Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-07-2024
Net Apple gebeld, omdat ik er niks meer van snap. Geschatte levering 14 november, terwijl het nu de 15e is. Wordt een ticket aangemaakt en daar word ik dan maandag over teruggebeld. De watches zouden er moeten zijn de iPhones de 20e? Wordt er allemaal niet duidelijk op, omdat meneer zelf de status van de vervoerder niet goed kon zien... Kan volgens hem ook vandaag, morgen of overmorgen zijn.

En bedankt maar weer voor deze nutteloze informatie :S

Winners don't use drugs!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is net geleverd!
Het waren hier stressvolle maar fijne 2 weken.
Tot volgend jaar dan maar weer ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

de mijne ook net ! toedels ;)

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molukker
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:51
Delio Nijmeijer schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:50:
Net Apple gebeld, omdat ik er niks meer van snap. Geschatte levering 14 november, terwijl het nu de 15e is. Wordt een ticket aangemaakt en daar word ik dan maandag over teruggebeld. De watches zouden er moeten zijn de iPhones de 20e? Wordt er allemaal niet duidelijk op, omdat meneer zelf de status van de vervoerder niet goed kon zien... Kan volgens hem ook vandaag, morgen of overmorgen zijn.

En bedankt maar weer voor deze nutteloze informatie :S
Belachelijk. Welke leverancier had je? DHL of UPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
Molukker schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:57:
[...]

Belachelijk. Welke leverancier had je? DHL of UPS?
Er staat SYNCREON NL met een traceernummer, nooit van gehoord.

Winners don't use drugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:40
Oguzhan58 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:39:
[...]

Ja klopt, die van @patrick9650 was in amsterdam dus dat was daarvoor, maar mijn bestelling is ook niet meer in hold, hij is in de sorteercentrum, dus hoop elk moment een out for delivery te verwachten. :)
En mijne staat nu op:

7 With delivery courier ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:56
1 Piece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick9650
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:19
ex87 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:58:
[...]

En mijne staat nu op:

7 With delivery courier ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:56
1 Piece
Hij is dus onderweg! 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Wonen we misschien alle 3 in dezelfde straat... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazeykazeman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:13
Delio Nijmeijer schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:58:
[...]

Syncreon is een distributiecentrum van Apple, deze doen dus niet de levering. Vanuit Syncreon gaan ze met DHL of UPS volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguzhan58
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-09 02:34
ex87 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:00:
Wonen we misschien alle 3 in dezelfde straat... ;)
De mijne is ook eindelijk bij de koerier, nou ik kan niet wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zordak
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-03 09:25
Vanmiddag bezorgd 256 gb space grey.
Besteld op 27-10 9:11
Bevestigings mail om 9:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UncleSam schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:34:
[...]

Heb jij ook op de 13de een verzendbevestiging (mail) gekregen van Apple. Ik wel namelijk. Die van mij is echter DHL en staat nog steeds op "Shipment infrormation received"
Ja 13 november om 14:21 heb ik de verzendbevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Laatst online: 19:22
Volgens mij heel veel blijhoofdjes hier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-09 12:19
De iPhone's die morgen geleverd gaan worden zijn weer in de lucht:

https://www.flightradar24.com/UPS11/f898de1

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molukker
  • Laatst online: 20:51
Delio Nijmeijer schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:58:
[...]

Stond ook bij mij op DHL. Heel apart, maar ik geloof er nog in dat je het deze week kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delio Nijmeijer
Molukker schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:29:
[...]

Stond ook bij mij op DHL. Heel apart, maar ik geloof er nog in dat je het deze week kan ontvangen.
Laten we het hopen, waarschijnlijk worden daar de watches met de iPhones samengevoegd.

Geschatte levering springt nu naar 16 november... fingers crossed!

[ Voor 10% gewijzigd door Delio Nijmeijer op 15-11-2017 14:31 ]

Winners don't use drugs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09 15:04
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:48:
[...]

Nou, ik schrok even van je bericht dus heb al mijn losse adapters er bij gepakt (trouwens nog een A1300 tegengekomen, binnenkort nog maar even omruilen en niet meer gebruiken tot die tijd). Maar ALLE A1400 adapters die ik heb (m.u.v. deze van de iPhone X) komen oorspronkelijk van Apple en allemaal zien er precies hetzelfde uit aan de onderkant en qua serienummer. Deze zouden volgens die site dus allemaal fake moeten zijn. Zelfs de adapter van m'n Apple Watch Series 3 (paar weken geleden geleverd gekregen via Apple rechtstreeks) zou dan fake moeten zijn. Ik geloof er dus niks van.
Ik heb 3x A1400 modellen in huis, 2x iPhone 5S en 1x iPad Mini
Deze zien er allemaal zo uit, origineel uit het Apple doosje, zoals de bovenste op dit plaatje:
http://www.appleclubeindh...laders-5W-pins-1200px.jpg

Die ik nu heb gekregen ziet er zo uit: https://i.stack.imgur.com/HYkgs.jpg
En er wordt op meerdere websites vermeld dat dit gewoon een counterfeit lader is.

Kan je eens een foto sturen van je Apple Watch Series 3 lader?

Edit: Hier zie ik overigens wel weer deze opdruk terugkomen, dus misschien toch een originele Apple lader maar dan in bulk gekocht? http://budgetlightforum.com/node/38492

[ Voor 10% gewijzigd door Chrisz op 15-11-2017 14:38 ]

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Inmiddels T&T dus morgen waarschijnlijk in huis!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:36
Ik zie dat mensen hier via Belsimpel besteld hebben, toch zie ik vaak negatieve ervaringen van mensen via Belsimpel. Wat is de ervaring van diegenen die net een iPhone X daar besteld hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xieoxer
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:49
Delio Nijmeijer schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:02:
[...]

Ik weet niet wat die van jou nu doet, maar die van mij staat op: Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum 14 november

Vervoerder is SYNCREON NL maar met het trackingnummer wat erbij staat kan ik niks vinden. Is nogal onduidelijk op Syncreon. Iemand bekend met deze vervoerder?
Precies het zelfde hier.
Status: Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum (15 november 2017)
Gesch. levering: 16 november 2017
Vervoerder: SYNCREON NL

Maar als ik dan de t&t invoer, dan zegt de website dat het pakketje niet gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Mn 256GB SG van coolblue is ook nog daadwerkelijk verzonden ook. Wie had dat gedacht 🙃

Week ouder dan de 64GB versie die net al bezorgd is.

Group1: iPhone
Group2: X
Generation:
Colour: Space Gray
Production week : -44- (November)
Production year : -2017-
Model introduced: -2017-
Capacity: 256GB
Memory - flavour: Soldered
Factory: FK (China, Zhengzhou - Foxconn)

Group1: iPhone
Group2: X
Generation:
Colour: Black
Production week : -45- (November)
Production year : -2017-
Model introduced: -2017-
Capacity: 64GB
Memory - flavour: Soldered
Factory: DN (China, Chengdu - Foxconn)

[ Voor 83% gewijzigd door b.jelle op 15-11-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prophasis schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:50:
Ik zie dat mensen hier via Belsimpel besteld hebben, toch zie ik vaak negatieve ervaringen van mensen via Belsimpel. Wat is de ervaring van diegenen die net een iPhone X daar besteld hebben?
Mijn ervaringen zijn beperkt. Wat ik weet is dit: Tele2 beloofde mij 3 dagen en maakte daar opeens 3 weken van. Belsimpel beloofde mij de volgende dag te leveren en deed dat ook.

Verpakking was netjes. Contract zoals afgesproken. Gratis pen ;)

Garantie afhandeling kan ik nu nog niets over zeggen, en omdat ik Apple care heb genomen verwacht ik eigenlijk niet dat ik Belsimpel verder nodig heb.

De enige kritiek die ik zou kunnen hebben is dat het eigenlijk scalpers zijn die dat slim hebben verborgen door de telefoons alleen met contract te verkopen.

Maar ja, zelf zullen ze dat vooral als een compliment zien en ik heb er toch maar mooi mijn voordeel mee gedaan. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
En ook hier binnen! De bestelling van Apple, een 256Gb SG! Bedankt allemaal was gezellig, tot volgende keer!

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
TrueGamer schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:40:
[...]

Ik heb zojuist een bevestiging van annulering ontvangen van de MM :?
Straks maar eens contact opnemen...
Nog goed gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 20:30
Nog steeds geen beweging met Vodafone :)
Las op het VF forum dat er morgen of overmorgen misschien weer een (kleine) voorraad komt, dus ben benieuwd of ik er dan bij kom (64GB SG, 27 okt 12:00)

[ Voor 6% gewijzigd door Dannydekr op 15-11-2017 15:35 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Ennnn binnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Raveon schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:23:
De iPhone's die morgen geleverd gaan worden zijn weer in de lucht:

https://www.flightradar24.com/UPS11/f898de1
Hoe kom je aan die vluchtnummers? Is dat gewoon onderdeel van de track&trace van Apple? (heb de mijne op 3 november besteld, dus mijn bestelling is nog in voorbereiding)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:28
Begint nu vervelend te worden.

UPS zou leveren tussen 12:00 en 16:00u, heb rond 15:00 toevallig een UPS truck erg hard door de straat zien rijden, maar nog niks ontvangen.

Het zal toch niet........ :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
mikkelnl schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:54:

UPS zou leveren tussen 12:00 en 16:00u, heb rond 15:00 toevallig een UPS truck erg hard door de straat zien rijden, maar nog niks ontvangen.

Ze hebben nog 4 min :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-09 12:19
mOrPhie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:54:
[...]

Hoe kom je aan die vluchtnummers? Is dat gewoon onderdeel van de track&trace van Apple? (heb de mijne op 3 november besteld, dus mijn bestelling is nog in voorbereiding)
Ik heb even gekeken naar de vluchten van Seoul naar Keulen vandaag. Die bleek niet makkelijk te vinden maar wel een vlucht van naar Almaty naar Keulen. Die vlucht bleek net uit Seoul gekomen te zijn. 8)

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Nu -3 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrisz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:31:
[...]

Ik heb 3x A1400 modellen in huis, 2x iPhone 5S en 1x iPad Mini
Deze zien er allemaal zo uit, origineel uit het Apple doosje, zoals de bovenste op dit plaatje:
http://www.appleclubeindh...laders-5W-pins-1200px.jpg

Die ik nu heb gekregen ziet er zo uit: https://i.stack.imgur.com/HYkgs.jpg
En er wordt op meerdere websites vermeld dat dit gewoon een counterfeit lader is.

Kan je eens een foto sturen van je Apple Watch Series 3 lader?

Edit: Hier zie ik overigens wel weer deze opdruk terugkomen, dus misschien toch een originele Apple lader maar dan in bulk gekocht? http://budgetlightforum.com/node/38492
Ik ben nu even niet meer thuis de komende uren, maar die ziet er echt zo uit als op https://i.stack.imgur.com/HYkgs.jpg

Net nog even naar de Apple Store geweest om mijn A1300 lader om te ruilen, direct nieuwe A1400 meegekregen en die ziet er ook uit zoals op https://i.stack.imgur.com/HYkgs.jpg.

Op basis van de indeling aan de onderkant kan je dus met zekerheid niet zeggen dat het een neppe is. Vooralsnog denk ik nog steeds dat het gewoon originele van Apple zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raveon schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:02:
[...]

Ik heb even gekeken naar de vluchten van Seoul naar Keulen vandaag. Die bleek niet makkelijk te vinden maar wel een vlucht van naar Almaty naar Keulen. Die vlucht bleek net uit Seoul gekomen te zijn. 8)
Lekker gewerkt pik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Die van mij was ook een uur later.
Komt goed 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik kreeg om 10:45 een sms dat ze onderweg zijn. Van schrik naar huis gegaan om thuis te werken. Er reed al een elektrisch karretje door de straat, even verderop zag ik al een fiets. Nu uren later zit ik nog steeds te wachten op de lieve lieve lieve mensen (putting karma in those bitches) van DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Bellen met UPS. Soms heeft de bezorger vertraging, maar het proactief melden van vertraging zijn ze niet zo goed in bij UPS.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
mOrPhie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:08:
[...]

Bellen met UPS. Soms heeft de bezorger vertraging, maar het proactief melden van vertraging zijn ze niet zo goed in bij UPS.
Mja, zal het 's proberen, al verwacht ik standaard reactie als 'Geduld, kan tot 19:00 duren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
Dannydekr schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:35:
Las op het VF forum dat er morgen of overmorgen misschien weer een (kleine) voorraad komt, dus ben benieuwd of ik er dan bij kom (64GB SG, 27 okt 12:00)
Denk dat je nu wel snel aan de beurt bent. Ik had besteld bij VF 9.45 uur en zal morgen geleverd krijgen. Duimen dus. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

mikkelnl schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:16:
[...]

Mja, zal het 's proberen, al verwacht ik standaard reactie als 'Geduld, kan tot 19:00 duren'.
Is ook zo. Maar dan weet je ten minste dat ze je niet zijn vergeten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 20:36

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:04:
[...]

Ik ben nu even niet meer thuis de komende uren, maar die ziet er echt zo uit als op https://i.stack.imgur.com/HYkgs.jpg

Net nog even naar de Apple Store geweest om mijn A1300 lader om te ruilen, direct nieuwe A1400 meegekregen en die ziet er ook uit zoals op https://i.stack.imgur.com/HYkgs.jpg.

Op basis van de indeling aan de onderkant kan je dus met zekerheid niet zeggen dat het een neppe is. Vooralsnog denk ik nog steeds dat het gewoon originele van Apple zijn.
@Chrisz Bij mijn iPhone X in het doosje zat precies https://i.stack.imgur.com/HYkgs.jpg

En de losse lader die Belsimpel (uit voorzorg?) in de doos had gedaan ziet er ook precies uit als https://i.stack.imgur.com/HYkgs.jpg.

Dit zijn dus nieuwere laders, die andere afbeeldingen zijn out-of-date.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvar
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-09 08:45
Dannydekr schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:35:
Hier ook hetzelfde sinds 27-10 geen status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
UPS leveringen van verzenddatum van afgelopen vrijdag zijn geleverd. DHL van afgelopen maandag verzending nog geen update. De groep met wachtende wordt steeds kleiner. Verwacht dat de DHL leveringen van afgelopen maandag deze vrijdag en aankomende maandag geleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
En jawel... is gewoon verkeerd geleverd, althans poging. Totaal ander adres ergens. Chauffeur heeft bericht gehad van klantenserivce nu, met verzoek alsnog te leveren. Ongelofelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Jaaaaaaaa! Ik heb hem. Dik 5 uur wachten op DHL (fuckers!) maar hij is er. Snel backup overzetten!

Voor iedereen die nog moet: hang in there! Ik hoop dat je hem snel krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick9650
mikkelnl schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:35:
En jawel... is gewoon verkeerd geleverd, althans poging. Totaal ander adres ergens. Chauffeur heeft bericht gehad van klantenserivce nu, met verzoek alsnog te leveren. Ongelofelijk :S
Jezus, t zou je maar gebeuren. Heb je nog geluk dat die gene hem dan niet heeft aangenomen! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-10-2020
BoomTree schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:29:
UPS leveringen van verzenddatum van afgelopen vrijdag zijn geleverd. DHL van afgelopen maandag verzending nog geen update. De groep met wachtende wordt steeds kleiner. Verwacht dat de DHL leveringen van afgelopen maandag deze vrijdag en aankomende maandag geleverd gaan worden.
Zaterdag is natuurlijk ook nog een optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:18
mikkelnl schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:35:
Pffff. dat is wel echt slecht van die chauffeur.
Wel fijn dat ze hem terugsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mikkelnl schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:54:

Bij mij houden ze bij UPS wat meer marge achter de hand. 16-11 “voor het einde van de dag”. Maar ervaring met UPS is dat die hier heel vroeg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-09 20:21
fvar schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:28:
[...]

Hier ook hetzelfde sinds 27-10 geen status
Ik was het wachten zat en heb bij Belsimpel besteld. Aangezien mij order pas rond 17.00 bevestigd is door omstandigheden. En nu via belsimpel als goed is morgen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
patrick9650 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:40:
[...]

Jezus, t zou je maar gebeuren. Heb je nog geluk dat die gene hem dan niet heeft aangenomen! :X
Chauffeur heeft straatnaam ingevoerd in gemeente die hier vlakbij ligt, en toevallig bestaat die combi. Maar waarom hij zoiets doet is een raadsel.
smoken schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:47:
[...]

Pffff. dat is wel echt slecht van die chauffeur.
Wel fijn dat ze hem terugsturen!
Klantenservice kon een bericht sturen. Of hij dat leest en er naar handelt is niet gegarandeerd.

Wat me opvalt (en wat hoop geeft) is dat de Tracking info nu zegt dat een nieuwe afleverdartum niet beschikbaar is, terwijl voor mijn telefoontje er stond dat morgen een tweede poging plaatsvindt.

We wachten af, ik reken er niet op... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Niet online
remco91 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:46:
[...]

Zaterdag is natuurlijk ook nog een optie :)
DHL Express levert niet op zaterdag, ze leveren alleen tegen extra toeslag op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patrick9650 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:40:
[...]

Ik zat eens op een bestelling te wachten dat met DHL kwam, kreeg ik een melding dat hij was afgeleverd. Dus ik bellen.... Maar dan kan je dus een lang traject in. In principe is de vervoerder helemaal geen partij voor jou.

Dit was ook het enige pakketje wat uiteindelijk wél is aangekomen van de 5x die ik in mijn leven met DHL te maken heb gehad. De andere 4 moeten nu nog komen. En die ene die wel is aangekomen? Die werd een uur later thuis gebracht door iemand uit de andere kant van de stad die hem per ongeluk aangenomen had. DHL is zelf nu nog aan het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Laatst online: 20:18
mikkelnl schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:52:
[...]

Chauffeur heeft straatnaam ingevoerd in gemeente die hier vlakbij ligt, en toevallig bestaat die combi. Maar waarom hij zoiets doet is een raadsel.

[...]

Klantenservice kon een bericht sturen. Of hij dat leest en er naar handelt is niet gegarandeerd.

Wat me opvalt (en wat hoop geeft) is dat de Tracking info nu zegt dat een nieuwe afleverdartum niet beschikbaar is, terwijl voor mijn telefoontje er stond dat morgen een tweede poging plaatsvindt.

We wachten af, ik reken er niet op... |:(
Ik duim voor je!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:36
Al reeds factuur gegeven vanmaar wel nog geen track/trace code.
Status staat nu op appointment request 😏.
Wsl omdat ze iPhone en case samenvoegen denk ik.
Wel al gezocht en w45 productie in fabriek G0
Is in Amerika, maken ze daar ook iPhone's ?

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott10
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-02 08:41
Ik ben vanaf 15 december in Amerika, CA. Wat denken jullie, zal de winkel voorraad er dan inmiddels al zijn? Het gaat natuurlijk om de X.

[ Voor 11% gewijzigd door Scott10 op 15-11-2017 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick9650
Nog geen iphone.. bezorging tussen 18 en 21 uur, nog 2 uur en 6min te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguzhan58
patrick9650 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:55:
Nog geen iphone.. bezorging tussen 18 en 21 uur, nog 2 uur en 6min te gaan!
Haha ik zit ook nog te wachten, zit jij ook in regio den haag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick9650
Oguzhan58 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:01:
[...]

Haha ik zit ook nog te wachten, zit jij ook in regio den haag?
Hahah, nee ik zit aan de compleet andere kante van het land te wachten (Enschede - Overijssel), :)

Wel toevallig allemaal haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

patrick9650 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:03:
[...]

Hahah, nee ik zit aan de compleet andere kante van het land te wachten (Enschede - Overijssel), :)

Daar zit ik ook in de buurt, ik heb er nog geen besteld maar wil er graag een. Vandaag even op marktplaats gekeken, dan hoef je niet te wachten, een iPhone x 64gb zit tussen de €1200-1300. Hoe lang zou het ongeveer duren voordat ik een los toestel kan ontvangen denken jullie? Mocht ik vandaag of morgen bestellen. En waar gaat het het snelst?

Het voordeel van in het oosten wonen is dat ik van de Duitse eBay kan kopen en hem dan naar een Duitse collega kan laten verzenden, destijds ook met de Nintendo Switch gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21
patrick9650 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:03:
[...]

Ik stelde laatste al voor om een Apple store in Enschede te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:22
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:22:
[...]

Daar zit ik ook in de buurt, ik heb er nog geen besteld maar wil er graag een. Vandaag even op marktplaats gekeken, dan hoef je niet te wachten, een iPhone x 64gb zit tussen de €1200-1300. Hoe lang zou het ongeveer duren voordat ik een los toestel kan ontvangen denken jullie? Mocht ik vandaag of morgen bestellen. En waar gaat het het snelst?

Het voordeel van in het oosten wonen is dat ik van de Duitse eBay kan kopen en hem dan naar een Duitse collega kan laten verzenden, destijds ook met de Nintendo Switch gedaan.
Ik zou een reservering plaatsen bij de online Apple Store (voor het geval dat... Wel met creditcard zodat je makkelijk kunt annuleren) en dan gewoon de komende dagen de online Apple Store in de gaten houden (voor plotselinge offline voorraad in DH, A'dam of Haarlem). De voorraden worden aangevuld rond 23u, 6u of 7u. Grote kans dat daar de voorraden weer worden aangevuld, aangezien het al een week prut is. Het voordeel is dat de voorraden minder snel weg zijn, omdat de kopers van het eerste uur inmiddels al een iPhone X hebben. Stel dat het niet lukt, dan hoef je volgende week nog maar 1-2 weken te wachten op de iPhone.

[ Voor 4% gewijzigd door X-GeaR op 15-11-2017 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:22:
[...]

Iemand hier kon z’n toestel ophalen in Tilburg bij een MM. Als een stuk rijden geen probleem is zou ik even met deze persoon @0xrubennft contact zoeken, ging volgens mij om een 64GB SG.

Edit: Persoon zelf even opgezocht en toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-GeaR schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:25:
[...]

Ik zou een reservering plaatsen bij de online Apple Store (voor het geval dat... Wel met creditcard zodat je makkelijk kunt annuleren) en dan gewoon de komende dagen de online Apple Store in de gaten houden (voor plotselinge offline voorraad in DH, A'dam of Haarlem). De voorraden worden aangevuld rond 23u, 6u of 7u. Grote kans dat daar de voorraden weer worden aangevuld, aangezien het al een week prut is. Het voordeel is dat de voorraden minder snel weg zijn, omdat de kopers van het eerste uur inmiddels al een iPhone X hebben. Stel dat het niet lukt, dan hoef je volgende week nog maar 1-2 weken te wachten op de iPhone.
Bedankt voor de reactie, ik wil hem ook weer niet zo graag dat ik er €100 meer voor betaal, hij is al duur genoeg :P , maar volgens mij hebben daar al meer mensen wat van gezegd. De prijzen lijken trouwens wel wat te dalen. 2 weken moet nog wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flamingo BB schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:32:
[...]

Iemand hier kon z’n toestel ophalen in Tilburg bij een MM. Als een stuk rijden geen probleem is zou ik even met deze persoon @0xrubennft contact zoeken, ging volgens mij om een 64GB SG.

Edit: Persoon zelf even opgezocht en toegevoegd.
Bedankt, helaas kan ik wegens omstandigheden in de nabij toekomst niet zo ver weg :-( dus ik denk dat bestellen de beste optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Zo, definitief vandaag dus niks ontvangen. UPS is vanmiddag bij een verkeerd adres geweest, en komt nu hopelijk (!!!) morgen alsnog naar mijn adres. Dit is dus hun eigen fout; Apple heeft gewoon goede adreslabels gemaakt, werd mij ook bevestigd door de UPS 'klanten service'.

UPS behandelt je overigens wel als stront moet ik zeggen. De meneer zuchtte nog net niet toen ik belde wat er mis gegaan was. Pas na aandringen geloofde hij dat de bezorger echt niet bij mij was langsgeweest: hij bleef volhouden dat IK niet thuis was. Uiteindelijk zag hij dat de bezorger een fout gemaakt had, stuurde die chauffeur een berichtje maar helaas; chauffeur heeft denk ik geen zin meer.

Tracking info zegt nu niks meer over een leverdatum, dus ik kan er weer zelf achteraan. Wat een soap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick9650
mikkelnl schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:47:
Zo, definitief vandaag dus niks ontvangen. UPS is vanmiddag bij een verkeerd adres geweest, en komt nu hopelijk (!!!) morgen alsnog naar mijn adres. Dit is dus hun eigen fout; Apple heeft gewoon goede adreslabels gemaakt, werd mij ook bevestigd door de UPS 'klanten service'.

UPS behandelt je overigens wel als stront moet ik zeggen. De meneer zuchtte nog net niet toen ik belde wat er mis gegaan was. Pas na aandringen geloofde hij dat de bezorger echt niet bij mij was langsgeweest: hij bleef volhouden dat IK niet thuis was. Uiteindelijk zag hij dat de bezorger een fout gemaakt had, stuurde die chauffeur een berichtje maar helaas; chauffeur heeft denk ik geen zin meer.

Tracking info zegt nu niks meer over een leverdatum, dus ik kan er weer zelf achteraan. Wat een soap.
Jeetje wat een zooitje ongeregeld! Hopelijk krijg je het snel voor elkaar! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevanbeeten
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-03 23:21
De iPhones van UPS die morgen bezorgd gaan worden, landen over 23 min op Keulen AirPort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grote_oever schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:23:
[...]

Ik stelde laatste al voor om een Apple store in Enschede te bouwen.
Dat lijkt mij super, we moeten het nu doen met de mediamarkt of Xando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick9650
En we wachten nog steeds!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Nadat de de levertijden voor Europa verbeterd is tot 2 a 3 weken bij Apple, zijn de VS en Canada ook naar 2 a 3 weken leverijd gegaan.

Voor 1 groep vind ik dit 'fantastisch':

de scalpers.

daar gaat je handeltje! ;w ;w ;w _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Andere kant, dit had geen enkele analist voorspeld, de X is pas 2 weken oud en in vrijwel alle landen kan je binnen 2 a 3 weken een X in huis hebben.
Zeer veel analisten hadden het over levertijden tot in Q1 van 2018.

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 15-11-2017 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Geert1976 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:26:
Nadat de de levertijden voor Europa verbeterd is tot 2 a 3 weken bij Apple, zijn de VS en Canada ook naar 2 a 3 weken leverijd gegaan.

de scalpers.

Andere kant, dit had geen enkele analist voorspeld, de X is pas 2 weken oud en in vrijwel alle landen kan je binnen 2 a 3 weken een X in huis hebben
Apple wil natuurlijk voor de kerst de nodige sales, dus iPhone X de deur uit doen ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oguzhan58
3 maal raden waar ik dit van schrijf!!! Succes nog allemaal!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:21

de scalpers.

Andere kant, dit had geen enkele analist voorspeld, de X is pas 2 weken oud en in vrijwel alle landen kan je binnen 2 a 3 weken een X in huis hebben.
Ben het absoluut mee eens, wie had nou gedacht dat Apple met zoveel landen nu al een levertijd van 2-3 weken zou kunnen hanteren? _/-\o_

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:45:
Incheon, Korea, Republic of 15/11/2017 14:31 Vertrekscan
14/11/2017 13:57 Het pakket wacht op controle door de inklaringsinstantie. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie.
Incheon, Korea, Republic of 14/11/2017 19:30 Aankomstscan
ZhengZhou, China 14/11/2017 17:25 Vertrekscan
ZhengZhou, China 13/11/2017 22:10 Aankomstscan
13/11/2017 21:51 Vertrekscan
13/11/2017 16:08 Herkomstscan
China 13/11/2017 23:46 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Nog meer mensen in hetzelfde schuitje als ik?
Bij mij is hij 15 november pas verzonden.
Tot nu toe heb ik dit (zelfde als jouw begin):
ZhengZhou, CN
16/11/2017 03:40
Aankomstscan
16/11/2017 03:15
Vertrekscan
ZhengZhou, CN
15/11/2017 20:24
Herkomstscan
CN
15/11/2017 05:18
Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Ik ben benieuwd of er bij jou na “Incheon, Korea, Republic of 15/11/2017 14:31”
alweer beweging is.

Dan weet ik ongeveer wat mij misschien te wachten staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:38:
De mijne zegt nog steeds

Geplande aflevering:
Woensdag, 15/11/2017 , Voor het einde van de dag

Laatste locatie:
Utrecht, Netherlands, Woensdag, 15/11/2017

met

Utrecht, Netherlands 15/11/2017 7:23 Wordt afgeleverd
15/11/2017 6:54 Aankomstscan
Heb je jouw pakketje al ontvangen vandaag?

Die van mij is vandaag verstuurd via UPS, ik ben benieuwd of het bij jou soepel is gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:42
davevanbeeten schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:50:
De iPhones van UPS die morgen bezorgd gaan worden, landen over 23 min op Keulen AirPort ;)
Nog steeds niet gescand! Was wel gezellig onderweg jongens. :) Bijna thuis,nog een klein stukje. Gaan we nu met de auto of doen we nog een stukje vliegen?

[ Voor 0% gewijzigd door Waterpower op 15-11-2017 21:21 . Reden: Iets met d’s en tees ]

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Good to know.

Alle aankopen die je vanaf nu online doet tot eind december hebben retour periode tot 8 januari 2018 bij Apple.nl.

https://www.onemorething....re-klaar-voor-feestdagen/

[ Voor 21% gewijzigd door alwaysleft op 15-11-2017 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davevanbeeten
Mensen!
Voor 50€ meer een Spacegray 64GB bij Used Products, nieuw in de doos.

1180€

https://www.usedproducts....4gb-space-gray-nieuw.html

Ik wacht ondertussen op mijn X 256GB Silver ! Die komt morgen met UPS als het goed is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• patrick9650
Het was mij hier een waar genoegen, heb hem vanavond dan eindelijk ontvangen! Wat een heerlijk ding, zeker het wachten waard! Succes nog iedereen die moet wachten, houd vol!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:14:
[...]

Bij mij is hij 15 november pas verzonden.
Tot nu toe heb ik dit (zelfde als jouw begin):
ZhengZhou, CN
16/11/2017 03:40
Aankomstscan
16/11/2017 03:15
Vertrekscan
ZhengZhou, CN
15/11/2017 20:24
Herkomstscan
CN
15/11/2017 05:18
Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Ik ben benieuwd of er bij jou na “Incheon, Korea, Republic of 15/11/2017 14:31”
alweer beweging is.

Dan weet ik ongeveer wat mij misschien te wachten staat. :)
Sinds vanochtend geen update meer gehad. Maar als het goed is is het vliegtuig geland in Keulen. Hopelijk komt ie morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-01-2021
Plubluh schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:53:
[...]

Ik stond ook afgelopen vrijdag op 103. Tevens voor de SG 64gb. Hij zei toen tegen mij dat ze wel verwachten deze week een badge te krijgen en dat er misschien wel 103 in zitten, maar dat hij uiteraard niks kon beloven omdat er misschien wel 300 geleverd worden waarvan 200 zilveren. Ik baal wel, want ik zat netjes op tijd klaar, maar hun website was op het moment zelf zo traag dat ik er 9:20 pas doorheen was... Morgen een lange dag, als ik dan nog niks gehoord heb donderdagochtend maar weer eens bellen, haha.
Dan ben ik benieuwd wanneer je wel je toestel krijgt! Ik heb nog steeds niets gehoord, zou graag willen weten op welke plaats ik sta. Hoeveelste plaats stond je de laatste keer?

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevanbeeten
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:16:
[...]

Sinds vanochtend geen update meer gehad. Maar als het goed is is het vliegtuig geland in Keulen. Hopelijk komt ie morgen.
Ik zit in de luchtvaartwereld... Maar het uitladen van een vrachttoestel duurt wel eventjes. Is net iets meer dan 2 uurtjes geleden geland. Komt wel goed! Ik denk dat er wel over 1a 2 uurtjes wat duidelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:16:
[...]

Ik hoop het voor je! Let us know

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xieoxer
  • Laatst online: 14:49
@Delio Nijmeijer inmiddels is mijn vervoerder omzet naar UPS. Zoals sommige hier al zeiden is SYNCREON NL een distributie centrum. Ik heb nu ook een Track and Trace nummer van UPS.

Tilburg, Netherlands - 15/11/2017 - 22:22 - Origin Scan.
Netherlands - 15/11/2017 - 7:23 (ET) - Order Processed: Ready for UPS.

• davevanbeeten
De iPhones die in Keulen zijn aangekomen zijn inmiddels gescand door UPS!

15-11-2017 - 23:11 - Importscan

• AiR60
  • Laatst online: 30-09 22:51
Mijne vanmiddag binnen :)
256 SG
27-10 besteld om 09.08 uiteindelijk met iDeal. Gisteren was hij aangeboden maar was ik niet thuis. Al met al toch nog relatief vlot gegaan!

• BoomTree
  • Niet online
davevanbeeten schreef op donderdag 16 november 2017 @ 00:14:
De iPhones die in Keulen zijn aangekomen zijn inmiddels gescand door UPS!

15-11-2017 - 23:11 - Importscan
Blijkbaar kan UPS wel snel leveren, dit zijn de leveringen die maandag verzonden zijn. DHL heeft de vrijdag verzendingen wel mooi op tijd geleverd alleen rondom de DHL verzendingen van maandag is het nog steeds stil. Dat gaat nog wel een paar dagen duren met Doorgaans Heel Langzaam :P

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

mikkelnl schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:47:

Man wat slecht. Met UPS heb ik het ook wel eens aan de stok gehad. Hun dienstbaarheid en klantgerichtheid is echt om te huilen zo slecht. Hopen dat je het kunt fixen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davevanbeeten
BoomTree schreef op donderdag 16 november 2017 @ 00:21:
[...]

Blijkbaar kan UPS wel snel leveren, dit zijn de leveringen die maandag verzonden zijn. DHL heeft de vrijdag verzendingen wel mooi op tijd geleverd alleen rondom de DHL verzendingen van maandag is het nog steeds stil. Dat gaat nog wel een paar dagen duren met Doorgaans Heel Langzaam :P
Lullig voor de DHL mensen...

UPS:
10-11 - Verzending wordt voorbereid (status vanuit Apple)
13-11 - Verzonden vanuit ZhenZhou
14-11 - Aangekomen in Incheon
15-11 - Vertrek vanuit Incheon (via Almaty naar Keulen)
15-11 - Aangekomen in Keulen
16-11 - Levering door UPS (Vandaag dus)

Verwijderd

davevanbeeten schreef op donderdag 16 november 2017 @ 01:02:
[...]

UPS:
Stond er bij jou ook “levering 16 november” toen je de Track and Trace code in het begin kreeg?
Of is het later dan UPS eerste instantie had gezegd?

Zelf is mijn verzending ook onderweg van UPS. Gisteren verzonden, ik ben benieuwd of ik mijn leverdatum een beetje kan aanhouden.. :)

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:09

de scalpers.

Was dat niet jij die hier onlangs een iPhone x “tweedekansje” aanbod voor meer dan de aanschafwaarde? Ironisch.

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik wil via de Apple store de X bestellen met inruil van mijn 6s maar de website herkent het modelnummer dat je moet invoeren niet. Ik heb zowel het modelnummer vermeld in general settings (NKQN2ZD/A) als op de achterkant geprobeerd (A1688). Apple chat kon me er ook niet mee helpen. Weet iemand of ik iets fout doe qua syntax?

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:09
Boomlaars schreef op donderdag 16 november 2017 @ 01:59:
Ik wil via de Apple store de X bestellen met inruil van mijn 6s maar de website herkent het modelnummer dat je moet invoeren niet. Ik heb zowel het modelnummer vermeld in general settings (NKQN2ZD/A) als op de achterkant geprobeerd (A1688). Apple chat kon me er ook niet mee helpen. Weet iemand of ik iets fout doe qua syntax?
Kun je niet gewoon je serienummer gebruiken?

• BoomTree
  • Niet online
Ja zo gaan die dingen nou eenmaal, iedereen zit te wachten en de een heeft hem eerder dan de ander, kan je weinig aan doen vooral als ze met meerdere vervoerders werken.

Had hem zelf gelukkig een dag na de release kunnen krijgen dus mijn iPhone X'en die via de Apple store komen met DHL mogen apart genoeg linea recta weer terug naar Apple met UPS :P

Misschien dat ik ze nog aanbied hier op tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davevanbeeten
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 01:38:
[...]

Stond er bij jou ook “levering 16 november” toen je de Track and Trace code in het begin kreeg?
Of is het later dan UPS eerste instantie had gezegd?

Zelf is mijn verzending ook onderweg van UPS. Gisteren verzonden, ik ben benieuwd of ik mijn leverdatum een beetje kan aanhouden.. :)
Toen ik de track en trace kreeg, kreeg ik ook de datum... Die klopt tot nu toe ;)

• davevanbeeten
BoomTree schreef op donderdag 16 november 2017 @ 02:46:
[...]

Ja zo gaan die dingen nou eenmaal, iedereen zit te wachten en de een heeft hem eerder dan de ander, kan je weinig aan doen vooral als ze met meerdere vervoerders werken.

Had hem zelf gelukkig een dag na de release kunnen krijgen dus mijn iPhone X'en die via de Apple store komen met DHL mogen apart genoeg linea recta weer terug naar Apple met UPS :P

Misschien dat ik ze nog aanbied hier op tweakers.
Ik heb er een besteld die met UPS komt, lucky me. Back-UP is al gemaakt en dan vandaag gelijk terugzetten op de X.

Bied ze dan maar hier aan, dan kan je er een mede-tweaker blij mee maken :) ! Beter dan een Marktplaats gekkie

• Dogwatch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-09 01:10
davevanbeeten schreef op donderdag 16 november 2017 @ 01:02:
[...]

UPS:
Het zou nog kunnen dat DHL op tijd levert aangezien de T&T pas gaat werken als deze gescand word in Eindhoven. Dat hoop ik iig

• _Bailey_
  • Niet online
Wouter Lucassen schreef op donderdag 16 november 2017 @ 01:46:
[...]

Was dat niet jij die hier onlangs een iPhone x “tweedekansje” aanbod voor meer dan de aanschafwaarde? Ironisch.
er is natuurlijk groot verschil tussen 1 toestel een paar extra tientjes en meerdere toestellen met een opslag van €200/€300 bovenop de aanschafwaarde.
Die laatste groep betreft mijn eerder genoemde scalpers, die maken er dus een échte handel van. ;)

Verwijderd

Gelukt! NU verkrijgbaar bij Apple store amsterdam voor ophalen!

• Flamingo BB
En 20 min later zijn nog steeds alle 4 de toestellen beschikbaar in Adam :)
Pagina: 1 ... 47 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.