Bij Coolblue net een iPhone 11 128 GB zwart kunnen bestellen. Leverdatum aanstaande vrijdag. Waren nog aardig wat kleuren en geheugenformaten beschikbaar!
Same question hiermcp1990 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:29:
[...]
Hier ook nog een bestelling bij wehkamp. Gisteren met een medewerken gechat en die kon niet echt meer duidelijkheid geven dan 2 weken
Yes, bericht van Vodafone. Telefoon bijna onderweg. 👍🏻
Ik heb gister vrolijk geld overgeboekt naar mijn MasterCard, vanwege (gedeeltelijke) verzekering van het toestel als ik met CC zou betalen, laat T-Mobile me net weten op een vraag van mij via Twitter, dat AMP alleen cash of pin accepteert.
Weet iemand toevallig of ze contactloos Apple Pay accepteren op de terminals van AMP?
Weet iemand toevallig of ze contactloos Apple Pay accepteren op de terminals van AMP?
Deze week alvast een hoesje voor mijn nieuwe iPhone besteld vanaf de Apple website. Werd gisteren bezorgd door UPS.Knamix schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:34:
Met welke bezorgdienst worden er producten geleverd als je via Apple iets heb besteld?
Ik heb vrijdag namelijk een afspraak bij een klant van 16:30 t/m 18:00 en het zou zonde zijn als mijn telefoon weer terug wordt gebracht naar de depot van bijvoorbeeld DHL omdat er niemand op locatie is..
AMP doet ook contactloos, dus in principe zou Apple Pay moeten werken.dennissimeau schreef op donderdag 19 september 2019 @ 00:59:
Ik heb gister vrolijk geld overgeboekt naar mijn MasterCard, vanwege (gedeeltelijke) verzekering van het toestel als ik met CC zou betalen, laat T-Mobile me net weten op een vraag van mij via Twitter, dat AMP alleen cash of pin accepteert.
It's All In The "Mix"
M’n twee bestellingen via Apple.com zijn ook bijgewerkt. Deliveries laat nu netjes zien dat ze morgen binnenkomen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kun je ze vrijdag ook gewoon bij de Apple Store in Amsterdam kopen?
Net mailtje ontvangen van Vodafone dat die onderweg is met PostNL. De Pro Max Silver besteld.
Vannacht een mail ontvangen vanuit tele2, zojuist afspraak ingepland: morgen komen ze!
Dit is toch niets anders dan heel de week er al staat?Rivanov schreef op donderdag 19 september 2019 @ 05:34:
M’n twee bestellingen via Apple.com zijn ook bijgewerkt. Deliveries laat nu netjes zien dat ze morgen binnenkomen.
[Afbeelding]
Alleen stond er 20 september
Laat ze maar met een T&T komen!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hier heb ik de Iphone 11 pro besteld vorige week vrijdag om 14u04 op de apple store (België)
Status staat nog steeds op Klaar voor verzending (ongeveer 4 dagen al). Enigste dat gewijzigd is dat het bedrag niet meer gereserveerd staat op de CC maar alreeds is afgetrokken.
Vermoedelijke leverdatum staat nog steeds op morgen. Ik hoop dat ik vandaag nog bevestiging ontvang
Ik las net wel dat Apple meestal pas de cc aanrekent op het moment dat het pakket verzonden wordt, dus das al positief voor morgen.
Status staat nog steeds op Klaar voor verzending (ongeveer 4 dagen al). Enigste dat gewijzigd is dat het bedrag niet meer gereserveerd staat op de CC maar alreeds is afgetrokken.
Vermoedelijke leverdatum staat nog steeds op morgen. Ik hoop dat ik vandaag nog bevestiging ontvang
Ik las net wel dat Apple meestal pas de cc aanrekent op het moment dat het pakket verzonden wordt, dus das al positief voor morgen.
[ Voor 15% gewijzigd door silverfox83 op 19-09-2019 08:08 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Besteld bij Coolblue.
Gisteren stond er levering 20 sept.
Nu staat er geen datum meer bij.
Er staat nu , u bestelling is goed ontvangen.
Nog mensen die dit hebben ?
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Mijn 11 pro 265 groen heeft wel tracking terwijl die om 1630 besteld is... de zilvere 64gb die om 1430 is besteld heeft nog status klaar voor verzending… of zouden ze beide in hetzelfde pakket komen?Ruud0012 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 00:17:
Yes, bericht van Vodafone. Telefoon bijna onderweg. 👍🏻
Vorige week als afleveradres mijn werk gekozen omdat het op 20-9 uit komt, nu zegt Belsimpel dat het 21-9 wordt, ik werk niet op zaterdag gvd
Hmm contact gehad met Vodafone vanmorgen..
Was iets niet goed gegaan met me order.
nu een nieuw ordernummer en weer wachten
Ik denk dat ik morgen even langs de vodafone shop ga
A person who never made a mistake never tried anything new.
Wat was er fout ?Nick25 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:59:
Hmm contact gehad met Vodafone vanmorgen..
Me toetsing hadden ze verkeerd gedaan(mvr zag dat dit inderdaad door systeem verkeerd was gegaan)
Ik had het wel correct ingevuld..
toen de vragen weer opnieuw beantwoord en toen hop was alles wel geregeld mja wel ander bestelnummer (de mvr aan de telefoon zei wel dat me toestel on hold stond hierdoor)
Maar ik ben bang dat ik nu weer achteraan kan aansluiten...
Berichtje binnen van Vodafone. Dynalogic komt morgen tussen 13:30 en 15:30 langs op de 11 Pro af te geven.
Hmm. bij apple besteld. Staat nog steeds op Verzending wordt voorbereid terwijl hij wel morgen hier moet arriveren. bij andere mensen ook?
Ja. Meestal verandert de status naar Verzonden rond het middaguur.mr3000 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:19:
Hmm. bij apple besteld. Staat nog steeds op Verzending wordt voorbereid terwijl hij wel morgen hier moet arriveren. bij andere mensen ook?
Same hier, ik hoop tegen de middag meer nieuws te hebbenmr3000 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:19:
Ah, ik volg het altijd in de Store app.Rivanov schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:49:
De delivery date werd in de Deliveries app nog niet getoond tot aan vandaag.
@Famous
Daar zei die vanaf maandag "Verzending wordt voorbereid, levering 20 september".
Nu is het "Verzending wordt voorbereid, levering morgen".
Krijg je via de Deliveries app een pushmelding?
Vriendin van mij heeft een mail gekregen van VF:
'iPhone 11 wordt later geleverd (datum onbekend) omdat de voorraad op is.'
Dit was bij een abo verlenging met als leverdatum vandaag....
Bij mij staat die op "Wordt verwerkt", maar dit heeft wellicht te maken omdat ik het toestel ga ophalen morgen...mr3000 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:19:
Wanneer (en hoelaat) heeft ze hem besteld? En om welk toestel gaat het?low_n_slow schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:32:
Vriendin van mij heeft een mail gekregen van VF:
En op welke wijze had ze bevestiging gekregen dat ze de 20ste zou krijgen?0c2 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:35:
[...]
Wanneer (en hoelaat) heeft ze hem besteld? En om welk toestel gaat het?
Want bestellen als pre order is geen garantie dat je de 20ste kreeg.
Al denken velen dat wel natuurlijk.
Het gaat om een iPhone 11 zwart 64gb en ze had hem besteld 17-09 om 16:16... met eerst dus een leverdatum (vandaag) en nu dus geen leverdatum meer ivm dat de voorraad op is.0c2 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:35:
[...]
Wanneer (en hoelaat) heeft ze hem besteld? En om welk toestel gaat het?
Ook wel een beetje laat ondanks het niet de pro is.low_n_slow schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:38:
[...]
Het gaat om een iPhone 11 64gb en ze had hem besteld 17-09 om 16:16... met eerst dus een leverdatum (vandaag) en nu dus geen leverdatum meer ivm dat de voorraad op is.
Was enigszins wel te verwachten.
De pro besteld bij Apple. Nog niks afgeschreven van cc, dus even gebeld. Levering was onbekend en morgen zal de levering pas worden aangepast op mijn account. Staat nu bij mij op oktober. 16 september besteld
.
[ Voor 3% gewijzigd door Remtronica op 19-09-2019 09:55 ]
Ook bij Apple besteld. Status staat op: wordt bezorgd: morgen.
We sturen de trackinginformatie zodra je bestelling is verzonden.
Ik verwacht dat ik dat in de middag zal krijgen
We sturen de trackinginformatie zodra je bestelling is verzonden.
Ik verwacht dat ik dat in de middag zal krijgen
Kijk naar mijn post boven jeRemtronica schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:54:
De pro besteld bij Apple. Nog niks afgeschreven van cc, dus even gebeld. Levering was onbekend en morgen zal de levering pas worden aangepast op mijn account. Staat nu bij mij op oktober. 16 september besteld.
Zeker met een Pro is de kans klein dat je hem ontvang op 20 september, als je niet binnen 30 minuten hebt besteld.
Voor de mensen die al enkele dagen hebben staan “verzending wordt voorbereid” bij de apple store website.
Als je als leveringsdatum morgen hebt staan, dan krijg je vandaag in de loop van de dag bevestiging dat de verzending verzonden is en ook de trackingcode.
Vorig jaar kreeg ik die bevestiging op donderdag rond 11:30 en enkele jaren daarvoor pas later in de namiddag. Maar het komt wel goed.
Ik wacht ook rustig af vandaag.
Als je als leveringsdatum morgen hebt staan, dan krijg je vandaag in de loop van de dag bevestiging dat de verzending verzonden is en ook de trackingcode.
Vorig jaar kreeg ik die bevestiging op donderdag rond 11:30 en enkele jaren daarvoor pas later in de namiddag. Maar het komt wel goed.
Hier schrok ik vanochtend ook even van. Is bij mij inmiddels weer bijgesteld naar levering op 20 september.Gunth schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:23:
Besteld bij Coolblue.
Komt altijd goed, daar zorgt Apple wel voor. Heb zelf geeneens meer de moeite genomen om te kijken naar een statusupdate bedenk ik me netMarc19700 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:58:
Voor de mensen die al enkele dagen hebben staan “verzending wordt voorbereid” bij de apple store website.
Bij Belsimpel hebben ze de Pro Max 512GB Gold op voorraad met Vodafone, dus sla je slag voor de liefhebber.
https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-11-pro-max/512gb-goud
It's All In The "Mix"
Op het forum van macrumors krijgen de eerste menen sinds ongeveer een uurtje hun bevestiging (DHL en IOS). Dus er is beweging ;-)
Bevestiging krijgen ze via SMS van DHL of in de app van ups, nog geen mail van Apple.
Bevestiging krijgen ze via SMS van DHL of in de app van ups, nog geen mail van Apple.
[ Voor 25% gewijzigd door smoken op 19-09-2019 10:09 ]
Maar dat was al bekend toen je bestelde want de 16de was de leverdag al geen 20 september meer 😉Remtronica schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:54:
De pro besteld bij Apple. Nog niks afgeschreven van cc, dus even gebeld. Levering was onbekend en morgen zal de levering pas worden aangepast op mijn account. Staat nu bij mij op oktober. 16 september besteld.
Ik las ergens dat via sites als belsimpel, gsmpunt etc geen eigen voorraad hebben met een abo. Maar dat deze gewoon door de providers verzonden worden. Misschien dat daarom de levertijd van een los toestel ook 8 weken is bijv.Mixpower schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:08:
Bij Belsimpel hebben ze de Pro Max 512GB Gold op voorraad met Vodafone, dus sla je slag voor de liefhebber.https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-11-pro-max/512gb-goud
Ze zetten een los toestel op 8 weken omdat ze daar veel minder mee verdienen.Greetoz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:09:
[...]
Ik las ergens dat via sites als belsimpel, gsmpunt etc geen eigen voorraad hebben met een abo. Maar dat deze gewoon door de providers verzonden worden. Misschien dat daarom de levertijd van een los toestel ook 8 weken is bijv.
Klopt, Belsimpel krijg voor zover ik weet ook voorraad aangeleverd van Providers. Zo te zien heeft Vodafone tot nu toe alleen deze geleverd bij hun, voor de rest is er nog niks op voorraad.Greetoz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:09:
[...]
Ik las ergens dat via sites als belsimpel, gsmpunt etc geen eigen voorraad hebben met een abo. Maar dat deze gewoon door de providers verzonden worden. Misschien dat daarom de levertijd van een los toestel ook 8 weken is bijv.
EDIT: Zo te zien de 64GB Gold en 256GB Zwart op voorraad dus er is beweging bij Belsimpel.
[ Voor 7% gewijzigd door Mixpower op 19-09-2019 10:15 ]
It's All In The "Mix"
Ben benieuwd, heb op 14 sept. de Iphone 11 128GB Black los besteld bij Mobiel.nl om op te halen.
Maar die blijven nog erg stil mbt voorraadstatus.
Vandaag zelf maar even een bericht die kant op doen of ik hem morgen daadwerkelijk kan halen of niet..
Vandaag zelf maar even een bericht die kant op doen of ik hem morgen daadwerkelijk kan halen of niet..
Waarschijnlijk ook, maar ik denk ook echt dat ze hem op dit moment niet eens los kunnen leveren.NotSoSteady schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:10:
[...]
Ze zetten een los toestel op 8 weken omdat ze daar veel minder mee verdienen.
Ooh ik zit ook in de mobiel boot, ook hier nog stil.ZicoDon schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:12:
Ben benieuwd, heb op 14 sept. de Iphone 11 128GB Black los besteld bij Mobiel.nl om op te halen.
14:13 besteld.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wanneer besteld?knny schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:18:
Mailtje Vodafone met T&T is binnen
Mijn ervaring is dat Mobiel wel voorraad krijgt maar vaak karig, maar hoop dat je geluk hebt.Donstil schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:16:
[...]
Ooh ik zit ook in de mobiel boot, ook hier nog stil.
14:13 besteld.
Bij Apple staat nu ook levering morgen voor mij.
Zo te zien is bij Belsimpel de T-Mobile voorraad ook binnen en hebben ze genoeg, mensen die nog willen bestellen met abbo kunnen daar hun slag slaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Mixpower op 19-09-2019 10:23 ]
It's All In The "Mix"
Bij mij ook, 14:01 besteld.knny schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:18:
Mailtje Vodafone met T&T is binnen
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Klopt, de Store app gaf dat ook al enkele dagen aan. Maar ik gebruik de Deliveries altijd om mijn bestellingen te tracken. Pushmeldingen worden ondersteund.Famous schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:28:
[...]
Ah, ik volg het altijd in de Store app.
Daar zei die vanaf maandag "Verzending wordt voorbereid, levering 20 september".
Nu is het "Verzending wordt voorbereid, levering morgen".
Krijg je via de Deliveries app een pushmelding?
Rivanov schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:25:
[...]
Klopt, de Store app gaf dat ook al enkele dagen aan. Maar ik gebruik de Deliveries altijd om mijn bestellingen te tracken. Pushmeldingen worden ondersteund.
offtopic:
Is dat de app die €5,49 kost?
Is dat de app die €5,49 kost?
Hoe werkt die deliveries?Rivanov schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:25:
[...]
Klopt, de Store app gaf dat ook al enkele dagen aan. Maar ik gebruik de Deliveries altijd om mijn bestellingen te tracken. Pushmeldingen worden ondersteund.
Nou, vrijdag om 14:08 besteld bij Vodafone. Kreeg net een telefoon dat mijn gegevens van m’n inkomen niet doorgekomen waren.
Dit hebben ze net opnieuw ingevuld, resultaat. Eerste bestelling geannuleerd en ze hebben net een nieuwe bestelling aangemaakt. Ben benieuwd wanneer ik hem ga ontvangen.
Als ik morgen nog niks heb gehoord toch maar even in de Apple store kijken of ik de kleur niet ga veranderen.
Dit hebben ze net opnieuw ingevuld, resultaat. Eerste bestelling geannuleerd en ze hebben net een nieuwe bestelling aangemaakt. Ben benieuwd wanneer ik hem ga ontvangen.
Als ik morgen nog niks heb gehoord toch maar even in de Apple store kijken of ik de kleur niet ga veranderen.
Ja ik ook, en ik heb er maar een nodigMixpower schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:22:
[...]
Mijn ervaring is dat Mobiel wel voorraad krijgt maar vaak karig, maar hoop dat je geluk hebt.
Dit had ik ook vanmorgen..(netjes dat jij nog werAgostino schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:28:
Nou, vrijdag om 14:08 besteld bij Vodafone. Kreeg net een telefoon dat mijn gegevens van m’n inkomen niet doorgekomen waren.
nou we staan weer achterin de rij
Ps wat is jou deel van het bestelnummer?
[ Voor 3% gewijzigd door Nick25 op 19-09-2019 10:33 ]
En inmiddels ook bekend bij PostNL tussen 12:15 en 14:15 komen ze langs
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Rechtstreek bij T-Mobile besteld en nog niks gehoord dus zou er niet vanuit gaanMixpower schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:22:
[...]
Zo te zien is bij Belsimpel de T-Mobile voorraad ook binnen en hebben ze genoeg, mensen die nog willen bestellen met abbo kunnen daar hun slag slaan.
Ik zou annuleren en morgenochtend gewoon bij de winkel in de rij gaan staan...dat werkt het beste. heb ik vorig jaar ook gedaan voor de Watch. En als dat succesvol was, dan de bestelling die nog open staat annuleren.Nick25 schreef op Thursday 19 September 2019 @ 10:32:
[...]
Dit had ik ook vanmorgen..(netjes dat jij nog wer
nou we staan weer achterin de rijhoor
[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 19-09-2019 10:45 ]
Zeker wel, en T-Mobile heeft zijn voorraad ook al lang hoor!Inhumanous schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:35:
[...]
Rechtstreek bij T-Mobile besteld en nog niks gehoord dus zou er niet vanuit gaan
Verwacht dat je vandaag wel bericht krijgt.
It's All In The "Mix"
Bestelling van vrijdag was 30411**** en de nieuwe is 30450****.Nick25 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:32:
[...]
Dit had ik ook vanmorgen..(netjes dat jij nog wer
nou we staan weer achterin de rijhoor
Jup zelfde dusAgostino schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:37:
[...]
Bestelling van vrijdag was 30411**** en de nieuwe is 30450****.
Denk niet dat ze dit in 1 pakket versturen, maar misschien heb je geluk...Greetoz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:47:
[...]
Mijn 11 pro 265 groen heeft wel tracking terwijl die om 1630 besteld is... de zilvere 64gb die om 1430 is besteld heeft nog status klaar voor verzending… of zouden ze beide in hetzelfde pakket komen?
Shit belsimpel heeft wel een goeie voorraad zeg, duidelijk verkeerd gegokt met Mobiel.nl
Mwah, verschilt dus ook per provider.Donstil schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:03:
Shit belsimpel heeft wel een goeie voorraad zeg, duidelijk verkeerd gegokt met Mobiel.nl
Als je bij Belsimpel een los toestel wilt reserveren staat de levering op 8 weken..
Ik heb dit even snel in elkaar gezet voor de liefhebber, bijna alles op voorraad bij Belsimpel. 
https://mixpower.github.io/simpel/
It's All In The "Mix"
Belsimpel weer gewijzigd van 21-9 toch naar 20-9, voor tweede maal gebeld om mijn afleveradres te laten wijzigen
Iemand al een update gehad van wehkamp? Levertijd van binnen 2 weken is vannacht wel veranderd naar met 3-5 dagen in huis maar verder niets.
in mijn account onder bestellingen staat 2-3 dagen, weet niet of er iets in jou wehkamp account staat? had vorige week zondag de iPhone 11 besteld.hendrik60 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:14:
Iemand al een update gehad van wehkamp? Levertijd van binnen 2 weken is vannacht wel veranderd naar met 3-5 dagen in huis maar verder niets.
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
En de Pro Max 64 Groen die ik wil precies niet 😂Mixpower schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:07:
Ik heb dit even snel in elkaar gezet voor de liefhebber, bijna alles op voorraad bij Belsimpel.
Lekker de 512 nemen.Donstil schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:23:
[...]
En de Pro Max 64 Groen die ik wil precies niet 😂
It's All In The "Mix"
Haha nou de 256 hebben ze wel. Als mobiel niet over de brug komt vandaag dan annuleer ik die boel en ga ik voor een 256
Zou ik sowieso nu doen, de aanvraag word toch pas gedaan als het toestel binnen is.Donstil schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:25:
[...]
Haha nou de 256 hebben ze wel. Als mobiel niet over de brug komt vandaag dan annuleer ik die boel en ga ik voor een 256
Belsimpel is altijd wel snel en adequaat met dat soort dingen.
It's All In The "Mix"
Hebben de mensen die bij Apple hebben besteld al een track en trace-code? Bij mij staat in de Apple store-app nog steeds ‘Verzending wordt voorbereid’...
Nog niets ontvangen, dan bestel je eens rechtstreeks bij applemr.JamesBond schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:30:
Hebben de mensen die bij Apple hebben besteld al een track en trace-code? Bij mij staat in de Apple store-app nog steeds ‘Verzending wordt voorbereid’...
Net even contact gehad met Mobiel.nl.
Ze geven geen enkele indicatie. "je krijgt vanzelf bericht wanneer het toestel klaar ligt".
Kan morgen zijn, kan een week duren.
Ga het zien morgen en anders toch nog de lokale Mediamarkt en Coolblue proberen..
Ze geven geen enkele indicatie. "je krijgt vanzelf bericht wanneer het toestel klaar ligt".
Kan morgen zijn, kan een week duren.
Ga het zien morgen en anders toch nog de lokale Mediamarkt en Coolblue proberen..
Al KPN'ers met een definitieve levertijd/datum?
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hier ook nog steeds geen trackingcode en ook nog steeds “verzending word voorbereid”. Vorig jaar kreeg ik die code rond 11:30 bij de iphone XS.mr.JamesBond schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:30:
CB heeft pro 11 SG 64 voorradig
[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 19-09-2019 11:38 ]
Het is weer bijna September 2026 :)
Ja nu maar gedaan, zie alleen dat belsimpel hem op voorraad heeft voor t-mobile, niet vodafoneMixpower schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:27:
[...]
Zou ik sowieso nu doen, de aanvraag word toch pas gedaan als het toestel binnen is.
Belsimpel is altijd wel snel en adequaat met dat soort dingen.
Waarom had je hem niet gewoon rechtstreeks bij Vodafone besteld?Donstil schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:38:
[...]
Ja nu maar gedaan, zie alleen dat belsimpel hem op voorraad heeft voor t-mobile, niet vodafone
Ook met 3-5 dagen in huis onder mijn account. Ik heb zaterdag de iphone 11 Pro max besteld.Dmp1982 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:23:
[...]
in mijn account onder bestellingen staat 2-3 dagen, weet niet of er iets in jou wehkamp account staat? had vorige week zondag de iPhone 11 besteld.
Ik heb besteld bij Apple zelf, nu net tracking code binnen voor DHL. 64GB Midnight Green 11 Pro.
PSN: Jorijnn
Ik ook net trackingcode gekregen en sms van DHL dat morgen de iphone wordt geleverd.Jorijn schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:48:
Ik heb besteld bij Apple zelf, nu net tracking code binnen voor DHL. 64GB Midnight Green 11 Pro.
Via Apple Store ook een melding dat mijn toestel verzonden isJorijn schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:48:
Track and trace is nog niet beschikbaar
[ Voor 19% gewijzigd door Knamix op 19-09-2019 11:50 ]
Hier de melding dat de iPhone verzonden is, maar de trackingcode nog volgt. De levering staat voor morgen. De vorige keer dat ik dit had, werd de boel via UPS verzonden.
Ik was de bestelpagina obsessief aan het refreshen.Knamix schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:49:
[...]
Per mail of via de Apple Store app zelf?
PSN: Jorijnn
Link verschenen. Mijn iPhone 11 Pro Max 256 GB SG wordt morgen geleverd per DHL.
Dat lukte helaas niet, kreeg een aantal keer een foutmelding en ze bieden geen pakketpost zendingen aan.Greetoz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:40:
[...]
Waarom had je hem niet gewoon rechtstreeks bij Vodafone besteld?
Ik ben tot vrijdag in de middag in het buitenland en land begin van de avond, normale pakketdienst was daardoor geen optie.
Hier ook een link, 11 Pro 256GB SG. Verzonden via UPS, morgen leveren
Oh, dan toch maar de 512.Donstil schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:38:
[...]
Ja nu maar gedaan, zie alleen dat belsimpel hem op voorraad heeft voor t-mobile, niet vodafone
It's All In The "Mix"
Hier is het ook DHL, wel gek want normaal is het altijd UPS op mijn werk
Same, ik keek net even op de apple store app,
status verzonden: tracking geeft DHL aan (momenteel nog in eindhoven)
status verzonden: tracking geeft DHL aan (momenteel nog in eindhoven)
Ik heb wel nog geen mail van apple zelf gekregen. Alleen sms van dhl en op de site van apple staat dat hij verzonden is.
Apple hier ook bijgewerkt. "Verzonden"... met DHL... Ben benieuwd welke leveringsronde die 's middags of 's avonds...
Net even gekeken bij Mobiel.nl.
Had een losse Iphone 11 128gb Zwart besteld.
Leverdatum van morgen naar over 3 weken gegaan..
Had een losse Iphone 11 128gb Zwart besteld.
Leverdatum van morgen naar over 3 weken gegaan..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.