Het is weer bijna September 2026 :)
Als je vrijdag niet thuis was hadden ze hem zaterdag toch gewoon afgeleverd ;-). Maar de site van Vodafone was inderdaad een drama vrijdag, telefonisch echter prima gelukt.Donstil schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:53:
[...]
Dat lukte helaas niet, kreeg een aantal keer een foutmelding en ze bieden geen pakketpost zendingen aan.
Ik ben tot vrijdag in de middag in het buitenland en land begin van de avond, normale pakketdienst was daardoor geen optie.
Hier ook!MelvinW schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:03:
iPhone is verzonden met UPS!
It's All In The "Mix"
Nou ik ben er zaterdag ook niet 😂Greetoz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:00:
[...]
Als je vrijdag niet thuis was hadden ze hem zaterdag toch gewoon afgeleverd ;-). Maar de site van Vodafone was inderdaad een drama vrijdag, telefonisch echter prima gelukt.
Ik wilde gewoon post punt joh
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ben je er niet? Krijg je een briefje in de brievenbus of ze brengen je pakketje naar een afhaalpunt.
éénmalig gebruik gemaakt van DHL en ik kreeg pas drie dagen later mijn pakketje (omdat ze in de avond komen + ze nemen je pakketje weer mee terug en proberen het de volgende dag)
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Kijk eindelijk een medestander, zocht ook al naar reacties van mensen die hem bij KPN besteld hadden.Jeroenvde89 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:35:
Al KPN'ers met een definitieve levertijd/datum?
Hier is vooralsnog niets in de status veranderd: 'Goed nieuws! Uw nieuwe Apple iPhone 11 Pro 64GB, Midnight Green is opgehaald door PostNL. Uw bestelling kunt u vanaf 20 september volgen via de PostNL Track & Trace code'
Dus ik ben ook erg benieuwd ja, te meer omdat hij thuis wordt bezorgd en ik helaas morgen niet thuis ben
Apple heeft wereldwijde contracten met UPS en DHL dus vandaar, ze gaan voor zo'n klein land als Nederland echt niet de hele logistieke infrastructuur omgooien.Knamix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:08:
Snap niet waarom Apple (en andere bedrijven) niet standaard gebruik maken van PostNL. Veel makkelijker en klantvriendelijker (naar mijn idee)
Ben je er niet? Krijg je een briefje in de brievenbus of ze brengen je pakketje naar een afhaalpunt.
éénmalig gebruik gemaakt van DHL en ik kreeg pas drie dagen later mijn pakketje (omdat ze in de avond komen + ze nemen je pakketje weer mee terug en proberen het de volgende dag)
It's All In The "Mix"
Nou ik wil liever niets met PostNL te maken hebben, locatie Almere.Knamix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:08:
Snap niet waarom Apple (en andere bedrijven) niet standaard gebruik maken van PostNL. Veel makkelijker en klantvriendelijker (naar mijn idee)
Post bezorgen ze goed maar pakketjes absoluut niet.
Levering van pakketten worden constant uitgesteld. Briefjes in de bus dat er niemand thuis was terwijl wij wel degelijk thuis waren en er geen enkele bel is gegaan.
Pakketten die de status onderweg hebben maar nooit aankomen en een week later opeens afgehaald kunnen worden bij een afhaalloket aan de andere kant van de stad die buiten werktijd niet open is.
Een mega concern als Apple gaat toch niet in elk land aparte afspraken lopen maken met lokale postbedrijfjes als PostNL? En geloof me, PostNL maakt er ook vaak zat een potje van met niet nagekomen bezorgafspraken of "je was niet thuis" melding (zonder briefje uiteraard) terwijl je dat wel was. Begrijp me niet verkeerd, ik heb heel veel goede ervaringen met PostNL, maar ook een paar hele slechte.Knamix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:08:
Inmiddels ook verzonden, maar geen pushmelding gekregen.Knamix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:49:
[...]
Via Apple Store ook een melding dat mijn toestel verzonden is![]()
Track and trace is nog niet beschikbaar
Ik ook niet, geen sms of mail.mr.JamesBond schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:20:
[...]
Inmiddels ook verzonden, maar geen pushmelding gekregen.
T&t werkt ook niet nog.
Komt vanzelf, zal ergens wel eerst gescand moeten worden.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dat had ik ook… toen aantal keer geklaagd bij postnl (telefonisch) en de situatie verbeterde echt. Ik had ook gewoon bewijzen etc. De bezorger is er toen op aangesproken en was opeens poeslief.dimocash schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:16:
[...]
Nou ik wil liever niets met PostNL te maken hebben, locatie Almere.
Levering van pakketten worden constant uitgesteld. Briefjes in de bus dat er niemand thuis was terwijl wij wel degelijk thuis waren en er geen enkele bel is gegaan.
Pakketten die de status onderweg hebben maar nooit aankomen en een week later opeens afgehaald kunnen worden bij een afhaalloket aan de andere kant van de stad die buiten werktijd niet open is.
Iemand al een werkende track and trace via de Apple Store app?
Zelf nog geen bevestiging per mail gehad (zowel van Apple als DHL niet)
Bij ons ligt het grotendeels niet aan de bezorger. Het gaat al fout in het distributiecentrum.Greetoz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:27:
[...]
Dat had ik ook… toen aantal keer geklaagd bij postnl (telefonisch) en de situatie verbeterde echt. Ik had ook gewoon bewijzen etc. De bezorger is er toen op aangesproken en was opeens poeslief.
Al is het achterlaten van briefjes terwijl wij thuis zijn wel een ding natuurlijk.
Volgens PostNL ligt het aan het nieuwe distributiecentrum en zal dit moeten verbeteren.....
Geduld, de zending moet nog worden opgehaald door DHL. Zal het vanavond vast wel doenKnamix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:27:
Vervelend.. Als ik op de Track and Trace link klik in de Apple Store krijg ik: xxxxxx (tracking nummer) (not found): no result found for your DHL query.
Ik heb exact dezelfde mededeling en werk morgen hele dag thuisStunned Guy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:09:
[...]
Kijk eindelijk een medestander, zocht ook al naar reacties van mensen die hem bij KPN besteld hadden.
Hier is vooralsnog niets in de status veranderd: 'Goed nieuws! Uw nieuwe Apple iPhone 11 Pro 64GB, Midnight Green is opgehaald door PostNL. Uw bestelling kunt u vanaf 20 september volgen via de PostNL Track & Trace code'
Dus ik ben ook erg benieuwd ja, te meer omdat hij thuis wordt bezorgd en ik helaas morgen niet thuis ben
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Moet maar stoppen met "om de 5 minuten kijken voor een update of mail"MelvinW schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:30:
[...]
Geduld, de zending moet nog worden opgehaald door DHL. Zal het vanavond vast wel doen
Het is dat ik me nog rustig kan houden, maar bij elke update voel ik me net als onderstaand:
https://giphy.com/gifs/hype-KuupTWNNuO6TC
Ah ja, bij ons was het inderdaad briefjes achterlaten en nooit aanbellen, of aanbellen en gelijk weggaan en dan briefje of zelfs gewoon pakket voor de deur. Of in de stromende regen alles uit de bus laden en een zachte doorweekte doos krijgen… Toen het verbeterde heb ik dat ook gemeld trouwens. Wel zo eerlijk.dimocash schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:29:
[...]
Bij ons ligt het grotendeels niet aan de bezorger. Het gaat al fout in het distributiecentrum.
Al is het achterlaten van briefjes terwijl wij thuis zijn wel een ding natuurlijk.
Volgens PostNL ligt het aan het nieuwe distributiecentrum en zal dit moeten verbeteren.....
Nu hebben we nieuwe bezorger en heb ik nooit meer gezeik, altijd aardig en netjes.
On topic: Nadat ik vanmorgen verzendbevestiging had van de eerste iPhone via Vodafone, nu net ook verzendbevestiging van de 2e!
Ik woon ook in Almere en herken dit verhaal PostNL is postinhel😡👎dimocash schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:16:
[...]
Nou ik wil liever niets met PostNL te maken hebben, locatie Almere.
Snel gekeken bij coolblue.. Uitverkocht.ZicoDon schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:57:
Net even gekeken bij Mobiel.nl.
Had een losse Iphone 11 128gb Zwart besteld.
Leverdatum van morgen naar over 3 weken gegaan..
Dat wordt naar de winkel morgenvroeg
De chat van KPN geeft aan dat het vast goed zal komen, echter zie ik niet hoe ik een afspraak voor morgen kan maken zonder een nieuw bericht..
Hopelijk komt het deze week nog.
Wanneer besteld en hoe laat?Cntdown schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:39:
Jammer, bij KPN krijg ik voorlopig alleen nog maar de melding dat ik een pre order heb, als eerste besteld als eerste in huis.
De chat van KPN geeft aan dat het vast goed zal komen, echter zie ik niet hoe ik een afspraak voor morgen kan maken zonder een nieuw bericht..
Hopelijk komt het deze week nog.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Zaterdag ochtend rond 9 uur.
Alleen jammer dat de medewerker van de chat aangaf dat dit keer de voorraad veel groter is dan normaal, waardoor ik gerust nog online kon bestellen.
[ Voor 28% gewijzigd door Cntdown op 19-09-2019 12:49 ]
Nu hopen dat ik ergens een tijdvak kan aangeven, in de ups app niet helaas..
[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]
Hmm, oké. Ik heb vrijdag iets na tweeën besteld. Wat is je bestelnummer (mijne is: 8026##)? Misschien dat je dan iets wijzer wordt van het aantal bestellingen die ertussen zijn gekomenCntdown schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:48:
[...]
Zaterdag ochtend rond 9 uur.
Alleen jammer dat de medewerker van de chat aangaf dat dit keer de voorraad veel groter is dan normaal, waardoor ik gerust nog online kon bestellen.
Vorig jaar was dat niet mogelijk met UPSsmoken schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:49:
Apple store app geeft aan verzonden, tracking wijst naar UPS maar werkt nog niet.
Nu hopen dat ik ergens een tijdvak kan aangeven, in de ups app niet helaas..
Bij KPN?Jeroenvde89 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:51:
[...]
Hmm, oké. Ik heb vrijdag iets na tweeën besteld. Wat is je bestelnummer (mijne is: 8026##)? Misschien dat je dan iets wijzer wordt van het aantal bestellingen die ertussen zijn gekomen
Mijn bestelnummer begint met 13257.
Het gaat wel om een verlenging.
Ennnn de iPhone 11 wordt morgen alsnog afgeleverd!!low_n_slow schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:38:
[...]
Het gaat om een iPhone 11 zwart 64gb en ze had hem besteld 17-09 om 16:16... met eerst dus een leverdatum (vandaag) en nu dus geen leverdatum meer ivm dat de voorraad op is.
Dat is minder...mr.JamesBond schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:51:
[...]
Vorig jaar was dat niet mogelijk met UPS
Kijk doe je goed, meestal nemen m'n buren netjes onze pakjes aan dus hopelijk komt het goed!Jeroenvde89 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:33:
[...]
Ik heb exact dezelfde mededeling en werk morgen hele dag thuis
Een mail van apple heb ik ook nog steeds niet gehad. Wel werkt bij mij de dhl tracking al. En ik had ook al een sms van dhl gekregen.Knamix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:27:
Vervelend.. Als ik op de Track and Trace link klik in de Apple Store krijg ik: xxxxxx (tracking nummer) (not found): no result found for your DHL query.
Verwachte levertijd: 20 September, 2019
Voor het einde van de dag
Wat heb ik daar nou aan...
Zal vast nog wel veranderen
[ Voor 19% gewijzigd door Knamix op 19-09-2019 13:24 ]
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Er staat nu klaar voor verzending, uw bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat krijg ik een track & trace.
Weet niet of dit betekent dat hij vandaag verzonden wordt, maar daar lijkt het wel op.
Mijne zou morgen geleverd worden. Net mailtje naar klantendienst gestuurd en wisten niet zeker of het morgen zou zijn.
Ze liggen al in Eindhoven. Gaan ze vannacht weer naar Brussel om morgen weer in Eindhoven bij mij op kantoor te bezorgen.
[ Voor 55% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2019 13:39 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan komen ze voor 21:00 langs.Knamix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:20:
Zojuist SMS van DHL gekregen.
It's All In The "Mix"
status is bij mij geupdate naar levering naar morgen tussen 11:00 en 15:00, misschien heb je ook gelukhendrik60 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:42:
[...]
Ook met 3-5 dagen in huis onder mijn account. Ik heb zaterdag de iphone 11 Pro max besteld.
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Enig idee of dit nog wordt geüpdatet? Betreft mijn werkadres, maar om van 09:00 tot 21:00 op werk te moeten blijven heb ik ook niet zo'n zin in
Nee helaas niet dus toch maar je avond eten op je werkKnamix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:44:
[...]
Enig idee of dit nog wordt geüpdatet? Betreft mijn werkadres, maar om van 09:00 tot 21:00 op werk te moeten blijven heb ik ook niet zo'n zin in
A person who never made a mistake never tried anything new.
De status staat nog steeds op: Wordt verwerkt. Hebben andere mensen dat ook?
Nog niet, nog even geduld dan maar.Dmp1982 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:41:
[...]
status is bij mij geupdate naar levering naar morgen tussen 11:00 en 15:00, misschien heb je ook geluk
Kan oa al aangeven dat het pakketje bij buren of receptie afgegeven mag worden. Of dat ik hem bij een serivicepoint wil ophalen.
[ Voor 46% gewijzigd door Mrk87 op 19-09-2019 13:51 ]
Ook net een telefoontje gedaan. Mijn toestel zou ook morgen geleverd worden, aan de telefoon melde de vriendelijke dame mij dat het begin volgende week zou zijn...svenn15 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:28:
Mensen besteld bij coolblue die meer info hebben ?
Mijne zou morgen geleverd worden. Net mailtje naar klantendienst gestuurd en wisten niet zeker of het morgen zou zijn.
Sony Vaio VPC-F11Z1E, i7-720QM - 8GB Ram - 500GB Samsung - Blu-ray Burner - W7 Home Premium - 1920*1080 Premium Display
Hoop het nietNick25 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:44:
[...]
Nee helaas niet dus toch maar je avond eten op je werk
Met die SMS kun je inloggen op delivery.dhl.nl en daar kun een tijdvak aangeven.Knamix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:20:
Zojuist SMS van DHL gekregen.
Als het goed is.
Kijk ik nu in de order onder mijn login staat daar “product wordt 19-9 verwacht”
Dat ook lekker misleidend eigenlijk. Toestel is volgens site nog steeds op voorraad.
Met abbo of zonder abbo? Belsimpel maakt toch onderscheid tussen voorraad zonder abbo en met abbo?Donstil schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:04:
Belsimpel geeft op de website aan “op voorraad, voor 23:30 besteld morgen in huis”
Kijk ik nu in de order onder mijn login staat daar “product wordt 19-9 verwacht”
Dat ook lekker misleidend eigenlijk. Toestel is volgens site nog steeds op voorraad.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
MetOMD schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:08:
[...]
Met abbo of zonder abbo? Belsimpel maakt toch onderscheid tussen voorraad zonder abbo en met abbo?
Ik zie wel onderscheid van de abbo's. T-Mobile staan op morgen leveren maar Tele-2 weer op 2-4 dagen. Ik denk dat ze het sowieso lastig hebben met het leveren van al die dingen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Heb daar vanmorgen besteld en verwachte levertijd staat op morgen.
Komen ze hun belofte niet na dan zou dat wel heel kwalijk zijn.
Dit gaat om t-mobileOMD schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:11:
[...]
Ik zie wel onderscheid van de abbo's. T-Mobile staan op morgen leveren maar Tele-2 weer op 2-4 dagen. Ik denk dat ze het sowieso lastig hebben met het leveren van al die dingen.
Ja bij mij ook maar als ik inlog vind ik die tekst.Benn1e schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:11:
[...]
Heb daar vanmorgen besteld en verwachte levertijd staat op morgen.
Komen ze hun belofte niet na dan zou dat wel heel kwalijk zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 19-09-2019 14:13 ]
Vind ik dan heel kwalijk als ik eerlijk ben. Het zijn apparaten waar je om staat te springen, dan is misleidende reclame erg vervelend. Ik zou er sowieso wel even een belletje aan wagen!Donstil schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:12:
[...]
Dit gaat om t-mobile
[...]
Ja bij mij ook maar als ik inlog vind ik die tekst.
Ik kan alleen maar een dag aangeven, maar geen tijdvak.smoken schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:03:
[...]
Met die SMS kun je inloggen op delivery.dhl.nl en daar kun een tijdvak aangeven.
Als het goed is.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Het is inderdaad de 19eGreetoz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:15:
Maar product wordt 19-9 verwacht (oftewel vandaag). Dan kan je het toch alsnog gewoon morgen krijgen en maken ze hun belofte waar?
Hopelijk geen voorteken, dat ze serieus niks weten/ hebben.....Hoi, bedankt voor je bericht.
Helaas kan ik daar nog geen antwoord op geven. Begin volgende week weten we meer en zullen wij jouw gelijk een update geven. Ik wens je nog een fijne middag!
Je heb gelijksmoken schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:03:
[...]
Met die SMS kun je inloggen op delivery.dhl.nl en daar kun een tijdvak aangeven.
Als het goed is.
Nu is staat er wel bij dat er een handtekening vereist is.. Ik wil het pakketje daarom morgen bij mijn moeder afleveren (die is heel de dag thuis), maar maakt het dan niet uit wie een handtekening zet?
Hein W schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:48:
[...]
Ook net een telefoontje gedaan. Mijn toestel zou ook morgen geleverd worden, aan de telefoon melde de vriendelijke dame mij dat het begin volgende week zou zijn...
Bij mij staat het nog altijd voor levering morgen volgens de site en de app.svenn15 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:28:
Mensen besteld bij coolblue die meer info hebben ?
Is er daar bij jullie iets veranderd?
Wel de indruk dat het continu veranderd.
Straks stond er 20 sept levering en nu weer , we hebben u bestelling goed ontvangen en geen datum
Al de 3 de keer vandaag
[ Voor 10% gewijzigd door Gunth op 19-09-2019 14:27 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Nee maakt niet uit - geen legitimatie oid.Knamix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:22:
[...]
Je heb gelijk![]()
Nu is staat er wel bij dat er een handtekening vereist is.. Ik wil het pakketje daarom morgen bij mijn moeder afleveren (die is heel de dag thuis), maar maakt het dan niet uit wie een handtekening zet?
Jawel maar dan zijn ze dus niet op voorraad, daar ging het mij ff om.Greetoz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:15:
Maar product wordt 19-9 verwacht (oftewel vandaag). Dan kan je het toch alsnog gewoon morgen krijgen en maken ze hun belofte waar?
Met Vodafone Next.
Dinsdag (!) ontving ik goedkeuring van de bestelling.
En zojuist krijg ik een sms dat de levering verwacht wordt eind week 40.
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat er iets goed ging bij Vodafone. Dus ik bestel als een van de eersten, en dan weet Vodafone het administratief zo te verkloten dat een levering helemaal de mist in gaat.
En het ergste is nog dat dit niet de eerste keer is.
Hopelijk loop ik over een dikke week, als ik weer in Nederland ben, de Apple Store binnen om mijn gewenste nieuwe iPhone te kunnen kopen
Knamix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:22:
[...]
Je heb gelijk![]()
Ik twijfel daarover ... afgelopen dinsdag mocht mijn collega de covers die DHL kwam leveren niet aannemen. Je kunt volgens mij wel aangeven dat ze bij receptie en dergelijke afgegeven worden.ZiSE schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:26:
[...]
Nee maakt niet uit - geen legitimatie oid.
Vorige keer had het eventuele aanpassen van het afleveradres bij mij een negatieve invloed op de leverdatum (lees, het verschoof dan een dag) maar ik weet niet meer of ik dit op donderdag of vrijdag geprobeerd heb. Als het goed is, krijg je een melding in de app indien een aanpassing kan zorgen voor een latere afleverdatum.
Bij mij staat ook: "we hebben uw bestelling in goede orde ontvangen", verder geen info.Gunth schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:23:
[...]
[...]
Bij mij staat het nog altijd voor levering morgen volgens de site en de app.
Straks stond er 20 sept levering en nu weer , we hebben u bestelling goed ontvangen en geen datum
Al de 3 de keer vandaag
Sony Vaio VPC-F11Z1E, i7-720QM - 8GB Ram - 500GB Samsung - Blu-ray Burner - W7 Home Premium - 1920*1080 Premium Display
Welk model had je besteld?mcp1990 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:30:
Wehkamp bestelling word bij mij morgen ook geleverd. Heb de iPhone woensdag besteld
Is denk ik het veiligst als ik wil dat hij vrijdag binnen komt.
Mijn oude iPhone XS Max is al gereserveerd voor iemand die hem vrijdag komt ophalen dus ik moet wel
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik had de iPhone 11 wit besteld en bij apple zelf groen en paars voor mijn vrouw . Ik ben nu zelf erg aan het twijfelen aan de groen kleur. Op de 1 video denk mooi en de andere denk ik bah. Daarom de wit er bij besteld om ik heb altijd een wit iPhone gehad
Je kan gewoon een tijdsvak kiezenRivanov schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:37:
Tip voor de mensen die het op kantoor laten leveren door DHL; bel even en zorg ervoor dat ze weten dat het een zakelijk adres betreft. Dan leveren ze voor 17:00. Anders kunnen ze denken dat het een privé adres is en heb je kans op avondlevering.
[Battle.net: Forsaken#22243]
Kan je ook gewoon online doen. Met de link die je in de sms hebt gekregen of krijgt. Dit is het geval bij dhl.smoken schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:42:
DHL en UPS klantenservice gaan het druk krijgen ;-)
Op een zakelijk adres zijn ze voorzichtiger - op een thuis adres mag het geen issue zijn (lig nog nooit meegemaakt).smoken schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:32:
[...]
[...]
Ik twijfel daarover ... afgelopen dinsdag mocht mijn collega de covers die DHL kwam leveren niet aannemen. Je kunt volgens mij wel aangeven dat ze bij receptie en dergelijke afgegeven worden.
Vorige keer had het eventuele aanpassen van het afleveradres bij mij een negatieve invloed op de leverdatum (lees, het verschoof dan een dag) maar ik weet niet meer of ik dit op donderdag of vrijdag geprobeerd heb. Als het goed is, krijg je een melding in de app indien een aanpassing kan zorgen voor een latere afleverdatum.
Dat gevoel mis je hè.Geert1976 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:32:
Heerlijk om een keer vanaf de zijlijn mee te gluren wat betreft de laatste loodjes van de leveringen van de nieuwe iPhones.
Hopelijk loop ik over een dikke week, als ik weer in Nederland ben, de Apple Store binnen om mijn gewenste nieuwe iPhone te kunnen kopen
Klopt dit ja? Want ik kan nergens een tijdsvak kiezen ...
[ Voor 25% gewijzigd door gday op 19-09-2019 15:04 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Yes, wel beperkt.Intelcorei7 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:45:
Mensen die misschien weten of media markt aan winkelvoorraad doet morgen?
Maar hebben tot nu elk jaar wel iPhone's gehad bij release!
Als bedrijven dat doen hebben ze een probleem met Apple heb ik wel eens begrepen vermoed dat het niet vandaag geleverd word.Greetoz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:15:
Ah, okay. Ik heb enkel ervaring met zakelijk adres.ZiSE schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:53:
[...]
Op een zakelijk adres zijn ze voorzichtiger - op een thuis adres mag het geen issue zijn (lig nog nooit meegemaakt).
Ik hoop dat ik met UPS nog iets kan regelen qua tijdvak. De website geeft aan dat ik dit in de app zou moeten kunnen aanpassen, maar daar is de zending nog niet zichtbaar/bijgewerkt.
Ja, dan klik je vrijdag aan en dan krijg je een venster.gday schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:01:
[...]
Klopt dit ja? Want ik kan nergens een tijdsvak kiezen ...
[Afbeelding]
Product verwacht bij de shop op 19-9 dus op zn vroegst 20-9 bij klanten. Dat is wat ze bedoelen.Roos79 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:04:
[...]
Als bedrijven dat doen hebben ze een probleem met Apple heb ik wel eens begrepen vermoed dat het niet vandaag geleverd word.
Oke top, ga ik een poging wagen.Jieve schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:02:
[...]
Yes, wel beperkt.
Maar hebben tot nu elk jaar wel iPhone's gehad bij release!
[Battle.net: Forsaken#22243]
Ik heb zojuist contact gehad met KPN. Voor de aflevering moet de eigenaar van de telefoon een geldig identiteitsbewijs tonen. Ongeacht of het een nieuw abonnement betreft of een verlenging. Als je niet thuis bent voor de aflevering maar iemand anders wel, dan kun je je identiteitsbewijs achterlaten en op een brief iemand anders machtigen om de iPhone in ontvangst te nemen. Deze persoon zal naast jouw identiteitsbewijs en jouw machtiging ook zijn of haar identiteitsbewijs moeten tonen.
Het ziet er steeds meer naar uit dat morgen de nieuwe iPhone niet hier binnen komt
Had/heb ik ook. Moet je even incognito (CMD+Shift+N in Chrome) gaan en dan werkt het weerCntdown schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:34:
mijnbestelling.kpn.com/ Werkt voor mij nu ook niet meer, krijg steeds een time out.
Het ziet er steeds meer naar uit dat morgen de nieuwe iPhone niet hier binnen komt
Bij mij altijd levering 20 gestaan nu sinds vandaag we hebben u bestelling goed ontvangen.Gunth schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:23:
[...]
[...]
Bij mij staat het nog altijd voor levering morgen volgens de site en de app.
Al de 3 de keer vandaag
Damn dat is balen, dan wordt het echt pas zaterdag voor mij vrees ikZarif schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:25:
Voor de mensen die bij KPN hebben besteld (en niet thuis kunnen zijn om de iPhone te ontvangen), is het volgende misschien interessant:
Ik heb zojuist contact gehad met KPN. Voor de aflevering moet de eigenaar van de telefoon een geldig identiteitsbewijs tonen. Ongeacht of het een nieuw abonnement betreft of een verlenging. Als je niet thuis bent voor de aflevering maar iemand anders wel, dan kun je je identiteitsbewijs achterlaten en op een brief iemand anders machtigen om de iPhone in ontvangst te nemen. Deze persoon zal naast jouw identiteitsbewijs en jouw machtiging ook zijn of haar identiteitsbewijs moeten tonen.
Beetje raar dat het bij een (reeds goedgekeurde) verlenging ook moet..
Toen ik bestelde had ik de hoop dat er een afspraak ingepland kon worden, wellicht inderdaad om ook jezelf te legitimeren en officieel te tekenen voor de verlenging.
Ach ja, we zien het wel hoe het morgen zal gaan
[ Voor 10% gewijzigd door Stunned Guy op 19-09-2019 15:45 ]
Hoe zie je op welk tijdstip hij nu staat? Ik weet alleen 'By end of Day' en wanneer dat dan is... dat weet alleen de bezorger. Als 'ie zin heeft.Mrk87 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:39:
Bij mij stond aflevering door DHL tussen 17-21 uur. aangepast naar 9-13
Chrome had ik naast Safari al geprobeerd, maar dat ik incognito moest is bijzonder haha. Hij doet het wel, alleen helaas nog steeds:Jeroenvde89 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:40:
[...]
Had/heb ik ook. Moet je even incognito (CMD+Shift+N in Chrome) gaan en dan werkt het weer
“ Controleren
Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 11 Pro 64GB, Midnight Green goed ontvangen. Omdat u dit nieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 11 Pro 64GB, Midnight Green leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.”
Een van de eerste lijkt niet morgen te zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.