• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-01 09:10

Fjeze

AllesPerfect!

Hier hetzelfde verhaal. Mijn vrouw stapt over naar Vodafone, via de chat werd verteld dat de telefoon uit voorraad leverbaar is, echter blijkt dit na bestelling niet zo te zijn.

Aanbieding via F&F is echter zodanig interessant dat we maar gewoon wachten. (geen aansluitkosten, EUR 50,- extra koring op de airpods, extra korting per maand via F&F).

Fly or Die

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

UPS maakt er zooitje van. iPhone zou gister geleverd worden, maar helaas was ik niet thuis. (Volgens de mail was de chauffeur 3 min voordat ik thuis kwam langs geweest)

Krijg ik een half uur laten een mail dat de zending is afgeleverd bij een UPS access point (wat helemaal niet mag bij deze zending). Uiteraard is de zending 5 minuten voor sluitingstijd daar afgeleverd.

Ik vol goede moet vanmorgen naar het UPS access point, blijkt deze daar helemaal niet te zijn afgeleverd. De zending is volgens de tracking informatie 'in transit' en wordt 'voor het einde van de dag' geleverd. :( Net UPS maar even opgebeld en ze gaan het uitzoeken.

Update: Zojuist eindelijk bezorgd! :D

[ Voor 13% gewijzigd door Dj-sannieboy op 28-09-2018 13:10 ]

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-01 12:31
Via VF wordt ik bij mijn nieuwe bestelling wel op de hoogte gehouden. Maar nu weer geen voucher email. (1 volle dag later nu)

• Toppe
  • Laatst online: 13:18

Toppe

Oké ✅

meermarco schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 17:29:
Via VF wordt ik bij mijn nieuwe bestelling wel op de hoogte gehouden. Maar nu weer geen voucher email. (1 volle dag later nu)
Voucher krijg je alleen die F&F, ik dacht mooi €50 zou krijgen (had het ergens gelezen, blijkbaar op de F&F pagina) maar mooi niet dus

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• r_255
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01 16:06
Gewoon annuleren en via F&F opnieuw bestellen.

Code voor de korting wordt per email verzonden en ik had hem binnen voor de bevestigings email met je contract.

Het scheelt afhankelijk van je abo vorm geld ( hier 3,- ) en je betaald geen aansluitkosten van 25,- eu. In mijn geval is het verschil net geen paar pods op het totaal van de 24 maanden.

Ik snap computers, het is alleen jammer dat ze mij niet helemaal begrijpen.

• Toppe

Toppe

Oké ✅

r_255 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:44:
Gewoon annuleren en via F&F opnieuw bestellen.

Code voor de korting wordt per email verzonden en ik had hem binnen voor de bevestigings email met je contract.

Het scheelt afhankelijk van je abo vorm geld ( hier 3,- ) en je betaald geen aansluitkosten van 25,- eu. In mijn geval is het verschil net geen paar pods op het totaal van de 24 maanden.
Gaat moeilijk, heb het toestel al een week in gebruik :o

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Ik heb via Vodafone nu een bevestiging dat mijn toestel gereserveerd is tot nummerbehoud goed is gekeurd, en daarna direct een sms dat nummerbehoud goed is gekeurd en mijn toestel geleverd gaat worden.

Nu alleen benieuwd hoe nu verder qua afspraak maken voor de koerier, het blijft nu namelijk aardig stil vanuit Vodafone.

Fly or Die

• meermarco
Toppe schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:04:
[...]

Voucher krijg je alleen die F&F, ik dacht mooi €50 zou krijgen (had het ergens gelezen, blijkbaar op de F&F pagina) maar mooi niet dus
Ik had eerst via F&f besteld. Dat ging mis in hun systeem en vervolgens heeft ze hem opnieuw doorgezet met dezelfde voorwaarden. Maar goed nog steeds geen voucher :-(

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Fjeze schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:44:
Ik heb via Vodafone nu een bevestiging dat mijn toestel gereserveerd is tot nummerbehoud goed is gekeurd, en daarna direct een sms dat nummerbehoud goed is gekeurd en mijn toestel geleverd gaat worden.

Nu alleen benieuwd hoe nu verder qua afspraak maken voor de koerier, het blijft nu namelijk aardig stil vanuit Vodafone.
Aanname: maandag krijg je bericht omdat die koerier alleen maandag tot zaterdag werkt?
meermarco schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:55:
[...]

Ik had eerst via F&f besteld. Dat ging mis in hun systeem en vervolgens heeft ze hem opnieuw doorgezet met dezelfde voorwaarden. Maar goed nog steeds geen voucher :-(
Vorige week contact gehad met Vodafone (direct mail adres, altijd handig) en die gaf toen aan dat de vouchers vanaf eind vorige week verzonden zouden gaan worden. Anders even Vodafone contacten via Twitter? Werkt perfect.

[ Voor 33% gewijzigd door Toppe op 28-09-2018 21:00 ]

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Inmiddels zie ik dat de 64-GB XS Spacegrijs vandaag gewoon gescoord kan worden in Den Haag oa...

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Ik heb gistermorgen online bij apple de order voor een XS 64GB space grey geplaatst en de telefoon is nu al binnen. En dat op een zaterdag. Netjes hoor.

• r_255
@meermarco

Ik zou nog even contact zoeken met ze, want je krijgt een email met een code er in die je invoert bij het bestellen. Dus niet een voucher of iets wat daar oplijkt maar gewoon een blokje met daarin de code in een emailtje, staat wat verder naar beneden dus je kijkt er mischien overheen.

aanhef van de email is :
Bevestiging van je bestelling bij Vodafone

Overigens vind ik net deze pagina bij vodafone met alle iphone modellen en de levertijden.
https://www.vodafone.nl/levertijd/

[ Voor 14% gewijzigd door r_255 op 29-09-2018 14:23 . Reden: levertijden link toegevoegd ]

• meermarco
r_255 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:46:
@meermarco

Ik zou nog even contact zoeken met ze, want je krijgt een email met een code er in die je invoert bij het bestellen. Dus niet een voucher of iets wat daar oplijkt maar gewoon een blokje met daarin de code in een emailtje, staat wat verder naar beneden dus je kijkt er mischien overheen.

aanhef van de email is :
Bevestiging van je bestelling bij Vodafone

Overigens vind ik net deze pagina bij vodafone met alle iphone modellen en de levertijden.
https://www.vodafone.nl/levertijd/
Klopt bij een andere bestelling ging dat goed. Bij deze bestelling via de telefoon (wel fenf) omdat de order bleef hangen dus niks. Ga maandag wel weer bellen. (Gaven aan duurt 3/4 dagen)

• Mystic_Vamp
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-01 17:40
Donderdag de iPhone XS 64GB zilver opgehaald bij mediamarkt in Tilburg. Waren er twee op voorraad.

Verlenging bij KPN geannuleerd en overgestapt naar t-mobile. Scheelde ook nog een dikke 160 euro bijbetalen.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-11-2025
Hierbij een ervaring uit het buitenland. Gisteren een iPhone xs in de Apple store van Osaka gekocht zonder reservering. Kwam begin van de middag aanlopen en moest eerst een half uur in de rij staan om een koopticket te bemachtigen. Daarna kon ik em na ongeveer 2 uur op komen halen. Bij laatste handeling wederom ca een half uur in de rij moeten staan. Er was iig voldoende voorraad daar waar ik uit elk model kon kiezen en ik geen een keer een medewerker nee heb zien verkopen.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-01 21:58
Alabama_man schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:04:
Hierbij een ervaring uit het buitenland. Gisteren een iPhone xs in de Apple store van Osaka gekocht zonder reservering. Kwam begin van de middag aanlopen en moest eerst een half uur in de rij staan om een koopticket te bemachtigen. Daarna kon ik em na ongeveer 2 uur op komen halen. Bij laatste handeling wederom ca een half uur in de rij moeten staan. Er was iig voldoende voorraad daar waar ik uit elk model kon kiezen en ik geen een keer een medewerker nee heb zien verkopen.
Alle Xs versies zijn vanaf nu in NL ook gewoon voorradig met levering 2 okt, behalve de Max versies 9-11 okt

Het is weer bijna September 2026 :)

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
r_255 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 05:50:
Ongeduldig als ik ben, doe ik gewoon eens even rustig afwachten. Al zou je VF in de ban doen vanwege de helemanier van doen. Ze doen daar ook als of het normaal is dat dingen fout gaan, dus dat zegt denk ik genoeg over de bedrijfs cultuur.

Order status systeem kent mijn order weer niet, en als je dan eens gaat bellen, weten ze ervan
en zeggen ze dat het systeem niet werkt.

Annuleren zou een optie zijn, alleen voorzie ik dan weer een probleem met mn de pods die heb ik besteld tegen gereduceerd tarief. Eind week 40 is volgende week en ik vraag me stiekum af of geduld dan toch met de jaren komt?

@robjeex
Fijn dat hij er al is, hoop dat ie aan de verwachtingen voldoet!

@ASNNetworks
Thanks, ik hou ze in de gaten, wat dat betreft is ziggo / vodafone een partij die niet te vertrouwen is.
Dat is teminste de ervaring door de jaren heen.
Wacht even, ik weet dat ze backend hebben verandert, maar alsnog is het slecht. Nou ja, ik werkt bij een van de goedkoopste van Nederland en dat systeem was ook niet super.

• r_255
Ja dat doe je ook voor een iphone release, waarvan je natuurlijk niet kon voorzien dat het druk zou worden. Er is altijd wel een excuus, behalve dan de excuses die je behoort te krijgen. Het op voorraad zetten van een product wat niet leverbaar is lijkt me op zijn minst wat misleidend. Er zal daar toch wel iemand zijn die in de database direct dat vlaggetje aan of uit kan zetten.

Kreeg gisteren avond nog een bevestiging van post nl dat ik een pakje krijg van vodafone. Half uurtje later de faktuur, zodat ik kon zien wat ze me zenden... Nee, geen telefoon... maar de pods zijn onderweg...! onder tussen kruipen we richting einde week 40.

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:12

Videopac

Rommelt wat aan.

r_255 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:18:
Ja dat doe je ook voor een iphone release, waarvan je natuurlijk niet kon voorzien dat het druk zou worden. Er is altijd wel een excuus, behalve dan de excuses die je behoort te krijgen. Het op voorraad zetten van een product wat niet leverbaar is lijkt me op zijn minst wat misleidend. Er zal daar toch wel iemand zijn die in de database direct dat vlaggetje aan of uit kan zetten.

Kreeg gisteren avond nog een bevestiging van post nl dat ik een pakje krijg van vodafone. Half uurtje later de faktuur, zodat ik kon zien wat ze me zenden... Nee, geen telefoon... maar de pods zijn onderweg...! onder tussen kruipen we richting einde week 40.
Ik heb een vergelijkbare ervaring met BCC: vorige week XS 64Gb zilver besteld, was volgens de site op voorraad, maar de volgende dag kreeg ik een mail dat hij toch niet geleverd kon worden. Verwachte levertijd: 2-4 weken. Bij annulering zou het geld binnen 10 dagen op mijn rekening staan. Ik heb geannuleerd en nu een week later staat het geld nog niet op mijn rekening. Slecht en onnodig, naar mijn mening.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• Venraiden4K
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 15:21
Jaymone schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:37:
[...]

Alle Xs versies zijn vanaf nu in NL ook gewoon voorradig met levering 2 okt, behalve de Max versies 9-11 okt
Dan hoop ik dat ik vandaag ergens een SMSje krijg van KPN met goed nieuws :9

Professioneel koffiedrinker en stoelzitter

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01-2025
[b]

Dan hoop ik dat ik vandaag ergens een SMSje krijg van KPN met goed nieuws :9
Hier nog een !!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:34
Bij de mediamarkt Duurt Het ook lang, 16 september een iPhone xs max 64 gig zwart besteld bij mediamarkt en nog steeds niet binnen terwijl ik mijn iPhone xs max door mobiel.nl na 12 uur binnen had

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06:48
Soppyscroll schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:29:
Bij de mediamarkt Duurt Het ook lang, 16 september een iPhone xs max 64 gig zwart besteld bij mediamarkt en nog steeds niet binnen terwijl ik mijn iPhone xs max door mobiel.nl na 12 uur binnen had
Ja, via m’n werk op 18 september besteld bij Prowarehouse. Zij kunnen ook niet aangeven wanneer hij bezorgd wordt. Op de website staat 10 dagen, maar ze hebben geen flauw idee hoeveel toestellen ze op welk moment binnenkrijgen. Ik heb ook een XS Max 64 gb SG besteld. Nu afwachten

• fetix1
  • Laatst online: 08-11-2025
Eigenlijk vind ik het toch wel onbegrijpelijk dat je soms een maand moet wachten voordat je je telefoon binnen hebt. Maar goed, we hebben het er voor over. :)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:16
Het einde van week 40 komt langzaam in zicht en vanuit Vodafone blijft het nog angstig stil... Ik geef ze tot donderdagavond, daarna ga ik de boel annuleren en bestel ik wel via Belsimpel. Dan maar iets meer kwijt.

Ben die kapotte 6S met batterij die ik 3 keer per dag moet opladen wel zat.. >:)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Tr3bboR
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-01 02:42
Ik volg de iPhone-"scene" een tijd niet meer, maar ik vraag me af of het altijd zo is met de nieuwste iPhone release dat deze slecht te verkrijgen is (via de providers)? Het lijkt me heel vreemd dat elk jaar wel weer gedoe is met leveringen, terwijl ze weten dat er altijd wel genoeg mensen zijn die deze telefoons willen kopen.

• Venraiden4K
M@cer schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:14:
Het einde van week 40 komt langzaam in zicht en vanuit Vodafone blijft het nog angstig stil... Ik geef ze tot donderdagavond, daarna ga ik de boel annuleren en bestel ik wel via Belsimpel. Dan maar iets meer kwijt.

Ben die kapotte 6S met batterij die ik 3 keer per dag moet opladen wel zat.. >:)
Idem dito bij KPN helaas |:(

Toevoeging: Silver is weer "Vandaag besteld, morgen in huis" maar Spacegrey laat nog steeds "leverbaar begin oktober" zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Venraiden4K op 03-10-2018 13:39 ]

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 22:41

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

is er hier iemand die toevallig al een iphone XS los heeft besteld bij KPN of Vodafone?

• eelkoh
Alleen icm abbo KPN betaal wel meteen het hele toestel dus geen BKR gezeur

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-01 23:44

rvd50

...................

Venraiden4K schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Idem dito bij KPN helaas |:(

Toevoeging: Silver is weer "Vandaag besteld, morgen in huis" maar Spacegrey laat nog steeds "leverbaar begin oktober" zien.
Dit is inderdaad vreemd bij KPN dat het toestel 'Vandaag besteld , morgen in huis' staat. Ik heb al een Xs 64GB in bestelling sinds 26 September, maar tot op heden nog geen update.

R.D50

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-01 10:23

Nyana

Who?!

Vanmiddag langs de lokale Kpn winkel geweest. Ik kan volgende week verlengen en wilde vragen of ze niet een max apart konden leggen.
Ze hebben er pas een paar binnen gehad dus dat ging hem ook niet worden.
Volgende week dus maar bij belsimpel verlengen. Zelfde prijs. Wel op voorraad.

• rvd50

rvd50

...................

Nyana schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:35:
Vanmiddag langs de lokale Kpn winkel geweest. Ik kan volgende week verlengen en wilde vragen of ze niet een max apart konden leggen.
Ze hebben er pas een paar binnen gehad dus dat ging hem ook niet worden.
Volgende week dus maar bij belsimpel verlengen. Zelfde prijs. Wel op voorraad.
Hetzelfde meegemaakt in KPN winkel in Amsterdam. Heel vreemd dat je niet kan bestellen in de winkel en kan reserveren. Nu maar blijven binnenlopen en vragen...

Daarnaast rondom achterlijk dat je niet online kan bestellen en kan afhalen in de winkel. Mijn kantoor zit zowat letterlijk naast de winkel, maar hij gaat nu dus direct naar mijn woonadres waar ik overdag vrijwel niet ben :w

R.D50

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-01 16:00
rvd50 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:37:
[...]

Hetzelfde meegemaakt in KPN winkel in Amsterdam. Heel vreemd dat je niet kan bestellen in de winkel en kan reserveren. Nu maar blijven binnenlopen en vragen...

Daarnaast rondom achterlijk dat je niet online kan bestellen en kan afhalen in de winkel. Mijn kantoor zit zowat letterlijk naast de winkel, maar hij gaat nu dus direct naar mijn woonadres waar ik overdag vrijwel niet ben :w
Bezorgen op een ander adres is niet mogelijk? Wat apart, wel mogelijk bij Vodafone.

• rvd50

rvd50

...................

mr.JamesBond schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:38:
[...]

Bezorgen op een ander adres is niet mogelijk? Wat apart, wel mogelijk bij Vodafone.
Ja schijnt wel mogelijk te zijn, maar dit moet je met PostNL zelf regelen. Kan niet bij KPN zelf i.v.m. fraude-gevoeligheid bij afleveren...

Daarnaast niet echt handig voor de bezorger om op werk af te leveren in een groot gebouw en met receptie Vaak gehad dat dit niet soepel ging en/of een pakket direct naar afhaalpunt is gegaan.

R.D50

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-01 16:00
rvd50 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:41:
[...]

Ja schijnt wel mogelijk te zijn, maar dit moet je met PostNL zelf regelen. Kan niet bij KPN zelf i.v.m. fraude-gevoeligheid bij afleveren...

Daarnaast niet echt handig voor de bezorger om op werk af te leveren in een groot gebouw en met receptie Vaak gehad dat dit niet soepel ging en/of een pakket direct naar afhaalpunt is gegaan.
Raar dat je dit met PostNL moet regelen. Ik denk ook niet dat dit kan, omdat KPN de directe opdrachtgever is.

• fetix1
Wat is eigenlijk een reden om het niet via Belsimpel te regelen, maar direct via T-Mobile bijv? Maw: welke nadelen zijn er als je je abonnement verlengt via Belsimpel?

Indien het niet uitmaakt, annuleer ik morgen mijn bestelling bij T-Mobile en regel ik het via Belsimpel. Daar krijg je je telefoon binnen 24u.

Ik weet dat de levertijden niet zozeer aan T-Mobile te wijten zijn, maar ik vind het toch wel vreemd dat je drie weken moet wachten op je telefoon. In wat voor tijd leven we nou?

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-01 23:23
fetix1 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 18:21:
Wat is eigenlijk een reden om het niet via Belsimpel te regelen, maar direct via T-Mobile bijv? Maw: welke nadelen zijn er als je je abonnement verlengt via Belsimpel?

Indien het niet uitmaakt, annuleer ik morgen mijn bestelling bij T-Mobile en regel ik het via Belsimpel. Daar krijg je je telefoon binnen 24u.

Ik weet dat de levertijden niet zozeer aan T-Mobile te wijten zijn, maar ik vind het toch wel vreemd dat je drie weken moet wachten op je telefoon. In wat voor tijd leven we nou?
Het verschil is dat je het toestel van belsimpel koopt, en het abonnement van tmobile. Garantie verloopt dus via belsimpel, en je krijgt vermoedelijk een grijs model. (Afkomstig van buiten NL, vaak UK)

• fetix1
WouterL schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:09:
[...]

Het verschil is dat je het toestel van belsimpel koopt, en het abonnement van tmobile. Garantie verloopt dus via belsimpel, en je krijgt vermoedelijk een grijs model. (Afkomstig van buiten NL, vaak UK)
Aha, dat klinkt prima. Ga ik misschien maar doen dan.

• M@cer
fetix1 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 18:21:

Bij Vodafone F&F is de telefoon ongeveer 65 euro goedkoper ivm Belsimpel plus dat je nog een bon krijgt voor 50 euro accessoires. Maar op een gegeven moment houdt niet op natuurlijk.

Ik zie trouwens net dat mijn status op de Vodafone status pagina is aangepast naar klaar voor verzending. Zou het dan nu eindelijk gebeuren? _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door M@cer op 03-10-2018 22:15 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:59
Ik heb eigenlijk geen zin in een duur abonnement en ik had voorheen altijd het idee dat een losse telefoon met sim only abonnement goedkoper was, maar nu zie ik dat ze overal 1150 euro voor de telefoon rekenen. Dat is 110 euro goedkoper dan als ik het via de Apple website (coolblue etc) bestel zonder abonnement. Echter is KPN te duur en ik heb ook geen Vodafone FF/Ziggo, dus dan blijven er alleen nog providers over met 6 weken levertijd.

De vraag is nu dus of ik een paar weken wachten die 110 euro waard vind. keuzes. :+ Ik heb nu tele2 en dat bevalt prima, maar 6 weken levertijd gaat wel erg ver.

[ Voor 6% gewijzigd door zynex op 03-10-2018 23:00 ]

• fetix1
Gisteren toch mijn abonnement via Belsimpel afgesloten. 3 weken wachten was me iets te gortig. Kan vanmiddag m’n telefoon ophalen. :)

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Nog steeds niemand die bij centralpoint of scholtenawater (/companystore) besteld heeft? Centralpoint zou op voorraad zijn, maar ik twijfel daar sterk aan, gezien het feit ik nog steeds niets heb ontvangen ;-). Toch wel enorm benieuwd waar ik ongeveer sta.

• Venraiden4K
rvd50 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:29:
[...]

Dit is inderdaad vreemd bij KPN dat het toestel 'Vandaag besteld , morgen in huis' staat. Ik heb al een Xs 64GB in bestelling sinds 26 September, maar tot op heden nog geen update.
KPN?

8)7 Ik snap er zelf ook weinig van, KPN heeft mij op 24 september aangegeven dat er toen voorraad was, maar de volgende dag werd het ineens begin oktober. Het is nu al haast weer midden oktober, dus misschien even een boos briefje bij KPN achterlaten... O-)

Edit: Het probleem wat ik trouwens heb met ergens anders bestellen, is dat KPN mij een beetje een heel aantrekkelijk verlengingsaanbod heeft kunnen doen, dus nu is het kiezen of de korting mij het wachten waard is....

[ Voor 13% gewijzigd door Venraiden4K op 04-10-2018 09:03 ]

• r_255
@M@cer

Uitleveren:

Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Nou nog een code...

:9~

[ Voor 40% gewijzigd door r_255 op 04-10-2018 10:35 ]

• M@cer
Ik ga er toch vanuit dat ze vandaag verstuurd worden, zodat ze morgen aankomen... toch???? :X

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Ik heb dinsdagavond mijn iPhone XS 64GB Gold van Vodafone binnen gekregen. (Ik wilde eigenlijk de SG variant, maar per ongeluk Gold besteld).

Gelukkig heb ik deze gisteren direct via marktplaats verkocht voor EUR 1100,- en heb ik een goede deal gevonden en nu dus voor EUR 1100,- via marktplaats een iPhone XS 256GB SG gekocht!

Dus en de juiste kleur, en 256GB! Me is happy!

Fly or Die

• Venraiden4K
Ja hoor! De iPhone XS 64GB Space Grey staat op klaar voor verzending!!!! 8)

KPN!

UPDATE: Blijkbaar ook verzonden, ik wacht mijn T&T met veel geduld af....
KPN!!

[ Voor 33% gewijzigd door Venraiden4K op 04-10-2018 14:33 ]

• M@cer
r_255 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:34:
@M@cer

Uitleveren:

Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Nou nog een code...

:9~
Barcode is inmiddels ook ingevuld... Jammer genoeg zie je het alleen op status pagina.. In de mail en SMS blijft het toch nog wel erg stil..

• Epiloque
  • Laatst online: 12-10-2025
Eindelijk, mijn Vodafone bestelling komt morgen binnen.

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 22:41

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Als ik een iphone bij de Amac koop, kan ik dan als er wat mis is, gelijk naar apple toe of gaat alles dan via amac?

Verwijderd

Coolblue heeft weer nieuwe voorraad.
iPhone XS zilver en SG in 64GB en 256GB voorradig.

• meermarco
status bij VF na de mislukte/vastgelopen order is inmiddels:

Telefoon stond voor eind week 41 (volgende week) ben benieuwd. Had gebeld, maar deze melding betekent dat het tussen 1 dag en 1 week kan duren :)

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:34
Weer een week later en nog steeds geen iPhone xs max van de pre order van de mediamarkt

Verwijderd

Soppyscroll schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:25:
Weer een week later en nog steeds geen iPhone xs max van de pre order van de mediamarkt
Coolblue heeft veel voorraad, bestel hem daar als daar het geschikte model nu is ;)

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Yes, hier ook bevestiging van Vodafone gekregen, na 2 bestel pogingen en 2 weken wachten, toch nog goed gekomen.
Bezorging staat voor morgen tussen 10 en 13uur. Ik ben benieuwd!

• pim89
Hm.. kennelijk komt de iPhone Xs (max) weer her en der op voorraad. Nu hopen dat dit ook voor Prowarehouse geldt

• r_255
Zojuist afgeleverd, Vodafone F&F.

• Snel101
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-09-2025
Iemand al een los bestelde iPhone Xs SG via belsimpel ontvangen?

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
errox schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:13:
Nog steeds niemand die bij centralpoint of scholtenawater (/companystore) besteld heeft? Centralpoint zou op voorraad zijn, maar ik twijfel daar sterk aan, gezien het feit ik nog steeds niets heb ontvangen ;-). Toch wel enorm benieuwd waar ik ongeveer sta.
For the record; 24 september besteld en hij komt vandaag als het goed is. Lijkt nu wel hard te gaan, ook gezien andere orders binnen ons bedrijf (latere bestelling, wel al uitgeleverd).

• eelkoh
19 september bestelt bij KPN gisteren geleverd 😉

• meermarco
Epiloque schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:46:
Eindelijk, mijn Vodafone bestelling komt morgen binnen.
Hoelang heb jij gewacht? Ik krijg hem vandaag!

(19 september besteld, maar ging mis bij Vodafone, en 27 sept opnieuw besteld)

Topservice van Vodafone. Kreeg een mailtje van PostNL dat ie bezorgd is. Paar minuten later van Vodafone dat de levering is uitgesteld tot eind van deze week. (En dat was ook de indicatie 27 september) wat een rommeltje daar. Maar ik heb hem!

[ Voor 29% gewijzigd door meermarco op 08-10-2018 17:41 ]

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 23:19

Beyond

Dussssss.......

Kreeg net mail van Coolblue XS Max 64GB SG weer op voorraad.

Update: meeste lijkt weer op voorraad.

[ Voor 26% gewijzigd door Beyond op 08-10-2018 19:29 ]

Al het goeie.......

• M@cer
Voor degene die via Vodafone F&F hebben besteld, je kan de code voor 50,- aan accessoires ook gebruiken voor de Airpods. In de voorwaarden staat dat deze uitgesloten zijn, maar dit werkt gewoon.

Vandaag worden ze afgeleverd voor 104 euro.

• pim89
pim89 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 21:39:
Hm.. kennelijk komt de iPhone Xs (max) weer her en der op voorraad. Nu hopen dat dit ook voor Prowarehouse geldt
Yup... Gisteren op m'n werk binnengekomen. Nu in mijn handen

• Epiloque
  • Laatst online: 12-10-2025
meermarco schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:39:
[...]

Hoelang heb jij gewacht? Ik krijg hem vandaag!

(19 september besteld, maar ging mis bij Vodafone, en 27 sept opnieuw besteld)

Topservice van Vodafone. Kreeg een mailtje van PostNL dat ie bezorgd is. Paar minuten later van Vodafone dat de levering is uitgesteld tot eind van deze week. (En dat was ook de indicatie 27 september) wat een rommeltje daar. Maar ik heb hem!
Sorry lees je post nu pas. Ik heb mijn bestelling geplaatst op zaterdag 15 september en op vrijdag 5 oktober was mijn toestel in huis. Ik heb dus 3 weken moeten wachten, waarvan 1 week nog voor de releasedatum was. (in feite dus 2 weken vertraging gehad)

• meermarco
Dankje. Ondanks dat mijn order dus was blijven ‘hangen’ dezelfde levertijd als jij. Nou ja ik heb hem en ben tevreden over de telefoon. Na 48484 keer bellen ook 50 euro compensatie omdat ik er zelf achteraan moest.

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik ben op zoek naar een nieuw toestel. Ik dacht aan de X nu deze in prijs zou dalen, maar ik zie bijna nergens een prijs verschil.
De beschikbaarheid neemt wel af want Apple levert hem zelf al niet meer.

Waar kopen jullie de X nog voor een scherpe prijs?

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14-01 15:27
Novadecasa schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:34:
Ik ben op zoek naar een nieuw toestel. Ik dacht aan de X nu deze in prijs zou dalen, maar ik zie bijna nergens een prijs verschil.
De beschikbaarheid neemt wel af want Apple levert hem zelf al niet meer.

Waar kopen jullie de X nog voor een scherpe prijs?
Kijk hier even https://www.ti-84shop.nl/
Ik heb zeer goede ervaringen met deze shop

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-01 22:23

Galois

1811 - 1832

Hahaha... bijzonder bedrijf dat Vodafone.

Afgelopen weekend een iPhone XS besteld (64GB, silver). Deze was 'op voorraad'. Dat betekent volgens Vodafone zelf dat hij binnen 1 à 2 dagen bezorgd wordt.

Gisteren kreeg ik een mail dat het toestel niet meer 'op voorraad' is. Nou ja, prima. Ik kijk nog even op vodafone.nl/levertijden en zie inderdaad dat het toestel niet op voorraad is.

Vandaag is het toestel wel weer op voorraad volgens diezelfde website. Kortom: hij kan verzonden worden. Op mijn statuspagina zie ik ook staan 'klaar voor verzending', maar verder geen informatie.

Maar even bellen dus met de eenvoudige vraag: "Wanneer wordt het toestel verzonden?" Een vraag waar elke willekeurige webshop anno 2018 wel een antwoord op heeft.

Vodafone niet. Ik word in de wacht gezet (waarom?) en krijg het antwoord dat de toestellen besteld zijn bij Apple en dat ze niet weten wanneer deze bezorgd worden. Ik vraag dus waarom het op de website staat dat ze wel op voorraad zijn. De vriendelijke telefonist probeert Vodafone nog te verdedigen, maar zegt uiteindelijk maar 'ik weet het ook niet, het is een beetje onduidelijk'.

Het toestel is dus besteld, maar voor de klant (en medewerker van Vodafone!) niet inzichtelijk waar in het proces we nu zitten. Duurt het nog 2 dagen (dus prima) of nog 2 weken (bestel ik wel ergens anders)? Niemand die dat kan zeggen...

Bijzonder, bijzonder, bijzonder...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Verwijderd

vrijdag wil ik een iPhone XR met 128 gb gaan bestellen, direct bij Apple. In het verleden heb ik mijn iPhones altijd via de provider besteld (Vodafone) en leverde dat rondom de releases veel hectiek/onduidelijkheid en wachttijden op. Heeft iemand ervaring met het bestellen rechtstreeks bij Apple en zijn er tips om een zo kort mogelijke levertijd te verkrijgen?

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:00:
vrijdag wil ik een iPhone XR met 128 gb gaan bestellen, direct bij Apple. In het verleden heb ik mijn iPhones altijd via de provider besteld (Vodafone) en leverde dat rondom de releases veel hectiek/onduidelijkheid en wachttijden op. Heeft iemand ervaring met het bestellen rechtstreeks bij Apple en zijn er tips om een zo kort mogelijke levertijd te verkrijgen?
Zorg ervoor dat je meteen om 09:01 klaar zit aanstaande vrijdag om een bestellingen te plaatsen. De Apple Store-app is het snelste, dus ik raad je aan om dat te gebruiken. Zorg ervoor dat adres- en betaalgegevens alvast zijn opgeslagen in de app, dat scheelt je weer tijdens het bestelproces. Verder verwacht ik niet dat de iPhone Xr storm gaat lopen, dus kan is groot je vrijdag op alle gemak een pre-order kan plaatsen voor levering op releasedag.

Verwijderd

MelvinW schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:50:
[...]

Zorg ervoor dat je meteen om 09:01 klaar zit aanstaande vrijdag om een bestellingen te plaatsen. De Apple Store-app is het snelste, dus ik raad je aan om dat te gebruiken. Zorg ervoor dat adres- en betaalgegevens alvast zijn opgeslagen in de app, dat scheelt je weer tijdens het bestelproces. Verder verwacht ik niet dat de iPhone Xr storm gaat lopen, dus kan is groot je vrijdag op alle gemak een pre-order kan plaatsen voor levering op releasedag.
Oké, dankje. Zoals jij het schetst was ook al mijn planning. Zo deed ik het eigenlijk ook wel altijd bij Vodafone. Alleen, bij Apple is het dus vaak niet zo’n chaos en onoverzichtelijk/onduidelijk over de levertijd?

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:09:
[...]

Oké, dankje. Zoals jij het schetst was ook al mijn planning. Zo deed ik het eigenlijk ook wel altijd bij Vodafone. Alleen, bij Apple is het dus vaak niet zo’n chaos en onoverzichtelijk/onduidelijk over de levertijd?
Bij Apple krijgt je direct na het bestellen een gegarandeerde leverdatum. Als ze zeggen dat je de iPhone op 26 Oktober geleverd krijgt, dan krijg je 'm ook echt op die datum.

Verwijderd

MelvinW schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:11:
[...]

Bij Apple krijgt je direct na het bestellen een gegarandeerde leverdatum. Als ze zeggen dat je de iPhone op 26 Oktober geleverd krijgt, dan krijg je 'm ook echt op die datum.
Goed nieuws! Daar hoopte ik op. Bedankt voor je hulp.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Iedereen die zometeen om 09.01u de nieuwe Xr gaat pre-orderen;
heel veel succes maar vooral veel plezier alvast met de Xr

:) :)

• Azmodann
Ze zijn de Apple Store aan het updaten, nog een half uurtje.

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
9:01 Apple Store: "Bijna zover. Nog een paar puntjes op de i".

9:06 Bestelling afgerond. Het is een glimmende witte met 64 GB storage. :)

[ Voor 54% gewijzigd door Keypunchie op 19-10-2018 09:08 ]

• Azmodann
De zwarte 256gb besteld via de app

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-12-2025
staan online bij vodafone en tmobile

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Niet veel interesse hier in de Xr

• matthijst
  • Laatst online: 12:00
Zwarte 128 besteld.

Haters everywhere but I don’t really care

• _Bailey_
  • Niet online
@matthijst tot nu toe de enige hier die de Xr heeft pre-ordered?

lijkt me sterk...

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:55
Was geïnteresseerd in de XR als vervanger van mijn iPhone 6, maar met abbo zit hij op hetzelfde prijsniveau als de X, had verwacht dat ie tussen de 8 en X zou zitten. Voor hetzelfde geld lijkt een X mij de betere keus eerlijk gezegd..

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-01 20:12

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:12:
@matthijst tot nu toe de enige hier die de Xr heeft pre-ordered?

lijkt me sterk...
Iedereen is nog druk bezig met bestellen..Net zo'n frustratie als toen met de Watch....

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Jaymone
Zwarte uitvoering 64 GB inmiddels leverdatum verschoven naar 29 okt - 5 nov

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 19-10-2018 09:18 ]

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:36
maussert schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:15:
Was geïnteresseerd in de XR als vervanger van mijn iPhone 6, maar met abbo zit hij op hetzelfde prijsniveau als de X, had verwacht dat ie tussen de 8 en X zou zitten. Voor hetzelfde geld lijkt een X mij de betere keus eerlijk gezegd..
Verschil is nu wel heel klein.
2 jaar abbo 5GB/100min:
iPhone xr 64gb 43 eur
iPhone X 64GB 47 eur

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-01 12:05
Jaymone schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:18:
Zwarte uitvoering 64 GB inmiddels leverdatum verschoven naar 29 okt - 5 nov
De rode ook naar 5 november, ook wel verwacht. Omdat alle hands-on reviews de rode er ook wel goed uit kwam

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb daarnet mijn eerste iPhone, de zwarte 64gb-versie gekocht op de Japanse Apple Store (ik woon tijdelijk in Japan). Omgerekend is die slechts €710 hier. Wordt geleverd op 26 oktober.

• blottle
  • Laatst online: 14-01 22:44
De rode XR met 64 gb besteld om 09:05 via de App en CreditCard. Leverdatum is 26 oktober. Nu afwachten.

Mijn huidige 6 begint het te begeven, na 4 jaar niks gehad te hebben merk ik nu dat de batterij erg snel leeg raakt en ik heb hem vorige week laten vallen waardoor het scherm kapot is gegaan. Hopelijk kan ik hier ook weer 4 jaar mee doen. Dus ook sinds 4 jaar maar weer eens in dit topic te vinden :-)

Edit: Ik weet niet of iemand er iets aan heeft, maar mijn bestelnummer is: W599239XXX.

[ Voor 18% gewijzigd door blottle op 19-10-2018 10:30 ]

• Azmodann
Het bedrag is al mijn CC afgeschreven.

• _Bailey_
  • Niet online
blottle schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:32:
De rode XR met 64 gb besteld om 09:05 via de App en CreditCard. Leverdatum is 26 oktober. Nu afwachten.

Mijn huidige 6 begint het te begeven, na 4 jaar niks gehad te hebben merk ik nu dat de batterij erg snel leeg raakt en ik heb hem vorige week laten vallen waardoor het scherm kapot is gegaan. Hopelijk kan ik hier ook weer 4 jaar mee doen. Dus ook sinds 4 jaar maar weer eens in dit topic te vinden :-)

Edit: Ik weet niet of iemand er iets aan heeft, maar mijn bestelnummer is:.
van een iPhone 6 naar de Xr. Wow, kijk dat zijn nog eens mooie echte upgrades!! _/-\o_ _/-\o_

veel plezier alvast

[ Voor 0% gewijzigd door Hoedje op 19-10-2018 18:15 ]

• EdvanAl
  • Laatst online: 11-01 14:24
256 XR zwart besteld.
Ideal al afgeschreven maar staat nog op status betaling verwerken / niet ontvangen??

Is dat normaal?

• Azmodann
EdvanAl schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:54:
256 XR zwart besteld.
Ideal al afgeschreven maar staat nog op status betaling verwerken / niet ontvangen??

Is dat normaal?
Dat veranderd over enkele uren wel. Komt helemaal goed.

• blottle
  • Laatst online: 14-01 22:44
Geert1976 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:41:
[...]

van een iPhone 6 naar de Xr. Wow, kijk dat zijn nog eens mooie echte upgrades!! _/-\o_ _/-\o_

veel plezier alvast
Bedankt :-) Ben erg benieuwd, tot voor kort (zeg een maand geleden) werkte mijn iPhone 6 nog perfect. Maar sinds het batterij-percentage onder de 80% is gekomen valt die steeds sneller uit en moet ik hem tussen de middag al opladen.

Ben wel benieuwd naar de vooruitgang. Vond mijn 6 niet eens zo erg traag (buiten opstarten van apps dan).

• Jaymone
EdvanAl schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:54:
256 XR zwart besteld.

Is dat normaal?
Wacht, heb ik wat gemist :) Jij had toch de Max?

• EdvanAl
  • Laatst online: 11-01 14:24
Jaymone schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:00:
[...]

Wacht, heb ik wat gemist :) Jij had toch de Max?
Zeker had ik die.
Helaas net zoals vorig jaar met de X weer last van die PWM dimming van die Oled schermen.
Helaas want het was de ultieme telefoon voor mij.
Hopen dat de XR net zoals alle andere iPhones met LCD geen PWM dimming hebben.

• Jaymone
EdvanAl schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:04:
[...]

Zeker had ik die.
Helaas net zoals vorig jaar met de X weer last van die PWM dimming van die Oled schermen.
Helaas want het was de ultieme telefoon voor mij.
Hopen dat de XR net zoals alle andere iPhones met LCD geen PWM dimming hebben.
Ah oke, helaas inderdaad maar hiermee heb je ook een mooi groot en top toestel, veel plezier ermee alvast d:)b

• Keypunchie
  • Niet online
Net even een check gedaan. Na ongeveer anderhalf uur verkoop zie je dat voor sommige kleuren bij het 64GB-model langzaam maar zeker de leverdatum voor opsturen begint te schuiven.

De zwarte en rode lijken het meest in trek, wat dat betreft.

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-11-2025
welke zou sterker zijn? de X of de XR...ik twijfel nog...

camera en scherm kan ik wel mee leven...
puur zwart vind ik mooier..maar zal toch een hoes er om heen doen..

en zou de xr aanvoelen aan een 5c? dat vond ik zelf de fijnste grip

• Jaymone
wwwmarcel schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:28:
welke zou sterker zijn? de X of de XR...ik twijfel nog...

camera en scherm kan ik wel mee leven...
puur zwart vind ik mooier..maar zal toch een hoes er om heen doen..

en zou de xr aanvoelen aan een 5c? dat vond ik zelf de fijnste grip
X(s) is sterker en zal niet aanvoelen als 5c, eerder als de iPhone 8

Pagina: 1 ... 76 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.