‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja ik ook in EindhovenRivanov schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:59:
Hier in Eindhoven waait en regent het lekker hard. Dus begin maar alvast te beven.
Verwijderd
Weekje wachten daar dus! https://www.coolblue.nl/p...hone-xs-64-gb-zilver.html
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2018 08:03 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Hier ookRalluff schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:12:
Bij mij nog steeds geen verandering in de status van Belsimpel. Verwacht niet dat ik ‘m voor volgende week heb.
Verwijderd
Om die reden zit ik vóór de voordeur, niet er áchter...Uhuruburu schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:57:
[...]
Wel even ieder uur je deurbel checken! Gaat je niet gebeuren dat de bezorger daarom retour moet!!![]()
Hoe krijg je het voor elkaar dat je het op kan halen?Jieve schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:06:
Ik kan de mijne ophalen op Schiphol, DHL gaf aan dat hij nog weleens in de avond zending kon zitten. Dus rij er straks heen!
Bellen met de klantenservice.BlazeMuis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:08:
[...]
Hoe krijg je het voor elkaar dat je het op kan halen?
Tip voor de mensen die 'm op kantoor laten afleveren, bel even met de klantenservice om te verifiëren dat het bij hun ook bekend is dat het om een bedrijfsadres gaat. Anders zien zij het als een normaal adres en kan het dus ook in de avond geleverd worden. Bedrijfsadressen worden sowieso vóór 17:00 geleverd.
[ Voor 42% gewijzigd door Rivanov op 21-09-2018 08:09 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Serieus? Verdomme hèswv schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:56:
[...]
Beter ga je naar Oberhausen ipv in je nest liggen rotten. Daar zijn kennelijk SS watches verkrijgbaar zonder reservering volgens @rdgut het Watch levertijden topic
Misschien ga ik dan morgen wel even.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 21-09-2018 08:11 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klanten Service gebeld, ga niet een hele dag wachten op een pakket. Zonde van mn tijd.BlazeMuis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:08:
[...]
Hoe krijg je het voor elkaar dat je het op kan halen?
Woon er 10 min vandaan, dus dan kan ik beter zelf even rijden en gewoon een productieve dag hebben ipv thuis te chillen haha
Voor de zekerheid ook maar een briefje op de deur plakken: "Ik ben echt wel thuis, gewoon blijven bellen of kloppen"Uhuruburu schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:57:
[...]
Wel even ieder uur je deurbel checken! Gaat je niet gebeuren dat de bezorger daarom retour moet!!![]()
Edit: aangekomen in Apeldoorn maar tracking zegt Amsterdam, medewerkers weten er dus meer van dan ik.
[ Voor 23% gewijzigd door BlazeMuis op 21-09-2018 08:14 ]
Haha ja anders moet het weer via een doorstuur service enz.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:11:
[...]
Voor SS Watches naar Duitsland rijden... Ik maak er maar geen grappen over.
Ik heb net in mijn vakantie het boek: De laatste getuige uitgelezen...Pffff....Maak maar geen grapjes idd....Heftig, maar wat een boek!!!Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:11:
[...]
Voor SS Watches naar Duitsland rijden... Ik maak er maar geen grappen over.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Op het randje....Donstil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:13:
[...]
Haha ja anders moet het weer via een doorstuur service enz.
Nee hoor, die zijn geen preferred reseller van Apple. Telco’s en APR’s krijgen voorrang op 1e leveringen. MM vaak ook omdat ze een in-Store shop hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:10:
Bizar dat de grote partijen als Bol en Coolblue dus gewoon geen voorraad hebben op launchdag. Gaat er toch iets mis met je inkoop lijkt me.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Dit is de Apple Store in Amsterdam
Ik hoop nog steeds op een berichtje dat ik straks even in mijn pauze naar de MM kan, op 10 min rijden van hier...RobbieB schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:16:
[...]
Nee hoor, die zijn geen preferred reseller van Apple. Telco’s en APR’s krijgen voorrang op 1e leveringen. MM vaak ook omdat ze een in-Store shop hebben.
Verwijderd
Als er dus genoeg voorraad is gaat er dus wel wat mis met je inkoop. Want Coolblue had vorig jaar bij schaarste wel de iPhone X bij launch. Vandaag dus niet.RobbieB schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:16:
[...]
Nee hoor, die zijn geen preferred reseller van Apple. Telco’s en APR’s krijgen voorrang op 1e leveringen. MM vaak ook omdat ze een in-Store shop hebben.
Jawel, ze hadden een exclusieve pre order voor een aantal klanten en er is straks een exclusieve event in hun winkel in Den Haag. Daar zal al het voorraad wel liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:20:
[...]
Als er dus genoeg voorraad is gaat er dus wel wat mis met je inkoop. Want Coolblue had vorig jaar bij schaarste wel de iPhone X bij launch. Vandaag dus niet.
Wel een rare manier van werken/verkopen op deze manier.
Zie bijv https://twitter.com/robbe.../1042723525675692033?s=21
[ Voor 6% gewijzigd door Dennischo op 21-09-2018 08:25 ]
Verkocht Coolblue vorig jaar niet nog toestellen met abo?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:20:
[...]
Als er dus genoeg voorraad is gaat er dus wel wat mis met je inkoop. Want Coolblue had vorig jaar bij schaarste wel de iPhone X bij launch. Vandaag dus niet.
Nee daar waren ze toen al mee gestopt.WouterL schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:23:
[...]
Verkocht Coolblue vorig jaar niet nog toestellen met abo?
https://www.coolblue.nl/actie/abonnementen.htmlWouterL schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:23:
[...]
Verkocht Coolblue vorig jaar niet nog toestellen met abo?
Verwijderd
Heb gister een avond stress gehad met een iPhone 5.... alle contacten weg, sim niet herkend en dat soort grappigheden
Benieuwd naar de eerste ervaringen
Veel plezier, en ik geniet wel een beetje mee
Het is weer bijna September 2026 :)
Net in rotvaart boodschappen gaan halen. Hoef nu echt de deur niet meer uit
Energy, cola, bier en koek?Alpha89 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:34:
Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 08:08.
Net in rotvaart boodschappen gaan halen. Hoef nu echt de deur niet meer uit!
Mag toch aannemen dat je contacten gewoon in iCloud staan?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:31:
.... alle contacten weg, sim niet herkend en dat soort grappigheden
Fotonerd
Die van mij ook, status is net versprongen naar Processed at ROTTERDAM.Xilantof schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:36:
Mijn pakketjes liggen momenteel in Rotterdam (DHL), ben benieuwd hoelaat ze de deur uit gaan.
Opschieten moeten ze
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
03:12 Tilburg Herkomstscan
06:04 Heerenveen Aankomstscan
06:54 Heerenveen Bestemmingsscan
UPS of niemr.JamesBond schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:41:
Respect voor pakketbezorgers hoor.
no comment
Dit is geruststellend, begon al panisch te worden. Staat nog steeds op AmsterdamDennischo schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:38:
Let wel op, tracking van DHL loopt vaak 1-2 uur achter, iets met cache
[YouTube: The Fast And The Furious (2001) - Truck Hijacking Scene]
Jazeker, UPS.
Verwijderd
Waarom, omdat ze hun werk doen?mr.JamesBond schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:41:
Gebeurd vaak genoeg dacht ik haha!Toppe schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:42:
Ben ik de enige die hier aan denkt:
[YouTube: The Fast And The Furious (2001) - Truck Hijacking Scene]
Daar zit wel wat in, maar er zijn een heleboel mensen die liever thuis aan de uitkering zitten dan dit werk doen.
Why?mr.JamesBond schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:41:
Midden in de nacht van Tilburg naar Heerenveen in net geen drie uur? Beetje traag niet
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Verwijderd
Van scan tot scan, met 80km/h. Gewoon netjes op schema gok ik.Tylen schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:45:
[...]
Why?
Midden in de nacht van Tilburg naar Heerenveen in net geen drie uur? Beetje traag niet
Die chauffeurs zullen ongetwijfeld een keertje met pauze gaan, toch?Tylen schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:45:
[...]
Why?
Verwijderd
Inderdaad raar. En de mailing die naar deze klanten is uitgegaan hebben een paar van ooit eens een iPhone gekocht. Volledig willekeurig gegaan en niet eens goede klantenDennischo schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:22:
[...]
Jawel, ze hadden een exclusieve pre order voor een aantal klanten en er is straks een exclusieve event in hun winkel in Den Haag. Daar zal al het voorraad wel liggen.
Wel een rare manier van werken/verkopen op deze manier.
Zie bijv https://twitter.com/robbe.../1042723525675692033?s=21
Dan komt ie waarschijnlijk tussen 18 en 21uVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:44:
"Shipment on hold"... PANIEK!
Aah dat is ruk. Dan zit je in de avond zending.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:44:
"Shipment on hold"... PANIEK!
Als die met DHL verzonden gaat worden dan wel ja. DHL doet eerst bedrijven en daarna pas particulieren!patrique70 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:47:
[...]
Dan komt ie waarschijnlijk tussen 18 en 21u
Vandaar mijn tip die ik enkele posts hierboven gaf, om door te geven dat het een bedrijfsadres betreft als je het op kantoor wilt laten bezorgen.Jieve schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:54:
[...]
Als die met DHL verzonden gaat worden dan wel ja. DHL doet eerst bedrijven en daarna pas particulieren!
Vanavond tussen 18-22 wordt hij geleverd. Top!
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Maar het is natuurlijk wel vrij aannemelijk dat je bij een particulier als bezorgbedrijf 's-avonds bezorgen, omdat de meeste mensen dan wel thuis zijn.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Pickup Date: 2018-09-20 09:27:00
Estimated Delivery Date: 2018-09-21 23:59:00
Ship From: Ship To:
Waalwijk,
NL AMSTERDAM,
NL
EVENT CATEGORY
21 Sep 18 9:05 AM - With delivery courier - AMSTERDAM,NETHERLANDS, THE
MT v3 | EMS 146, VNS 116, BMS 111 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA
Haha, meen je? Waar?d.castello schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:15:
Er is net een DHL bus omgewaaid op de snelweg 😩
Voor je bestelling met ordernummer ... heeft KPN laten weten dat ze je niet voor een nieuwe termijn als klant accepteren. Daarom hebben we je bestelling moeten annuleren.
Zowel de klantenservice als afdeling credit risk gesproken en daar zien zij niets bijzonders. Ze zien zelfs dat er zowel 18 als 20 september een check / aanvraag is geweest die als geaccepteerd staat!
Bovendien is de order geannuleerd en moet ik opnieuw een bestelling plaatsten? Dus opnieuw aanvraag doen, opnieuw dik aanbetalen terwijl m’n betaalde geld pas over een weer retour op de rekening staat. Nu uiteraard alweer een jaar in de wacht.
Man o man, laatste keer geweest dat ik daar heb besteld! Stelletje faalhazen!
Sinds dat kredit check is er best veel gezeik.Lucifertje schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:18:
Oké, ik ben pislink vanwege Belsimpel. Ik krijg gisterenavond een e-mail dat mijn bestelling en verlenging zijn geannuleerd. Dit omdat:
Voor je bestelling met ordernummer ... heeft KPN laten weten dat ze je niet voor een nieuwe termijn als klant accepteren. Daarom hebben we je bestelling moeten annuleren.
Zowel de klantenservice als afdeling credit risk gesproken en daar zien zij niets bijzonders. Ze zien zelfs dat er zowel 18 als 20 september een check / aanvraag is geweest die als geaccepteerd staat!
Bovendien is de order geannuleerd en moet ik opnieuw een bestelling plaatsten? Dus opnieuw aanvraag doen, opnieuw dik aanbetalen terwijl m’n betaalde geld pas over een weer retour op de rekening staat. Nu uiteraard alweer een jaar in de wacht.
Man o man, laatste keer geweest dat ik daar heb besteld! Stelletje faalhazen!
Daarom gewoon lekker los kopen en SO erbij
hierook aangekomen, zie dat e tijd van 742 naar 945 is gegaan verder niks, word laat vandaag.. nja kan ik iig rustig werkenDeadDevil6210 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:31:
mijn DHL zending is vanochtend in amsterdam aangekomen. zal wel middag zending worden en rond 19:00u geleverd worden (omgeving nieuwegein) was met hoesje ook zo
no comment
On Hold is niet erg dat gebeurd vaker (ook met men hoesje woensdag) komt gewoon pas met middag zending meeBekSide schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:32:
Hier ook DHL on Hold man man
in de middag bij mij.
ps: maar ff off line... komt toch nog niet...
[ Voor 21% gewijzigd door Martinus op 21-09-2018 09:37 ]
no comment
Nu overigens
Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
DHL Parcel is niet hetzelfde als DHL Express dacht ik. Dat is het oude selectvracht.
[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 21-09-2018 09:37 ]
Het is weer bijna September 2026 :)
hmmm, nja zal.. ligt nog steeds in ams, en mot naar Groningen... dus de middag ..Donstil schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:36:
Ik had meestal UPS maar valt nu op dat DHL helemaal uit Amsterdam moet komen terwijl er in Rotterdam (20minuten van hier) een gigantisch distributiepunt zit.
Nu overigens
[...]
[...]
DHL Parcel is niet hetzelfde als DHL Express dacht ik. Dat is het oude selectvracht.
no comment
Wij hadden twee abo verlengd met alles gelijk blijvend en 1 was ook geweigerd afgelopen vrijdag vanwege teveel mobiele aansluitingen op adres via KPN. Heel bijzonder, opnieuw erin laten zitten nu zijn ze weer goedgekeurd. Lijkt een KPN probleem en geen belsimpel.Jieve schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:23:
[...]
Sinds dat kredit check is er best veel gezeik.
Daarom gewoon lekker los kopen en SO erbij
Dient hier op kantoor aan het eind van de A15 (Bemmel) afgeleverd te worden, en zo te zien gaat dit prima lukken.
Zou zo maar kunnen dat wij in het zelfde bootje zitten.Da_Vinz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:42:
9:40 With delivery courier... vanuit Amsterdam naar omgeving Nijmegen... volgens DHL website wordt er in mijn postcode gebied tussen 11 en 15 bezorgd... ben benieuwd....
Fotonerd
[ Voor 4% gewijzigd door de Foarsitter op 21-09-2018 09:46 ]
Waar heb jij het tijds pad vandaan gehaald? want als ik jou hoor is DHL sneller in nijmegen vanuit amsterdam dan in nieuwegein bij mij komt ie pas tussen 14:00 en 18:00u (link hier boven) maar dat bleek parcel te zijn neit express.Da_Vinz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:42:
9:40 With delivery courier... vanuit Amsterdam naar omgeving Nijmegen... volgens DHL website wordt er in mijn postcode gebied tussen 11 en 15 bezorgd... ben benieuwd....
Wordt wss middag/avond zending dan (als het DHL is)assasinbats schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:47:
Oh weledelgeleerde wijzen in dit topic. Ik ben beloond met de status "On hold" sinds een half uur. Wat gaat dit voor mij betekenen?
Dat straks de iPhone fee voor je deur staat en een pakketje komt afgevenassasinbats schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:47:
Oh weledelgeleerde wijzen in dit topic. Ik ben beloond met de status "On hold" sinds een half uur. Wat gaat dit voor mij betekenen?
Laten we hopen dat UPS alleen 'overflow' doet en dus minder pakketjes te bezorgen heeft
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Waarom? UPS bezorgd ook gewoon net als DHLRobbieB schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:48:
Er zijn hier wel veel mensen met DHL en niet met UPS.
Laten we hopen dat UPS alleen 'overflow' doet en dus minder pakketjes te bezorgen heeft
Ja idd... A15 ligt wel op de route naar Nijmegen....Kjellzw schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:44:
[...]
Zou zo maar kunnen dat wij in het zelfde bootje zitten.
Ik heb dat hier vandaag: https://www2.dhlparcel.nl...ce/bezorgtijd-mijn-gebiedDeadDevil6210 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:46:
[...]
Waar heb jij het tijds pad vandaan gehaald? want als ik jou hoor is DHL sneller in nijmegen vanuit amsterdam dan in nieuwegein bij mij komt ie pas tussen 14:00 en 18:00u (link hier boven) maar dat bleek parcel te zijn neit express.
Same bij mij. maar ze mogen wel eerst die van jou doen, in Groningen en dan die van mij in Assen, En dan graag nog ff 2 uurtjes wachtenmr.JamesBond schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:46:
Die van mij ligt nog steeds in Heerenveen
Dat geldt alleen voor DHL Parcel. Apple verzendt met DHL Express.Da_Vinz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:53:
[...]
Ik heb dat hier vandaag: https://www2.dhlparcel.nl...ce/bezorgtijd-mijn-gebied
Dit topic is gesloten.
![]()
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.