Het grote Xbox One X slowchat topic

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 23.864 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:29
D-Ed schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:42:
Sorry maar dit is toch gewoon niet slim omschreven door de Media Markt?: "Bestelling verzonden naar magazijn Breda" en daaronder: "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Breda"

In mijn bevestiging en factuur staat weer: "Levering: op voorraad"..

Wat is het nu?
Ik had gisteren ook de verzonden status. Blij, want dacht ‘m vandaag dan op te kunnen halen. Nu is de status: Aangemaakt, met daaronder,uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Hoorn.

Voor de zekerheid even gebeld met de winkel, maar daar was ie in ieder geval niet. 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Roodaap schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:47:
[...]

Ik had gisteren ook de verzonden status. Blij, want dacht ‘m vandaag dan op te kunnen halen. Nu is de status: Aangemaakt, met daaronder,uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Hoorn.

Voor de zekerheid even gebeld met de winkel, maar daar was ie in ieder geval niet. 😕
Echt vreemde praktijken tegenwoordig..! Maar in Breda moet hij wel op voorraad zijn zie ik staan.. Dus als ik daar naartoe rijd ligt ie in de schappen ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Sky2k schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:09:
Ik had bij Gamemania midden september gepreorderd en mijn xbox one ingeleverd voor de actie... Bel ik vandaag op wanneer ik mijn xbox one x kan verwachten. Krijg ik net te horen dat het eind november pas binnen krijg... Dan wil ik mijn xbox one of geld terug dan haal ik wel ergens anders op. Zeggen ze dat je xbox one niet meer terug krijgt. Maar een cadeaubon van 105 euro ipv van 140 euro. Omdat er 21btw eraf getrokken moet worden. Nou lekker dan...
Wat een waardeloze streek van ze, overigens heb jij natuurlijk gewoon recht op die 140 euro aan te goeden.
BTW of geen BTW doet er niet toe, wanneer jij een normaal product retour geeft trekken ze de BTW er ook niet af. Is gewoon een naaistreek van ze.

Laat maar weer zien wat voor organisatie het is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpak010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-09 17:44
In rotterdam centrum mediamarkt zijn ze nu beschikbaar
Die man zei uurtje geleden binnen gekomen en heb er net 1 opgepikt.
Ik zag er een stuk of 10 staan en wie weet achter nog meer. Succes jongens en veel speel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:52
D-Ed schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:42:
Sorry maar dit is toch gewoon niet slim omschreven door de Media Markt?: "Bestelling verzonden naar magazijn Breda" en daaronder: "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Breda"

In mijn bevestiging en factuur staat weer: "Levering: op voorraad"..

Wat is het nu?
Waar zien jullie dat in godsnaam haha, ik zie het nergens op de site via mijn account of via de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

Mick3112 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:40:
[...]

WTF, dat klinkt haast als diefstal.

Ik ben blij dat ik alles contant terug heb gehad, maar mij zien ze daar niet meer.
Het hele pre-order concept is sowieso diefstal - van eigen portemonnee. Waarom betalen voor iets wat nog niet bestaat en dat je niet gelijk mee kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:03
Lastpak010 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:01:
In rotterdam centrum mediamarkt zijn ze nu beschikbaar
Die man zei uurtje geleden binnen gekomen en heb er net 1 opgepikt.
Ik zag er een stuk of 10 staan en wie weet achter nog meer. Succes jongens en veel speel plezier
Als ik bel zeggen ze dat er niks is. En om nu te gaan rijde im de spits voor nog een teleurstelling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpak010
PacinoAllstars schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:29:
[...]

Als ik bel zeggen ze dat er niks is. En om nu te gaan rijde im de spits voor nog een teleurstelling....
Ik weet niet hoe je hier via iphone een foto upload anders had ik je de bon laten zien.
Wil alleen maar mensen helpen aan een xbox die ze graag willen. Dus hoe sneller je gaat hoe meer kans je hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Ik had nog een reservering die ik via de website van Mediamarkt geannuleerd had. Kreeg ik vandaag bericht dat ie klaar lag... Dus ik bel netjes om te zeggen dat ik al geannuleerd had en dat ze hem beter gewoon in de verkoop doen dan 10 dagen te wachten op mij.

Eerste reactie: Dan moet u echt even persoonlijk langskomen hoor meneer. (Waarop ik zei dan laat hem maar 10 dagen liggen daar, mij ook prima.)
Vervolgens ging ze even 10 minuten mij in de wacht zetten met als conclusie dat ze en verzoek tot annulering zou doen en ze hield me op de hoogte. Haha.

Net zo'n triest bedrijf als GameMania. Wil je netjes zijn gaan ze zo tegen je doen. Oh ja en ze wist me ook te vertellen dat ik 499 moest betalen en niet 468 als ik hem kwam afhalen... Haha.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Binnen! In Breda dus nog een aantal. ik heb gebeld en ze hebben er eentje achter gehouden (vanmiddag besteld via de site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Lastpak010 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:44:
[...]

Ik weet niet hoe je hier via iphone een foto upload anders had ik je de bon laten zien.
Wil alleen maar mensen helpen aan een xbox die ze graag willen. Dus hoe sneller je gaat hoe meer kans je hebt!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa je had helijk waren er nog 4 je bent me held rij nu weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:14
Sky2k schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:09:
Ik had bij Gamemania midden september gepreorderd en mijn xbox one ingeleverd voor de actie... Bel ik vandaag op wanneer ik mijn xbox one x kan verwachten. Krijg ik net te horen dat het eind november pas binnen krijg... Dan wil ik mijn xbox one of geld terug dan haal ik wel ergens anders op. Zeggen ze dat je xbox one niet meer terug krijgt. Maar een cadeaubon van 105 euro ipv van 140 euro. Omdat er 21btw eraf getrokken moet worden. Nou lekker dan...
Hoe heb je dat nu opgelost dan? Eind november is wel extreem. Ik zou ze een week geven en mocht ze dat niet lukken naar de winkel gaan en niet weggaan voordat je de 140 euro terug hebt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 15:21
PacinoAllstars schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:29:
[...]

Ze liggen er toch echt. Driekwartier geleden lagen er nog zes, nadat ik er eentje vandaan had getrokken.

EDIT: laat maar, zie dat het al gelukt is :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rossi46 op 08-11-2017 19:20 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Mikayu schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:25:
[...]

Het hele pre-order concept is sowieso diefstal - van eigen portemonnee. Waarom betalen voor iets wat nog niet bestaat en dat je niet gelijk mee kan nemen?
Ik vind eerder het feit dat hier mensen zijn die bij verschillende ketens reserveren om er zonder gêne een paar retour sturen je reinste diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
In de Mediamarkt waar ik gisteren me Kinect Adapter heb gehaald, stonden er totaal geen Xbox One X apparaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Dragunov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:24:
In de Mediamarkt waar ik gisteren me Kinect Adapter heb gehaald, stonden er totaal geen Xbox One X apparaten
Welke mm is dat? Ik kan ze online niet bestellen want product bestaat niet volgens de site..

Ik ga hier echt ruzie krijgen in huis ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Is bij mij in West-Vlaanderen (Roeselare)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Dragunov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:28:
Is bij mij in West-Vlaanderen (Roeselare)
Oeps, dat is mij net wat te ver rijden.. Dank voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpak010
PacinoAllstars schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:12:
[...]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa je had helijk waren er nog 4 je bent me held rij nu weg
Haha veel game plezier!
Ik heb nu alles ingesteld maar me NAT is ineens moderate en geeft melding doubleNAT

Ik heb al op modem en router de porten open gezet en handmatig ip op xbox ingesteld
Mijn router gebruik ik vooral als verlengstuk voor wifi.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Lastpak010 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:32:
[...]

Haha veel game plezier!
Ik heb nu alles ingesteld maar me NAT is ineens moderate en geeft melding doubleNAT

Ik heb al op modem en router de porten open gezet en handmatig ip op xbox ingesteld
Mijn router gebruik ik vooral als verlengstuk voor wifi.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Als jouw modem en router beide dhcp aan hebben staan en ip adressen geven krijg je dat soort problemen, je kan beter je modem in bridge modus zetten en dan je router als dhcp.

Voor de mensen die nog een one x willen in Rotterdam, er waren er rond een uur of 19:30 nog 3 stuks (4 toen ik aan kwam), dikke kans dat er nog een paar staan, jullie hebben nog tot 21:00 uur en anders campen voor de winkel morgenochtend, zie hieronder:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3wgi1AX.png%5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:35
Rossi46 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:24:
[...]

Ik vind eerder het feit dat hier mensen zijn die bij verschillende ketens reserveren om er zonder gêne een paar retour sturen je reinste diefstal.
Wat een onzin! Heb je wel eens de definitie van diefstal opgezocht?
En als je een produkt retour stuurt, moet je je schamen? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
meesje schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:44:
[...]

Wat een onzin! Heb je wel eens de definitie van diefstal opgezocht?
En als je een produkt retour stuurt, moet je je schamen? |:(
Je snapt best wat ik bedoel. Het is gewoon misbruik maken van het systeem, waarbij de retailers op mogen draaien voor alle extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Rossi46 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:47:
[...]

Je snapt best wat ik bedoel. Het is gewoon misbruik maken van het systeem, waarbij de retailers op mogen draaien voor alle extra kosten.
Er worden meerdere pre-orders geplaatst om ze graag op de eerste dag het produkt willen hebben. En veel winkels kunnen vaak niet alle pre-orders op de eerste dag leveren. Dus zo raar is het toch allemaal niet? Moeten de winkels maar niet meer beloven dan ze kunnen waar maken.

[ Voor 12% gewijzigd door meesje op 08-11-2017 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik snap de drukte niet zo..... Wanneer retailers echte leveringsgaranties af geven (en dat kunnen ze als ze zouden willen) dan hoeven de kopers niet zo opzoek te gaan naar exemplaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:14
meesje schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:23:
[...]

Er worden meerdere pre-orders geplaatst om ze graag op de eerste dag het produkt willen hebben. En veel winkels kunnen vaak niet alle pre-orders op de eerste dag leveren. Dus zo raar is het toch allemaal niet? Moeten de winkels maar niet meer beloven dan ze kunnen waar maken.
Maar als mensen gewoon één pre-order zouden plaatsen dan zouden meer mensen daadwerkelijk hun pre-order kunnen ontvangen en was het niet meer nodig om meerdere pre-orders te plaatsen :? :X 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:13
Ramon schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:58:
[...]

Maar als mensen gewoon één pre-order zouden plaatsen dan zouden meer mensen daadwerkelijk hun pre-order kunnen ontvangen en was het niet meer nodig om meerdere pre-orders te plaatsen :? :X 8)7
Ja en nee. Het blijkt maar weer dat sommige retailketens het gewoonte vinden om (bijvoorbeeld) 100 exemplaren te hebben op 200 pre-orders. Degene die dan als eerste in de winkel is heeft geluk, ook al heeft ie hem 3 dagen geleden besteld. Terwijl iemand die hem al 3 maanden in pre-order heeft staan pech heeft omdat ie moet werken en hem in de avond wilt afhalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Op voorraad. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis:

https://www.bol.com/nl/p/...gestionType=searchhistory

Plus met select opties vandaag al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Sito schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:34:
[...]

Ja en nee. Het blijkt maar weer dat sommige retailketens het gewoonte vinden om (bijvoorbeeld) 100 exemplaren te hebben op 200 pre-orders. Degene die dan als eerste in de winkel is heeft geluk, ook al heeft ie hem 3 dagen geleden besteld. Terwijl iemand die hem al 3 maanden in pre-order heeft staan pech heeft omdat ie moet werken en hem in de avond wilt afhalen.
He he, eindelijk iemand die het begrijpt.
B.v. Coolblue en GameMania hebben wel bewezen dat ze qua pre-orders niet betrouwbaar zijn. Dus wat doen sommigen? Ze plaatsen nog een paar extra pre-orders (voor de zekerheid). Zo gek is dat toch niet?
En de winkels zouden hier iets tegen kunnen doen, door b.v. altijd een 100% betaling te eisen. Tja, dan denken mensen wel beter na voordat ze b.v. 4 x 500 euro betaald hebben. Natuurlijk krijg je t.z.t. wel je geld terug, maar het zou wel sneu zijn als de betreffende winkel net is omgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Weet iemand of je de Apple AirPods ook (wellicht via een omweg) kunt aansluiten op je controller? Dit puur om te chatten op Xbox Live, dus niet voor gamesound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Net nog even extra belletje gedaan naar bol.com
Of ze honderd procent in voorraad zijn. En dat klopt!
Snel besteld en morgen hopelijk binnen. Echt bizar dat nergens meer wat te vinden is. Bedankt voor de tip! 😁
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 06:55:
Op voorraad. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis:

https://www.bol.com/nl/p/...gestionType=searchhistory

Plus met select opties vandaag al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Leijenman schreef op donderdag 9 november 2017 @ 08:55:
Net nog even extra belletje gedaan naar bol.com
Of ze honderd procent in voorraad zijn. En dat klopt!
Snel besteld en morgen hopelijk binnen. Echt bizar dat nergens meer wat te vinden is. Bedankt voor de tip! 😁
[...]
Ook de MM krijgt later deze week weer wat voorraad. In ieder geval in de winkels. Wellicht dat die nieuwe batch voor de webshop is uitverkocht, aangezien ze begin deze week daar al adverteerde met 4-5 dagen levertijd.

Ook zullen er geleidelijk vast nog wat retouren worden verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
Ook dag drie na de verwachte/gehoopte levering lijkt op een teleurstelling uit te lopen. Status bij de Mediamarkt is sinds vanochtend wederom verzonden naar magazijn Hoorn. Maar daaronder staat ook nog steeds (al 2 dagen nu), dat mijn bestelling wordt voorbereid. Dat zijn nogal wat voorbereidingen dan! Kijk, als ze geen Xboxen hebben om te versturen dan is dat nu eenmaal zo en kunnen ze er weinig aan doen. Maar ben daar dan gewoon duidelijk en eerlijk in. Dan weet ik in iedergeval waar ik aan toe ben. Maar ja, wat doe je eraan :|

Iemand anders meer op de hoogte van het status verloop bij de MM? Of sinds gisteren op kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 22:24
Roodaap schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:37:
Ook dag drie na de verwachte/gehoopte levering lijkt op een teleurstelling uit te lopen. Status bij de Mediamarkt is sinds vanochtend wederom verzonden naar magazijn Hoorn. Maar daaronder staat ook nog steeds (al 2 dagen nu), dat mijn bestelling wordt voorbereid. Dat zijn nogal wat voorbereidingen dan! Kijk, als ze geen Xboxen hebben om te versturen dan is dat nu eenmaal zo en kunnen ze er weinig aan doen. Maar ben daar dan gewoon duidelijk en eerlijk in. Dan weet ik in iedergeval waar ik aan toe ben. Maar ja, wat doe je eraan :|

Iemand anders meer op de hoogte van het status verloop bij de MM? Of sinds gisteren op kunnen halen?
Ook hier nog steeds niks vernomen van de MM. Bestelling staat op "in behandeling" dus die zal er vandaag wel niet zijn. Ik hoop stiekem dat er morgen een partij geleverd wordt, zou fijn zijn om van het weekend aan de slag te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingDongGunther
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06 05:10
Roodaap schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:37:

Ik heb maandagochtend online besteld en dinsdagmiddag kon ik het ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
DingDongGunther schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:05:
[...]

Ik heb maandagochtend online besteld en dinsdagmiddag kon ik het ophalen.
Dat was ook mijn verwachting. Maandagochtend besteld, ruim voor de verwachte levertijd op de site naar 4-5 dagen ging. Geen idee hoe ze verdelen over de filialen, maar mediamarkt Hoorn zit kennelijk in het verdomhoekje. Volgens mij hebben ze hier ook nog niet in de schappen gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Noxa schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:04:
[...]

Ook hier nog steeds niks vernomen van de MM. Bestelling staat op "in behandeling" dus die zal er vandaag wel niet zijn. Ik hoop stiekem dat er morgen een partij geleverd wordt, zou fijn zijn om van het weekend aan de slag te kunnen.
Waar kun je dit vinden? Kan op mijn account bij bestellingen op de site of de app niks zien kwa status

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Roodaap schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:33:
[...]

...maar mediamarkt Hoorn zit kennelijk in het verdomhoekje...
Letterlijk en figuurlijk O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Soullancer schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:51:
[...]

Waar kun je dit vinden? Kan op mijn account bij bestellingen op de site of de app niks zien kwa status
Mijn Mediamarkt > Mijn producten (linker kolom) > Bestellingen

Als ik nu op de site kijk naar beschikbaarheid bij de diverse vestigingen dan zijn dat er een stuk meer dan vanmorgen vroeg. Wellicht druppelen de nieuwe units nu binnen?

[ Voor 22% gewijzigd door Noxa op 09-11-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingDongGunther
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06 05:10
Roodaap schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:33:
[...]

Dat was ook mijn verwachting. Maandagochtend besteld, ruim voor de verwachte levertijd op de site naar 4-5 dagen ging. Geen idee hoe ze verdelen over de filialen, maar mediamarkt Hoorn zit kennelijk in het verdomhoekje. Volgens mij hebben ze hier ook nog niet in de schappen gelegen.
De bestellingen in de online webshop zijn volgens mij niet afhankelijk van het filiaal. Het filiaal fungeert slechts als een soort pickup point voor de online bestelling, net zoals dat je het bij het postkantoor zou ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
DingDongGunther schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:35:
[...]

De bestellingen in de online webshop zijn volgens mij niet afhankelijk van het filiaal. Het filiaal fungeert slechts als een soort pickup point voor de online bestelling, net zoals dat je het bij het postkantoor zou ophalen.
Zo gaat het exact. Zie de webshop als een aparte vestiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 15:37
Arrrgh, het begint toch weer te kriebelen om zo'n ding te halen. Hier staat al een PS4 en een Switch (hoewel dochterlief daar meestal op zit)..en ik heb nog nooit een console overgeslagen sinds de Megadrive 2.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Romius schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:52:
Arrrgh, het begint toch weer te kriebelen om zo'n ding te halen. Hier staat al een PS4 en een Switch (hoewel dochterlief daar meestal op zit)..en ik heb nog nooit een console overgeslagen sinds de Megadrive 2.. :+
Gewoon doen, de PS4 kan prima naar de slaapkamer, ik heb in de woonkamer ook alle consoles behalve de One X naar boven verplaatst! Ruimt lekker op, terwijl je met de X de mooiste prestaties in huis krijgt.

Succes 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Bullet NL schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:55:
[...]

Gewoon doen, de PS4 kan prima naar de slaapkamer, ik heb in de woonkamer ook alle consoles behalve de One X naar boven verplaatst! Ruimt lekker op, terwijl je met de X de mooiste prestaties in huis krijgt.

Succes 8) :+
Nee das zonde, het is een Pro en op de slaapkamer staat geen 4K HDR tv, beneden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Romius schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:57:
[...]

Nee das zonde, het is een Pro en op de slaapkamer staat geen 4K HDR tv, beneden wel.
Aha, die Pro had ik dan niet staan, maar goed met de Xbox X mis ik hem ook niet.
Het voordeel van een X is wel dat je met Xbox Live online tegen mij kan gamen :+

Need i say more? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ik heb niet gecheckt of het klopt, maar bij Nedgame lijkt de X momenteel ook op voorraad te zijn...

https://www.nedgame.nl/xbox-one/xbox-one-x/8960675626/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Rossi46 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:12:
Ik heb niet gecheckt of het klopt, maar bij Nedgame lijkt de X momenteel ook op voorraad te zijn...

https://www.nedgame.nl/xbox-one/xbox-one-x/8960675626/
MM ook een paar winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:10
Bol.com ook gewoon op voorraad.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Ohhh, dus iedereen kan gewoon aan de X als 'ie dat wenst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
En sommige boeven op marktplaats vragen er nog 600+ voor 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Romius op 09-11-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Niemand hier op Tweakers trouwens zo'n gouden ticket van Bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
@Phusebox Ik zag in het non slowchat topic iemand voorbij komen die er 1 had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Ah, mijn bestelling op MM lijkt verandert. Er staat nu dat "wordt voorbereid voor verzending naar Hoog Catharijne".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
DingDongGunther schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:35:
[...]

Dat weet ik, maar er zijn in Hoorn ook maar een paar geleverd voor de "vrije" verkoop, die allemaal gereserveerd waren. Dus er heeft er ook nog geen één in de schappen gelegen. Helaas nemen ze bij de algemene helpdesk (waar ik naartoe doorverwezen werd door het filiaal) de telefoon niet op.
Noxa schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:49:
Ah, mijn bestelling op MM lijkt verandert. Er staat nu dat "wordt voorbereid voor verzending naar Hoog Catharijne".
Ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat, bij mij staat dat er al twee dagen (al staat er ook al ruim een dag dat ie verzonden is in het groen, met het voorbereiden er onder, lekker duidelijk 8)7 )

[ Voor 24% gewijzigd door Roodaap op 09-11-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Roodaap schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:57:

Dat weet ik, maar er zijn in Hoorn ook maar een paar geleverd voor de "vrije" verkoop, die allemaal gereserveerd waren. Dus er heeft er ook nog geen één in de schappen gelegen. Helaas nemen ze bij de algemene helpdesk (waar ik naartoe doorverwezen werd door het filiaal) de telefoon niet op.
Reken maar dat de grotere vestigingen intern meer 'macht' hebben. Daar gaan dan ook de grote aantallen naar toe. Logisch ook. Dat die verdeling nu wat lullig uitpakt voor Hoorn is dan natuurlijk jammer, maar zo gaan die dingen. Het is ook gewoon handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Laatst online: 03:13
Phusebox schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:20:
Niemand hier op Tweakers trouwens zo'n gouden ticket van Bol.com?
Yes. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roodaap
Ok, klaar met MediaMarkt. Bestelstatus is een zooitje, zijn nu al dagen mijn bestelling aan het voorbereiden terwijl 'ie ook onderweg is naar het magazijn in Hoorn.

Zojuist bestelling geplaatst bij bol.com. Die geven nog altijd aan levering morgen (als die Noord Holland wel kunnen vinden ;) )

Kan ik hopelijk dit weekend mee-oordelen over het al dan niet wow-effect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Hier geen gouden kaart, was dit trouwens al vergeten nadat ik me Scorpio uitpakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:23:
[...]

Heeft die wel hdr10 support met een 10 bit panel? Anders mis je het belangrijkste verschil.
Zeker, mijn tv uit 2015 ondersteunt zelfs 12 bit.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Nosferatu111072 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:36:
[...]

Zeker, mijn tv uit 2015 ondersteunt zelfs 12 bit.
Dr zit wel een verschil tussen 12 bit signaal aankunnen en een echt 12 bit paneel. Dat laatst genoemde is er afaik (nog) niet, dat zou een scherm zijn die 68 miljard kleuren aan moet kunnen ipv 1 miljard bij 10bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Wat krijg je dan precies?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xgar
12 cadeaukaarten van Bol van 60 euro te besteden aan Xbox One games
1 jaar XBL.
Deze zaten in de gouden envelop.

8)

[ Voor 6% gewijzigd door Xgar op 10-11-2017 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Met een beetje mazzel bezorgen ze hem morgen voor je. Mijne gister besteld vandaag rond 12 ophalen bij de appie. Deze jongen gaat even eerder naar huis vandaag! Ben zeer benieuwd 😁
Roodaap schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:33:
Ok, klaar met MediaMarkt. Bestelstatus is een zooitje, zijn nu al dagen mijn bestelling aan het voorbereiden terwijl 'ie ook onderweg is naar het magazijn in Hoorn.

Zojuist bestelling geplaatst bij bol.com. Die geven nog altijd aan levering morgen (als die Noord Holland wel kunnen vinden ;) )

Kan ik hopelijk dit weekend mee-oordelen over het al dan niet wow-effect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ja, mijn bestelling bij MM staat ook al sinds maandag "in behandeling" je moet echt geen haast hebben met die tent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Gisteren even wat gesukkeld met de installatie. Twee weken geleden een tv gekocht en de Xbox One X herkende bijna niets, ook niet HDR. Ik kreeg het al warm en toen even op internet gezocht. Blijkbaar moest ik in de instellingen van de TV de hdmipoort "activeren". Ik ben niet de grootste tweaker, maar daar gaan toch enorm veel mensen last van hebben? Anyway, eenmaal aan het spelen valt het verschil toch meteen op.

Shadow of War is voor mij een nieuw game. Tomb Raider ziet er geweldig uit, alsook Super lucky's tale. Fifa ook wel wat verschil. GoW4 op zich ook, maar daar had ik precies nog net wat meer van verwacht. Voor iedereen was dat "het" Xbox one X-game. AC:Origins vanavond eens proberen.

Mijne maakt wel wat geluid, misschien nog met het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Tits schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:37:
Gisteren even wat gesukkeld met de installatie. Twee weken geleden een tv gekocht en de Xbox One X herkende bijna niets, ook niet HDR. Ik kreeg het al warm en toen even op internet gezocht. Blijkbaar moest ik in de instellingen van de TV de hdmipoort "activeren". Ik ben niet de grootste tweaker, maar daar gaan toch enorm veel mensen last van hebben? Anyway, eenmaal aan het spelen valt het verschil toch meteen op.
Ja inderdaad een valkuil voor velen, de optie HDMI UHD (deep) color aanzetten op je betreffende HDMI poort. Ik vond GoW4 er toch wel cool uitzien met bliksem stormen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene1984
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-05-2020
Ik had hetzelfde toen ik pakweg een jaar gelden mijn LG 4K TV kreeg. Helemaal enthousiast, alles uitgepakt en toen begon het zoeken naar de juiste instellingen. Nu lijkt het me niet dat de oudere generatie direct aan een 4K TV gaat, maar ik kan me zo voorstellen dat áls ze zo'n TV kopen het nooit zullen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:15

Shadow of War is voor mij een nieuw game. Tomb Raider ziet er geweldig uit, alsook Super lucky's tale. Fifa ook wel wat verschil. GoW4 op zich ook, maar daar had ik precies nog net wat meer van verwacht. Voor iedereen was dat "het" Xbox one X-game. AC:Origins vanavond eens proberen.

Mijne maakt wel wat geluid, misschien nog met het installeren.
Voor mij zit bij Gears 4 de winst in het feit dat je de SP & Horde mode in 60fps kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Nou...mijn xbox preorder is nu onderweg. |:( MS had bij meerdere bestellingen via MS tegoed (denk zelfs alle Nederlandse) de zaakjes niet op orde. Hij is nog niet binnen. Tijd om te bedelen 🙈

https://twitter.com/77_mark/status/928918482921709568
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I0fpCFr.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Rene1984 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:51:
[...]

Ik had hetzelfde toen ik pakweg een jaar gelden mijn LG 4K TV kreeg. Helemaal enthousiast, alles uitgepakt en toen begon het zoeken naar de juiste instellingen. Nu lijkt het me niet dat de oudere generatie direct aan een 4K TV gaat, maar ik kan me zo voorstellen dat áls ze zo'n TV kopen het nooit zullen vinden.
Ben 45 jaar dus behoor tot de oudere generatie en ik had alles ingesteld in minder dan 2 minuten hoor.
Zulke instellingen zijn normaal als je iets nieuw koopt en je bekijkt alle mogelijke opties toch....
En hier kan MS niet veel aan doen denk ik zo.
De tv producenten moeten dit mss via firmware updates oplossen zodat de tv de xbox x herkent en alle toeters en bellen dan auto kan inschakelen.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Mediamarkt.. man man man wat duur je lang met je levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:11

TheVMaster

Moderator WOS
scorelord schreef op Friday 10 November 2017 @ 11:38:
Nou...mijn xbox preorder is nu onderweg. |:( MS had bij meerdere bestellingen via MS tegoed (denk zelfs alle Nederlandse) de zaakjes niet op orde. Hij is nog niet binnen. Tijd om te bedelen 🙈

https://twitter.com/77_mark/status/928918482921709568
[afbeelding]
Weet niet wat je nu precies bedoelt met MS tegoed? Maar ik heb hem ook bij de Microsoft Store besteld (op 20 augustus) en had hem keurig om de lanceerdatum binnen. Wanneer heb jij je Xbox One X besteld dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 15:37

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Soullancer schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:30:
Mediamarkt.. man man man wat duur je lang met je levering
Wacht ook nog steeds..... Op de site staan nu levering 2 tot 5 dagen.

Bij Bol.com is hij op voorraad. Wel 31 euro duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
JackSparrow schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:11:
[...]

Weet niet wat je nu precies bedoelt met MS tegoed? Maar ik heb hem ook bij de Microsoft Store besteld (op 20 augustus) en had hem keurig om de lanceerdatum binnen. Wanneer heb jij je Xbox One X besteld dan? :?
Met microsoft tegoed bedoel ik giftcards. Je kan daar ook euro's parkeren ipv paypal of creditcard. Die konden ze wel handlen maar de giftcard snapten ze even niet. Hij is nu in de UPS transit... Maar dat koste wel 2 uur support bellen en lichte paniekaanvallen toen ze €500 van mij kwijt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Rene1984 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:51:
[...]

maw, ik ben nu ook pas 4K aan het kijken? En met HDR? :-) Ik had gewoon mijn tv op HDR-modus of bioscoop gezet.

Mijn tv had héél af en toe vertraging op een gewone digitaal kanaal, hoop dat dat nu opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Volgens de chat medewerker van MM zou iedereen hem deze week nog moeten ontvangen of wel uiterlijk morgen. Eerst zien dan geloven ;) besides gaat hij heel fijn naar mn werkadres....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:11

TheVMaster

Moderator WOS
scorelord schreef op Friday 10 November 2017 @ 13:31:
[...]

Met microsoft tegoed bedoel ik giftcards. Je kan daar ook euro's parkeren ipv paypal of creditcard. Die konden ze wel handlen maar de giftcard snapten ze even niet. Hij is nu in de UPS transit... Maar dat koste wel 2 uur support bellen en lichte paniekaanvallen toen ze €500 van mij kwijt waren.
Oke....nu snap ik hem. Waardeloos is dat ja...pff...blij dat hij nu wel onderweg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Stefmeister schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:41:
Volgens de chat medewerker van MM zou iedereen hem deze week nog moeten ontvangen of wel uiterlijk morgen. Eerst zien dan geloven ;) besides gaat hij heel fijn naar mn werkadres....
Nou ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:08

Bozznl

GT: The Bozzz88

Eindelijk binnen van mediamarkt zoetermeer. Moest er wel zelf achteraan gaan. Bellen ho maar. Ze kregen er maar 4 binnen voor reserveringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Mijn status is geüpdatet naar "Verzonden naar Hoog Catharijne". Morgen ophalen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Noxa schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:38:
Mijn status is geüpdatet naar "Verzonden naar Hoog Catharijne". Morgen ophalen dus?
Word volgens mij za-zo-ma niet geleverd aan mediamarkten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Soullancer schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:46:
[...]

Word volgens mij za-zo-ma niet geleverd aan mediamarkten
Niet! Verdorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Stefmeister schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:14:
Ja, mijn bestelling bij MM staat ook al sinds maandag "in behandeling" je moet echt geen haast hebben met die tent.
Jaaah, hij is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Zaterdag wel volgens een medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ja de mijne is nu ook onderweg! (naar kantoor morgen :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 12:41

TinusTegengas

Formula Racing

Bij Bol staat hij nu voor 534€. Zijn zeker de enige met voorraad 8)7

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:16
TinusTegengas schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:43:
Ik zie gewoon € 499,- staan?

https://www.bol.com/nl/p/xbox-one-x-1-tb/9200000081826434/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 13:56

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Hier ook € 534 hoor op die link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Da_vie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 17:13
Staat toch duidelijk bij dat het hier gaat om een externe verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:16
TinusTegengas schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:58:
[...]

F5 eens een keer op die pagina ;)
Supervaag dit, want ik had hem opgezocht via de search... Nu staat er idd 534, maar zoals al gemeld via een externe verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:12

justifire

Shut up and squat !!

Bozznl schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:43:
Eindelijk binnen van mediamarkt zoetermeer. Moest er wel zelf achteraan gaan. Bellen ho maar. Ze kregen er maar 4 binnen voor reserveringen...
Heb hem daar dinsdag ook opgehaald.
Uur bezig geweest voordat ik de winkel uit liep (order stond niet in hun systeem maar mijn bestelling lag wel op de plank 8)7 )
Eerste en laatste keer preorder bij Media Markt }:|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jin
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

TinusTegengas schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:43:
Wehkamp heeft hem ook op voorraad (3x)

https://www.wehkamp.nl/Zo...6&View=Grid&NavState=&Ns=

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:08

Bozznl

justifire schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 02:38:
[...]

Heb hem daar dinsdag ook opgehaald.
Uur bezig geweest voordat ik de winkel uit liep (order stond niet in hun systeem maar mijn bestelling lag wel op de plank 8)7 )
Eerste en laatste keer preorder bij Media Markt }:|
Zo'n soortgelijke situatie had ik dinsdag ook. Maar inderdaad laatste keer pre order daar. Dan gaat het me niet eens om het wachten maar om de service vanuit hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

Da_vie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:17:
Staat toch duidelijk bij dat het hier gaat om een externe verkoper.
True ;) Was niet helemaal scherp meer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_vie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 17:13
TinusTegengas schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 07:37:
[...]

True ;) Was niet helemaal scherp meer |:(
Daar is het vrijdagavond voor, haha :) Dan mag het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 08:16

joskuiper

PapaCooper

Weet iemand waar in regio Zwolle de One X nog op voorraad is?
Heb Intertoys / Mediamarkt / Game mania reeds geprobeerd maar geen succes...

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:45
http://www.games4us.nl/sh...One-X-Console-1-TB-detail

Probeer het daar eens. Ik was daar dinsdag ( uit de omgeving van Rdam dus voor jou is het een eitje qua afstand) en ze kregen er dit weekend weer een aantal binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Yes, hij staat klaar om opgehaald te worden! Zo even tussen de buien door naar de stad fietsen.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf netjes, ook hier gelden de GoT regels dus niet trollen, flamen etc.