@Verwijderd hoeveel stappen heb jij nou op T&T. Ik heb er momenteel 3 met als laatste departed sorting facility amsterdam. Ik heb nergens out for delivery gezien dus vraag me af of ik hem ook nog vandaag krijg.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:03:
De mijne is ook net out for delivery (DHL)![]()
Het waren 2 stressvolle weken maar eindelijk is het zover!
Verwijderd
Ik heb 5 stappen op mn t&t en de laatste is “vertrokken vanuit DHL vestiging” en rechtsboven staat dat ie geleverd wordt vandaag voor het einde van de dag.Oguzhan58 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:10:
[...]
@Verwijderd hoeveel stappen heb jij nou op T&T. Ik heb er momenteel 3 met als laatste departed sorting facility amsterdam. Ik heb nergens out for delivery gezien dus vraag me af of ik hem ook nog vandaag krijg.
Bij mij is het wel vanuit brussel, mss dat die iets vroeger aan de werkdag beginnen dan de amsterdammers.
Ben er zeker van dat de jouwe ook vandaag geleverd wordt.
Voor de mensen die 'm vandaag ontvangen van UPS, hoe zien jullie T&T eruit?
Die van mij wordt morgen geleverd op de dag dat ik zelf naar China vlieg (hoe ironisch). Ik ben tot 11 uur thuis en ik vraag me af of UPS nog voor die tijd kan leveren. Maar ben er bang voor...
Die van mij wordt morgen geleverd op de dag dat ik zelf naar China vlieg (hoe ironisch). Ik ben tot 11 uur thuis en ik vraag me af of UPS nog voor die tijd kan leveren. Maar ben er bang voor...
Verwijderd
De mijne zegt nog steeds
Geplande aflevering:
Woensdag, 15/11/2017 , Voor het einde van de dag
Laatste locatie:
Utrecht, Netherlands, Woensdag, 15/11/2017
met
Utrecht, Netherlands 15/11/2017 7:23 Wordt afgeleverd
15/11/2017 6:54 Aankomstscan
Geplande aflevering:
Woensdag, 15/11/2017 , Voor het einde van de dag
Laatste locatie:
Utrecht, Netherlands, Woensdag, 15/11/2017
met
Utrecht, Netherlands 15/11/2017 7:23 Wordt afgeleverd
15/11/2017 6:54 Aankomstscan
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2017 07:39 ]
Krijg je ook de tijd te zien?Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:41:
En zonet ook nog een sms gekregen van DHL dat ze onderweg zijn!
Mijn DHL zegt op dit moment; Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:23
De Apple site verteld mij: Op doorreis naar het land van bestemming.
Ben benieuwd of dat vandaag wel wat gaat worden...
Edit: nu zegt DHL; Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE..
Dus eerst vertrekken uit A’dam om daar vervolgens ook weer aan te komen?
De Apple site verteld mij: Op doorreis naar het land van bestemming.
Ben benieuwd of dat vandaag wel wat gaat worden...
Edit: nu zegt DHL; Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE..
Dus eerst vertrekken uit A’dam om daar vervolgens ook weer aan te komen?
[ Voor 24% gewijzigd door patrick9650 op 15-11-2017 08:15 ]
Ik vermoed dat volgende week de geschatte leverdatum nog iets naar voren geschoven wordt. Tenminste... dat hoop ik.walliewalter schreef op woensdag 15 november 2017 @ 00:17:
[...]
Heb je dan geluk mee gehad, mijne afgelopen vrijdagavond besteld en staat nog steeds op 14-21 december
Verwijderd
Nee maar ik weet uit ervaring dat DHL hier levert tussen 11uur en 13uur.
Ik moet dus nog maximum 5 uur geduld hebben.
Mijn status is net precies veranderd naar: Onderweg naar klant – verzending op schema. Geen T&T en verwachte leverdatum staat nog steeds op 20 novemberXieoxer schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:17:
[...]
Inmiddels is mijn status veranderd naar: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid.
Misschien krijgen we vanavond eindelijk onze track en trace code!
Winners don't use drugs!
Heerenveen, NL
11/15/2017 7:30 A.M.
Arrival Scan
Die van mij is van Keulen direct naar Heerenveen gegaan, +/- 20min van hier. Gaat de aangegeven 9:00 - 13:00 dus toch makkelijk lukken 😁
Edit:
Heerenveen, NL
11/15/2017 8:12 A.M.
Out For Delivery
11/15/2017 7:30 A.M.
Arrival Scan
Die van mij is van Keulen direct naar Heerenveen gegaan, +/- 20min van hier. Gaat de aangegeven 9:00 - 13:00 dus toch makkelijk lukken 😁
Edit:
Heerenveen, NL
11/15/2017 8:12 A.M.
Out For Delivery
[ Voor 14% gewijzigd door b.jelle op 15-11-2017 09:09 ]
Dat hebben ze toch snel gedaan vanochtend van Keulen naar Tilburg toe bij UPS

Verwijderd
Lijkt er dan toch op dat UPS en DHL gewoon tegelijk uitleveren. Mooi voor iedereen na het lange wachten!

Iemand enig idee wat 'Shipment on hold' inhoud bij DHL? Krijg zojuist een mail dat die telefoon uit Waalwijk wordt verzonden naar mijn locatie. echter staat er ook bij dat het nu on hold is..
Dat hij nog wordt vastgehouden. Dit kan je ook handmatig doen door te bellen of het wordt gedaan door DHL.patrick9650 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:44:
Iemand enig idee wat 'Shipment on hold' inhoud bij DHL? Krijg zojuist een mail dat die telefoon uit Waalwijk wordt verzonden naar mijn locatie. echter staat er ook bij dat het nu on hold is..
heb net gebeld met DHL, het is blijkbaar gewoon een scan en het pakketje wordt wel gewoon vandaag afgeleverd.patrick9650 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:44:
Heb 3 verschillende nummers moeten bellen om erachter te komen maar hij zou toch echt moeten komen vandaag werd tegen mij gezegd.
Gelukkig maar!Oguzhan58 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:46:
[...]
heb net gebeld met DHL, het is blijkbaar gewoon een scan en het pakketje wordt wel gewoon vandaag afgeleverd.
Heb 3 verschillende nummers moeten bellen om erachter te komen maar hij zou toch echt moeten komen vandaag werd tegen mij gezegd.
Tof! krijg inderdaad net een sms dat hij vanavond bezorgd gaat worden! Werd toch ook wel tijd hoor!!Oguzhan58 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:46:
[...]
heb net gebeld met DHL, het is blijkbaar gewoon een scan en het pakketje wordt wel gewoon vandaag afgeleverd.
Goedemorgen allen,
Oh boy, oh boy: Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Hopelijk kan ik hem vandaag verwachten! Kan ik hem zelf ook inplannen dat ik hem bijvoorbeeld vanavond kan krijgen?
Oh boy, oh boy: Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Hopelijk kan ik hem vandaag verwachten! Kan ik hem zelf ook inplannen dat ik hem bijvoorbeeld vanavond kan krijgen?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Ja, dit heb ik echt met elke Apple bestelling naar me huis haha.. hij staat nu ook on hold bij mij, en dan over een paar uur ineens out for deliveryOguzhan58 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:46:
[...]
Het zelfde probleem hier. Nog steeds heel erg onduidelijk waar onze iPhone's op dit moment bevinden.Delio Nijmeijer schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:03:
[...]
Mijn status is net precies veranderd naar: Onderweg naar klant – verzending op schema. Geen T&T en verwachte leverdatum staat nog steeds op 20 november
Mijn verwachte leverdatum staat ook nog steeds op de 20e.
Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:50
1 Piece
Kom op! Ik hoop hem nog te kunnen ontvangen tussen 11:00 en 15:00
1 Piece
Kom op! Ik hoop hem nog te kunnen ontvangen tussen 11:00 en 15:00
Ze zullen vandaag of morgen wel binnen komen bij de meeste van de datum 20-27 nov. Die van mij gaat in ieder geval direct retour. Wilde hem eerst verkopen op mp, maar al dat gedoe. Veel succes iedereen
I don't have dreams, I have goals!!
Hele snelle update weer;
Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Ehm oke...?
Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Ehm oke...?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Ik heb besteld via de Apple website, kan ik dan met het bestelnummer ook de bezorging volgen? Of kan dat alleen bij bestelling via de Applestore App? En hoe kom ik erachter dat het via UPS of DHL gaat?
Mijn levertijden schommelen nogal sinds de bestelling, maar ze gaan nu elke keer in ieder geval omlaag
Mijn levertijden schommelen nogal sinds de bestelling, maar ze gaan nu elke keer in ieder geval omlaag
3x Solaredge, 3x Homewizard Plug-in Batterij, 1x Marstek Venus
Welke variant? Het hoeft niet altijd via mp heRedondo1982 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:16:
Ze zullen vandaag of morgen wel binnen komen bij de meeste van de datum 20-27 nov. Die van mij gaat in ieder geval direct retour. Wilde hem eerst verkopen op mp, maar al dat gedoe. Veel succes iedereen

Aankomst iphones bij DHL Express in Apeldoorn.
Heb net de mijne opgehaald.
[ Voor 6% gewijzigd door Tylocke op 15-11-2017 09:40 ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Verwijderd
Die van mijn zojuist ontvangen. UK versie met een extra ladertje in de doos.moca007 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:05:
[...]
Denk het ook, alleen is bij mij het mis gegaan met nummerbehoud en hierdoor wordt morgen de iPhone verstuurd.
Ik zeg deze draad voorlopig vaarwel. Succes aan allen die nog wachten of nog moeten bestellen.
Tja, maar dan ben ik er niet. Want zonder duidelijk ETA ga ik natuurlijk niet thuis zitten wachten.remco91 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:40:
Het lijkt er dan op dat je hem morgen krijgt.
Ik vind het anno 2017 echt ongehoord dat UPS én DHL nog zo werken. Veel informatie maar een duidelijke afleverdatum (en altijd zonder tijdsvak) is echt zo ouderwets.
DHL is niet even "helder" maar bij mij staat er : levering tussen 08:00 - 18.00 (tijdvak) en daarnaast staat : estimated delivery : by end of day, m.a.w. tussen 13.00 - 18.00 (ruim bemeten)iAmRenzo schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:44:
[...]
Tja, maar dan ben ik er niet. Want zonder duidelijk ETA ga ik natuurlijk niet thuis zitten wachten.
Ik vind het anno 2017 echt ongehoord dat UPS én DHL nog zo werken. Veel informatie maar een duidelijke afleverdatum (en altijd zonder tijdsvak) is echt zo ouderwets.
Knowing everything doesn't make you happy
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Precies, een eta is voldoende. Alle in- en uitchecks van het pakket boeit nietmell33 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:48:
5 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:29 1 PieceAiR60 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:48:
DHL is niet even "helder" maar bij mij staat er : levering tussen 08:00 - 18.00 (tijdvak) en daarnaast staat : estimated delivery : by end of day, m.a.w. tussen 13.00 - 18.00 (ruim bemeten)
Is de laatste regel...
[ Voor 47% gewijzigd door iAR op 15-11-2017 09:50 ]
True... maar in het geval van een pakketje is het wel handig om soort van te weten om er rekening mee te kunnen houden. Zeker in deze tijd....mell33 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:48:
If you can handle it
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Die van mij via DHL leveren ze vandaag af op kantoor in Rotterdam centrum. Jammer dat ik thuis werk vandaag.
Zijn er nog mensen die op 27 oktober in de ochtend bij Bol.com of mediamarkt een X hebben besteld en al iets van een update hebben gehad?
Hier nog steeds geen beweging behalve dat het 'in behandeling' staat.
ga je morgen in ieder geval met goede moed naar je werkCzMichiel schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:54:
Die van mij via DHL leveren ze vandaag af op kantoor in Rotterdam centrum. Jammer dat ik thuis werk vandaag.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik heb nog een reservering van een iphone X 64 GB Zwart van de Mediamarkt Tilburg. M'n vriendin is al voorzien dus mocht je deze willen dan kan ik de reservering doormailen en kan je 'm ophalen. Geen extra kosten of iets, maar zonde als ik er iemand hier mee kan helpen!
256gb SG en hij komt vandaagFlamingo BB schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:35:
[...]
Welke variant? Het hoeft niet altijd via mp he
[ Voor 5% gewijzigd door Redondo1982 op 15-11-2017 10:23 ]
Verwijderd
Nou het is zover, vandaag is hij verzonden via UPS.
Apple houdt volgens mij voor de zekerheid 2 weken standaard aan.
Maar als ik jullie zo hoor, komt hij denk ik wel eerder?
Ik kan nog niet bij de Track and Trace code, volgens mij is daar wel een truc voor? Is een keer uitgelegd, maar kan het niet terugvinden.
Ik hoor graag jullie reactie
Apple houdt volgens mij voor de zekerheid 2 weken standaard aan.
Maar als ik jullie zo hoor, komt hij denk ik wel eerder?
Ik kan nog niet bij de Track and Trace code, volgens mij is daar wel een truc voor? Is een keer uitgelegd, maar kan het niet terugvinden.
Ik hoor graag jullie reactie
Mijne is ook verzonden, maar dan via DHL. Apart. Normaal gebruiken ze UPS
ja die kreeg ik ook net.. waarom moet dat zo lang duren..?
Als je in de middag/avondlevering zit wordt bij DHL meestal shipment on hold weergegeven, omdat er wordt gewacht op de bezorger die het pakketje mee moet nemen. Tenminste, dit is bij 'andere' DHL pakketten altijd zo, dus ik verwacht hier nu ook.Kek schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:31:
[...]
ja die kreeg ik ook net.. waarom moet dat zo lang duren..?
Apple gebruikt DHL en UPS beide en random. Ik krijg hem via DHL en mijn partner via UPS.Yzord schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:30:
Mijne is ook verzonden, maar dan via DHL. Apart. Normaal gebruiken ze UPS
woei! deze jongen kan ook dit draadje verlaten .. UPS is langsgeweest.
Moet nu van mezelf wel wachten omdat ik de telefoon eerst op kamertemperatuur wil laten komen (hij is echt koud)
Moet nu van mezelf wel wachten omdat ik de telefoon eerst op kamertemperatuur wil laten komen (hij is echt koud)
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
@Yucko Ja, en dan doet ie het niet. Oef. Zou mij niks uitmaken. haha Succes ermee. Ik sta n og in de wacht op uitleveren.
Hoe kan je het zien?AiR60 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:48:
[...]
DHL is niet even "helder" maar bij mij staat er : levering tussen 08:00 - 18.00 (tijdvak) en daarnaast staat : estimated delivery : by end of day, m.a.w. tussen 13.00 - 18.00 (ruim bemeten)
Ik heb zojuist een bevestiging van annulering ontvangen van de MMPhuSioN schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:15:
Zijn er nog mensen die op 27 oktober in de ochtend bij Bol.com of mediamarkt een X hebben besteld en al iets van een update hebben gehad?
Straks maar eens contact opnemen...
Hopelijk krijgt de apple store ook weer nieuwe voorraad. Al een paar dagen geen aankondiging van nieuwe telefoons gehad.
Operating temperature vanaf 0 Celsius. Aanzetten dat ding, totaal onnodig. Of dacht je dat je je telefoon in de winter thuis moet laten?Yucko schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:09:
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Zou wel wat voor Apple zijn: De iPhone zomer -en wintereditie.FirePuma142 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:45:
[...]
Operating temperature vanaf 0 Celsius. Aanzetten dat ding, totaal onnodig. Of dacht je dat je je telefoon in de winter thuis moet laten?
De enige update die ik heb gehad was op 30 oktober 2017: Wij doen ons uiterste best het product zo snel mogelijk te kunnen leveren, maar tot onze spijt is de levertijd nog onbekend. Zodra we hier meer over weten en jouw bestelling wordt verzonden informeren we je hier per e-mail over.PhuSioN schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:15:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mensen die bij KPN besteld hebben al bericht gehad?
Ik heb als zakelijke gebruiker toestel besteld maar ook helaas totaal geen duidelijkheid over wanneer iets verwacht word..
Ik heb als zakelijke gebruiker toestel besteld maar ook helaas totaal geen duidelijkheid over wanneer iets verwacht word..
Is er iemand die weet of er de laatste dagen uberhaupt nog iets geleverd is in welke Apple Store dan ook?
Kom op zeg... manmanmanYucko schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:09:
Power to the beat.
Verwijderd
Ik heb vorige week via Belsimpel gewoon 2 Vodafone abonnementen verlengd met Vodafone NEXT hoor? Was wel wat gedoe, maar is uiteindelijk gelukt. Aangevraagd als normale 2 jarige verlenging, vervolgens door VF afgewezen i.v.m. nog niet verlengbaar, Belsimpel gebeld dat ze het moesten behandelen als NEXT aanvraag bij Vodafone, was wat moeilijk moeilijk, medewerkers wisten maar half wat Vodafone NEXT is en kreeg zelfs een keer te horen dat ze alleen Vodafone NEXT zouden kunnen behandelen als het een aanvraag zonder toestel was (Dannydekr schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:57:
[...]
Weer ouderwets stil. Op het forum van Vodafone zelf ook weinig nieuws. Belsimpel is lekker bezig door voorraad uit de UK te importerenblijkbaar hebben ze er in de UK genoeg. Helaas was switchen me niet gelukt ivm mijn Vodafone NEXT constructie. Mocht die deze week niet komen zal ik volgende week weer een poging doen.

Hopeloos aan het wachten voordat hij binnenkomt!
Veel mensen bij VF een statusupdate gekregen gisteravond. Nu is het wachten op een T&T.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:20:
[...]
Ik heb vorige week via Belsimpel gewoon 2 Vodafone abonnementen verlengd met Vodafone NEXT hoor? Was wel wat gedoe, maar is uiteindelijk gelukt. Aangevraagd als normale 2 jarige verlenging, vervolgens door VF afgewezen i.v.m. nog niet verlengbaar, Belsimpel gebeld dat ze het moesten behandelen als NEXT aanvraag bij Vodafone, was wat moeilijk moeilijk, medewerkers wisten maar half wat Vodafone NEXT is en kreeg zelfs een keer te horen dat ze alleen Vodafone NEXT zouden kunnen behandelen als het een aanvraag zonder toestel was (...hele principe van Vodafone NEXT is een nieuw toestel), maar utieindelijk hebben ze dit via de dealerdesk van Vodafone kunnen regelen. Zaterdag 04-11 besteld, dinsdag 07-11 geleverd gekregen en zeer tevreden iPhone X gebruiker.
@Ruud0012 ja dat het langer duurt.
Mn 256GB SG van coolblue wordt op dit moment ingepakt. 3-11 08:07 besteld.
Mocht hij daadwerkelijk vandaag verstuurd worden, dan stuur ik mn 64GB versie, die vandaag binnenkomt, retour naar Apple. Heb toch het idee dat 64GB te weinig gaat zijn voor me.
Mocht hij daadwerkelijk vandaag verstuurd worden, dan stuur ik mn 64GB versie, die vandaag binnenkomt, retour naar Apple. Heb toch het idee dat 64GB te weinig gaat zijn voor me.
Statusupdate: Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Mijne staat nog steeds 'on hold' trouwens, voorheen had ik het idee dat het altijd wel voor de middag veranderde naar out for delivery.. Misschien komt hij vanavond en ach..Anders morgen :-)
Wordt er een originele lader bij geleverd?Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:42:
[...]
Die van mijn zojuist ontvangen. UK versie met een extra ladertje in de doos.
Ik zeg deze draad voorlopig vaarwel. Succes aan allen die nog wachten of nog moeten bestellen.
Die van mij ook, en ik heb speciaal om het pakketje te kunnen aannemen vrij genomen dus hoop toch echt dat hij vandaag komt. Volgens DHL express is de levering in mijn regio tussen 11-15 en 18-21 dus als er voor 6 uur niks veranderd ga ik toch echt ff bellen.ex87 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:40:
Mijne staat nog steeds 'on hold' trouwens, voorheen had ik het idee dat het altijd wel voor de middag veranderde naar out for delivery.. Misschien komt hij vanavond en ach..Anders morgen :-)
Het is ook echt raar dat de T&T niks zegt over een leverdatum totdat hij de deur uit is, terwijl de personeel daar wel kan zien voor wanneer hij gepland is geleverd te worden. Bij DHL denken ze zeker dat iedereen alle tijd van de wereld heeft.
Verwijderd
Incheon, Korea, Republic of 15/11/2017 14:31 Vertrekscan
14/11/2017 13:57 Het pakket wacht op controle door de inklaringsinstantie. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie.
Incheon, Korea, Republic of 14/11/2017 19:30 Aankomstscan
ZhengZhou, China 14/11/2017 17:25 Vertrekscan
ZhengZhou, China 13/11/2017 22:10 Aankomstscan
13/11/2017 21:51 Vertrekscan
13/11/2017 16:08 Herkomstscan
China 13/11/2017 23:46 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Nog meer mensen in hetzelfde schuitje als ik?
14/11/2017 13:57 Het pakket wacht op controle door de inklaringsinstantie. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie.
Als hij te warm wordt gaat ie vanzelf in een beschermmodus. Neem aan dat dat ook aan de koude-kant zit als dat nodig is.FirePuma142 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:45:
[...]
Operating temperature vanaf 0 Celsius. Aanzetten dat ding, totaal onnodig. Of dacht je dat je je telefoon in de winter thuis moet laten?
Verwijderd
In de iPhone doos zelf zit een originele UK lader. Groot lelijk dingmoca007 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:41:
[...]
Wordt er een originele lader bij geleverd?
Het losse ladertje wat ze erbij doen in de BelSimpel doos ziet eruit als een originele Apple lader. Er staat ook een Apple logo op enzo aan de onderkant. (Maar goed, dat kan bij een neppert natuurlijk ook..)
Het is echter een klein ladertje, dus ik ben er vanuit gegaan dat hij langzaam laad, en gebruik daarvoor in de plaats de lader van mijn iPad Pro. Een dezer dagen wil ik een Qi lader aanschaffen.
Yep.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:45:
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Verwijderd
Bij mijn UK versie van Belsimpel is een losse EU-lader bijgeleverd en die lijkt origineel met Apple logo en tekst en al aan de onderzijde zoals ook bij een losse (originele bij Apple gekochte) lader het geval is. Echt 100% zeker weten doe je het natuurlijk nooit tenzij hij in de gesealde doos zit, maar ben er eigenlijk wel 99,9% zeker van. Zou voor imitatie te mooi/nauwkeurig zijn.moca007 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:41:
[...]
Wordt er een originele lader bij geleverd?
Idem hier! Hopelijk gaat alles goed en komt ie morgen!
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:45:
Bedankt voor je reactie.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:53:
[...]
Bij mijn UK versie van Belsimpel is een losse EU-lader bijgeleverd en die lijkt origineel met Apple logo en tekst en al aan de onderzijde zoals ook bij een losse (originele bij Apple gekochte) lader het geval is. Echt 100% zeker weten doe je het natuurlijk nooit tenzij hij in de gesealde doos zit, maar ben er eigenlijk wel 99,9% zeker van. Zou voor imitatie te mooi/nauwkeurig zijn.
Kan je met iPhone gewoon aan kloppen bij de Apple store voor garantie gezien het een UK versie is?
Ik gebruik nu ook een iPad lader, was van plan om die ook voor de X te gebruiken. Laadt een stuk sneller dan een klein 5W adapter.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:51:
[...]
In de iPhone doos zelf zit een originele UK lader. Groot lelijk ding![]()
Het losse ladertje wat ze erbij doen in de BelSimpel doos ziet eruit als een originele Apple lader. Er staat ook een Apple logo op enzo aan de onderkant. (Maar goed, dat kan bij een neppert natuurlijk ook..)
Het is echter een klein ladertje, dus ik ben er vanuit gegaan dat hij langzaam laad, en gebruik daarvoor in de plaats de lader van mijn iPad Pro. Een dezer dagen wil ik een Qi lader aanschaffen.
Ik heb hem ook net binnen en ben er vrij zeker van dat dit Chinese namaak is.Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:53:
[...]
Bij mijn UK versie van Belsimpel is een losse EU-lader bijgeleverd en die lijkt origineel met Apple logo en tekst en al aan de onderzijde zoals ook bij een losse (originele bij Apple gekochte) lader het geval is. Echt 100% zeker weten doe je het natuurlijk nooit tenzij hij in de gesealde doos zit, maar ben er eigenlijk wel 99,9% zeker van. Zou voor imitatie te mooi/nauwkeurig zijn.
Zie ook hier voor de neppert: https://apple.stackexchan...u-power-adapter-a1400-md8
Hier voor het origineel: https://www.apple.com/support/usbadapter-european/
Denken jullie dat het zin heeft om hierover te klagen?
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Ik weet niet wat die van jou nu doet, maar die van mij staat op: Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum 14 novemberXieoxer schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:09:
[...]
Het zelfde probleem hier. Nog steeds heel erg onduidelijk waar onze iPhone's op dit moment bevinden.
Mijn verwachte leverdatum staat ook nog steeds op de 20e.
Vervoerder is SYNCREON NL maar met het trackingnummer wat erbij staat kan ik niks vinden. Is nogal onduidelijk op Syncreon. Iemand bekend met deze vervoerder?
Winners don't use drugs!
Nieuwe dag, nieuwe complete radiostilte van T-Mobile. Op social media kanalen knippen en plakken ze overal dezelfde reacties. Iets met bloed onder nagels...
Oef, ik werk toevallig thuis elke woensdag en mijn vriendin is vrij op donderdag dus hier komt het precies goed uitOguzhan58 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:44:
[...]
Die van mij ook, en ik heb speciaal om het pakketje te kunnen aannemen vrij genomen dus hoop toch echt dat hij vandaag komt. Volgens DHL express is de levering in mijn regio tussen 11-15 en 18-21 dus als er voor 6 uur niks veranderd ga ik toch echt ff bellen.
Het is ook echt raar dat de T&T niks zegt over een leverdatum totdat hij de deur uit is, terwijl de personeel daar wel kan zien voor wanneer hij gepland is geleverd te worden. Bij DHL denken ze zeker dat iedereen alle tijd van de wereld heeft.
Neemt niet weg dat ik hem ook graag vandaag zou willen instellen etc natuurlijk
Mijn 'on hold' status is zojuist veranderd naar Processed at AMSTERDAM. Volgens de sms ook vanavond in huis :-)
Dat is wel interessant inderdaad. Gewoon de bal bij Belsimpel leggen. Alleen het risico is natuurlijk dan wel dat het ze niet lukt en je bij Vodafone geannuleerd wordt? En heb jij nu niet het risico dat je 2 contracten hebt en dat alles door elkaar loopt qua start en einddatum contract?Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:20:
[...]
Ik heb vorige week via Belsimpel gewoon 2 Vodafone abonnementen verlengd met Vodafone NEXT hoor? Was wel wat gedoe, maar is uiteindelijk gelukt. Aangevraagd als normale 2 jarige verlenging, vervolgens door VF afgewezen i.v.m. nog niet verlengbaar, Belsimpel gebeld dat ze het moesten behandelen als NEXT aanvraag bij Vodafone, was wat moeilijk moeilijk, medewerkers wisten maar half wat Vodafone NEXT is en kreeg zelfs een keer te horen dat ze alleen Vodafone NEXT zouden kunnen behandelen als het een aanvraag zonder toestel was (...hele principe van Vodafone NEXT is een nieuw toestel), maar uiteindelijk hebben ze dit via de dealerdesk van Vodafone kunnen regelen. Zaterdag 04-11 besteld, dinsdag 07-11 geleverd gekregen en zeer tevreden iPhone X gebruiker.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Net gepost dat mijn geschatte levering op 14 november is, maar het is nu al de 15e
Winners don't use drugs!
netjes, nou de mijne nogpatrick9650 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:15:
Mijn 'on hold' status is zojuist veranderd naar Processed at AMSTERDAM. Volgens de sms ook vanavond in huis :-)
Verwijderd
Wanneer ging jouw status op verzending? En ook via UPS?Probub schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:54:
Idem hier! Hopelijk gaat alles goed en komt ie morgen!
[...]
14/11/2017 14:19 Het pakket wacht op controle door de inklaringsinstantie. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie.
ZhengZhou, China 14/11/2017 16:26 Vertrekscan
China 13/11/2017 23:48 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
14/11/2017 14:19 Het pakket wacht op controle door de inklaringsinstantie. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie.
ZhengZhou, China 14/11/2017 16:26 Vertrekscan
China 13/11/2017 23:48 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:19:
[...]
Wanneer ging jouw status op verzending? En ook via UPS?
'Out for Delivery', er kan nu inprincipe niks meer mis gaan :-D
Hier gaat het ook om R'dam btw.Oguzhan58 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:17:
[...]
netjes, nou de mijne nog. Die van mij is momenteel in rotterdam dus zal niet in sync zijn met die van jouw, we wachten het nog ff af.
4 november heb ik mijn sim-only contract met Vodafone opengebroken en een X besteld (silver 256gb). Na diverse verhalen over de eind- en nieuwe begindatum van het nieuwe contract heb ik vandaag toch maar weer gebeld omdat in de Mijn omgeving van Vodafone geen abonnement meer zichtbaar is en de medewerker wist te vertellen dat hij kon zien dat mijn order over 3 dagen verscheept wordt. Dit wel met een kleine slag om de arm i.v.m. Apple maar toch.
Heb jij ook op de 13de een verzendbevestiging (mail) gekregen van Apple. Ik wel namelijk. Die van mij is echter DHL en staat nog steeds op "Shipment infrormation received"Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:45:
Ja precies hetzelfde hier. Ik verwacht dat we in hetzelfde vliegtuig zitten als die van de T&T van UPS en dan morgen of overmorgen geleverd krijgen.UncleSam schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:34:
[...]
Heb jij ook op de 13de een verzendbevestiging (mail) gekregen van Apple. Ik wel namelijk. Die van mij is echter DHL en staat nog steeds op "Shipment infrormation received"
Volgens Apple komt die pas de 24ste

Kan ik trouwens nog hoop hebben dat Apple er met de levertijd naast zit? DHL tracking staat nu al sinds Maandag op ''zending info ontvangen'' verder nog niets.
Apple
Ja klopt, die van @patrick9650 was in amsterdam dus dat was daarvoor, maar mijn bestelling is ook niet meer in hold, hij is in de sorteercentrum, dus hoop elk moment een out for delivery te verwachten.
Dat is wel erg slecht van Belsimpel als het daadwerkelijk om een neppert gaat. Heb nog genoeg originele liggen hier, nu nog de iPhone.Chrisz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:01:
[...]
Ik heb hem ook net binnen en ben er vrij zeker van dat dit Chinese namaak is.
Zie ook hier voor de neppert: https://apple.stackexchan...u-power-adapter-a1400-md8
[ Voor 3% gewijzigd door moca007 op 15-11-2017 13:40 ]
Hij is ontvangen!!! Mijn iPhone X! Ik wil iedereen bedanken, en succes voor de mensen die nog moeten wachten. Tot een andere keer!
Ja hoor, die van velen inclusief die van mij stond sinds vrijdag op info ontvangen. Pas gister kwam er speling in, dus als je dat zou doortrekken op jouw bestelling zal jij je bestelling morgen of vrijdag ontvangen. Het is ongeveer 2 dagen voordat er speling in komt namelijk.HardcorePCgamer schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:39:
Kan ik trouwens nog hoop hebben dat Apple er met de levertijd naast zit? DHL tracking staat nu al sinds Maandag op ''zending info ontvangen'' verder nog niets.
Ik zit in hetzelde schuitje, of vliegtuigje.
Dogwatch schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:38:
[...]
Ja precies hetzelfde hier. Ik verwacht dat we in hetzelfde vliegtuig zitten als die van de T&T van UPS en dan morgen of overmorgen geleverd krijgen.
Volgens Apple komt die pas de 24ste
13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus
Dat zou top zijn! Nou had ik mezelf wel een vrije schooldag gegund de 24e en morgen en overmorgen heb ik lessen die ik eigenlijk niet kan missen. Hopen dat 'ie na mijn schooldag geleverd wordt dan.Oguzhan58 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:41:
[...]
Ja hoor, die van velen inclusief die van mij stond sinds vrijdag op info ontvangen. Pas gister kwam er speling in, dus als je dat zou doortrekken op jouw bestelling zal jij je bestelling morgen of vrijdag ontvangen. Het is ongeveer 2 dagen voordat er speling in komt namelijk.
Apple
Verwijderd
Nou, ik schrok even van je bericht dus heb al mijn losse adapters er bij gepakt (trouwens nog een A1300 tegengekomen, binnenkort nog maar even omruilen en niet meer gebruiken tot die tijd). Maar ALLE A1400 adapters die ik heb (m.u.v. deze van de iPhone X) komen oorspronkelijk van Apple en allemaal zien er precies hetzelfde uit aan de onderkant en qua serienummer. Deze zouden volgens die site dus allemaal fake moeten zijn. Zelfs de adapter van m'n Apple Watch Series 3 (paar weken geleden geleverd gekregen via Apple rechtstreeks) zou dan fake moeten zijn. Ik geloof er dus niks van.Chrisz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:01:
[...]
Ik heb hem ook net binnen en ben er vrij zeker van dat dit Chinese namaak is.
Ik had oorspronkelijk geen Vodafone order, dus had niet te maken met een mogelijk risico van annulering bij Vodafone. Als je de Belsimpel route wilt bewandelen zou ik eerst bij Vodafone annuleren om problemen te voorkomen en daarna bij Belsimpel bestellen. Maar ja, ook dat is natuurlijk een risico. Al zie ik niet in waarom het ze niet zou lukken, het is bij mij ook gelukt met 2 verschillende orders. Je moet alleen mogelijk even wat extra moeite doen en ze een beetje achter de broek aanzitten en wellicht wat doorzeuren. Eind datum van contract bij Vodafone is overigens ook netjes aangepast zie ik in My Vodafone (naar 05-11-2019, huidige overeenkomst liep tot eind maart 2018) en ik heb nu ook weer de 3 maanden onbeperkt data zoals gebruikelijk en ik zie zelfs de 2 euro toestelkorting staan (had hiervoor SO). Lijkt mij dus gewoon helemaal goed verwerkt.Dannydekr schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:16:
[...]
Dat is wel interessant inderdaad. Gewoon de bal bij Belsimpel leggen. Alleen het risico is natuurlijk dan wel dat het ze niet lukt en je bij Vodafone geannuleerd wordt? En heb jij nu niet het risico dat je 2 contracten hebt en dat alles door elkaar loopt qua start en einddatum contract?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.