• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Keypunchie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:27:
Net even een check gedaan. Na ongeveer anderhalf uur verkoop zie je dat voor sommige kleuren bij het 64GB-model langzaam maar zeker de leverdatum voor opsturen begint te schuiven.

De zwarte en rode lijken het meest in trek, wat dat betreft.
ik vind die blauwe onwijs mooi!

niet doen Geert....niet doen Geert

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-11-2025
ik bedoelde zou de XR zo aanvoelen..

X sterker door stalen rand ipv alu

• blottle
  • Laatst online: 14:40
blottle schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:32:
De rode XR met 64 gb besteld om 09:05 via de App en CreditCard. Leverdatum is 26 oktober. Nu afwachten.

Mijn huidige 6 begint het te begeven, na 4 jaar niks gehad te hebben merk ik nu dat de batterij erg snel leeg raakt en ik heb hem vorige week laten vallen waardoor het scherm kapot is gegaan. Hopelijk kan ik hier ook weer 4 jaar mee doen. Dus ook sinds 4 jaar maar weer eens in dit topic te vinden :-)

Edit: Ik weet niet of iemand er iets aan heeft, maar mijn bestelnummer is: W599239XXX.
Update: Bestelling is zojuist aangepast naar status Bestelling in behandeling

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-01 21:58
Geert1976 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:33:
[...]

Ik vind het een lastige in jouw (Xs) geval Geert, aan de andere kant heb je wel een ruimere scherm voor terug (en pegels :) )

Het is weer bijna September 2026 :)

• wwwmarcel
Nog iemand met doorslaggevend advies X of Xr?

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-01 14:24
wwwmarcel schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:04:
Nog iemand met doorslaggevend advies X of Xr?
Camera marginaal beter (tegenlicht zeker)
A12 en smart HDR (verschil is zeker zichtbaar)
LCD brandt veel minder snel in
IPhone X uit het assortiment
Batterij beter (1.5 uur langer als de 8 plus)
Groter en dus minder smal toetsenbord (voor mij een voordeel)
En nieuwste model 😁

[ Voor 7% gewijzigd door EdvanAl op 19-10-2018 11:09 ]

• wwwmarcel
thanks!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:48
Iphone XR Red 64gb besteld.
Nu nog beslissen of ik mijne iphone xs max hou of toch de XR ga afhalen.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-01 20:12

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:33:
[...]

Waarom zou je dat doen Geert? Ga je er alleen op achteruit? Scherm is alleen iets groter...
En je pleurt er toch een hoes om, dus de kleur zie je niet... :+

[ Voor 10% gewijzigd door pdavie2311 op 19-10-2018 12:35 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 12:51
Waarom is er nog geen Apple Leather Case voor de Xr in de store te vinden eigenlijk? Vreemd.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mandarijntje schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:34:
Waarom is er nog geen Apple Leather Case voor de Xr in de store te vinden eigenlijk? Vreemd.
Waarom zouden ze cases verkopen voor een model wat nog niet te koop is?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:33:
[...]

Waarom zou je dat doen Geert? Ga je er alleen op achteruit? Scherm is alleen iets groter...
nee hoor, ik gaf alleen aan dat ik de blauwe zeer mooi vond ;)

• Jaymone
fsfikke schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:35:
[...]

Waarom zouden ze cases verkopen voor een model wat nog niet te koop is?
Omdat ze dat wel vaker als pre-order doen?

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:39:
[...]

Omdat ze dat wel vaker als pre-order doen?
precies.

Bij voorgaande iPhone pre orders kon je vaak ook al gewoon cases bestellen

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geert1976 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:40:
[...]

precies.

Bij voorgaande iPhone pre orders kon je vaak ook al gewoon cases bestellen
Ah, het ging hem om de online store. Ik dacht de normale Apple Store.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 12:51
Bedankt Jaymone en Geert. Tot nu toe heb ik altijd gelijk een hoesje bij de telefoon kunnen bestellen. Zo ook bij mijn Xs Max. Vaak was het hoesje al binnen voor de releasedatum dan de telefoon.

In dit geval wel onhandig dus.

• Vanitas1996
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-01 12:07
Zelf gisteren zakelijk een iPhone XS Max 64GB in goud besteld. Hij komt maandag binnen!!! :) Can't wait!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:24
Wilde net even langs de Applestore hier fietsen in Adam maar vandaag is dus kennelijk begin van pre-order, dacht er gewoon eentje te kunnen scoren...

• Vanitas1996
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:03:
Wilde net even langs de Applestore hier fietsen in Adam maar vandaag is dus kennelijk begin van pre-order, dacht er gewoon eentje te kunnen scoren...
Helaas kan je dat pas volgende week doen! Ach ja, een weekje wachten dan toch? :) Op tijd voor de deur staan en vaak kan je er dan wel één scoren!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:13

Galois

1811 - 1832

Bij Vodafone, KPN en T-Mobile kost de Xr 792 euro ipv 859 euro bij de Apple Store (met SIM-only).
De Xs is ook al 100 euro goedkoper bij de providers...

Dus waarom bij Apple Store bestellen? (tenzij je idd nog een abo hebt lopen)

[ Voor 3% gewijzigd door Galois op 19-10-2018 14:57 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je beantwoord de vraag voor de meesten zelf, denk ik.

Ook denk ik er nog wel een handjevol is dat voor die 60 euro verschil nog wel kiest voor de directe support van Apple over die van de helpdesk van de provider.

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 12:03
Keypunchie schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:08:
Ook denk ik er nog wel een handjevol is dat voor die 60 euro verschil nog wel kiest voor de directe support van Apple over die van de helpdesk van de provider.
Dit, ik gebruik hem zakelijk en dan ga ik liever langs Apple dan naar de tussenhandel.

• Vanitas1996
Galois schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:56:
Bij Vodafone, KPN en T-Mobile kost de Xr 792 euro ipv 859 euro bij de Apple Store (met SIM-only).
De Xs is ook al 100 euro goedkoper bij de providers...

Dus waarom bij Apple Store bestellen? (tenzij je idd nog een abo hebt lopen)
De meeste mensen (hier dan) hechten waarde aan het feit dat ze gelijk geholpen kunnen worden. Het binnenlopen bij een apple store resulteert er vaak in dat je met een half uur geholpen bent. Ik heb zelf bij Vodafone gewerkt en daar was het zo dat het 10 werkdagen duurde voordat je toestel weer terug was....

• Galois

Galois

1811 - 1832

Bij mijn vorige iPhone (ook via Vodafone aangeschaft) was de camera stuk. Hij wilde niet scherpstellen. Ik kon gewoon direct terecht bij Apple (met afspraak bij Genius bar) en werd ook gelijk geholpen. Binnen 4 uur zat er een nieuwe camera in.

Er werd mij toen verteld dat dit alleen mogelijk is in het eerste jaar. Het tweede jaar garantie mag niet meer direct bij Apple.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• _Bailey_
  • Niet online
Galois schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:21:
Bij mijn vorige iPhone (ook via Vodafone aangeschaft) was de camera stuk. Hij wilde niet scherpstellen. Ik kon gewoon direct terecht bij Apple (met afspraak bij Genius bar) en werd ook gelijk geholpen. Binnen 4 uur zat er een nieuwe camera in.

Er werd mij toen verteld dat dit alleen mogelijk is in het eerste jaar. Het tweede jaar garantie mag niet meer direct bij Apple.
1ste jaar kan je sowieso terrecht bij Apple (Store) ongeacht waar je de iPhone hebt aangeschaft, heb je de iPhone bij een reseller (bijv mobiele provider) aangeschaft, dan moet je het 2e jaar eventuele garantie claimen bij de reseller

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 19-10-2018 16:29 ]

• Galois

Galois

1811 - 1832

Daarom. En als er iets met je telefoon is binnen de garantie, is de kans het grootst dat het binnen het eerste jaar nodig is. Dus dat risico kan je m.i. wel nemen voor 100 euro (in mijn geval, XS) :)

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09-2025
Ik gebruik die 100 euro korting altijd als korting op mijn AppleCare+. Voor de XR betekent dat effectief dat ik voor 69 euro AppleCare+ kan aanschaffen: dan heb ik ook 2 jaar garantie bij Apple en ben ik verzekerd tegen schade.

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-01 21:19
Woensdag de XS 64GB SG online besteld bij KPN (verlenging) en krijg net een bericht dat hij morgen geleverd wordt.

• Galois

Galois

1811 - 1832

DaSaN schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:06:
Ik gebruik die 100 euro korting altijd als korting op mijn AppleCare+. Voor de XR betekent dat effectief dat ik voor 69 euro AppleCare+ kan aanschaffen: dan heb ik ook 2 jaar garantie bij Apple en ben ik verzekerd tegen schade.
Ik vind de AppleCare+ erg duur hoor... 229 euro voor eigenlijk alleen valschade. Want de rest is niet super echt interessant...

Dus 229 euro 100% zeker betalen, ipv 320 euro (bv. nieuw scherm) misschien betalen... Dat risico wil ik wel lopen... M.i. erg dure verzekering (wat zelfs fraude in de hand werkt: na 1 jaar en 10 maanden is je scherm ongetwijfeld beschadigd, dan maar expres stuk maken zodat je een nieuw scherm krijgt? Je hebt toch het gevoel ervoor betaald te hebben... En dat kost natuurlijk Apple veel geld wat de gebruiker moet betalen. En ik als eerlijke consument, die zoiets niet zal doen, moet dus meebetalen... :) ).

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:17

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Wil toch ook wel graag een Xr halen en gezien het mijn eerste iPhone ooit is lijkt het mij wel leuk om deze vrijdag of zaterdag te gaan halen bij de Apple Store op het Leidseplein.

Nu lees ik hier toch allerlei levertijden problemen ik vraag mij of ik dan wel met een telefoon de winkel uit loop, wat is jullie ervaring hiermee? Ben zelf toch wat huiverig deze aankoop online te doen dus wil het liever fysiek kopen.

Daarnaast wil ik er meteen een hoesje bij bestellen, om mij heen op het werk zie ik veel mensen Otterbox gebruiken. Wat zijn de ervaringen met dit merk hier en dan met welke serie? Vond de Symmetry Clear wel erg mooi ivm de kleuren van de Xr maar vraag mij af of hij voldoende beschermt en dus of ik niet beter voor de Defender/Strada series moet gaan.

• Galois

Galois

1811 - 1832

Op de website van Apple staat de voorraad zeer up to date, dus ik zou daarop kijken op de dag dat je wilt gaan...

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Galois schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:05:
Op de website van Apple staat de voorraad zeer up to date, dus ik zou daarop kijken op de dag dat je wilt gaan...
Hmm blijkbaar zijn alle 64gb modellen nu al slecht leverbaar volgens de Apple Store site. Zal ik dan toch voor de 128gb gaan of toch online bestellen.

Wat is jullie ervaring met het betalen van zulke grote bedragen online, beter via iDeal of toch PayPal/CC?

Het liefst zou ik toch nog langs gaan bij een fysieke winkel en meteen een telefoon meenemen maar twijfel nu toch. Gezien de reactie besteld bijna iedereen hier op afstand.

• Galois

Galois

1811 - 1832

Het maakt niet uit of je via iDeal of PayPal of creditcard bestelt. Werkt allemaal even goed hier in NL :)

Voordeel van het betalen met je creditcard is dat je 180 dagen verzekerd bent. Dat kan wel fijn zijn bij een telefoon... Zou voor die keuze gaan.

EDIT:
2. Het maximale verzekerde bedrag is voor:
   - een computer: € 750,-;
- telecommunicatieapparatuur (waaronder mobiele telefoons en smartphones): € 250,-
Wel een maximum van 250 euro helaas...

[ Voor 31% gewijzigd door Galois op 22-10-2018 09:59 ]

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:32

GforceNL

Out of memory....

@hifigamefreak Het best kun je online een bestelling doen en deze voor je klaar laten leggen in een apple store, zo ben je verzekerd van een telefoon.

<Zinloze tekst hier>

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

GforceNL schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:40:
@hifigamefreak Het best kun je online een bestelling doen en deze voor je klaar laten leggen in een apple store, zo ben je verzekerd van een telefoon.
Oh dat is wel een goede tip wist niet dat dat mogelijk was. Kan je dat via de site doen of telefonisch even regelen?

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

hifigamefreak schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:25:
[...]

Oh dat is wel een goede tip wist niet dat dat mogelijk was. Kan je dat via de site doen of telefonisch even regelen?
als je het bestel proces doorloopt, kom je de optie vanzelf tegen bij verzenden.

<Zinloze tekst hier>

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

GforceNL schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:26:
[...]

als je het bestel proces doorloopt, kom je de optie vanzelf tegen bij verzenden.
Prima, bedankt. Zag wel staan op de Store page dat afhalen nu nog niet mogelijk is wat logisch is gezien hij vrijdag pas uit komt :)

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:05
Galois schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:56:
Het maakt niet uit of je via iDeal of PayPal of creditcard bestelt. Werkt allemaal even goed hier in NL :)

Voordeel van het betalen met je creditcard is dat je 180 dagen verzekerd bent. Dat kan wel fijn zijn bij een telefoon... Zou voor die keuze gaan.

EDIT:

[...]

Wel een maximum van 250 euro helaas...
Nou ik moet zeggen dat ik via PayPal had willen betalen in de Duitse Apple Store voor een Apple Watch, twee weken geleden. Paymet failed kreeg ik als melding en de order was niet doorgekomen.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 17:34
de XR lijkt toch minder hard te gaan dan verwacht... De XS kon je na 1 dag niet meer bestellen, de XR kan je nog wel bestellen...

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Jieve schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:24:
de XR lijkt toch minder hard te gaan dan verwacht... De XS kon je na 1 dag niet meer bestellen, de XR kan je nog wel bestellen...
Veel meer kleurtjes ook though. Misschien dat het dan wat gespreider gaat met pre-orders?

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Jieve schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 12:24:
Denk sowieso meer aantallen geproduceerd naast inderdaad de verschillende kleuren zoals hierboven wordt gesuggeerd. Apple zal wel verwacht hebben dat dit model zal aanslaan en daar flink op hebben ingezet qua productiecapaciteit.

Edit: vandaag even geprobeerd de iPhone Xr te bestellen via de site zodat ik hem kon ophalen bij de Apple Store in Amsterdam. Helaas gaf hij aan bij meerdere modellen, zowel 64GB als 128GB dat dit niet mogelijk was. Toch maar even met de vestiging zelf gebeld en de medewerker gaf mij dat dat betekende dat er niet meer gereserveerd kon worden en de enige optie was om voor 8 uur 's ochtends vrijdag op de stoep te staan, dan had ik nog kans eentje te bemachtigen.

Nu is mijn vraag: wat is wijsheid; online bestellen en hopen dat hij er vrijdag daadwerkelijk is of toch de gok nemen en vrijdagochtend als een echte fanaat op de stoep staan :9

Edit2: Nu zijn alle levertijden op de site veranderd naar 30 oktober - 5 november :'( Gaat dit dan toch helemaal fout dit weekend?

[ Voor 45% gewijzigd door hifigamefreak op 22-10-2018 19:51 . Reden: Levertijden ]

Verwijderd

iPhone XS Max 64GB op deze site “maar” €1140.

Wat een mega prijs verschil. Wel maar 1 jaar garantie, maar toch een fijne prijs.

http://www.eglobalcentral...4-simlockvrij-zilver.html

• GforceNL

GforceNL

Out of memory....

@hifigamefreak je kunt niet reserveren omdat er geen voorraad is. Je kunt het er op gokken, maar reken er niet op dat je vrijdag met een telefoon naar huis gaat. als je afgelopen vrijdag er op tijd bij was geweest, had je eentje kunnen reserveren voor komende vrijdag af te halen.

<Zinloze tekst hier>

• blottle
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:03:
iPhone XS Max 64GB op deze site “maar” €1140.

Wat een mega prijs verschil. Wel maar 1 jaar garantie, maar toch een fijne prijs.

http://www.eglobalcentral...4-simlockvrij-zilver.html
Even een korte google op dat bedrijf geeft het volgende:
https://radar.avrotros.nl...l-uit-hong-k-t168927.html

https://www.ervaringen.nl/eglobalcentral.nl

Veel verschillende berichten over die webwinkel

• _Bailey_
  • Niet online
blottle schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:02:
[...]

Even een korte google op dat bedrijf geeft het volgende:
https://radar.avrotros.nl...l-uit-hong-k-t168927.html

https://www.ervaringen.nl/eglobalcentral.nl

Veel verschillende berichten over die webwinkel
eglobalcentral is een (Aziatische) webwinkel die regelmatig door vele Tweakers hier wordt gebruikt voor aanschaf van diverse electronica, vooral smartphones (iPhones en Android smartphones)

Als je ongeveer 7 tot 9 dagen kan wachten op bezorging en ontbreken NL/EU stekker geen problemen vindt, is eglobalcentral over het algemeen een prima webwinkel

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:08:
[...]

eglobalcentral is een (Aziatische) webwinkel die regelmatig door vele Tweakers hier wordt gebruikt voor aanschaf van diverse electronica, vooral smartphones (iPhones en Android smartphones)

Als je ongeveer 7 tot 9 dagen kan wachten op bezorging en ontbreken NL/EU stekker geen problemen vindt, is eglobalcentral over het algemeen een prima webwinkel
Precies. Enige nadeel is geen 2de jaar garantie. Voor de rest top :)
Gewoon altijd met Paypal bestellen en je hebt als er iets mis zou gaan met levering, hun als aanspreekpunt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 09:17 ]

Verwijderd

Heb mijn iPad besteld op eglobalcentral. Voor 250 euro. Dus het bedrag is niet zo hoog dat ik mijn tweede garantiejaar wel wil missen.

Maar bij een Iphone van 1000+ euro? Dan zou ik het toch combineren met Applecare, iemand die weet of dit mogelijk is met de eglobal toestellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:23:
Heb mijn iPad besteld op eglobalcentral. Voor 250 euro. Dus het bedrag is niet zo hoog dat ik mijn tweede garantiejaar wel wil missen.

Maar bij een Iphone van 1000+ euro? Dan zou ik het toch combineren met Applecare, iemand die weet of dit mogelijk is met de eglobal toestellen?
Zeker. Wordt gekeken na activatie datum, dat is het eerste moment dat je toestel opstart.

• blottle
Geert1976 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:08:
[...]

Ah okee nooit van gehoord. Maar thanks voor je bericht :-)

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2025
eGlobalCentral verkoopt zo te zien de Dual Nano-sim versie die alleen in Aziatische landen verkrijgbaar in. Het kan zijn dat je daardoor helemaal niet in Nederland terecht kan voor garantie. Dat model wordt hier immers niet verkocht.

Verwijderd

MelvinW schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:34:
eGlobalCentral verkoopt zo te zien de Dual Nano-sim versie die alleen in Aziatische landen verkrijgbaar in. Het kan zijn dat je daardoor helemaal niet in Nederland terecht kan voor garantie. Dat model wordt hier immers niet verkocht.
Absolute onzin. Je hebt gewoon 1 jaar wereldwijd garantie bij Apple. Bij ieder Apple punt.

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
En je hebt kans dat je de Japanse versie krijgt die altijd een klikgeluid maakt bij het nemen van een foto. Dat is ook niet uit te zetten.

Verwijderd

KappuhH schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:43:
En je hebt kans dat je de Japanse versie krijgt die altijd een klikgeluid maakt bij het nemen van een foto. Dat is ook niet uit te zetten.
Je krijgt de Chinese versie, dus die kans acht ik ook heel klein ;)

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:42:
[...]

Absolute onzin. Je hebt gewoon 1 jaar wereldwijd garantie bij Apple. Bij ieder Apple punt.
Geen onzin. iPhone garantie is niet internationaal. Hetzelfde geldt voor een iPad met 4G.

Lees ook hier: https://www.apple.com/nl/...s-universal-warranty.html
Voor iPad-apparaten met mobiele dekking en iPhone-apparaten biedt de garantie servicedekking in de landen van de Europese Economische Ruimte (EER) en Zwitserland. Buiten deze regio kunnen de serviceopties beperkt zijn als gevolg van technische problemen buiten de invloedssfeer van Apple. Ga voor meer informatie over iPad-apparaten met mobiele dekking en iPhone-apparaten naar www.apple.com/iphone/LTE/ en www.apple.com/ipad/LTE/.
Apple kan wereldwijd maar een beperkt aantal reparaties uitvoeren. Denk bijvoorbeeld aan een batterij vervangen of scherm. Als het toestel vervangen moet worden, dan is de kans groot dat je geweigerd wordt. Als je AppleCare+ hebt ligt het anders en zal Apple er alles aan doen om je te helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door MelvinW op 24-10-2018 09:47 ]

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Heeft iemand al een reactie gehad van een telecomprovider over de levering van de XR? Vodafone blijft tot nu toe stil hier..

• KappuhH
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:44:
[...]

Je krijgt de Chinese versie, dus die kans acht ik ook heel klein ;)
Van de website van Eglobal Central:
Al onze producten worden wereldwijd ingekocht van gerespecteerde leveranciers.

Om je de beste prijs aan te kunnen bieden, is het mogelijk dat je een Japanse variant aankrijgt.

Er is echter geen verschil buiten dat dit product een geluidje maakt bij elke foto die je neemt.

• blottle
XoiN schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:48:
Heeft iemand al een reactie gehad van een telecomprovider over de levering van de XR? Vodafone blijft tot nu toe stil hier..
Ik heb hem besteld bij Apple zelf en ook daar vandaan nog niets gehoord wat betreft verzending.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:16
MelvinW schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:47:
[...]

Geen onzin. iPhone garantie is niet internationaal. Hetzelfde geldt voor een iPad met 4G.

Lees ook hier: https://www.apple.com/nl/...s-universal-warranty.html

[...]

Apple kan wereldwijd maar een beperkt aantal reparaties uitvoeren. Denk bijvoorbeeld aan een batterij vervangen of scherm. Als het toestel vervangen moet worden, dan is de kans groot dat je geweigerd wordt. Als je AppleCare+ hebt ligt het anders en zal Apple er alles aan doen om je te helpen.
Precies en die toestellen kan Apple vanuit NL niet leveren dus bij een probleem kan je enkel terecht waar je hem kocht lijkt mij en niet bij Apple zelf.

• _Bailey_
  • Niet online
voor de mensen die anti-FaceID zijn als ook de ''belachelijk hoge prijzen'' van de Xs, Xs Max en Xr, nu bij de Duitse Amazon een nieuwe iPhone 8 (64Gb) voor € 608.

De iPhone 8 is uiteraard nog een fantastisch toestel wat nog écht handzaam is en je niet gelijk een nier voor hoeft te verkopen.
Ook zal de iPhone 8 nog prima met de komende 4 a 5 jaar meegaan in software updates

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-01 21:49
Geen idee of de levertijden van Mediamarkt kloppen maar ik heb een XR Red 64gb besteld die ik volgens hun vrijdag kan afhalen.

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

GforceNL schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:02:
@hifigamefreak je kunt niet reserveren omdat er geen voorraad is. Je kunt het er op gokken, maar reken er niet op dat je vrijdag met een telefoon naar huis gaat. als je afgelopen vrijdag er op tijd bij was geweest, had je eentje kunnen reserveren voor komende vrijdag af te halen.
Bedankt voor je reactie. Als ik dat had geweten dan had ik dat zeker gedaan, voor nu resteert het online bestellen en hem volgende week binnen krijgen thuis. Helaas dit weekend dus maar wat andere leuke dingen gaan doen met mijn vrije tijd.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-01 05:24
Michie23 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 12:09:
Geen idee of de levertijden van Mediamarkt kloppen maar ik heb een XR Red 64gb besteld die ik volgens hun vrijdag kan afhalen.
Mijn PostNL app geeft aan dat m'n XR morgenmiddag geleverd gaat worden.. lijkt me niet te kloppen.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Justevo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:20:
[...]

Mijn PostNL app geeft aan dat m'n XR morgenmiddag geleverd gaat worden.. lijkt me niet te kloppen.
Die app klopt vaker niet dan wel. Ik zou vanmiddag een pakket ontvangen tussen 4 en 6. Bezorger is nu blijkbaar nog steeds ''onderweg'' :+

• Justevo
Alwayshappyz schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:25:
[...]

Die app klopt vaker niet dan wel. Ik zou vanmiddag een pakket ontvangen tussen 4 en 6. Bezorger is nu blijkbaar nog steeds ''onderweg'' :+
If it's too good to be true.. :+

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-01 21:49
Justevo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:20:
[...]

Wat is de link met MM?

• namo_h
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-01 15:30
Via Vodafone.nl/status staat sinds vandaag bij de bestelling van mijn Xr 128gb black het volgende:

“Status van je bestelling
Status
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code”

Geen idee dus of deze nu morgen, vrijdag of zaterdag wordt geleverd. Ik reken dan ook op vrijdag. Nu hoop ik dat ze dan, zoals bij de bestelling stond aangegeven, ook daadwerkelijk nog even bellen ivm de bezorging aangezien ik vrijdag overdag niet thuis ben.

----UPDATE----
Heb toch maar even contact opgenomen met Vodafone omdat uit mijn ervaring, PostNL van te voren geen contact opneemt. Hieronder een korte samenvatting uit de chat:

"Ik zie dat je toestel geleverd gaat worden door PostNL. Ruim van te voren krijg je van hun een berichtje tussen welk tijdstip ze het pakket komen afleveren. Iedereen die op het afleveradres de deur opent en ouder is dan 18 jaar mag tekenen voor ontvangst. Pakket wordt niet afgegeven bij buren. Ben je niet thuis dan komen ze een 2e keer, ben je dan nog niet thuis kun je hem ophalen bij een postNL punt. [...] De afleverlocatie kun je helaas niet van tevoren wijzigen. [...] Ik zie dat de status bij ons op On it's way staat wat betekend dat hij vandaag verzonden gaat worden. Ik kan er geen zekerheid opgeven dat de levering morgen is. wij zijn hierin afhankelijk van Post NL..."

Waarschijnlijk wordt hij morgen dus aan huis geleverd, de bezorglocatie kan ik helaas niet meer wijzigen. Gelukkig is de schoonmaakster (lees: Schoonmoeder) morgen grotendeels van de dag bij mij thuis. Die zou hem dus kunnen aannemen.

[ Voor 48% gewijzigd door namo_h op 25-10-2018 11:37 ]

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-01 15:27
Bevestiging van Apple dat de Iphone XR verzonden is en morgen geleverd word met DHL

Verwijderd

Coolblue krijgt morgen niks van voorraad iPhone XR. Net gebeld, pas over een week.

• blottle
Mijn XR is verzonden. Order besteld bij Apple. Morgen wordt die geleverd via DHL.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:15

botoo

💀 too old to die young

Gisteren Xs 64 spacegray bij Vodafone besteld en vandaag al binnen.

De Xs 64 spacegrey had afgelopen weken een 'lange levertijd' maar gisteren waren er toevallig weer een aantal binnengekomen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-01 10:42
XR vanuit Apple is verzonden. Alleen bij de Track&Trace zie ik nog niks behalve dat de zending is aangemeld. Heb DHL gebeld, en de beste meneer vertelde me dat als hij nog niet fysiek gescand is voor de avond de kans vrij klein is dat ie morgen geleverd wordt..

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:44
macmellow schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:02:
XR vanuit Apple is verzonden. Alleen bij de Track&Trace zie ik nog niks behalve dat de zending is aangemeld. Heb DHL gebeld, en de beste meneer vertelde me dat als hij nog niet fysiek gescand is voor de avond de kans vrij klein is dat ie morgen geleverd wordt..
Geen zorgen. Ik heb dit ook gehad met mijn XS Max. Die werd pas in de avond gescand en vervolgens keurig de volgende morgen rond een uur of twee 's middags geleverd.

• Mrkend54l
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-12-2023
Geert1976 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:46:
voor de mensen die anti-FaceID zijn als ook de ''belachelijk hoge prijzen'' van de Xs, Xs Max en Xr, nu bij de Duitse Amazon een nieuwe iPhone 8 (64Gb) voor € 608.

De iPhone 8 is uiteraard nog een fantastisch toestel wat nog écht handzaam is en je niet gelijk een nier voor hoeft te verkopen.
Ook zal de iPhone 8 nog prima met de komende 4 a 5 jaar meegaan in software updates
Is echt wel een mooie prijs voor dergelijk toestel. Het enige jammere is het oud design.
Maar dat heeft ook voordelen zoals je zelf aanhaalt.

Vraag me af wanneer andere aanbieders gaan stunten hiermee.

Verwijderd

Coolblue heeft voorraad 128GB wit XR en Oranje. Doe er je voordeel mee.

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:59:
Coolblue heeft voorraad 128GB wit XR en Oranje. Doe er je voordeel mee.
En gisteren vertelde CB jou nog iets totaal iets anders wat betreft de voorraad.

Bij elke release weer hetzelfde: wat een medewerker aan de telefoon verteld, komt totaal niet overeen met de werkelijkheid ;)

• pdavie2311
  • Laatst online: 14-01 20:12

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:12:
[...]

En gisteren vertelde CB jou nog iets totaal iets anders wat betreft de voorraad.

Bij elke release weer hetzelfde: wat een medewerker aan de telefoon verteld, komt totaal niet overeen met de werkelijkheid ;)
Grappig idd...Veel kleuren beschikbaar zie ik....

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Digilike
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-09-2025
De XR is volgens de Mediamarkt site op verschillende locaties af te halen. De zwarte variant, met 128 GB opslag.

[ Voor 3% gewijzigd door Digilike op 26-10-2018 09:29 ]

• Jaymone
CB alle Xr modellen en kleuren gewoon op voorraad

• Digilike
Jaymone schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:10:
Yesss, ik heb er eentje besteld en kan die morgen bij CB in Eindhoven ophalen 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/76dfcc38e6a889fbd3e0c8ea5d2143ab.png

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ondertussen heb ik mijn witte iPhone XR (64GB) opgehaald bij de Apple Store Ginza (Tokyo). Uiteindelijk omgerekend slechts €670 betaald. Mooi bedrag voor zo'n toestel!
Ik kijk al uit naar de unboxing. De reviews waren alvast veelbelovend.

• matthijst
  • Laatst online: 20:28
DHL nog steeds on hold.
Had goede hoop dat ie al op te halen zou zijn....

Haters everywhere but I don’t really care

• KappuhH
  • Niet online
user001 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 11:34:
Ondertussen heb ik mijn witte iPhone XR (64GB) opgehaald bij de Apple Store Ginza (Tokyo). Uiteindelijk omgerekend slechts €670 betaald. Mooi bedrag voor zo'n toestel!
Ik kijk al uit naar de unboxing. De reviews waren alvast veelbelovend.
Klopt het dat je telefoon een geluidje maakt bij elke foto en dat je dat niet uit kunt zetten?

• blottle
Ik heb mijn iPhone XR nu zo'n 2 uur binnen. Besteld via Apple. Geleverd door DHL.

• matthijst
  • Laatst online: 20:28
KappuhH schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:49:
[...]

Klopt het dat je telefoon een geluidje maakt bij elke foto en dat je dat niet uit kunt zetten?
Ja, da's Japan heh.
Upskirtcountry >:)

Haters everywhere but I don’t really care

• Justevo
KPN mailt dat ie morgen wordt geleverd, PostNL zegt Vandaag 26 oktober
11:35 - 13:35 uur. Niet dat ie er al is natuurlijk...

• Digilike
Ik kon er net eentje bemachtigen bij Mediamarkt. Online was aangegeven dat er geen beschikbaarheid was in de winkel. Maar toen ik daar rondliep bleek er toch eentje op voorraad te zijn en ook het door mij gewenste model.

• Jaymone
Digilike schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:02:
Ik kon er net eentje bemachtigen bij Mediamarkt. Online was aangegeven dat er geen beschikbaarheid was in de winkel. Maar toen ik daar rondliep bleek er toch eentje op voorraad te zijn en ook het door mij gewenste model.
En die van CB? Cancelled?

• Digilike
Yep! Bij CB had ik gereserveerd en ik zou de telefoon bij het ophalen betalen. Maar dat was uiteraard niet meer nodig ;)

• Tankcsapda
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-01 00:17
Jaymone schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:10:
Dank, net mijn order bij Apple geannuleerd en via coolblue besteld, ook nog 5 euro korting doordat ik me bij elke bestelling opnieuw inschrijf voor de nieuwsbrief (met ander mailadres weliswaar). Reeds verzendbevestiging gekregen dus zal morgen geleverd worden. Heb ik mooi een paar dagen om alle instellingen aan te passen.

Dinsdag komt mijn hoesje van PITAKA, een sterke hoes die voor mijn werk noodzakelijk is }:O

• user001
  • Niet online
KappuhH schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:49:
[...]

Dat zou inderdaad zo moeten zijn aangezien het wettelijk verplicht is in Japan, maar tot nu toe lijkt het bij mij niet consequent te gebeuren. Zal ik nog eens wat beter moeten uittesten.
Verder ben ik wel erg tevreden met mijn toestel!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-01 09:47
Ik heb mijn Xr RED (64gb) deze week besteld bij Collishop.be. Leverdatum staat op 'vanaf 08/11' - hoop toch stiekem dat ze sneller een batch binnen krijgen met de mijne incluis ;-).

• bibi2205
  • Laatst online: 21-12-2025
user001 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:20:
[...]

Dat zou inderdaad zo moeten zijn aangezien het wettelijk verplicht is in Japan, maar tot nu toe lijkt het bij mij niet consequent te gebeuren. Zal ik nog eens wat beter moeten uittesten.
Verder ben ik wel erg tevreden met mijn toestel!
Ik heb hier op het werk ook al eens mee kunnen spelen (Japanse iPhone 6/6s/7) en het verschil zit hem in de Live foto's. Wanneer je een Live foto neemt maakt hij geen geluid. Neem je echter een normale foto zou je (in theorie) altijd de camera shutter moeten horen.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• _Bailey_
  • Niet online
ALLE kleuren en ALLE opslag varianten van de Xr zijn vandaag (te reserveren via de website) af te halen in de 3 Nederlandse Apple Stores

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 27-10-2018 08:11 ]

• Digilike
Geert1976 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 08:11:
ALLE kleuren en ALLE opslag varianten van de Xr zijn vandaag (te reserveren via de website) af te halen in de 3 Nederlandse Apple Stores
Klopt!

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/6d892b530f9889a5340dbd8799b44942.png

[ Voor 8% gewijzigd door Digilike op 27-10-2018 10:07 ]

Verwijderd

Ligt de XR al bij de Mediamarkt vestigingen om de bekijken?

• user001
  • Niet online
bibi2205 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:29:
[...]

Ik heb hier op het werk ook al eens mee kunnen spelen (Japanse iPhone 6/6s/7) en het verschil zit hem in de Live foto's. Wanneer je een Live foto neemt maakt hij geen geluid. Neem je echter een normale foto zou je (in theorie) altijd de camera shutter moeten horen.
Bedankt voor de tip, maar ook met Live Photos aan (staat standaard aan), maakt hij in ongeveer de helft van de gevallen wel geluid. Het geluidje is dan wat aangenamer (en stiller) dan die bij normale foto's. Bijna onhoorbaar als er wat achtergrondgeluid is. Aangezien ik hoe dan ook niet veel foto's maak, stoor ik me er niet echt aan.

• Digilike
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:59:
Ligt de XR al bij de Mediamarkt vestigingen om de bekijken?
In Tilburg wel. En ik denk ook haast wel dat dit landelijk is.

• Willo19
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik zit enorm te twijfelen tussen de x en de xr. Zeker nu de x bij m ediamarkt tijdelijk voor 899 verkrijgbaar is. Vandaag bij Saturn in De even beide kunnen vergelijken. Ik begrijp uit de reviews dat de xr net een wat betere gebruikservaring biedt qua processor en accu. Maar qua uiterlijk zijn ze echt niet te vergelijken. Ik vind de x toch wel heel erg veel beter eruit zien (smaller toestel, dunnere bezels) en in de hand liggen (lichter). Het formaat van de x vind ik ook stukje aantrekkelijker. En het verschil in kwaliteit van het scherm is toch ook goed zichtbaar. Kortom: de z straalt premium uit. De xr doet goedkoper aan. Ik ben eruit.

[ Voor 4% gewijzigd door Willo19 op 27-10-2018 23:13 ]

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Weet iemand de gemiddelde levertijd van een XS 64GB Zwart bij T-Mobile?

Op hun forum wordt standaard alles op slot gedaan met deze vraag en verwijzen ze naar het algemene levertijden topic waar helemaal niets instaat over de XS, behalve de Max :?

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-01 09:47
Tja, mijn XR kan blijkbaar nog 3 weken op zich laten wachten. Bij Apple op voorraad en winkel waar ik 'm bestelde (Collishop) zegt nog geen levering ontvangen te hebben. Wachten is zuur, maar bij die shop heb ik zo'n 85 euro korting, dus ja... 't heeft zijn prijs zeker :-).
Pagina: 1 ... 77 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.