Via Vodafone.nl/status staat sinds vandaag bij de bestelling van mijn Xr 128gb black het volgende:
“Status van je bestelling
Status
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code”
Geen idee dus of deze nu morgen, vrijdag of zaterdag wordt geleverd. Ik reken dan ook op vrijdag. Nu hoop ik dat ze dan, zoals bij de bestelling stond aangegeven, ook daadwerkelijk nog even bellen ivm de bezorging aangezien ik vrijdag overdag niet thuis ben.
----UPDATE----
Heb toch maar even contact opgenomen met Vodafone omdat uit mijn ervaring, PostNL van te voren geen contact opneemt. Hieronder een korte samenvatting uit de chat:
"Ik zie dat je toestel geleverd gaat worden door PostNL. Ruim van te voren krijg je van hun een berichtje tussen welk tijdstip ze het pakket komen afleveren. Iedereen die op het afleveradres de deur opent en ouder is dan 18 jaar mag tekenen voor ontvangst. Pakket wordt niet afgegeven bij buren. Ben je niet thuis dan komen ze een 2e keer, ben je dan nog niet thuis kun je hem ophalen bij een postNL punt. [...] De afleverlocatie kun je helaas niet van tevoren wijzigen. [...] Ik zie dat de status bij ons op On it's way staat wat betekend dat hij vandaag verzonden gaat worden. Ik kan er geen zekerheid opgeven dat de levering morgen is. wij zijn hierin afhankelijk van Post NL..."
Waarschijnlijk wordt hij morgen dus aan huis geleverd, de bezorglocatie kan ik helaas niet meer wijzigen. Gelukkig is de schoonmaakster (lees: Schoonmoeder) morgen grotendeels van de dag bij mij thuis. Die zou hem dus kunnen aannemen.
[
Voor 48% gewijzigd door
namo_h op 25-10-2018 11:37
]