Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Rickth64 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:50:
[...]

Damn... Maar nog altijd op stap 1 dus. Ik hang nog op 2, zie het ook somber in eigenlijk.
Het begint verwarrend te worden, nu is mijn stap 1 (controleren) weer veranderd van geen voorraad naar:

“Zodra uw telefoon is ingepakt, ontvangt u een bericht van ons.”

Het gaat hier om een pre-order via KPN, status overzicht van de bestelling.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Mijn MediaMarkt bestelling staat nog steeds op 'Afhalen mogelijk vanaf 3-11-2017', fingers crossed dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:16
Xplosivv schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:41:
Mijn MediaMarkt bestelling staat nog steeds op 'Afhalen mogelijk vanaf 3-11-2017', fingers crossed dus.
Die van mij ook :)

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
InsjaHH schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:35:
[...]

Het begint verwarrend te worden, nu is mijn stap 1 (controleren) weer veranderd van geen voorraad naar:

“Zodra uw telefoon is ingepakt, ontvangt u een bericht van ons.”

Het gaat hier om een pre-order via KPN, status overzicht van de bestelling.
Oke dan geef ik het op. Ik zie het vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:20
Beter dan Vodafone, daar staats sinds vrijdagochtend al dit:

Status
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:03
overtones schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:45:
Beter dan Vodafone, daar staats sinds vrijdagochtend al dit:

Status
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.
Dit heb ik ook staan. Wordt waarschijnlijk morgen pas aangepast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
NickC schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:24:
[...]

Dit heb ik ook staan. Wordt waarschijnlijk morgen pas aangepast
Op het Vodafone forum wordt aangeven dat vrijdag het eea bekend wordt. Denk dat sommige morgen de verzendmelding krijgen en degene die langer moeten wachten horen het vrijdag. Liever dat ze even wachten en zekerheid creëren dan valse beloften zoals bol.com bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 16:11

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Sinus_rhythm schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:33:
[...]

Op het Vodafone forum wordt aangeven dat vrijdag het eea bekend wordt. Denk dat sommige morgen de verzendmelding krijgen en degene die langer moeten wachten horen het vrijdag. Liever dat ze even wachten en zekerheid creëren dan valse beloften zoals bol.com bijvoorbeeld.
Dit was vorig jaar bij T-Mobile ook een regelrechte ramp.
Werden allerlei beloftes gedaan op het forum, met hun leveringstabel, en ook telefonisch werden mij beloftes gedaan waarvan iedereen die zich een beetje in de iPhones bezig hield kon weten dat deze beloftes niet nagekomen konden worden.

Gelukkig heb ik hem dit keer gewoon via Apple zelf besteld, sta ik tenminste niet weer voor een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Sinus_rhythm schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:33:
[...]

Ook weer waar, we wachten maar braaf.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Joshoon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:36:
[...]

Dit was vorig jaar bij T-Mobile ook een regelrechte ramp.
Werden allerlei beloftes gedaan op het forum, met hun leveringstabel, en ook telefonisch werden mij beloftes gedaan waarvan iedereen die zich een beetje in de iPhones bezig hield kon weten dat deze beloftes niet nagekomen konden worden.

Gelukkig heb ik hem dit keer gewoon via Apple zelf besteld, sta ik tenminste niet weer voor een teleurstelling.
Providers beloven vaak dingen die ze niet waar kunnen maken, dit alleen maar om zoveel mogelijk orders te hebben en nieuwe mensen aan zich te binden.
Vaak ook een chaos als je met pre order je abonnement wil verlengen, gaan altijd dingen fout.
Dit heb ik met Vodafone gehad en T-Mobile.
Dus voor mij nooit meer op die manier een nieuw toestel pre orderen voor de release datum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:32
Totale stile bij Tele2 tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Volgens mij werd er weinig beloofd maar trokken mensen eigen conclusies ;)
Of men leest 3 november ipv vanaf 3 nov of men verdraaid woorden enz enz enz er gebeurd veel in het heetst van de strijd maar gelukkig vergeet men dat gauw weer als het toestel in de handen ligt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Roos79 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:54:
Of men leest 3 november ipv vanaf 3 nov of men verdraaid woorden enz enz enz er gebeurd veel in het heetst van de strijd maar gelukkig vergeet men dat gauw weer als het toestel in de handen ligt 8)
Nee, er werden destijds wel degelijk dingen beloofd.
Zoals 'Ja je hebt hem die dag echt in handen!' etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 16:32

zTz

Is het eigenlijk nog zo dat je van te voren wordt gebeld door de koerier alvorens de telefoon wordt geleverd? Ik meen mij te herinneren dat dit de vorige keer wel zo was bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Jij werkt vast voor een provider 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Niet helemaal waar wat je zegt. Maar vrijdag heb je vast wel een antwoord hierop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
@Jieve nope gelukkig niet ;)
Ik erger mij groen en geel aan al die kinderachtige reacties 8)7
Ik heb dit ordernummer, er zijn er wel zoveel besteld, enz enz enz allemaal aannames door klanten die in de afgelopen jaren wel een keer voorbij zijn gekomen.
Mensen die er werken hebben nog weleens geprobeerd dit te ontkrachten maar men leest toch wat men wil lezen.
Mijn toestellen komen niet via de provider iets met garantie waar ik niet blij van word.
Maar niks leuker dan op de forums mee te lezen want dat is leedvermaak :9
(ik volg het dus al enkele jaren rond het leveren)

Het nivo hier is gelukkig hoger en men is hier meer volwassen en weet dat hun toestel toch wel komt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Roos79 op 01-11-2017 12:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:45
Net gebeld door KPN of ik mijn bezorgafspraak wilde aanpassen van 6 november, naar vrijdag 3 november. Daar zeg ik geen nee tegen :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickth64
Mijn KPN status is nu ook op stap 3 :)

Activeren
Wij kunnen niet wachten om uw nieuwe iPhone bij u te bezorgen. Zodra uw iPhone klaar is voor verzending, ontvangt u een bericht van ons.

Het bericht is wel anders dan ik van twee andere hier heb gezien. Daar was het dat hij klaar lag in hun magazijn. Ik hoop niet dat dit slecht nieuws voor mij is....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Mijn KPN status staat op dat hij klaar ligt om opgehaald te worden maar PostNL hem nog niet mag meenemen i.v.m. de officiële lanceerdatum van 3 November. Ik ga er dus vanuit dat ik hem ook 3 november krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

duncanvdlinden schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:36:
Mijn KPN status staat op dat hij klaar ligt om opgehaald te worden maar PostNL hem nog niet mag meenemen i.v.m. de officiële lanceerdatum van 3 November. Ik ga er dus vanuit dat ik hem ook 3 november krijg!
Wat een k*t gevoel is dat :9 Je weet dat je iPhone ergens ligt, klaar om unboxed te worden, maar hij mag geen kant op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuvelDuvel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-01 14:19
Weet iemand of er vrije voorraad in de Apple stores aanwezig gaat zijn vrijdag? En wanneer deze via de app/website te reserveren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
DuvelDuvel schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:47:
Weet iemand of er vrije voorraad in de Apple stores aanwezig gaat zijn vrijdag? En wanneer deze via de app/website te reserveren is?
Er zal vrije minimale voorraad zijn, reservering gaat door een nacht in de rij te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
duncanvdlinden schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:36:
Nice :D nu ik nog een keer kijk... bij mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:17
Wanneer verwachten jullie dat Apple aan de 2e batch gaat werken? De 1e batch zou allemaal al verzonden moeten zijn niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:59
SP75 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:52:
Wanneer verwachten jullie dat Apple aan de 2e batch gaat werken? De 1e batch zou allemaal al verzonden moeten zijn niet?
Hier staat nog altijd : verzending word voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:50
Mijne is nog niet verzonden volgens de Apple site, 3 nov. afhalen.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:40
Inderdaad. Er is nog niets verzonden. Ik denk morgen pas. Apple levert de iPhone liever precies op 3 november of zelfs te laat. Maar een vroege levering kun je vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Nee maar de 1e batch is verzonden of is klaar gezet daar om verzonden te worden. Dus eigenlijk zijn ze/moeten ze al bezig zijn met de 2e batch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterwill7
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-10-2022
Heeft iemand toevallig al een leveringsverzoek gehad van de bezorgdienst van T-Mobile? Worden er op dit moment al afspraken gemaakt dat iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:27
T-Mobile is momenteel mensen aan het bellen/smsen die gekozen hebben om het toestel af te halen. Van AMP heeft nog niemand iets gehoord voor zover ik weet.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-03-2019
masterwill7 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:27:
Heeft iemand toevallig al een leveringsverzoek gehad van de bezorgdienst van T-Mobile? Worden er op dit moment al afspraken gemaakt dat iemand weet?
Nog geen verzoek gerkegen van de koerier.. Las wel op het Tmobile forum dat er een x aantal mensen zijn gebeld die er voor hebben gekozen om hem in de winkel op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SP75 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:04:
Nee maar de 1e batch is verzonden of is klaar gezet daar om verzonden te worden. Dus eigenlijk zijn ze/moeten ze al bezig zijn met de 2e batch
Nederland heeft geen pre-orders in de tweede batch, de volgende stap bij ons is 20-27 en dat is de "derde batch".

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:37
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:35:
[...]

[...]

Nederland heeft geen pre-orders in de tweede batch, de volgende stap bij ons is 20-27 en dat is de "derde batch".
Baal hier zo van, ik was met alles op tijd maar toch verzending 20/27 november!

Ik hoop nog steeds dat Apple hierin sneller gaat leveren en dat dit gewoon een indicatie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34

hmr

overtones schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:38:
[...]

Ook weer waar, we wachten maar braaf.
Vind de communicatie vanuit Vodafone op dit moment erg tegenvallen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
hmr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:40:
[...]

Vind de communicatie vanuit Vodafone op dit moment erg tegenvallen!
Dit is elk jaar het zelfde.
Gaat nooit veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-08 20:57
menalert schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:52:
Totale stile bij Tele2 tot dusver.
Kennis heeft gebeld met Tele2 en er werd vertelt dat ze morgen een partij binnen krijgen en 3 november gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:42
Ik denk dat geen enkel retailer voor morgen uitsluitsel kan bieden. Simpelweg omdat Apple het risico van early release wil beperken door de toestellen een dag van te voren pas te leveren.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
SMS gehad van Vodafone:

"Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone X 64GB Space Grey bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden."

9:15 had ik bevestiging in de mail. Ook net zoveel bijbetaald dat ik geen last heb van BKR registratie.

En nog kunnen ze niet op de release leveren... ik sta op het punt om te annuleren..ieder jaar zelfde liedje daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:02
Ik heb zojuist bericht gekregen van Vodafone;

"Dit is echt super jammer... helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone X 64 GB Silver bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! je hoor snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden".

Helaas dus :(
Dit was overigens een bestelling van 09:13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Huismarb schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:06:
Ik heb zojuist bericht gekregen van Vodafone;

"Dit is echt super jammer... helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone X 64 GB Silver bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! je hoor snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden".

Helaas dus :(
Dit was overigens een bestellen van 09:13.
Heb dezelfde SMS gekregen. Besteld om 12:00 (verlenging). 64GB SG. ;w

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Hier hetzelfde, had om 09:09 besteld. Wtf

Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone X 64GB Silver bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
overtones schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:07:
Hier hetzelfde, had om 09:09 besteld. Wtf

Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone X 64GB Silver bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden.
Wow, dat is echt heel zuur als je er zo snel bij bent! Heel vreemd ook. Hoeveel hebben ze er in die 10 minuten wel niet verkocht? Ze waren niet de goedkoopste en volgens mij leefde het helemaal niet zo.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:29
Lijkt erop dat ook al moet je er snel bij zijn, bestellen bij Apple zelf via de app het snelste blijft. Elk jaar hetzelfde gezeik met retailers en providers lijkt het wel.. Natuurlijk zijn ze afhankelijk van geleverde voorraden maar dan nog..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
@Dannydekr dat snap ik dus ook niet, hebben ze er maar 10 gehad ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 11:29

Niek_1981

Think Different.

Benny schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:06:
SMS gehad van Vodafone:

"Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone X 64GB Space Grey bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden."

9:15 had ik bevestiging in de mail. Ook net zoveel bijbetaald dat ik geen last heb van BKR registratie.

En nog kunnen ze niet op de release leveren... ik sta op het punt om te annuleren..ieder jaar zelfde liedje daar.
Ik heb ook sms gehad dat ik pech heb, iPhone X 256GB Space Gray, 9.06 uur verlengd zonder BKR toets, zure schijtzooi! :(

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Gewoon nog niemand met een positieve sms dus van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Jieve schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:41:
[...]

Dit is elk jaar het zelfde.
Gaat nooit veranderen. :)
Krijg net een SMS van vodafone dat ik niet in de eerste batch zit.... Hang nu in de wacht wanneer ik hem dan wel krijg..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
hmr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:11:
[...]

Krijg net een SMS van vodafone dat ik niet in de eerste batch zit.... Hang nu in de wacht wanneer ik hem dan wel krijg..
Benieuwd naar wat ze zeggen.

hoop stiekem op een soort systeemfout, orders doorgezet maar iphones nog niet ingeboekt = sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Niek_1981 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:10:
[...]

Ik heb ook sms gehad dat ik pech heb, iPhone X 256GB Space Gray, 9.06 uur verlengd zonder BKR toets, zure schijtzooi! :(
Ik vraag me nu af of ze uberhaupt wel voorraad gehad hebben? 9:06; sneller kan bijna niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 13:50
Reem0nN schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:39:
[...]

Baal hier zo van, ik was met alles op tijd maar toch verzending 20/27 november!

Ik hoop nog steeds dat Apple hierin sneller gaat leveren en dat dit gewoon een indicatie is.
Zit in zelfde tijdslot, maar ik reken er een beetje op dat hij op 20/11 geleverd gaat worden en 16/11 of 17/11 een verzendbevestiging uit China. Maar hey, da's gewoon een idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
Lekker professioneel ook van Vodafone. Het mes nog even draaien door te beginnen met "Dit is echt super jammer..." :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

overtones schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:12:
[...]

Benieuwd naar wat ze zeggen.

hoop stiekem op een soort systeemfout, orders doorgezet maar iphones nog niet ingeboekt = sms
Krijg een - bullshit - verhaal over iets van 1000 telefoons en dat ze verwachten dat alles voor 12.00 nog vrijdag een telefoon krijgt. Maar de mevrouw aan de lijn moet alles navragen en heb dus lichtelijk het idee dat dit een beetje natte vinger werk is.. Ik vraag nog even door :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houjehaags
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
'De levering van de Apple iPhone X 64gb Silver staat gepland voor week 44.'

Sms van Vodafone, verlenging via Friends&Family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 11:29

Niek_1981

Think Different.

Dannydekr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:13:
[...]

Ik vraag me nu af of ze uberhaupt wel voorraad gehad hebben? 9:06; sneller kan bijna niet |:(
Ze hebben eerder de bestellingen open gegooid, kan niet anders. Ik belde al om 8.50 uur op om op tijd te zijn en heb toen al dikke 10 min in de wacht gestaan.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Dannydekr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:13:
[...]

Een grote provider als Vodafone krijgt echt wel voorraad.. Ik heb kleine hoop dat die SMS een soort foutje is in het systeem zoals overtones hierboven al zei.

Ik ga in ieder geval even langs de vodafone winkel zometeen, kijken of die wat weten.. De 6s plus konden ze online ook niet op release leveren, ging naar de winkel en daar lag hij gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
benjaminrv schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:15:

Dat is deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
benjaminrv schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:15:

Hoelaat was jou bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Friends&Family krijgt voorrang ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Benny schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:17:
Ja... had ik ook moeten doen, maar had te veel haast.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco
Wel apart dat ze de friends and family groep voorrang geven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 22:25
ben heel erg benieuwd wanneer gsmwijzer 'm gaat uitleveren ...

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
hmr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:18:
[...]

Ja... had ik ook moeten doen, maar had te veel haast.
En mensen die al 15 jaar bij VF zitten hebben pech..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houjehaags
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Benny schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:17:
Ik denk eerder dat de iPhone X Silver 64GB het minst gewild is. Had besteld om 9:05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-08 20:57
Zo te horen heeft Vodafone amper een voorraad gehad, vriend van mij belde met Vodafone om 8:45u band opname mocht pas om 9:00u hij heeft 15min lopen praten met de medewerker alles was vooraf ingevuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
hmr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:11:
[...]

Providers hebben elk jaar het zelfde.
Als je bij de release een iPhone wil, dan maak je het meeste kans bij Apple zelf.
Tot nu toe heb ik elk jaar bij de release een iPhone gehad, gewoon via Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
benjaminrv schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:20:
[...]

Ik denk eerder dat de iPhone X Silver 64GB het minst gewild is. Had besteld om 9:05.
Volgens meerdere polls en bronnen klopt dat idd, dan maak je ook meer kans met een silverwit 64GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
@Jaymone @benjaminrv deze heb ik ook besteld (09:09) maakt dus niet echt uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Zebesco schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:18:
Wel apart dat ze de friends and family groep voorrang geven toch?
Denk niet dat het zo werkt...
Misschien even verdiepen in zaken voor je iets roept :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Heb trouwens het zelfde smsje gehad over het niet kunnen leveren. Helaas, maar verwacht.. (Vodafone)

[ Voor 5% gewijzigd door Sinus_rhythm op 01-11-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook sms van Vodafone dat ik hem niet krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Vodafone heeft dus slecht nieuws voor de meeste, ben benieuwd naar T-Mobile & KPN.
Overigens is de status bij Apple nog steeds het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan maar hopen op de iPhone die ik bij de Apple store heb besteld... hoop morgen tog wel een bevestiging te krijgen dat die op verzonden staat!

Mijne ook verzending word voorbereid...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:20

2be

Ook een sms van Vodafone dat ik mijn spacegrijze iPhone X 256gb. niet krijg. Besteld om 09:13 vanwege een herhalend ladende website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Jieve schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:22:
[...]

Uit mijn mail van vodafone:

iPhone X nú te bestellen bij Friends & Family!

Een compleet nieuw design, haarscherp Super Retina beeldscherm en twee 12-megapixel camera’s. De iPhone X heeft alles in huis. Friends & Family klanten zijn er als eerste bij, plaats daarom nu je bestelling en mis deze actie niet.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco
Jieve schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:22:
[...]

Hey Chef, was geen aanval op jouw bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Zebesco schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:27:
[...]

Hey Chef, was geen aanval op jouw bestelling.
Oh was ook niet zo bedoeld, haha.
Maar we roepen maar allemaal wat, maar we weten niet wat er precies speelt of aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
hmr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:15:
[...]

Krijg een - bullshit - verhaal over iets van 1000 telefoons en dat ze verwachten dat alles voor 12.00 nog vrijdag een telefoon krijgt. Maar de mevrouw aan de lijn moet alles navragen en heb dus lichtelijk het idee dat dit een beetje natte vinger werk is.. Ik vraag nog even door :)
Nog wat meer info uit ze kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
Jieve schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:26:
Vodafone heeft dus slecht nieuws voor de meeste, ben benieuwd naar T-Mobile & KPN.
Overigens is de status bij Apple nog steeds het zelfde.
Van KPN is bekend dat meerdere Tweakers hier (waaronder ik) de volgende status hebben:

Activeren
Uw iPhone ligt klaar in ons magazijn om opgehaald te worden door PostNL. Omdat Apple een officiële releasedatum heeft voor de iPhone, mogen we uw nieuwe telefoon écht niet eerder bezorgen dan 3 November.

Nu maar hopen dat dat ook klopt :+ :+

[ Voor 3% gewijzigd door Rickth64 op 01-11-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Rickth64 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:31:
[...]

Van KPN is bekend dat meerdere Tweakers hier (waaronder ik) de volgende status hebben:

Activeren
Uw iPhone ligt klaar in ons magazijn om opgehaald te worden door PostNL. Omdat Apple een officiële releasedatum heeft voor de iPhone, mogen we uw nieuwe telefoon écht niet eerder bezorgen dan 3 November.

Ik blijf maar op "Controleren" hangen. Iemand enig idee waardoor dat kan komen? Ik krijg het gevoel dat mijn order ergens blijft hangen.
Nu hoef ik niet perse vrijdag iets te ontvangen maar KPN blijft bij mij wel erg stil zo

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Rickth64 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:31:
[...]

Activeren

Goed nieuws!
Zijn er cijfers bekend welke providers de meeste iPhone heeft geleverd tijdens de release afgelopen jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh0t
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 22:20
Een collega van mij heeft eerst de 256GB versie besteld en deze vervolgens op vrijdag rond half 1 geannuleerd en een 64GB versie besteld. Hij heeft net een SMS gekregen dat zijn toestel week 44 (deze week) dus komt. Erg vreemd omdat ik hier verhalen lees dat mensen op 9:15 hebben besteld (of eerder) en geen toestel krijgen deze week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:28
Jieve schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:34:
[...]

Goed nieuws!
Zijn er cijfers bekend welke providers de meeste iPhone heeft geleverd tijdens de release afgelopen jaren?
Denk het niet, enige wat ik altijd lees is ook over hoe ze het allemaal vooral niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
jh0t schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:35:
Een collega van mij heeft eerst de 256GB versie besteld en deze vervolgens op vrijdag rond half 1 geannuleerd en een 64GB versie besteld. Hij heeft net een SMS gekregen dat zijn toestel week 44 (deze week) dus komt. Erg vreemd omdat ik hier verhalen lees dat mensen op 9:15 hebben besteld (of eerder) en geen toestel krijgen deze week..
Dat is een kwalijke zaak als dit klopt. Hoe laat heeft hij de 256 besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist is mijn status bij KPN veranderd met dat mijn telefoon klaar ligt om door PostNL opgehaald te worden maar dat ze de telefoon echt niet eerder dan 3 november mogen leveren. Ook bij PostNL staat dat ze een pakket gaan bezorgen van KPN morgen, maar dat zal dan uiteraard vrijdag zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
jh0t schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:35:
64GB is minder populair denk ik, daarom de kans dat je sneller geleverd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
KPN heeft het beter voor elkaar met klanten informeren, Vodafone is altijd vrij wazig en langzaam met berichtgeving. Ze weten best hoeveel voorraad ze hebben, als ze hun zaakjes op orde hebben kunnen kunnen hun klanten echt wel beter informeren dan dit. Dit gaat al jaren zo met iPhone releases, lees voor de gein eens op hun forum in het iPhone 7 beschikbaarheid topic, mensen gaan helemaal uit hun plaat, pas op het allerlaatste moment kregen ze bericht of ze hem zouden krijgen op release of niet.

Je besteld extra snel, betaald een vermogen voor dat toestel en enige wat je krijgt is een sms met jammer joh je krijgt hem later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Scrtz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:36:
[...]

Denk het niet, enige wat ik altijd lees is ook over hoe ze het allemaal vooral niet halen.
Eigenlijk moet er gewoon cijfers bekend gemaakt worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:25
jammer dat KPN geen voorraad indicatie geeft...zou het nu nog zin hebben om je contract te verlengen bij KPN en alsnog de telefoon te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh0t
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 22:20
Dannydekr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:36:
[...]

Dat is een kwalijke zaak als dit klopt. Hoe laat heeft hij de 256 besteld?
Rond 11:00. Lees hierboven dus wel verhalen over vertraagde levertijd maar lijkt me sterk dat iedereen de 256GB versie heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
@Benny T-mobile vorig jaar was ook een ramp..

Volgende keer ga ik hoe dan ook bij Apple bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickth64
Michel242186 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:40:
jammer dat KPN geen voorraad indicatie geeft...zou het nu nog zin hebben om je contract te verlengen bij KPN en alsnog de telefoon te krijgen?
Uiteindelijk wel, maar niet vrijdag ;)

Ik kan me herinneren dat 1 iemand hier de status "helaas, geen voorraad" had bij KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:47
Apple is de enige die een leverdatum kan garanderen. Andere verkopers krijgen voor de pre-orders geen exacte aantallen en kunnen dus alleen aangeven vanaf 3 november. Pas een dag of 2 voor de release is bekend hoeveel er exact beschikbaar zijn. Helaas zijn verkopers daar niet altijd duidelijk over, waardoor het veel teleurstellingen oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djinada
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-08 16:38
Maar goed, Vodafone en KPN komen nu met berichten naar buiten. Waar blijft T-Mobile???!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Benny schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:38:
KPN heeft het beter voor elkaar met klanten informeren, Vodafone is altijd vrij wazig en langzaam met berichtgeving. Ze weten best hoeveel voorraad ze hebben, als ze hun zaakjes op orde hebben kunnen kunnen hun klanten echt wel beter informeren dan dit. Dit gaat al jaren zo met iPhone releases, lees voor de gein eens op hun forum in het iPhone 7 beschikbaarheid topic, mensen gaan helemaal uit hun plaat, pas op het allerlaatste moment kregen ze bericht of ze hem zouden krijgen op release of niet.

Je besteld extra snel, betaald een vermogen voor dat toestel en enige wat je krijgt is een sms met jammer joh je krijgt hem later..
Eens, heb ik bij Vodafone ook meegemaakt.
Bij Vodafone verlengd, want ze konden garanderen dat ik hem op de release date kon krijgen. Persoon die me aan het helpen kon het beloven en hoefde me er geen zorgen om te maken....
1 dag voor de release, helaas geen iPhone beschikbaar.
Je zou denken dat als je al klant bent sinds Libertel, zij toch anders met je omgaan.
Uiteindelijk via omweg een iPhone kunnen kopen op de release datum.

Maar nooit meer bij Vodafone verlengen tijdens een release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Wellicht is het een idee dat iemand een google excel sheet aanmaakt? Waarin we een overzicht kunnen maken... Heb er geen verstand van maar dat komt weleens vaker voor in dit soort topics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Jieve schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:37:
[...]

Nou, ik heb een 64Gb zilver besteld om 09:09 en krijg dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Jieve schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:37:
[...]

Ik weet niet maar ik heb ook een 64GB besteld, en een stuk eerder dan zijn collega, echter bleef de Apple Store maar gesloten voor mij. Moet helaas wachten tot 20-27 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Donstil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:35:
[...]

[...]

Daar ben ik het niet zo over eens. Apple geeft ook aan dat het gewoon eerder kan, lijkt mij vreemd als Apple alle andere landen wel aflevert en NL niet puur omdat dit voor 20-27 is ingepland. Denk dat ze eerder save spelen
Pagina: 1 ... 6 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.