Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02-06 15:00
AppleiFan schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:17:
[afbeelding]
[afbeelding]

Daar zijn ze dan. Links de iPhone 7 Plus case, rechts de iPhone X case :D
Ik moet zeggen, één van de weinige cases die ik er zeer degelijk uit vind zien. Maar dat komt natuurlijk ook doordat leer mooier wordt naarmate je het meer gebruikt. Mooi ding hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-06 01:27
Tesio schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:20:
[...]

Ik moet zeggen, één van de weinige cases die ik er zeer degelijk uit vind zien. Maar dat komt natuurlijk ook doordat leer mooier wordt naarmate je het meer gebruikt. Mooi ding hoor!
Eens, nieuw zijn ze mooi maar heel strak. Zodra ze ouder (donkerder) worden krijgt het steeds meer karakter. Een krasje hier en daar in het leer gaat dan zelfs mooi staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 19:41
liemjordi schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:58:
[...]

Ook ik heb het bericht van KPN ontvangen. Als je belt naar 050-3689322 kun je de afspraak ook maken, net als op de site. Zowel op de site als via de telefoon kon ik als eerste leverdatum maandag kiezen. Hoewel de meneer aan de telefoon bij de bezorgdienst me eerst aanstaande donderdag aanbood maar toen ik vertelde dat ik dat gek vond in verband met de releasedatum was hij het met me eens en vertelde dat hij ook geruchten had gehoord dat ze pas vrijdag zouden leveren. Voor de zekerheid dus maar niet voor overmorgen gekozen (wellicht krijg ik hier spijt van). Vrijdag en zaterdag zaten vol dus het wordt maandagavond voor mij...

Overigens krijg ik het idee dat de beperkende factor in het verhaal de bezorgdienst is, aangezien er voldoende voorraad lijkt te zijn om meerdere dagen koeriers op pad te sturen, jammer dat we daarom langer moeten wachten...
Waar kun je je bezorging invullen op de site van kpn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 12:01
swoutr schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:24:
[...]

http://mijnbestelling.kpn.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Thnx, maar ik zie hier nog geen mogelijk om mijn bezorging te plaatsen. Zit nu in stap 2.

"Uw gegevens zijn goedgekeurd. De volgende stap is het in orde maken van uw bestelling."

Kan alleen nog nergens mijn bestelling in orde maken.

[ Voor 23% gewijzigd door swoutr op 31-10-2017 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-06 23:44
Ad Hox schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:20:
Vodafone verlenging: besteld en bevestigd om 09:14, inclusief nieuw contract.

Net gebeld en vanaf vrijdag is de status zichtbaar op vodafone.nl/status. Ik verwacht dus niets voor het weekend eerlijk gezegd.
Vreemd, mijn status doet het al sinds vrijdagochtend gewoon.

Besteld om 09:10, bevestiging 09:13(inclusief statuslink), 09:15 contract.

Nieuw abbo incl. nummerbehoud

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Rickth64 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:42:
[...]

Heb jij ook onder berichten 1 bericht staan ("Uw iPhone is gereserveerd")? En @nhimf ?

Edit: en misschien nog belangrijker... Welke kleur en grootte hebben jullie?
Ja dat staat er bij mij al vanaf de eerste dag.
Ik heb de 64GB SG besteld.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
nhimf schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:34:
[...]

Ja dat staat er bij mij al vanaf de eerste dag.
Ik heb de 64GB SG besteld.
Same, heb zojuist gebeld met bovenstaand nr. Ze hebben nog geen aanmelding op mijn postcode. Nog even afwachten dus. Als ik de "aflever" video selecteer op de kpn site dan staat daar wel dat deze vandaag 31 okt. op de post gaat.

[ Voor 35% gewijzigd door swoutr op 31-10-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:45
MelvinW schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:07:
[...]

Mensen met een eerder tijdslot hebben sowieso voorrang op jou. Apple werkt juist met een tijdslot om drukte te voorkomen. Als er dan alsnog mensen eerder komen heeft het weinig nut. Je kan het proberen, maar de kans dat je eerst geweigerd wordt is aanwezig.
Aanwezig? Het is gewoon zéker. Meerdere keren meegemaakt dat ik niet eens naar binnen mocht maar werd weggestuurd door beveiligers. “Ga maar lekker in het Vondelpark rondwandelen.”

In Haarlem hetzelfde. Ik heb 3 uur door de stad gesjokt om mezelf te entertainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-05 17:35
Bij mij is op de app "verzending wordt voorbereidt" terwijl ik het ga ophalen, en via de site staat het nog op bestelling in behandeling. Ben benieuwd, het hele bedrag is wel gereserveerd op de CC zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb zelf een bestelling bij apple.nl geplaatst om 9:11 en 20-27 november als levertijd. Ik kon echter niet kiezen voor de optie om m af te halen in een store. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10
AppleiFan schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:17:
[afbeelding]
[afbeelding]

Daar zijn ze dan. Links de iPhone 7 Plus case, rechts de iPhone X case :D
Nice, ik verwacht dezelfde later deze week. Pas vorige week vrijdagmiddag besteld, leverdatum stond toen al op 2-6 NOV.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanbeijnhem
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-06 20:58
UncleSam schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:44:
Ik heb zelf een bestelling bij apple.nl geplaatst om 9:11 en 20-27 november als levertijd. Ik kon echter niet kiezen voor de optie om m af te halen in een store. Klopt dat?
Ja, dat kan kloppen. Ik weet de criteria niet precies, maar als de voorraad op is halen ze die optie weg. Wat ik wel gek vind is dat je voor de hoesjes wel kunt kiezen voor afhalen, maar dan pas vanaf 8 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-06 18:43
swoutr schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:26:
[...]

Thnx, maar ik zie hier nog geen mogelijk om mijn bezorging te plaatsen. Zit nu in stap 2.

"Uw gegevens zijn goedgekeurd. De volgende stap is het in orde maken van uw bestelling."

Kan alleen nog nergens mijn bestelling in orde maken.
Hmm, hier nog steeds blijven hangen bij stap 1, alleen de tekst is nu gewijzigd in:

"Helaas hebben wij de Apple iPhone X 256GB, Space Gray tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen."

Blijkbaar toch niet snel genoeg besteld met pre-order om 9:08u, op het laatste moment twijfelen hahaa. In eerste instantie dacht ik dat het erop wachten geen probleem zou zijn, maar nu ik al die preview video's voorbij zie vliegen..

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-06 10:14
InsjaHH schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:03:
[...]

Hmm, hier nog steeds blijven hangen bij stap 1, alleen de tekst is nu gewijzigd in:

"Helaas hebben wij de Apple iPhone X 256GB, Space Gray tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen."

Blijkbaar toch niet snel genoeg besteld met pre-order om 9:08u, op het laatste moment twijfelen hahaa. In eerste instantie dacht ik dat het erop wachten geen probleem zou zijn, maar nu ik al die preview video's voorbij zie vliegen..
Bij mij staat er ook:

Terwijl ik veel later besteld heb dan 9:00.... Misschien omdat ik voor 64GB Silver gegaan ben? Of ik val weer terug naar stap 1 zometeen :+

Edit voor de 'lezers' hier: gaat over KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Laatst online: 09-05 12:35
Hebben er al mensen die via de App Store of website van Apple zelf een bestelling hebben geplaatst voor een iPhone X toevallig al wat gehoord mbt een verzendbevestiging ofzo? :-)

Ik sta te popelen! Reservering is in ieder geval sinds vandaag omgezet in volledige afschrijving op mn CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05

Ad Hox

N/A

overtones schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:30:
[...]

Vreemd, mijn status doet het al sinds vrijdagochtend gewoon.

Besteld om 09:10, bevestiging 09:13(inclusief statuslink), 09:15 contract.

Nieuw abbo incl. nummerbehoud
Ik heb die status URL ook gehad, maar er staat: Ontvangen. U krijgt een mail of sms als er meer bekend is (..).

Vodafone dus. Of heb jij al iets anders staan oo de statuslink?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Justdoit schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:07:
Hebben er al mensen die via de App Store of website van Apple zelf een bestelling hebben geplaatst voor een iPhone X toevallig al wat gehoord mbt een verzendbevestiging ofzo? :-)

Ik sta te popelen! Reservering is in ieder geval sinds vandaag omgezet in volledige afschrijving op mn CC.
Nee. Ik vermoed pas morgenavond of donderdagmorgen. DHL en UPS kunnen best de iPhone X pas vervoeren op donderdag. Ik vermoed dat de meeste toestellen al in Eindhoven liggen of daar naar onderweg zijn.

Mijn rode siliconenhoesje is ook binnen. Opmerkelijk dat ie veel meer donkerrood is dan het hoesje dat ik nu heb. Beide van Apple, beide (PRODUCT)RED.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:50

Toppe

Oké ✅

Justdoit schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:07:

Net Apple gesproken en mijn reserveringen gaan goed! Artikelen worden verwerkt is de order status, volgende stap is het volgen van de bestelling, ik ga er vanuit deze donderdag komen.

Complottheorie:
Het zou mij niets verbazen als de iPhones al gewoon in de store liggen vóór dat je een bevestiging krijgt om een eventueel transport overval tegen te gaan. Hopelijk hebben ze een hele dikke vette grote kluis staan _/-\o_

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-06 23:44
Ad Hox schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:10:
[...]

Ik heb die status URL ook gehad, maar er staat: Ontvangen. U krijgt een mail of sms als er meer bekend is (..).

Vodafone dus. Of heb jij al iets anders staan oo de statuslink?
Nee exact dat, ontvangen.

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
InsjaHH schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:03:
[...]

Hmm klote, lijkt er dus wel op dat onze orders wel door zijn gekomen, en we wellicht vrijdag onze orders krijgen. Heb er alleen nog steeds een hard hoofd in, ondanks dat mijn order op bevestigd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:26
swoutr schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:16:
[...]

Hmm klote, lijkt er dus wel op dat onze orders wel door zijn gekomen, en we wellicht vrijdag onze orders krijgen. Heb er alleen nog steeds een hard hoofd in, ondanks dat mijn order op bevestigd staat.
Mijn bestelling staat nu op stap 3:

Activeren
Uw iPhone ligt klaar in ons magazijn om opgehaald te worden door PostNL. Omdat Apple een officiële releasedatum heeft voor de iPhone, mogen we uw nieuwe telefoon écht niet eerder bezorgen dan 3 November.

Er staat verder niks over een bezorgafspraak maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
bleekie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:30:
[...]

Activeren
Uw iPhone ligt klaar in ons magazijn om opgehaald te worden door PostNL. Omdat Apple een officiële releasedatum heeft voor de iPhone, mogen we uw nieuwe telefoon écht niet eerder bezorgen dan 3 November.

Wanneer heb je de order geplaatst als ik vragen mag? En welk model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 12:01
bleekie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:30:
[...]

Activeren

Ik gok dat je een verlenging hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleekie
  • Laatst online: 20:26
Het is inderdaad een verlenging. Een silver 256.
Vrijdag besteld rond half 10.
Eerste mail (bedankt voor uw bestelling) is van 09:37.
Tweede mail (uw iphone is gereserveerd) is van 13:47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
bleekie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:41:
Het is inderdaad een verlenging. Een silver 256.
Vrijdag besteld rond half 10.
Eerste mail (bedankt voor uw bestelling) is van 09:37.
Tweede mail (uw iphone is gereserveerd) is van 13:47.
Aah, bij mij gaat het ook om een verlenging.
Besteld rond 10 in de winkel, en kreeg om 10:32 de melding - Uw iPhone is gereserveerd.
iPhone X 64GB SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-05 14:38
Zojuist mail ontvangen van Bol.com

Beste X,
Van harte gefeliciteerd met de aankoop van de Apple iPhone X!
De verkoop van de iPhone X is een enorm succes. Helaas is de beschikbaarheid beperkt en kunnen we je niet vertellen wanneer we jouw iPhone X kunnen leveren.

Apple iPhone X - 64GB - Spacegrijs
De komende weken verwachten we steeds een beetje voorraad te krijgen van de leverancier en wij gaan er alles aan doen om zo snel mogelijk te leveren.
We zullen je op de hoogte brengen zodra we meer informatie hebben.
Heb je nog een vraag?
Je kunt het beste onze klantenservicepagina bekijken. Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Stel hem dan gerust aan Billie, onze virtuele klantenservice medewerker. Je bestelnummer is 4388370.
→ Naar de klantenservicepagina

Heb je even?
Wat vind jij van deze e-mail?
Duim omhoog Duim omlaag

bol.com de winkel van ons allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:01
Toch knap dat je dergelijk mailtje de deur uit doet als het bestelproces nog steeds melding maakt van levering op 2 november. Dit soort winkels zijn echt een verschrikking als het aan komt op communicatie.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-06 23:54
Belsimpel heeft zo te zien ook een wijziging doorgevoerd, er stond eerst dat het product niet op voorraad was.
En nu staat er "Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 03-11-2017 weer op voorraad te hebben." dus ze krijgen Vrijdag geleverd.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:55
Mixpower schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:52:
Belsimpel heeft zo te zien ook een wijziging doorgevoerd, er stond eerst dat het product niet op voorraad was.
En nu staat er "Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 03-11-2017 weer op voorraad te hebben." dus ze krijgen Vrijdag geleverd.
Ik krijg te zien, Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
carpebios schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:54:
[...]

Ik krijg te zien, Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend.
Dat stond er inderdaad bij mij eerst ook, maar heb donderdag avond al een bestelling met T-Mobile abbo gedaan voor mijn vader dus wie weet komt het daardoor. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mixpower op 31-10-2017 16:55 ]

It's All In The "Mix"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Heb hem ook donderdag met abonnement van T-mobile aangevraagd. Ben benieuwd! Want er staat nog steeds 5-7 werkdagen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
  • Laatst online: 28-07-2019
Bizar, ik zie mensen de iphone x bestellen en op tweakers voor 250 euro extra aanbieden. Is dit normaal overal? Dat mensen meer willen betalen dan de adviesprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

bigdaddy1993 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:59:
Bizar, ik zie mensen de iphone x bestellen en op tweakers voor 250 euro extra aanbieden. Is dit normaal overal? Dat mensen meer willen betalen dan de adviesprijs?
Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
carpebios schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:59:
Heb hem ook donderdag met abonnement van T-mobile aangevraagd. Ben benieuwd! Want er staat nog steeds 5-7 werkdagen.
Oh nice, nou dan zal het vast goedkomen!
We waren er in ieder geval op tijd bij! :+
Mijn order van Apple komt ook 3 Nov dus allemaal top geregeld. :P

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Je vindt het bizar dat je mensen ziet? Of wil je antwoord op je retorische vraag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
carpebios schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:05:
[...]

Je vindt het bizar dat je mensen ziet? Of wil je antwoord op je retorische vraag?
Hij komt net onder een steen vandaan. :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 989699

swoutr schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:24:
[...]

Ik heb van KPN een mail gehad op vrijdag met daarin mijn bestel nummer, alleen kan ik dit nummer niet invullen op de pagina "Mijn bestelling" all met de klantenservice gesproken, die zeggen dat ik nog een echt besteld nummer krijg. Nou maar hopen dat dit goed gaat.

Heeft iemand ander dit ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Anoniem: 989699 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:10:
[...]

Ik heb van KPN een mail gehad op vrijdag met daarin mijn bestel nummer, alleen kan ik dit nummer niet invullen op de pagina "Mijn bestelling" all met de klantenservice gesproken, die zeggen dat ik nog een echt besteld nummer krijg. Nou maar hopen dat dit goed gaat.

Heeft iemand ander dit ook zo?
Succes. Exact dit gehad met KPN en dat heeft genoeg irritatie opgeleverd. Vraag maar eens of ze je dat per mail bevestigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 989699

Toppe schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:11:
[...]

Succes. Exact dit gehad met KPN en dat heeft genoeg irritatie opgeleverd. Vraag maar eens of ze je dat per mail bevestigen...
Ik heb dit ook altijd he, niet normaal! Mocht ik nog wat nieuws krijgen dat laat ik het hier weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Anoniem: 989699 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:12:
[...]

Ik heb dit ook altijd he, niet normaal! Mocht ik nog wat nieuws krijgen dat laat ik het hier weten!
Heb vorig jaar 16 uur met KPN gebeld omdat een of ander stuk onbenul spontaan mijn order annuleerde... kan er nog zo ontzettend kwaad om worden

spoiler:
dat KPN volk is echt zó dom! Het niveau is nog lager dan sociale werkplaats... godverdomme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Toppe schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:17:
[...]

Heb vorig jaar 16 uur met KPN gebeld omdat een of ander stuk onbenul spontaan mijn order annuleerde... kan er nog zo ontzettend kwaad om worden

spoiler:
dat KPN volk is echt zó dom! Het niveau is nog lager dan sociale werkplaats... godverdomme
Dat weet ik nog ja, ik had toen ook zoveel gezeik met hun en dat ze gewoonweg niets kunnen zeggen laat staan leveren. :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 07:55
Jup, doe maar eens een search op eBay.com daar is het nog een tikkeltje erger.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 18:38
Wie joint mij donderdagnacht in de rij?:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 16:15

pjvandesande

GC.Collect(head);

Easy money :)

Dit gebeurt overigens in elke markt met schaarste en hoge vraag, denk bijvoorbeeld aan concerttickets of vliegtickets. In mijn ogen zou je ook gek zijn om hier niet aan mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
Jah klopt maar ik wist niet dat men 250 extra voor de iphone x wou betalen. Vandaar dat ik het vroeg. Zelf wacht ik wel een paar weken extra ipv 250 extra neer te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Laatst online: 09-06 21:28
bigdaddy1993 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:06:
Jah klopt maar ik wist niet dat men 250 extra voor de iphone x wou betalen. Vandaar dat ik het vroeg. Zelf wacht ik wel een paar weken extra ipv 250 extra neer te tellen.
Je kan ook wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Josvdv op 20-11-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Josvdv schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:24:
[...]

Je kan ook 1 of 2 jaar wachten, is hij véél goedkoper.
Je kan ook een Nokia 3310 kopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
Ligt het aan mij, of merk ik op sites zoals marktplaats weinig interesse in de iPhone X? Er staan er wel een heel aantal te koop, maar bijna nergens wordt er een bod gemaakt. Hetzelfde op de belgische 2dehands sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

DVDB schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:30:
Ligt het aan mij, of merk ik op sites zoals marktplaats weinig interesse in de iPhone X? Er staan er wel een heel aantal te koop, maar bijna nergens wordt er een bod gemaakt. Hetzelfde op de belgische 2dehands sites.
Dit zal vrijdag pas gebeuren zodra een toestel ook fysiek in je handen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:50
Ik heb momenteel een sim only unlimited EU lopen bij t-mobile. Daar betaal ik € 31 P.M. voor.

Als ik via t-mobile het toestel wil kopen i.c.m. een unlimted EU abo en ik de iphone x in 1 keer wil betalen kost het met maar € 1060,- terwijl de adviesprijs van het toestel € 1159 bij andere webshops is.

Heeft er iemand bij t-mobile niet zitten opletten of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
Bobo221 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:35:
Ik heb momenteel een sim only unlimited EU lopen bij t-mobile. Daar betaal ik € 31 P.M. voor.

Als ik via t-mobile het toestel wil kopen i.c.m. een unlimted EU abo en ik de iphone x in 1 keer wil betalen kost het met maar € 1060,- terwijl de adviesprijs van het toestel € 1159 bij andere webshops is.

Heeft er iemand bij t-mobile niet zitten opletten of zie ik iets over het hoofd?
Je krijgt altijd korting als je via T-Mobile het toestel koopt i.c.m. een abonnement. ;)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Systemadmin schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:44:
Zojuist mail ontvangen van Bol.com

Beste X,
Van harte gefeliciteerd met de aankoop van de Apple iPhone X!
De verkoop van de iPhone X is een enorm succes. Helaas is de beschikbaarheid beperkt en kunnen we je niet vertellen wanneer we jouw iPhone X kunnen leveren.

Apple iPhone X - 64GB - Spacegrijs
De komende weken verwachten we steeds een beetje voorraad te krijgen van de leverancier en wij gaan er alles aan doen om zo snel mogelijk te leveren.
We zullen je op de hoogte brengen zodra we meer informatie hebben.
Heb je nog een vraag?
Je kunt het beste onze klantenservicepagina bekijken. Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Stel hem dan gerust aan Billie, onze virtuele klantenservice medewerker. Je bestelnummer is 4388370.
→ Naar de klantenservicepagina

Heb je even?
Wat vind jij van deze e-mail?
Duim omhoog Duim omlaag

bol.com de winkel van ons allemaal
Heb de mail ook gehad en was 100% te verwachten (voor iedereen die dit topic heeft gelezen). T is ook wel lastig voor zo'n toko, als je leest dat ze pas weten hoeveel iPhones die krijgt op het moment dat het pallet binnen komt.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02:33
Leer van het verleden. Bol moet geen pre-orders aannemen met een levertijd van 1 november als ze überhaupt niks kunnen garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
Bobo221 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:35:

Is bij Vodafone en KPN ook voor die prijs. Daarom heb ik hem ook bij KPN gepakt, moest toch verlengen. Alleen hang ik nog op stap 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:48
Ik heb nog geen mail van Bol.com ontvangen, ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:36
Heb het aangegeven jongens. Heb altijd gelijk :+

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2yplutc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Toch vreemd dat bij mij, ondanks de besteldatum van 27-10, op de site van belsimpel.nl, mijn status nog niet veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
Josvdv schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:24:
[...]

Je kan ook 1 of 2 jaar wachten, is hij véél goedkoper.
Er is een verschil tussen 2-3 weken en een paar jaar.
Zie net iemand op tweakers 2000 euro ervoor vragen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Rickth64 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:53:
[...]

Is bij Vodafone en KPN ook voor die prijs. Daarom heb ik hem ook bij KPN gepakt, moest toch verlengen. Alleen hang ik nog op stap 2 :+
Sta ook nog op stap 2, heb er eigenlijk een hard hoofd in dat hij deze week nog geleverd wordt. Maar heb daarintegen nog geen bericht dat hij niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 07:55
"5-6 weken" levertijd als je nu besteld op de Apple website.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
bigdaddy1993 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:07:
[...]

Er is een verschil tussen 2-3 weken en een paar jaar.
Zie net iemand op tweakers 2000 euro ervoor vragen lol
Vraag en aanbod, zo simpel is het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-06 07:28
Vind dat Vodafone mensen slecht op de hoogte houdt. Ze zouden nu toch wel ongeveer moeten weten of we vrijdag de telefoon uitgeleverd krijgen? Wellicht is geen bericht, goed bericht, maar dan nog vind ik het niet netjes dat je helemaal niets meer hoort.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-06 07:43
In ieder geval voor de Belgen onder ons beschikbaar:
https://reserve-prime.app...eX/availability?channel=1

Vanaf 4 november 6:00 mogelijk om een X te reserveren en pas af te rekenen in de Store. ;)
Goed dat dit beschikbaar komt, zo heb ik vorig jaar ook mijn 7 Plus alsnog redelijk snel kunnen ophalen in Haarlem, hopen dat 't dit weekend ook in NL beschikbaar is.

[ Voor 27% gewijzigd door Fuwor op 31-10-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Laatst online: 23:05

Ad Hox

N/A

Van het Vodafone forum:

Gebruiker:
vanaf 03-11 uitleveren betekent dat dat de eerte batch iPhones op donderdag wordt verstuurd of komen deze pas op vrijdag bij jullie binnen en weten jullie dan pas wat jullie geleverd krijgen?

Vodafone:
Dit zal al voor vrijdag zijn aangezien de eerste leveringen op vrijdag plaatsvinden. Echter weet ik nog niet wanneer de communicatie over de levertijden zal beginnen. Ik houd jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
"Uw iPhone ligt klaar in ons magazijn om opgehaald te worden door PostNL. Omdat Apple een officiële releasedatum heeft voor de iPhone, mogen we uw nieuwe telefoon écht niet eerder bezorgen dan 3 November."

Whoopdiewhoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Laatst online: 23:30
Ik kreeg net een melding van de post nl app. Zending van KPN word gereed gemaakt. Leverdatum staat op morgen, maar dit klopt natuurlijk niet. Zending word nog verwacht staat er.

Ziet erna uit dat mijn X vrijdag binnenkomt. Ik heb het toestel bijna compleet betaald btw. Geen zin in een BKR registratie ook al is deze positief.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
swoutr schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:03:
"Uw iPhone ligt klaar in ons magazijn om opgehaald te worden door PostNL. Omdat Apple een officiële releasedatum heeft voor de iPhone, mogen we uw nieuwe telefoon écht niet eerder bezorgen dan 3 November."

Whoopdiewhoop!
Wanneer is dat zo veranderd? Mailtje gehad ook? Ik sta nog steeds op stap 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Dark Master schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:07:
Ik kreeg net een melding van de post nl app. Zending van KPN word gereed gemaakt. Leverdatum staat op morgen, maar dit klopt natuurlijk niet. Zending word nog verwacht staat er.

Ziet erna uit dat mijn X vrijdag binnenkomt. Ik heb het toestel bijna compleet betaald btw. Geen zin in een BKR registratie ook al is deze positief.
Die positieve BKR registraties hebben weinig waarde, aangezien vrijwel elke Nederlander deze heeft. Wanneer je een creditkaart hebt, heb je al een BKR registratie omdat dit op papier "schuld" kan zijn 8)7.
Dat je telefoon daar nu ook onder valt (ook al is het dus goedkoper dan het toestel loskopen en een simonly abonnement), betekent niet dat je problemen krijgt. Bovendien is het ook nog eens rentevrij!

In het ergste geval zou je het toestel in 1x kunnen afkopen wanneer je van de registratie af wil bij bijvoorbeeld een hypotheekaanvraag (je betaald dan het resterende bedrag). Providers staan dit gewoon toe.

Het is heel simpel: je betaald geen rente en je bent uiteindelijk minder geld kwijt dan alles los aanschaffen. Het zou bijna dom zijn om dat niet te doen in mijn optiek.

[ Voor 11% gewijzigd door Dannydekr op 31-10-2017 22:11 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Laatst online: 08-06 18:47

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

mprkooij schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:37:
Heb het aangegeven jongens. Heb altijd gelijk :+

[afbeelding]
Wow en dit krijgen klanten die hem besteld hebben bij Bol? Ben je mooi klaar mee dan! |:(
Heb hem zelf gelukkig via Apple zelf besteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Laatst online: 23:30
Dannydekr schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:10:
[...]

Die positieve BKR registraties hebben weinig waarde, aangezien vrijwel elke Nederlander deze heeft. Wanneer je een creditkaart hebt, heb je al een BKR registratie omdat dit op papier "schuld" kan zijn 8)7.
Dat je telefoon daar nu ook onder valt (ook al is het dus goedkoper dan het toestel loskopen en een simonly abonnement), betekent niet dat je problemen krijgt. Bovendien is het ook nog eens rentevrij!

In het ergste geval zou je het toestel in 1x kunnen afkopen wanneer je van de registratie af wil bij bijvoorbeeld een hypotheekaanvraag (je betaald dan het resterende bedrag). Providers staan dit gewoon toe.

Het is heel simpel: je betaald geen rente en je bent uiteindelijk minder geld kwijt dan alles los aanschaffen. Het zou bijna dom zijn om dat niet te doen in mijn optiek.
Ieder zijn mening. Ik hoef mijn financiële gegevens niet met KPN te delen om een abonnement af te sluiten. Dan koop ik het toestel 10 keer liever los.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
  • Laatst online: 02-06 15:00
Dark Master schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:20:
[...]

Ieder zijn mening. Ik hoef mijn financiële gegevens niet met KPN te delen om een abonnement af te sluiten. Dan koop ik het toestel 10 keer liever los.
Tegenwoordig win je ook niet meer zoveel met het combineren van een toestel+abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannydekr
Tesio schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:20:
[...]

Tegenwoordig win je ook niet meer zoveel met het combineren van een toestel+abonnement.
Alleen de toestelprijs valt al 100 euro lager uit. Daarnaast betaal je ook minder voor de bundel waneer je het vergelijkt met sim-only. Netto scheelt het al snel een paar honderd euro, dit was de jaren hiervoor wel meer dan nu, maar ik vind het nog steeds genoeg om het niet los te kopen.

Dat je gegevens moet delen vind ik inderdaad ook niet fijn, maar het enige dat men vraagt is hoeveel je netto verdient. Je hoeft hier geen exacte bedragen te noemen, aangezien men het toch niet controleert.

[ Voor 28% gewijzigd door Dannydekr op 31-10-2017 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Rickth64 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Wanneer is dat zo veranderd? Mailtje gehad ook? Ik sta nog steeds op stap 2 :(
Denk rond een uurtje of half 10? Hele avond in de gaten gehouden, dacht gebeurd toch niet meer. Toch ineens veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Op de website van de Phonehouse stond al voor 27 een mogelijkheid open om een X te bestellen. Ik heb dit gedaan en vandaag nog even gebeld. Volgens de verkoper heb ik een zeer grote kans dat ik hem vrijdag kan ophalen omdat ik een van de eerste was (door die "fout").. We wachten af..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
hmr schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:07:
Op de website van de Phonehouse stond al voor 27 een mogelijkheid open om een X te bestellen. Ik heb dit gedaan en vandaag nog even gebeld. Volgens de verkoper heb ik een zeer grote kans dat ik hem vrijdag kan ophalen omdat ik een van de eerste was (door die "fout").. We wachten af..
Was ik alweer vergeten, daar ook nog een pre-order staan. Ik verwacht daar echter niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik heb 'm vandaag ook besteld via Tele2 (verlenging, space grey).

Ben benieuwd. 4 nov verwacht ik 'm nog niet. Maar de tweede batch zal wel een week later komen ofzo.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:36
Fuwor schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:59:
In ieder geval voor de Belgen onder ons beschikbaar:
https://reserve-prime.app...eX/availability?channel=1

Vanaf 4 november 6:00 mogelijk om een X te reserveren en pas af te rekenen in de Store. ;)
Goed dat dit beschikbaar komt, zo heb ik vorig jaar ook mijn 7 Plus alsnog redelijk snel kunnen ophalen in Haarlem, hopen dat 't dit weekend ook in NL beschikbaar is.
Hopen dat dit morgen voor ons ook beschikbaar wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:56
mprkooij schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:27:
[...]

Hopen dat dit morgen voor ons ook beschikbaar wordt.
Reserveren op die manier is alleen voor landen waar online bestellen en afhalen niet mogelijk is, waaronder België dus. Deze optie was tijdens de launch ook al beschikbaar. Zo heb ik namelijk mijn iPhone ook gereserveerd. Op 4 november opent het weer voor dezelfde landen.

Zie:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wUGKMo1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Status KPN veranderd naar:
Controleren
Wat zijn de 10 tofste dingen die u straks met uw nieuwe iPhone kunt doen? We hebben ze hier speciaal voor u op een rijtje gezet.
Euh, ok is dat een trap na dat ik nog even langer moet wachten ofzo?

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-06 07:43
MelvinW schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:36:
[...]

Reserveren op die manier is alleen voor landen waar online bestellen en afhalen niet mogelijk is, waaronder België dus. Deze optie was tijdens de launch ook al beschikbaar. Zo heb ik namelijk mijn iPhone ook gereserveerd. Op 4 november opent het weer voor dezelfde landen.

Zie:

[afbeelding]
Dat is niet helemaal correct. In Canada bijvoorbeeld is reserveren zonder betalen ook beschikbaar maar is Bestellen en Afhalen gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-06 17:07
MelvinW schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:36:
[...]

Zie:

[afbeelding]
das mooi, neem aan dat je geen bewoner van België hoef te zijn om hier aan mee te doen?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
nhimf schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:41:
Status KPN veranderd naar:

[...]

Euh, ok is dat een trap na dat ik nog even langer moet wachten ofzo?
Damn... Maar nog altijd op stap 1 dus. Ik hang nog op 2, zie het ook somber in eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Rexistant schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:33:
Iemand die ervaring heeft over de levering van de ‘Amac stores’? Ik heb namelijk vrijdag 27 oktober al om 08:57u kunnen bestellen via de site. Na een half uurtje een medewerker gesproken van Amac en vertelde me dat ik 91e stond op de lijst. En dat ik het toestel 3 november kan verwachten.

Mijn vraag is dus, wat is jullie ervaring hier mee? Is de kans dan ook groot dat ik hem alsnog de 3e krijg (afhankelijk van de hoeveelheden die ze binnen krijgen)?

Thanks.
ik heb de amac ook als gok genomen, welk nummer belde je? ben wel benieuwd....was zelf pas tegen half 10.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
Martinus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:50:
[...]

ik heb de amac ook als gok genomen, welk nummer belde je? ben wel benieuwd....was zelf pas tegen half 10.
hmmm, 8:57 al 91 bestellingen :o vraag me eigenlijk af hoeveel voorraad alle resellers krijgen...

Trouwens, minouhse???? :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Rickth64 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:51:
[...]

hmmm, 8:57 al 91 bestellingen :o vraag me eigenlijk af hoeveel voorraad alle resellers krijgen...

Trouwens, minouhse???? :+ :+ :+
icoon doet vermoeden id.... aber nein.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Tesio schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:20:
[...]

Dat is dus niet waar bij de meeste providers win je dus 100 euro om hem te combineren met een sim only ten opzichte van kopen in de apple store, en dan betaal je voor deze sim only niets meer per maand dan dat je alleen die sim only neemt.

En je bepaald dus ook zelf of je de som in 1x betaald of een deel per maand in je abonnement meeneemt.

Tenzij je nog aan een abonnement vast zit, je hebt een abonnement van de zaak, of je hebt een wat bijzondere provider die niet alleen aan sim only’s doet, zie ik geen reden om met deze korting hem niet te bundelen met een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
  • Laatst online: 14-01-2021
[...]

Ik heb gebeld naar dit nummer: (088) 770 60 00, daar hebben ze mij desbetreffende informatie gegeven. Ben echt benieuwd.

Rexistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
duncanvdlinden schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:28:
[...]

Dat is dus niet waar bij de meeste providers win je dus 100 euro om hem te combineren met een sim only ten opzichte van kopen in de apple store, en dan betaal je voor deze sim only niets meer per maand dan dat je alleen die sim only neemt.

En je bepaald dus ook zelf of je de som in 1x betaald of een deel per maand in je abonnement meeneemt.

Tenzij je nog aan een abonnement vast zit, je hebt een abonnement van de zaak, of je hebt een wat bijzondere provider die niet alleen aan sim only’s doet, zie ik geen reden om met deze korting hem niet te bundelen met een abonnement.
Ten eerste heb je dan een lening. Ik kan me goed voorstellen dat je daarop tegen bent. Ik persoonlijk wel iig.

Daarnaast gaat die vlieger zeker niet overal op. Je hebt namelijk bij vodafone idd wat korting op je toestelprijs als je hem direct koopt, maar in maandelijkse betalingen betaal je in totaal meer dan de prijs ineens. Daarnaast kan ik een los toestel op de zaak boeken en de toestelkosten bij het abonnement niet (prive abo).

Maar velangrijkste vind ik zelf dat ik geen leningen wil hebben als ze niet nodig zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 20:41
.......zullen we vandaag status "verzonden" krijgen.......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
jmetselaars schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:17:
[...]

Ten eerste heb je dan een lening. Ik kan me goed voorstellen dat je daarop tegen bent. Ik persoonlijk wel iig.

Daarnaast gaat die vlieger zeker niet overal op. Je hebt namelijk bij vodafone idd wat korting op je toestelprijs als je hem direct koopt, maar in maandelijkse betalingen betaal je in totaal meer dan de prijs ineens. Daarnaast kan ik een los toestel op de zaak boeken en de toestelkosten bij het abonnement niet (prive abo).

Maar velangrijkste vind ik zelf dat ik geen leningen wil hebben als ze niet nodig zijn
Neen. Je hebt dus geen lening als je het kredietbedrag op €0,- zet. Het toestelbedrag is dan €1059,- en dat is nog altijd goedkoper dan dat je hem los zou kopen bij Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Rickth64 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:19:
[...]

Neen. Je hebt dus geen lening als je het kredietbedrag op €0,- zet. Het toestelbedrag is dan €1059,- en dat is nog altijd goedkoper dan dat je hem los zou kopen bij Apple zelf.
Klopt, maar Apple - BTW en investeringsaftrek ligt vele malen lager. Dat lukt me niet via providers. Je praat nl over prive aanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:32
Rickth64 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:19:
[...]

Precies alles onder de 250 euro word niet meegenomen ;)
https://www.bkr.nl/consum...obiel-telefoonabonnement/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
smoken schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:18:
.......zullen we vandaag status "verzonden" krijgen.......?
Ja. Ik verwacht eigenlijk vanavond of anders morgenochtend. Dan vrijdag nog een dagje werken en dan met de iPhone X spelen 😎.

Naast Face ID ben ik ook erg nieuwsgierig naar de foto’s. Schijnen toch weer beter te zijn dan die van mijn huidige 7 Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 20:41
Dennisweb schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:30:
[...]

Ja. Ik verwacht eigenlijk vanavond of anders morgenochtend. Dan vrijdag nog een dagje werken en dan met de iPhone X spelen 😎.

Naast Face ID ben ik ook erg nieuwsgierig naar de foto’s. Schijnen toch weer beter te zijn dan die van mijn huidige 7 Plus.
De status "verzonden" kreeg ik bij mijn hoesjes zondagmorgen (eind van de morgen), dus ik heb besloten dat dit voor de iPhone's dan ook maar zo moet zijn ;-)

Maar het kan natuurlijk net zo goed "pas" morgenavond zijn, net voordat ze de DHL bus in gaan.

Vrijdag maar tot 12:00u werken, zou leuk zijn als DHL al voor die tijd is langsgekomen.

(AirPods, die ik besteld had voor een collega, werden vorige week vrijdag om 10:00u geleverd, maar de covers gisteren om 14:30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:56
Fuwor schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:46:
[...]

Dat is niet helemaal correct. In Canada bijvoorbeeld is reserveren zonder betalen ook beschikbaar maar is Bestellen en Afhalen gewoon mogelijk.
Klopt, maar alleen als je het i.c.m. een abonnement koopt. Online kun je daar namelijk geen contract afsluiten. Vandaar dat beide een optie is. Reserveren voor abonnementen en Bestellen en Afhalen voor losse toestellen.
Martinus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:47:
das mooi, neem aan dat je geen bewoner van België hoef te zijn om hier aan mee te doen?
Correct, al kan het zijn dat je een lokaal telefoonnummer moet invullen. Dat is hier in de UAE wel het geval. Geen idee of dat voor België ook zo is.

[ Voor 38% gewijzigd door MelvinW op 01-11-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 12:10
[...]

Benieuwd naar de levertijden daar. Bij de iPhone 8 hadden ze er maar zeer weinig of pas dagen na de release. Terwijl die bij andere shops overal op voorraad waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Johnvh schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:12:
[...]

Benieuwd naar de levertijden daar. Bij de iPhone 8 hadden ze er maar zeer weinig of pas dagen na de release. Terwijl die bij andere shops overal op voorraad waren
pas dagen erna zou prima zijn, daar ik in de 2de batch van apple zit, tot 27 november... hoe eerder hoe beter..

no comment

Pagina: 1 ... 5 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.