Was van de week ook met m’n iPhone hoesje van Apple. Wakker gebeld om 10 uur ‘s ochtends, stonden ze mooi al voor de deur hahaJohn schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:28:
"Out for delivery for today. By the end of the day" bij UPS. Altijd leuk.
om 9:10 stond de koerier hier voor de deur, alles snel afgehandeld en nu weer aan het werkRedshark schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:41:
[...]
Zojuist de melding ontvangen en direct ingeboekt voor vrijdagmorgen. Ging erg soepel en kreeg het idee dat er plek voldoende is, al is dat letterlijk nergens op gebaseerd.
Wow. Da's vlot. Welke omgeving? Hier tegenstrijdige berichten. DHL is toch niet met bezorger mee. Wordt nog verwerkt in het sorteercentrum.Redshark schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:32:
[...]
om 9:10 stond de koerier hier voor de deur, alles snel afgehandeld en nu weer aan het werk
Hier ookDennisweb schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:34:
[...]
Wow. Da's vlot. Welke omgeving? Hier tegenstrijdige berichten. DHL is toch niet met bezorger mee. Wordt nog verwerkt in het sorteercentrum.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Vervelend dat je nog geen track & trace link hebt ontvangen! Wat is je ordernummer? Dan gaan we het voor je uitzoeken.Gunth schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 06:35:
Coolblue laat voor mij toch steken vallen dit jaar.
Gisteren nog gebeld, word vandaag geleverd volgens de man.
Enkel order bevestiging met datum van vandaag levering maar nog geen verzend mail of track en tracé link.
Hadden ook 2 maal bedrag van rekening afgeschreven.
Loopt niet lekker dit jaar🙄
Ik heb het via KPN. M’n track and Trace geeft aan dat het vandaag komt. Dat zal wel kloppen. Het gewicht en alles is ingevuld, dus dan is ie fysiek aanwezig.
[ Voor 37% gewijzigd door kamerplant op 20-09-2019 09:35 ]
🌞🍃
Sorry, die pech heb ik (gelukkig) nog niet meegemaakt bij Vodafone. Zo zie je maar. Overal is wel eens wat.Agostino schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:26:
[...]
Bij de pre order voor de iPhone 8 ging het bij mij mis en nu weer. Misschien toch maar niet meer bij Vodafone verlengen. ;-)

Belsimpel schuift net op naar 24/9.
Kwalijke zaak als je eerst “voor 23:30 besteld morgen in huis” bij het toestel zeg.
Kwalijke zaak als je eerst “voor 23:30 besteld morgen in huis” bij het toestel zeg.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hier is nu ook ineens de tracking toegevoegd!Jos06420602 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:27:
[...]
Wat ik een beetje begrijp is dat KPN zendingen geeft ingeboekt bij PostNL, zodat ze vrijwel zeker zijn dat iedereen snel z’n iPhone krijgt na verzending. (Je weet maar nooit ;-) )
Wat ik alleen weer op het forum van KPN las was dat ze vandaag pas bevoorraad zouden worden en morgen pas zouden bezorgen bij de klanten.
Maar mijn t&t staat online en komt hier al snel binnen. Ken de pakketbezorger hier en die is wel altijd lekker snel!
Levering tussen 13.05 uur & 15.05 uur.
Beetje jammer alleen dat ik niet thuis ben en er niemand thuis is
En nu maar hopen dat m'n buren het gewoon kunnen aannemen zonder daarvoor mijn legitimatie te moeten laten zien, maar dat geluk zal ik helaas niet hebben denk ik..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zending is nu net bij koerier voor aflevering!
Hier hetzelfde, inderdaad kwalijke zaak..Donstil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:38:
Het is misschien iets verborgen op belsimpel maar ze maken onderscheid in levertijd welke provider. Bijvoorbeeld icm t-mobile abbo krijg je hem wel vandaag uitgeleverd.Donstil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:38:
Bijvoorbeeld voor de pro 64gb green op dit moment:
T-Mobile
Op voorraad: Voor 23:30 uur besteld, morgen in huis
KPN
5-7 werkdagen
Vodafone
2 weken
hollandsnieuwe, Lebara, Simyo, Tele2, Telfort
6 weken
Ben, Los toestel
8 weken
[ Voor 5% gewijzigd door mdoos op 20-09-2019 09:44 ]
Nou, net PostNL op de stoep. iPhone 11 Pro Max 256GB binnen. Besteld bij KPN vorige week vrijdag. Happy panda!
Kijk nu nog ns? Dat had ik ook en 5 minuten later “Exception” On Hold...
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Als hij On Hold is dan gaat deze mee voor de avond levering verwacht ik.bokkow schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:46:
[...]
It's All In The "Mix"
heb ik ook......heb nog maar even een keer extra dat tijdslot bevestigt tussen 10 en 17
Klopt, maar gisteren stond er heel duidelijk in het groen. Voor 23.30 besteld de volgende dag verzonden. En nu schuift het dus op naar dinsdag. En het zou me niet verbazen als het dan weer opgeschoven gaat worden. Niet dat het een ramp is maar klantvriendelijk is het niet...mdoos schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:43:
[...]
Het is misschien iets verborgen op belsimpel maar ze maken onderscheid in levertijd welke provider. Bijvoorbeeld icm t-mobile abbo krijg je hem wel vandaag uitgeleverd.
T-Mobile
KPN
5-7 werkdagen
Vodafone
2 weken
6 weken
Ben, Los toestel
8 weken

Zo gaat het toch al jaren bij verschillende webshops.Zeggen dat er voorraad is zodat jij de order plaatst... Annuleren doen veel mensen vervolgens niet en al helemaal niet als je al betaald hebt want op je geld kun je vervolgens 2 weken wachten
Staat nog steeds op dezelfde status. Maar ik heb expliciet bij DHL aangegeven dat het een zakelijk adres betreft en dan komt het sowieso overdag.bokkow schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:46:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja zonde. Verkeerd gegoktBenn1e schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:41:
[...]
Hier hetzelfde, inderdaad kwalijke zaak..
Nu maar opzoek naar een los toestel

Dit gaat lm een t-mobile bestelling helaas.mdoos schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:43:
[...]
Het is misschien iets verborgen op belsimpel maar ze maken onderscheid in levertijd welke provider. Bijvoorbeeld icm t-mobile abbo krijg je hem wel vandaag uitgeleverd.
T-Mobile
KPN
5-7 werkdagen
Vodafone
2 weken
6 weken
Ben, Los toestel
8 weken
Heb ze net gesproken (en geannuleerd), toestellen zijn er niet en worden met 2-4 werkdagen verwacht.
Ondanks dat er 23:00 volgende dag in huis bij staat helaas.
38393239CoolblueBV schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:35:
[...]
Vervelend dat je nog geen track & trace link hebt ontvangen! Wat is je ordernummer? Dan gaan we het voor je uitzoeken.
Trouwens daarnet die zelfde orderbevestiging mail gekregen die ik gisteren al had ontvangen🥴
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Vorige week zowel een goude als zwarte iPhone 11 Pro 64GB bij T-Mobile besteld via Belsimpel.
Nog geen enkele status update gehad omtrent levering. Iemand hier in hetzelfde schuitje die wel al wat heeft gehoord?
Nog geen enkele status update gehad omtrent levering. Iemand hier in hetzelfde schuitje die wel al wat heeft gehoord?
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
In de hoop niet te hoeven wachten tot vanavond dit ook nog maar eens aangeklikt.Zjemm schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:47:
heb ik ook......heb nog maar even een keer extra dat tijdslot bevestigt tussen 10 en 17
Verder sms notificatie aangezet voor “Out for delivery” daarmee zal ik wel een half uurtje hebben om weer thuis te komen toch?
Soest. Kreeg nog een berichtje dat iemand anders hier hem ook binnenheeft. Allebei tmobile, pro 256 GB maar wel verschillende koeriers.Dennisweb schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:34:
[...]
Wow. Da's vlot. Welke omgeving? Hier tegenstrijdige berichten. DHL is toch niet met bezorger mee. Wordt nog verwerkt in het sorteercentrum.
als je inlogt bij belsimpel zie je de verwachte leverdatum, met welke provider heb je hem besteld?Chrisz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:53:
Vorige week zowel een goude als zwarte iPhone 11 Pro 64GB bij T-Mobile besteld via Belsimpel.
Toch is dit wel precies wat hun elk jaar weer doen 🙈Donstil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:38:
T-Mobile, stond ook in mijn initiële bericht.mdoos schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:55:
[...]
als je inlogt bij belsimpel zie je de verwachte leverdatum, met welke provider heb je hem besteld?
Maar dat is het hem juist, ik log in maar krijg niks te zien, ik zie alleen:
"Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan."
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Ja notmaal wel fijne ervaringen daar maar is de laatste keer ben ik bang 🤪Roos79 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:55:
[...]
Toch is dit wel precies wat hun elk jaar weer doen 🙈
T&T link van KPN staat nu ook in het overzicht op mijnbestelling.kpn.nl. “Zending is bij PostNL”, levering vandaag 11.30-14.00. Ben heel benieuwd of het niet toch stiekem morgen wordt
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
@Donstil maar je iPhone bestelde je toch altijd rechtstreeks bij Apple?
Bestelde idd maar volgend jaar weer welRoos79 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:02:
@Donstil maar je iPhone bestelde je toch altijd rechtstreeks bij Apple?

Laat even weten waar je gaat bestellen.Donstil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:51:
[...]
Ja zonde. Verkeerd gegokt![]()
Nu maar opzoek naar een los toestel
Mijn boefje is liev!
Zending bij koerier voor aflevering (DHL) sms zojuist ontvangen.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Volgend jaar levert t-mobile als eerste de 5g iPhones (mogelijk via mobielnl)
Het is weer bijna September 2026 :)
Mag er eigenlijk niet meer over zeuren, maar goed om te zien dat DHL Express z'n best doet om minder CO2 uit te stoten bij de levering van paketten.
Waardeloze is als je in het oosten of noorden woont, het meestal een levering tussen 18:00 en 22:00 wordt.. en altijd schrikken als ze zending on-hold gaat als het in Amsterdam belandt zo rond de middag.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Maar op welke wijze dan goede ervaringen met die bedrijven?
Niet met pre orders van iPhones want daar lees je alleen gedoe mee.
En enkele goede leveringen😜
Bij mij hetzelfde, het mooiste is nog dat ie op de website nog steeds staat op vandaag besteld morgen in huisDonstil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:38:

Dan moet je nog hopen dat die lul in je woonwijk niet gewoon een "niet thuis" bericht via de mail genereert terwijl je gewoon thuis bent. Hier kun je niet ongezien op het terrein. DHL... Klote club.loekf2 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:05:
[...]
Mag er eigenlijk niet meer over zeuren, maar goed om te zien dat DHL Express z'n best doet om minder CO2 uit te stoten bij de levering van paketten.
Waardeloze is als je in het oosten of noorden woont, het meestal een levering tussen 18:00 en 22:00 wordt.. en altijd schrikken als ze zending on-hold gaat als het in Amsterdam belandt zo rond de middag.
Mijn boefje is liev!
Hoe controleer je coolblue winkel voorraad trouwens? Gaat dat via een speciale link?
Vorige week zaterdag 13:29 besteld
Word zo gebracht door Dynalogic 10:40 :-)
Via Vodafone
iPhone 11 Pro 256 Space Grey
Word zo gebracht door Dynalogic 10:40 :-)
Via Vodafone
iPhone 11 Pro 256 Space Grey
:O
https://www.coolblue.nl/p...-pro-max-512-gb-goud.html Gewoon bij het product kijken.Donstil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:09:
Hoe controleer je coolblue winkel voorraad trouwens? Gaat dat via een speciale link?
It's All In The "Mix"
Vroeger had je directe links om apple store voorraden te controleren, iemand enig idee?
Is dacht ik helemaal verdwenen door aanpassingen bij Apple zelf.Donstil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:15:
Vroeger had je directe links om apple store voorraden te controleren, iemand enig idee?
It's All In The "Mix"
Bij mobiel.nl is mijn bestelling van de 11 Pro 64GB MNG van vrijdag 14:01uur nu opeens naar 1-2 weken gaan.

https://www.istocknow.com...04.608818366666696&zoom=4Donstil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:15:
Heb je hier iets aan?
Alleen online store voorraad is hier zichtbaar zo te zien..
[ Voor 10% gewijzigd door smoken op 20-09-2019 10:19 ]
Aah zonde.Mixpower schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:17:
[...]
Is dacht ik helemaal verdwenen door aanpassingen bij Apple zelf.
Ooh hehe, dan is mijn product gewoon niet beschikbaar want daar staat het nietMixpower schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:15:
[...]
https://www.coolblue.nl/p...-pro-max-512-gb-goud.html Gewoon bij het product kijken.

@Rivanov , blij voor jou maar ik heb echt het gevoel van “dat heb ik weer” DHL is echt incompatible met mij
pauperbedrijf met hun op en neer gereis naar Brussel
256 in de pocket mediamarkt verlening 😃
A person who never made a mistake never tried anything new.
Los van de voorraad op dit moment, verwachten we nog (kleine) price drops komende we(e)k(en)
Anders gaat toch niemand ergens anders bestellen dan bij Apple zelf als je voor hetzelfde bedrag koopt icm garantie?
[ Voor 12% gewijzigd door JB op 20-09-2019 10:21 ]
Mijn boefje is liev!
Andere partijen zoals belsimpel bieden intresantere abbo's aan dan providers zelf.JB schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:19:
Los van de voorraad op dit moment, verwachten we nog (kleine) price drops komende we(e)k(en)Anders gaat toch niemand ergens anders bestellen dan bij Apple zelf als je voor hetzelfde bedrag koopt icm garantie?
Via Vodafone was het toestel bij mij ruim €100 goedkoper icm een abonnement..
Bellen?Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:23:
Bij Mobiel.nl is de pro 64gb max (gold) nog op voorraad, zou dit kloppen?
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
@mdoos @juliusyoup Ja bedoel dan los van een abbo. Ik heb nog nooit het launch/voorraad gebeuren gevolgd. Normaliter ben ik altijd pas rond einde van jaar aan het kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door JB op 20-09-2019 10:25 ]
Mijn boefje is liev!
Alleen op voorraad icm VodafoneVerwijderd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:23:
Bij Mobiel.nl is de pro 64gb max (gold) nog op voorraad, zou dit kloppen?
Buiten een abbo om maakt het niet uit waar je hem koop nee, echter zal de apple webshop komende weken wel levertijden houden van 1-2weken. Waar waarschijnlijk partijen als mediamarkt en coolblue komende weken gewoon over gaan op levering volgende dag.JB schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:24:
@mdoos @juliusyoup Ja bedoel dan los van een abbo. Ik heb nog nooit het launch/voorraad gebeuren gevolgd. Normaliter ben ik altijd pas rond einde van jaar aan het kopen.
Iemand al iets gehoord van de mediamarkt?
Verwijderd
Ik kreeg dit vanochtend:Dominiquee schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:28:
Iemand al iets gehoord van de mediamarkt?
Beste iPhone-fan,
WOW! Je hebt de nieuwste iPhone – de iPhone 11 – besteld. We kunnen ons voorstellen dat je bijna niet kunt wachten tot je ‘m hebt!
Helaas moeten we je vertellen dat je nog even geduld moet hebben. Er zijn namelijk meer iPhones besteld dan wij nu op voorraad hebben.
Het goede nieuws is dat we zeer binnenkort een nieuwe levering van de iPhone 11 verwachten. Wat betekent dit voor jou? We hopen je begin volgende week te kunnen vertellen wanneer jouw iPhone wordt geleverd.
Zodra we jouw iPhone verzenden, ontvang je een e-mailbericht met hierin een ‘track & trace-link’. Daarmee kun je zien wanneer jouw bestelling wordt bezorgd.
We vertrouwen erop je hiermee, voor dit moment, voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je toch nog een vraag? Wij helpen je graag, bezoek onze klantenservicepagina en vind hier antwoord op je vraag.
Met vriendelijke groet,
Team MediaMarkt
Dat is een tegenvaller! Had je m ook vorige week vrijdag besteld?Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:29:
[...]
Ik kreeg dit vanochtend:
Beste iPhone-fan,
WOW! Je hebt de nieuwste iPhone – de iPhone 11 – besteld. We kunnen ons voorstellen dat je bijna niet kunt wachten tot je ‘m hebt!
Helaas moeten we je vertellen dat je nog even geduld moet hebben. Er zijn namelijk meer iPhones besteld dan wij nu op voorraad hebben.
Het goede nieuws is dat we zeer binnenkort een nieuwe levering van de iPhone 11 verwachten. Wat betekent dit voor jou? We hopen je begin volgende week te kunnen vertellen wanneer jouw iPhone wordt geleverd.
Zodra we jouw iPhone verzenden, ontvang je een e-mailbericht met hierin een ‘track & trace-link’. Daarmee kun je zien wanneer jouw bestelling wordt bezorgd.
We vertrouwen erop je hiermee, voor dit moment, voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je toch nog een vraag? Wij helpen je graag, bezoek onze klantenservicepagina en vind hier antwoord op je vraag.
Met vriendelijke groet,
Team MediaMarkt
Verwijderd
Jazeker, bevestiging wel pas rond 14:26. Maar wel jammer idd.Dominiquee schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:31:
[...]
Dat is een tegenvaller! Had je m ook vorige week vrijdag besteld?
Wat een sneue aanhef "iPhone-fan". Sommige bedrijven hebben het ook over het "trots zijn" op je nieuwe iPhone. Jemig zeg - het is gewoon een telefoontje man. Ik vind die tone of voice sneu.Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:29:
[...]
Ik kreeg dit vanochtend:
Beste iPhone-fan,
Met vriendelijke groet,
Team MediaMarkt
🌞🍃
WowVerwijderd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:29:
[...]
Ik kreeg dit vanochtend:
Beste iPhone-fan,
Met vriendelijke groet,
Team MediaMarkt
Team communicatie mag zich rotschamen. Tenenkrommend zeg.
Grote voordeel van een applestore is wel dat je 2 jaar support bij apple krijgt. Na een jaar moet je hem bij een mediamarkt of Coolblue terug sturen en dan ben je de telefoon gemiddeld 6 weken kwijt en grote kans dat dynalogic hem dan gaat repareren voor je……….mdoos schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:27:
[...]
Buiten een abbo om maakt het niet uit waar je hem koop nee, echter zal de apple webshop komende weken wel levertijden houden van 1-2weken. Waar waarschijnlijk partijen als mediamarkt en coolblue komende weken gewoon over gaan op levering volgende dag.
Bij een Applestore kan je er vaak op wachten.
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Is de 11 pro vandaag al te zien in winkels als de mediamarkt ?
Mijn vrouw twijfelt tussen de 11 en de 11 pro.
En volgens mij worden er bij dynalogic geen officiële Apple onderdelen gebruikt.Greetoz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:37:
[...]
Grote voordeel van een applestore is wel dat je 2 jaar support bij apple krijgt. Na een jaar moet je hem bij een mediamarkt of Coolblue terug sturen en dan ben je de telefoon gemiddeld 6 weken kwijt en grote kans dat dynalogic hem dan gaat repareren voor je……….
Volgens mij wel, want ze zijn officieel apple service center dus ze kunnen wel onderdelen krijgen van Apple.larsiey schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:38:
[...]
En volgens mij worden er bij dynalogic geen officiële Apple onderdelen gebruikt.
Ja ze gebruiken wel officiële onderdelen, dit onlangs meegemaakt met mijn X.larsiey schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:38:
[...]
En volgens mij worden er bij dynalogic geen officiële Apple onderdelen gebruikt.
Echter lezen ze de klachtomschrijving niet goed, bij mij zat er een haartje in de camera lens en volgens Apple Amsterdam zou dit niet opgelost worden bij het vervangen van de module (had het rapport van ze meegekregen en meegestuurd), maar Dynalogic heeft vrolijk de module vervangen (na 4 weken) met het haartje op exact dezelfde locatie.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zojuist sms en e-mail van KPN ontvangen: Beste klant, uw nieuwe toestel met bestelnummer 8026## is naar u onderweg! Het pakket wordt morgen bezorgd door PostNL.”
Wat gek is, want T&T status is net naar “Zending is gesorteerd” gegaan en levering staat nog steeds op vandaag.
Wat gek is, want T&T status is net naar “Zending is gesorteerd” gegaan en levering staat nog steeds op vandaag.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Klopt het is echt een drama bedrijf, daarom ook al die puntjes achter mijn bericht… Mijn iPhone 6 is ook 3 keer terug gegaan. Gelukkig via een werkgever die is erg boos geworden en toen heeft Dynalogic de telefoon maar vervangen voor een nieuwe.DutchCrownNL schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:43:
[...]
Ja ze gebruiken wel officiële onderdelen, dit onlangs meegemaakt met mijn X.
Echter lezen ze de klachtomschrijving niet goed, bij mij zat er een haartje in de camera lens en volgens Apple Amsterdam zou dit opgelost worden bij het vervangen van de module (had het rapport van ze meegekregen en meegestuurd), maar Dynalogic heeft vrolijk de module vervangen (na 4 weken) met het haartje op exact dezelfde locatie.
Is wel vaker zo, als je contact opneemt met PostNL zullen zij je waarschijnlijk vertellen dat hij mee is met de bezorger.Jeroenvde89 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:44:
Zojuist sms en e-mail van KPN ontvangen: Beste klant, uw nieuwe toestel met bestelnummer 8026## is naar u onderweg! Het pakket wordt morgen bezorgd door PostNL.”
It's All In The "Mix"
Mijn iphone 11 pro Midnight green 64gb is vanochtend bezorgd! Had hem om 14:02 besteld, dus dat was wel te verwachten. Helaas nog wel werken vandaag en vanavond aan de slag.
Wel irritant dat ik met beta 13.1 niet makkelijk over kan. Begrijp dat dat de beta 13.1 niet op de iphone 11 beschikbaar is. Iemand al ervaringen?
Wel irritant dat ik met beta 13.1 niet makkelijk over kan. Begrijp dat dat de beta 13.1 niet op de iphone 11 beschikbaar is. Iemand al ervaringen?
Windhoos Ryzen 7800x3d | rtx 5060 8 gb | 32gb & Macbook Air m3 8gb
Bpost stond deze ochtend om 09.00h aan de deur met mijn pakketje van Coolblue Belgie. Mooi geregeld van Coolblue
Sony Vaio VPC-F11Z1E, i7-720QM - 8GB Ram - 500GB Samsung - Blu-ray Burner - W7 Home Premium - 1920*1080 Premium Display
Kom eens met wat foto's, lieve mensen! Dat hoort er toch wel bij.
Mijn 2 iPhones pro's komen vandaag voor 1615. Vrijdag middag besteld bij Vodafone direct (16:30). Jeuj!
Die is wel beschikbaar.BassieB schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:46:
Mijn iphone 11 pro Midnight green 64gb is vanochtend bezorgd! Had hem om 14:02 besteld, dus dat was wel te verwachten. Helaas nog wel werken vandaag en vanavond aan de slag.
https://www.macrumors.com...-ios-13-1-beta-iphone-11/
Die tracking klopt toch zelden exact. behalve bij DPD waar je het wagentje op de kaart kan volgenJeroenvde89 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:44:
DHL stond vanmorgen om 9 uur nog op Adam, en om 9:15 was de bezorger in Apeldoorn.
Yep ik heb toen hij terug kwam een nieuwe geëist in de winkel, waren wat woorden voor nodig maar uiteindelijk prima opgelostGreetoz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:45:
[...]
Klopt het is echt een drama bedrijf, daarom ook al die puntjes achter mijn bericht… Mijn iPhone 6 is ook 3 keer terug gegaan. Gelukkig via een werkgever die is erg boos geworden en toen heeft Dynalogic de telefoon maar vervangen voor een nieuwe.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ah super. te weinig gerefreshed op de site net blijkbaar.Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:47:
[...]
Die is wel beschikbaar.
https://www.macrumors.com...-ios-13-1-beta-iphone-11/
Ah okee, dan heb ik niks gezegd.DutchCrownNL schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:43:
[...]
Ja ze gebruiken wel officiële onderdelen, dit onlangs meegemaakt met mijn X.
Echter lezen ze de klachtomschrijving niet goed, bij mij zat er een haartje in de camera lens en volgens Apple Amsterdam zou dit niet opgelost worden bij het vervangen van de module (had het rapport van ze meegekregen en meegestuurd), maar Dynalogic heeft vrolijk de module vervangen (na 4 weken) met het haartje op exact dezelfde locatie.
Maarja zoals al aangegeven, drama bedrijf. Vandaar dat ik mijn iPhones bij Apple zelf koop. Dan maar wat meer betalen.
Bij vodafone ede waren ze allemaal bekijk baar.So_Surreal schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:38:
Is de 11 pro vandaag al te zien in winkels als de mediamarkt ?
A person who never made a mistake never tried anything new.
Zondag besteld bij t-mobile en kan vandaag de 11 pro Goud 256gb ophalen.
We hebben het voor je uitgezocht: je gaat vandaag je iPhone 11 128 GB zwart ontvangen! Je zal in de loop van de dag nog een track & trace code toegestuurd krijgen.
Gunth schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:51:
[...]
38393239
Trouwens daarnet die zelfde orderbevestiging mail gekregen die ik gisteren al had ontvangen🥴
Ja dat bedoelde ik. Als de prijs voor los toestel niet zakt, dan bestel ik ook bij Apple zelf.Greetoz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:37:
[...]
Grote voordeel van een applestore is wel dat je 2 jaar support bij apple krijgt. Na een jaar moet je hem bij een mediamarkt of Coolblue terug sturen en dan ben je de telefoon gemiddeld 6 weken kwijt en grote kans dat dynalogic hem dan gaat repareren voor je……….
Mijn boefje is liev!
Complimenten voor het volgen van dit topic en het uitzoeken van een klacht voor een klant.CoolblueBV schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:52:
We hebben het voor je uitgezocht: je gaat vandaag je iPhone 11 128 GB zwart ontvangen! Je zal in de loop van de dag nog een track & trace code toegestuurd krijgen.
[...]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Heb gelukkig een Pro Max 256 GB Midnight Green kunnen bemachtigen via een kennis die bij Apple werkt.MaZo schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 06:36:
Heeft het nog nut vanmorgen voor de Apple Store te liggen?
Stond rijen dik hier in Zürich voor de (gigantische) Apple Store, dus daar zou ik geen kans hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door MaZo op 20-09-2019 11:03 ]
Zojuist geleverd door DHL

Ook als ik een iDevice niet bij Apple zelf koop ga ik voor garantie altijd naar een AASP in de buurt of naar de Apple Store, en niet naar de verkoper zelf. Dus ik zie dat niet als specifieke reden om een iPhone bij Apple zelf te kopen.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Weet die kennis ook wanneer je er één bij de Apple store kunt reserveren?
Ik krijg steeds de melding dat afhalen bij Apple niet mogelijk is.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
De Applestore helpt je niet meer na 1 jaar als hij niet bij Apple zelf gekocht is. Dan verwijzen ze je door naar de winkel waar hij aangeschaft is.gday schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:09:
Ook als ik een iDevice niet bij Apple zelf koop ga ik voor garantie altijd naar een AASP in de buurt of naar de Apple Store, en niet naar de verkoper zelf. Dus ik zie dat niet als specifieke reden om een iPhone bij Apple zelf te kopen.
Dat kan alleen als ze vrije verkoop voorraad hebben. Die hebben ze vandaag denk ik niet. Elke morgen rond 0900-1000 wordt de voorraad op de website gepubliceerd. Dan kan je ze reserveren.Jeroen O schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:09:
MAN
Man....die Midnight Green ziet er echt likkebaardend lekker uit...🤩🤩🤩
Is dat nieuw? Ik ben vaker door een AASP geholpen na meer dan 1 jaar na aankoop namelijk.Greetoz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:11:
[...]
De Applestore helpt je niet meer na 1 jaar als hij niet bij Apple zelf gekocht is. Dan verwijzen ze je door naar de winkel waar hij aangeschaft is.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Die houdt ik ook. De SpaceGrey gaat weer retour.APPLEHARRY schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:19:
MAN
[...]
Man....die Midnight Green ziet er echt likkebaardend lekker uit...🤩🤩🤩
Tijdens de voorverkoop was er een reseveringssysteem waarbij je via zowel de Apple website alsmede de iOS app kon reserveren en ophalen in de Apple Store. Sinds vandaag is het vrije verkoop. Die kennis heeft er gewoon een voor me achtergehouden en voor me als reservering ingeboekt.Jeroen O schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:09:
Nou nee hoor. Via de website en de app kan ik er alleen maar thuis laten bezorgen. Ook tijdens de voorverkoop periode. Reserveren voor afhalen bij een Apple store is niet mogelijk en in controleer het al de hele week.
Ik vind het een beetje een krom systeem, want zo zijn mensen die niet thuis kunnen laten bezorgen omdat ze overdag moeten werken in het nadeel.
Ik vind het een beetje een krom systeem, want zo zijn mensen die niet thuis kunnen laten bezorgen omdat ze overdag moeten werken in het nadeel.
[ Voor 25% gewijzigd door Jeroen O op 20-09-2019 11:27 ]
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Meer mensen dit bij DHL leveringen ? Zelfde gedonder als vorig jaar en daarvoor en....
Resultaten van de jaren daarvoor is dat het pakketje pas morgen of zelfs maandag komt.
Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie
6 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 08:55
Resultaten van de jaren daarvoor is dat het pakketje pas morgen of zelfs maandag komt.
6 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 08:55
Zelfde hier. Estimated delivery is nog steeds vandaag, dus ik hou hoop.bulsing schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:27:
EDIT, ik heb DHL gebeld. Mijn zending staat voor de avondroute ingepland en wordt tussen 14 en 21 u geleverd. Vandaar dat ie voor de ochtend on hold staat.
[ Voor 24% gewijzigd door taco zip op 20-09-2019 11:36 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.