Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:16
Donstil schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:50:
[...]

Ja joh die krijgen een paar iPhone’s no biggie. Dat worden geen honderden toestellen hoor.
Dat ze niet zo hoog van de toren blazen met pre-orders zegt wel voldoende.
Sinds de SNES heb ik besloten om nooit meer wat bij Coolblue te bestellen, maar ik vind alsnog dat iedereen dezelfde kans zou moeten krijgen.
Bedankt voor je interesse in de Nintendo Classic Mini: SNES. Op volgorde van inschrijving hebben we geïnteresseerde gamers op de hoogte gebracht. Helaas zat jij hier niet bij en moeten we je teleurstellen.

We hopen dat we je op deze manier voldoende geïnformeerd hebben. Om je een hart onder de riem te steken, hebben we ook een paar voordelen van deze situatie voor je op een rijtje gezet:

• Het Mario-deuntje blijft niet dagenlang in je hoofd rondspoken.
• Je krijgt geen last van je duim door het te hard drukken op de knopjes.
• Je hoeft geen eindbaas te verslaan.
• Je kunt gewoon lekker op tijd naar bed.
:'( Nog nooit zoiets gezien.

[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 30-10-2017 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-06 00:38
rico_fxp schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:55:
is er bij iemand vandaag nog de levertijd naar voren gegaan? Blijft hier nog steeds hangen op 20-27
Helaas nog steeds geen verandering in me orderstatus sinds 27 oktober!

Denk dat het toch helaas 20-27 november word, en niet eerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-06 08:27
3 dagen 😱

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwachte levertijd:
5-7 werkdagen

Bij Belsimpel
ietwat te positief zijn ze daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:19:
[...]

Dat doet Apple niet dat doet je creditcard maatschappij. Een betaling op je kaart is altijd eerst even een reservering.
nee, echt waar joh? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:48
Bestelling nog altijd in behandeling voor een pick-up op vrijdag te Amsterdam.

Zijn er ook mensen bij wie de bestelling voor het afhalen in een Apple Store al een stapje verder is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:38

Toppe

Oké ✅

Evernote schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 06:48:

Zijn er ook mensen bij wie de bestelling voor het afhalen in een Apple Store al een stapje verder is?
Nee, staat nog steeds op artikelen worden verwerkt.

Ik gok dat deze pas woensdag of donderdag van status veranderd en dan meteen opweg naar apple store

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:44
Toppe schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 06:53:
[...]

Nee, staat nog steeds op artikelen worden verwerkt.

Ik gok dat deze pas woensdag of donderdag van status veranderd en dan meteen opweg naar apple store
Klopt, had ik deze zomer ook met m'n iMac met store pickup. Lijkt heel lang niets te veranderen tot vlak voor de verwachtte pickup datum.

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 20:26

swv

Maak je niet zo druk om die bestelstatus joh. 3 nov. is 3 nov. Die zekerheid heb je toch al? Het is meer een formaliteit. Om dat nou telkens te melden. Pas voor de mensen met onzekerheid (20-27 nov.) is het weer interessant om orderstatussen uit te wisselen.

De ene persoon krijgt direct statuswijzigingen, de ander op het laatste moment. Apple komt de leverdatum bijna altijd na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-06 16:25
NotSoSteady schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:40:
Coolblue, wat een verschrikkelijke hippie winkel is dat zeg. :9

Ik schrijf me juist nooit in voor die dienst, omdat de mailtjes altijd uren te laat komen. Dit blijkt nu een verkapte pre-order te zijn, niet erg netjes in mijn ogen.
Als er een winkel het netjes aanpakt zijn hun het ;)
Want geen valse beloftes met wij leveren 1 Novemeber al en nog meer onzin :+
rico_fxp schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:55:
is er bij iemand vandaag nog de levertijd naar voren gegaan? Blijft hier nog steeds hangen op 20-27
Dat zal pas later gebeuren als dat zo is dan weten ze meer kwa voooraad vermoed ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 17:36
Gebaseerd op de verzending van mijn hoesjes, zou ik zeggen:

Morgenmiddag status “verzonden” bij Apple
“zending volgen” mogelijk vanaf donderdagmorgen (pick-up scan Eindhoven)
Donderdagavond proces scan Brussel
Vrijdagmorgen vertrekscan Brussel (ca 06:00u)
Vrijdagmorgen aankomstscan Eindhoven
Vrijdagmorgen vertrekscan Eindhoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 14:27
swv schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:02:
Maak je niet zo druk om die bestelstatus joh. 3 nov. is 3 nov. Die zekerheid heb je toch al? Het is meer een formaliteit. Om dat nou telkens te melden. Pas voor de mensen met onzekerheid (20-27 nov.) is het weer interessant om orderstatussen uit te wisselen.

De ene persoon krijgt direct statuswijzigingen, de ander op het laatste moment. Apple komt de leverdatum bijna altijd na.
Mee eens, die 3 november leveringen komen heus wel.
Maar wanneer zal de volgende batch komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Josvdv schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:49:
[...]

Mee eens, die 3 november leveringen komen heus wel.
Maar wanneer zal de volgende batch komen?
Ook met de volgende batch heb je zekerheid, namelijk 20-27 :)
Het kan alleen nog maar meevallen, zo moet je dat zien ;)

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:42
knakker2 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 02:46:
Verwachte levertijd:
5-7 werkdagen

Bij Belsimpel
ietwat te positief zijn ze daar?
Nagevraagd en ze zeggen dat dat wel de verwachting is

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 21:56
swoutr schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:51:
Als je via kpn hebt besteld, kun je hier terecht voor de status.

https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/

"Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone X 64GB, Space Gray goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Wij houden u op de hoogte via e-mail en sms."

Dit staat er bij mij. Maar zal een algemeen bericht zijn. Bij andere berichten staat er.

Uw splinternieuwe Apple iPhone X 64GB, Space Gray is gereserveerd met bestelnummer XXXXXXXXXX. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd.
Ik heb via de KPN chat nagevraagd of we in de tussentijd nog meer updates krijgen en daar werd negatief op geantwoord. Het eerstvolgende bericht is het bericht dat je ontvangt om een afspraak te maken met de bezorgdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirjam77
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11-2024
Mijn bestelling van 9:05 256 Silver staat nog steeds op 20-27 maar omdat bijna iedereen voor Space Grey lijkt te gaan heb ik toch wel (lichte) hoop dat het misschien 3 November wordt. Beetje hoop maakt het leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Mirjam77 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:14:
Mijn bestelling van 9:05 256 Silver staat nog steeds op 20-27 maar omdat bijna iedereen voor Space Grey lijkt te gaan heb ik toch wel (lichte) hoop dat het misschien 3 November wordt. Beetje hoop maakt het leuker ;)
Blijkbaar gaat niet iedereen voor SP, anders stond Silver wel op 3/11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 21:10
Zijn er ook mensen die NIET dat mailtje van MM hebben gekregen? Van wat ik kon opmaken uit deze thread heeft vrijwel iedereen zo’n mailtje gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Evernote schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 06:48:

Same story hier

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09-2022
Jaymone schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:55:
[...]

Ook met de volgende batch heb je zekerheid, namelijk 20-27 :)
Het kan alleen nog maar meevallen, zo moet je dat zien ;)
Ik denk dat de volgende batch pas ingepland wordt als de 1e batch allemaal is verzonden, dus misschien dat wij ook updates kunnen krijgen na vandaag/morgen? Omdat dan de leveringen van 3 nov al verzonden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:37
carpebios schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 07:57:
[...]

Nagevraagd en ze zeggen dat dat wel de verwachting is
Ja, en provider afhankelijk.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SP75 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:41:
[...]

Ik denk dat de volgende batch pas ingepland wordt als de 1e batch allemaal is verzonden, dus misschien dat wij ook updates kunnen krijgen na vandaag/morgen? Omdat dan de leveringen van 3 nov al verzonden zijn
Die kans acht ik idd ook mogelijk, wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Jaymone schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:50:
[...]

Die kans acht ik idd ook mogelijk, wie weet :)
Ik hoop ook stiekem omdat ik net met 1 minuut de levering van 3 nov heb gemist :)) dat ik dan wel snel aan de beurt ben (hoop ik). En wat ook opvallend is dat hier in NL de 3e batch direct 2/3 weken is na 3 nov.

Edit: een minuut kan dan ook wel weer veel zijn voor deze preorder

[ Voor 8% gewijzigd door SP75 op 31-10-2017 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Laatst online: 30-05 14:27
Mirjam77 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:14:
Ik denk dat het eerder andersom is, de silver 256gb is het meest besteld ( macrumors. com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirjam77
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11-2024
Josvdv schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:17:
[...]

Ik denk dat het eerder andersom is, de silver 256gb is het meest besteld ( macrumors. com)
Volgens Iculture en de lijsten die ik voorbij zie komen is de 256GB Space Grey meest favoriet en de 64GB Silver het minst. In USA lijkt de 256 Silver idd favoriet te zijn (ig macrumors)

Ik zie het wel...mijn status is nog steeds 20-27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexistant
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-01-2021
Iemand die ervaring heeft over de levering van de ‘Amac stores’? Ik heb namelijk vrijdag 27 oktober al om 08:57u kunnen bestellen via de site. Na een half uurtje een medewerker gesproken van Amac en vertelde me dat ik 91e stond op de lijst. En dat ik het toestel 3 november kan verwachten.

Mijn vraag is dus, wat is jullie ervaring hier mee? Is de kans dan ook groot dat ik hem alsnog de 3e krijg (afhankelijk van de hoeveelheden die ze binnen krijgen)?

Thanks.

Rexistant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smoken
Josvdv schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:17:
[...]

Volgens de survey die ik gemaakt heb (dik 600 kopers hebben deze ingevuld):

32,6% SpaceGray 256gb
25,5% Silver 256gb
24,8% spacegray 64gb
17,1% Silver 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06 14:16
liemjordi schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:06:
[...]

Ik heb via de KPN chat nagevraagd of we in de tussentijd nog meer updates krijgen en daar werd negatief op geantwoord. Het eerstvolgende bericht is het bericht dat je ontvangt om een afspraak te maken met de bezorgdienst.
Thanks for sharing! Dat is niet heel erg fijn voor je gemoedsrust, ook al heb je hem “vroeg” kunnen pre-orderen afgelopen vrijdag.. nu weet je nog steeds niets. Ach, geduld is een schone zaak 😊

Ik kan me nog herinneren dat ik in het verleden met vorige iPhones bestellingen wel vaker updates kreeg gedurende de week.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:08
Rexistant schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:33:
Iemand die ervaring heeft over de levering van de ‘Amac stores’? Ik heb namelijk vrijdag 27 oktober al om 08:57u kunnen bestellen via de site. Na een half uurtje een medewerker gesproken van Amac en vertelde me dat ik 91e stond op de lijst. En dat ik het toestel 3 november kan verwachten.

Mijn vraag is dus, wat is jullie ervaring hier mee? Is de kans dan ook groot dat ik hem alsnog de 3e krijg (afhankelijk van de hoeveelheden die ze binnen krijgen)?

Thanks.
Ik weet enkel van de iPhone 7 release dat Amac een maand na de release nog geen enkel toestel in de winkel had. De fysieke winkel bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Xplosivv schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:34:
Zijn er ook mensen die NIET dat mailtje van MM hebben gekregen? Van wat ik kon opmaken uit deze thread heeft vrijwel iedereen zo’n mailtje gekregen.
Dat mailtje heeft iedereen gekregen, want ik durf wel te stellen dat ik daar bijna bovenaan sta en ik kreeg zelfs nog de melding dat velen mij waren voorgegaan. :/ Dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het feit dat de voorraad niet per account wordt weergegeven. Dus als de website aangeeft langer dan twee weken, dan geldt dat voor iedereen, zelfs wanneer je als eerste een bestelling hebt geplaatst. In de praktijk zal het anders uitpakken. De systemen worden nou eenmaal niet gebouwd voor de lancering van Apple-apparaten. :+

[ Voor 29% gewijzigd door NotSoSteady op 31-10-2017 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
NotSoSteady schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:18:
[...]

Dat mailtje heeft iedereen gekregen, want ik durf wel te stellen dat ik daar bijna bovenaan sta en ik kreeg zelfs nog de melding dat velen mij waren voorgegaan. :/ Dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt dat de voorraad niet per account wordt weergegeven. Dus als de website aangeeft langer dan twee weken, dan geldt dat voor iedereen, zelfs wanneer je als eerste een bestelling hebt geplaatst.
Wat staat er precies voor lever/ophaaldatum bij jullie bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05:24
NotSoSteady schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:18:
[...]

Dat mailtje heeft iedereen gekregen, want ik durf wel te stellen dat ik daar bijna bovenaan sta en ik kreeg zelfs nog de melding dat velen mij waren voorgegaan. :/
Ach het is de Mediamarkt die zijn volgens mij niet zo snugger. Ik ben op dit moment via FB aan het chatten met Mediamarkt omdat het bedrag al is afgeschreven van mijn creditcard. (Gekozen voor ophalen in winkel) Op de MM website staat:
Als je betaalt met een creditcard, dan wordt het aankoopbedrag pas afgeschreven op het moment dat de bestelling daadwerkelijk aan jou uitgeleverd wordt.
Gisteren kreeg ik een reactie dat ze het gingen uitzoeken. Vandaag krijg ik de volgende reactie:
Zou je mij een printscreen of link kunnen sturen van de pagina waar je deze informatie hebt gevonden?
Een beetje kennis van eigen website mag ook wel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Jaymone schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:23:
[...]

Afhalen over meer dan twee weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 21:10
Jaymone schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:23:
[...]

Op de website bij 'Mijn Bestellingen' staat vooralsnog "Afhalen mogelijk vanaf 3-11-2017 - In Behandeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Laatst online: 17-04 06:03
Ik heb die van mij op 5 oktober al besteld bij Media Markt (door een fout op de website bij hun). Ik heb geen mailtjes ontvangen over vertragingen of iets dergelijks. Dus ik ga er vanuit dat ik hem op dag 1 op kan halen bij hun.

Wel voor de zekerheid net even een mailtje gestuurd om meer informatie te verkrijgen over mijn bestelling.

EDIT: Ik heb dus GEEN mailtje gehad van MM.. wel kreeg ik in de weken voor de pre-order de mails met daarin dat 'vele mij voorgingen (ha ha)' en dat deze in week 41/42/43 weer zou komen.. vaag

[ Voor 22% gewijzigd door kevintjuh93 op 31-10-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Xplosivv schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:29:
[...]

Op de website bij 'Mijn Bestellingen' staat vooralsnog "Afhalen mogelijk vanaf 3-11-2017 - In Behandeling"
Bij mij ook zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
kevintjuh93 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:32:
Ik heb die van mij op 5 oktober al besteld bij Media Markt (door een fout op de website bij hun). Ik heb geen mailtjes ontvangen over vertragingen of iets dergelijks. Dus ik ga er vanuit dat ik hem op dag 1 op kan halen bij hun.

Wel voor de zekerheid net even een mailtje gestuurd om meer informatie te verkrijgen over mijn bestelling.

EDIT: Ik heb dus GEEN mailtje gehad van MM.. wel kreeg ik in de weken voor de pre-order de mails met daarin dat 'vele mij voorgingen (ha ha)' en dat deze in week 41/42/43 weer zou komen.. vaag
Ja, dat zeg ik, is volgens mij een fout in het systeem. Zal wel automatisch gaan wanneer een product niet op voorraad is.

Dit zijn mijn ordernummers:

iPhone X - spacegrijs -> 744590XX
iPhone X - zilver -> 744590XX

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 31-10-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
NotSoSteady schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:40:
[...]

Ja, dat zeg ik, is volgens mij een fout in het systeem. Zal wel automatisch gaan wanneer een product niet op voorraad is.

Systemen zijn inderdaad niet gebouwd op zulke pre-orders... bij mij staat er ook 'Afhalen over meer dan 2 weken'... is niet te hopen voor ze (en mij!) . Mijn order nummer zit een stuk lager: 743620XX :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
NotSoSteady schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:40:
[...]

Ordernr zegt niet veel denk ik aangezien ze meerdere producten verkopen. Tijdstip van bestelling lijkt mij relevanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
kevintjuh93 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:43:
[...]

Systemen zijn inderdaad niet gebouwd op zulke pre-orders... bij mij staat er ook 'Afhalen over meer dan 2 weken'... is niet te hopen voor ze (en mij!) . Mijn order nummer zit een stuk lager: 743620XX :P
Klopt, maar ik was ook als een van de eersten. Op de website van MediaMarkt was de bestelknop namelijk verborgen, even op escape drukken, de code kopiëren en daarna weer toevoegen en je kon gewoon een bestelling plaatsen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Jaymone schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:45:
[...]

Ordernr zegt niet veel denk ik aangezien ze meerdere producten verkopen. Tijdstip van bestelling lijkt mij relevanter
Vrijdag 01:00, ordernummer zegt overigens alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
NotSoSteady schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:46:
[...]

Klopt, maar ik was ook als een van de eersten. Op de website van MediaMarkt was de bestelknop namelijk verborgen, even op escape drukken, de code kopiëren en daarna weer toevoegen en daarna kon je gewoon een bestelling plaatsen. 8)
Haha, eerst was het zo dat als je naar beneden scrollde, je hem links op het scherm gewoon kon bestellen. Dus ik gedaan, melding van gemaakt en het was binnen 10 minuten opgelost.. oeps

Beetje amateuristisch voor zo'n groot bedrijf.. :\
Jaymone schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:45:
[...]

Mijn order datum is 5 okt... en dan staat er afhalen over meer dan twee weken 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door kevintjuh93 op 31-10-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
kevintjuh93 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:47:
[...]

Haha, eerst was het zo dat als je naar beneden scrollde, je hem links op het scherm gewoon kon bestellen. Dus ik gedaan, melding van gemaakt en het was binnen 10 minuten opgelost.. oeps

Ach, ze liggen daar niet wakker van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
[...]

Vrijdag 01:00, ordernummer zegt overigens alles.
Volgens MM zelf niet, laatst nog gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-06 15:01
[...]

Klopt, maar ik was ook als een van de eersten. Op de website van MediaMarkt was de bestelknop namelijk verborgen, even op escape drukken, de code kopiëren en daarna weer toevoegen en je kon gewoon een bestelling plaatsen. 8)
kevintjuh93 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:47:
[...]

[...]

Mijn order datum is 5 okt... en dan staat er afhalen over meer dan twee weken 8)7
Eerlijk is eerlijk. Als je van zo’n foutje misbruik maakt en dit trucje toepast, dan gun ik het je dat je lekker achteraan de wachtrij komt te staan. Niet eerlijk voor degenen die wel gewoon netjes wachten...

[ Voor 29% gewijzigd door iFlyKLM op 31-10-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Jaymone schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:49:
[...]

Volgens MM zelf niet, laatst nog gevraagd
Maakt me ook weinig uit, was alsnog veel eerder.
AppleiFan schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:50:
[...]

Eerlijk is eerlijk. Als je van zo’n foutje misbruik maakt en dit trucje toepast, dan gun ik het je dat je lekker achteraan de wachtrij komt te staan. Niet eerlijk voor degenen die wel gewoon netjes wachten...
De wereld is niet eerlijk, deal with it.

[ Voor 47% gewijzigd door NotSoSteady op 31-10-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Ik heb de mails ook voor mijn beide orders gekregen, echter wanneer ik inlog op de mediamarkt site staat er bij mij nog wel gewon ophalen over 4/5 dagen...... niet veranderd naar 2 weken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
AppleiFan schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:50:
[...]

[...]

Ik heb geen enkele truc toegepast... ik heb er toen zelfs een gifje van gemaakt: https://puu.sh/xQGUK/15b5e036b3.gif
Zoals je ziet verscheen bij het scrollen 'bestel nu' aan de linkerkant. Heb hem toen besteld en daarna via het 'feedback' knopje rechts aangegeven dat dit waarschijnlijk een fout is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
NotSoSteady schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:52:
De wereld is niet eerlijk, deal with it.
Klopt, zal ik ook doen. Al is dit natuurlijk een butexcuus om zelf ook maar eraan mee te doen. Zal de mentaliteit wel zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:40
Mijn hoesje komt vandaag binnen via DHL. Is er bij een van jullie ook de status 'shipment on hold'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iFlyKLM
VirinR schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:57:
Mijn hoesje komt vandaag binnen via DHL. Is er bij een van jullie ook de status 'shipment on hold'?
Yep, bij mij ook :). Die status is normaal, betekent eigenlijk gewoon ‘In transit’. Wordt gewoon vandaag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
AppleiFan schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:57:
[...]

Klopt, zal ik ook doen. Al is dit natuurlijk een butexcuus om zelf ook maar eraan mee te doen. Zal de mentaliteit wel zijn...
Een excuus ;w , ik lach om gutmenschen als jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
  • Laatst online: 02-06 15:00
kevintjuh93 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:56:
[...]

Ik heb geen enkele truc toegepast... ik heb er toen zelfs een gifje van gemaakt: https://puu.sh/xQGUK/15b5e036b3.gif
Zoals je ziet verscheen bij het scrollen 'bestel nu' aan de linkerkant. Heb hem toen besteld en daarna via het 'feedback' knopje rechts aangegeven dat dit waarschijnlijk een fout is....
Wel duur voor 64GB. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Waar zie je ‘shipment on hold’?
Mijn hoesjes moeten vandaag ook via DHL binnenkomen, laatste status:

“Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Die van mij is daarnet geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Zijn er mensen die nog een toestel hebben besteld bij de BCC? Die leverden vorig jaar mijn iPhone 7 nog onverwachts op de dag van release, dus dit jaar ook maar weer een gokje gewaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
AppleiFan schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:58:
[...]

Yep, bij mij ook :). Die status is normaal, betekent eigenlijk gewoon ‘In transit’. Wordt gewoon vandaag geleverd.
Ah thanks dit wordt dus waarschijnlijk in de avond geleverd.
Hopelijk gebeurt dit dus niet a.s. vrijdag dan wil ik het wel in de ochtend/middag ontvangen.
smoken schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:00:
[...]

Waar zie je ‘shipment on hold’?
Mijn hoesjes moeten vandaag ook via DHL binnenkomen, laatste status:

“Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE”
Als je je trackingnummer invult op www.dhlexpress.nl of www.dhl.nl dan kan je je pakket volgen. Mijn pakket ging eerst van Eindhoven en vervolgens naar het sorteercentrum in Brussel. Daarna naar Rotterdam en nu dus op hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
NotSoSteady schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:02:
Zijn er mensen die nog een toestel hebben besteld bij de BCC? Die leverden vorig jaar mijn iPhone 7 nog onverwachts op de dag van release, dus dit jaar ook maar weer een gokje gewaagd.
Hoeveel heb je er wel niet besteld??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
kevintjuh93 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:05:
[...]

Hoeveel heb je er wel niet besteld??
Voldoende. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
VirinR schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:04:
[...]

Ah thanks dit wordt dus waarschijnlijk in de avond geleverd.
Hopelijk gebeurt dit dus niet a.s. vrijdag dan wil ik het wel in de ochtend/middag ontvangen.

[...]

Als je je trackingnummer invult op www.dhlexpress.nl of dhl dan kan je je pakket volgen. Mijn pakket ging eerst van Eindhoven en vervolgens naar het sorteercentrum in Brussel. Daarna naar Rotterdam en nu dus op hold.
Duidelijk, mijn status kwam ook van hun website.
Eerst Eindhoven, toen Brussel, nu weer Eindhoven en hopelijk dadelijk op pad naar eindbestemming ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:45
Nee. Bij mij staat 'ie op 'With delivery courier'. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Morgen is het voor sommigen overmorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:30
smoken schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:37:
[...]

Volgens de survey die ik gemaakt heb (dik 600 kopers hebben deze ingevuld):

32,6% SpaceGray 256gb
25,5% Silver 256gb
24,8% spacegray 64gb
17,1% Silver 64gb
Heb de 64 GB Silver, hoop nog steeds dat mijn order vervroegd geleverd wordt.
Staat nu nog steeds op 20-27 November bij bestelstatus :-(

Heeft iemand hier al een update mail van apple gehad?
Heb zelf alleen de orderbevestigingsmail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
Dennisweb schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:15:
[...]

Nee. Bij mij staat 'ie op 'With delivery courier'. 8)
Bij mij nu ook. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Jaymone schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:46:
Morgen is het voor sommigen overmorgen :)
Ofwel nog ong 72 uurtjes wachten alvoren ik mijn iPhone X in handen heb

*O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:45
Geert1976 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:05:
[...]

Ofwel nog ong 72 uurtjes wachten alvoren ik mijn iPhone X in handen heb

*O* *O*
Precies! En daar zit ik enorm naar uit te kijken! Vrijdag nog even aan het werk, maar daarna voor de deur liggen tot DHL of UPS langskomt. Dat wordt de hele avond met mijn nieuwe telefoon klooien. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuperni
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-05 06:57
Wat is het vroegste tijdstip wanneer jullie een iPhone op release datum via de de post bezorgd kregen? Ik ben helaas pas vanaf 13:00 thuis, hopelijk komt die bij mij niet te vroeg. Als DHL het gebruikelijke schema aanhoudt dan komen ze bij mij meestal 15:00, dus dan heb ik geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Tja het is natuurlijk een makkelijk doelwit honderden mensen in 1 rij zittend, vermoeid, uitgehongerd enz.... ben bang dat NL ook niet doorgaat...

Dus meer voor de internet bestellingen?

[ Voor 5% gewijzigd door BekSide op 31-10-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
Ik had een leuke deal met een tweaker, maar de shop waar hij besteld had gaat pas na navragen veel later leveren,
ik hoop niet dat he ook zo gaat voor andere met kleinere shops bestellingen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
BekSide schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:18:
[...]

Tja het is natuurlijk een makkelijk doelwit honderden mensen in 1 rij zittend, vermoeid, uitgehongerd enz.... ben bang dat NL ook niet doorgaat...

Of voor de andere Stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
BekSide schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:18:
[...]

Inderdaad, grote kans dat ze je dan proberen halal te voeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Die van mij liggen nog in stabiele zijligging in Eindhoven ...

13:30: onderweg!
14:30: ontvangen! (niet door een DHL bus, maar iemand die voor DHL op pad was)

[ Voor 22% gewijzigd door smoken op 31-10-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
absrnd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:19:
[...]

Inderdaad, grote kans dat ze je dan proberen halal te voeren :)
Denk dat jij minder over een kam moet gaan scheren, dat zij zeggen dat ze dit in de naam van iemand doen betekend niet dat dit ook echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Mijn bestelling bij de Apple Store staat nog steeds op levering in de week van 20-27 Nov. Had 16 minuten na de officiële begin tijd van de preoders besteld. Als ze dat na komen dan ben ik prima tevreden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 10:00
liemjordi schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:06:
[...]

Gebeld met KPN. De mevrouw aan de lijn wist te vertellen dat je hem 3 november in huis hebt als je hem nu zou bestellen. Ehhhh... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
Rickth64 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:57:
[...]

Gebeld met KPN. De mevrouw aan de lijn wist te vertellen dat je hem 3 november in huis hebt als je hem nu zou bestellen. Ehhhh... 8)7
Ik heb meteen besteld! Thanks KPN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Rickth64 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:57:
[...]

Bijzonder, want bij mij is de status veranderd naar:
Door landelijke schaarste hebben wij de iPhone op dit moment niet op voorraad. Zoals bij elke iPhone release doen wij er alles aan om uw telefoon zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wij zijn hierin echter wel afhankelijk van Apple. Zodra de iPhone weer op voorraad is, krijgt u hem als een van de eersten geleverd.
Nu weet ik niet wat dit exact betekend voor mij, maar eerder stond er toch iets anders....

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-06 03:59
Ik lees hier bijna niemand over Tele2, volgens mij ben ik de enige die bestelt heeft aflopen vrijdag, dan heb ik hem zeker op tijd binnen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door moca007 op 31-10-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
nhimf schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:09:
[...]

Bijzonder, want bij mij is de status veranderd naar:

[...]

Nu weet ik niet wat dit exact betekend voor mij, maar eerder stond er toch iets anders....
Inderdaad bijzonder. Ik heb er zware twijfels bij :+

Mag ik trouwens vragen waar je die status ziet staan? En hoe laat je exact besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Rickth64 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Inderdaad bijzonder. Ik heb er zware twijfels bij :+

Mag ik trouwens vragen waar je die status ziet staan? En hoe laat je exact besteld hebt?
Die kan je zien bij https://mijnbestelling.kpn.com/
Ik weet niet de exacte tijd van bestellen maar bevestiging van bestelling is van 9:17.
Ik vermoed een paar minuten maximaal daarvoor.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
nhimf schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:14:
[...]

Die kan je zien bij https://mijnbestelling.kpn.com/
Ik weet niet de exacte tijd van bestellen maar bevestiging van bestelling is van 9:17.
Ik vermoed een paar minuten maximaal daarvoor.
Hmm... Bij mij is hij daar versprongen van Controleren naar Verwerking.

Verwerking
Uw gegevens zijn goedgekeurd. De volgende stap is het in orde maken van uw bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 08-06 19:38
Rickth64 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Hmm... Bij mij is hij daar versprongen van Controleren naar Verwerking.

Verwerking
Uw gegevens zijn goedgekeurd. De volgende stap is het in orde maken van uw bestelling.
Bij mij is hij ook vanmiddag pas versprongen naar verwerking, Ik heb hem in de winkel zelf besteld, dus denk niet dat ik bij de eerste leveringen zit. Had verwacht dat ik het toestel gewoon in de winkel zelf op zou kunnen gaan halen as. vrijdag Hebben ze gewoon een abbo met me afgesloten in de winkel. Hopen dat ik bij de eerste leveringen zit.

Mensen hier die al eerder op verwerking stonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
swoutr schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:37:
[...]

Bij mij is hij ook vanmiddag pas versprongen naar verwerking, Ik heb hem in de winkel zelf besteld, dus denk niet dat ik bij de eerste leveringen zit. Had verwacht dat ik het toestel gewoon in de winkel zelf op zou kunnen gaan halen as. vrijdag Hebben ze gewoon een abbo met me afgesloten in de winkel. Hopen dat ik bij de eerste leveringen zit.

Mensen hier die al eerder op verwerking stonden?
Heb jij ook onder berichten 1 bericht staan ("Uw iPhone is gereserveerd")? En @nhimf ?

Edit: en misschien nog belangrijker... Welke kleur en grootte hebben jullie?

[ Voor 6% gewijzigd door Rickth64 op 31-10-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
Net een uitnodiging van KPN ontvangen om een bezorg afspraak in te plannen, 256GB Space Grey.

Kon niet meer voor vrijdag, dus nu Maandag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tesio
Dit lees ik op iCulture als reactie.
Vanochtend in Apple Store Haarlem geweest, daar werd door medewerker vertelt dat; er enkel voorraad is voor mensen die gereserveerd hebben en hun iPhone X komen afhalen. Er zal verder geen fysieke voorraad in de store zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:44
Tales schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:52:
Net een uitnodiging van KPN ontvangen om een bezorg afspraak in te plannen, 256GB Space Grey.

Kon niet meer voor vrijdag, dus nu Maandag.
Welke koerier gebruiken zij?

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
overtones schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:53:
[...]

Geen idee, niet duidelijk vanuit de interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 18:38
Heb dat net gevraagd aan de Apple Store via de telefoon. Die vertelde mij dat er wel degelijk voorraad is alleen erg klein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 21:56
overtones schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:53:
[...]

Ook ik heb het bericht van KPN ontvangen. Als je belt naar 050-3689322 kun je de afspraak ook maken, net als op de site. Zowel op de site als via de telefoon kon ik als eerste leverdatum maandag kiezen. Hoewel de meneer aan de telefoon bij de bezorgdienst me eerst aanstaande donderdag aanbood maar toen ik vertelde dat ik dat gek vond in verband met de releasedatum was hij het met me eens en vertelde dat hij ook geruchten had gehoord dat ze pas vrijdag zouden leveren. Voor de zekerheid dus maar niet voor overmorgen gekozen (wellicht krijg ik hier spijt van). Vrijdag en zaterdag zaten vol dus het wordt maandagavond voor mij...

Overigens krijg ik het idee dat de beperkende factor in het verhaal de bezorgdienst is, aangezien er voldoende voorraad lijkt te zijn om meerdere dagen koeriers op pad te sturen, jammer dat we daarom langer moeten wachten...

[ Voor 4% gewijzigd door JorisBos op 31-10-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesio
MrTuinstra schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:57:
[...]

Heb dat net gevraagd aan de Apple Store via de telefoon. Die vertelde mij dat er wel degelijk voorraad is alleen erg klein..
Die vent wilt misschien mensen afschrikken. Niemand weet 't denk zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:11
Zuperni schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:14:
Wat is het vroegste tijdstip wanneer jullie een iPhone op release datum via de de post bezorgd kregen? Ik ben helaas pas vanaf 13:00 thuis, hopelijk komt die bij mij niet te vroeg. Als DHL het gebruikelijke schema aanhoudt dan komen ze bij mij meestal 15:00, dus dan heb ik geluk.
Kan je nakijken op https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden. Na verzending kan je bij DHL ook het bezorgslot aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-06 09:50
wjnieuw schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

Kan je nakijken op https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden. Na verzending kan je bij DHL ook het bezorgslot aanpassen.
Dat is DHL Parcel. Apple gebruikt DHL Express. Aan die tijden heb je dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4N3_030
  • Laatst online: 27-03-2023
Ben je echt gebonden aan een tijdsvak bij de Apple store? Of doen ze niet moeilijk als je een paar uurtjes eerder bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iFlyKLM
Saddle Brown iPhone X Leather case is zojuist afgeleverd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5WjgUKdkp9MxVF7BPeZWJaMb/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7T8puIdkWLGd8cpSH0dlvMPI/thumb.jpg

Edit; foto's in gelinkte thumbnail toegevoegd.

[ Voor 110% gewijzigd door iFlyKLM op 31-10-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4N3_030
  • Laatst online: 27-03-2023
AppleiFan schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:05:
Saddle Brown iPhone X Leather case is zojuist afgeleverd!
Nice hoe is ie? Klopt de levertijd niet op de apple site?

[ Voor 22% gewijzigd door D4N3_030 op 31-10-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-06 09:50
D4N3_030 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:05:
Ben je echt gebonden aan een tijdsvak bij de Apple store? Of doen ze niet moeilijk als je een paar uurtjes eerder bent?
Mensen met een eerder tijdslot hebben sowieso voorrang op jou. Apple werkt juist met een tijdslot om drukte te voorkomen. Als er dan alsnog mensen eerder komen heeft het weinig nut. Je kan het proberen, maar de kans dat je eerst geweigerd wordt is aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
D4N3_030 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:07:
[...]

Nice hoe is ie? Klopt de levertijd niet op de apple site?
Mooie case! Gewoon vergelijkbaar met de iPhone 7 Plus Saddle Brown Leather case die ik al had, maar dan iets kleiner. Qua formaat tussen de iPhone 8 en de iPhone 8 Plus in.

Ik had hem vroeg besteld, toen was de levertijd nog 31 oktober.

[ Voor 14% gewijzigd door iFlyKLM op 31-10-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5WjgUKdkp9MxVF7BPeZWJaMb/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7T8puIdkWLGd8cpSH0dlvMPI/thumb.jpg

Daar zijn ze dan. Links de iPhone 7 Plus case, rechts de iPhone X case :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:03

Ad Hox

N/A

Vodafone verlenging: besteld en bevestigd om 09:14, inclusief nieuw contract.

Net gebeld en vanaf vrijdag is de status zichtbaar op vodafone.nl/status. Ik verwacht dus niets voor het weekend eerlijk gezegd.
Pagina: 1 ... 4 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.