Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-12-2024
shaowoo schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:48:
hmm krijg net mail van mobiel.nl mbt bestelling
tussen 23 - 28 sept is een levertijd van binnen 6 weken (op volgorde van bestelling)
denk dat ze de de topic af en toe doorlezen ;)
En als je op 15 september hebt besteld, wat is dan de levertijd?
Hebben ze dat er ook bij verteld bij mobiel.nl?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Was net weer even voorraad bij Apple Store in Amsterdam. 2x iPhone 15 Pro NT 128GB besteld, over 1 uurtje ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 20:44
dolopfriet schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:01:
[...]

En als je op 15 september hebt besteld, wat is dan de levertijd?
Hebben ze dat er ook bij verteld bij mobiel.nl?
uhm nee.. lijkt me niet meer dan logisch dat je dan eerder krijgt. Vanuit gaande dat bestelling tussen 23 en 28 sept de levering binnen 6 weken is, dan zou 15 sept ook 6 weken zijn ? <-aanname

Daarnaast - 'telefoons komen wekelijks binnen en worden op uitgeleverd op volgorde van de orderdatum..'

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:03
Zijn er hier Belgen die al een IP 15 pro max gekregen hebben via Orange?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

charlie7

pr0

15-9 om 20:55 een PM 256 Black bij KPN preordered. Helaas staat hij nog steeds op ‘controleren’…. Duurt lang

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 18:40
Xtr3me4me schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:36:
[...]

Ben je nou hier om te dissen of wat? Je reageert wel erg graag op mij maar goed.

Daarnaast heeft KPN al toegegeven dat de wijze van order levering niet helemaal gaat zoals het hoort te gaan, ze zijn op dat punt aan het verbeteren.
Daarbij de order verwerking is geheel geautomatiseerd en wordt daarbij de bevestiging afgevuurd. Als mijn orderbevestiging tijdstip eerder is dan de ander, dan is 1+1=2, ja je kan tellen. Behoor ik hem dus eerder te krijgen dan diegene die later zijn orderbevestiging kreeg.

Dus ja het is belachelijk. Niemand zegt dat hij hem niet verdient, zeg alleen en ja ook bevestigd door KPN de order verwerking niet helemaal eerlijk gaat.
Wel even gezellig houden he.

Een order bevestiging heeft totaal niets te maken met hoe de order op de achtergrond verwerkt word. Bij ons op werk werken wij ook met een voorraad order systeem. De orderbevestiging word bij ons verstuurt naar klanten het moment dat de order geregistreerd staat in het systeem maar NOG niet verwerkt is. (Is een andere status, dit is zodat klanten nog eventueel hun order kunnen annuleren etc. voordat die verwerkt is). Zodra de order verwerkt is word die tijd er aan gekoppeld, niet de tijd van orderbevestiging.

Ik zeg niet dat het bij KPN zo werkt, maar die kans is er wel. Om nou dan te zeggen dat KPN belachelijk is etc. etc. zonder in te zien dat Apple hier de boosdoener is dan is het toch best wel logisch dat ik daar even op reageer? Als je even verder kijkt dan je eigen comments dan zie je dat ik op een heel hoop mensen reageer dus het is totaal niet specifiek naar jou toe gericht.

Gewoon even rustig afwachten. Kan ook zijn dat ze klanten die een telefoon met abo nemen prioriteit geven ongeacht van order tijd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 10:09
Ricco02 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:24:
[...]

Wel even gezellig houden he.

Een order bevestiging heeft totaal niets te maken met hoe de order op de achtergrond verwerkt word. Bij ons op werk werken wij ook met een voorraad order systeem. De orderbevestiging word bij ons verstuurt naar klanten het moment dat de order geregistreerd staat in het systeem maar NOG niet verwerkt is. (Is een andere status, dit is zodat klanten nog eventueel hun order kunnen annuleren etc. voordat die verwerkt is). Zodra de order verwerkt is word die tijd er aan gekoppeld, niet de tijd van orderbevestiging.

Ik zeg niet dat het bij KPN zo werkt, maar die kans is er wel. Om nou dan te zeggen dat KPN belachelijk is etc. etc. zonder in te zien dat Apple hier de boosdoener is dan is het toch best wel logisch dat ik daar even op reageer? Als je even verder kijkt dan je eigen comments dan zie je dat ik op een heel hoop mensen reageer dus het is totaal niet specifiek naar jou toe gericht.

Gewoon even rustig afwachten. Kan ook zijn dat ze klanten die een telefoon met abo nemen prioriteit geven ongeacht van order tijd etc.
Bij KPN leveren ze uit basis van de tijd dat je toestel voor je gereserveerd is. Het moment van bestellen kan dus wellicht eerder dan iemand anders zijn, maar die heeft eerder de reservering bevestigd gekregen, dan krijgt degene die als eerste de reserveringsmail gekregen heeft eerder zijn/haar toestel. Zelf zit ik ook in dat schuitje. Op de 15e om iets over 2 besteld en pas de 18e bevestiging, en op het KPN forum en dit forum lees ik dat mensen die later hebben besteld wel het toestel gekregen hebben. Dit is ontzettend zuur en staat haaks op wat KPN beloofd had :(. Ik ben het met @Xtr3me4me eens dat dit een belachelijke gang van zaken is, je kunt er het beste gewoon om lachen. Want het is een luxe probleempje, “Oh nee mijn veel te dure telefoon komt iets later”. Maar toch doe ik er zelf lekker aan mee 8).

ps het betreft bij mij een nieuw abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricco02
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 18:40
2TheMaxx schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:44:
[...]

Bij KPN leveren ze uit basis van de tijd dat je toestel voor je gereserveerd is. Het moment van bestellen kan dus wellicht eerder dan iemand anders zijn, maar die heeft eerder de reservering bevestigd gekregen, dan krijgt degene die als eerste de reserveringsmail gekregen heeft eerder zijn/haar toestel. Zelf zit ik ook in dat schuitje. Op de 15e om iets over 2 besteld en pas de 18e bevestiging, en op het KPN forum en dit forum lees ik dat mensen die later hebben besteld wel het toestel gekregen hebben. Dit is ontzettend zuur en staat haaks op wat KPN beloofd had :(. Ik ben het met @Xtr3me4me eens dat dit een belachelijke gang van zaken is, je kunt er het beste gewoon om lachen. Want het is een luxe probleempje, “Oh nee mijn veel te dure telefoon komt iets later”. Maar toch doe ik er zelf lekker aan mee 8).

Dat hij gelijk heeft dat het allemaal een beetje absurd gaat is zeker waar. Echter, de kern blijft bij Apple die wel of niet levert, ongeacht wat KPN zegt. Uiteindelijk ligt de levering van je telefoon aan Apple. Dat is meer wat ik er mee bedoelde.

Dat KPN hun communicatie niet op orde heeft is inderdaad niet helemaal hoe het hoort. Echter had ik wel een reserveringsmail gehad op de dag van bestelling (20ste).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolopfriet
Waarom laat Apple er dan niet meer fabriceren voor lancering?
Dit schept toch frustratie bij een groep klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Ricco02 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:51:
[...]

Dat hij gelijk heeft dat het allemaal een beetje absurd gaat is zeker waar. Echter, de kern blijft bij Apple die wel of niet levert, ongeacht wat KPN zegt. Uiteindelijk ligt de levering van je telefoon aan Apple. Dat is meer wat ik er mee bedoelde.

Dat KPN hun communicatie niet op orde heeft is inderdaad niet helemaal hoe het hoort. Echter had ik wel een reserveringsmail gehad op de dag van bestelling (20ste).
Dat ze niet iedereen direct hun toestel kunnen leveren is logisch. Maar mensen die later besteld hebben eerder gaan leveren is jammer.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PxyikkOEvjw4bPEtRLQztLIem1A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TVWYmR500WSAhDwO9lSPhGCB.jpg?f=fotoalbum_large

Nou cb heeft netjes geleverd dus apple geannuleerd ik ben weg hier 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01 14:09
Ik zat even te kijken op de website van Odido zelf maar indicatie van 6 a 8 weken is wel behoorlijk extreem. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o-2VCv81iZEPw6mMS-mTRH3aYyw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0KSqwhlJZteR5gvzwThuebr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 14:16
[...]

Een paar pagina's terug staat iemand die z'n iPhone al heeft vóór mij. Zijn "gereserveerd mail" is later aangekomen dan die van mij. Ik zal hem eens zoeken.

 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Jorussio schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:05:
[...]

Een paar pagina's terug staat iemand die z'n iPhone al heeft vóór mij. Zijn "gereserveerd mail" is later aangekomen dan die van mij. Ik zal hem eens zoeken.
Weet je zeker dat het om exact hetzelfde toestel gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWHtje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 18:08
JWHtje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:28:
Bol heeft de iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB op voorraad, voor MSRP prijs.

Heb hem zojuist besteld met bezorging voor vanavond. Ben benieuwd!
Zojuist de verzendbevestiging! Ga hem alsnog ontvangen vanavond via PostNL.

Kan ik de scripts weer uitzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorussio
  • Laatst online: 12-09 14:16
2TheMaxx schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:06:
[...]

Weet je zeker dat het om exact hetzelfde toestel gaat?
Aah mijn fout, ik heb de post van Luchtbakker en Xtr3me4me door elkaar gelezen (gister om 11:11 uur) pagina 1064. Ik zag mijzelf gister al weer helemaal op te vreten omdat ik dacht dat ze het random uitleverde.

Ging wel om hetzelfde toestel PM NT 256

[ Voor 12% gewijzigd door Jorussio op 06-10-2023 13:16 ]

 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
dolopfriet schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:55:
Waarom laat Apple er dan niet meer fabriceren voor lancering?
Dit schept toch frustratie bij een groep klanten.
En hoe moeten ze van tevoren weten hoeveel vraag er is per model ze zullen vast wel de cijfers van de vorige launch erbij hebben gehad denk je niet maar als de vraag van bepaalde modellen gewoon vele malen hoger is kun je dat niet zien aankomen
Of er moet ergens een goed werkende glazenbol zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ronbont
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12-09 18:45
Zojuist mijn 15 PM 256 GB Blue keurig bezorgd! 👍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RBPBwl4UIUvlhVVTuihG0UXEfg8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YbVQSfed0fGkwYuqhNYCL46o.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 157% gewijzigd door ronbont op 06-10-2023 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 18:47
[...]

Nieuwe abo met huidige nummer meenemen?

Want dan kan het zijn dat de order pas definitief is nadat jouw oude provider dit heeft goedgekeurd. En dus de telefoon dan pas gereserveerd wordt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
don spike schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:32:
[...]

Nieuwe abo met huidige nummer meenemen?

Want dan kan het zijn dat de order pas definitief is nadat jouw oude provider dit heeft goedgekeurd. En dus de telefoon dan pas gereserveerd wordt…
Dat lijkt me sterk, ik heb ook een nieuw abbo afgesloten, wel pas een dag later de 16e in de ochtend en had vrij snel verschillende emails binnen zoals gereserveerd en nummer behoud goed gekeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Top. Gisteravond besteld en vandaag in huis. Ik snap niet waarom iedereen zo lang moet wachten :+

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
Bij mij ging de goedkeuring van verlenging ook razend snel door KPN bij mobiel.nl
15 september was alles goed gekeurd.
Alleen de levering van het toestel stagneert bij mobiel.nl zonder enige concrete aanwijzing hoe lang nog….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vic83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 11:41
Zojuist weer een ‘nog even geduld aub’-mail gekregen van KPN. (iPhone 15 Pro 128 NT, 20 sept)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
Ik zei ook kan. Drie jaar terug nummer meenemen van KPN naar toen T-Mobile duurde de goedkeuring door KPN ook vrij lang terwijl ik al jaren contract vrij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Laatst online: 05-09 15:38
Vic83 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:55:
Zojuist weer een ‘nog even geduld aub’-mail gekregen van KPN. (iPhone 15 Pro 128 NT, 20 sept)
Dat is dan ook wel weer bijzonder. Hier 16 september maar geen mail, al kan het zijn dat je ongeveer een dag of 5-6 achterloopt tov de mails voor bestellingen van 15 september. Ik (16-09g krijg zelf namelijk ook telkens een dag later de mail dan degene met een bestelling op de 15e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
Mijn order bij BelSimpel gewijzigd naar Blauw (iPhone 15 PM) Deze zou icm Odido contract op voorraad moeten zijn. Laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
downcom schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:19:
Mijn order bij BelSimpel gewijzigd naar Blauw (iPhone 15 PM) Deze zou icm Odido contract op voorraad moeten zijn. Laten we het hopen!
Belsimpel vanmorgen aan de lijn gehad. Ze vertelde dat er vandaag een levering zou komen terwijl er 2 dagen geleden tegen mij werd gezegd dat ze pas volgende week levering zouden krijgen. Helaas nog geen nieuwe updates mbt mijn bestelling met kpn bij hun..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
thekvnz schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:36:
[...]

Belsimpel vanmorgen aan de lijn gehad. Ze vertelde dat er vandaag een levering zou komen terwijl er 2 dagen geleden tegen mij werd gezegd dat ze pas volgende week levering zouden krijgen. Helaas nog geen nieuwe updates mbt mijn bestelling met kpn bij hun..
Het is helaas allemaal erg provider afhankelijk geworden. Waar vroeger de telefoonverkoper gewoon een eigen voorraad had en het niet uit maakte naar welke provider deze ging.

De iPhone Pro Max 256 wit was vanmorgen trouwens wel op voorraad bij Bel Simpel (voor KPN klanten).

Edit:
Geen voorraad wel vandaag binnen. Ben benieuwd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IOoqKMLmJ3b4wY0_TehsOHCyFlA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iuCmret8gSn23S6fVNQRL7E0.jpg?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door downcom op 06-10-2023 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Sircuri schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:42:
Top. Gisteravond besteld en vandaag in huis. Ik snap niet waarom iedereen zo lang moet wachten :+
Haha ik heb mijn pro max wit(andere kleurtjes zo donker / grauw niet mooi) release middag besteld, om half 3 ofzo en krijg hem pas volgende week volgens Apple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Carlos0_0 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:55:
[...]

Haha ik heb mijn pro max wit(andere kleurtjes zo donker / grauw niet mooi) release middag besteld, om half 3 ofzo en krijg hem pas volgende week volgens Apple.
Ik heb dan wel de pro blauw 128GB gekocht via CoolBlue. Die was kennelijk ff kort op voorraad. Wellicht een geannuleerde bestelling ofzo.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
Pret was van korte duur 😂 Had gehoopt dat hij morgen geleverd zou worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JG7PRNlB-RlciwKvDswrcgiwc20=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/W7ov22khuRPKvLOF2WFqpRwt.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaq
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 14-09 11:48

aaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tes12
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 11-02-2024
downcom schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:47:

[Afbeelding]
Ik heb dit helaas vorige week ook met Belsimpel ervaren. Toestel was bij bestellen op voorraad, maar daarna bleef de datum maar verschuiven. Een aantal keer gebeld, waarbij ze aan bleven geven het die dag nog binnen te krijgen. Nou eind van de dag weer een mail dat de datum verschoven werd. Uiteindelijk heb ik de order geannuleerd en het los bij Mediamarkt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz

[Afbeelding]
Balen hier precies het zelfde. Wel jammer dat ze je aan het lijntje houden. Ik weet niet of het zin voor mij heeft om hem ergens anders te bestellen icm kpn abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronbont
Amazon heeft de 15 PM 512 gb Blue op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glycerine00
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 15-09 23:02
glycerine00 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:48:
[...]

T&T gehad, zending is gesorteerd en wordt voorbereid op de reis naar België.. Zou geleverd worden tussen 12-16u

Ben benieuwd, niet de eerste keer dat Post NL hier afspraken niet nakomt
Coolblue netjes geleverd, maar PostNL toch mindere bezorging hier. Had het al op de grond gezet nog voor hij moest aanbellen.

Nog veel succes allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algon
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 27-04-2024
Vanochtend bij Belsimpel besteld omdat de 15 Pro zwart 128gb op voorraad was en morgen geleverd zou worden. De bestelling (pre-order) bij mobiel.nl geannuleerd. Dus ik was best blij.

Na bestellen stond er dat de telefoon niet op voorraad was maar vandaag binnen zou komen bij Belsimpel, oké prima. Uiteraard in de middag de leverdatum veranderd naar 10 oktober.
Beetje jammer dit en vraag me ook af of dit wel mag zo, aangeven dat producten op voorraad zijn en morgen geleverd worden terwijl ze het helemaal niet op voorraad hebben. Als het niet op voorraad was had ik niet besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-09 22:17
Ja dat is een beetje het risico bij dingen die erg gewild zijn op het moment en waar iedereen tegenaan loopt nu…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvspier
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-09 10:53
Ik type dit vanaf mijn nieuwe iPhone 15 pro. Belsimpel heeft binnen een week geleverd. Ik zie jullie allemaal over een jaar of 4 weer. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
jvspier schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:50:
Ik type dit vanaf mijn nieuwe iPhone 15 pro. Belsimpel heeft binnen een week geleverd. Ik zie jullie allemaal over een jaar of 4 weer. Succes
Haha echt een baas actie! Wij maar wachten en jij bent nog actief hier op je nieuwe iPhone! Veel plezier ermee wij wachten maar rustig verder af..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyingPineapple
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 01-09 18:38
En dan heb ik eindelijk mijn PM 256 GB binnen! Wat een breath of fresh air is deze telefoon als ex-android gebruiker. Het voelt echt als een premium telefoon. Moet nog wel een beetje wennen aan de software.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorrick32
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 02-01-2024
FlyingPineapple schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:08:
En dan heb ik eindelijk mijn PM 256 GB binnen! Wat een breath of fresh air is deze telefoon als ex-android gebruiker. Het voelt echt als een premium telefoon. Moet nog wel een beetje wennen aan de software.
Wen jezelf vooral aan om terug te swipen in menu’s en applicaties in plaats van de terug-knop te gebruiken. Dat was voor mij een verademing toen ik overstapte vanaf Android en dat eenmaal door had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Yorrick32 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:44:
[...]

Wen jezelf vooral aan om terug te swipen in menu’s en applicaties in plaats van de terug-knop te gebruiken. Dat was voor mij een verademing toen ik overstapte vanaf Android en dat eenmaal door had.
Maar Android heeft die functie ook?

Mitst je gestures inschakelt, kun je van beide zijkanten terug swipen.

Aan de andere kant, het is handig dat je in iOS ook de andere kant op kan, plaats van alleen terug.

Al varieert dat laatste per app.

[ Voor 13% gewijzigd door Mizgala28 op 06-10-2023 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorrick32
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 02-01-2024
Mizgala28 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:11:
[...]

Maar Android heeft die functie ook?

Mitst je gestures inschakelt, kun je van beide zijkanten terug swipen.

Aan de andere kant, het is handig dat je in iOS ook de andere kant op kan, plaats van alleen terug.

Al varieert dat laatste per app.
Naar mijn weten was dat nog niet mogelijk op m’n Samsung toen ik vier jaar geleden de overstap maakte naar iOS, of ik had die functie niet ingeschakeld. Maar mooi dat dat tegenwoordig ook werkt. Dan heb ik niks gezegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Yorrick32 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:25:
[...]

Naar mijn weten was dat nog niet mogelijk op m’n Samsung toen ik vier jaar geleden de overstap maakte naar iOS, of ik had die functie niet ingeschakeld. Maar mooi dat dat tegenwoordig ook werkt. Dan heb ik niks gezegd :+
Ah vandaar

4 jaar terug kan kloppen omdat het dan pas uitkwam (en of de betreffende Samsung dan al de nieuwste OS had betwijfel ik, andere tijden qua OS support met Android toen), het bestaat pas sinds Android 10 dus 2 jaar nadat de iPhone X uitkwam.

Maar anno nu zit het er dus al ruim 4 jaar in, en uit eigen ervaring werken ze op beide iOS en Android anders maar goed op hun eigen manier.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Weer mail van KPN, precies hetzelfde mailtje als de vorige 2. Zal komende week wel weer niks worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8pH0it8zAIG1ts75jtozjMp-zc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c1nwA4HA2WgSCfteZXSjaPMM.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_one_12
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14-09 20:40

[Afbeelding]
Ik begin hem een beetje knijpen nu ik dit lees.. :X
Mijn bestelling van 28 sept heeft een leverdatum van 13-10/14-10.. hoop dat ze daar niet zo mee omspringen als met die van jou…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
rmk_ schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 22:44:
Weer mail van KPN, precies hetzelfde mailtje als de vorige 2. Zal komende week wel weer niks worden.

[Afbeelding]
Zelfde bericht gisteren ontvangen. Hopelijk deze week een mega levering (ze kunnen er 500.000 per dag maken las ik). We houden moed! 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 22:14

Saninl

XeNoBiTe schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 09:27:
[...]

Zelfde bericht gisteren ontvangen. Hopelijk deze week een mega levering (ze kunnen er 500.000 per dag maken las ik). We houden moed! 😉
Ik hoop het ook voor jullie. Hier slechts een mail van kpn gehad om mij te bedanken voor de bestelling en vervolgens dat de telefoon niet op voorraad is… Weet 1 ding zeker; ik heb nog lang geen telefoon via KPN :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronbont
Voor al die KPN bestellingen, waarom annuleren jullie niet en koop de 15 dan als los toestel? Komen alleen hier al genoeg meldingen voorbij dat ie weer ergens op voorraad is? Wij hebben hetzelfde gedaan, de verlenging bij Odido geannuleerd en toestel los gekocht! We zijn daarom nu allebei al voorzien! Op deze manier lijkt het me een stuk sneller te gaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aleitalia
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-08 19:25
ronbont schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 09:54:
Voor al die KPN bestellingen, waarom annuleren jullie niet en koop de 15 dan als los toestel? Komen alleen hier al genoeg meldingen voorbij dat ie weer ergens op voorraad is? Wij hebben hetzelfde gedaan, de verlenging bij Odido geannuleerd en toestel los gekocht! We zijn daarom nu allebei al voorzien! Op deze manier lijkt het me een stuk sneller te gaan!
Sommigen mensen hebben het toestel gekoppeld aan het abonnement en kunnen of willen het bedrag niet in 1 keer uitgeven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• errox
Het voordeel is best substantieel tov losse aanschaf. Natuurlijk op zo'n bedrag maakt het ook niet uit, tegelijkertijd is het toch geld :)

Edit: mail nu ook weer binnen. Gaat nog wel ff duren..

[ Voor 17% gewijzigd door errox op 07-10-2023 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• don spike
Heb zelf geen haast. Normaal bestel ik direct met pre-order 14h moment. Nu pas woensdag (nog in pre-order periode) besteld omdat ik eerst nog over de kleur en tussen Pro vs Pro Max twijfelde.

Ongeveer 180 euro korting via provider (ik betaal het toestel in een keer), en heb nu nog de 14 Pro. Voor dat prijsverschil hoef ik hem niet iets eerder te hebben. De huidige voldoet nog prima.

En heb zelf de Pro Max in NT ook niet ergens op voorraad gezien, na een melding daarvan was hij vaak vrij snel weer weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
Ik heb ook via een verlenging een bestelling lopen, dit om twee redenen:
- Provider korting. Scheelt toch ongeveer 150 euro en
- renteloze “lening”. Rendement op spaargeld en beleggingen is significant hoger dan 0%. Ik kan de iPhone als ik wil van mijn spaargeld makkelijk 100x kopen, maar ik zou dan eigenlijk een dief van mijn eigen portemonnee zijn als ik niet de renteloze lening zou kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
Wil ik opzich graag doen maar zit zelf met het feit dat ik die 1100 euro al heb betaald voor het toestel, en ze nu niet echt snel waren met terugbetalen.

Ik wacht zelf op de 15 pro Max zwart en had hem met abonnement gedaan en 10 tje in de maand aan afbetalen..

thurantjee#2531 GoT clan member

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
TZC-T1-FX schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 11:16:
[...]

- renteloze “lening”. Rendement op spaargeld en beleggingen is significant hoger dan 0%. Ik kan de iPhone als ik wil van mijn spaargeld makkelijk 100x kopen, maar ik zou dan eigenlijk een dief van mijn eigen portemonnee zijn als ik niet de renteloze lening zou kiezen :)
Nou ja, wel een gratis BKR registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

WouterL schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 11:39:
[...]

BKR registratie hoeft niet negatief te zijn. Als je alles gewoon netjes betaald krijg je juist positief betaalgeschiedenis voor 5 jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aleitalia
Shift schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 11:58:
[...]

BKR registratie hoeft niet negatief te zijn. Als je alles gewoon netjes betaald krijg je juist positief betaalgeschiedenis voor 5 jaar.
En daarnaast als je een huis gaat kopen kun je het resterende deel altijd aflossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
WouterL schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 11:39:
[...]

Mocht dat ooit een probleem worden, dan los ik dat wel in één keer af. Niet dat ik denk dat een Odido BKR registratie iets gaat doen naast mijn BKR geregistreerde vastgoedhypotheken :+ .

Ontopic: Belsimpel heeft hier ook de leverdatum uitgesteld. Was 7-10, nu 10-10.

[ Voor 10% gewijzigd door TZC-T1-FX op 07-10-2023 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_one_12
TZC-T1-FX schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:25:
[...]

Mocht dat ooit een probleem worden, dan los ik dat wel in één keer af. Niet dat ik denk dat een Odido BKR registratie iets gaat doen naast mijn BKR geregistreerde vastgoedhypotheken :+ .

Ontopic: Belsimpel heeft hier ook de leverdatum uitgesteld. Was 7-10, nu 10-10.
Hier nogsteeds 13-10. Welk model heb je besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
Vanaf kpn geven ze vanuit de winkel aan minimale levertijd in november is:.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
@One_one_12 iPhone 15 PM 256GB Blauw. Jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• One_one_12
iPhone 15 P 256GB NT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Simpel: scheelt 135 euro / 10% in aanschaf. Heb 1224 betaald voor de 15 Pro 256GB NT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
One_one_12 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 07:08:
[...]

Ik begin hem een beetje knijpen nu ik dit lees.. :X
Mijn bestelling van 28 sept heeft een leverdatum van 13-10/14-10.. hoop dat ze daar niet zo mee omspringen als met die van jou…
Het wordt nog mooier (hopelijk leest KPN Nederland mee) mijn abonnement kan niet verlengt worden want het contract loopt nog te lang. Ik heb een simonly abonnement wat maandelijks opzegbaar is. Hierdoor zal de order worden uitgesteld. Ik heb KPN gebeld en die geven aan gewoon te kunnen verlengen maar via BelSimpel en Odido wordt beide aangegeven dat KPN het het nummerbehoud tegen houd vanwege een nog lopend contract. Ik voel me als klant bijna gegijzeld. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• don spike
downcom schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:54:
[...]

Het wordt nog mooier (hopelijk leest KPN Nederland mee) mijn abonnement kan niet verlengt worden want het contract loopt nog te lang. Ik heb een simonly abonnement wat maandelijks opzegbaar is. Hierdoor zal de order worden uitgesteld. Ik heb KPN gebeld en die geven aan gewoon te kunnen verlengen maar via BelSimpel en Odido wordt beide aangegeven dat KPN het het nummerbehoud tegen houd vanwege een nog lopend contract. Ik voel me als klant bijna gegijzeld. :X
Mijn contract vrije abonnement van KPN drie jaar terug (was al meer dan een jaar verlopen) werd nummer portering naar T-Mobile ook lang tegengehouden.

Altijd wel tevreden geweest met KPN, behalve dat... daardoor een extra maand (totaal 2 maanden) later pas over gegaan (opzeg termijn van 1 maand ging pas in op moment van goedkeuring door KPN, wat al een maand duurde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
Ik ben opzich wel tevreden met KPN alleen wat ik wel vals van ze vond was dat toen mijn 2 jarig abbo incl telefoon afliep ik hetzelfde bleef betalen terwijl de telefoon inmiddels afgelost was. Na een belletje werd dat wel gecorrigeerd. Maar wat als ik niet had gebeld?
Ik zal dit keer voor de zekerheid de afloop datum in mijn agenda zetten om ze voor te zijn. 🤫

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algon
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 27-04-2024
Kreeg net een sms'je van Odido dat de verlenging van mijn abonnement is ingegaan. Daarna maar even de bestelpagina van Belsimpel bekeken en daar staat nu dat alles is afgerond en de iPhone morgen wordt bezorgd.
Dan hebben ze dus alsnog heel snel geleverd! Gaat trouwens om een iPhone 15 Pro zwart 128gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
rmk_ schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:19:
Ik ben opzich wel tevreden met KPN alleen wat ik wel vals van ze vond was dat toen mijn 2 jarig abbo incl telefoon afliep ik hetzelfde bleef betalen terwijl de telefoon inmiddels afgelost was. Na een belletje werd dat wel gecorrigeerd. Maar wat als ik niet had gebeld?
Ik zal dit keer voor de zekerheid de afloop datum in mijn agenda zetten om ze voor te zijn. 🤫
Tegenwoordig mag dat niet meer, dus dat had je sowieso teruggekregen. Eigenlijk in die zin heeft iedereen tegenwoordig simonly, Alleen betaal je 1 tot 24 termijnen voor je telefoon. Net wat je kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Algon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 18:37:
Kreeg net een sms'je van Odido dat de verlenging van mijn abonnement is ingegaan. Daarna maar even de bestelpagina van Belsimpel bekeken en daar staat nu dat alles is afgerond en de iPhone morgen wordt bezorgd.
Dan hebben ze dus alsnog heel snel geleverd! Gaat trouwens om een iPhone 15 Pro zwart 128gb.
Hier ook! Nog geen smsje gehad maar zie wel dat ik mijn iPhone morgen mag verwachten! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bald_Diver
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 02-04 13:35
Ik hoop dat ie komende week geleverd wordt.

Bij Apple zelf gepreorderd op 18 sept, 15pro nt 256 en gewone 15-256 zw. Ik kreeg toen 10/10-18/10 als leverdatum voor de pro, de 15 werd al op 22/9 geleverd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53
Vorige week zaterdag een iPhone 15 Pro 128GB zwart besteld bij mobiel.nl icm Vodafone abonnement. Werd toen aangegeven dat het wel 6 weken kon duren, maar gelukkig werd die vanmiddag al bezorgd :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:00
Helix schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:49:
Vorige week zaterdag een iPhone 15 Pro 128GB zwart besteld bij mobiel.nl icm Vodafone abonnement. Werd toen aangegeven dat het wel 6 weken kon duren, maar gelukkig werd die vanmiddag al bezorgd :*)
Je ziet dat de zwarte uitvoeringen inderdaad steeds beter leverbaar worden. Nog een week of twee dan zal alles goed leverbaar vermoed ik. Dan zal dit topic aardig wegzakken.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:08:
[...]

Je ziet dat de zwarte uitvoeringen inderdaad steeds beter leverbaar worden. Nog een week of twee dan zal alles goed leverbaar vermoed ik. Dan zal dit topic aardig wegzakken.
Laten we het hopen. De PM modellen zijn sowieso ruk leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhydium
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01 23:36
Update over de leveringen van Amac (uit de mail die ik vandaag heb gekregen):
Verwachte levertijd van jouw iPhone
Wij maakten een schatting van de verwachte levertijd. Natuurlijk blijft het een verwachting. Dit betekent dat de werkelijke levering later kan zijn. Op dit moment verwachten wij dat levering van jouw iPhone plaatsvindt over 4 tot 5 weken.

Alle iPhones leveren wij uit op volgorde van bestellen. Het wijzigen van de afhaallocatie heeft geen invloed op de levertijd van je iPhone.
Ik heb een order staan voor een iPhone 15 PM 256GB NT, besteld op 17 september.

[ Voor 3% gewijzigd door Rhydium op 07-10-2023 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moca
  • Laatst online: 28-04 19:15
Afgelopen donderdag 15 Pro Max TB bij belsimpel besteld icm Odido en netjes volgende dag in huis. Het kan dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stopmerkbord
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-07 22:38
errox schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:20:
Het voordeel is best substantieel tov losse aanschaf. Natuurlijk op zo'n bedrag maakt het ook niet uit, tegelijkertijd is het toch geld :)

Edit: mail nu ook weer binnen. Gaat nog wel ff duren..
Het voordeel van los kopen en een Sim Only hoop ik dat je bedoelt. Scheelt mij onder aan de streep over een periode van 24 maanden gewoon dik €300. En ik hoef niet 8 weken te wachten op een telefoon, heb ‘m al dik een week in gebruik.

[ Voor 8% gewijzigd door Stopmerkbord op 07-10-2023 21:56 ]

Geeft af op slecht gepland treinverkeer en slapende verkeersleiders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stopmerkbord
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-07 22:38
TZC-T1-FX schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 11:16:
[...]

Leg mij eens uit hoe het een renteloze lening is als je er per maand €10 tot €14 op bijlegt in je abonnement ten opzichte van Sim Only?
Laat staan een BKR registratie. Dus hopelijk hoef je binnenkort niet je hypotheek over te sluiten of gaat de auto kapot, want dankzij de “gratis” lening telt je wel voor ongeveer €12.000 mee op wat je minder kan lenen of hypotheken.

Geeft af op slecht gepland treinverkeer en slapende verkeersleiders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Stopmerkbord schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:55:
[...]

Het voordeel van los kopen en een Sim Only hoop ik dat je bedoelt. Scheelt mij onder aan de streep over een periode van 24 maanden gewoon dik €300. En ik hoef niet 8 weken te wachten op een telefoon, heb ‘m al dik een week in gebruik.
Maar dat hang toch af van je abonnement? Eerder postte je dat het je €10 per maand scheelde. Maar dat is dan wel weer een ander aantal belminuten, SMS en data. Geen 5G. Tevreden met 60 Mbps snelheid. En ik zie dan wel weer dat de door jou genoemde 30 GB in combinatie met KPN thuis is. Daar betaal je dan waarschijnlijk weer de hoofdprijs voor.

Ik kan me best voorstellen dat er hier best wat Tweakers zijn die wel 5G willen, snellere datasnelheden en misschien wel een onbeperkte databundel. Zeker in dat laatste geval kom je sowieso uit bij Vodafone, KPN of Odido. Dan is de combinatie telefoon + abonnement wel weer goedkoper dan los toestel en sim only. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Stopmerkbord schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:02:
[...]

Leg mij eens uit hoe het een renteloze lening is als je er per maand €10 tot €14 op bijlegt in je abonnement ten opzichte van Sim Only?
Vrij simpel: de lening die BKR geregistreerd wordt gaat over het toestelbedrag. Het toestelbedrag ligt zeker €100 lager vergeleken met een winkel zoals Coolblue. In plaats van dat je in 1x €1000 betaalt, betaal je nu over 12 of 24 maanden die €1000 zonder extra kosten.

De overige kosten zijn abonnementskosten, maar die blijven bij een provider altijd hetzelfde - ongeacht of je er een toestel bij neemt of niet.
Laat staan een BKR registratie. Dus hopelijk hoef he binnenkort niet je hypotheek over te sluiten of gaat he auto kapot, want dankzij de “gratis” lening telt je wel voor ongeveer €12.000 mee op wat je minder kan lenen of hypotheken.
Als zijn auto kapot gaat, dan heeft hij nu nog €950 op zijn bankrekening staan voor de reparatie die hij anders in 1x aan de winkelier had moeten betalen ;)

Als hij een hypotheek wilt afsluiten, dan kan hij in het online portal de resterende €950 alsnog in 1x betalen en dan is de BKR-registratie binnen een dag weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Rhydium schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:42:
Update over de leveringen van Amac (uit de mail die ik vandaag heb gekregen):

[...]

Ik heb een order staan voor een iPhone 15 PM 256GB NT, besteld op 17 september.
Bizar.. nog eens 5 weken? Dat is gewoon een levertijd van 2 maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleitalia
Uniciteit schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:06:
[...]

Vrij simpel: de lening die BKR geregistreerd wordt gaat over het toestelbedrag. Het toestelbedrag ligt zeker €100 lager vergeleken met een winkel zoals Coolblue. In plaats van dat je in 1x €1000 betaalt, betaal je nu over 12 of 24 maanden die €1000 zonder extra kosten.

De overige kosten zijn abonnementskosten, maar die blijven bij een provider altijd hetzelfde - ongeacht of je er een toestel bij neemt of niet.

[...]

Als zijn auto kapot gaat, dan heeft hij nu nog €950 op zijn bankrekening staan voor de reparatie die hij anders in 1x aan de winkelier had moeten betalen ;)

Als hij een hypotheek wilt afsluiten, dan kan hij in het online portal de resterende €950 alsnog in 1x betalen en dan is de BKR-registratie binnen een dag weg. :)
Precies. Daarnaast heb ik het toestel zakelijk (hebben een klein bedrijfje) en dan staat het überhaupt niet BKR geregistreerd. Bedrijf maakt niet genoeg omzet om 2 toestellen in 1 keer aan te schaffen helaas. Het is ook maar iets on the side gelukkig anders was het al helemaal een zeer onverantwoorde uitgave🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stopmerkbord schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:02:
[...]

Laat staan een BKR registratie. Dus hopelijk hoef je binnenkort niet je hypotheek over te sluiten of gaat de auto kapot, want dankzij de “gratis” lening telt je wel voor ongeveer €12.000 mee op wat je minder kan lenen of hypotheken.
Ik weet niet hoe dat bij andere providers is, maar in ieder geval bij Vodafone heb je in de online omgeving een knop om het restant alsnog in één keer af te lossen. Daar heb je de helpdesk niet eens voor nodig en van m'n maatje die hypotheekadviseur is weet ik dat Vodafone ook binnen 24u de registratie laat verwijderen.

Heb je dat geld niet liggen om het restant af te lossen, dan was een hypotheek zonder die aantekening ook niet gelukt. Een niet bestaand probleem dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 08-10-2023 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
Dennisdn schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 07:34:
[...]

Ik weet niet hoe dat bij andere providers is, maar in ieder geval bij Vodafone heb je in de online omgeving een knop om het restant alsnog in één keer af te lossen. Daar heb je de helpdesk niet eens voor nodig en van m'n maatje die hypotheekadviseur is weet ik dat Vodafone ook binnen 24u de registratie laat verwijderen.

Heb je dat geld niet liggen om het restant af te lossen, dan lukt een hypotheek sowieso niet, een niet bestaand probleem dus.
Voor mijn toestel heb ik een 100% aanbetaling gedaan. Althans, wordt in 1 termijn afgeschreven. Dan dus ook geen lening. Wel inderdaad met KPN en dat zal duurder zijn dan Simyo, zoals hierboven al even gesteld werd. Maar wel met de voorwaarden van KPN (unlimited, 5G etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aleitalia
Veel mensen doen ook een lening van 240 afsluiten (10 p/m bij 2jr of 20 p/m bij 1jr). Dan pak je en de provider korting mee en je hoeft 240 euro minder in een keer op te hoesten. Maar zonder BKR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
aleitalia schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 08:15:
Veel mensen doen ook een lening van 240 afsluiten (10 p/m bij 2jr of 20 p/m bij 1jr). Dan pak je en de provider korting mee en je hoeft 240 euro minder in een keer op te hoesten. Maar zonder BKR.
Dit dus dit heb ik dus ook gedaan bij kpn, dat 10tje in de maand mis ik niet die extra bij mijn abonnement op komt en heb voor een lagere prijs de iPhone 15 pro Max (op moment van schrijven nog niet helaas)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aleitalia
thuran schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 08:24:
[...]

Dit dus dit heb ik dus ook gedaan bij kpn, dat 10tje in de maand mis ik niet die extra bij mijn abonnement op komt en heb voor een lagere prijs de iPhone 15 pro Max (op moment van schrijven nog niet helaas)
Die 'op het moment van schrijven nog niet helaas' herken ik maar al te goed🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
aleitalia schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 08:30:
[...]

Die 'op het moment van schrijven nog niet helaas' herken ik maar al te goed🤣
Ja Nouja heb hem ook niet gepreorderd oid dusja denk dat ik nog lang mag wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:03
Iemand overgestapt van de 13 pro max naar de 15 pro max? Is de aankoop de moeite? Ik twijfel om over te stappen. Kan via mijn provider (orange België) toestel aankopen met 150€ korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleitalia
thuran schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 09:59:
[...]

Ja Nouja heb hem ook niet gepreorderd oid dusja denk dat ik nog lang mag wachten
Ik wel maar zit net zo goed in hetzelfde schuitje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
thuran schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 08:24:
[...]

'Verstuurd vanaf mijn iPhone 14🤬'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
rmk_ schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:39:
[...]

'Verstuurd vanaf mijn iPhone 14🤬'
Haha die van mij van een verrotte iPhone 11 Pro Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronbont
kokorico schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:13:
Iemand overgestapt van de 13 pro max naar de 15 pro max? Is de aankoop de moeite? Ik twijfel om over te stappen. Kan via mijn provider (orange België) toestel aankopen met 150€ korting.
Ik ben overgestapt van de 13 pro naar de 15 PM en ik vind het een prima investering! Meer dan tevreden, ik kan het aanraden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Net even in de MM Den Haag alle modellen vastgehouden. De PM is fantastisch qua scherm maar gewoon te groot voor mij persoonlijk. De ronde randen zijn echt een vooruitgang tov de 13 die ik nu heb. Gelukkig hadden ze de Pro niet op voorraad anders had ik hem ws toch meegenomen ondanks de hogere prijs haha. Wachten duurt (te) lang bij KPN..We blijven duimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
XeNoBiTe schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:02:
Net even in de MM Den Haag alle modellen vastgehouden. De PM is fantastisch qua scherm maar gewoon te groot voor mij persoonlijk. De ronde randen zijn echt een vooruitgang tov de 13 die ik nu heb. Gelukkig hadden ze de Pro niet op voorraad anders had ik hem ws toch meegenomen ondanks de hogere prijs haha. Wachten duurt (te) lang bij KPN..We blijven duimen.
Gisteren op de bonnefooi de Apple Store in Den Haag ingelopen, en had keuze uit meerdere Pro's. Uiteindelijk is het een 512GB white titanium geworden. Naturel hadden ze eerder op de dag wel, maar die ging erg snel wisten ze te vertellen. Komen bijna dagelijks leveringen binnen, dus als je het niet erg vindt de provider korting niet te pakken lijken de stores een prima oplossing (zoals eigenlijk elk jaar wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 20:45

Saven

Administrator

Redondo1982 schreef op maandag 25 september 2023 @ 23:49:
[...]

Daar ben ik dan ;)

Gebeld met één oordop en ook een vrij langdurend gesprek geweest. Gevraagd of ik goed verstaanbaar was en diegene vond het uitstekend klinken. Ik deed later een tweede oordopje in en gevraagd of het beter was en diegene zei van niet, geen verschil merkbaar. Ik vond zelf met twee oordoppen wel comfortabeler bellen, maar voor de andere kant maakte het dus niet uit.

Betreft Airpods 3.

Sorry dat ik je op kosten heb gejaagd >:)
Vergeten te reageren volgens mij, maar thanks! d:)b

Ik heb nu inmiddels een weekje de Airpod Pro's (2, usb-c). En moet bekennen dat ze inderdaad erg goed bevallen en ik prima uitkom met accuduur en gebruik.

Mensen die ik ernaar vroeg gaven idd aan goed verstaanbaar te zijn :) Eén iemand (die ik er toevallig niet om vroeg) gaf aan dat ik minder goed verstaanbaar was. Maar dat zei die ook wel eens toen ik m'n bedrade Earpods nog gebruikte. Dus daar hecht ik minder waarde aan.

Ben er iig blij mee, dus geeft niet van de kosten hoor haha :') :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Mijne op de release besteld tussen 2 en 3 uur in de middag, dus vanaf het moment dat het kon.
De Verzending wordt nu voorbereid volgens Apple, dus volgende week komt denk ik mijn Pro max 256gb white binnen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:00
Saven schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:19:
[...]

Vergeten te reageren volgens mij, maar thanks! d:)b

Ik heb nu inmiddels een weekje de Airpod Pro's (2, usb-c). En moet bekennen dat ze inderdaad erg goed bevallen en ik prima uitkom met accuduur en gebruik.

Mensen die ik ernaar vroeg gaven idd aan goed verstaanbaar te zijn :) Eén iemand (die ik er toevallig niet om vroeg) gaf aan dat ik minder goed verstaanbaar was. Maar dat zei die ook wel eens toen ik m'n bedrade Earpods nog gebruikte. Dus daar hecht ik minder waarde aan.

Ben er iig blij mee, dus geeft niet van de kosten hoor haha :') :D
Haha mooi, fijn dat ze bevallen en dat mijn advies goed heeft uitgepakt! d:)b

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aleitalia
Komende week nieuwe ronden nieuwe kansen😁 hopelijk ontvangen veel mensen die nog wachten hun toestel komende week👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Laatst online: 12:59
aleitalia schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 20:47:
Komende week nieuwe ronden nieuwe kansen😁 hopelijk ontvangen veel mensen die nog wachten hun toestel komende week👍
Ik hoop stiekem ook dat ik aankomende week aan de beurt ben.
Pagina: 1 ... 268 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.