My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Aha... dank voor de opheldering... voor mij is DHL natuurlijk gewoon DHL..MelvinW schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:55:
[...]
Dat geldt alleen voor DHL Parcel. Apple verzendt met DHL Express.
Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt om mijn iPhone op te halen bij hun.
Allemaal geregeld, nu opeens gaat de bel, staat de bezorger met mijn iPhone.
Zegt hij, je had eerst een ophaalafspraak nu een bezorgafpraak, hij in disuccsie, wij samen kijken of zijn pda.. zegt die oh shit verkeerd gelezen!
Gelukkig was ik nog niet onderweg, anders had ik hem pas maandag gehad....
Maar heb hem dus binnen!
Kriebelt als ik dit allemaal lees...
Steam ID = Ackerfiets
Ze mogen inderdaad wel eerst die van mij doen, maar dan het liefst in Leeuwardenbeebie121 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:54:
[...]
Same bij mij. maar ze mogen wel eerst die van jou doen, in Groningen en dan die van mij in Assen, En dan graag nog ff 2 uurtjes wachtenDan ben ik weer thuis.
Oh oh.. Ik zit nu in de auto richting Apeldoorn om mijn pakketje af te halen, shipment is wel On Hold dus ik hoop dat het er nu ligt te wachten om afgehaald te worden, en niet om alsnog verstuurd te worden..Jieve schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:57:
DHL.. man man man.
Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt om mijn iPhone op te halen bij hun.
Allemaal geregeld, nu opeens gaat de bel, staat de bezorger met mijn iPhone.
Zegt hij, je had eerst een ophaalafspraak nu een bezorgafpraak, hij in disuccsie, wij samen kijken of zijn pda.. zegt die oh shit verkeerd gelezen!
Gelukkig was ik nog niet onderweg, anders had ik hem pas maandag gehad....
Maar heb hem dus binnen!
Die van mij stond wel op 'zending mee met koerier'.BlazeMuis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:00:
[...]
Oh oh.. Ik zit nu in de auto richting Apeldoorn om mijn pakketje af te halen, shipment is wel On Hold dus ik hoop dat het er nu ligt te wachten om afgehaald te worden, en niet om alsnog verstuurd te worden..
Dus die van jou zal er wel liggen.
Dat de planner voor de avond ronde nog zijn werk moet doen. Dus 18.00 - 21:00, of 22:00 (zoals een gestressde DHL bezorger vorig jaar met een iPad Pro).Toppe schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:47:
[...]
Dat straks de iPhone fee voor je deur staat en een pakketje komt afgeven
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
(sorry voor de gedraaide foto)
https://prnt.sc/kwy4lb
Ennnn binnen. Keurig. Het is een steekproef van niks natuurlijk, maar ik ben dik tevreden!DouKoe schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:38:
Ik woon in Groningen en krijg net een SMSje van Dynalogic dat de koerier er rond 10:05 zal zijn
Hehe keurig.Kjellzw schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:02:
Het komt toch wel allemaal heel dichtbij als je dit zo ziet![]()
![]()
(sorry voor de gedraaide foto)
https://prnt.sc/kwy4lb
Nou daar ben ik het niet mee eens, het oude SelektVracht wat nu onder de DHL vlag valt is niet zo best maar DHL Express is uitstekend.d.castello schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:04:
Dhl zo’n groot bedrijf maar zo slecht.....
Maar helaas niet de uitverkorene bezorger die mijn Xs Max mag bezorgen
Top bedrijf, volgens mij is die vestigng in Apeldoorn ook zaterdagochtend open. Ik heb wel eens een AppleTV daar opgeeist omdat ik het zat was. Voor Apple moeten dingen in een speciale kluis daar. Kostte wat moeite om de sleutel of code te vinden.d.castello schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:04:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bij mij stond dat er ook en binnen 5 minuten ging de bel; da's wel knap dat 'ie zo snel kan rijden van EHV naar Etten-LeurFroggle schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:11:
DHL Express is onderweg vanuit Eindhoven. Ik denk dat ik zo ook maar eens ga rijden.
Die gasten bezorgen pakketjes en geven behoorlijk goed de status van de zendingen weer, dat veel mensen op dagen als deze hun zending vergelijken met het ontvangen van een levering donororganen kan DHL dan weer weinig aan doen...d.castello schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:04:
Mijn iPhone is ook afgeleverd op kantoor hoor ik net en daar ben ik woensdag weer, nog even met de oude door dus.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:16:
Van de duizenden iPhones die er verzonden worden, verwacht volgens mij iedereen dat ze de meest gunstige tijdvak krijgen... Dat kan natuurlijk niet, gewoon even wat geduld hebben.
Dit werpt echt z'n vruchten af hoorMezelf
Net even bij de PostNL bezorger aangegeven dat hij morgen voorzichtig moet zijn met mijn pakketjes en hoelaat hij verwacht hier te zijn, zo rond de klok van 09:00![]()
![]()
![]()
Op het werk hebben we een vaste PostNL bezorger, als je ze af en toe eens een broodje kroket toeschuift tijdens de lunch dan scoor je punten![]()
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Verwijderd
Zal de volgende keer even wat bestellen wat de dag ervoor geleverd wordt, dan kan ik het hem vragen.
Ja daag... ik betaal verdomme meer dan 1000€, dan zou ik toch verwachten dat ik wel wat meer prioriteit krijg...Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:16:
Van de duizenden iPhones die er verzonden worden, verwacht volgens mij iedereen dat ze de meest gunstige tijdvak krijgen... Dat kan natuurlijk niet, gewoon even wat geduld hebben.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Waar die gisteravond en vanochtend nog op 11:30 / 13:30 stond is die nu aangepast naar 14:00 / 16:00.
Blij dat het niet de mijne is
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja dat zou ik ook zeggen als ik een “On Hold” status hadVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:16:
Nee en nee zeker niet.Hemmik schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:14:
Iemand enig idee of de tijdvakken van DHL Parcel gelijk zijn aan DHL express? Zijn dat dezelfde bezorgers?
ZZP, lekker zelf inplannen wanneer ik wel en niet werkRiccardoNL schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:21:
Bij mij staat dat ‘ie nog in Amsterdam ligt. Ik woon in Groningen. Dat wordt dus vanavond. Geen ramp, er moet toch gewerkt worden (vanuit huis). Moeten jullie niet eens aan het werk?.
Verwijderd
Ik hou het nog wel een paar uurtjes vol hoor... Het is maar een telefoon!Donstil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:21:
[...]
Ja dat zou ik ook zeggen als ik een “On Hold” status had
/me rent weg voor de fanboys met hooivorken...
Bij deze heb je toestemming om naar je werk te gaanPhilipsFan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:28:
Pff, die van mij komt met UPS en is net vertrokken uit Heerenveen. Bezorgtijd: voor het einde van de dag. Wat heb ik daar nu aan? Ik wil weten of ik nog naar mijn werk kan...
Ben je ingelogd? Als je inlogt heb je, dacht ik, een tijdvak.PhilipsFan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:28:
Pff, die van mij komt met UPS en is net vertrokken uit Heerenveen. Bezorgtijd: voor het einde van de dag. Wat heb ik daar nu aan? Ik wil weten of ik nog naar mijn werk kan...
Maar even aan de beademing en het infuus
Same here... Het ergste is dat einde dag dus nog zelfs na 19:00 kan zijn...PhilipsFan schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:28:
En zelfs inloggen met UPS Choice geeft geen duidelijker tijdvak...
[ Voor 9% gewijzigd door RobbieB op 21-09-2018 10:31 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Bezorgd in Amsterdam Noord 10:31
MT v3 | EMS 146, VNS 116, BMS 111 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA
Nee dat heb ik dus ook. Vanavond om 19:00 zou prima zijn, maar ik weet gewoon zeker dat als ik nu vertrek, dat ze hier dan over 10 minuten staan. Dat gebeurt namelijk altijd.RobbieB schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:31:
[...]
Same here... Het ergste is dat einde dag dus nog zelfs na 19:00 kan zijn...
En zelfs inloggen met UPS Choice geeft geen duidelijker tijdvak...
Kreeg net te horen dat jouw iPhone volgende week pas geleverd gaat wordenSnorlexxx schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:30:
Zojuist mn 7+ opgehaald door een koper en nu dus even iPhoneloos....
Maar even aan de beademing en het infuus![]()
Dat je hier zit te reageren bewijst al het tegenovergestelde eigenlijkVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:28:
[...]
Ik hou het nog wel een paar uurtjes vol hoor... Het is maar een telefoon!
Busje nummer 3 is zojuist gearriveerd, maar natuurlijk zonder iPhone. Hadden ze wel iets beter mogen regelen in dat distributiecentrum..Kjellzw schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:33:
En wederom rijd er hier een DHL busje langs ons pand, zonder te stoppen
Hoezo? Het ontslaan van 2 chauffeurs kan duurder zijn dan ze laten te rijden voor Jan-Doedel.Kjellzw schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:40:
[...]
Busje nummer 3 is zojuist gearriveerd, maar natuurlijk zonder iPhone. Hadden ze wel iets beter mogen regelen in dat distributiecentrum..
Steam ID = Ackerfiets
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
en toch in PANIEKVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:28:
[...]
Ik hou het nog wel een paar uurtjes vol hoor... Het is maar een telefoon!
"Shipment on hold"... PANIEK!
Same here. Woon je in het noorden des lands?Rivanov schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:43:
Status DHL tracking nu gewijzigd naar: With courier for delivery
Nee, Zuiden. Maar laat 'm op kantoor afleveren in Eindhoven. En DHL zit in Eindhoven.Dennisweb schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:44:
[...]
Same here. Woon je in het noorden des lands?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Geen niet meer goedkomen hoorBP14 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:43:
[...]
en toch in PANIEK
even lekker off-topic mee ouwehoeren:Cardwizard schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:34:
[...]
Kreeg net te horen dat jouw iPhone volgende week pas geleverd gaat worden
kreeg van de week van men manager te horen dat ie vond dat ik wat traag was deze week qua werken. dus ik antwoord klopt.... ik moet nu alles doen middels een iPhone 6 i.p.v. men 10 dus alles gaat ook de helft trager...
Moet wel heel eerlijk zeggen dat dit misschien niet men aller slimste keuze is geweest ma goed je iPhone X voor 1050 kwijt komen (256GB model) is het waard.
Ik heb hem vorige week maandag al verkocht. Ben wel klaar mee na 10 dagen zonder grote telefoon haha. Hoeveel heb jij er nog voor kunnen krijgen?Snorlexxx schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:30:
Zojuist mn 7+ opgehaald door een koper en nu dus even iPhoneloos....
Maar even aan de beademing en het infuus![]()
Ik denk dat de bezorgers dan met gewapende beveiliging moeten rondrijden omdat in elk busje tientallen iPhone's liggennomar109 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:49:
Wat zou het toch fijn zijn als je gewoon kunt volgen waar de bezorger zich bevindt. Zoals Picnic doet, op de app kun je exact volgen waar de bezorger is en over hoeveel minuten hij bij jou is.
Verwijderd
Ja, echt ernstig paniek hier...BP14 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:43:
[...]
en toch in PANIEK
Hoeft niet per se. Vodafone geeft de service ook als ze bij je thuis een simkaart langskomen brengen en een contract met je komen afsluiten. Je ziet op een kaartje waar de bezorger zich*ongeveer* bevindt, en met een vertraging van een paar minuten zodat het lastig wordt om hem exact te traceren.De Rikster schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:50:
[...]
Ik denk dat de bezorgers dan met gewapende beveiliging moeten rondrijden omdat in elk busje tientallen iPhone's liggen
Verwijderd
Wat is daar het voordeel van dan? Het weegt 0,1 gram minder natuurlijk. En het scheelt 2 seconden werk als je overstapt van provider...d.castello schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:54:
Nu nog e-Sim 🤬🤬
Nog niet gesorteerd terwijl hij al vanaf 11:45 bezorgt zou kunnen worden.
Dus de staking geld toch ook voor pakketjes? Dat zou wel heel erg balen zijn.
Zit dus in de avond zending. Nouja we merken het wel.Status
Shipment temporarily on hold. DHL will take action
September, 21 2018 08:56 Local Time
Estimated Delivery Date
September, 21 2018 - By End of Day
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Heb nog niets geen melding van verzending of iets. Alleen maar dat een pre order geen datum heeft.
Op internet kwamen ze aardig positief uit de bus, maar zou met gemak toch wel een melding van iets willen hoor...
Verschilt per locatie wanneer de sortering plaats vind. Mocht je pakket al bij de dichtstbijzijnde sorteerpunt zijn, dan sorteren ze vaak tussen 07:00 - 13:00.Ryatzu schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:56:
Bah postnl staat nog steeds: Zending is bij PostNL
'Lokale' pakketten worden dus niet in de nacht gesorteerd, gewoon nog even geduld hebben
Kort bij PostNL gewerkt
Geen staking. Ik woon in Arnhem, waar onder andere de staking plaats vindt voor post. Mijn zending is gewoon onderweg met de bezorger. Alleen jammer dat zodra hij vertrok de bezorgtijd is aangepast van 10.30-13:00 naar 12:20-14:20. Maar kan zijn dat hij de route gewoon heeft gewijzigd (woon in centrum).Ryatzu schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:56:
Bah postnl staat nog steeds: Zending is bij PostNL
Je kan altijd even PostNL bellen om te vragen naar een update
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
hoor nergens dilemma
rtx 2080ti of een iphone xs
beide zijn vandaag beschikbaar
/edit of zijn jullie voor vermogend om ze beide te kopen vandaag
[ Voor 27% gewijzigd door SonyEricsson op 21-09-2018 11:02 ]
De RTX is vertraagd naar 27 september release las ik ergens.SonyEricsson schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:02:
Klopt het dat er weinig gamers zijn hier?
hoor nergens dilemma
rtx 2080ti of een iphone xs
beide zijn vandaag beschikbaaren beide rond de 1200-1300
/edit of zijn jullie voor vermogend om ze beide te kopen vandaag
Fotonerd
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 21-09-2018 11:13 ]
Onbegrijpelijk als iemand dit zou doen. De prijs van deze versie is natuurlijk al tegen de hoge kant, wat niet veel mensen willen uitgeven (waardoor veel voorraad en snelle uitleveringen). Je gaat dan toch niet NOG meer uitgeven terwijl je hem snel in huis kan hebben met beetje geduld.Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:11:
mocht iemand echt niet meer langer kunnen wachten en nu direct 1 willen hebben, voila, € 1995 voor de XS Max, maar dan heb je wel de 512Gb
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar er zullen er zat zijn die erin trappen, omdat ze het geduld niet hebben 😂
Geert1976 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:11:
mocht iemand echt niet meer langer kunnen wachten en nu direct 1 in handen willen hebben, voila, € 1995 voor de XS Max, maar dan heb je wel de 512Gb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
https://www.coolblue.nl/e...apple-iphone-xs-en-xs-max
https://www.coolblue.nl/e...-iphone-xs-64gb-gold.html
[ Voor 41% gewijzigd door Fuwor op 21-09-2018 11:24 ]
...less is more
Iedereen nu te druk bezig met de nieuwe iPhones.
Verwijderd
Alleen Goud. Nee!Fuwor schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:21:
Zijn er trouwens ook een paar op voorraad bij Coolblue, morgen of vanavond in huis of op te halen in Den Haag/Amsterdam.
https://www.coolblue.nl/e...apple-iphone-xs-en-xs-max
https://www.coolblue.nl/e...-iphone-xs-64gb-gold.html
Toevoeging:ASNNetworks schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:01:
[...]
Geen staking. Ik woon in Arnhem, waar onder andere de staking plaats vindt voor post. Mijn zending is gewoon onderweg met de bezorger. Alleen jammer dat zodra hij vertrok de bezorgtijd is aangepast van 10.30-13:00 naar 12:20-14:20. Maar kan zijn dat hij de route gewoon heeft gewijzigd (woon in centrum).
Je kan altijd even PostNL bellen om te vragen naar een update
Hij is zojuist afgeleverd. Zoals ik stiekem al had verwacht van mn bezorger komt ie altijd rond 11u. Snel unboxing nu!
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
De stainless steel versie hebben we toch niet in NL? Of vergis ik me?MelvinW schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:23:
Ik loop zometeen ook maar eens naar de Apple Store om m’n reservering op te halen. Hopelijk hebben ze nog een Apple Watch SS op voorraad, mijn online order duurt nog 4-5 weken
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - 2x Anker Solix Solarbank 3 Pro + 1x BP2700 - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
[ Voor 91% gewijzigd door Breezers op 21-09-2018 11:29 ]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Kortom eigenlijk moet je de hele dag thuis zitten wachten. Ik durf nu niet eens meer te douchen 😂
Joh, Nederland is zo ouderwets, daar woon ik nietSilversin schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:28:
[...]
De stainless steel versie hebben we toch niet in NL? Of vergis ik me?
Eeuwige fame! https://twitter.com/vodafoneNL/status/1043069008084381696Ruud0012 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:26:
Eerste pakketjes binnen bij VF forum lid. Lekker op tijd. Ik moet wachten tot vanmiddag...
DHL en UPS zijn enge bedrijven. Ik moet mijn iPhone opsturen ter reparatie. Staat er Tsjechië op de verzendsticker. Wil ik hem versturen zegt diegene die hem moet aan nemen dat er een sticker mist en dat je kans hebt dat hij zo weg raakt.Scarify schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:29:
Hoe top ik Apple vind, hoe waardeloos DHL qua service.. Staat er overal levering einde dag, zonder concreet tijdsvak, en dan is nu sinds 09:45 de koerier al onderweg (naar Rotterdam)?
Kortom eigenlijk moet je de hele dag thuis zitten wachten. Ik durf nu niet eens meer te douchen 😂
Liefst breng ik hem persoonlijk naar Tsjechië
Dat houd niet in dat hij gelijk naar jouw komtaGraPusher schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:28:
UPS.... ik ben aan het werk tot 14.00![]()
[Afbeelding]
Bij UPS idem hoorScarify schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:29:
Hoe top ik Apple vind, hoe waardeloos DHL qua service.. Staat er overal levering einde dag, zonder concreet tijdsvak, en dan is nu sinds 09:45 de koerier al onderweg (naar Rotterdam)?
Snel naar huus voor de unboxing
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Ik zit daar in de buurt en het busje is zojuist langsgeweest.Kjellzw schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:44:
Friday, September 21, 2018 - With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:32
Dient hier op kantoor aan het eind van de A15 (Bemmel) afgeleverd te worden, en zo te zien gaat dit prima lukken.
Nu onderweg richting Nijmegen ?nomar109 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:42:
[...]
Ik zit daar in de buurt en het busje is zojuist langsgeweest.
no comment
Ik heb straks na het werk dus 2x iPhone XS Max te unboxen
[ Voor 15% gewijzigd door aGraPusher op 21-09-2018 12:30 ]
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - 2x Anker Solix Solarbank 3 Pro + 1x BP2700 - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Dit topic is gesloten.
![]()
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.