‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Systeem is niet krom, je was te laat. Op 10 september waren de Watches en 20 september de iPhones te bestellen, ook voor ophalen. Zodra de voorraad op is gaat die optie uit.Jeroen O schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:26:
Nou nee hoor. Via de website en de app kan ik er alleen maar thuis laten bezorgen. Ook tijdens de voorverkoop periode. Reserveren voor afhalen bij een Apple store is niet mogelijk en in controleer het al de hele week.
Ik vind het een beetje een krom systeem, want zo zijn mensen die niet thuis kunnen laten bezorgen omdat ze overdag moeten werken in het nadeel.
Een AASP is misschien anders dan de officiele applestore? Bij de AppleStore in Amsterdam sturen ze je vrolijk weg in ieder geval zodra er iets gerepareerd moet worden.gday schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:19:
[...]
Is dat nieuw? Ik ben vaker door een AASP geholpen na meer dan 1 jaar na aankoop namelijk.
Officieel reden voor ontslag als ik de medewerkers van de AppleStore mag geloven ;-). Althans de vloermederwerkers mochten niet eens een devices voor zichzelf reserveren… Misschien zit daar het verschil in.MaZo schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:21:
[...]
Tijdens de voorverkoop was er een reseveringssysteem waarbij je via zowel de Apple website alsmede de iOS app kon reserveren en ophalen in de Apple Store. Sinds vandaag is het vrije verkoop. Die kennis heeft er gewoon een voor me achtergehouden en voor me als reservering ingeboekt.
[ Voor 6% gewijzigd door Greetoz op 20-09-2019 11:34 ]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
wanneer heb je die besteld, ik zit die al uren in de gaten te houden maar telkens 'tijdelijk uitverkocht"Hein W schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:46:
Bpost stond deze ochtend om 09.00h aan de deur met mijn pakketje van Coolblue Belgie. Mooi geregeld van Coolblue
99% kans dat je in de avondlevering zit.bulsing schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:27:
Meer mensen dit bij DHL leveringen ? Zelfde gedonder als vorig jaar en daarvoor en....
Resultaten van de jaren daarvoor is dat het pakketje pas morgen of zelfs maandag komt.
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie
6 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 08:55
Het kromme is dat als de voorraad op is, je er ook geen één kunt reserveren voor levering op een andere dag. Het maakt mij niet uit of ik hem nu vandaag morgen, volgende week of over twee weken pas op kan halen.Rub147 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:31:
[...]
Systeem is niet krom, je was te laat. Op 10 september waren de Watches en 20 september de iPhones te bestellen, ook voor ophalen. Zodra de voorraad op is gaat die optie uit.
Het gaat mij er om dat ik er één kan reserveren en dat ik er dan geen omkijken meer naar heb en vanzelf bericht krijg wanneer die klaar ligt.
De verkoop voor levering thuis gooien ze toch ook niet dicht als de exemplaren die vandaag nog verstuurd kunnen worden op zijn? Dan kom je gewoon op de wachtlijst en dan komt hij vanzelf wel een keertje.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Daarna is het onzeker of er de hele tijd iemand bij de receptie zit, zul je net zien 😢
Het ligt ook iets genuanceerder, voor "garantie" in het tweede jaar moet je naar de verkoper.gday schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:19:
[...]
Is dat nieuw? Ik ben vaker door een AASP geholpen na meer dan 1 jaar na aankoop namelijk.
Tegen betaling helpen Apple of een AASP je uiteraard wel.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als je belt krijg je inderdaad een tijdsvak te horen.. raar dat het er niet standaard bij staattaco zip schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:29:
[...]
Zelfde hier. Estimated delivery is nog steeds vandaag, dus ik hou hoop.
EDIT, ik heb DHL gebeld. Mijn zending staat voor de avondroute ingepland en wordt tussen 14 en 21 u geleverd. Vandaar dat ie voor de ochtend on hold staat.
Kan hem tussen 2 en 4 verwachten!
Via delivery.dhl.com zie je wel tijdsvak.Lotfi schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:48:
[...]
Als je belt krijg je inderdaad een tijdsvak te horen.. raar dat het er niet standaard bij staat
Kan hem tussen 2 en 4 verwachten!
Ruilen voor een iPhone XS Max 256GB?Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:48:
Mocht iemand in de buurt van Eindhoven wonen en op zoek zijn naar de 11 Pro 64GB SpaceGrey, let me know. Dan kun je de mijne overnemen, anders gaat hij gewoon retour.
Bij mij niet, is niet bij iedereen zo geloof ikRivanov schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:49:
[...]
Via delivery.dhl.com zie je wel tijdsvak.
Bij mij niet. Gewoon voor het einde van de dag.Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:49:
[...]
Via delivery.dhl.com zie je wel tijdsvak.
Bij mij ook niet, kan wel zien dat hij bij de koerier in de bus ligt... Hij wordt bij m'n ouders geleverd, maar hoor net dat ze tussen half 1 en 2 niet thuis zijn. Nu maar hopen dat hij niet om dat tijdstip komtLotfi schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:50:
[...]
Bij mij niet, is niet bij iedereen zo geloof ik
Als je de DHL klantenservice belt krijg je een tijdsvak te horensp4gs schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:52:
[...]
Bij mij ook niet, kan wel zien dat hij bij de koerier in de bus ligt... Hij wordt bij m'n ouders geleverd, maar hoor net dat ze tussen half 1 en 2 niet thuis zijn. Nu maar hopen dat hij niet om dat tijdstip komt
https://toestellen.telenet.be/?intcmp=BETLN_NL_HP_IPHONE
[ Voor 7% gewijzigd door JustSys op 20-09-2019 11:58 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hij staat op hold (joh)
Het kan zijn dat ie alsnog nu mee is voor 10 tot 15 en anders van 15 tot 21.
Superchill, heel de dag aan huis vast zitten. Ja het is een luxe probleem maar kom op, ik sta niet voor niets te wachten om 14:00 om te bestellen... Ik verwacht eerste lichting te zijn, zeker gezien de bedragen die je tegenwoordig neerlegt.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Bij mij staat er in de DHL-omgeving dat de zending "on hold" is (laatste statusupdate van 7:03 vanochtend). 'DHL onderneemt actie'Alexknl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:56:
Hier nog altijd laatste bericht van DHL om 8.53 dat hij in Eindhoven ligt. Nog niet out for delivery. Ben benieuwd, hopelijk vandaag nog levering, wellicht gaat het vanavond worden dan.
Geen idee wat dat inhoudt overigens.
De zending is van Eindhoven naar Brussel gegaan en van daar naar het distributiecentrum in Amsterdam. Hopelijk komt er vandaag een DHL-bezorger richting Hilversum...
edit:
Ah.. dat zou voor mij ook kunnen gelden. Hoop niet dat ik de bezorger misloop, moet aan het eind van de middag weg en blijf weg tot in de late avond.bokkow schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:12:
DHL klantenservice:
Hij staat op hold (joh)
Superchill, heel de dag aan huis vast zitten. Ja het is een luxe probleem maar kom op, ik sta niet voor niets te wachten om 14:00 om te bestellen... Ik verwacht eerste lichting te zijn, zeker gezien de bedragen die je tegenwoordig neerlegt.
edit 15:05: Nou hij is binnen hoor!
[ Voor 34% gewijzigd door Gitarist op 20-09-2019 15:05 ]
Staat er bij jou (DHL track and trace) dat hij op hold is of dat hij met de koerier mee is?bokkow schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:12:
DHL klantenservice:
Hij staat op hold (joh)
Woensdag 18/09 besteld om 10.15uur.JustSys schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:33:
[...]
wanneer heb je die besteld, ik zit die al uren in de gaten te houden maar telkens 'tijdelijk uitverkocht"
Sony Vaio VPC-F11Z1E, i7-720QM - 8GB Ram - 500GB Samsung - Blu-ray Burner - W7 Home Premium - 1920*1080 Premium Display
Als een iPhone voorradig is, verschijnt er een groen order buttonDonstil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:09:
Hoe controleer je coolblue winkel voorraad trouwens? Gaat dat via een speciale link?
Het is weer bijna September 2026 :)
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Met name benieuwd hoe de rand zich houdt. Ik wil kunnen polijsten ivm kleine krasjes en dat gaat alleen met de silver.Jeroenvde89 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:26:
Voor diegenen die nog twijfelen over de kleur. Midnight Green is echte pr0n. Wat een kleur!!
Mijn boefje is liev!
On hold is inderdaad een avondlevering.
Had je geen tijdvenster gekozen gister?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Wees blij dat je op de eerste dag er een kan bemachtigen er zijn er die ook als eerste besteld hebben maar toch echt langer moeten wachten 😉
Nee ik dacht dat dat juist de al aangegeven tijd van 10:00 tot 15:00 zou ondermijnen, en het was mij niet duidelijk dat wanneer je op DATUM aanpassen klikt, dat je dan op diezelfde datum een tijdslot kon bevestigen dan wel wijzigen. Die iOS app die ze hebben is ook al troep. De hele DHL ervaring is gewoon compleet ruk zoals ik van ze gewend ben bij andere leveringen, waarbij het me beduidend minder boeide dan nu uiteraard.Famous schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:31:
[...]
On hold is inderdaad een avondlevering.
Had je geen tijdvenster gekozen gister?
@Roos79 Ja. Apple is een groot genoege partij om dit af te dwingen op release dates. En nee ik ben (misschien onredelijk) pissed als ik eerlijk ben. Het is ook niet voor niets dat bezorgers zeggen "Het is iPhone dag" en de medewerker aan de telefoon zei dat ik al de zoveelste was die belde. Dat zien ze toch ook van mijlen aankomen als het ieder jaar hetzelfde is? Zorg er gewoon voor dat je die ene of enkele dagen in het jaar meer capaciteit hebt! Zet desnoods extra ZZPers in als ze dat trouwens niet al doen.
PostNL kan het blijkbaar wel gezien bijna iedereen die niet bij Apple zelf heeft besteld maar bij Coolblue of een andere reseller met voorraad.
[ Voor 33% gewijzigd door bokkow op 20-09-2019 12:44 ]
De verwende generatie.. Ik kan er niet aan wennen om eerlijk te zijn.. Maar goed, zal iets te maken hebben met het feit dat ik A. Te oud ben en B. Teveel ondernemers in mijn omgeving heb met een webshop en C. Ik zelf ook ondernemer ben (maar gelukkig niet met een webshop)..
Ik hoop voor de overigen dat hij ook snel komt vandaag
Als je zo ongeduldig bent, en hem perse moet hebben dan had je gewoon voor afhalen in de Apple store moeten kiezen. En ja als je dat te ver vind rijden, of teveel moeite vind dan zal je gewoon geduld moeten hebben.bokkow schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:38:
[...]
Nee ik dacht dat dat juist de al aangegeven tijd van 10:00 tot 15:00 zou ondermijnen, en het was mij niet duidelijk dat wanneer je op DATUM aanpassen klikt, dat je dan op diezelfde datum een tijdslot kon bevestigen dan wel wijzigen. Die iOS app die ze hebben is ook al troep. De hele DHL ervaring is gewoon compleet ruk zoals ik van ze gewend ben bij andere leveringen, waarbij het me beduidend minder boeide dan nu uiteraard.
@Roos79 Ja. Apple is een groot genoege partij om dit af te dwingen op release dates. En nee ik ben (misschien onredelijk) pissed als ik eerlijk ben. Het is ook niet voor niets dat bezorgers zeggen "Het is iPhone dag" en de medewerker aan de telefoon zei dat ik al de zoveelste was die belde. Dat zien ze toch ook van mijlen aankomen als het ieder jaar hetzelfde is? Zorg er gewoon voor dat je die ene of enkele dagen in het jaar meer capaciteit hebt! Zet desnoods extra ZZPers in als ze dat trouwens niet al doen.
PostNL kan het blijkbaar wel gezien bijna iedereen die niet bij Apple zelf heeft besteld maar bij Coolblue of een andere reseller met voorraad.
Het is echt onredelijk om maar te denken dat ze even een hoop extra chauffeurs en busjes in gaan (of überhaupt kunnen) zetten.
Mocht dat kunnen, mogen ze dan ook de kosten voor een koerier aan jou doorberekenen? Of vind je die verzendkosten dan ook weer belachelijk?
Het is een telefoon.... geen donor orgaan ofzo hè.
Fly or Die
had ik vanochtend ook, vervolgens werkte het wel als ik doorklikte via de link in SMS, dus wellicht werkt dat wel?lintweaker schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:50:
Hier ook aan het wachten op DHL (via Apple). Lijkt erop dat de DHL TT site nu (even) niet werkt...
Overigens heb ik hem 10 minuten geleden in ontvangst mogen nemen.
Ik heb toch echt per nier betaald hoor 🤪Fjeze schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:57:
[...]
Als je zo ongeduldig bent, en hem perse moet hebben dan had je gewoon voor afhalen in de Apple store moeten kiezen. En ja als je dat te ver vind rijden, of teveel moeite vind dan zal je gewoon geduld moeten hebben.
Het is echt onredelijk om maar te denken dat ze even een hoop extra chauffeurs en busjes in gaan (of überhaupt kunnen) zetten.
Mocht dat kunnen, mogen ze dan ook de kosten voor een koerier aan jou doorberekenen? Of vind je die verzendkosten dan ook weer belachelijk?
Hoeveel iPhones er al niet verdwenen zijn aan onbetrouwbare bezorgers (alle bezorg partijen)
Verder maakt bv PostNL hier er een grotere bende van dan de andere.
Oa UPS was hier best ok en ook DHL met een redelijk time frame tegenwoordig.
En dat terwijl ik ondertussen al dagen op een pakketje wacht via die eerste partij 🤐
En wat @D-Ed ook zegt over meerdere iPhones bestellen idioterie en dan klagen dat alles steeds duurder word ja vind je t gek 😉
Website en app een groot drama ...
Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen
Dacht dat ik de enige was.mr.JamesBond schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:59:
[...]
Ik heb toch echt per nier betaald hoor 🤪
Oprechte interesse: waarom vind je het asociaal? En ook; wat heeft het ondernemer zijn er mee te maken eigenlijk (punt B en C)?D-Ed schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:50:
Ik verbaas me er nog wel over dat er nog steeds mensen zijn die zonder blikken of blozen twee kleuren bestellen en er weer eentje retourneren, gewoon ‘omdat het kan’.. Zoveel redenen op te noemen waarom het in (mijn ogen) asociaal is..
De verwende generatie.. Ik kan er niet aan wennen om eerlijk te zijn.. Maar goed, zal iets te maken hebben met het feit dat ik A. Te oud ben en B. Teveel ondernemers in mijn omgeving heb met een webshop en C. Ik zelf ook ondernemer ben (maar gelukkig niet met een webshop)..
Vrijdag, september 20, 2019 Location Time
- Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:05
- Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:50
Zegt nog weinig maar toch..
13:44 SMS van DHL dat ze "er aan komen"
[ Voor 13% gewijzigd door sbmuc op 20-09-2019 13:51 ]
Heel veel reden op te noemen eigenlijk maar vooruit, een paar die mij irriteren..:RBH schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:05:
[...]
Oprechte interesse: waarom vind je het asociaal? En ook; wat heeft het ondernemer zijn er mee te maken eigenlijk (punt B en C)?
1. Het creëert extra handelingen/ritjes/milieubelasting/kosten/etc. (Veel redenen in één
2. Je ontneemt iemand anders zijn/haar mogelijkheid een phone te scoren
3. Als je kleur zo belangrijk vind kun je ook gewoon wachten tot ze in de winkel liggen (dit bedoel ik dus met de ‘verwende generatie’, alles moet instant en alle middelen worden maximaal opgerekt om ‘hun zin te kringen’. In mijn optiek is het manipuleren van het systeem
Afijn, nog zoveel meer dingen op te noemen maar punt 4.
Een gemiddelde ondernemer draait flinke verliezen DOOR de retouren.. Genoeg items in veel media over te vinden. Natuurlijk draait het nu om Apple ‘die meer dan voldoende winst’ maakt maar daar gaat het niet om in mijn optiek..
Afijn, het is maar een gedachte welke ik wel vaker heb met dit soort onderwerpen. Ik ga zo direct lekker wandelen met de hond en mijn vrouw die erg in haar nopjes is met de (RED) iPhone 11 dus liefde voor iedereen, doe ermee wat je wil
Hoewel de kleur RED net niet is wat ik er van had verwacht...

Retouren kosten ondernemers bakken met geld. Dat wordt uiteindelijk doorberekend aan de klant natuurlijk, ook de klant die niet 90% retourneert..RBH schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:05:
[...]
Oprechte interesse: waarom vind je het asociaal? En ook; wat heeft het ondernemer zijn er mee te maken eigenlijk (punt B en C)?
De ex van een vriend van mij kocht op rekening kleding, maandelijks voor 900 euro... daar ging 95% van terug. Ze deed eigenlijk online wat iemand normaal in een winkel doet (set kleding een pashokje in nemen om te passen etc). Ik vind dat ook ascociaal. Veel retouren worden vernietigd en het is ook nog eens slecht voor het milieu... Het ligt natuurlijk ook deels aan de ondernemers die het toestaan, maar zolang 1 iemand gratis retouren blijft doen moet de rest wel mee..
En tuurlijk is het iedereen zijn goed recht om maar 2 telefoons te bestellen en te kijken welke kleur mooi is. Maar het zorgt ervoor dat andere dus niet die telefoon kunnen kopen en het geopenede toestel kan niet meer als nieuw verkocht worden -> dus hogere prijzen.
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Thanks voor je reactie! Ik ben het ook eigenlijk wel eens met de punten die je noemt, we draaien wel een klein beetje door af en toe met z'n allen v.w.b. bestellen.D-Ed schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:12:
[...]
Heel veel reden op te noemen eigenlijk maar vooruit, een paar die mij irriteren..:
1. Het creëert extra handelingen/ritjes/milieubelasting/kosten/etc. (Veel redenen in één
2. Je ontneemt iemand anders zijn/haar mogelijkheid een phone te scoren
3. Als je kleur zo belangrijk vind kun je ook gewoon wachten tot ze in de winkel liggen (dit bedoel ik dus met de ‘verwende generatie’, alles moet instant en alle middelen worden maximaal opgerekt om ‘hun zin te kringen’. In mijn optiek is het manipuleren van het systeem
Afijn, nog zoveel meer dingen op te noemen maar punt 4.
Een gemiddelde ondernemer draait flinke verliezen DOOR de retouren.. Genoeg items in veel media over te vinden. Natuurlijk draait het nu om Apple ‘die meer dan voldoende winst’ maakt maar daar gaat het niet om in mijn optiek..
Afijn, het is maar een gedachte welke ik wel vaker heb met dit soort onderwerpen. Ik ga zo direct lekker wandelen met de hond en mijn vrouw die erg in haar nopjes is met de (RED) iPhone 11 dus liefde voor iedereen, doe ermee wat je wil
Hoewel de kleur RED net niet is wat ik er van had verwacht...Maar voor de rest
Edit: Ik vermaak me daarentegen ook wel in topics als deze van alle hysterische reacties op levertijden etc.
@Greetoz hierboven ^ ook mee eens.
[ Voor 4% gewijzigd door RBH op 20-09-2019 13:17 ]
Onderwerp: Releass van de Iphone 11
Vandaag is de release van de nieuwe Apple Iphone, die u bij ons besteld hebt . Wij hebben op tijd bij Apple een aantal in bestelling gezet, maar het is tot de release datum altijd afwachten of we die krijgen. Zij verdelen namelijk de voorraad onder alle winkeliers. Tot onze spijt zien we dat u niet bij de eerste uitlevering zit. Excuses daarvoor. Wij verwachten elke dag wel een aantal Iphones te ontvangen, maar kunnen niet precies aangeven wanneer u bezorgd krijgt. Er is geen grote wachtlijst, dus de kans is echt wel aanwezig dat dit niet lang duurt. Wij zijn hier echt afhankelijk van de aanvoer van Apple. U ontvangt van ons vanzelf een e-mail wanneer we van plan zijn bij u te bezorgen. Hopelijk wilt u daarop wachten.

Doet DHL vaker, komen niet eens langs en nemen het pakket gewoon weer mee. Forums zat over.jschoorl2 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:00:
DHL wat een prutsers, aflevertijd vandaag tussen 11.00-15.00. Hele tijd thuisgeweest. Nu melding ‘12.05 ontvanger niet thuis’
Website en app een groot drama ...
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
DHL gebeld, ze gaan het uitzoeken. Ook geen briefje in de bus dus ook volgens DHL is de bezorger niet langs geweest ... wordt vervolgdRoos79 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:02:
@jschoorl2 dan even bellen met ze om dat te melden😉
Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen
Je kan downgraden met 3utools voor Windows 10 met data behoud naar IOS13.BassieB schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:46:
Mijn iphone 11 pro Midnight green 64gb is vanochtend bezorgd! Had hem om 14:02 besteld, dus dat was wel te verwachten. Helaas nog wel werken vandaag en vanavond aan de slag.
Wel irritant dat ik met beta 13.1 niet makkelijk over kan. Begrijp dat dat de beta 13.1 niet op de iphone 11 beschikbaar is. Iemand al ervaringen?
Off topic hier maar https://www.macrumors.com...-ios-13-1-beta-iphone-11/Hoolz14 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:24:
[...]
Je kan downgraden met 3utools voor Windows 10 met data behoud naar IOS13.
Teveel moeite, maar dat betekent niet dat ik geduld moet hebben.Fjeze schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:57:
[...]
Als je zo ongeduldig bent, en hem perse moet hebben dan had je gewoon voor afhalen in de Apple store moeten kiezen. En ja als je dat te ver vind rijden, of teveel moeite vind dan zal je gewoon geduld moeten hebben.
Nee hoor, dat is niet onredelijk maar Lean, zat bedrijven die zo werken.Fjeze schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:57:
Nee, die verzendkosten vind ik dan niet belachelijk, die optie had ik sowieso genomen. Ik zit op die manier ook bij Amazon Prime en kies ook voor express delivery wanneer ik iets per se snel en op eigen tijd wil ontvangen.Fjeze schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:57:
Daar heb je wel een puntFjeze schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:57:
Inmiddels een berichtje dat de koerier alsnog onderweg is, ze zullen wel een blik open hebben getrokken om buiten reguliere tijden te kunnen rijden zoals je (onredelijk als ik blijk te zijn) mag verwachten.
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Hier zeer regelmatig dat ik ze in de middag/avond pas zie.
Been there done that doen ze niets mee, oja de volgende WERKdag komt de bezorger wel tot maandag!jschoorl2 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:23:
[...]
DHL gebeld, ze gaan het uitzoeken. Ook geen briefje in de bus dus ook volgens DHL is de bezorger niet langs geweest ... wordt vervolgd
DHL en DPD om te janken
[ Voor 3% gewijzigd door schumi1986 op 20-09-2019 13:39 ]
Net opgehaald en nu screenprotector installeren en dan in gebruik nemen. Eerste indruk: super mooie kleur dat midnight green, en best groot/zwaar zo'n max ;-)
Ik ga dus van de kleine variant naar de max dit jaar.. ben benieuwd of het went kwa size en gewicht..smoken schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:38:
12:00 naar huis (of ja kids van schools halen) 12:15 afgeleverd... uiteraard ;-)
Net opgehaald en nu screenprotector installeren en dan in gebruik nemen. Eerste indruk: super mooie kleur dat midnight green, en best groot/zwaar zo'n max ;-)
Welke screenprotector heb je genomen?
iPhones hebben toch helemaal geen screen protector nodig? Apple gebruikt echt heel hard glas.smoken schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:38:
Net opgehaald en nu screenprotector installeren en dan in gebruik nemen.
Ik ben nog steeds wachtende op DHL
Ik heb op voetbal mensen die hun complete sleutelbossen (ja, dat snap ik nog steeds niet) bij de waardevolle spullen in doen. En dan alles gezamenlijk in een grote tas. Dat was één keer, nooit weer. Scherm krast dan wel degelijkedwinjm schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:44:
[...]
iPhones hebben toch helemaal geen screen protector nodig? Apple gebruikt echt heel hard glas.

Bij normaal gebruik kan je prima zonder volgens mij
Waarom kan dat pas maandag?ohno_nl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:46:
Nou, hier gaat het helemaal mis met Postnl. Pakket staat in de app als bezorgd om 13:15 met een vreemde handtekening erbij, niet de mijne in ieder geval. Zit zelf op de bank voor het raam te wachten en heb de bezorger nog niet gezien. Klagen bij Postnl kan pas maandag
Rotterdam-Zuid hier.. helemaal niks nog geen sms ook of ietsKnamix schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:44:
Iemand die in de buurt van Zwijndrecht/Dordrecht woont en zijn pakketje al wel heeft?
Ik ben nog steeds wachtende op DHL
Edit: Volgens tracking onderweg!
[ Voor 49% gewijzigd door ElMayo op 20-09-2019 13:53 ]
Via de chat:
Is trouwens niet de eerste keer dat de bezorger al tekent voor ontvangst, zal wel sneller zijn.Is je pakket op maandag 23 september 2019 nog niet bezorgd? Laat de afzender dan contact met ons opnemen. Dan kunnen wij een onderzoek starten.
Oei, dan heb je een lange weg te gaan, dat moeten ze gaan uitzoeken dus. Tweet je klacht naar het PostNL via Twitter : https://twitter.com/postnlohno_nl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:46:
Nou, hier gaat het helemaal mis met Postnl. Pakket staat in de app als bezorgd om 13:15 met een vreemde handtekening erbij, niet de mijne in ieder geval. Zit zelf op de bank voor het raam te wachten en heb de bezorger nog niet gezien. Klagen bij Postnl kan pas maandag
Sterkte!
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Damn over geluk gesprokenStunned Guy schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:39:
[...]
Hier is nu ook ineens de tracking toegevoegd!![]()
Levering tussen 13.05 uur & 15.05 uur.
Beetje jammer alleen dat ik niet thuis ben en er niemand thuis is![]()
En nu maar hopen dat m'n buren het gewoon kunnen aannemen zonder daarvoor mijn legitimatie te moeten laten zien, maar dat geluk zal ik helaas niet hebben denk ik..
Toevallig moest mijn moeder in mijn huis nog wat ophalen, en net op dat moment kwam de bezorger langs, ze hoefde zich overigens niet te legitimeren..
Over geluk gesproken, vanavond toch nog met m'n nieuw Iphone aan de gang
Ik had echt een Apple engeltje op m'n schouder zitten vandaag denk ik
Hier ook inderdaad. Heb er wel vertrouwen in.lintweaker schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:47:
Krijg net DE sms van DHL, zegt helaas nog niet zoveel over wanneer ze nu komen...
Ik waag er een tweetje aan, wie weet. En anders naar VodafonePierre_nr1 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:58:
[...]
Oei, dan heb je een lange weg te gaan, dat moeten ze gaan uitzoeken dus. Tweet je klacht naar het PostNL via Twitter : https://twitter.com/postnl
Sterkte!
Sterkte, dat is denk wel het ergste wat er ongeveer kan gebeuren.ohno_nl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:46:
Breng beide op de hoogte! En blijf aan de bel trekken.ohno_nl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:06:
[...]
Ik waag er een tweetje aan, wie weet. En anders naar Vodafone

Zojuist stond de koerier aan de deur, kwam met een SIXT Rent A Van ;-)
Neem niet alles terug wat ik eerder heb gezegd maar dit is toch wel goed te noemen!
Greetoz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:37:
[...]
Grote voordeel van een applestore is wel dat je 2 jaar support bij apple krijgt. Na een jaar moet je hem bij een mediamarkt of Coolblue terug sturen en dan ben je de telefoon gemiddeld 6 weken kwijt en grote kans dat dynalogic hem dan gaat repareren voor je……….
Bij een Applestore kan je er vaak op wachten.
Ga ik doen.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:10:
[...]
Breng beide op de hoogte! En blijf aan de bel trekken.
Er rijdt net een Postnl bezorger de straat in, dus ik heb hem aangesproken. Hij zegt dat hij geen pakket voor mij heeft, maar zijn collega die hier ook in de buurt rond rijdt wel. Hij heeft zijn collega gebeld en die zegt dat hij per ongeluk het pakket bij iemand anders heeft afgeleverd in een hele andere straat. De bezorger is nog langs geweest maar die mensen doen natuurlijk niet meer open. WTF!
Of ze zijn niet thuis, dat kan natuurlijk ook nog. In welke stad woon je?ohno_nl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:30:
[...]
Ga ik doen.
Er rijdt net een Postnl bezorger de straat in, dus ik heb hem aangesproken. Hij zegt dat hij geen pakket voor mij heeft, maar zijn collega die hier ook in de buurt rond rijdt wel. Hij heeft zijn collega gebeld en die zegt dat hij per ongeluk het pakket bij iemand anders heeft afgeleverd in een hele andere straat. De bezorger is nog langs geweest maar die mensen doen natuurlijk niet meer open. WTF!
Bezorger blij en ik denk ook de eigenaar blij want afzender was telefoon bedrijf.
Maar voordeel is dat je nu weet waar het is en dat men er wat mee kan.
Of ze zijn niet thuis dat kan ook natuurlijk...
[ Voor 7% gewijzigd door Roos79 op 20-09-2019 14:35 ]
Niet thuis kan natuurlijk ook, ik wil ook niet meteen van het slechtste van de mens uitgaan. Maar dit is wel een heel slecht verhaal aan het worden. Ik woon in Beverwijk maar dat doet er volgens mij niet zoveel toe.NotSoSteady schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:32:
[...]
Of ze zijn niet thuis, dat kan natuurlijk ook nog. In welke stad woon je?

Binnen. Met dank aan Vodafone.

Nou dat zou ik niet direct zeggen wanneer je kijkt naar de criminaliteitscijfers kijkt.ohno_nl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:37:
[...]
Niet thuis kan natuurlijk ook, ik wil ook niet meteen van het slechtste van de mens uitgaan. Maar dit is wel een heel slecht verhaal aan het worden. Ik woon in Beverwijk maar dat doet er volgens mij niet zoveel toe.
[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 20-09-2019 14:42 ]
Perongeluk..ohno_nl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:30:
[...]
Ga ik doen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
woops, wel gezegd dat ie binnen is, maar niet welke... Ik heb de 11 128GB zwartOMD schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:43:
Heeft iedereen de Pro besteldIk zie geen normale 11 voorbij komen hier
Zojuist 11 Groen 68 GB ontvangen. Prachtige kleur. Alleen nog beetje ruzie met updaten naar 13.1 PB 4.OMD schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:43:
Heeft iedereen de Pro besteldIk zie geen normale 11 voorbij komen hier
Blijft maar hangen op update voorbereiden en zolang dat niet lukt kan ik mijn backup niet terugzetten
Dus, besteld via T-mobile en dan nu te horen krijgen dat er 4 weken levertijd op zit... Lekkere binnenkomer.
(Pro Max 512GB Spacegray)
It's All In The "Mix"
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Uhm ze bestellen genoeg maar krijgen niet geleverd wat ze bestellen vanuit Apple 😇Mixpower schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:49:
T-Mobile heeft amper 512GB modellen binnen gekregen, erg slecht besteld als je het mij vraagt.
Apple levert wat zei willen en niet wat providers bestellen.
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.