Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
grote_oever schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:20:
[...]

De store zelf heeft in Amsterdam ook al een week geen voorraad gehad. Düsseldorf is deze week de gelukkige.
Nee hoor, ik heb daar woensdagochtend besteld. Heel kort waren ze beschikbaar (5 minuten).
Gisteren opgehaald.

Voor degene die 'm ook willen kopen bij Apple Store: inchecktijd is onzin. Je kunt gewoon kopen en dan moet je vervolgens binnen drie weken ophalen. Die van mij heb ik woensdagochtend gekocht en gisteren opgehaald, maar het kon nog tot 13 december.

De rest: sterkte met wachten. Het is de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 10:19
grote_oever schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:20:
[...]

De store zelf heeft in Amsterdam ook al een week geen voorraad gehad. Düsseldorf is deze week de gelukkige.
Ligt er denk aan welke je zoekt. Vanmorgen was er nog een 64GB SC beschikbaar (06:01), maar verder blijft het inderdaad rustig qua voorraad :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21
DutchCrownNL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:46:
[...]

Ligt er denk aan welke je zoekt. Vanmorgen was er nog een 64GB SC beschikbaar (06:01), maar verder blijft het inderdaad rustig qua voorraad :)
Je hebt gelijk inderdaad. Ik krijg de mailtjes van de 64gb sc inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Zilver 64 & 256 beschikbaar in Rotterdam, Utrecht HC & Nieuwegein :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DudeAMS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-03-2022
Have the same here. Ordered mine 5th of November, and it's still pending with the time of 28th November - 5th December.

Dit is een Nederlandstalig forum, graag in het Nederlands dus :)

[ Voor 24% gewijzigd door Hoedje op 24-11-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:50
Een 256 SG af te halen in MM Eindhoven. Besteltijd 27-10
Zelf al voorzien, iemand geintressseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbomckwek
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-11-2022
Raar bij de mediamarkt, op i.whos en op de site staat op voorraad in Nieuwegein. Doe je een bericht, helaas dit is niet juist niet op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklesz
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-10-2022
Nicklesz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:14:
Mijn status staat sinds maandag op: Zending informatie ontvangen EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE.

Niks aan veranderd in de tussen tijd lekker vaag!

Ik lees een week geleden, dat mensen ook op een maandag die melding hebben gekregen en vrijdag het toestel mochten ontvangen.

Hopelijk is dit bij mij/ons dan ook zo!
Vandaag gebeld met DHL, na 5 dagen nog steeds geen status verandering namelijk.
Volgens DHL is mijn iphone niet eens opgehaald.. Dus die ligt nog ergens in china te wachten.

Toch hoop ik dat de T&T niet klopt, en ze straks aan de deur staan haha. Ik denk dat het dan toch pas 1 December gaat worden. Precies op de verwachte datum van apple (besteld op 30-10-2017)

[ Voor 7% gewijzigd door Nicklesz op 24-11-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09-2023
BekSide schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:05:
Een 256 SG af te halen in MM Eindhoven. Besteltijd 27-10
Zelf al voorzien, iemand geintressseerd?
PM! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklesz
net is trouwens status van de apple pagina wel veranderd naar: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid.

Iemand enig idee wanneer ik hem dan mag verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaGiL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10-2024
Nu al sinds afgelopen woensdagochtend 04:00 de status "Shipment information received", locatie eindhoven. Vervoerder DHL Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plubluh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-08-2021
Rexistant schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:35:
[...]

Ze zouden een dezer dagen een grotere levering krijgen. Maar ik vermoed dat ik daar alsnog niet bij zit. Al krijgen ze er bv 200 binnen, dan kan het zijn dat er maar bv 40 SG 64gb toestellen bij zitten. Is maar een voorbeeld. Dus het is helaas gewoon afwachten, fijne is wel inderdaad de 3 jarige garantie. Ook fijn om je toestel verder te verkopen binnen die tijd. Ben benieuwd pff, kan in ieder geval niet meer wachten... Succes!
Heb jij inmiddels je toestel al ontvangen? Ik sta nu 66 op de lijst, dus zou jij bovenaan ongeveer moeten staan? Ik zie dat ze op de website zeggen alle voor vandaag bestelde modellen voor kerst uit te leveren. Dan kan dat van ons nooit lang meer duren zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Bij mij ging het vlot... van China naar Korea Incheon.. tot eergister, nu staat er sinds eergisteren Uw pakket is onderweg. Wij zijn uw aflevering aan het plannen.

en bovenop de UPS pagina staat: Aflevering gewijzigd, Geplande afleverinformatie is momenteel niet beschikbaar. Kijk later nog eens.

terwijl hij vandaag zou komen :(

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-01-2021
Plubluh schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:33:
[...]

Heb jij inmiddels je toestel al ontvangen? Ik sta nu 66 op de lijst, dus zou jij bovenaan ongeveer moeten staan? Ik zie dat ze op de website zeggen alle voor vandaag bestelde modellen voor kerst uit te leveren. Dan kan dat van ons nooit lang meer duren zou je zeggen.
He! Ja, ik zag je berichtje dus dacht laat maar meteen bellen. Ik sta nu op positie 12, en vorige week donderdag was dat nog 43. Dus hopelijk gaat het hard, zodat iedereen eindelijk kan gaan genieten van de X. Persoonlijk denk/hoop ik dat wij hem binnenkort al gaan ontvangen!

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DudeAMS
What list is this you guys are talking about? Is it from Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
DudeAMS schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:16:
What list is this you guys are talking about? Is it from Apple?
If you order an Iphone for example at an Amac (Apple Reseller) then you will be on a list. 😊

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DudeAMS
Rexistant schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:17:
[...]

If you order an Iphone for example at an Amac (Apple Reseller) then you will be on a list. 😊
Ahh great, I ordered it from Apple straight away, and they don't have any lists what so ever. Friend of mine ordered it from Vodafone, 4 weeks ago, and just got an SMS that he'll receive €5 discount each month from his subscription, because his phone is delayed.

Would be great to have something from Apple too! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-09 20:47
Zelf vandaag ook het bericht van Vodafone ontvangen dat ik korting krijg. Telefoon een week of 4 gelden besteld....dus gaat nog even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:23
RobbieHifi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:32:
Zelf vandaag ook het bericht van Vodafone ontvangen dat ik korting krijg. Telefoon een week of 4 gelden besteld....dus gaat nog even duren.
Dat bericht heb ik ook gekregen.. 5 euro korting. Alleen wat ik mij afvraag of deze korting er nog bij komt naast de combinatie korting van Ziggo/Vodafone.. Dat staat er niet echt duidelijk in.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:44
jdiezrequejo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:54:
[...]

Dat bericht heb ik ook gekregen.. 5 euro korting. Alleen wat ik mij afvraag of deze korting er nog bij komt naast de combinatie korting van Ziggo/Vodafone.. Dat staat er niet echt duidelijk in.
Ja, is een extra korting dus als je ziggo hebt krijg je nu 10,- per maand korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:01
Voor de geïnteresseerde, mediamarkt Amsterdam heeft de zilvere 64GB X op voorraad online, morgen in huis. https://www.mediamarkt.nl...-64gb-zilver-1537132.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Reem0nN schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:56:
Voor de geïnteresseerde, mediamarkt Amsterdam heeft de zilvere 64GB X op voorraad online, morgen in huis. https://www.mediamarkt.nl...-64gb-zilver-1537132.html
Je vergeet het woordje werkdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Rosmalen schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:34:
Bij mij ging het vlot... van China naar Korea Incheon.. tot eergister, nu staat er sinds eergisteren Uw pakket is onderweg. Wij zijn uw aflevering aan het plannen.

en bovenop de UPS pagina staat: Aflevering gewijzigd, Geplande afleverinformatie is momenteel niet beschikbaar. Kijk later nog eens.

terwijl hij vandaag zou komen :(
Ik had hetzelfde. Die van mij is vandaag vertrokken (eindelijk) uit Korea. Leverdatum nu maandag 27 november.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 15:28
na heel veel twijfelen vandaag toch de knoop doorgehakt. Er was vanmiddag vrd bij de mediamarkt in Eindhoven centrum en rond half 5 vanaf mn 7 plus de bestelling geplaatst. Dus na het eten naar de MM gereden en ja hoor, geen vrd meer!! werkelijk waar! wat is dat een dom bedrijf zeg.... wat heeft een bestelling plaatsen dan voor zin? pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
dkawa schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:46:
na heel veel twijfelen vandaag toch de knoop doorgehakt. Er was vanmiddag vrd bij de mediamarkt in Eindhoven centrum en rond half 5 vanaf mn 7 plus de bestelling geplaatst. Dus na het eten naar de MM gereden en ja hoor, geen vrd meer!! werkelijk waar! wat is dat een dom bedrijf zeg.... wat heeft een bestelling plaatsen dan voor zin? pfffff
Voorraad als afhalen of bestellen?
Zou goed kunnen dat hij naar het filiaal verzonden gaat worden, en er dus morgen? pas is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 15:28
Er staat: direct afhalen

Dus voor mij betekent dit: stock, of niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn iPhone bij de Apple site heb besteld en hij is nog niet bij verzonden kan ik hem dan annuleren en me geld gelijk terug krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
dkawa schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:13:
Er staat: direct afhalen

Dus voor mij betekent dit: stock, of niet dan?
Ah ja dan wel :)
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:35:
Als ik mijn iPhone bij de Apple site heb besteld en hij is nog niet bij verzonden kan ik hem dan annuleren en me geld gelijk terug krijgen ?
Ligt eraan hoe je betaald hebt, maar je kan hem annuleren als hij nog in behandeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ligt eraan hoe je betaald hebt, maar je kan hem annuleren als hij nog in behandeling is.
[/quote]

Heb met iDeal betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:46:
[...]

[/quote]

Heb met iDeal betaald
Dan krijg je gewoon je geld terug, maar direct is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa zag het 3 tot 5 dagen is het terug gestort maar ik moet nog tot 1-8 dec wachten dus dan kan ik beter wachten dan denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaGiL
MuscularPonyy schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:00:
[...]

Bij mij staat est. delivery nu op 24 november!
Is de X al geleverd bij je? Bij mij blijft de datum hangen op 5 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Mijn iPhone X zou vandaag geleverd worden, maar er is niemand geweest. Ik heb ook een White Sillicone hoesje gekocht bij Coolblue. Die zou ook vandaag geleverd worden. Niet gebeurd.

Al met al een topdag dus in de wereld van internetaankopen.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
mOrPhie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:21:
Mijn iPhone X zou vandaag geleverd worden, maar er is niemand geweest. Ik heb ook een White Sillicone hoesje gekocht bij Coolblue. Die zou ook vandaag geleverd worden. Niet gebeurd.

Al met al een topdag dus in de wereld van internetaankopen.
Waar heb je je Iphone besteld?

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Rexistant schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:44:
[...]

Waar heb je je Iphone besteld?
Apple

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Man man man... Apple is met mij aan het trollen. Eerste keer in tijden dat ik smorgen voorraad niet check. Is er weer voorraad geweest bij Apple store. Zelfs gisteravond nog gekeken, maar omdat ik toen geen mail had ontvangen dacht ik dat er vanmorgen ook niks kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Laatst online: 13-08 20:06
grote_oever schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 07:19:
Man man man... Apple is met mij aan het trollen. Eerste keer in tijden dat ik smorgen voorraad niet check. Is er weer voorraad geweest bij Apple store. Zelfs gisteravond nog gekeken, maar omdat ik toen geen mail had ontvangen dacht ik dat er vanmorgen ook niks kwam.
Heb je er nu nog steeds geen 1?

Als je de app Telegram hebt, voeg “iphone x ophalen” toe. Krijg je netjes bericht welke wat beschikbaar wordt de volgende ochtend of om 23:00. Ik krijg nog steeds de wereld aan berichtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple levertijd staat op 29-nov tot 6 dec en nog geen verandering in status. Is dat niet raar, aangezien de levertijd nu op slechts 1-2 weken staat.

@X-GeaR Al wat gehoord van jou bestelling of heb je die geannuleerd nadat je hem in de winkel hebt benachtigt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Flamingo BB schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 07:51:
[...]

Heb je er nu nog steeds geen 1?

Als je de app Telegram hebt, voeg “iphone x ophalen” toe. Krijg je netjes bericht welke wat beschikbaar wordt de volgende ochtend of om 23:00. Ik krijg nog steeds de wereld aan berichtjes...
Nee, vind het overigens heel tof dat tweakers mij probeert te helpen, maar tis net allemaal te ver weg en heb een te druk schema om daar heen te rijden. Nu zou ik in het weekend wel een ritje naar Amsterdam kunnen regelen, maar dan moeten ze wel beschikbaar zijn.

Mijn onlinebestelling loopt nu in de eerste paar dagen van de Apple geschatte levertermijn. Nog steeds geen beweging in bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
grote_oever schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:07:
[...]

Nee, vind het overigens heel tof dat tweakers mij probeert te helpen, maar tis net allemaal te ver weg en heb een te druk schema om daar heen te rijden. Nu zou ik in het weekend wel een ritje naar Amsterdam kunnen regelen, maar dan moeten ze wel beschikbaar zijn.

Mijn onlinebestelling loopt nu in de eerste paar dagen van de Apple geschatte levertermijn. Nog steeds geen beweging in bestelling.
Eenmaal betaald kun je ‘m ook wel op een andere dag halen ipv het door jou geselecteerde tijdstip van die dag.

Hij was net weer een paar min beschikbaar de 256 GB SG (09:19 - 09:21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Flamingo BB schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:24:
[...]

Eenmaal betaald kun je ‘m ook wel op een andere dag halen ipv het door jou geselecteerde tijdstip van die dag.

Hij was net weer een paar min beschikbaar de 256 GB SG
Ik denk dat er 1 geannuleerde bestelling is geweest. Had de telefoon in m’n hand toen mailtje kwam. Maar er was toen heen bewchikbaarheid.

De 256gb sg is, met uitzondering van vandaag, bijna 1 1/2 week niet op voorraad geweest (laatste keer vorige week donderdag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grote_oever schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:07:
Zou het misschien zo kunnen zijn, zoals ik een paar post terug al reageerden, dat Apple bezig is met zich voor te bereiden om vanuit Nederland te gaan verzenden. En dat je begin volgende week je bestelling wordt verzonden en de volgende dag al in huis is? Of is dit te positief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:32:
[...]

Zou het misschien zo kunnen zijn, zoals ik een paar post terug al reageerden, dat Apple bezig is met zich voor te bereiden om vanuit Nederland te gaan verzenden. En dat je begin volgende week je bestelling wordt verzonden en de volgende dag al in huis is? Of is dit te positief?
Je reactie las ik eerder al. Zie alleen geen enkele reden waarom Apple zich voor gaat bereiden om de iPhone vanuit Nederland te verzenden. Volgens kun je elke iPhone die ontvangen wordt nog horen sussen van het fabriekproces. Volgens mij heeft Apple veel baat bij het zo snel mogelijk uitleveren. Waar de kleine voorraad vandaan komt die Amsterdam heeft gekregen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaGiL
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:32:
[...]

Ik hoop het. Ik vind het erg slecht gaan deze keer. Voorheen werd ik altijd netjes op de hoogte gehouden en wist je precies waar je phone of macbook was, nu zie ik alleen dat de CC belast is, de phone verzonden, maar de vervoerder heeft alleen een aankondiging......slechte zaak, juist ook voor de beleving van zo'n aankoop. Haalt het magische gevoel wel een beetje weg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grote_oever schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:00:
[...]

Je reactie las ik eerder al. Zie alleen geen enkele reden waarom Apple zich voor gaat bereiden om de iPhone vanuit Nederland te verzenden. Volgens kun je elke iPhone die ontvangen wordt nog horen sussen van het fabriekproces. Volgens mij heeft Apple veel baat bij het zo snel mogelijk uitleveren. Waar de kleine voorraad vandaan komt die Amsterdam heeft gekregen weet ik niet.
Ik zou het ook niet weten waarom Apple dit zou doen. Maar ik vind het wel vreemd dat bijna iedereen al ruim van te voren beweging in zijn/haar bestelling zag en het nu helemaal stil staat. In het geval dat Apple vanuit Nederland gaat versturen kan het zo zijn dat de toestellen allang onderweg zijn vanuit China zonder dat daarvoor de status van de bestelling wordt aangepast. Maargoed misschien hoop ik teveel, omdat het zolang duurt.

Afgelopen week stond de verwachte levertijd voor nieuwe bestellingen op 1-8 dec. Lijkt mij dat als je hem 3/4 weken geleden hebt besteld hem toch echt wat eerder zou moeten krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:09:
[...]

Ik zou het ook niet weten waarom Apple dit zou doen. Maar ik vind het wel vreemd dat bijna iedereen al ruim van te voren beweging in zijn/haar bestelling zag en het nu helemaal stil staat. In het geval dat Apple vanuit Nederland gaat versturen kan het zo zijn dat de toestellen allang onderweg zijn vanuit China zonder dat daarvoor de status van de bestelling wordt aangepast. Maargoed misschien hoop ik teveel, omdat het zolang duurt.

Afgelopen week stond de verwachte levertijd voor nieuwe bestellingen op 1-8 dec. Lijkt mij dat als je hem 3/4 weken geleden hebt besteld hem toch echt wat eerder zou moeten krijgen.
Wat ik van een tweaker begreep is dat dit de datum is dat Apple hem verzend en niet wanneer jij hem ontvangt. Zou dis betekenen dat de bestellingen die nu gedaan worden pas 8 dec verstuurd worden. En mijn bestelling zou dus binnenkort verzonden worden. Want met zaterdag en zondag erbij komt mijn uiterste levertijd heel dicht in de buurt. Enige ongelukkig hiervan is dat ik iedereen in dit topic hoor dat ze ruim voor de levertijd verstuurd en ontvang wordt, terwijl voor mij ik de eerste signaal ben dat ze hun uiterste levertijd niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grote_oever schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:19:
[...]

Wat ik van een tweaker begreep is dat dit de datum is dat Apple hem verzend en niet wanneer jij hem ontvangt. Zou dis betekenen dat de bestellingen die nu gedaan worden pas 8 dec verstuurd worden. En mijn bestelling zou dus binnenkort verzonden worden. Want met zaterdag en zondag erbij komt mijn uiterste levertijd heel dicht in de buurt. Enige ongelukkig hiervan is dat ik iedereen in dit topic hoor dat ze ruim voor de levertijd verstuurd en ontvang wordt, terwijl voor mij ik de eerste signaal ben dat ze hun uiterste levertijd niet halen.
Wat Apple op de eerste pagina's aangeeft is inderdaad het aantal weken dat hij wordt verzonden. Echter wanneer je hem in je mandje legt kun je ook het datum van bezorging zien en die stond afgelopen week op 1-8 dec en nu op 5-12 dec.

Ik zie een paar post terug dat je bezorging op 30 nov - 7 dec stond? Is dat nog steeds zo? Mijn bezorging staat namelijk op 29 nov - 6 dec.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2017 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:59:
Apple levertijd staat op 29-nov tot 6 dec en nog geen verandering in status. Is dat niet raar, aangezien de levertijd nu op slechts 1-2 weken staat.

@X-GeaR Al wat gehoord van jou bestelling of heb je die geannuleerd nadat je hem in de winkel hebt benachtigt?
Dat laatste. Woensdag geannuleerd, toen nog geen verandering in status. Ik verwacht dat die van jou maandag wordt verstuurd en donderdag of vrijdag arriveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperDen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-04 21:05
Bij Amac zijn er nu nog 72 mensen voor mij. Geen idee welke uitvoering die allemaal besteld hebben. Iemand een idee hoe “hard” dat gaat? Heb een 256GB SG besteld op 27-10. Begint nu onderhand wel een beetje te jeuken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
DapperDen schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:48:
Bij Amac zijn er nu nog 72 mensen voor mij. Geen idee welke uitvoering die allemaal besteld hebben. Iemand een idee hoe “hard” dat gaat? Heb een 256GB SG besteld op 27-10. Begint nu onderhand wel een beetje te jeuken :9~
Hoelaat heb je besteld?

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Mijn iPhone die op gisteren geleverd zou worden, wordt nu volgens Apple de 27e geleverd. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaGiL
mOrPhie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:09:
Mijn iPhone die op gisteren geleverd zou worden, wordt nu volgens Apple de 27e geleverd. Ben benieuwd!
Super! UPS was het bij jou toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiphost
  • Laatst online: 01-10 08:42
mOrPhie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:09:
Volgens de website van De Apple Store wordt mijn 64SG ook geleverd op 27 november (Levering op schema). Volgens track and trace van UPS is de iPhone X onderweg (vanuit Seoul) en zijn ze de aflevering aan het plannen. De datum 27/11 staat er niet meer in. Is nu onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plubluh
  • Laatst online: 08-08-2021
DapperDen schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:48:
Als ik het goed is heeft amac een lijst per model. Jij zou dus de 73ste voor de 256GB SG zijn. Ik sta al een hele tijd op de lijst voor de 64gb sg en 't schiet nog niet echt op. In de laatst 2,5 week ongeveer 50 plekken opgeschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaGiL
Shiphost schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:24:
[...]

Volgens de website van De Apple Store wordt mijn 64SG ook geleverd op 27 november (Levering op schema). Volgens track and trace van UPS is de iPhone X onderweg (vanuit Seoul) en zijn ze de aflevering aan het plannen. De datum 27/11 staat er niet meer in. Is nu onbekend.
Hopelijk geldt dat ook voor de X'en die via DHL worden uitgeleverd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:44
Vandaag is mijn silver 64gb binnengekomen in de Vodafoneshop. Besteld 2/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkrat69
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-12-2021
Gisteren Silver 64gb Iphone X besteld bij Apple zelf, levering is 4 - 11 december momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DudeAMS
Ladies and gents, (sorry about english, but my dutch is awful) how do I add this "iphone x pickup" to my Telegram, could someone help me please? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DudeAMS
Nevermind, it worked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 08:30
grote_oever schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 07:19:
Tot nu toe is er elke zaterdag ochtend een levering geweest dus je hebt jezelf getrolled }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
neonite schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:47:
[...]

Tot nu toe is er elke zaterdag ochtend een levering geweest dus je hebt jezelf getrolled }:O
Ik ga voor X 256 SG. Volgens mij is de 64GB beter te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:08
De 256gb SG was tientallen minuten beschikbaar deze morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
NielsEngelman schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:04:
[...]

Ik had hetzelfde. Die van mij is vandaag vertrokken (eindelijk) uit Korea. Leverdatum nu maandag 27 november.. :|
Boh, de mijne is nogsteeds heerlijk in Korea volgens de track-and-trace.. geen updates meer na 23-11 vroeg. Dame van Apple vertelde nog vriendelijk, mocht ie er ná 4 december niet zijn "gewoon contact met ons opnemen dan stellen we een onderzoek in". Heerlijk dit.

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiphost
  • Laatst online: 01-10 08:42
Rosmalen schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:47:
[...]

Boh, de mijne is nogsteeds heerlijk in Korea volgens de track-and-trace.. geen updates meer na 23-11 vroeg. Dame van Apple vertelde nog vriendelijk, mocht ie er ná 4 december niet zijn "gewoon contact met ons opnemen dan stellen we een onderzoek in". Heerlijk dit.
Ik denk dat mijn pakket in dezelfde batch zit. Hoewel ik denk dat de melding “het pakket is onderweg” betekent dat her niet meer in Korea is. Bovendien staat er boven de pagina van UPS: maandag 27 november. Dus misschien toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

grote_oever schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:56:
[...]

Volgens het twitteraccount komt deze om 23:00 of 06:00 beschikbaar om af te halen in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Laatst online: 02-10 07:09

lonkhuijzen

100% ADH

Hier heb ik gisteren mijn iPhone X 64gb Silver ontvangen van mobiel.nl icm KPN.

Besteld op de 27e. Dus mobiel.nl levert ook uit.

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
Shiphost schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:28:
[...]

Ik denk dat mijn pakket in dezelfde batch zit. Hoewel ik denk dat de melding “het pakket is onderweg” betekent dat her niet meer in Korea is. Bovendien staat er boven de pagina van UPS: maandag 27 november. Dus misschien toch?
Aii ik hoop met je mee, bij mij staat er overigens nog niets over de 27e oid bij, enkel "Geplande afleverinformatie is momenteel niet beschikbaar. Kijk later nog eens." en de laatste locatie Korea

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperDen
Orderbevestiging is van 9.40 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperDen
Plubluh schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:37:
[...]

Als ik het goed is heeft amac een lijst per model. Jij zou dus de 73ste voor de 256GB SG zijn. Ik sta al een hele tijd op de lijst voor de 64gb sg en 't schiet nog niet echt op. In de laatst 2,5 week ongeveer 50 plekken opgeschoven.
Dat schiet idd. niet echt op nee, zouden we dan toch helemaal tot week 51 moeten wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
DapperDen schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:23:
[...]

Orderbevestiging is van 9.40 uur.
Okee! Ik heb hem om 08:57u besteld (achteraf blijkt dat je onverwachts al vanaf 08:15u kon bestellen) en toen stond ik al op de 91e plaats. Dus ik heb hem ook op de 27e besteld en stond op de 91e plaats. Vorige week heb ik gebeld en stond ik op de 43e plaats (tergend langzaam gaat dat dus) maar tot mijn verbazing stond ik gisteren op de 12e plaats. Heb zelf de 64gb SG besteld. Kan niet meer wachten, hoesje ligt al onder de stof😂.

Rexistant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamingo BB
grote_oever schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:56:
[...]

Morgenochtend weer 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Bij de MM zie ik af en toe de 64 op voorraad maar de 256 nergens te bekennen. Weer iemand hoe vaak daar leveringen binnenkomen doorgaans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:54
256 gb zilver beschikbaar in amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin99_8
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-08 16:25
Statz87 schreef op zondag 26 november 2017 @ 07:06:
256 gb zilver beschikbaar in amsterdam.
Nog steeds beschikbaar voor ophalen vandaag (of binnen 3 weken)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DudeAMS
Guys (sorry for english again), I ordered a 256gb SG today morning. The check-out process went well, I payed with ING iDeal. But after the bank's page, where the payment was successful, I got back to Apple's webshop, where it said they didn't get my payment. However I got an e-mail with "Uw bestelling wordt verwerkt. We sturen je een e-mail als je je artikelen kunt ophalen." and the money is missing from my account.

Is this normal? Or the payment didn't go through, and nothings gonna happen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
DudeAMS schreef op zondag 26 november 2017 @ 09:50:
Guys (sorry for english again), I ordered a 256gb SG today morning. The check-out process went well, I payed with ING iDeal. But after the bank's page, where the payment was successful, I got back to Apple's webshop, where it said they didn't get my payment. However I got an e-mail with "Uw bestelling wordt verwerkt. We sturen je een e-mail als je je artikelen kunt ophalen." and the money is missing from my account.

Its saying the order went through and you will be notified when you can collect the phone. Never heard of google translate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperDen
Rexistant schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:29:
[...]

Kan niet meer wachten, hoesje ligt al onder de stof😂.
Ja, hier ook 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
DudeAMS schreef op zondag 26 november 2017 @ 09:50:

I think the ordering system is down at this moment.
For example, the 256GB Silver is still available for pick-up in Amsterdam since 06:00 i believe..
And when i log in to my own account, i don't see any orders anymore. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:29
lonkhuijzen schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 21:38:
Hier heb ik gisteren mijn iPhone X 64gb Silver ontvangen van mobiel.nl icm KPN.

Besteld op de 27e. Dus mobiel.nl levert ook uit.
Positief! Ik wacht nog op mijn X 64GB Silver, heb de 27e ook besteld, verlenging met KPN. Hoe laat heb jij besteld? Ik 9.15 uur.

Weet jij wat er bij jouw order stond als prognose qua leverdatum? Ik zie nu half december staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08-2020
MaGiL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:05:
[...]

Is de X al geleverd bij je? Bij mij blijft de datum hangen op 5 december.
Nope.. Mijne is nu in Keulen. Est delivery 27 november nu!

Sapphire R9 280X - Asus VG248QE 144 Hertz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DudeAMS
Boomlaars schreef op zondag 26 november 2017 @ 10:03:
[...]

Its saying the order went through and you will be notified when you can collect the phone. Never heard of google translate?
Just went to the Apple Store, they didn't find my order in the system. The woman said it's weird because I have an order number which means that I ordered the phone, but they don't see it in the system. Meaning something did go wrong with the payment, and I'm screwed.

She said I have to call Apple tomorrow, or contact my bank because they cannot do anything about it.

So this means I woke up at 6am to spend a lot of money for something I don't even get, and now I have to run after my money. And I still don't have my phone.

I'm super pissed off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 21:59
davevanbeeten schreef op woensdag 15 november 2017 @ 23:41:
[...]

Ik zit in de luchtvaartwereld... Maar het uitladen van een vrachttoestel duurt wel eventjes. Is net iets meer dan 2 uurtjes geleden geland. Komt wel goed! Ik denk dat er wel over 1a 2 uurtjes wat duidelijk is
Is er een mogelijkheid om er achter te komen wanneer de volgende lading aankomt? Komen ze allemaal in Keulen aan ? Of ook Schiphol ? Landingstijden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
APPLEHARRY schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:21:
[...]

Is er een mogelijkheid om er achter te komen wanneer de volgende lading aankomt? Komen ze allemaal in Keulen aan ? Of ook Schiphol ? Landingstijden ?
Als je pakketje door UPS gedaan wordt dan komt hij naar Keulen idd. Volgens mij gaan er 6 vluchten per week. Is het traject ICN (Seoul) -> Almaty (even tanken) en dan naar Keulen. Zie link voor de vluchten Almaty -> Keulen. https://www.flightradar24.com/data/flights/5x11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08-2020
Shiphost schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:24:
[...]

Dit had ik ook. Dit betekent dat je order minimaal 1 werkdag vertraging heeft opgelopen...

Sapphire R9 280X - Asus VG248QE 144 Hertz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
Geplande aflevering:
Maandag, 27/11/2017 , Voor het einde van de dag

Laatste locatie:
Aangekomen - Koeln, Germany, Zondag, 26/11/2017

Hij komt, hij komt!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compagnon
  • Laatst online: 06-12-2023
Rosmalen schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:47:
[...]
Boh, de mijne is nogsteeds heerlijk in Korea volgens de track-and-trace.. geen updates meer na 23-11 vroeg.
Hoop voor jou dat het Zuid Korea is, las dat Kim er ook 1 wilde hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ACEwPsa2jUiftxuxOAq24r09/full.png
Staat mijne nu op, betekend dit dat hij vandaag of morgen komt?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Tortelli schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:45:
[afbeelding]
Staat mijne nu op, betekend dit dat hij vandaag of morgen komt?.
Ik neem aan dat een koerier niet 1 dag een iPhone thuis zal houden voor dat hij hem zal afleveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

@Jieve hij zou dus vandaag geleverd moeten worden?, dan moet ik mijn moeder ff doorgeven dat hij eraan komt ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
Tortelli schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:05:
@Jieve hij zou dus vandaag geleverd moeten worden?, dan moet ik mijn moeder ff doorgeven dat hij eraan komt ;).
Zoals ik het plaatje bekijk wel ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Die van mij (X 64GB Zilver), besteld op 20-11 met verwachte levering van 1 Dec - 8 Dec, staat nog op In Behandeling.
Ik verwacht binnenkort wel een statusverandering...

En stiekem de hoop dat ik hem voor het weekend in mijn handen heb (Whishful thinking :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:08
Iemand nog updates van Coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCrownNL schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:10:
Die van mij (X 64GB Zilver), besteld op 20-11 met verwachte levering van 1 Dec - 8 Dec, staat nog op In Behandeling.
Ik verwacht binnenkort wel een statusverandering...

En stiekem de hoop dat ik hem voor het weekend in mijn handen heb (Whishful thinking :+ )
Mijn bestelling van 29 nov - 6 dec staat ook nog op in behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:32:
[...]

Mijn bestelling van 29 nov - 6 dec staat ook nog op in behandeling.
Same here. Op 12 november besteld, en levering staat gepland op 29 nov - 6 dec (64GB, zilver), status nog steeds op "in behandeling". Ik hoopte dat hij er vóór mijn verjaardag (1 december) zou zijn, maar dat zal dus wel niet lukken. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:50:
[...]

Same here. Op 12 november besteld, en levering staat gepland op 29 nov - 6 dec (64GB, zilver), status nog steeds op "in behandeling". Ik hoopte dat hij er vóór mijn verjaardag (1 december) zou zijn, maar dat zal dus wel niet lukken. Jammer.
Ik hoop dat hij er donderdag/vrijdag wel is, maar ook ik heb er een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Hier de Iphone X 64GB Silver besteld bij Tele 2,1 week levertijd??we zullen het zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Jieve schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:07:
[...]

Zoals ik het plaatje bekijk wel ja...
Telefoon is binnen!; Iphone X 256GB Silver besteld op woensdag 1-11 via apple.nl.
Kortom vanavond mee aan de gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Mijn iPhone X is geleverd vandaag. Had wat voeten in de aarde, maar het is allemaal gelukt. Succes met jullie leveringen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklesz
Die van mij is ook vandaag geleverd! (30-10-2017 besteld bij Apple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Einde van de dag en nog steeds geen beweging in de bestelling. Overmorgen begint het leveringstermijn, maar dat gaat hij sowieso niet meer redden. Ben nu wel klaar met wachten.

Vraag me echt af hoe de online Apple Store bestellingen nu binnen 1-2 weken kan verzenden. Als ze dat nu al niet lukt met bestellingen van 3-4 weken geleden.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2017 16:32 ]

Pagina: 1 ... 53 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.