Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:02
Nog meer mensen die bij Vodafone besteld hebben en die al een update gekregen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tino
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 10:54
Tommzz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:55:
Nog meer mensen die bij Vodafone besteld hebben en die al een update gekregen hebben?
Ja ik, hoe lang nog nadat je deze update hebt gekregen krijg je de telefoon geleverd?

Uitleveren:
Uw bestelling is klaar voor verzending.
Uw bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat ziet u hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, het wachten word ik zo langzamerhand wel beu hoor..

Iemand onlangs nog een update ontvangen vanuit MediaMarkt?
Ging volgens mij in begin met redelijk bij hen, maar laatste tijd doodstil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vrijdag is m'n 64 GB SG retour gegaan vanwege een probleem met de schermcoating, vervanging staat op 28 nov. - 5 dec. als leverdatum. Heb met Apple gebeld of ik wellicht eerder mijn vervangende toestel zou kunnen ophalen in een store, maar dat konden ze niet beloven, wel dat ik eventueel de vervanging aan de deur zou kunnen weigeren, mocht ik zelf ergens eerder een nieuwe vandaan heb kunnen halen... waarna er alsog een restitutie plaatsvindt.

Dat zou dus betekenen dat ik dan wel de prijs van een tweede moet voorschieten, maar je moet toch iets om sneller je spullen te hebben :+

Dus me maar weer aangemeld voor de stock tracker :') ik zie het wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Nou, wat Apple mij verteld heeft gisteren weet ik niet, maar er klopt vrij weinig van. Zojuist tracking-informatie ontvangen van UPS en mijn iPhone ligt nog fijn in China hoor. :P Enfin, geduld dus. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:01
Sfynx schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:30:
Vrijdag is m'n 64 GB SG retour gegaan vanwege een probleem met de schermcoating, vervanging staat op 28 nov. - 5 dec. als leverdatum. Heb met Apple gebeld of ik wellicht eerder mijn vervangende toestel zou kunnen ophalen in een store, maar dat konden ze niet beloven, wel dat ik eventueel de vervanging aan de deur zou kunnen weigeren, mocht ik zelf ergens eerder een nieuwe vandaan heb kunnen halen... waarna er alsog een restitutie plaatsvindt.

Dat zou dus betekenen dat ik dan wel de prijs van een tweede moet voorschieten, maar je moet toch iets om sneller je spullen te hebben :+

Dus me maar weer aangemeld voor de stock tracker :') ik zie het wel...
Hoe zie je dat er iets mis is met het schermcoating, als ik vragen mag?
Ik pak meestal me telefoon gewoon uit de doos en prop er gelijk een screen protector op en zet hem in een case O-)

Ik zou dus niet eens weten of er wat is met het schermcoating!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Wow, ik krijg net een mail van T-mobile dat ze hem morgen komen bezorgen, zo uit het niets!

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
Reem0nN schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:33:
[...]

Hoe zie je dat er iets mis is met het schermcoating, als ik vragen mag?
Ik pak meestal me telefoon gewoon uit de doos en prop er gelijk een screen protector op en zet hem in een case O-)

Ik zou dus niet eens weten of er wat is met het schermcoating!
Avondje gebruiken en vervolgens zien dat het scherm op sommige plekken wel vet afstoot (oleophobic coating) en op andere plekken niet, dan zie je dus dit:

https://www.reddit.com/r/...ve_this_problem_on_their/

Dus deze laag is dan niet goed aangebracht, screenprotectors doe ik niet aan, altijd problemen mee gehad met lucht eronder en het feit dat het ranzig wordt en dus regelmatig vervangen moet worden.

Bij mijn huidige iPhone 5 is de coating nog prima na ruim 4 jaar, dus dat gezeur accepteer ik niet al op dag 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Sfynx schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:39:
[...]

Avondje gebruiken en vervolgens zien dat het scherm op sommige plekken wel vet afstoot (oleophobic coating) en op andere plekken niet, dan zie je dus dit:

https://www.reddit.com/r/...ve_this_problem_on_their/

Dus deze laag is dan niet goed aangebracht, screenprotectors doe ik niet aan, altijd problemen mee gehad met lucht eronder en het feit dat het ranzig wordt en dus regelmatig vervangen moet worden.

Bij mijn huidige iPhone 5 is de coating nog prima na ruim 4 jaar, dus dat gezeur accepteer ik niet al op dag 1 :P
Dat heb ik dus ook, een heel klein stukje.
Ik dacht misschien dat ik hem niet goed had schoon gemaakt.
Dat kwam ik tegen tijdens het plakken van mijn protector.

Als ik dit bij Apple breng, dan krijg ik zeker een refurbish toestel voor terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
Jieve schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:47:
[...]

Dat heb ik dus ook, een heel klein stukje.
Ik dacht misschien dat ik hem niet goed had schoon gemaakt.
Dat kwam ik tegen tijdens het plakken van mijn protector.

Als ik dit bij Apple breng, dan krijg ik zeker een refurbish toestel voor terug?
Zou ik de eerste twee weken sowieso niet akkoord mee gaan, dan nog liever een refund zodat ik gewoon weer een echt nieuw kan kopen. Ik ga ervan uit dat ze bij mij ook gewoon een nieuwe opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 08:14

KRC

Iemand van KPN al een mail? ik zie alles maar geen KPN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 20:30
EINDELIJK status uitleveren bij Vodafone! Wellicht heb ik hem morgen dus.
64GB SG, besteld rond 12:00 via Vodafone Next.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Sfynx schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:10:
[...]

Zou ik de eerste twee weken sowieso niet akkoord mee gaan, dan nog liever een refund zodat ik gewoon weer een echt nieuw kan kopen. Ik ga ervan uit dat ze bij mij ook gewoon een nieuwe opsturen.
Heb hem sinds 3/11, dus iets meer dan 2 weken.
Heb ooit iets omgeruild bij Apple, kwam er een iPhone uit zo een zakje, niet echt uit een doos.
Hoe weet je of een toestel echt nieuw is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 20:57
Jieve schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:35:
[...]

Heb hem sinds 3/11, dus iets meer dan 2 weken.
Heb ooit iets omgeruild bij Apple, kwam er een iPhone uit zo een zakje, niet echt uit een doos.
Hoe weet je of een toestel echt nieuw is of niet?
Er bestaat nog geen refurbished omdat er nog niets te refurbishen is geweest. Toch? Hoe dan ook nieuwe eisen. Anders de rechtsbijstand er op af sturen.

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
TFX77 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:44:
[...]

Er bestaat nog geen refurbished omdat er nog niets te refurbishen is geweest. Toch? Hoe dan ook nieuwe eisen. Anders de rechtsbijstand er op af sturen.
Ja idd, alleen als zij met een toestel aankomen, kan ik niet zien of dit een nieuw toestel is of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
Jieve schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:46:
[...]

Ja idd, alleen als zij met een toestel aankomen, kan ik niet zien of dit een nieuw toestel is of niet...
Oud kan hij niet zijn aangezien hij pas een maand in productie is.

Nooit, maar dan ook nooit heb ik problemen gehad met een gerefurbished product van Apple zelf.

13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
TFX77 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:48:
[...]

Oud kan hij niet zijn aangezien hij pas een maand in productie is.

Nooit, maar dan ook nooit heb ik problemen gehad met een gerefurbished product van Apple zelf.
Ja dat is ook waar. Thanks, even langs bij Apple :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFX77
Jieve schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:49:
[...]

Ja dat is ook waar. Thanks, even langs bij Apple :)
Als je naar de Apple store gaat dan krijg je waarschijnlijk sowieso een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:59

Redcoil

Polyinterpretabel

KRC schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:11:
Iemand van KPN al een mail? ik zie alles maar geen KPN :(
Toevallig zojuist weer de standaardmail van KPN gehad m.b.t. schaarste. De mails die ik heb nu gehad zijn:

04-11-2017 13:29 - Bestelbevestiging en mail dat telefoon door schaarste nog niet geleverd kan worden
14-11-2017 13:29 - Mail dat telefoon door schaarste nog niet geleverd kan worden
21-11-2017 13:29 - Mail dat telefoon door schaarste nog niet geleverd kan worden

[ Voor 6% gewijzigd door Redcoil op 21-11-2017 15:12 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 09:09
Moderator Serkan op VF forum:

Nieuwe update verwachte levertijden:

Ik heb zojuist contact gehad met onze interne afdeling over de verwachte levertijden van de iPhone X. De voorraad van de huidige week verloopt volgens planning, er zijn dus geen problemen of afwijkingen m.b.t. de leveringen. Vanaf komende week (week 48) ziet het er een stuk beter uit en verwachten we een aanzienlijk grotere voorraad te ontvangen. Dit geldt met name voor de 64 GB uitvoeringen. Dus indien je er deze week niet bij zit dan heb je vanaf volgende week een grotere kans Smiley Vrolijk

Belangrijk om te weten..
We ontvangen regelmatig informatie van de fabrikant (in dit geval Apple) over de verwachte leveringen. Aan de hand hiervan updaten wij het levertijdenschema. Dit houdt dus in dat de verwachte levertijden gewijzigd kunnen worden. Bij een grotere voorraad (zoals volgende week de verwachting is) zal de verwachte levertijd verkort worden, andersom zal het opgeschoven worden. Voor nu ziet het er in ieder geval goed uit.

Nogmaals bedankt voor jullie begrip en geduld!

https://forum.vodafone.nl...Phone-X/m-p/288629#M18070

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08-2020
mOrPhie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:32:
Nou, wat Apple mij verteld heeft gisteren weet ik niet, maar er klopt vrij weinig van. Zojuist tracking-informatie ontvangen van UPS en mijn iPhone ligt nog fijn in China hoor. :P Enfin, geduld dus. :)
Bij mij staat est. delivery nu op 24 november!

Sapphire R9 280X - Asus VG248QE 144 Hertz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

@MuscularPonyy Ja, bij mij nu ook!

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlafOtten
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-01-2021
Redcoil schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:53:
[...]

Toevallig zojuist weer de standaardmail van KPN gehad m.b.t. schaarste. De mails die ik heb nu gehad zijn:

04-11-2017 13:29 - Bestelbevestiging en mail dat telefoon door schaarste nog niet geleverd kan worden
14-11-2017 13:29 - Mail dat telefoon door schaarste nog niet geleverd kan worden
21-11-2017 13:29 - Mail dat telefoon door schaarste nog niet geleverd kan worden
Welk toestel heb je besteld? Ik ook nog niks binnen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaGiL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-10-2024
Bij mij helaas nog niets gewijzigd, nadat de leveringstermijn gisteren in een keer naar achteren werd verschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaGiL
Status nu net gewijzigd naar "Verzending wordt voorbereid".

X SG 64GB, besteld op 3 nov. W619***********

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuscularPonyy
MaGiL schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:56:

Nice! Zal die van jou wss morgen verzonden worden, zaterdag in huis :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Dannydekr schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:26:
EINDELIJK status uitleveren bij Vodafone! Wellicht heb ik hem morgen dus.
64GB SG, besteld op 27okt rond 12:00 via Vodafone Next.
Ook de T&T inmiddels binnen. Wordt afgeleverd op m’n werkadres, dus kan haast niet misgaan :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

OlafOtten schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:43:
[...]

Welk toestel heb je besteld? Ik ook nog niks binnen! :(
Heb de 64gb SG besteld. En jij?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 08:14

KRC

Redcoil schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:27:
[...]

Ik ook de 64gb sg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvar
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-09 08:45
Dannydekr schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:05:
[...]

Ook de T&T inmiddels binnen. Wordt afgeleverd op m’n werkadres, dus kan haast niet misgaan :)
bij mij nog steeds geen beweging in status :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritchiegreb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 07:26
Hallo,

Weet misschien iemand waar een x 64 gb zwart los tekoop is.

Ik heb vandaag verschillende mm gebeld, heel den haag stad doorzocht maar nergens wat tekoop.

Belsimpel heeft er genoeg op voorraad, maar die doen ze alleen weg inc een abo.

Mvg Ritchie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ritchiegreb schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:40:
Hallo,

Weet misschien iemand waar een x 64 gb zwart los tekoop is.

Ik heb vandaag verschillende mm gebeld, heel den haag stad doorzocht maar nergens wat tekoop.

Belsimpel heeft er genoeg op voorraad, maar die doen ze alleen weg inc een abo.

Mvg Ritchie
Sommige hier wachtten al 3 weken op een los toestel. Dus de kans dat je ergens een los toestel vind is klein. Grootste kans is reserveren bij de Apple Store in Amsterdam daar is af en toe voorraad voor losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
fvar schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:25:
[...]

bij mij nog steeds geen beweging in status :)
Op het Vodafone forum zag ik vandaag wel veel beweging. Helaas zit je dan niet bij deze batch. Vermoed dat ze er elke week maar enkele tientallen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Gelukt!!
Ik heb inchecktijd 19 uur.

Moet ik nog bellen dat ik morgen kom? Of is dat geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:42
Dannydekr schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:44:
[...]

Op het Vodafone forum zag ik vandaag wel veel beweging. Helaas zit je dan niet bij deze batch. Vermoed dat ze er elke week maar enkele tientallen ontvangen.
Vodafone zegt deze week alle bestellingen van 27 okt te leveren. En vanaf volgende week meer toestellen te krijgen om levertijden te verkorten. Begint er op te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Ruud0012 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 06:34:
[...]

Vodafone zegt deze week alle bestellingen van 27 okt te leveren. En vanaf volgende week meer toestellen te krijgen om levertijden te verkorten. Begint er op te lijken.
Dat klinkt hoopvol!

Op het KPN forum weet niemand ergens van en blijven ze maar aanhouden dat ze niet weten wanneer er leveringen komen en hoeveel toestellen er in een levering zitten. Ik geloof niet dat ze dit niet weten, maar je kunt er weinig aan doen...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 21:59
smoken schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:17:
Nou, nu is het 100% zeker, ik ben terug in dit topic! ;-)

Zijn er hier mensen die een 6 tot 12 december leverdatum hebben?
Pffft... balen dat ik zo lang moet wachten door een defect, maar ja. Het is wat het is zullen we maar denken.
Join the club :(:) ; Ik heb gisteren ook retouropdracht gegeven aan aftersales online store i.v.m. groene streep.
Leverdatum nieuwe staat nu op 6-12 december. 64 Gb Silver. Jij ? Ook via online store ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:17:
Nou, nu is het 100% zeker, ik ben terug in dit topic! ;-)

Zijn er hier mensen die een 6 tot 12 december leverdatum hebben?
Pffft... balen dat ik zo lang moet wachten door een defect, maar ja. Het is wat het is zullen we maar denken.
Na al die weken wachten zou een defect echt mijn grootste nachtmerrie zijn. En ik zie hier best wel een aantal mensen met een defect voorbij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlafOtten
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-01-2021
Redcoil schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:27:
[...]

256GB SG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
APPLEHARRY schreef op woensdag 22 november 2017 @ 06:58:
[...]

Join the club :(:) ; Ik heb gisteren ook retouropdracht gegeven aan aftersales online store i.v.m. groene streep.
Leverdatum nieuwe staat nu op 6-12 december. 64 Gb Silver. Jij ? Ook via online store ?
Als je mijn posts terug leest zie je dat ik, na heel veel gesprekken, de vrijdag van diezelfde week nog een nieuw toestel heb mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaGiL
MaGiL schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:56:

Status verzonden. Est delivery 5 december. Hoop dat dat nog wel een stuk eerder gaat worden. Via DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redcoil schreef op woensdag 22 november 2017 @ 06:54:
[...]

Dat klinkt hoopvol!

Op het KPN forum weet niemand ergens van en blijven ze maar aanhouden dat ze niet weten wanneer er leveringen komen en hoeveel toestellen er in een levering zitten. Ik geloof niet dat ze dit niet weten, maar je kunt er weinig aan doen...
Ik heb zelf bij een Apple Premium Reseller gewerkt. Dat ze niet weten hoeveel ze er krijgen klopt. Er staan altijd wel bestellingen(die vaak vooruitbetaald moeten worden) uit voor een bepaald product bij Apple, alleen de vraag is of je daadwerkelijk ook meteen die aantallen krijgt.

Vorig jaar met de release van de iPhone 7/7+ kon ik het bestelde aantal in het systeem zien, maar wat we daadwerkelijk kregen lag altijd een stuk lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:40
2 stuks space grey 64Gb vrijdag 17-11 besteld bij CentralPoint, gister 21 november tot mijn verbazing geleverd :-) Er stond er heel kort 1 op voorraad, toen 2 besteld en beide geleverd.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
En toen werd het stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:51

botoo

💀 too old to die young

De verwachting van Vodafone dat de bestellingen voor de X die na 27/10 geplaatst in 3 to 5 weken zal gebeuren is nu iig doorgeschoven naar 5 weken, de 3 weken hebben ze niet gehaald.

Wel jammer dat mijn bestelling dus wel op 27/10 is geplaatst maar dank zij de overbelasting op hun systemen is de bevestiging pas 30/11 naar mij verstuurd.

Naja, geduld is een schone zaak zegt men dan :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Vandaag bezorgd :). 8ste besteld bij T-mobile.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
botoo schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:30:
De verwachting van Vodafone dat de bestellingen voor de X die na 27/10 geplaatst in 3 to 5 weken zal gebeuren is nu iig doorgeschoven naar 5 weken, de 3 weken hebben ze niet gehaald.

Wel jammer dat mijn bestelling dus wel op 27/10 is geplaatst maar dank zij de overbelasting op hun systemen is de bevestiging pas 30/11 naar mij verstuurd.

Naja, geduld is een schone zaak zegt men dan :+
Das toch raar. In de bevestiging zou toch moeten staan, besteld 27-10? Jij zegt 30/11? Moet dat niet 30/10 zijn? Als dat zo is, dan:
. Zo negatief is het dus niet integendeel, de voorraad wordt alleen maar beter. Zoals gezegd in de update: binnen nu tot eind volgende week verwachten we de bestellingen t/m 31-10 te kunnen leveren. Dat betekent echt heel veel leveringen en blije iPhone gebruikers
Dit staat op Forum Vodafone en is door een Moderator geplaatst. Er is dus nog hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 21:40
Vandaag een SG 256GB geleverd gekregen van de online Applestore, besteld ong 09:20 op preorderday. Anderhalve week eerder dan door Apple gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:51

botoo

💀 too old to die young

Correct dat was een typo, moet idd 30/10 zijn.
* botoo wacht wel af wanneer de X op de mat ligt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Wil iemand een SG 64 GB? Ik heb een reservering bij LJS en hij is binnen voor afhalen (Den Haag). Laat het even weten, dan vraag ik of de reservering omgezet kan worden.
Eventueel kan 'ie misschien ook opgestuurd worden. Dat kan ik even navragen (als iemand geïnteresseerd is).

[ Voor 24% gewijzigd door X-GeaR op 22-11-2017 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:54
Misschien dat iemand hier iets aan heeft. CoolBlue heeft een 'tweedekans' iPhone X 64gb Silver online:
https://www.coolblue.nl/t...927-1088818191.1505862602

ong. 100 euro af. Ik zat te twijfelen maar voor +100 euro koop ik liever een nieuwe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
HeatWave schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:31:
Vandaag bezorgd :). 8ste besteld bij T-mobile.
Hoe dan ;( hier de 4e besteld. Op het T-Mobile forum zelfs mensen van nog eerder die hem nog niet hebben, en jij al wel? Veel plezier in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Chiii schreef op woensdag 22 november 2017 @ 17:12:
Misschien dat iemand hier iets aan heeft. CoolBlue heeft een 'tweedekans' iPhone X 64gb Silver online:
https://www.coolblue.nl/t...927-1088818191.1505862602

ong. 100 euro af. Ik zat te twijfelen maar voor +100 euro koop ik liever een nieuwe.
probeer deze te bestellen maar steeds is de winkelmand leeg als ik wil betalen 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rietish
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:05
.

[ Voor 99% gewijzigd door Rietish op 29-10-2019 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tino
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 10:54
Heb net mijn Iphone X 256 SG mogen ontvangen via PTT Post.

Besteld op vrijdag 27 oktober via Vodafone om 13:00.

Een ieder veel succes met wachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
Trip down memory lane....
PTT Post, gulden, Loeki de Leeuw ...

Veel plezier met je iPhone!!

[ Voor 8% gewijzigd door smoken op 22-11-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Rietish schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:00:
[...]

Dat is grappig. Ik weet 100% zeker dat dat mijn terug gestuurde iPhone X is. Deze is vandaag verwerkt in hun retour systeem en ik heb het geld vanmiddag terug gekregen.

Ik had hem terug gestuurd omdat de linker bovenkant van de behuizing bij het vasthouden ging kraken en ik dat niet vond kunnen voor een 1000+ euro smartphone.

En Coolblue zet vervolgens de tweedekans als “nieuwstaat” op hun webshop..
Bizar als ze dit zouden doen, dit lijkt me meer een gevalletje DOA. Dan hopen ze dat de volgende klant het niet merkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Iemand die ik nog kan helpen met een 256GB SG geseald met Apple bon tegen winkelprijs?

Anders gaat ie terug

[ Voor 12% gewijzigd door jmetselaars op 22-11-2017 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:08
256gb Silver komt beschikbaar in Apple Store voor afhalen.

[ Voor 12% gewijzigd door AnthonyR op 22-11-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:37
AnthonyR schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:58:
alleen 256? gehoord van store zelf? en wanneer in de ochtend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
SP75 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:11:
[...]

alleen 256? gehoord van store zelf? en wanneer in de ochtend?
Op dit moment wel. 06:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:37
Ik had juist de 64gb aangenomen van ze dat t verwacht werd waarschijnlijk misschien beide ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-01-2021
AnthonyR schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:58:
Voor afhalen alleen? En mensen die voor thuisbezorgen hebben gekozen?

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rexistant schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:28:
[...]

Voor afhalen alleen? En mensen die voor thuisbezorgen hebben gekozen?
Alleen afhalen en je moet vooraf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:42:
[...]

Alleen afhalen en je moet vooraf betalen.
Ja ik heb het toestel betaald via Ideal al op 27-10 om 08:57u. Dus snap even niet hoe het zit met mensen die ‘afhalen’ hebben. Amac kijkt toch naar een lijst?

Rexistant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rexistant schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:51:
[...]

Ja ik heb het toestel betaald via Ideal al op 27-10 om 08:57u. Dus snap even niet hoe het zit met mensen die ‘afhalen’ hebben. Amac kijkt toch naar een lijst?
Amac is niet hetzelfde als de Apple Store. Bij de Apple Store is er geen wachtlijst en heb je de keuze uit thuis laten bezorgen of indien er voorraad is reserveren en ophalen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:54:
[...]

Amac is niet hetzelfde als de Apple Store. Bij de Apple Store is er geen wachtlijst en heb je de keuze uit thuis laten bezorgen of indien er voorraad is reserveren en ophalen in de winkel.
Oh my God, je hebt gelijk. Dacht aan de Amac. Wist niet eens dat er echte Apple stores waren😂.

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iets over de iphone X leveringen bij Phone House ? Ervaringen....

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:57:
Weet iemand iets over de iphone X leveringen bij Phone House ? Ervaringen....
Hebben die nooit wat binnen gekregen dan, had bij diverse winkels gepreordered waaronder TPH maar eigenlijk nooit meer wat van TPH gehoord.

• MaGiL
Status Onderweg naar klant – verzending op schema bij Apple. Track & tracé DHL geeft alleen maar aan dat er informatie ontvangen is. Benieuwd waar dit heengaat.

• MuscularPonyy
Your package is in transit. We're updating plans to schedule your delivery... Est. was de 24e. Nu geen datum beschikbaar. Het zal toch niet....

Verwijderd

BoomTree schreef op donderdag 23 november 2017 @ 04:07:
[...]

Hebben die nooit wat binnen gekregen dan, had bij diverse winkels gepreordered waaronder TPH maar eigenlijk nooit meer wat van TPH gehoord.
Nee die hebben niks binnen gekregen... helaas. Ik zou de aller eerste zijn die de SG 256 geleverd zou krijgen. Vandaag een bericht gehad hij staat in backorder. Pfff wie weet hoelang dat gaat duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Apple (NL) heeft zonet verwachte levertijd voor de X aangepast.

Nu 1-2 weken levertijd

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 23-11-2017 15:06 ]

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Jezus. 1-2 weken bij Apple zelf en bij T-Mobile mooi nog 3 weken wachten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 10:19
Geert1976 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:39:

Nu 1-2 weken levertijd
Kreeg net al een mailtje inderdaad.
20 Nov besteld, verwachte levertijd 1-8 december :D

Nu even hopen dat ze Zaterdag gewoon op te halen zijn, dan ben ik toch in Amsterdam :P

[ Voor 13% gewijzigd door DutchCrownNL op 23-11-2017 16:47 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21

Nu 1-2 weken levertijd
Ik snap echt helemaal niks van de Apple levertijd. Zie inderdaad dat, als je nu besteld, de iPhone tussen 1 en 8 december geleverd wordt. Het gaat hier dan om de iPhone 256gb SG. Echter, mijn iPhone 256gb SG die ik begin november besteld heb staat nog steeds op dezelfde status als dag 1! Met een levertermijn van tussen de 30 nov en 7 december. Of het verkoop van de iPhone is, na mijn bestelling, volledig ingekakt of ik snap het niet.

@DutchCrownNL welk model en kleur?

[ Voor 3% gewijzigd door grote_oever op 23-11-2017 17:11 ]

• Nicklesz
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-10-2022
Mijn status staat sinds maandag op: Zending informatie ontvangen EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE.

Niks aan veranderd in de tussen tijd lekker vaag!

Ik lees een week geleden, dat mensen ook op een maandag die melding hebben gekregen en vrijdag het toestel mochten ontvangen.

Hopelijk is dit bij mij/ons dan ook zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Nu 1-2 weken levertijd
Dat is geen levertijd bij Apple. Dat is verzendklaar. Daarna kan het nog 6 werkdagen duren.

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Nicklesz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:14:
Mijn status staat sinds maandag op: Zending informatie ontvangen EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE.

Ik lees een week geleden, dat mensen ook op een maandag die melding hebben gekregen en vrijdag het toestel mochten ontvangen.

Wordt die van jou verstuurt met DHL of UPS?

• Nicklesz
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-10-2022
Door DHL "express"

Verwijderd

Hier nog altijd geen update. En al begin november besteld.

• fvar
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-09 08:45
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:37:
Hier nog altijd geen update. En al begin november besteld.
ik heb het op 27-10 besteld heb zelf geen update bij vodafone

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Dat is wel een verschil dan. Ik heb de zending van UPS en die wordt aardig goed geüpdatet.

• DutchCrownNL
grote_oever schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:04:
[...]

Ik snap echt helemaal niks van de Apple levertijd. Zie inderdaad dat, als je nu besteld, de iPhone tussen 1 en 8 december geleverd wordt. Het gaat hier dan om de iPhone 256gb SG. Echter, mijn iPhone 256gb SG die ik begin november besteld heb staat nog steeds op dezelfde status als dag 1! Met een levertermijn van tussen de 30 nov en 7 december. Of het verkoop van de iPhone is, na mijn bestelling, volledig ingekakt of ik snap het niet.

@DutchCrownNL welk model en kleur?
Ik heb de 64Gb Zilver besteld

• MaGiL
Nicklesz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:14:

DHL is idd drama met informeren, verpest toch wel een groot deel van de beleving in de aankoop van een iPhone.

Verwijderd

Yes vanmiddag om 12.00 was ie erl! UPS,Apple zelf, 27 oktober, 23u. 64 SG. Verwachte levertijd eerst 10 t//m 18 dec, toen 1 t/m 8 dec, toen vorige week mail dat ie de 20e verzonden zou worden. En nu dus binnen. En nu genieten!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:43
jmetselaars schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:41:
Iemand die ik nog kan helpen met een 256GB SG geseald met Apple bon tegen winkelprijs?

Anders gaat ie terug
Waar kom je vandaan? :)

Have you tried turning it off and on again?

• ThomasEGNL
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-09 16:10
Iemand ondertussen iets gehoord van tele2? Hier nog niks

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:58:
Yes vanmiddag om 12.00 was ie erl! UPS,Apple zelf, 27 oktober, 23u. 64 SG. Verwachte levertijd eerst 10 t//m 18 dec, toen 1 t/m 8 dec, toen vorige week mail dat ie de 20e verzonden zou worden. En nu dus binnen. En nu genieten!
Mijn levertijd staat op 29 nov - 6 dec en ik heb nog niets gehoord of gezien.

Lijkt wel of ze eerst nog een paar toestellen moeten verkopen voordat ze de container kunnen versturen oid.

• jasperv91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:07

jasperv91

PSN: Glutinator91

Hier ook nog niks.. wat was je besteldatum?
ThomasEGNL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:07:
Iemand ondertussen iets gehoord van tele2? Hier nog niks

• ThomasEGNL
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-09 16:10
jasperv91 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:03:
Hier ook nog niks.. wat was je besteldatum?

[...]
Mijn pa 1 november. Ik zelf 14 november.

• jasperv91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:07

jasperv91

PSN: Glutinator91

Ah ik had zelf op 12 november besteld de 64 gb SG maar heb deze afgelopen 20 november omgewisseld naar een 256 GB SG. Ben bang dat ik voorlopig nog wel kan wachten..
ThomasEGNL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:12:
[...]

Mijn pa 1 november. Ik zelf 14 november.

Verwijderd

Zou het zo kunnen zijn dat Apple vanaf volgende week niet meer vanuit China gaat versturen, maar vanuit Nederland en dat daardoor de verzending korter wordt en de verzendbevestiging later komt?

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:54

GforceNL

Out of memory....

Store is offline, kan helaas niks bestellen .... :'(

<Zinloze tekst hier>

• Shiphost
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-10 08:42
Mijn 64GB sg staat al de hele dag in Seoul. Komt uit Zhengzhou (China). Levering 27 november door UPS. Leuk dat je precies kan volgen welke route de iPhone aflegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Tim14ww schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:03:
Jezus. 1-2 weken bij Apple zelf en bij T-Mobile mooi nog 3 weken wachten..
Mijn vriendin heeft hem gisteren via Belsimpel bij Tmobile besteld en die ligt vandaag al klaar om op te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Weet iemand of de mediamarkt losse iPhones op voorraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Boomlaars schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 06:43:
Weet iemand of de mediamarkt losse iPhones op voorraad heeft?
Volgens mij niet, als ze ze al hebben zal dat voor abo’s zijn vermoed ik.
De grootste kans heb je bij de Apple Stores zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21
DutchCrownNL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 06:47:
[...]

Volgens mij niet, als ze ze al hebben zal dat voor abo’s zijn vermoed ik.
De grootste kans heb je bij de Apple Stores zelf.
De store zelf heeft in Amsterdam ook al een week geen voorraad gehad. Düsseldorf is deze week de gelukkige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:40

sanzut

It's always christmas time

Hoe lang vtv krijg je t&t-codes?
Mijne staat op Bestelling in behandeling, Levering 29 Nov - 6 Dec

Dat tijdvak komt intussen dichtbij..
Pagina: 1 ... 52 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.