee gelukkig) alweer thuis...
8gb versie met carbon cover. Helaas pas dispatch date op 28-11 en estimated delivery date op 5-12. Dan ben ik helaas (oh nee gelukkig) alweer thuis...
Oh dat is vreemd. Gelukkig heb ik niet extra betaald voor prior. Krijg hem als het goed is morgen binnen. Mijn eerste oneplus telefoon, dus kijk er erg naar uitLeviathius schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:37:
[...]
Snelle conclusie dan. Want ik heb priority shipping, maar nog geen telefoon. Hij is vandaag pas aangemeld bij DHL maar verder niets. En er zijn al mensen met standard shipping die hem al hebben. Waarschijnlijk komt het doordat ik accessoires erbij heb genomen
Ik heb hem ook opgehaald nu. Er was een kleine misverstand, ik had vanochtend vroeg aangegeven dat ik hem graag wilde ophalen bij het DHL sorteercentrum in Den Hoorn. Dat kon. Maar plots zag ik dat de datum naar morgen was verplaatst, want de chauffeur had hem toch in de auto. Na wat bellen met DHL is die toch nog naar Den Hoorn gebracht, waar ik hem zojuist heb opgehaald. Nu is het speeltijd!
De rest die nog moet wachten, succes!
De rest die nog moet wachten, succes!
You're in for a treatrespawn123 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:58:
[...]
Oh dat is vreemd. Gelukkig heb ik niet extra betaald voor prior. Krijg hem als het goed is morgen binnen. Mijn eerste oneplus telefoon, dus kijk er erg naar uit
Net besteld met priority shipping, bij de checkout gaf die een estimated delivery van 1 december aan (en 7 december met standard shipping), bij de order confirmation zei die dat die geshipt zou worden voor 29 november.
Ik heb hem inmiddels ook mogen ontvangen..
Geen touw aan vast te knopen. Gewoon afwachtenRobinJ1995 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:38:
Net besteld met priority shipping, bij de checkout gaf die een estimated delivery van 1 december aan (en 7 december met standard shipping), bij de order confirmation zei die dat die geshipt zou worden voor 29 november.
Ik had em om 15:06 besteld (launch day) zonder priority (128GB zonder accessoires), systeem gaf aan 1 december delivery, 24 november shipping. Inmiddels al wel aangemeld bij DHL, maar nog geen afleverdatum bekend, maar verwacht voor 1 december
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Dat is wel naar Ierland dus kan zijn dat het anders isYellowneck schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:53:
[...]
Geen touw aan vast te knopen. Gewoon afwachten.
Ik had em om 15:06 besteld zonder priority (128GB zonder accessoires), systeem gaf aan 1 december delivery, 24 november shipping. Inmiddels al wel aangemeld bij DHL, maar nog geen afleverdatum bekend, maar verwacht voor 1 december
Vanmiddag is hij bij mij om 14:30 aangemeld bij DHL, terwijl de status bij Oneplus nog altijd op processing staat. Ik verwacht dat hij morgen dus wel naar Nederland komt. Hoop dan dat hij op zaterdag hier bezorgd wordt en niet op maandag.
Trouwens, wat gebeurt er als ze niet kunnen leveren? Want ik heb hem op het werk laten afleveren maar dat gaat natuurlijk niet werken tijdens het weekend want dan is het gebouw gesloten.
Dat zal niet veel anders zijn dan met andere pakketjes. Komen ze een andere dag nog een keer.RobinJ1995 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:31:
Trouwens, wat gebeurt er als ze niet kunnen leveren? Want ik heb hem op het werk laten afleveren maar dat gaat natuurlijk niet werken tijdens het weekend want dan is het gebouw gesloten.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Nog nooit pakketjes op het werk laten afleveren en normaal zorg ik anders gewoonlijk dat ik thuis ben, dus daar was ik me nog niet van bewustl3art schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:33:
[...]
Dat zal niet veel anders zijn dan met andere pakketjes. Komen ze een andere dag nog een keer.
Zojuist opgehaald bij DHL ophaalpunt. 15:04 uur besteld. Netjes hoor!
Iemand die hem al heeft met standaard verzending?
Volgens mij alleen mensen met priority.
Het lijkt er dus op dat priority zo'n 1 a 2 dagen eerder is (afgezien van welke batch je hebt). Dat klopt dan dus wel redelijk met wat ze aangeven
Het lijkt er dus op dat priority zo'n 1 a 2 dagen eerder is (afgezien van welke batch je hebt). Dat klopt dan dus wel redelijk met wat ze aangeven
Ik krijg hem waarschijnlijk morgen binnen. Standaard shipping btw. Telefoon is alleen nog niet aangekomen in NL.floristevito schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:09:
Iemand die hem al heeft met standaard verzending?
update via UPS, delivery scheduled 24/11Dimitrip schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:07:
Ik ben benieuwd
Ja de meeste mensen met standaard verzending dus morgen of zaterdag inderdaad. Dat hij nog niet in Nederland is had ik ook gisteren. Geen zorgen, dit gebeurd vaak 's nachtsrespawn123 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:51:
[...]
Ik krijg hem waarschijnlijk morgen binnen. Standaard shipping btw. Telefoon is alleen nog niet aangekomen in NL.
0,01 Euro korting op de 5T? Wat een belachelijk gedoe.
Humor om te lachen.Tomski1986 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:29:
0,01 Euro korting op de 5T? Wat een belachelijk gedoe.
Hier ook aangekomen vandaag. Had alleen aangegeven tussen 18:00 en ~21:00 te laten bezorgen, maar ze kwamen rond 15:30. Gelukkig was er toevallig iemand thuis
.
Wat 'n pracht dingetje.
Wat 'n pracht dingetje.
Mijne staat eindelijk verzonden (express my ass).
Ik dacht mooi nog even gebruik te maken van de 20euro voucher voor accessoires, aangezien ik deze niet samen met studenten korting kon gebruiken nu er 50% korting is op de oplader maar helaas kan je de voucher alleen maar gebruiken in combinatie met een mobiel
Ik dacht mooi nog even gebruik te maken van de 20euro voucher voor accessoires, aangezien ik deze niet samen met studenten korting kon gebruiken nu er 50% korting is op de oplader maar helaas kan je de voucher alleen maar gebruiken in combinatie met een mobiel
Express verzending heeft alleen invloed op de verzendtijd. Dispatch (dus de tijd dat alles klaar staat en ter verzending wordt aangeboden) is afhankelijk van als hoeveelste je besteld hebt, en je accessoires.rick_kraster schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:24:
Mijne staat eindelijk verzonden (express my ass).
Eenmaal verzonden behandeld DHL priority zendingen als het goed is iets sneller. Zoals we zagen dat de eerste mensen hem één of twee dagen eerder ontvangen dan die met standaard
Mijn pakketje is volgens DHL vandaag aangekomen in sorteercentrum Amsterdam en de verwachte aflevering is van maandag veranderd naar vandaag. Goed nieuws dus. Toch best snel dan met standard shipping.
Let op:
Referral links zijn hier niet toegestaan, maar horen in: OnePlus referraltopic.
Berichten met enkel een status-/bestelupdate voegt niks toe aan het topic. Die hoeven dus niet gepost te worden.
Referral links zijn hier niet toegestaan, maar horen in: OnePlus referraltopic.
Berichten met enkel een status-/bestelupdate voegt niks toe aan het topic. Die hoeven dus niet gepost te worden.